Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/02/19 in all areas

  1. 9 points
    darkman14

    Povećan broj krađa?

    Da li se B klasa podrazumeva pod Mercedes?!
  2. 8 points
    horvat

    Cars & Coffee Serbia

    Nakon premijernog Cars & Coffee Serbia susreta koji je u maju mesecu 2019. godine poveo trideset odabranih vozila na vožnju do Kaštela Ečka i centralnog trga u Zrenjaninu, održan je drugi susret u Beogradu u Muzeju Jugoslavije. Šta čini zaljubljenika u automobile? Da li je to neko ko teži ka brzini, bilo u pravcu ili krivinama?Možda taj entuzijasta drži automobil u fabričkom stanju. Možda provodi sate u garaži da bi iz svog automobila izvukao maksimum. Da li pravi zaljubljenik ima kolekciju automobila? Ili možda čuva samo jedan i posvećuje mu svu pažnju? Da li vozi superautomobil, kabriolet, kupe ili karavan? Da li uopšte vozi? Možda samo beleži lepotu fotoaparatom? Ako ste prepoznali ljubav prema točkovima u svim ovim dilemama, Cars&Coffee je događaj za vas. Ideja Cars&Coffee skupova potekla je iz Amerike. Ovi skupovi počeli su kao neobavezno druženje uz nedeljnu kafu. Kako je popularnost rasterećenih razgovora istomišljenika rasla, cars&coffee je uskoro osvojio planetu, tako postavši globalni pokret. Danas, Cars&Coffee je tako evoluirao u okupljanje istomišljenika širom sveta i mesto gde automobilska ljubav poprima najrazličitije oblike. U nedelju 29. septembra, zajedničkim snagama, portali bud3.net i Autoslavia.com su u Beogradu organizovali svoj drugi Cars&Coffee skup. I ovo okupljanje održano je pokroviteljstvom kompanije Lukoil, strateškog partnera prethodnih i sledećih okupljanja. Na septembarskom Cars&Coffee skupu, superautomobili, sportski automobili, oldtajmeri, youngtimeri i drugi moderni klasici našli su se na jednom mestu, jednaki u svojoj različitosti. Ljubav vlasnika i pažnja koju poklanjaju svojim automobilima nadvladali su sve razlike u snazi, veličini, ceni i godinama. Tako je i ovaj skup okupio preko devedeset automobila koji oslikavaju ovdašnju automobilsku kulturu. Okupljanje oldtimera i youngtimera počelo je na Lukoil pumpi u Bulevaru oslobođenja, a zajedno sa modernim klasicima i aktuelnim sportskim i egzotičnim automobilima nastavljeno ispred Muzeja Jugoslavije. Plato muzeja jedan je od najlepših izložbenih prostora na otvorenom i ovom prilikom je bio pun interesantnih primeraka automobilske industrije, od automobila iz dvadesetih godina pa sve do najnovijih modela. Učesnici i posetioci skupa su tako imali priliku da svedoče evoluciji automobila, ne samo kao mašine već i predmeta strasti. Od Yuga i Aleka, heroja radničke klase, preko avangardnih Citroëna, pa do čitave istorije Porschea, 2. Cars&Coffee je izmešao i ujedinio naizgled nespojive automobile i njihove vlasnike na višečasovnom druženju uz Lavazza kafu i muzički set Demode DJs-a. Kako je nedeljno jutro odmicalo i Sunce sve više grejalo, bezalkoholno osveženje nakon kafe došlo je zahvaljujući Hellenic Groupu, Red Bullu i Heinekenu koji je predstavio svoje 0.0% pivo, bezbednu alternativu omiljenom hladnom piću za popodnevne žege. Godine takođe nisu bile nikakva prepreka, pa su i vlasnici i automobili svih generacija proveli prijatno popodne uz svoje mezimce. Najstariji automobil skupa tako je bio Ford Model A iz 1928. godine, a američka i evropske industrije imale su presek kroz legendarne automobile poput Citroën Meharija, Alfa Romea 1750 GTV, Chrysler Windsor kabrioleta, Lancie Delte Integrale, Ford Mustanga i brojnih drugih. Skup su upriličili brojni kupei, limuzine, karavani, kabrioleti, roadsteri i hot hečevi, neki u fabričkom stanju, a neki kulturno modifikovani sa posebnom pažnjom i na najsitnije detalje. Igra i zabava je bila zagarantovana i za najmlađe vozače, pa i najveće nostalgičare – 1,2,3 autići su neke vratili u detinjstvo, dok su novim generacijama približili najnapetije i najzabavnije trke analognog odrastanja. Veliku ljubav osetili smo i zahvaljujući dragim gostima kojima ni stotine kilometara nisu bile prepreka da sa nama popiju nedeljnu kafu, te su u Beograd došli iz drugih gradova pa i Crne Gore i Hrvatske. Ovom prilikom želimo posebno da se zahvalimo svim učesnicima i posetiocima našeg drugog skupa. Bez vas, Cars&Coffee ne bi bio ono što jeste, a to je proslava ljubavi prema automobilima sa karakterom. Upravo zbog vas, Cars&Coffee će se vratiti sa ciljem da ulepša još nedeljnih popodneva sledeće sezone! Teks: carsandcoffee.rs Fotografije i video: @horvat
  3. 7 points
    darkman14

    Stilo

    E search je stvarno glupa stvar, lakse ovako... Shodno tome, ovde imas dosta toga @Flex ti moze objasniti sta sve moze da ne radi na stilu. @Ivan nije kompetentan, kod njega, cudom sve radi, a @MS PK ce sacekati da mu poklonis stila ili nesto... Ili makar cevape
  4. 5 points
    totti

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Kažu da su ubile Lassu u svim testovima [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  5. 5 points
    knezevic76

    Funny photos

  6. 4 points
    ISV_01

    Funny photos

  7. 4 points
    Da dodam da se poštari od sutra pridružuju štrajku sa zahtevima da se ukinu Viber, Messenger i SMS. Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  8. 3 points
    Ako vec gledas Hankook ja bih dao tu razliku.
  9. 3 points
    horvat

    Chip Tuning (čipovanje)

    Ne znam da li Fiat to ima, recimo mene je na 1.4 atmo Kii nerviralo sto u ECU ima ugradjene neke slucajeve koji su cisto zarad emisija, i nije da nesto eksplicitno oduzimaju snagu, ali iritiraju. Konkretno, kad zaturiram motor, i naglo pustim gas, ECU ne dopusta obrtajima da naglo spadnu (odn prirodno), nego usporeno spusta, valjda zbog toga da taj visak goriva koji bi ostao, izgori do kraja... Takodje sam hteo da drugacije podesim osetljvost pedale. Ovakve stvari su meni bile motiv za cipovanje benzinca... Isto recimo auti koji imaju varijabilno pomeranje faze bregaste, tu isto moze da se malo utice drugacijom mapom u ecu. Takodje neki imaju usisne klapne razlicitih duzina, pa i tu mozda moze da se vidi nesto. Ali malo koji se tuner bavi time, jer su doprinosi mali, a zahteva puno znanja rada. Uglavnom je to sto kaze McSteel, malo pomereno paljenja + jace goriva, i to je to. I ne samo da vise trosi, nego je i osetljiviji na gorivo... sto je, ruku na srce, u danasnje vreme vidno manji problem, nego pre ~10-ak godina recimo... edit: hocu da kazem, ako vas neko ponasanje motora eksplicitno nervira (kao sto je mene u kii) onda cipujte, ali nemojte to raditi zbog snage... jer je necete osetiti i necete promeniti karakter motora...
  10. 3 points
    Dobro, uzeću Fuldu a i jeftinija je za dve marke. Hteo sam Gforce jer mi se slaže sa grafičkom, gejmeri će razumeti .
  11. 3 points
    Ivan

    F1: Rusija 2019

    Rezultat napornih treninga , na South Garda Karting:
  12. 3 points
    Djuk85

    Funny photos

  13. 2 points
    Za protokomandera pitaj @Milutinac on ti je jedan od ljudi koji su radili na razvoju tog dela.
  14. 2 points
    dekirs

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Tek ce sad da te jebe Stilo kad vidi u cemu se vozis
  15. 2 points
    dekirs

    F1: Rusija 2019

    Lepo je objasnio. Nisam gledao trku al prilicno je sve jasno. Fetel nije ispostovao dogovor, odradio je foru "neka se priblizi" a i sam zna da zbog prljavog vazduha to nije tako lako, ovaj mali je pokusao, pregrejao gume i to je to. Jedno je sigurno, karma je odradila svoj deo posla sa Fetelom.
  16. 2 points
    Ivan

    Chip Tuning (čipovanje)

    Cemu ovo sluzi, a uz to i ne radi ? Pisalo se vec o cipovanju atmosferaca malih kubikaza i "dobijenim" efektima. Sve je vec receno, dovoljno je pogledati grafikone snage i torque pre/posle. Spojicemo sa odgovarajucom temom:
  17. 2 points
    Amd ati bolji [emoji6] Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  18. 2 points
    Ivan

    P: 2008. Fiat Bravo 1.9 MJet Sport

    Upravo tako, 2010. je Euro 4 T-Jet 150 zamenjen sa Euro 5 1.4 MA, a i ova varijanta starih farova i restyle alu pedala je isla samo na 2009. godiste (ako nista nije cackano). Po nosacu tablice je verovatno iz Svice, a to se cesto dogadja sa njihovim vozilima. U papirima se vodi na godinu koju je registrovan, a ePer pokaze pravo godiste, koje i AMS uglavnom vrati na ispravno (rekoh vec - i moj slucaj).
  19. 2 points
  20. 2 points
    totti

    Povećan broj krađa?

    Možeš biti bezbrižan. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  21. 2 points
    EVOvideo: Volkswagen Golf GTI TCR vs Renault Megane RS 300 Trophy Na papiru Megane RS Trophy je bolji od ovog Golfa, moderniji i malo jeftiniji. Ali, da vidimo kakav je ishod na stazi:
  22. 2 points
    MS PK

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Licno, isao bih na Fuldu bez razmisljanja, drugi izbor bi mi bila Sava Послато са SM-J330F помоћу Тапатока
  23. 1 point
    lan_fan

    Alfa Romeo Giulietta....ozvuka

    promijenio sam prednje tvorničke zvučnike HERTZ-ovim dvosistemcima, kvaliteta zvuka se osjetno podigla..čak i ONA primjeti...ali to nije to..kako sam u zadnja 4 auta imao vufer, standardi po pitanju autoozvuke su mi maalo iznad prosjeka 7skroman/....e sad pitam nekoga tko se bakćao sa zvukom u Giulietti kako povezati sub u postoječi sistem temporary image hosting hvala na iskustvu...u obzir dolazi i shaker. .........
  24. 1 point
    Flex

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Malo se druzimo Francuz i ja dok cekamo remont alternatora. [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  25. 1 point
    Ivan ti je već napisao - umesto 215/55/17 letnjih, idealna zamena ti je 215/60/16. Prevelika je razlika preći na 205/55/16 (skoro 4 cm razlike u visini i brzinometar bi ti lagao sigurno 5-10 km).
  26. 1 point
    sto bre? pa tamo me ceka jedno 40 sarmi, pa butkica, pa pivo and rakija pa meze..kaze zena kakvo zlo mi je izveo iz kuce nije mi zao da ga nahranim ....
  27. 1 point
    McSteel

    Chip Tuning (čipovanje)

    Bez da se išta drugo radi (poliranje ventila i usisa, manje restriktivan filter vazduha, aktivno hlađenje usisne grane, "ravan" auspuh sa što manje krivina, uklonjen katalizator, tanji dihtunzi glave, bregasta sa višim profilima, ojačane opruge na ventilima...), "go" ECU tuning doprinosi isključivo podizanju snage blizu max obrtaja kroz bogatiju smešu i agresivniji tajming (ranije paljenje od fabričkog). Motor bi i inače iz fabrike pravio ovoliko snage (ako ne više), ali zbog regultaiva o izduvnim gasovima, manje potrošnje i dužeg veka trajanja, taj "dodatni potencijal" se rado žrtvuje za višestruku dobit. Drugim rečima, za osetan skok potrošnje dobije se 10% snage u poslednjih 10% raspona obrtaljke... U većini slučajeva nije vredno toga. Jedino što se uglavnom modifikuje i odziv na gas, da bude linearan, pa je lepši osećaj pod nogom... dok se ne navikneš pa ti deluje "normalno"
  28. 1 point
    Flex

    Stilo

    Ko god ima neki problem trk kod mene na temu, teorija nema da nemam resenje. [emoji23]
  29. 1 point
    U duhu trenutnih taxi protesta, isti da traže da im se kilometar skrati na 700 metara! Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  30. 1 point
    Seronja, sprda se sa Puntom. Pokušava biti duhovit.
  31. 1 point
    MS PK

    Cars & Coffee Serbia

    Nema sanse da ti mozak ukapira tek tako da je to kupe od skoro 6m [emoji3] Послато са SM-J330F помоћу Тапатока
  32. 1 point
    totti

    Cars & Coffee Serbia

    Drugarov Focus RS [emoji41] Sent from my SM-G950F using Tapatalk Pocrkali nosači motora [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  33. 1 point
    Milutinac

    Koje kočione pločice, diskove?

    I majstor uzme i stavi recimo Trusting ili recimo Metteli, jer je to najjeftinije ili neka "njegova" radnja imala samo to, i dodje covek posle mesec dana opet na temu, i kaze -Sta sad? Skripi jos gore... Pored tolikog i takvog izbora najbolje ne odvojiti malo vremena da se iscita, istrazi, uporedi i odabere najbolje. Kao sto kaze nektar reklama - "Nije svejedno", sa kocnicama bas nije svejedno...manje vise sto neke skripe...nego sto su neke...djubre, ukratko Moj savet - Galfer ili ATE.
  34. 1 point
    zunto

    Posle Milisava...Opelo

    vectra c je jako podcenjen auto nazalost, ako je u do rom stanju, izuzetno pouzdan. Od vanrednih stvari imao sam oprugu kvacila i desni amortizer tj. cdc. Zena je naletela na rupu, pa sam morao da sistem iskljucujem i menjam iste. Sve u svemu 220 eur. Uglavnom ispunio je svoju namenu, da bude glup, veliki, dosadan i pouzdan. Merkam Mondea, c5. Jos se u glavi nisam dogovorio koliki je budzet ali ce i to biti ovih dana. Sve blize sam odluci da u Srbiji s e preko 8/8500 eur je bacanje para. Послато са MI 9 помоћу Тапатока
  35. 1 point
    dellas

    Posle Milisava...Opelo

    Daleko mu lepa kuca Salim se nije los, ali zasluzujes nesto zanimljivije kao ljubitelj automobila i neko ko ne stedi na njima
  36. 1 point
    Najmonstruozniji BMW u istoriji: serija 7 sa V16 motorom Kraj '80-ih godina prošlog veka je doneo ''trku u naoružanju'' nemačkih premium proizvođača. Trend je 1987. počeo BMW ugradnjom V12 motora M70 u tek predstavljenu seriju 7 (E32), a očekivao se odgovor Mercedesa i Audija. Međutim, ni u BMW-u nisu spavali na lovorikama nego su radili na još većem i snažnijem motoru. U najvećoj tajnosti odabrani tim inženjera je radio na razvoju i ugradnji 16-cilindričnog motora u BMW E32! Zbog tajnosti projekat nije dobio uobičajenu oznaku nego kodno ime ''Zlatna ribica'', a kao baza je uzet M70 12-cilindraš. Dodatna četiri cilindra su povećala zapreminu motora sa 5.0 na 6.7 litara. U proleće 1988. godine ''Zlatna ribica'' je prvi put stavljena na testni sto, a pokazalo se da motor razvija 408 KS, u izoliranim merenjima čak i do 430 KS! Zahvaljujući aluminijumskom bloku V16 motor je imao 310 kilograma. Sledeći zadatak je bila ugradnja u testni automobil. Inženjeri su odabrali produženu sedmicu u braon metalik boji - dok su za testiranje na putu ugradili 6-stepeni manuelni menjač. Da bi se V16 agregat uopšte mogao uklopiti u motorni prostor, inženjeri su morali da sve komponente hlađenja prebace u prtljažnik što je rešenje koje nikada nije koristio BMW ili neki drugi proizvođač na gotovom automobilu. Radijatori su postavljeni u gepeku, pa su inženjeri morali da ručno naprave ''škrge'' za dovod hladnog vazduha na zadnjim krilima automobila te ispod poklopca prtljažnika. Bilo je jasno da bi za serijsku ugradnju V16 motora bila potrebna potpuno nova serija automobila, čak se razmišljalo o supersportskom modelu ili luksuznoj limuzini iznad sedmice. U svakom slučaju, za razvoj i testiranje bi trebalo još najmanje pet godina pa je rukovodstvo bavarske kompanije prekinulo projekat, a jedini napravljeni BMW E32 V16 je završio u fabričkom muzeju. preuzeto sa - Auto Blog
  37. 1 point
    MS PK

    Alfa Romeo 159 SW by IrenaHGT & neshaoct

    Pa nek predje Nesa kod Danila i bicete egal Послато са SM-J330F помоћу Тапатока
  38. 1 point
    Irena HGT

    10 najgorih navika u vožnji

    Analiza: Ko više koristi mobilni tokom vožnje, muškarci ili žene? Muškarci i žene su gotovo podjednaki kada je konzumiranje hrane ili pića za upravljačem u pitanju, 58 % vozača i isto toliko vozačica priznalo je da ponekad jedu i piju dok voze automobil, a kakva je situacija s korišćenjem mobilnog... Ko više krši saobraćajne propise, odnosno ko više koristi mobilni za upravljačem automobila, vozači ili vozačice? Tim pitanjem se bavila kompanija Smith’s Lawyers, koja pruža celi niz usluga vozačima, od pravnih saveta, osiguranja automobila… Istraživanje je sprovedeno u SAD-u na 2.214 vozača i vozačica starosti od 18 do 65 godina. Čak 70 % ispitanika je priznalo kršenje saobraćajnih propisa, a muškarci su definitivno skloniji takvom ponašanju od žena. Vozači koriste mobilni u vožnji više od vozačica – razlika je 22 %. Podjednaki su u korišćenju hrane ili pića za upravljačem – oko 58 posto vozača i isto toliko vozačica je priznalo je da ponekad jedu i piju dok voze automobil. Hrana i piće tiokom vožnje povećavaju opasnost od saobraćajne nesreće za 80 %, objašnjavaju o Državnoj agenciji za bezbednost saobraćaju. preuzeto sa - Auto Blog
  39. 1 point
    simonen

    P: Celicne felne 4x98r15

    Ratkapne rezervisane za kolegu Woodoo-a
  40. 1 point
    Danilo, imam samo jednu sliku za tebe kada uzmemo u obzir i poziv:
  41. 1 point
    horvat

    Fiat Marea ph. I HLX 2.0 20V

    Ja smatram da su zvuk i linearnost isporuke snage, jako 'skupe' stvari. Sve se moze postici danasnjom tehnologijom, i da vuce kao blesav, i da ne trosi puno, i da bude pouzdan i da ne trazi skupo odrzavanje, itd, itd, ali za zvuk i linearnu isporuku snage nema alternative, prosto mora da ima vise cilindara (od 4) i to je to Nedavno sam vozio Peugeot 605 3.0 V6 190 ks negde iz '97-'98 godine, u potpuno mint stanju. Vozio sam razlicitih 190 konja (npr cipovana honda accord 2.2 i-ctdi, eto alfa giulietta 1.8 tbi 235 ks...) ali nista od toga nije ni priblizno tako 'elegantno' i sofisticirano u isporuci snage kao V6. Slazemo se svi da moze da se ide brze za mnogo manje love (u gorivu, odrzavanju, registraciji) ali prosto, ko zeli taj zvuk i linearnost - nema alternative... @811DD Ne zvuci smesno, I5 stvarno ima zvuk koji je naslicniji V10, jer konstrukcijski i jeste jedan krak 'V'-a
  42. 1 point
    YUgisa

    Kuda ide ovaj svet?

    Pa lakse je sad staviti nego kad je zima
  43. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  44. 1 point
    Milutinac

    P: 2008. Fiat Bravo 1.9 MJet Sport

    Eeeee, sa takvim predznanjem se kaze " Prakticno ima sve sto i Sport "
  45. 1 point
    Woodoo

    F1: Rusija 2019

  46. 1 point
    dekirs

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Ako kupis u Beogumi dobijes novu gumu za ovakve slucajeve
  47. 1 point
    Ticma

    PUG 2008 Allure

    Jedna sa zadnje klupe [emoji23]
  48. 1 point
    Već tridesetak godina su Fiati pocinkovani...
  49. 1 point
    vagenovac

    BMW Serije 5 F10

    Pokusao sam da prebacim sa kumom sad 19 sa f10 na e60 i ne pasu napred jer su 255 siroke, bas mi zao, top stoje, ali kacile bi u voznji. Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...