Jump to content
FAS Euroauto Goran

MilosV7

Members
  • Content Count

    48
  • Joined

  • Last visited

About MilosV7

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dobrodošao. Ako je problem sa turbo benzincem, evo ti link gde smo ćaskali dosta na tu temu, pa je obradi. Ukratko većina nas se pomirila, jer je problem verovatno softverske prirode. Ja sam ga rešio tako što parkiram auto u garažu gde je toplije
  2. Problem je definitivno definitivno softverske prirode. Izgleda da su ga talijani tjunovali malo čudno.. na nizim temperaturama je nizi ler.. meni je oko 1000-1100 kada je tolplo prvo paljenje digne ler na 1400 pa posle spusta na 750. Sve u svemu jbg, vozi i cuti. da ne zna neko gde mu se nalazi senzor spoljne temperature?
  3. Zivim u Kragujevcu i ovde službe vodovoda i kanalizacije imaju kao službeno vozilo Freemont, više komada. Kada se gradio deo moto puta, slučajno sam se našao tu, kada je od “puta” bila samo kaljuga i tek su prošli bageri čisteći šumu. Znači teren isključivo za radne mašine. Baja je sa takvom lakocom proterao Fiata kroz ono blatište. Jako je kul izgledalo. Deluje dosta gabaritno, moćno, snažno. Za ostalo ništa ne znam
  4. Ma znam ja da je Goran majstor ipo, a pre svega ljudina! Nadam se da je svestan da bismo neki putovali iz Kragujevca, ako se on ponudi da umeša prste u naše EKU-ove
  5. Gorane, posto sam cuo da ste vrlo zajebani.. ko vas je to zajebao? Bas ste me sad zeznuli, znaci moj Bravo ce biti osudjen na vecno lose paljenje zimi samo zato sto je 2007? Elem, ima li apdejt ECU-a za njega ili mora neka custom mapa? Pozdrav!
  6. Hmm. Ako je reč o izmeni isključivo vrednosti senzora spoljne temperature, ja odmah u glavi imam neko prostilje resenje koje izuzima racunar i prekucavanje parametara. pronasao bih gde se nalazi senzor, skinuo konektor i premerio njegov otpor. Prema tome bih skontao o kom termistoru se radi (lupam pt130 ili tako nesto) i iz tabele pronasao na kojoj otpornosti on ima vrednost 20c stepeni. Iskombinovao bih obicne otpornike, preko releja (12v dc) Nc i No kontakta vezao “lazni” senzor i fabricki senzor i tako ga lagao pri svakom paljenju bilo napolju -10 ili 40 stepeni.
  7. Gde se nalazi senzor za spoljnu temperaturu. Hmm daj malo vise uputstva. Predpostavljam da svaki “mapper” moze da prekuca to i slaze ga.
  8. Da se javim i ja. Dao sam mu par dana, da pratim sta ce se desavati. Auto dok je toplo vreme pali odlicno. Cim je ispod 5 stepeni celzijusovih, odmah zajebava. Bio je kod autoelektričara, koji je navodno probao sa novom pumpom i sa starom i isto mu je palio, kako on kaže bez greške. Tako da prestaću da se zamaram to mu je što mu je. Akumulator je Exide premium, imam jako dobar profesionalni nemački punjač, koji će ga lagano osvežiti i dopuniti, pa ću jedno jutro probati tako napunjen da prikačim i vidim šta će se desiti. Možda nisam u pravu, ali više bih voleo da ga osvežim novim uljem i filterima, nego da bacam pare na delove koji su ispravni. Svećice NGK-5000rsd Regulator pritiska goriva Bosch-2400rsd Nepovratni ventil na dovdnom crevu fi 8 -500rsd Creva i šelne -500tdf moje ruke i živce ne računamo. Pozdrav @Branislav @dekirs
  9. Za popizdeti. Sad ću ići da ugradim drugu polovnu pumpu, pa ako ne bude boljitak vratiću staru.
  10. Ljudi moji opet ja. Nista uradio nisam. Jutros 1 stepen napolju, auto iz druge pali. Stavio sam nepovratni ventil na dovodno crevo, nove svecice, nov regulator pritiska. Sve isto citam po netu, kazu da postoji ecu firmware koji sredjuje taj problem na t jet motorima. Kakva su misljenja?
  11. Dobio sam isti savet od jednog majstora pre 15 minuta. Kaze da cesto stradaju pumpe na fiatima, te oslabi pritisak. Merio sam pritisak na dovodnoj cevi, doduse amaterski. Ovakva je situacija: 1. Dam kontakt. Krene pumpa da radi i kad nabije 3.5 bara stane 2. Cim pumpa stane pada pritisak na 3 bara. 3. Upalim auto, pritisak oko 2.7-2.8 bar 4. Dodajem gas do 3 hiljade obrtaja i pritisak raste mozda za 0.2 bara max 5. Ugasim auto, pritisak pada na 2.1-2.2bar Sutra cu verovatno probati da kod tog majstora ugradim drugu pumpu, da vidimo ima li razlike.
  12. A, što se toga tiče ne brini. Sigurno nije ovlažilo XD
  13. Imam poklopac hahah. Zašto je poklopac must have? Sad kad razmislim naslanjao sam se na njega dok sam radio oko auta, ne znam jesam li ga lepo vratio da čučne. Hmm, nemam blage veze, čudno mi je da su dizne, jer vuče kao besan. Samo paljenje i ništa ali ništa drugo.
  14. Pravo da ti kažem, nemam pojma. Auto je kod mene nepunih godinu dana, što se tiče anlasovanja ne bih rekao da ima neki problem. Doduše vrlo moguće da bude neka glupost nepovezana, kao npr anlaser. Mene je počelo da zeza to što nakon dužeg stojanja, neće da upali lepo. Danas kad dodjem kući, naćiću način da priključim manometar i pratim pritisak goriva pre dizni.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...