Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/25/20 in Posts

  1. 5 points
    Axic

    Funny photos

  2. 3 points
    neshaoct

    Vazduhoplovstvo

  3. 3 points
    Svaki amortizer sadrzi ulje, ono sto ih razlikuje je da li je pored ulja vazduh (uljni amortizeri), azot pod priblizno atmosferskim pritiskom (gasni amortizeri niskog pritiska) ili azot pod visokim pritiskom, obicno preko 5 bara (gasni amortizeri). Ima jos nekih gasova ali azot je u 99% slucajeva. Prva dva tipa jer je vazduh tj azot obicno oko atmosferskog pritiska, nece se klip izvuci napolje ili ako se izvuce nece do kraja ili ce bas jako polako da se izvuce kad sabije skroz, dok kod pravih gasnih amortizera ce biti jako tesko zadrzati klip sabijen skroz. Ovo cisto kazem jer vidim da mnogi ocenjuju amortizer neispravnim jer se klip ne izvlaci napolje kad se demontira sa auta sto nije znak nicega sem ako niste 100% sigurni da su bili gasni, onda jeste znak potrosenosti. Na modernim autima realno gledano za amatere najbolji nacin da se utvrdi ispravnost amortizera je da provozaju auto preko neke utonule sahte ili par uzastonih zakripa koje nisu najbolje odradjene sa brzinom od 40-50km/h i da neko posmatra spolja kako se ponasa tocak. Ako tocak prati neravninu, onda je ok, ako i u jednom trenutku skakuce, onda su amortizer za zamenu bez obzira da li curi ulje, da li se cuje nesto u kabini itd. Takodje kruto=sportsko je isto kao da neko kaze da jedino bitno sto treba znati o motoru je njegova snaga. Obrtni moment, max obrtaji, potrosnja, kubikaza itd nije bitno. Kruto moze biti i specifican sportski trim nekog amortizera, a moze biti i samo primer niskog nivoa kvaliteta usled cega lose funkcionise. Kao sto ni "plivanje" auta ne mora biti znak jako kvalitetnog amortizera sa trimom za udobnost. Vecini ljudi su novi amortizeri pretvrdi upravo zbog toga sto kaze u tekstu, jer su se pre toga godinama navikavali kroz kilometrazu na slabiju amortizaciju tj povecano oscilovanje amortizera.
  4. 3 points
    Woodoo

    Vicevi 120%

  5. 2 points
    Martin

    Blokiranje EGR ventila

    Ma to samo EGR off. Sve ostalo uglavmnom je bacanje para.
  6. 2 points
    neshaoct

    Vežite se

    Test koji na najbolji način pokazuje značaj vezivanja pojaseva Ford je 1998. godine, sproveo testove tadašnjeg Explorera želeći da pokaže koliko je karoserija tog auta čvrsta i stabilna. Ali, test nije izveden ''zakucavanjem'' auta u zid, nego na nešto drugačiji način. Dakle, umesto simuliranja frontalnog ili bočnog sudara, Ford je simulirao okretanje vozila po uzdužnoj osi. U kabini su se nalazile lutke koje su glumile vozača i putnike i koje nisu bile vezane pojasevima. Ishod testa je pokazao da je Ford Explorer zaista robustan i izdržljiv, a takođe je pokazao i koliko je veliki značaj vezivanja sigurnosnih pojaseva tokom vožnje. Pogledajte:
  7. 2 points
    Razvoj i proizvodnja kultne kockice
  8. 2 points
    neshtry

    Funny photos

    [emoji41] Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  9. 2 points
    Pozdrav, Sta mislite o ovoj Delti? Cena sa uvozom i carinom je ~6900eur Lomim se zbog automatskog menjaca.
  10. 2 points
  11. 2 points
    Nikola 1.6

    Škoda Yeti & BMW X3

    Ovaj 500 je inace bio samo na ovom betonskom cudu pa su posle stavljali hoklice, gajbice.. da ne bi lezao na betonu. Samo kod nas u ulici bilo je 5 incidenta u roku od mesec dana za koje znam. Kolegi su na parkingu izbusili sve 4 gume, nekom liku do njega izlomili retrovizor i probusili dve gume, meni je neko pokupio retrovizor(dal slucajno dal namerno ne znam), ovaj 500 muceni sto je stajao na ukradenom ivicnjaku i burazerovom ortaku na f10 polomili zadnju soferku. Ove mrezaste nisu lose uopste, imao sam ih na e30 samo nisu za 500
  12. 2 points
    N.N.

    Fiat 500 / Fiat 500e

    Evo i 10.25" Uconnect 5 u električnom 500:
  13. 2 points
    bane1321

    Škoda Yeti & BMW X3

    Misliš čarape??
  14. 2 points
    Woodoo

    Funny photos

  15. 1 point
    MilosV7

    Milošev Novi Bravo

    Kupih Nuovo Brava! 2007, 1.4 tjet sa 150hp. Sport paket opreme sa 18incnim felnama. Kod mene je već 5 dana i mislio sam da iznesem ove prve utiske. Auto je izuzetno lep, izuzetne linije ima i u toj klasi ne vidim lepsi auto. Snazan kao mazga, pun sirove snage. Rucica menjaca mi je nekako pretvrda. Ide glatko u brzine, medjutim verovatno nemam naviku. Kvalitet unutra, za razliku od ostatka fiata, na visokom nivou. Sedista neudobna. Jednostavno ne mogu da se namestim, a da ne osecam neku zategnutost u donjem delu ledja. U Golfu2 za gti sedistima sam se osecao kao na jastucima, ali bukvalno. Kratka svetla slaba, ozvucenje loseg kvaliteta. Opet stvar navike. Potrosnja... hm diskutabilna. Donekle sam znao da me ceka poprilican trosadzija od auta, medjutim za sada mi je prosek 9L/100km nesto izmedju gradske i otvorene voznje. Gepek jakoo velik. Pozadi jedva da ima mesta. Izneo sam uglavnom stvari koje mi se ne svidjaju, a to znaci da sam zadovoljan svim onim ostalim. Nema krckanja ni skripanja u kabini, na trapu, prijatan osecaj sigurnosti, kada se nalazis u ovako “oklopljenom vozilu”. Auto zalepljen za asfalt u naglim krivinama. Tih na leru. Volan malo trucka i treska na brzinama preko 130 i ako bih pokusao da cimnem malo levo desno na vecim brzinama, imam cudan osecaj u rukama. Verovatno do elektricnog serva koji je takav i gume koje su za zamenu. Za sada sam zadovoljan. Vozicu ga neko vreme. Ako mi se pokaze kao auto za koji necu morati da odvojim pola plate mesecno, kao za neke kante u proslosti-zadrzacu ga. Evo slika
  16. 1 point
    Radnici kragujevačkog Fiata nastavljaju proizvodnju u četvrtak Radnici fabrike ''FCA Srbija'' vratiće se na posao u četvrtak posle dvonedeljne pauze, na koju su otišli bez zvaničnog obrazloženja rukovodstva fabrike, a sumnja se da je prozvodnju zaustavio nedostatak delova iz Kine, rečeno je u sindikatu ''Nezavisnost'' u toj fabrici. Prema rečima predsednika sindikata Zorana Stanića prvi radni dan biće četvrtak 27. februar ako se, kako kaže, nešto u međuvremenu ne promeni. On je rekao da nije bilo zvaničnog obrazloženja rukovodilaca fabrike o razlozima za poslednje neradne dane. Zbog toga što su česti prekidi u proizvodnji automobila 500L u Kragujevcu, sumnja se da je ovoga puta proizvodnju zaustavio, kako su preneli mediji, nedostak komponenata od dobavljača iz Kine koja je pogođena epidemijom koronavirusa. U sindikatu ''Nezavisnost'' kažu da se u 500L od dobavljača iz Kine ugrađuju sitniji plastični delovi, komponente za instrument tablu, obloge za branik i radio uređaji. preuzeto sa - Auto Blog
  17. 1 point
    @yoxa Bogati Gold paket opreme. Retke su sa električnim sedištima. Ima skoro sve (xenon, bose, nav, blue&me, magic parking, grejanje sedista), čini mi se da fali senzor za kišu i praćenje trake. Na ovoj konkretno fale poklopci za felne (i u CH ih kradu izgleda) i čini mi se da se naborala koža na tabli (ovo je mana i vremenom se manifestuje na deltama). Cene redovnog održavanja možeš videti u nekim od navedenih tema. Do sada se samo jedan javio na forumu da je imao problema sa Sport amortizerima koji su skupi.
  18. 1 point
    neshaoct

    Blokiranje EGR ventila

    @RobbeNski Mislim da je greška što želiš da vratiš u funkciju EGR. Svi to zatvaraju kako bi sprečili probleme, zatvaraju kako im čađ ne bi punila usisnu granu, a ti hoćeš obrnuto. Ali, ako već hoćeš tako, najbolje bi bilo da imaš originalnu mapu. Pošto to nemaš (uvezao si auto sa isključenim EGR-om), onda treba da odeš do nekog servisa koji se bavi čipovanjem/isključivanjem EGR-a/DPF-a. Oni će ti ili promeniti deo tvoje mape, ili upisati potpuno novu (originalnu) u kojoj EGR neće biti softverski ugašen.
  19. 1 point
  20. 1 point
    I to u Beogradu, a šta tek da kažemo mi iz manjih mesta? Doduše poneko će kupiti taj auto. Ako bih nešto i uzimao onda jedino 500 na metan, mada trenutno kako stvari stoje verovatno neću ništa. Možda i zato što sam trenutnim autom zadovoljan.
  21. 1 point
    QQ Sto se grane tice - samo zamena. A sto se ostalih stvari tice - dobro ispitati kakav je jos karambol napravila...
  22. 1 point
    Mozda nekom bude korisna informacija: Zamena glavcine (lezaj) zadnjeg tocka sa rukama izadje 6225 rd. Glavcina SKF VKBA 6552 sa abs senzorom 4425 rsd. Zamenjena i leva i desna u razmaku od 20ak dana Kako mi rekose to im je mana. Zadnji cesto stradaju dok su prednji ok. Ista glavcnina ide i na Corsu D. https://cloud.mail.ru/public/FZdD/Sgug2u5Lm
  23. 1 point
  24. 1 point
    ISV_01

    Milošev Novi Bravo

    Vala bas, ovaj LED mu izgleda kao neka savijeno-razvucena slina..nimalo mastovitosti [emoji29]
  25. 1 point
    MS PK

    Nuova Lancia Delta 1.4 t-jet 150

    Gle ga ovaj, zapeo da rastura nova kola i da crkne [emoji23] Da ne idemo u off Nema ni 00 - kubikazu, drugo i do goriva je - razlicito se iskoriscava benz i dizel zato su i teretnjaci dizeli a ne benzinci, da ne idemo u off Послато са SM-J330F помоћу Тапатока
  26. 1 point
    Ma jebo ih ja sve mi crkle sijalice cekam da jos otopli pa da skidam.konzolu i stavim neke normalne..ipak su ove kineske sto sam uzo tad..[emoji3][emoji23] Sent from my SM-N950F using Tapatalk
  27. 1 point
    Ivan

    Nuova Lancia Delta 1.4 t-jet 150

    Pa nije ovo anemicni atmo motor... Vec turbak od 150 KS i 206 Nm - sto je veca snaga, manji ce uticaj imati sporedni faktori. A sa 2l razlike ga bas pretera , moje skromno misljenje. Apropo obrtnog, na benzinskim turbacima je on sve blizi "dizelskim" malo ranijih generacija. Pa evo vec kod mene je u Sport modu obrtni identican kao na bivsem JTD 115 Stilu (255 Njutna) i cupa cak i iz niskih obrtaja. A mozes misliti na najnovijim FireFly, koje su nasvirali na 280 Njutna. Tako da se ne bih slozio. Delta je jos i teska, u ovoj varijanti oko 1.4 t cini mi se. Fabricki deklarisana potrosnja je na okruglo 7l kombinovane, znaci na to slobodno moze da se doda minimum 1-1.5l u praksi (zavisno od uslova voznje). Po gradu je deklarisana na 8.7l, a tu je odstupanje jos vece. Pisali smo dosta o T-Jet motorima, da ne off-ujemo coveku predstavljanje .
  28. 1 point
    neshtry

    Milošev Novi Bravo

    I pored dlr, zimi moraju da budu upaljena i oborena. Bilo više puta na SAT kada su gostovali Policija i ovi iz bezbednosti saobraćaja
  29. 1 point
    Axic

    Funny photos

  30. 1 point
    Dale

    Funny photos

    Lici na ukljucenje na "Milos veliki" kada se prilazi sa petlje dobanovci. Vrtis se 3 puta u krug za dzabe. Verujem da ovako i izgleda odozgo
  31. 1 point
    Finu regulaciju, ler, radiš na isparivaču Ako hoćeš da ti auto ide normalno, kao i na benzin, odvrni gas, i podesi ler.
  32. 1 point
    Dale

    Funny photos

  33. 1 point
    Ivan

    Kodovi za originalne audio uređaje

    @srna68 Pokusaj sa Code 4515 . 'Ajde za ove druge radio uredjaje gde su lokalni Desktop programi u pitanju... Ali svima koji imaju npr. Blaupunkt - imate gore kao preporucen post sa linkom za online dekodiranje. Dovoljno je samo kreirati besplatan nalog i sve sami odradite, ne cekajuci bilo koga . A imate kasnije stalni pristup, ako nekome zatreba za jos neki uredjaj.
  34. 1 point
    U desno se zavrće/zatvara a otvara se u suprotnu stranu. tt
  35. 1 point
    bane1321

    Funny photos

  36. 1 point
    Mijailović P.

    Funny photos

    [emoji106][emoji23] tt
  37. 1 point
    Irena HGT

    Funny photos

  38. 1 point
    Quadrifoglio Verde

    Funny photos

  39. 1 point
    Irena HGT

    Funny photos

  40. 1 point
    neshaoct

    Fiat 500 / Fiat 500e

    Čitaoci magazina ''Auto, motor und sport'' odabrali su Abarth 595 za ''Najbolji automobil'' petu godinu zaredom Čitaoci prestižnog nemačkog magazina su još jednom odabrali Abarth 595 za pobednika u kategoriji ''Uvozni mini automobili''. Kompaktni sportski automobil koji ima do 180 KS je takođe bio na drugom mestu u opštoj kategoriji ''Mini automobili'', kotirajući se bolje od raznih jakih nemačkih rivala. Abarth 595 je petu godinu zaredom osvojio nagradu za ''Najbolji automobil'' koju dodeljuje magazin ''Auto, motor und sport''. Čitaoci ovog magazina su izglasali sportski automobil sa logoom škorpiona za pobednika kategorije ''Uvozni mini automobili''. Abarth 595 je osvojio otprilike četvrtinu svih glasova. Na drugom mestu je Fiat 500 sa 16.2% glasova. U opštoj kategoriji ''Mini automobili'', koja je uključivala i nemačke brendove, Abarth 595 je osvojio visoko drugo mesto, a Fiat 500 je odmah iza njega. Tokom dodele nagrada u Štutgartu, Luka Napolitano (Luca Napolitano), direktor brendova Fiat i Abarth za tržište Evrope, Bliskog istoka i Afrika, je izjavio da ''peta pobeda modela Abarth 595 u anketi čitalaca magazina potvrđuje i učvršćuje vezu između našeg brenda i nemačkog tržišta, i takođe demonstrira njegovu izvanrednu reputaciju među ljubiteljima sportskih automobila. Izuzetno sam ponosan zbog nagrade ''Najbolji automobil'' koja potvrđuje efikasnost naše strategije za promovisanje game modela 595, što nam omogućava pristup širem opsegu glasača i omogućava nam da postignemo odlične prodajne rezultate''. Model 500 je zabeležio još jednu uspešnu godinu u Nemačkoj: u poređenju sa prethodnom godinom ukupan broj prodatih modela je porastao 25%. Sa druge strane, Abarth 595 je ponovio svoj rekordan rezultat postignut 2018. godine, sa 3.500 prodatih automobila na svom drugom najvažnijem tržištu. Model Abarth 595 je dostupan u pet verzija, sa rasponom snage od 145 do 180 KS. Ponuda se kreće od verzije Abarth 595 - prvi korak u Abarth svet - do posebno elegantno opremljenog Abarth 595 Turismo, izrazito sportskog Abarth 595 Pista i Abarth 595 Competizione, a na vrhu ponude svojih verzija se nalazi Abarth 595 Esseesse. Ovoj porodici modela 595 smo dodali i najnoviju: 695 70° Anniversario, ograničenu seriju sa zadnjim spojlerom ''Spoiler ad Assetto Variabile'', kojom se proslavlja 70. godišnjica brenda Abarth. Magazin ''Auto motor und sport'' je 44. put pitao svoje čitaoce da glasaju za svoje omiljene automobile u konkursu ''Najbolji automobili''. Skoro 103.000 čitalaca je glasalo i ocenilo ukupno 387 aktuelnih modela u jedanaest kategorija, uključujući i sekciju ''Uvoz'' u okviru svake kategorije.
  41. 1 point
    neshaoct

    F1: Kalendar trka

    F1 bi da ''ugura'' dvodnevnu VN Kine u novembru Velika nagrada Kine koja je trebalo da se vozi na proleće otkazana je zbog koronavirusa. Jedna od opcija koju Formula 1 razmatra je da se ova trka održi u novembru između trke u Brazilu i Ujedinjenim Arapskim Emiratima. Koronavirus je naterao organizatore Velike nagrade Kine da čitav trkački vikend odlože, ali Formula 1 traži načine kako da sezona ne ostane bez jednog događaja u kalendaru. Među opcijama, doduše manje verovatnim, je da se trka održi u Imoli koja je nekada bila organizator Velike nagrade San Marina. Sa druge strane mnogo realnija opcija je da se ovaj događaj ''ugura'' između Velike nagrade Brazila i Velike nagrade Abu Dabija. Formula 1 ima ideju da se trka održi 22. novembra, samo sedam dana pre poslednjeg događaja sezone u Abu Dabiju. Tada bi završnica sezone imala takozvani ''triplheder'', gde bi u tri sedmice bile održane tri trke. U tom slučaju u petak ne bi bilo akcije na trci u Šangaju već bi se treninzi održali u subotu, dok bi u nedelju bile kvalifikacije i trka. Timovi bi trebalo anonimno da se izjasne o predlogu. Sa jedne strane će imati problem da se ekipe presele iz Brazila u Aziju za tako kratko vreme, dok sa druge strane verovatno neće želeti da propuste da zarade na tako velikoj trci kao što je kineska. preuzeto sa - Auto Blog
  42. 1 point
    dusman13

    Vicevi 120%

    Zena: Sta da ja umrem? Da li bi se ponovo ozenio? MUZ: Ne bih! ZENA: Sto? Ne volis da si ozenjen?! MUZ: Naravno da volim. ZENA: Zasto se onda ne bi ponovo ozenio? MUZ: Dobro, ozenio bih se. ZENA: Bi? (s tuznim izrazom lica). MUZ: (uzdise). ZENA: Da li bi ziveli u nasoj kuci? MUZ: Naravno, ova kuca je super. ZENA: Da li bi spavali u nasem krevetu? MUZ: A gde bi drugo spavali? ZENA: Dao bi joj da vozi moj auto? MUZ: Verovatno, nov je. ZENA: Da li bi stavio njene slike, umesto mojih? MUZ: Verovatno bih morao. ZENA: Da li bi ona koristila moje palice za golf? MUZ: Ne, ona je levoruka. ZENA: (-Tisina-) MUZ: E, jebi ga...
  43. 1 point
    neshaoct

    F1: McLaren

    McLaren ostao veran papaja narandžastoj boji Ekipa Meklarena pridružila se nizu timova koji su predstavili nove bolide, pošto je to učinio u svom Tehnološkom centru u Vokingu. Novi model koji nosi naziv MCL35, zadržao je boje koje je imao i prošlogodišnji bolid britanskog tima - papaja narandžastu i plavu, ali su one malo drugačije raspoređene. Boje Meklarena će u ovogodišnjem šampionatu braniti Karlos Sainc junior i Lando Noris, koji su timu prošle godine omogućili najbolji završetak sezone u osam godina. Britanska ekipa je šampionat završila na četvrtom mestu među konstruktorima, iza Mercedesa, Ferarija i Red Bula. Sainc je bio šesti u konkurenciji vozača, iza onih koji su uspeli da se nađu na najvišem stepeniku pobedničkog postolja, a Meklarenu je doneo prvi podijum još od 2014. godine na Velikoj nagradi Brazila. Mladi Britanac je bio impresivan tokom svoje debitantske sezone, najbolji rezultat mu je bilo šesto mesto u Austriji, a završio ju je sa 49 bodova. Novi bolid Meklarena će svoj debi na stazi imati na početku predsezonskih testiranja na stazi Katalunja naredne srede... preuzeto sa - Auto Blog
  44. 1 point
    neshaoct

    F1: Red Bull

    Red Bull predstavio bolid za ''osvajanje titula'' Ekipa Red Bula predstavila je bolid za predstojeću sezonu Formule 1, koji će nositi naziv RB16. Kako se navodi u saopštenju, u austrijskoj kompaniji nadaju se da će im novo vozilo doneti titule u konkurenciji vozača i konstruktora. Bolid će istog dana imati probni test na stazi Silverston, a voziće ga Maks Ferštapen, koji je produžio ugovor sa ekipom do 2023. godine. Aleksander Albon će novo vozilo isprobati nedelju dana kasnije u Barseloni. Obojica vozača dobiće i nove kacige. Krajem prošle sezone ekipa Red Bula je produžila ugovor sa Hondom. Austrijska ekipa postala je četvrta koja je predstavila svoj bolid za predstojeću sezonu, pošto su prethodno to učinili Ferrari, Mercedes i Haas. Ovogodišnji šampionat Formule 1 startuje Velikom nagradom Australije 15. marta. preuzeto sa - Auto Blog
  45. 1 point
    neshaoct

    F1: Haas tim

    Haas predstavio bolid za novu sezonu Formule 1 Iako su zvanično predstavljanje bolida zakazali za 19. februar kada će biti i prvi dan predsezonskih testiranja, tim Haas je javnosti, kao prvi, pokazao svoj bolid za predstojeću sezonu Formule 1. Objavili su digitalno prikazivanje bolida koji će fizički biti predstavljen svima u Barseloni na već pomenuti datum, sat vremena pre nego što krenu testiranja. Ono što upada u oči jeste razlika u boji bolida u odnosu na prošlosezonski Haas. Ovim, koji nosi zvanični naziv VF-20, dominiraju bela, crvena i crna, dok se prošlogodišnji bolid sastojao od isključivo crne i zlatne. Uoči nove sezone Haas ima samo jedan zadatak, a to je biti bolji nego u 2019. godini. S obzirom da su prošlu sezonu završili sa mizernih 28 bodova i na pretposlednjem mestu u poretku konstruktora, to i ne bi trebalo da bude naročito teško. Vozačka postava je ostala ista: Romain Grosjean i Kevin Magnussen. Nova sezona Formule 1 počinje 15. marta Velikom nagradom Australije na stazi Albert Park u Melburnu. preuzeto sa - Auto Blog
  46. 1 point
    integralac

    Vicevi 120%

  47. 1 point
    Sve spremno za Fiat 500 Giardiniera iz Kragujevca Novi model iz kragujevačkog Fiata - Giardiniera - počeće da se prodaje 2022. godine ili najkasnije 2023., a debitovaće na Salonu automobila u Ženevi 2021, godine objavili su italijanski mediji, a prenosi ''Blic''. Dugo najavljivani model iz Kragujevca koji će zameniti Fiat 500L čija je proizvodnja započeta još 2012. godine, trebalo bi da se pojave u prodaji za dve godine, a zvanična prezentacija zakazana je za godinu dana ranije na jednoj od najvećih automobilskih smotri na svetu, Salonu automobila u Ženevi, tvrde specijalizovani automobilski časopisi iz Italije. Kako navode, Pjetro Gorlije, prvi čovek FCA u Evropi, trebalo bi da obelodani plan rada za evropske fabrike ovog automobilskog giganta. Radi se o modelu Fiat Giardiniera. Kako navode italijanski mediji, novi model trebalo bi da bude dug između 4.2 i 4.3 metra i da ima petora vrata. On bi tako pokrio dva automobilska segmenta, B segment, u kojem je Fiat nekad bio veoma zapažen, a danas praktično nema takav model posle prestanka proizvodnje Grande Punta i još ranije jednog od najpopularnijih modela Fiata Punto koji se takođe proizvodio u Kragujevcu. Međutim, svojom dužinom, a kako je predviđeno da jedan od aduta modela Giardiniera bude i prostrana kabina, Fiat bi tim modelom faktički pokrio i C, takozvani ''Golf'' segment u koji spadaju automobili srednje veličine. Radi se o modelu koji tek treba da se pojavi, a zasnovan je na najbolje prodavanom modelu italijansko-američke korporacije Fiatu 500. Taj novi model najavljen je prošle godine kada je predstavljen petogodišnji plan rada korporacije. Prema zasad dostupnim informacijama Fiat Giardiniera bio bi produžena verzija Fiata 500 sa mestima za pet putnika i nešto većim prtljažnikom. Budući da se očekuje velika tražnja za ovakvim modelom time bi i kapaciteti kragujevačke fabrike bili značajno popunjeni. Naime, kapacitet Fiatove fabrike u Šumadiji projektovan je na čak 200.000 vozila godišnje. Italijanski mediji objavili su da je Fiat u 2018. prodao više od 61.000 komada modela 500L koji se proizvodi u Kragujevcu, pozivajući se na specijalizovane sajtove koji prate auto-industriju, ali zvanične potvrde za to nema. Kragujevačka fabrika trenutno radi tako da ne proizvodi vozila za lager već samo koliko ima potražnje, pa je u proteklih godinu dana bilo nekoliko prekida proizvodnje. Poslednji je bio početkom decembra zbog zimskog odmora i plaćenog odsustva, a proizvodnja je nastavljena 15. januara. Benzin, dizel i struja Nova Giardiniera, prema pisanju italijanskih medija, biće zasnovana na Peugeot CMP platformi, pa bi to mogao da bude jedan od prvih pozitivnih rezultata u spajanju FCA i PSA. Na ovoj CMP platformi trenutno se proizvode Peugeot modeli 208 i 2008, Opelova Corsa i Citroenov DS3. Pored klasičnih varijanti, ova platforma omogućava i električnu verziju budući da je imaju svi modeli zasnovani na ovoj platformi. Tako italijanski mediji navode i da će Giardiniera imati dizel, benzinski, ali i elektro-motor. I terenac pored Giardiniera Kako je ''Blic'' ranije pisao, italijanski mediji sada ponovo potvrđuju tu informaciju, pored modela Giardiniera u Kragujevcu bi mogao da se proizvodi i terenac B segmenta, uvećana Panda Cross. Kako je ranije najavljeno, proizvodnja tog terenca mogla bi da počne već krajem ove godine. Prema pisanju Italijana, taj model iz Šumadije trebalo bi da bude dug 4.1 metar, za razliku od sadašnje Pande Cross čija je dužina 3.7 metara. Takođe, trebalo bi da ima i veći prtljažnik od Pande, zapremine čak 400 litara, kao i pet mesta za sedenje. Prema tim najavama godišnja proizvodnja malog terenca trebalo bi da bude oko 50.000 komada. preuzeto sa - Auto Blog
  48. 1 point
    neshaoct

    F1: Red Bull

    ''Tačno je, plašili smo se da će Mercedes uzeti Maksa'' Kako prenosi Sport Klub, prvi čovek Red Bula Helmut Marko je potvrdio da je Red Bul dao novi ugovor Maksu Ferstapenu kako bi osigurao holandskog vozača i kako ne bi preašo u Mercedes. U krugovima Formule 1 su veoma česte spekulacije u poslednje vreme da Luis Hamilton može u nekoj od narednih sezona da pređe u Ferrari. Ta priča ima uporište najviše u tome da bi Britanac želeo da sedne u crveni bolid jednom u karijeri i da proba da osvoji titulu sa dva različita tima. Upražnjeno mesto u Mercedesu tada bi verovatno pripalo Maksu Ferstapenu, pa je Red Bul unapred reagovao i rešio da se ozbedi. ''Bilo je teško nagađati šta će da se desi u priči između Ferarija i Hamiltona. Jasno je bilo da Mercedes mora da reaguje ako Hamilton ode 2021. Maks bi bio vozač kog bi tražili'', rekao je prvi čovek Red Bula Helmut Marko. ''Ovo je bio veoma važan korak za nas. Sada možemo da gledamo na budućnost sa više samopouzdanja'', dodao je Marko. Ferstapen je rekao da veruje u projekat Red Bull-a i Honde. ''Honda se priključila i imali smo dobar napredak u poslednjih 12 meseci. To mi da je još više motivacijei vere da možemo da pobeđujemo zajedno. Poštujem način na koji Red Bull i Honda rade. Cilj nam je da se borimo zajedno za titulu šampiona sveta'', rekao je Ferstapen. preuzeto sa - Auto Blog
  49. 1 point
    neshaoct

    F1: Red Bull

    Maks Ferštapen u Red Bulu do 2023. godine Kako prenosi Sport Klub, holandski automobilista Maks Ferštapen uprkos brojnim spekulacijama gde bi mogao da vozi u narednim sezonama odlučio se da ostane u Red Bulu. Medijima je posebno bila zanimljiva konstrukcija da na kraju 2020. kada isteknu ugovori onim najboljim vozačima Hamilton prelazi u Ferari, a na njegovo mesto u Mercedes dođe Ferštapen. Međutim, bar što se ovog drugog tiče neće biti ništa od toga. Mladi Holanđanin je potpisao novi ugovor sa austrijskom ekipom do 2023. godine. Ostaje sada da se vidi kakva će biti situacija u Mercedesu i Ferariju, s obzirom da na kraju predstojeće sezone ugovori ističu Hamiltonu i Fetelu, tako da će biti zanimljivo videti šta će se u ove dve ekipe dešavati. Posebno jer je ranije već produžen ugovor Šarlu Lekleru do 2024. preuzeto sa - Auto Blog
  50. 1 point
    neshaoct

    F1: Ferrari

    Šarl Lekler u Ferariju do 2024. godine Kako prenosi Sport Klub, 22-godišnji Šarl Lekler produžio je ugovor sa ekipom iz Maranela na još pet godina, do 2024. godine. Po pisanju medija, vozač iz Monaka zarađivaće 9 miliona evra po sezoni, što je tri puta veći ugovor od onog kojeg je Šarl imao ove godine. Ferari nije želeo da prezentuje javnosti finansijske detalje novog dogovora. U sezoni svetskog šampionata Formule 1 koja je nedavno okončana u Abu Dabiju, Lekler je zauzeo četvrto mesto sa 24 boda prednosti u odnosu na klupskog kolegu Sebastijana Fetela. Ostvario je dve pobede, jednu više od Nemca. ''Jedva čekam nastavak saradnje sa ekipom posle zanimljive 2019. godine. Biće interesantno da saznamo šta nam nosi budućnost''. Na drugoj strani, šef ekipe, Matija Binoto, izrazio je zadovoljstvo što će Lekler i naredne sezone voziti za Ferrari. ''Sa svakom trkom naša želja za produženjem ugovora sa Leklerom postajala je sve veća. Šarl i Skuderija imaju jasnu, zajedničku budućnost. On je deo naše porodice od 2016. godine i neverovatno smo ponosni na rezultate koje daje naša akademija. Siguran sam da ćemo sa Leklerom u budućnosti ispisati još mnogo sjajnih stranica naše ekipe'', rekao je Binoto. preuzeto sa - Auto Blog
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...