Jump to content
FAS Goran

Scorpion

Members
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About Scorpion

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    FIAT Coupe

Recent Profile Visitors

1384 profile views
  1. Meni je bio problem džek napajanja serva. Džek se može kupiti ili u ovlaćenim servisima ili na otpadu. Nov je oko 70evra bez pdv, a polovan 20ak. Ako se na otpadu kupuje, najbolje sa nešto kabla. Na par mesta su mi pokušali nametnuti da je pumpa u kvaru, ali sreća imao sam koga da me posavetuje. Dakle taj džek je najčeći problem. Dobar i posvećen majstor će skinuti džek za minut bukvalno i videti da li ima vidljive znakove propadanja (topljenja). Meni su tragovi bili sitni, ali je popustila plastika koja drži buksnu koja se vremenom izvuče. Malo je kleštima pritisnuo kabl da bolje legne buksna i servo proradio. To je držalo neko vreme dok nisam našao drugi džek.
  2. Da malo obnovimo i proširimo temu. U prethodih mesec dana dva puta sam imao upaljenu lampicu serva i servo nije radio. Nakon ponovljenog paljenja sve je bilo normalno. Da bi juče lampica ostala konstantno upaljena, a servo van funkcije. Čitajući ovu temu malo sam čačakao džekove na pumpi serva i uspeo da dobijem servo dva puta od nekih 20ak paljenja. Auto nisam vozio. Zatim sam na kontakte napajanja stavio malo wd, malo stegao buksne i kad sam vratio džek, upalim auto i obradujem se kad sam video da ne svetli lampica, međutim servo ne radi. Ali aj što ne radi, već se čuje neko lupkanje, čak i oseti na volanu. I to se dešava čim upalim auto, tako juče, tako i danas. Definitivno neke zvuke servo ispušta. I dalje se nisam usudio da vozim. Pa da li neko ima iskustvo sa ovakvim simptomom? Da li smem odvesti auto u servis?
  3. Da li neko zna gde se može kupiti kvalitetno crevo za gorivo na meru? Konkretno mi treba crevo koje spaja dolaznu cev iz rezervoara sa diznama. Pre nekih 8 meseci fabričko je popustilo i u jednom renomiranom servisu su mi ugradili crevo koje je puklo, što se vidi iz priložene slike. Bila je fontana benzina, pravo po motoru. Uzeo bih rado polovno orginalno, ali je pertlovano i morao bih da menjam komplet sve od rezervoara, tako da to otpada. Nekoliko majstora i prodavaca mi je reklo da nema na tržištu crevo da valja, pa se nadam da neko ovde ima dobar savet gde kupiti da traje? A valjalo bi i kvalitetnije šelne da stavim, ove iz servisa su loše. Primetio sam da ne zadihtuju dobro i ponekad vlaži gorivo sa ivice creva.
  4. Gde da nadjem dolazno crevo za gorivo? U pitanju je Fiat Coupe 1.8. Trba mi ono kratko izolovano crevo sto ulazi u dizne. U radnjama to ne drze, pa ako neko zna da li se to negde pravi po narudzbini ili ima polovno.
  5. Cisto da obavestim da sam problem resio ciscenjem step motora sredstvom za ciscenje karburatora marke STP kupljeno u rodicu. Samo sam naprskao nekoliko puta step motor kad sam ga skinuo bez nekog trljanja i situcaja je mnogo bolja, ne idealna jer vidim da kad je topao pa ga upalim jednom do dva puta obrtaje spusti na minimum pred gasenje, ali bitno da pali bez gasa. Mrzelo me leptir da skidam i cistim, mozda na prolece pa da situacija bude idealna. Hvala svima na savetima.
  6. Punto HGT ima isti motor tako da cu probati to i ne nema crno da zadimi, motor je prfektan.
  7. Imam sopstvenu dijagnostiku i ne belezi greske. A tokom verglanja cu obratiti paznju na skalu sutra mada nisam primetio mrdanje.
  8. Nisam bas shvatio pitanje, ali grana je metalna. A komp bi trebao biti ispod vozaca
  9. Da li neko zna u cemu bi mogao biti problem kad je motor topao neca da upali bez pritiskanja papucice gasa? Samo startuje i odmah se ugasi, a kad se samo malo doda gas pali bez problema. A kad je hladan pali normalno bez gasa. Inace radi stabilno na leru. DIjagnostika ne pokazuje nikakve probleme. Hvala
  10. Da li neko zna kako se pristupa radijatoru klime u kabini za FIat Coupe. Iako je razlicit od bravo brava i tipa verujem da ima slicnosti. pa ako neko zna nek napise ili da link. Zelim to sam da uradim fizicki obzirom na lose iskustvo u servisu koji to ciste nekim gasom il sl.Hvala
  11. Nije se u kabini osecalo, vec iskljucivo kad se skine poklopac sa ventila na boci. Danas sam njuskao i vise nisam siguran ni sta osecam. Da je kao pre sigurno nije, mozda je materijal blago upio miris pa cu u narednih par dana da vidim kako se oseca. Uglavnom je veoma veoma blag miris plina sa prisutan kod ventila i kad se skine providni poklopac.
  12. Ide zahladjenje pa cu da vidim da li ce biti problema sa tocenjem, a i da ispratim da li se oseca miris gasa kod ventila na boci. A sto se tice predstavljanja auta, to kad ga malo sredim
  13. BIo sam ponovo do majstora i ovog puta je skratio jednu cev za 1cm, obzirom da dotezanjem nije mogao da spreci curenje. A inace prosli put je dotegao, pa kao nije curelo, medjutim danas se videlo na jednom spoju cevi da izlazi baloncic po baloncic kad se naprska tim nekim spejom kojim se to prverava. Pa cu videti ovih dana da li se oseca plin kod ventila. Nego mi se deslio jos nesto cudno danas. Podjem ja u servis i svratim na pumpu da sipam plin i krene pumpadzija da toci i jedva mi sipao za 500din, trebalo je sigurno 4 do 5 min, kaze nesto nije u redu. Ja pitam u servisu oni kazu ili nije uredu aparat na pumpi ili zasto sto je auto bio na suncu. E sad auto jeste bio na suncu po ovoj visokoj temperaturi, a sacekao sam da vidim da li ce sledeci auto normalno da sipa i sve je bilo normalno. Dodjem ja opet na pumpu posle skracivanja te cevi(vec je bio mrak) i opet na isti aparat i nece uopste da sipa, predjem na drugi aparat i isprva nije hteo i odjednom krene i normalno sipa. JEl imao neko slicno iskustvo i da li to stvarno moze od stajanja na suncu? Hvala
  14. Imam sledece pitanje. Da li treba da se oseti miris gasa kad se skine providni plasticni poklopac na boci gde cevi ulaze u nju? Radi se o sledecem, nakon ugradnje na atestu su trazili neke zastite na srafovima koji drze bocu i kad sam otisao da to isprave, morali su da pomeraju celu bocu koja je bila puna do kraja, naravno cevi su mrdane. I tako kao sve u redu na atestu i vidim plin brzo nestaje. Odem u srvis oni tu na spoju cevi i boce poprskaju neki sprej i vidi se kako na obe cevi pusta(ima baloncice). Dotegnu oni dobro holendere kojima je cev spojena na bocu i opet naprska sprej i nema vise da pokazuje da curi. MEdjutim ja kad god skinem taj providni poklopac osetim miris plina. Da li je to normalno i da li bi neko mogao da pomirise na svom autu pa da mi kaze da li se oseca? Hvala

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...