Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/14/20 in all areas

  1. 8 points
    Najlepsa antena ikada. PS - Srecna Nova antena svima koji slave.
  2. 7 points
    Ljudi, ako ne vidite razliku sa i bez maglenki, onda magla nije mnogo gusta. Kada ne vidite par metara ispred sebe, onda dolaze do izrazaja maglenke da bi bukvalno ostali na asfaltu sto kazu starije kolege. Da li mozete da verujete da magla moze da bude toliko gusta da ne mozete da prepoznate iskljucenje sa auto puta na pumpu!? I sami znate koliko su jako osvetljene pumpe da ne mozete da ih ne primetite, a po magli u koju sam ja usao na auto putu, jedva sam video punu liniju za zaustavnu traku i bukvalno jedva prepoznao iskljucenje i pumpu. Video sam je ispred sebe tek kada sam prisao tocilicama! Da nije maglenki jos gore bi bilo. Kada je toliko gusta magla i ne treba da se vozi... Da, ali ides auto putem i udjes u maglu koj postaje sve gusca. Hoces da se sklonis jer nije bezbedno da stojis na auto putu cak ni u zaustavnoj traci, ali toliko ne vidis da ne mozes ni da zadrzis pravac niti da nadjes izlaz. Tada vidis koliko znace maglenke...
  3. 5 points
    Imao ih i na Stilu u faru, kao sto neko rece sluze samo da daju sirinu snopa i osvetle ivice puta u gustoj magli. Pripomognu kada je bas cupavo, ali su daleko efikasnije maglenke sto blize asfaltu, koje efikasnije podvuku snop pod sloj magle. Btw. dosta ljudi ne radi to ni za glavna svetla, ali i maglenke imaju svoje stelovanje .
  4. 4 points
    Hejteri ce reci da je ovo fotosop...
  5. 4 points
    Dje ste sada forumasi???
  6. 4 points
    MaglOVke nisu konstruisane za autoput. Tj. nisu za korišćenje pri brzinama koje se na autoputu postižu. A kad se brzina smanji, onda se svakako vidi njihova svrha. Najupotrebljivije su na krivudavim putevima kad je bitno osvetliti ivice puta.
  7. 3 points
    Ivan

    Fiat Nuova Bravo

    Kao sto rekoh, bas te 2007. kupih Stilo JTD 115. I njegovih 255 Njutna je bilo poprilicno i za to vreme "katapultiralo" u sediste. Pogotovo u poredjenju sa onim sta smo sve vozili u onom jadu, samo neku godinu pre toga. @djomla Ma tek cuvam tesko naoruzanje. Kec u rukavu mi je faktura auto-kuce iz Svice gde je kosacica kupljena, koju sam dobio uz svu pratecu dokumentaciju. Ako se za ovo cudi, na fakturu ce da trazi secer i vodu . Salu na stranu, sa iducim Compactom se najverovatnije menja grupacija (Fauve group ili opet Francuz). Sto se FCA tice, nazalost samo mozemo da se secamo lepih vremena i bogate, moderne i atraktivne ponude modela. Kao sto je ovaj iznad bio u svoje vreme.
  8. 3 points
    neshaoct

    Kuda ide ovaj svet?

  9. 3 points
    Milutinac

    Alfa Romeo Giulia

    Kakva steta sto nisu pravili...
  10. 3 points
  11. 3 points
    Komentar uopste nije bio upucen licno tebi. Samo s vremena na vreme provucem po koji "takav" komentar jer ne verujem u all-season gume. A tvoj komentar mi na te gume samo naleteo da po 25. put potvrdi moje misljenje o njima. I to je to. Ne ulazim u raspravu ni sa kime od fanova, vise bacim salu-segu-posalicu bas kao sto je i bio moj komentar koji si citirao 4 posta gore.
  12. 3 points
    Pa ja sam uleteo u maglu na auto putu kod Backe Topole, nisam se usudio da stanem u zaustavnoj jer sam bio ubedjen da ce neko da naleti na mene tako da sam izbacio sva cetiri i vozio jedno 20-30km/h bukvalno u fazonu pipajuci travu sa desne strane i otvarajuci par puta vrata da pronadjem linije na putu, planirao sam da sidjem sa auto puta kod Cantavira/Zednika i da napravim pauzu kad sidjem u nadi da ce se malo razici, na kraju ja taj izlaz uopste nisam video, na svu srecu magla se malo stabilizovala kasnije pa sam mogao normalnije voziti i izaci na izlazu kod SU. Ovo poslednje sto sam vozio, 50km u mraku po magli gde je vidljivost od 15 do 40m je prvi put da vozim po magli otkad imam maglenke i ne mogu reci da su maglenke imale smisla gde je bilo 40m vidjivosti i stoji da pomaze samo na sirini i pomoglo je da vidim znakove pored puta, ali kad je padala vidljivost na 15m je bilo bolje, nije drasticno ali nije bio toliko beo zid ispred auta, a definitivno mi je bilo i lakse da uvidim automobile iz suprotne trake koji su imali maglenke. Ono sto bih rekao da je najociglednije sa maglenkama bilo je da mi je bilo lakse uvideti bicikliste koji idu uz ivicu puta, normalno po toj magli bez osvetljenja i iako ne podrzavam voznju po pesackoj stazi u ovakvim uslovima u sred noci bi mozda to ipak bilo pametnije da to praktikuju.
  13. 3 points
    Fiat Panda Delta pack [emoji4] Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  14. 3 points
    Sada ibarska nista.Jedan sporedni put nista. Drugi sporedni put kao da po ledu ides.U sva tri slucaja gusta magla prisutna.Na blag gas nista,malko jaci gas dsc lampa trepti.Do duse put zaustavljanja odlican sa 50kmh.Jedva da upali abs.Uz put mi je most bio preko Morave.I taman uspon pre mosta od 4-5% i rekoh aj tu da probam.Upalio je abs ranije ali opet odlicne performanse pri zaustavljanju.Sava na visini zadatka.Riken apsolutno ne moze da joj prismrdi.Ista dimenzija,na e46 sava na delti riken.Masa vozila je priblizna,tako da bih rekao da je fer poredjenje. U oba slučaja nove su gume.
  15. 2 points
    Bugeera

    Vicevi 120%

    Izlazi žena iz salona lepote, ispred je čeka muž i kaže: - Šta bi, ne rade danas?
  16. 2 points
    Ivan

    Fiat Nuova Bravo

    Slucajno natrcah na clanak koji me je vratio 12 godina u rikverc. Secam se da sam ga citao odmah nakon sto sam imao priliku da identican model vidim uzivo u salonu u Italiji, kao i par meseci nakon sto sam kupio svog prvog Zabara - Stila. I Stildza mi je imao ove stare tablice, koje su takodje pocinjale sa "8" . Mozda jos nekome bude interesantno da pogleda kako je sve to izgledalo sa ove distance, kada isti takav polovnjak kod nas kosta jedno 7 puta manje nego kada je bio nov. Na kraju posta nalazi se i tada aktuelni Deltin cenovnik za model - zanimljivo je pogledati i Fiatove cene kod nas, pred Svetsku ekonomsku krizu. Fiat Bravo 1.9 Multijet 16V Sport - Izaziva sve u klasi Već posle prvog susreta sa novim Fiat Bravom, shvatili smo da konkurencija itekako ima čega da se plaši. Atraktivnog izgleda i prefinjenog italijanskog šarma, od trenutka kada sednete za volan novog Brava postajete izloženi neograničenom mnoštvu pogleda koji će Vas pratiti gde god da se nađete. Novi Bravo je model atraktivnog italijanskog dizajna pokretan bogatom paletom benzinskih i dizel agregata... Kao što smo već istakli model Stilo je kompaniju Fiat zamalo "koštao glave". Posle ovog neuspešnog projekta Fiat je izvukao jasnu pouku: bilo kakvo "koketiranje" sa nemačkim ili drugim ukusima ne dolazi u obzir. Fiatov automobil mora biti čistokrvni Italijan! Takav je novi Fiat Bravo. Automobil nam već na prvi pogled daje do znanja da je jasni predstavnik italijanske škole dizajna. Spreda novi Bravo donosi najviše "korporativnog dizajna", jer i pored klinastog oblika, zašiljenih svetala i male maske hladnjaka, jasno podseća na estetsko rešenje Grande Punta. Ipak, slobodno možemo reći da je "kloniranje" uspelo, jer je profil automobila naglašeno klinast sa visokim zadnjim delom. Gledajući bok automobila, primećujemo neprekidnu liniju koja obuhvata prozore i krovni B nosač, što povećava kompaktnost samog automobila. Dakle, novi Bravo iskoristio je uspešnu dizajnersku formulu Grande Punta, što u startu osigurava dobre izglede za tržišni uspeh. Ukupno gledano, spoljašnjost ovog automobila zaslužuje "čistu" desetku, posebno u kombinaciji sa atraktivnim aluminijumskim felnama, kakvim je bio opremljen automobil koji smo testirali. Privlačan dizajn, prostrana unutrašnjost i solidan kvalitet iznenadili su i najveće optimiste. I enterijer nastavlja uspešnu estetiku spoljašnjosti. Blagi prelazi i mekane linije uspešno se uklapaju u smirenu, ali dovoljno dinamičnu estetiku karoserije. Vrata se zatvaraju precizno, sa uverljivim "BUP", što nije bila odlika Fiatovih automobila. U unutrašnjosti ništa ne nedostaje: ergonomija je na visini zadatka, a prostranost izvrsna, čak i za one koji svojim dimenzijama ne spadaju u "prosek" koji je reper za stručnjake. Fiatovim inženjerima uspelo je da osiguraju mnogo prostora za glavu i na zadnjoj klupi, iako je zbog aerodinamike i dizajna linija krova blago spuštena. To bi možda i moglo dati odgovor na pitanje zašto Fiatovi inženjeri nisu u novi Bravo instalirali zadnje nezavisno "Multilink" oslanjanje točkova, koje zahteva više prostora, već su se odlučili za jednostavnije (ali i jeftinije) polukruto vešanje točkova pozadi, poznatije kao "torzija". Ovakvim logiciranjem profitirao je i prtljažnik automobila, koji pruža zavidnih 400 litara zapremine, što je sasvim dovoljno za automobil C segmenta. I obruč volana preuzet je od Grande Punta, kao i izgled prekidača za pokretanje prozora. Kompletan kokpit testiranog automobila presvučen je atraktivnim, relativno mekanim, materijalom u Carbon look-u, koji će sigurno zagolicati srca ljubitelja takmičarskih bolida Fiata, koji i više nego uspešno "praše" reli stazama širom sveta. Glavni instrumenti, brzinomer i obrtomer smešteni su u "tunele", kakve smo do sada mogli videti samo u Alfi. Svoj idealan položaj za volanom pronaćićete veoma brzo, a moramo pohvaliti i odlična sedišta, koja obezbeđuju odlično držanje tela u krivinama. Središnji greben nudi držač za limenke, a unutar naslona za ruke krije se plitki i duboki deo skromne zapremine. Ipak, taj deo je hlađen klima uređajem, pa predstavlja idealno mesto za Vašu čokoladu ili limenku sa sokom. Kada smo se smestili za volan novog Brava, pokrenuli smo Multijet agregat, koji se oglasio groktavim, malo grubljim glasom. Već posle prvog davanja gasa, osetili smo malu skoro neprimetnu "turbo rupu", a zatim je usledilo brutalno ubrzanje i snažan udarac u leđa. Common - Rail agregat 1.9 litra zapremine razvija 150 konjskih snaga pri 4.000 o/min, ali ono što je mnogo važnije jeste "medveđi" obrtni moment od neverovatnih 305 Nm dostupan već pri samo 2.000 o/min. Novi Bravo opremljen ovim agregatom doslovce "kopa asfalt". Do "stotke" sprinta za samo 9 sekundi, dok će se kazaljka brzinomera zaustaviti na 209 km/h, koje nismo ni pokušavali da dostignemo na testu, kako ne bismo dolazili u sukob sa zakonom, iako nas je ovaj automobil u svakom trenutku terao na tako nešto. Slobodno možemo reći da su preticanja za ovaj automboil čista rutina, naravno uz poštovanje saobraćajnih propisa. Kada svemu dodamo sjajan precizan i odmeren menjač sa 6 stepeni prenosa (iako 6 stepen treba koristiti samo prilikom vožnje na autoputu), utisak je i više nego pozitivan. Potrošnja agregata je još jedno prijatno iznenađenje novog Brava. Na otvorenom putu, kao što je vožnja "Ibarskom magistralom" potrošnja je iznosila oko 5 litara nafte na 100 pređenih kilometara, dok u gradskoj vožnji brutalni 16-ventilski agregat potroši preko 8 litara nafte, sa uključenim klima uređajem. Iako pozadi nije Multilink, već "torzija" ili polukruto vešanje, osećaj u vožnji i stabilnost novog Brava je vrlo dobra. Bravo je odlično izbalansiran automobil, koji je izuzetno prijatan za vožnju. Kada smo zauzeli položaj za volanom, prvo što smo isprobali bio je Dualdrive sistem, koji se aktivira pritiskom na prekidač i koji značajno pojačava rad servouređaja volana. Iako je Dualdrive namenjen olakšavanju parkiranja i u gradskoj vožnji, naš zaključak je da je servo i u "normal" načinu rada dovoljno jak i da ova funkcija ima opravdanje samo u slučaju nežnijeg dela populacije, koja je očigledno jako važna Fiatu. Novi Bravo je jako precizan automobil u vožnji. Čak i u graničnim područjima Bravo odlično "leži" na putu, čemu doprinosi odličan ESP sistem, koji već na pomisao o proklizavanju redukuje snagu i koči automobil. Solidnim voznim osobinama pomažu i odlične kočnice sa 4 diska, ali i odlični pneumatici Pirelli P Zero Rosso dimenzija 225/40 ZR18, koji su se izvrsno pokazali kako po suvom asfaltu, tako i u kišnim uslovima. Iako će mnogi pomisliti da je novi Bravo, opremljen pneumaticima pomenutih dimenzija pretvrd automobil, moramo istaći da to nije slučaj. To znači da automobil bezpogovorno ispunjava sve zadatke koje preko volana zadaje vozač, a na drugu stranu novi Bravo se odlično nosi sa neravninama i putnici koji sede pozadi neće biti u inferiornom položaju. Fiat je, kada je novi Bravo u pitanju, bezbednost shvatio krajnje ozbiljno. Solidna i čvrsta karoserija, koja postaje obeležje italijanskih automobila, prepoznaje se i po masi od 1.360 kilograma. Sve u novom Bravu napravljeno je po merilima za pet zvezdica Euro NCAP crash testova. Međutim, pored pasivne bezbednosti, koja je na vrhunskom nivou, Fiat je ponudio i jedno interesantno rešenje iz oblasti aktivne sigurnosti, a to su aktivna bočna svetla. Naime, pri svakom okretanju volana, kada su svetla upaljena, i pri svakom aktiviranju pokazivača smera, novi Bravo aktivira levu ili desnu maglenku i osvetljava deo puta gde tek treba da prođete. ovo sjajno rešenje svoj zadatak ispunilo je kada smo u kasnim večernjim satima vozili po vijugavim putevima prema planinskoj lepotici Tari. Neprijatna "vožnja u mrak" prolaskom kroz serpentine ovoga puta je izostala, jer su bočna svetla odlično odradila svoje deo posla i osvetlila put upravo tamo gde je to potrebno. I, na kraju cena. Za testirani primerak Bravo 1.9 Multijet 16V u Sport paketu opreme, koji nudi digitalni dvozonski klima uređaj, Radio/CD, ESP, ASR, aluminijumske 18" felne, vazdušne jastuke i vazdušne zavese, VDC, elektro paket... potrebno je izdvojiti 23.541 Euro sa plaćenom carinom i PDV-om. Iako cena nije najjači adut novog Fiata, mora se priznati da Bravo nudi dosta za uložen novac. Međutim, ako uzmemo u obzir da u ponudi postoji i Fiat Bravo 1.4 16V ACTIVE (90 KS) koji košta 14.750 Eura, shvatićemo da će novi Fiatov Bravo biti jako gorka pilula koju će konkurenti morati da progutaju hteli to ili ne. Tehnički detalji: - Motor: 1.9 Multijet 16V 150 KS, Common-Rail Multijet, direktno ubrizgavanje sa turbo punjačem i intercoolerom - Broj cilindara: 4 u liniji - Prečnik x hod klipa: 82 x 90,4 - Zapremina: 1.910 cm3 - Kompresija: 17,5:1 - Maksimalna snaga: 150 KS pri 4.000 o/min - Maksimalni Obrtni moment: 305 Nm pri 2.000 o/min - Razvod: 2 OHC - Pogon: napred, preko šestostepenog manuelnog menjač - Kočnice: napred - disk 281 x 26, nazad - disk 251 x 10 - Oslanjanje: napred - nezavisno McPherson sa oscilirajućim ramenima, teleskopskim amortizerima. Nazad - Torziona osovina sa amortizerima i oprugama - Pneumatici: 225/40 ZR 18 - Rezervoar: 58 litara - Ubrzanje 0-100 km/h: 9 s - Max brzina: 209 km/h - Dužina: 4.336 mm - Širina: 1.792 mm - Visina: 1.498 mm - Međuosovinsko rastojanje: 2.600 mm - Zapremina prtljažnika: 400 / 1175 litara - Potrošnja na testu: grad: 8,4 l/100 km otvoreno: 5 l/100 km - Cena: 23.541 Euro http://www.automagazin.rs/test/11/1679/fiat-bravo-19--multijet-16v-sport-izaziva-sve-u-klasi
  17. 2 points
    Sad ce metro uskoro zato oni to rade
  18. 2 points
    Upravo postavljaju table za zoniranje CELOG Belvila. I to će biti treća, zelena zona, identična onoj iz centra grada [emoji15] Stvarno nemaju meru više...
  19. 2 points
    ISV_01

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Niva, prosek je ~36L plina + bar 6-7L benzina na priblizno 220-240km krajnje mesovite voznje. AP pici 100tku, po njivi ore ko cetvorobrazdni traktor. Prosecna kilometraza po off-road/dan je oko 8-12km, a brzine.. Oko 2.5-3.5km/h sa dosta pali-gasi (uvek pali na benzin). U ovo doba cesto sa redukcijom prenosa. Relacija: BG-Skorenovac (preko AP-Smederevo-Kovin) u povratku ili isto ili preko PA. Pricajte mi o ekonomicnosti jos malo Za sad nema potrosnje ulja, premda u gepeku stoje 2L
  20. 2 points
    I onda dolazimo do toga da sva ona pomagala (radar, adaptivni tempomat, praćenje linije puta) uopšte nisu glupost [emoji4]
  21. 2 points
    Smireni

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Zimska zimi! Djed tako rek'o. Gde moze telefon bRez kabla? Kompjuktori i te novotarije! Ludizam ftw, hebes napredak! I obligatorni smajli, da bude da je posalica!
  22. 2 points
    Za ovu bi morao i da doplatim
  23. 2 points
    btw... Juce pre podne otišao do Pančeva u Aviv sa familijom po magli... Baš loša vidljivost bila... Krenuli nazad oko 5 popodne znaci 10x gore nego pre podne... Vozio izmedju 50 i 60km/h a u nekim trenutcima mi se ucinilo i to mnogo... Kad sam stigao kuci imao sam utisak kao da me pregazio kamion... Toliko me ubilo tih 40ak km voznje po mraku i magli kao testo... Strasno... Takodje sam primetio ovo o cemu pricas... Nista bolja vidljivost sa maglenkama osim sto mi osvetle 1 do 1,5m ispred u širinu... Naravno bilo je ludaka koji su me obilazili... A da... Fiat Croma je u pitanju
  24. 2 points
    Dale

    Funny photos

  25. 2 points
    Onda skidaj branik i meci belo
  26. 2 points
    djomla

    Vicevi 120%

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  27. 2 points
    Drugari, evo malopre se vratih iz Novog Sada, po magli, ok nije najgora koju sam u zivotu video, i jedno 15 puta sam probavao sa i bez maglenki da vozim, i apsolutno ne mogu da kazem da mi nesto doprinosi. Vidim ja da se one upale, ali nista mi dodatno ne osvetli. Da li je to mozda zbog ksenona, koji sad imaju jaci snop i na dole, da li je mozda do alfinih maglenki, da li je mozda do konkretne situacije u kojoj sam bio (autoput je ipak dosta sirok), pojma nemam, ali eto, samo prenosim frisko iskustvo, s obzirom da smo diskutovali
  28. 2 points
    YUgisa

    Yugo 1.6 - izvlačenje više snage?

    @AnteLo Ako ima dobru kompresiju, greota je rasturati blok radi balansiranja delova ukoliko ne mislis snagu povecavati 50+% u odnosu na fabriku i ozbiljno da ga vozis na stazi. To ima smisla kad motori razvijaju max snagu na 75-8000 obrtaja, kada se vrte do 9000 obrtaja, nije toliko kriticno za motore koji ce maksimum imati na 6000-6500. Kompresiju mozes povecati na 10.5:1 i da vozis na 95icu, moze da se ide i do 11:1 ali onda mora sve da bude savrseno. Koliko da se brije je najbolje da se uradi kubiciranje i smanji komora koliko je potrebno za 10.5:1. Mada od toga neces bog zna koliko dobiti i bilo bi dobro uraditi barem idealno naleganje ventila, prosiriti kanale malo, zavisi koji 1.6 ima, ima ili 37.5/33 ili 39/31 ventile, mozes barem uraditi barem kombinaciju 39/33 ako ne bi zalazio u neke vanstandardne ventile. Bregasta zavisi od motora koji imas, mnogi 1.6 motori imaju 222 stepena, 1.1 iz Zastave ima 244 stepena, imas 1.6 sa mislim 256 stepeni, a imas i od Speicjala/Rally sa 270 stepeni, a naravno imas i nove sportske da kupis jace od tih. Idu i do preko 300 stepeni. Za karb nisam strucnjak, ali koje dizne da stavis ti verovatno niko nece moci reci, niti ima smisla posto ni ne znamo sta ce biti uradjeno na motoru na kraju. To se nabavi brdo dizni pa odes lepo na DYNO i menjas dizne i vidis koja mu "pase".
  29. 1 point
    PeMu

    P: Pumpa za gorivo Fiat Punto Classic III

    Prodajem pumpu za gorivo Fiat Punto Classic III dinamic, 1.2 8v! Inace pumpa je u ok stanju, auto presao samo 25 000 km. Cena 50e
  30. 1 point
    Elra

    Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

    Za Egeu, bestsellincar blog kaže +51% u odnosu na 2018.
  31. 1 point
    neshaoct

    Renault-Nissan-Mitsubishi

    Nissan demantovao da raskida savez sa Renaultom Nissan je odbacio kao netačne medijske napise da razmatra mogućnost raskida saveza sa francuskim proizvođačem automobila Renault. ''Nissan ni na koji način ne razmatra raspuštanje ovog saveza'', naveo je japanski proizvođač automobila, poručivši da je trojna alijansa Nissan-Renault-Mitsubishi ''izvor njegove konkurentnosti''. Saopštenje je usledilo kao odgovor na brojne medijske izveštaje objavljene poslednjih dana da je Nissan zabrinut zbog zategnutih odnosa sa Renault-om nakon hapšenja bivšeg šefa Karlosa Gosna i da razmatra ''krizne planove'' o potencijalnom razlazu sa francuskim proizvođačem automobila. Gosn se trenutno nalazi u Libanu nakon što je prošlog meseca izveo spektakularan beg iz Japana. On je uhapšen u Tokiju u krajem 2018. godine i protiv njega je podignuta optužnica u kojoj se tereti za dugogodišnju zloupotrebu poverenja i falsifikovanje finansijskih dokumenata radi prikrivanja stvaron iznosa njegove plate i bonusa. Gosn je u više navrata negirao te optužbe, tvrdeći da su njegovo hapšenje ''naručili'' rukovodioci Nissan-a koji su se protivili njegovim planovima o dubljem integrisanju japanske kompanije sa Renoom. Ovaj skandal je prilično uzdrmao savez dveju kompanija. preuzeto sa - Auto Blog
  32. 1 point
    Automobilski gigant otpušta 2.100 radnika u Nemačkoj ''Program prinudnog otpuštanja u Nemačkoj produžen je za dve godine do 2025.'', saopšteno je iz kompanije. Takođe je istaknut značaj programa dobrovoljnog odlaska iz kompanije koji je ''ograničen na maksimum 2.100 pozicija''. Nemački mediji juče su preneli vest da Opel planira da smanji svoju radnu snagu do 2030. godine tako što će otpustiti oko 4.100 radnika. Razloge za ovaj potez nemačkog proizvođača automobila treba tražiti u padu porudžbina vozila i strožim propisima Evropske komisije u pogledu emisije štetnih gasova, koji naročito pogađaji vozila sa dizel motorima.
  33. 1 point
    Nakon što je dubinsko snimanje Opela pokazalo da su fabrike PSA Grupe značajno efikasnije od Opelovih, francuski vlasnici spremaju ozbiljne promene. Prvih dana avgusta Opel je i zvanično postao deo PSA Grupe pa je sasvim jasno da Francuzi ne žele da gube vreme i da se spremaju tektonske promene. Naime, Opel je u poslednjim mesecima gubio neverovatnih 2.5 miliona evra dnevno. S obzirom da francuski stručnjaci smatraju da su motori Opela zastareli i nedovoljno efikasni u poređenju sa onima koji se ugrađuju u Citroën i Peugeot, za očekivati je da će gašenje proizvodnje motora u fabrikama Opela biti prvo na udaru. Nemački sindikati upozoravaju da će takav potez rezultirati sa najmanje 3.000 izgubljenih radnih mesta. Obzirom da je čak 3.000 inženjera Opela bilo involvirano u razne zajedničke projekte sa bivšim vlasnikom GM-om, oni će biti preraspoređeni na projekte PSA Grupe. Ipak, još uvek je velika nepoznanica šta će se dogoditi sa velikim centrom za istraživanje i razvoj smeštenom u centrali kompanije u Riselshajmu. Naime, tamo se nalazi 800 zaposlenih, a u otvaranje centra svojevremeno je uloženo 210 miliona evra. preuzeto sa - Auto Blog
  34. 1 point
    @alfini0507 Kako koje. H11 žute nisam nigde našao pa sam ih naručio. Em su generalno jeftinije i od belih em zaista imaju funkciju u magli. Jest da putuju.... Hteo sam uzeti Osram Fog Breaker ali nisam ih nigde našao, premda im je cena omanje bogatstvo. Žute sijalice (H1-H7) sam video ranije u Dark Shop-u i na kupujem prodajem. H11 bele imaš gde hoćeš ali žute....
  35. 1 point
    dekirs

    Alfa Romeo Giulia

    Uh.. ovo bi prstalo
  36. 1 point
    Uvek sam se pitao da li ti likovi sto tako jure ~120+ kroz totalno gustu maglu imaju ovako nesto ili su samo kamikaze...
  37. 1 point
    bit

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    To što kažete da je i masan kolovoz, i za to ima logično objašnjenje, asfalt je derivat nafte plus čitavu godinu upija razno ulje iz vozila, kad dođe hladno vreme on se steže i istiskuje sva ta ulja na površinu. Послато уз помоћ ТT
  38. 1 point
    Uspeli smo da povezemo mp3 plejer. Problem je bio u flet kablu za displlej, nekako se prilikom postavljanja modula malo iscupao. Moramo jos da presecemo audio vodove sa druge strane stampane ploce, ovako radi ali ima dosta mikrofonije i zvuk nije bas kako treba. Okacicu neku sliku kad zavrsimo.
  39. 1 point
    @Bugeera Jelte ? Sta, @Ivan zaheban ? Zelenasi ? Cek cek alu felne ? Da si dosao na skup, pa te ubaci u Sporta, pa provoza ko mene....pa shvatis kako ide zujalica i kako su sedista u Sportu do 00...eeee zivoteee A onda lepo sednes kod mene, pa se ukvaris u resho varijanti Salu na stranu, mislim za pare za koje se trenutno nudi i moze naći Bravo u različitim varijantama, ne može biti bolje u ovom segmentu a "održivo" sa aspekta pristupačnosti delova, posebno što gledaš 1,9 8/16V jer u tim varijantama je skoro 90% Stilo kompatibilan sa mehanikom. VI-ticu ne bi gledao, ne možeš je uzeti za pare za koje možeš da nađeš Brava u opremi u kojoj VI bi bila klot a la totale.
  40. 1 point
    Znam, buljio sam u tih 30 metara, ali nista ekstra nisam video u odnosu na samo kratka svetla. Malko siri snop ajde... ali mislim bas minimalno...
  41. 1 point
    neshaoct

    Chevrolet Corvette

    Policija uhvatila službenike GM-a dok su se trkali novim Corvette-ma Policija je uhvatila službenike General Motorsa (GM) dok su se trkali novim Corvette-ma, modelom za 2020. godinu, u gradu Bouling Grin u Konektikatu gde se proizvode ti automobili. Aleksander Tim (27) i Mark Derkac (30) su vozili brzinom od oko 160 Km/h na javnom putu gde je ograničenje brzine 70 Km/h. Policija je saopštila da je Tim dostigao i brzinu od 193 Km/h, pišu lokalne novine. Policija je saopštila da je u njihovom dahu bilo mirisa alkohola, ali da nisu bili pijani. Zaustavljen je još jedan vozač istovetne Corvette, ali policija je rekla da ta osoba nije učestvovala u trci. GM je potvrdio da su to njena ''probna vozila'' i da se u kompaniji vodi istraga kako je došlo do toga. Tim i Derkac su optuženi za trku motornih vozila na javnom putu, za nesmotrenu vožnju i za prekoračenje brzine. Obojica su bila pritvorena, a potom puštena na slobodu uz kauciju od po 1.000 dolara. Suđenje im je zakazano za februar. Chevrole Corvette koja košta oko 60.000 dolara sportski je dvosed sa centralno postavljenim motorom od 6.200 kubika i 490 konja. Deklarisana maksimalna brzina je iznad 290 Km/h... preuzeto sa - Auto Blog
  42. 1 point
    U spomen ''Brzom Gozalesu'', 8. etapu nisu vozili motociklisti Da, tako su ga zvali - ''Brzi'', po poznatom junaku crtanih filmova Brzom Gonzalesu. Pogibija veterana, 40. godišnjeg motocikliste iz Portugala, Paula Gonkalvesa, izazvala je pravi talas emocija među učesnicima 42. Dakar karavana, naročito među neustrašivim motociklistima. Paulo Gonkalves je bio veoma poštovan i svi su mu se divili. Bio je svetski šampion reli krosa, bio je 2015. godine vicešampion Dakara, vozio je u timovima KTM, Honda, Husqvarna, Hiro. U znak žalosti zbog odlaska svog asa, tim Hiro se povukao sa ovogodišnjeg Dakara, a organizator je priredio ''In memoriam brifing'' povodom nesreće portugalskog motocikliste. Ceo Portugal je u žalosti zbog svog junaka. Predsednik Portugalije, Morselo Rebelo Do Sousa je rekao: ''Poginuo je veliki motociklista koji je uvek dostojanstveno predstavljao Portugaliju. Njegov san je bio osvajanje Dakara za svoju zemlju.'' Na samom početku ovog Dakara u Saudijskoj Arabiji, Paulo Gonkalves je morao da stane zbog kvara svog motora sa brojem 8, i pokušao je da ga popravi. Desetak sati je čekao dolazak svog tima, promenio ceo motor, a onda je nastavio. U kategoriji automobilista na 8. etapi je pobedio Francuz Mathieo Serradori sa bagijem Centyru (broj 315), ispred Fernanda Alonsa i Orlanda Teranove. Vodeći u generalnom plasmanu su ''vozili glavom'' i samo vodili računa o međusobnim brzinama i razlikama. Sajnc čuva vođstvo, a prate ga Al Atija (+6.40 minuta), i Peterhansel (+13.09 minuta). preuzeto sa - Auto Blog
  43. 1 point
  44. 1 point
    Milutinac

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Možda su pomešale sezonu! Misle da je jun pa da treba da se transformišu u ne-tako-mekanu gumu... Klik - mekana guma za zimu i asfalt na -10 Klik - ne-tako-mekana guma za prolece-leto i asfalt na +50 Najbolji izum ikada. Nesto neverovatno
  45. 1 point
    Flex

    Fiat Punto mk.2 1.2 - prevelika potrošnja

    Ja ne krecem bas odmah, uvek pustim da poradi malo. Ostala neka navika, taman dok se malo stabilizuje. Posle lagano do 2000 obrtaja dok ne dodje na radnu. I izbegavam da vozim po 1km. Sent from my SM-J530F using Tapatalk
  46. 1 point
    integralac

    Funny photos

  47. 1 point
    neshaoct

    Chevrolet Corvette

    Hennessey Chevrolet Corvette Poznata tjuning kompanija Hennessey priprema sveobuhvatan paket dorada kojim će osmu generaciju najpoznatijeg američkog sportskog automobila u najekstremnijoj verziji ''gurati'' 1.200 konjskih snaga. Bilo je pitanje vremena kada će se u čuvenoj teksaškoj tjuning kompaniji pozabaviti novim osmim izdanjem Corvette, jer je upravo Hennessey sinonim za beskompromisno dorađivanje najpoznatijeg američkog sportskog automobila. I dok Chevrolet novu Corvettu za sada nudi samo u kombinaciji sa centralno smeštenim 6.2 litarskim atmosferskim V8 motorom koji na zadnju osovinu isporučuje 500 konjskih snaga i 637 Nm najvećeg obrtnog momenta, u Hennesseyju će kupcima uskoro ponuditi znatno snažnije varijante. Osnivač i vlasnik kompanije John Hennessey je rekao da će prvu u nizu snažnijih Corvetta pokretati motor koji će uz pomoć mehaničkog kompresora raspolagati sa 700 konjskih snaga, a u pripremi je i kombinacija sa dva turbopunjača koja će rezultirati sa čak 1.200 konjskih snaga na zadnjoj osovini. Sa dodatnim potencijalom Corvette će dobiti unapređen sistem adaptivnog oslanjanja, bolje kočnice i novi komplet felni i guma, a adekvatno rekalibrisanje neće izbeći ni automatski menjač sa dva kvačila. Nove karbonske karoserijske komponente će se nuditi u obe kombinacije. preuzeto sa - Auto Blog
  48. 1 point
    Jeste. Meni je i ovaj: 635 CSI
  49. 1 point
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...