Jump to content

lomisa

Members
  • Content count

    124
  • Joined

  • Last visited

About lomisa

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 09/26/77

Contact Methods

  • Skype
    lomisashprint@gmail.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    SERBIA,BELGRADE
  • Interests
    Fiat,mehanika

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Brava 1.2

Recent Profile Visitors

3181 profile views
  1. Jos nisam skidao glavu, co2 test je negativan, klokot u malom hladnjaku se cuje samo dok se ne zagreje na radnu temp.Menjao sam mali hladnjak i termostat koji je bio probusem rupicom 1mm, kod prethodnog vlasnika.Promenjen je i cep i termostat, radna temp. je zakucana na pola i nisam primetio da trosi RT mada malo koristim auto.Inace glava je radjena pre 20000km. ili 3 god, ravnanje i dihtng u servisu Topic, po servisnoj knjizi koja je stigla sa autom .Pokusacu sa liqui moly sredstvom za ispiranje.
  2. Mozda zupcenje treba proveriti....,Neka kaze neko strucniji sa foruma
  3. Slican problem i kod mene, mislim da je dihtung glave probio, pa samo u taktu sabijanja - komprimovanja smese uduvava vazduh u rashladni sistem i pri vecem gasu i zato na c02 testu nema nicega - rade ga uglavnom na leru. Neko je i na forumu imao test negativan na leru , a na 3000 obrtaja tecnost pozutela. Jesi li ti resio problem, nameravam da ovih dana skidam glavu u servisu.
  4. Takodje ako je zamenjen samo jedan cilindar, treba proveriti da li je je dobro odzracen sistem na toj strani, jer se vazduh sabija, pa pritiskom na pedalu ne dobijas adekvatnu silu..Mada na tom tocku i rucna hvata malo slabije, pa mozda ovo nije slucaj..
  5. Jedino ne vidim da li je promenjen i dobos i u kakvom je on stanju...Ako imas mehanizam za stelovanje pakni ( a ne samostelujuce pakne -kod kojih je sistem malo drugaciji ), probaj da namotas tockic da se pakne sto vise priblize dobosu, pa kad stavis dobos da on tek onako ovlas kaci pakne. Rucna za to vreme odvrnuta do kraja iz kabine..Kad to namestis i vratis dobos, pritisni noznu kocnicu nekoliko puta jako da samostelujuci mehanizam odradi i ako treba jos pribije pakne uz dobos. Zatim podigni rucnu do 4-5 zuba , pa onda zategni sraf iz kabine da ti hvata na tom zubu. Sustina je da pakne budu sto blize dobosu, pa da manjom silom delujes na pedalu i da se klip sto manje izvlaci i tako dobijas efikasnu silu kocenja
  6. Gde mogu da kupim...?

    Trece stop svetlo se retko moze naci na oglasima, tipa kupujem prodajem, kupindo i sl. Novo ili ocuvano kosta 50-tak evra. Najbolje ako imas staro, moze se otvoriti i prelemiti unutra sijalice gnjidice, kao one sto idu u instrument tablu. Ja sam kod mene kupio led traku za 250 din i ubacio unutar svetla umesto sijalicica i radi nakon 2 godine. Ima tema na forumu negde kako su to resavali pojedinci i sami pravili ovo svetlo! Pokusaj ovde da pozoves http://frame.goglasi.com/frame?eid=127587819&q= Stop svetlo Fiat Brava
  7. Ako vergla, a nece da upali najverovatnije je senzor radilice. Pogledj temu na kojoj smo.
  8. Probaj da skines polen filter i da rukom kroz tunel gurnes klapnu i zaglavis je u otvorenom polozaju, tako da ti ne magle stakla kad je vlazno vreme. Veoma je tesko doci do tog motorica, mislim da je na forumu neko opisivao kako je skidao, najcesce puca mali zupcanik, pa vrti u prazno, a nalazi se ispod suvozaceve kasete, iza malog ventilatora.
  9. Radna temperatura

    Sipaj srdestvo za ispiranje sistema pa prospi i zameni termostat.Termostat je najveci krivac za vecinu stvari.Ako omatori,ne otvara dovoljno pa se motor greje,a ako mu izleti kuglica za izjednacenje pritiska onda pothladjuje motor.Po nekad i sam sat sara-vara,al to se resava brzo,razradom konektora. Menjao sam termostat jer je obarao temperaturu na otvorenom. Kada sam ga skinuo video sam da nema pomenute kuglice koju bokija pominje u postu na 7. stranici ove teme. Zamenio sam termostat, kupio i stavio Vernet. On pomenutu kuglicu nema. Sistem radi dobro. Auto je Fiat Brava 1.2. Da li je neko menjao termostat i video da li ima pomenutu kuglicu?
  10. Isti problem i kod mene. Akumulator Proatomic 55Ah, CCA480, kupljen decembra 2015. Napunjen do kraja. Cim je veci minus tesko vergla i cak je i upalio gresku airbag-koju mozes izbrisati samo na dijagnostici. Cak i kad je auto zagrejan i radi klima i ventilator hladnjaka, opet tesko vergla-Leti. Merio sam da li vuce struju i ne vuce ( 50mA sa sve alarmom, bez 30mA). Inace akumulator sam kupio od uvoznika za Srbiju. Proizvodi se u Ceskoj u fabrici gde i Varta. Ali, mogu reci da u stampariji gde radim stampamo nalepnice koje se lepe na ove akumulatore, a takodje i za akumulatore G-Drive, Energy plus, AutoPower, HeadLine, Optimus, Lucas, Omega, Flash, Electro Max, Viapower... Mislim da su sve to isti akumulatori, a menja se samo brend. Jedino Varta dolazi sa original nalepnicom iz fabrike u Ceskoj. Varta Blue je cini mi se najbolja, a postoji i Varta silver, jos bolja, ali i skuplja. Mislim da cu uskoro probati sa Exide akumulatorom, jeste malo skuplji, ali i ne isplati se menjati akumulator na svakih godinu dve, ako je cak i jeftiniji . Dobar je i tudor, a u cuo sam od forumasa i Baner ili Energizer...
  11. Ako imas ekspanzionu posudu, onda nemas sraf na hladnjaku, jer iz hladnjaka izlazi malo crevo ( koje ide od gornjeg levog ugla hladnjaka do ekspanzione posude ) koje visak antifriza vraca u ekspanzionu posudu, a i vazduha. Trebalo bi da kod kabine imas sraf za odzracivanje na najvisoj tacki.Mislim da svi modeli sa klimom imaju ekspanzionu posudu. Odzračivanje se vrši na šrafu kod kabine i to tako što daješ gas do 2-3000 obrtaja, a za to vreme odvrćeš šraf na crevu, dok se motor zagreva. Uvek nivo antifriza do maximuma.
  12. Kupio sam multimetar i otkrio da u stadby vuče 160 miliampera.Dozvoljena granica je između 30 i 50 mA. Vadio osigurače redom i usatanovio da radio sam vuče oko 110 mA., iako je samo memorija vezana na stalni plus. I memoriju prevezao na kontakt i od tada nema problema.Sa alarmom vuče 50mA, a bez alarma 30. Bio pre ovoga i kod poznatijeg električara i servisirao anlaser, i kod mehaničara, i niko nije ustanovio problem...Naravo uz pomoć foruma i user manuela problem rešio sam!Hvala na sugestijama.
  13. Ako imas ekspanzionu posudu, onda nemas sraf na hladnjaku, jer iz hladnjaka izlazi malo crevo koje visak antifriza vraca u ekspanzionu posudu, a i vazduha. Trebalo bi da kod kabine imas sraf za odzracivanje na najvisoj tacki.Mislim da svi modeli sa klimom imaju ekspanzionu posudu.
  14. Koji je dobar elektro servis za reparaciju anlasera? Autokomanda i okolina. Znam za El.servis Bendix u Miklosicevoj...ili Zlaja kod palvog mosta....
  15. Da opisem moj problem sa paljenjem. Auto je Bravo 1.6 '97 god. Auto pali najnormalnije kada je hladan ili kada motor nije postigao radnu temperaturu. Ako sam recimo po gradu i zagreje se na radnu temperaturu i ugasim auto onda nastaju problemi. Naime, auto se ponasa kao da je slab akumulator. Nekada anlaser okrene samo "pola kruga" pa pauza pola sekunde pa opet jos pola itd. dakle kao da je akumulator prazan. Ako sacekam 5-10 minuta auto vergla normalno i upali na pola kljuca. Inace auto uvek upali kada je verglanje normalno, tj kada anlaser vrti normalnom brzinom.

    Isti problem. Jesi li resio i Kako?

    Pozdrav Miša

×