Jump to content
FAS Euroauto Goran

Dexa313

Members
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

About Dexa313

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ponovo sam pokusa da se bavim ovom tematikom , ali bez nekih uspeha . Na senzoru koji se nalazi na mom autu nisam uspeo nista izmeriti. Medjutim jedna stvar me buni. U servisnom upustvu za moj auto fiat bravo 1,6 2001 godiste , stoji da ide senzor ntk kne 03 sa tri zice. A na mom autu se nalazi senzor ntk kne 11 sa 2 zice. Dal je neko to budzio pre mene , nema pojma. Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  2. Takodje sam imao problema sa kazaljkom temperature koja luduje. Pretpostavio sam da su u pitanju losi i oksidirali kontakti. Zezalo je jedno vreme. Pa sam par puta izudaro kontrolnu tablu. U zadnje vreme nema vise tih problema. Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  3. @bgmilos To bi trebalo da je to upustvo . Upustvo je za fiat bravo, brava marea. Za taj motor i to godiste. Ali nesto se ne slaze bas sa slikama u upustvu. Na slikama taj senzor ima mali kabal i dzek sa 3 zice. A kod mene je dzek odma kod senzora i ima 2 zice, treca zica ocigledno nije spojena a ona bi trebala da prestavlja kao zastitu od smetnji. Dal je neko pre mene budzio ili menjao nemam pojma , ili je tako fabricki . Vrednosti napona ne mogu sa sigurnosti reci dal sam merio u ac ili dc rezimu , ali pretpostavljam da sam merio u dc jer pretpostavljam da je sve u autu radi na jednosmernoj struji. Sto ne znaci da nisam pogresio . Sutra cu pokusati opet da izmeri i na naizmenicnoj struji i pokusacu da pozajmim analogni unimer. Inace auto nema nikakvih problema u radu sto se tice nekih detonacija , koje se spominju u ovom linku. Moja sumnja da proverim ovaj senzor je ta sto mi auto nekada kada se ugreje i stojim na semoforu , u brzini dok ubacujem u brzinu i dajem gas , pustam kvacilo .Auto mozda zakasni sekundu da podigne obrtaje i tu se ugasi. I tako pogledam senzor i vodim gole zice , koje su se mozda i dodirivale. Sad treba ispitati dal valja senzor. Inace sad mi je raskacen senzor i nisam primetio nikakve promene. Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  4. Interesuje me da li je neko testirao ovaj senzor i kako? Da li ste dobili neka ocitavanja, dal omska ili naponska? Naime, danas sam malo bacio pogled oko auta i primetim da su zice koje ulaze u ovaj senzor gole. Dal usled toplote ili je nesto u voznji zakacilo. Mada i da stoji 20 godina na polici do sad bi istrulilo. Malo sam pogledo po internetu i u upustvu za Fiata. Kaze da bi trebalo biti neke otpornosti na samom senzoru oko 500-600 oma. Drugi kazu da se moze izmeriti voltaza kada se kucne senzor. Ja nisam dobio ni omske i naponske vrednosti, tako da pretpostavljam da je senzor neisprsvan.
  5. meni se desi da kazaljka luduje , skoci gore . ja lupim sakom u tablu ona se vrati. ocigledno problem u konektorima, tabli. matoro je to auto. Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  6. Fiat Bravo 2001 1.6, sledeci problem . Od stajanja je otisao prednji levi amortizer . Zna se sta sleduje . Zamena oba prednja . Samo dal neko ima neke smernice sta kupiti . Koja je razlika izmedju uljnog i gasnog ?
  7. Auto bio kod majstora da ga pregleda . Zamenjena ramena ulje i filteri. Juce vracen s tehnickog pregleda zbog neispravne maglenke , rikverc svetla , jedne pozicije i svetla zavtablicu . Do malo pre sve to sredjeno i sad cekamo da islikaju te ispravke . Da stavum tablice i da teram. Za rikverc svetlo sam mislio da je otisao prekidac rikverc svetla koji se nalazi na menjacu . Ali je on bio ok . Zezo je osigurac. Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  8. Da nema taj model inertia switch ? To mu je za prekid dovoda goriva u slucaju nezgode ali ne znam da li iskljucuje i varnicu . Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  9. Ja bih skino dizne sve sa onom cevi na kojom su nakacene sa dovodom goriva izvadio iz usisne grane , ispod stavio neku hartiju ili krpu. Ili mozda svaku brizgaljku u plasticnu flasu. Nekog bi stavio da proba da startuje motor pa bih gledao kako brizgaci rade . Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  10. Ako na tng radi a na benzin ne prvo bi utvrdio da li radi pumpa goriva. Ona kada se da kontakt treba da zazuji neke 3 sec nabije pritisak i onda se pali. Ako ne zuji onda resavati problem pumpe. Ako zuji ici dalje . Gledati pritisak goriva dizne.
  11. Sredjujem sto ja mogu , ali nazalost slab sam sa vremenom . Tako da posle danasnjeg sredjivanja izduva ce ici kod mehanicara da pogleda sta treba jos da odradi i da ga teram na registraciju. Trebace sigurno da se menjaju stvari oko vesanja i sta jos bude reko . Moguce da ce i diskovi ici na obradu. Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  12. Ako ima plasticnu usisnu granu onda je euro 3 i sigurno je proizveden posle 99 te. Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  13. Ne znam sta moze biti ali proveri brizgace kako rade i pritisak goriva. Jednom prilikom sam menjao pumpu goriva , samo motor. Stavljao sam drugo crevce i nije dobro bilo dihtovalo , i auto je trokirao pri ubrzanju. Kada sam pritegnuo selnu sve je bilo ok opet
  14. Poso zavrsen . Ima bubica. Videcemo kad se opere

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...