Jump to content
FAS Euroauto Goran

MilosV7

Members
  • Content Count

    67
  • Joined

  • Last visited

About MilosV7

  • Rank
    Regolari

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pozdrav ljudi, pomagajte. Moja Croma 2009 ima fabrički u braniku prskalice za pranje farova. Moraju da mi budu ispravni zbog tehničkog i xenon svetala. Medjutim leva prskalica je pokvarena, zaglavljena je na pola i prska na gumicama sa strane. Poslednjih par dana sam sigurno tridesesetak ljudi cimao medjutim niko, ali niko nema deo koji mi treba. Poceo sam da obilazim i Vw otpade ne bi lih nasao nesto slicno, pa onda budzio.. vario plastiku.. sta znam. Ali ove Cromine izlaze skoro 15cm iz branika. Poslednja opcija mi je da fiksiram diznu i izbusim rupe.. ima li neko ideju gde bih mogao da trazim ili da mi predlozi resenje.
  2. @DraganUS jesam naravno. Pratio sam dizne na bosch dijagnostici kada je skroz zagrejan i na ovoj nekoj univerzalnoj pri variranju. Vrednosti korekcija su +/- 0… neka vrednost. Znaci ne prelaze 1 koja god da je merena vrednost. To naravno ne iskljucuje mogucnost da je do njih.
  3. Nema pravila ljudovi. Izgleda da je ravnoteža u univerzumu odlučujuća. Drugar je kupio najjeftinijeg Fokusa na oglasima za 1000 eura vozi ga već pet godina, uložio je u 4 nove gume, svećice i servise. Prešao ko zna koliko km i ko zna koliko će još. ja uzeh ovu Cromu, kojoj je ili tek uletela klapnica pa nisam mogao da procenim ili je uletela za vreme dok sam dovezao auto iz Krusevca za Kragujevac. 100km. Da napomenem nije bila najjeftinija, kostala je 2800 plus 300 e registracija, pa da pricamo da sam i mogao da ocekujem ovako nesto. Do sad je iz džepa izašlo 4600 eura i imajući u vidu da je termostat za zamenu kao i problem koji i dalje imam sa variranjem obrtaja, cenim da do kraja godine zaokružujem cifru na 5 soma. Bože ti pomozi
  4. @neshaoct @DraganUS Juče sam tankirao tridesetak litara aditiviranog dizela na Shellu. Onaj njihov V power. Bogami, moram da primetim razliku u radu na leru. U jednom trenutku, nakon nekoliko hladnih paljenja i praćenja situacije mi se učinilo da više nema nikakvog variranja obrtaja. Medjutim malopre, upalih auto nakon sat ipo, znači mlak i na semaforu posle minut vožnje osetim da kreće da zeza. Već na sledećem semaforu se stabilizovao. Tako da mislim da se makar taj histerezis tokom kojeg je imao problem sa drzanjem obrtaja suzio i da sve ovo najverovatnije ima problem oko ubrizgavanja i goriva. Sutra je trebao auto biti pregledan, medjutim otkazao sam, nakon ovog poboljšanja blagog. U planu mi je da pratim situaciju, kupim neki dobar aditiv koji mi vi predložite i malo se finansijski oporavim od neplaniranog ceha. Ako nekog interesuje zamena motora i propratni troškovi su ukupno bili skoro pa 1500 eura! Na to dodamo cenu od 2800 eur za auto, plus prva registracija 300 i to izadje 4600 eura!! Prosto mi se zavrti u glavi i ne mogu da verujem. Od majstora ovde u Kg, nisam čuo ohrabrujuća mišljenja i nisu me uverili da stvarno neko hoće da se posveti problemu i detaljnom pregledu. Kao što rekoh, sačekaću koji mesec, pa ću najverovatnije u decembru zakazati u servisu Goran. Za njih stvarno nisam čuo loše reči i ako nisam saradjivao sa njima. Kontaktiraću ih ovih dana da se dogovorimo oko detaljne defektaže, pregleda i popravke svega pronadjenog... Oterao bih im auto, pa nek stoji i nekoliko dana što se mene tiče.
  5. @neshaoct @DraganUS Maločas ubaci čovek mapu sa isključenim EGRom. I to je okej, rešeno. Bio je ljubazan i da baci pogled na parametre u trenutcima kada variraju obrtaji. Jedino što je uočio je ne baš idealnu razliku izmedju željenog i ostvarenog pritiska na common railu. Varira ostvareni pritisak ALI varira i željeni pritisak. Obrtaji se kreču od cca 820 do 890. Ostavljam kratak video:
  6. @DraganUS Hvala najlepše na pojašnjenju. Kao što rekoh, negde u tefteru sam planirao da EGR otpišem sa auta, tako da je evo došlo na red malo pre vremena. Moja je greška što nisam bio naoružan sa još informacija. Iz Kragujevca sam. Zakazao sam sutra u 12 softw. brisanje EGAa, trebao bi lik da mi time i očisti greške. Reći ću mu koji problem imam, pa možda i on pristane da prati parametre i traži problem. Ako ne, u sredu će majstori sa Bosch dijagnostikom sesti i igrati se malo. Bitno mi je bilo ovo sve, da znam šta da im nagovestim da prate od parametara i ako mislim da nisu mali.
  7. Ništa.. i dalje nema snage, obrtaji variraju. Otkačen i MAF i isto. Jurim sad gašenje EGR a da makar dobijem snagu nazad, pa u sredu da ga prate majstori na dijagnostci ne bi li videli išta
  8. @neshaoct nisam bio strpljiv pa sam i sa donje strane sašio pločicu. Čekam malo da uhvati koru silikon da stegnem i probam kasnije.. svakako sam ja planirao da ugasim EGR mada lokalni čip tjuner traži 50 eura. Probam kasnije bez protokomera da l ima snage, pa javim.
  9. @neshaoct jutros blokirah EGR pločicom izmedju EGRa i usisne grane. Dovod gasova na EGR nisam blokirao. Upalih auto, standardno na keca, medjutim check engine odmah sija i ako je proslu put momak obrisao svaku mogucu gresku u racunarima. Ostavljam u garazi da radi na leru, da vidim da l ce da variraju obrtaji. Sedim u kolima i cekam. Taman minut pre nego sto ce krenuti da dize kazaljku za temp, krece polako da varira mic po mic dok ne dodje do stanja kao na snimku gore. I sve to traje do nekih 50c na kazaljci pa krene da se smiruje. Nema neuobicajenih dimova, prptanja ili slicno. Odvezem se do Metroa u test voznju, kad ono nema snage. Onaj osecaj kao da vozis bez turba. Parkiram auto i skinem minus klemu dok obavim kupivinu. Startujem nakon pola sata, opet isto, nema snage. Evo sad čamim i razmišljam koji je sledeći korak. Da l da blokiram i dovod gasova na egr..
  10. E pa, ako si mislio na MAP.. njega sam već očistio. Izvadio, prskao brejk klinerom i akselom i izduvao vazduhom lepo. Malo sam i namazao mašću oko o ringa da zadihtuhe, medjutim bez boljitka. Idemo dalje
  11. @neshaoct Hvala na otvorenoj temi. Dakle, da krenem redom. Motor je ubačen iz stranca аgregati su ostali moji kao i instalacija, senzori, itd. Ugradjeni su novi set zupčenja, pumpa, novo ulje 5w30 shellovo, filteri vazduha, ulja i goriva i polovna remenica radilice (lik ju je sam zamenio, bez da sam znao) Pk razvod sam ostavio za malo kasnije, jer sam tu svakako planirao da skinem alternator, zamenim remenicu na njemu, takodje novu remenicu radilice i vidim sta se desava sa kompresorom klime i gde curi gas jer kompresor je maltene ceo zelen. Zakazao sam u utorak veče da ostavim auto, kod električara sa boš dijagnostikom, pa u sredu da ga prate i analiziraju od hladnog starta, ne bi li suzili izbor uljeza. Do tad planiram da se naoružam informacijama i mogućim scenarijima. Gorivo sipam na Petrolu, kontam da im je dizel odličan, al ajd, još malo da ga otpraznim pa ću u utorak sipati na shellu aditivitan dizel i pratiti ima li promena. Jos dok sam rasturao moj motor, egr je imao plocicu dodatu, ali kao restriktor, sa nekoliko malih rupica. Znaci nije skroz bio zatvoren. Sad, da l su je majstori vratili na mesto, nemam pojma. Moracu da ga skinem. Maf senzor nisam pipao i mogao bih i njega da ocistim pre nego sto odem kod majstora. Batica koji mi je ugradio motor, tvrdi da je variranje zato sto sam skinuo swirl klapnice… hehe najradije bih voleo da oteram kod Gorana u Zemun, ali…
  12. Zdravo svima. Malo da oživim i ažuriram temu sa dosadašnjim napretkom. Croma je dobila drugi motor. Ugradjen u Šabcu i dosad je predjeno dobrih 1500 km. Imali smo nekoliko medjugradskih relacija pa ubismo lepe kilometre. Pokazao se jako dobro, menjač, rekao bih da šalta perfektno, startnost izuzetna. Nema više dima. Jednom je upalila regeneraciju, pa sam se oduzeo, ali sam brzo ukapirao. Crni dim ni u jednom trenutku nije pljunula. Ne troši ulja, ne troši vode, za sad. I sve je to dobro…. Medjutimmmm muči me jedan problem koji ću probati što detaljnije da opišem. Situacija 1: napolju 25c. Auto pali kao mina i ostavljam ga da radi na leru. Radi cca minut i onda krece varira sa obrtajima. Nema onaj tečan rad dizela. Na obrtomeru kazaljka stoji zakucana, medjutim uhom se čuje Situacija 2: napolju 5-6 stepeni. Auto opet pali kao mina i ostavljam ga da radi na leru. Radi perfektno recimo 10 minuta i onda cujem da opet krece variranje rpm. Primecujem da variranje krece malo pre nego sto krene da dize kazaljku na tabli. I traje do nekih 60-70 stepeni, nakon toga opet radi ekstra. Primetio sam da je termostat za zamenu na autu, da se dugo greje i da ume da opada temperatura tokom voznje, ali ne vidim kako to moze da utice na same obrtaje. Osim ove druge situacije, gde joj treba malo duze da dodje do “problematicne” temperature. dijagnostika pokazuje 0 grešaka. Skenirani su svi upravljački moduli u autu i opet ništa. Korekcija dizni je idealna! Zapušenist dpf 50%. Nisam se setio da pratimo temperaturu motora, ali auto je vec bio skroz zagrejan i radio u mestu pola sata, pa ne znam ni da li bi imalo svrhe. ljudi ima li ideja, odakle početi i krenuti sa rešavanjem. Veliki pozdrav svima!
  13. ačno. Ali budimo realni, mali je procenat vozila koja su kupljena u Srbiji nova pa se prodaju. A i ima li pravila da možda mi Srbi bolje održavamo vozila i radimo servise bez tolerancije na kilometražu. Mislim da se iskustvom i detaljnom proverom u velikom meri može zaobići krš koji ne vredi novca, ali automobil nije bicikl pa da možeš da ga opipaš celog i kažeš to je to.
  14. Ja sam auto uzeo od preprodavca, ne sa placa. Naravno, probacu da mu izvucem novac koliko toliko za popravku, ali je to Krusevljanin, čarapan.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...