Jump to content

lomisa

Members
  • Content count

    135
  • Joined

  • Last visited

About lomisa

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 09/26/77

Contact Methods

  • Skype
    lomisashprint@gmail.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    SERBIA,BELGRADE
  • Interests
    Fiat,mehanika

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Brava 1.2

Recent Profile Visitors

3290 profile views
  1. Hmm, mozda reostat prve brzine ventilatora...Ima obradjeno vec u nekim temama.
  2. Da nije otkacen ili ostecen dzek sa senzora radilice, on prolazi negde tu oko plastike zupcastog kaisa? Gasi li se kod kljuc lampica kad das kontakt?
  3. Pronasao sam servis u kraju. Servis Boki, ljudi ozbiljni nemaju klince segrte i ne rade kao na traci, vec se svakom autu posvecuju detaljno. Ruke za zamenu dihtunga glave, obradu, zamenu svih pratecih dihtunga, gornjeg nosaca motora i velikog hladnjaka 80e. Ostali trazili duplo. Auto sada sapuce. Servis se nalazi kod petlje Frans gde su vulkanizeri, majstori Igor i Bojan odlicni. 011/3690-983.
  4. Zamenjen dihtung glave. Uradjeno ravnanje, glave, bloka, zamenjene gumice ventila, svi dihtunzi, hladnjak motora, gornji silen blok nosaca motora, ulje, filter i antifriz. Delovi 11350 din u tiki ventu, hladnjak u aht bio 4800, ravnanje glave 20e, nalivanje silen bloka gornjeg nosaca 2000 din ( nema nigde da se kupi cak ni polovan tesko) i rad 80e. Nabijao je kompresiju u rashladni sistem. Zubor vode u malom hladnjaku i tvrda creva rashladnog sistema. Dihtung bio promenjen pre 20k kilometara, ali lose, jer je na bloku ostao mali urez, dihtung nije nalegao tu i od kompresije napukao . Auto je isao najnormalnije i nije dizao temp. , niti imao drugih simptoma. U kasnijoj fazi poceo da gubi antifriz i malo jace dimi na izduvu.Inace na testu sa plavom tecnoscu (napa block test ), kojom se meri co2 u rashladnom sistemu, pre 6 meseci koju sam radio kod ivana na dedinju rezultat je bio negativan, tako da i ova metoda nije 100%.
  5. Hladnjak za fiat bravo nov kupio u firmi Aht u zemunu za 4600 din, imaju veliki lager za sva moguca vozila.....Cisto ako neko juri hladnjak, a daju i garanciju.
  6. 024/524-456, unikornis se zove firma, narucio, stigle postom za jedan dan. Ima uslikano na prvoj strani ove teme.
  7. Postovani , koliko bi me kostala zamena dihtunga i obrada glave za fiat bravo 1,2 16v, 2001 god. Sa vasim delovima. Dihtung je vec menjan pre tri godine, i glava obradjivana ,ali se problem opet javio - auto nabija kompresiju u rashladni sistem i dimi na izduvu.Nije pomesao ulje i antifriz.
  8. Gde u Bg uraditi povoljno zamenu dihtunga i obradu glave za fiat brava 1.2. Imam ponudu od 30000 din za ovaj posao sa sve njihovim delovima, dihtung i obrada glave.Da li je ovo povoljna cena?
  9. Moze li neko da mi preporuci servis u Bg. za promenu dihtunga glave i obradu.Zvao sam servis Ivan ,kod njih cena sa njihovim delovima oko 30k dinara. Auto je Brava 1,2 16v.Ne znam da li je ovo povoljna cena?
  10. Jos nisam skidao glavu, co2 test je negativan, klokot u malom hladnjaku se cuje samo dok se ne zagreje na radnu temp.Menjao sam mali hladnjak i termostat koji je bio probusem rupicom 1mm, kod prethodnog vlasnika.Promenjen je i cep i termostat, radna temp. je zakucana na pola i nisam primetio da trosi RT mada malo koristim auto.Inace glava je radjena pre 20000km. ili 3 god, ravnanje i dihtng u servisu Topic, po servisnoj knjizi koja je stigla sa autom .Pokusacu sa liqui moly sredstvom za ispiranje.
  11. Mozda zupcenje treba proveriti....,Neka kaze neko strucniji sa foruma
  12. Slican problem i kod mene, mislim da je dihtung glave probio, pa samo u taktu sabijanja - komprimovanja smese uduvava vazduh u rashladni sistem i pri vecem gasu i zato na c02 testu nema nicega - rade ga uglavnom na leru. Neko je i na forumu imao test negativan na leru , a na 3000 obrtaja tecnost pozutela. Jesi li ti resio problem, nameravam da ovih dana skidam glavu u servisu.
  13. Takodje ako je zamenjen samo jedan cilindar, treba proveriti da li je je dobro odzracen sistem na toj strani, jer se vazduh sabija, pa pritiskom na pedalu ne dobijas adekvatnu silu..Mada na tom tocku i rucna hvata malo slabije, pa mozda ovo nije slucaj..
×