Jump to content
FAS Euroauto Goran

MilosV7

Members
  • Content Count

    55
  • Joined

  • Last visited

About MilosV7

  • Rank
    Regolari

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ačno. Ali budimo realni, mali je procenat vozila koja su kupljena u Srbiji nova pa se prodaju. A i ima li pravila da možda mi Srbi bolje održavamo vozila i radimo servise bez tolerancije na kilometražu. Mislim da se iskustvom i detaljnom proverom u velikom meri može zaobići krš koji ne vredi novca, ali automobil nije bicikl pa da možeš da ga opipaš celog i kažeš to je to.
  2. Ja sam auto uzeo od preprodavca, ne sa placa. Naravno, probacu da mu izvucem novac koliko toliko za popravku, ali je to Krusevljanin, čarapan.
  3. Ja sam nekako taktizirao i kalkulisao da mi je ipak isplativije da “rizikujem” novim motorom. Možda mi se posreći pa me bude dobro služio, dok je ovaj od samog početka zajebavao. Zaokrugljen šraf kartera, morao sam da varim ispod jedva podignutog auta. pa onda zapekle dizne. Morao sam da pravim alat za cimbalo da bi ih počupao na silu. Sve je to iziskivalo mnogo vremena, živaca a na kraju krajeva i dodatnog novca. Šta bi bilo da se zakomplikovalo nešto oko obrade radilice i glave, ne želim da znam i idemo ovako pa šta Bog da.
  4. Tako je kolega, dobro te služi pamćenje. Ne samo to, cimao sam te i na SMS, nisam umeo da pustim muziku sa Usb-a… :,)) značilo mi je na Bravu, pratio sam ovde i jedno vreme kuckao sve što je radjeno oko auta. Medjutim u jednom trenutku, sve od ulaganja što sam imao oko Brava su redovni servisi. Poslužio me je Bogovski i jako mi je žao bilo kad sam gledao kako ga kupac odvozi. Inače otišao je u okolinu Novog Sada, u malo ravnije predele i nadam se da će o njemu briniti i služiti se makar delom kao i ja, jer lepše nije moglo zaista. hvala na lepim željama. Svakako ću ovde pisati svaku promenu situacije. Trenutno je kao što rekoh auto 250km od mene, U Šabcu, kod Zorana. Kako mi reče radnici su mu svi pozitivni i jedini radi u servisu, kaže. Doduše kaže i da bi trebalo 95% da ga završi iduće sedmice. Tako da ostaje da se nadamo i diskutujemo u medjuvremenu. Veliki pozdrav Eto, moj prošli auto Fiat Bravo 1.4 tjet 110kw. Uvoz Švica. Uložio sam u auto van redovnih servisa ukupno 200-300 eura. Kao č a š a. Ali opet, mačka i džaku i velika lutrija. Mislim da svi moramo da budemo svesni toga, kad kupujemo polovnjake ovako matore. Pozdrav
  5. Hmm, napisao sam da sam blokirao otvore za osovine swirl flapsova. ;)) u agoniji i očaju sam sve odradio bez previše volje i ako sam planirao da snimim i dokumentujem ceo proces za ubuduće generacije vlasnika. Granu sam skinuo radklopio koliko je moguće, a zatim potopio u mix vruće vode, limuntusa, praška za pranje veša i još raznih odmašćivača, a zatim puškom ispirao više puta slojeve katrana. Zatim sam zabio šrafove za gumicama i zalio onim reinz silikonom rupe kroz koje su isle osovinice klapnica. Otvori su ostali prohodni! Bolje vas našao i ovde! Uh.. grejači su novi, izgleda da su skorije menjani. Jbg, eto desilo se, idemo dalje, tona ili dve gvozdja i nista vise. znaš kako, ja sam kalkulisao i merkao i ipak nekako doneo odluku da zamenim motor. Za ceo motor sa mojim agregatima čovek traži 500 eura sa sve ugradnjom. Doduše, primetio sam iz sažaljenja jer ni on nije mogao da veruje šta me je zadesilo baš odmah, ali nadoknadiću mu ja to, samo nek bude sve okej. sa druge strane, obrada glave i zamena eventualno pokrivljenih ventila 100-150 eura… dihtung glave 40-50 eura. Obrada radilice, ležajevi ovi oni, klip(klipovi) i sve oko klipa. Pa plus rasturanje celog donjeg dela motora, skidanje menjača.. odustao sam. Još mi je sve nekako krenulo baksuzno sa ovim motorom, prvi dan kad sam ga kupio uzeo sam da zamenim ulje. Dignem auto kad ono čep kartera okrugao, oblajznio toliko da ga ne možeš ni rocanglama mrdnuti. Na kraju sam vario neke gedore i menjao ulje 5 sati. Zatim ovo, ma nek ide u djavola. Ove nedelje sam bio na odmoru, već sledeće neću imati vremena ni da usisam kola, a kamol i radim nešto. U majstore sam odavno izgubio poverenje i zato i čačkam što mogu sam, maksimalno. Rešio sam da nakon ovoga zakažem u Zemunu u servisu Goran, kompletan pregled motora i svega što je menjano sad, zatim da mi istom prilikom sve servise i potrošne vitalne delove odrade.
  6. Hvala na podršci oprema je solidna, fali automatska klima, ali nakon Brava i čuvene automatske klime, mislim da ću do kraja života kupovati manuelne. Kažu da ovaj motor ima sasvim dovoljno snage da nosi ovu grdosiju. Svakako bih više voleo onog petaka 2.4 jtd, ali možda nekom drugom prilikom. Sad mi je u planu da je dovedem u vozno stanje i ništa drugo.
  7. Poštovani članovi, dobar dan! Evo želim da Vam se pohvalim i požalim u isto vreme. Do skora sam vozio Brava t-jet sa 150ks, medjutim autić pored svih svojih prednosti i lepih stvari koje mi je doneo, bio je premalen i morao je ići dalje. Prodadoh ga i kupih od sumnjivog uvoznika Cromu 2009 1.9 multijet! Na oko prelepa i u jako dobrom stanju, sto cete videti na fotkama dole. “Krasi” je automatski menjac, manuelna klima, multimedija i uvoz CH haha. Auto sam dovezao iz Kruševca za Kragujevac vrlo lagano i sa uživanjem. Posle nekoliko dana primetio sam lupkanje na leru koje se pojačava dodavanjem gasa. Majstori su bili misljenja da bi mogla biti problem dizna, dok su neki nagadjali na luft u maloj pesnici i lezaju na radilici. Ispostavilo se tacnim, nekoliko dana sam pazljivo rasklapao auto, kada sam dosao do usisne grane i video da fale tri od četiri klapnice dobro mi nije bilo. Skinuo sam glavu motora i video da je čelo drugog klipa toliko isčukano od klapnice da je to sačuvaj Bože. Klip je dobio luft od 2-3 milimetra i to je prouzrokovalo lupanje. Eto ljudi moji, navozao sam se čitavih 100 kilometara do prve havarije. Da li je moguce da je klapnica upala u medjuvremenu a da ja to nisam primetio, tesko mi je da poverujem ali prznajem krivicu na sebe. Druge dve klapnice su ostale zaglavljene u kanalima glave motora. i tako, računicom sam odlučio da odšlepam auto za Šabac kod gospodina Zorana koji mi nudi motor istog godišta sa njegovom ugradnjom. Tako da, agonija se nastavlja, želim da sve upozorim da otvore oči i ako si bez iskustva obavezno auto provere kod mehaničara sa dobrim sluhom. A ja ću se nekako izboriti sa ovom mahinom i ponove je dovesti na put. Planiram da odmah posle zamene motora odradim veliki i mali servis sa zamenom remenica radilice i alternatora. Zoran bi po dogovoru treba da stavi moju usisnu granu koju sam ja očistio i blokirao swirl flaps otvore za osovine. Veliki pozdrav!
  8. Pozdrav svima. Došao je trenutak da moj Bravac tjet ode u ruke drugog vlasnika, a ja u medjuvremenu tražim sledeći auto. Potreban mi je veći i komforniji auto, kao na primer ova Croma. Prodaje je čovek sa kojim sam već imao dobru saradnju, vlasnik je oko 8 godina i koliko kontam auto je u full opremi. Najverovatnije ću otići da ga pogledam ovih dana, pa me interesuje na šta obratiti pažnju? Kakva su iskustva sa automatskim menjačom, nisam nikada vozio dizel motor, pa me eto, navedite na neke kritične tačke.. Veliki pozdrav! https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/18117353/fiat-croma-19mjtd?ref=search-normal&position_ref=13
  9. Dobrodošao. Ako je problem sa turbo benzincem, evo ti link gde smo ćaskali dosta na tu temu, pa je obradi. Ukratko većina nas se pomirila, jer je problem verovatno softverske prirode. Ja sam ga rešio tako što parkiram auto u garažu gde je toplije
  10. Problem je definitivno definitivno softverske prirode. Izgleda da su ga talijani tjunovali malo čudno.. na nizim temperaturama je nizi ler.. meni je oko 1000-1100 kada je tolplo prvo paljenje digne ler na 1400 pa posle spusta na 750. Sve u svemu jbg, vozi i cuti. da ne zna neko gde mu se nalazi senzor spoljne temperature?
  11. Zivim u Kragujevcu i ovde službe vodovoda i kanalizacije imaju kao službeno vozilo Freemont, više komada. Kada se gradio deo moto puta, slučajno sam se našao tu, kada je od “puta” bila samo kaljuga i tek su prošli bageri čisteći šumu. Znači teren isključivo za radne mašine. Baja je sa takvom lakocom proterao Fiata kroz ono blatište. Jako je kul izgledalo. Deluje dosta gabaritno, moćno, snažno. Za ostalo ništa ne znam
  12. Ma znam ja da je Goran majstor ipo, a pre svega ljudina! Nadam se da je svestan da bismo neki putovali iz Kragujevca, ako se on ponudi da umeša prste u naše EKU-ove
  13. Gorane, posto sam cuo da ste vrlo zajebani.. ko vas je to zajebao? Bas ste me sad zeznuli, znaci moj Bravo ce biti osudjen na vecno lose paljenje zimi samo zato sto je 2007? Elem, ima li apdejt ECU-a za njega ili mora neka custom mapa? Pozdrav!
  14. Hmm. Ako je reč o izmeni isključivo vrednosti senzora spoljne temperature, ja odmah u glavi imam neko prostilje resenje koje izuzima racunar i prekucavanje parametara. pronasao bih gde se nalazi senzor, skinuo konektor i premerio njegov otpor. Prema tome bih skontao o kom termistoru se radi (lupam pt130 ili tako nesto) i iz tabele pronasao na kojoj otpornosti on ima vrednost 20c stepeni. Iskombinovao bih obicne otpornike, preko releja (12v dc) Nc i No kontakta vezao “lazni” senzor i fabricki senzor i tako ga lagao pri svakom paljenju bilo napolju -10 ili 40 stepeni.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...