Jump to content
FAS Goran

zeljko82

Members
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

About zeljko82

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    kladovo

Previous Fields

  • Garage
    fiat marea 1.6 16v

Recent Profile Visitors

686 profile views
  1. pozz..zanima me dali je moguce ubaciti motor (blok i glavu) sa novijeg modela (plasticni usis) na model sa metalnom usisnom granom. U pitanju je marea 1.6 1997god.
  2. Pozz.. Na fiat marei1.6 1997god.imam ugradjen venturi tj. obican plinski uredjaj ..zanima me kako odnosno na koju stranu se zatvara dotok plina na racvi posto sam pokusao ali nisam primetio razliku..Auto nije vukao pa su mi preporucili da smanjim obim usisne cevi za vazduh(posto imam samo ono crevo posle filtera bez ono plasticnog dela) sada vuce ekstra ali se oseca na plin pa su mi rekli da zavrnem plin na racvi za krug ipo,ali na koju stranu pitanje je sad..znam da je pitanje smesno ali kada se neko ne razume...bolje da pita nego da skita. Hvala drugari!!!
  3. Pozz..u pitanju je fiat marea 1.6 16v 1997.benz plin(obican )Problem je sledeci ,vec duze vreme imam problema sa malim ler gasom i neravnomernim radom motora ,pokusavana zamena stepera,ciscenje leptira gasa ali nista kada smo prijatelj i ja hteli da proverimo senzor temperature primetio sam da pri dodiri kabla nesto cakce. Otpratio sam kablove i mislim da je problem u zici koja daje masu na ecu.Vezana je na kuciste akumulatora i ulazi u snop koji izlazi iz ecu i ide ka motoru. Pri pomeranju te zice cuje se caktanje iz kutije u kojoj se nalazi dzek za labda sondu i dva osiguraca i mislim jedan relej(nalazi se na zidu kabine na suvozacevoj strani) A cuje se i kao da se ukljucuje pumpa i da dizne bacaju benzin..nesto kao pri davanju kontakta.zaboravio sam da napomenem da se u kabini pri davanju kontakta cuje glasno zujanje iz dela sa ventilacionim komandama a i ventilator se ukljucuje sam od sebe.E sada kad upalim auto i pomeram ovu zicu ne primecujem nikakve promene u radu motora niti caktanje.Svestan sam da imam problem sa instalacijom imoracu da sacekam do utorka jer je majstor zauzet ali me zanima dal ovo moze da bude uzrok loseg rada motora jer motor pri startu ne dize obrtaje vise od 900-1000 i onda padne na 500-600 i tako se muci..problem je i u tome sto ovde niko nema dijagnostiku za moj auto tj. tropinski kabl (verovatno imaju neki uredjaj za fiat)pa da proverim i da nije ecu riknuo jer je veoma lenj na gasu kasni nekako odziv,na oko 2000obrtaja pocne da tokira pa nekako probije, nekad su obrtaji visi nekad niz,i nekada radi na 500 obrtaja a nekada nece ni tako..sve se to desava na benzinu jer je na plinu i gore..na semaforu je neminovno gasenje..
  4. posetio 5 tzv majstora ostavio 200e kod njih i nista..ove kod mene se niko ne razume u fiata odvezem na diagnostiku on stavi neke krs svecise kaze ne moze da se poveze na dijagnostiku i trazi 30e..e danas sa nesto primetio mislim da se zove sklopni vod postoji neki senzor regulator sta vec,sa desne strane i on ima prikljucak za neko tanko crevce koje kad pomerim sikne benzin.crevo nije osigurano selnom neko samo tako navuceno.pitanje dali treba tako da baca benzin i kako se taj deo zove..znam da sam ukomplikovao ali eto. to je mislim ovaj deo ako se ne varam samo sto kod mene ova siska stoji bocno..hvala,nadam se da sam uspeo da ubacim sliku
  5. pozz..auto mi ima problem koji vec dugo nemogu da resim. naime kada se motor zagreje pada mi broj obrtaja na leru, motor se gusi, kada dodje do 2000 obrtaja krene da seca trokira cima.. mislim da mi je bivsi vlasnik rekao da je stavio usisnu granu sa jtd, ili auspuh, nisam bas siguran pa me zanima da mi nije mozda to napravilo problem i jel uopste moguce ugraditi je.Zimus mi je izgoreo ventil pa je menjan i od tada je krenuo problem sa trokiranjem dok je problem sa lerom postojao pre zamene ventila. u pitanju je fiat marea 1.6 16v 1997god. sa plinom
  6. pozdrav!!! u pitanju je fiat marea 1.6 16v..zeleo bih da zamenim motor pa me zanima zna li neko proceduru sta je potrebno od papiroogije i ostalog,dal moze da se registruje sa motorom od brave ili bravo_a iste snage ili mora bas sa maree,rekose da moraju da se sloze neki brojevi i oznake na motoru.koje sta. Bio bi zahvalan ako bih mi mogao objasniti proceduru jer verujem da je to komplikvano kao i sve ostalo kod nas..
  7. mozda ste u pravu jer mi majstor kaze da mi i komp brljavi ne salje struju na dva cilindra i nemoze da se poveze na njegs dijagnostikom..nesto mrmlja videcu sutra kad odem do njega.za varijator sam ja nesto citaopa rekoh da pitam,sumnnjam da hoce da me izvacari posto ima komp na prodaju..
  8. zanima me da li je moguce da zbog varijatora prezubi auto..auto je fiat marea 1.6 16v.. i koju su simptomi loseg varijatora jer zvuci kao dizel,pri dodavanju gasa seca cima a onda naglo doda gas
  9. jos jedno pitanje negde sam cuo da mogu kako rekose da se prepakuju *crevca* motora tako da se ne menja broj motora a sve drugo se menja..da li je to moguce?
  10. ugradjen je obican plin pucanje je pocelo kada sam penjao brdo,nisam ga forsirao kao i uvek sam vozio sasvim normalno,tada je bas puklo stao pogledao vizuelno kaiseve i sve je izgledalo normalno upalio i krenuo kuci. nakon toga je poceo redovno da puca i gubi smagu, do tada nije gubio snagu..vodu ne trosi malo pusta radijator kabine(tako bese). Grejanje ok ali se osecaju izduvni gasovi kada ukljucim dok sam uleru kontao da to ventilator vuce gasove dok smo u mestu jer u pokretu se ne oseca.pokaza mi majsto kada sam pitao za pucanje ono debelo crevo(kao da bese tu i crna kutija nisak kuci da pogledam) da odatle potice.. na gornjoj desnoj strani motora mnogo oko 1.5lmislim nisam ga vise vozio na relacijama vise od par km jer ipak nije ispravan i ne zelim da vozim dete u njemu jer ne znam gde ce da nas ostavi a za to mi je prvenstveno potreban..a sto se kompresije tice ovi *majstori* rekose suprotno..gde sam ja odvezao auto!!! moracu definitivno
  11. pa ne znam ostavio auto i otisao na posao..oni zamenili svecice kazu bile katasrofa,a od tada radi jos i gore.procitao sam na netu da na svecicama moira da se podesi zazor koji bih trebalo da bude 0.8 sto sumnjam da su gledali jer ze sada zvuk mnogo losiji a i gasi si na svakom semaforu puca nesto, strasno!!!.Moracu da nadjem nekog majstora koji je zainteresovan za posao ovi me samo otkacili ,ne verujem kako neprofesionalan pristup musteriji na pitanja odgovaraju sleganjem ramenima i vicu nesnam sta da ti kazem
  12. nadam se...evo pokusavam da se dogovorim sa nekim od ovih nasih majstora da ga otvorimo i vidimo na cemu sam..svi su u nekoj stisci sa vremenom. jesu li imali problema sa motorom ili sa,da tako kazem legalizacijom motora posto mi kolega isprica kakvih je muka imao njegov brat pre par godina
  13. hvala moracu tako ali ako je stanje lose..da li znate mozda kakva je procedura za zamenu motora,spominjali su mi da moraju da budu isti motori i da neki brojevi moraju da se slazu. i jos nesto, primetio sam da je bilo ulja na kucistu kartera ne znam da li je tobitno i da li je to od ispustanja ulja ili nesto drugo i majstor rece da je izduvna grana sa jtd_a tj.dizelasa ne znam ima li to neke veze hvala...
  14. Vec dva dana kada klinac zaspi ja sednem ispred kompa i blejim ali bukvalno (bee!!bee ovco) i tako do rane zore...zasto? Pa pre oko 3 meseca kupio sam Fiat Mareu 1.6 16v 1997g. sa ugradjenim plinom. Skoro sam primetio da je poceo teze da pali i trosio ulje, mislio ajde star auto, i moj stari reno trosio ulje ali sljakao kao leptir. Onda sam skontao da kada se motor ugreje verglam po 10 sek dok upali, i crn dim kada turiram u leru, nizak broj obrtaja u leru. Mozda senzori i to samo da ugrabim slobodan dan i kod majstora sa dijagnostikom. Pre dva dana dok sam izvlacio brdo, nesto puce, mislio sam ode kajs. Pogledam - nije. Upalim i odem kuci sa njim. Odvezem ga kod majstora on kaze nista od dijagnostike stariji model nema neke kablove. Izmerio kompresiju i eto ti ga 14, 8, 12, 11. Mislim da je tim redom, ne znam ni sam, zazujalo mi u usima kada rece da drugi cilindar ima slabu kompresiju. Pitam sta sada, oni nista cute, kazu da je prava kilometraža sigurno oko 450k, i da je motor istrosen. Pitam za generalku, oni me kulturno otkacise. Svecice zamenjene, dopunjeno ulje, kocnice su uredu, trap uredu - 4000 dinara. Zbudzi ga i uvali nekome. Kome u takvom stanju...a i nisam u tom fazonu. Eto, sada ima li neko neku pametnu za prozboriti, posavetovati me sta je pametno uraditi? Kako stoje stvari sa zamenom motora, cuo sam da je to nemoguca a pritom i skupa misija. Samo nemojte sa izjavom saucesca i to, ma moze i to rekose da sam jarac u horoskopu, pre ce biti ovca, ovcetina!!! A kako su se supruga i mali obradovali!! Jos im nisam rekao lepe vesti Eto pa se ucite na mojog gresci kad kupujete auto cetvore oci, i pravac servis, kakvo poverenje ''fin covek uliva poverenje i\gleda ozbiljno nije neki j...... vetar!!!''

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...