Jump to content

Sasa_NS

Members
  • Content count

    623
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Sasa_NS

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C (2011)
  1. Merkam sedana već neko vreme da bude zamena za mog Punta Classic i baš bi me obradovao neki restyle pa da mu ubace neki noviji benzinski motor (daj Bože i verziju sa fabričkim TNG ili metan uređajem) i malo promene onaj displej i ubace makar isti kao hatchu. Momentalno bih ga pazario jer realno pruža najviše lima i opreme trenutno na tržištu. [emoji4] TT
  2. Stilo - silen blok zadnji

    Što se ne obratiš Stojanovu (ovlašćeni Giat servis) i pitaš koliko bi koštala zamena? Ja održavam Punta kod njih i sasvim su korektne cene, a imaš opciju originalnih OEM Fiat delova ili jeftinijih zamenskih, ali isto sasvim kvalitetnih. TT
  3. Svejedno, greota. Kao kad bih ja sad kupio za 100 evra nekog Jugića pa ga okretao na krov, sipao mu šećer u rezervoar i slično (samo zato što je jeftin i može mi se), a do pre par godina se sit i zadovoljan navozah sa njim. Lako je nešto uništiti - što nisu nešto smislili što će poboljšati vožnju, sigurnost ili tako nešto pa onda o tome napravili video klip? Ne, lakše je ovako napraviti veliki broj pregleda. Svi postali velika gospoda preko noći.
  4. Pametnjaković(i). Umesto da puste da ti stari automobili dostojanstveno skončaju svoj životni vek i polako nestanu sa cesta, oni koriste činjenicu da se sada mogu kupiti za kikiriki i bukvalno pišaju po njima. A do juče su se vozili u takvim Ladama i nisu znali za bolje. TT
  5. U tom slučaju all season su logičan izbor. Bolje nego da voziš stalno na zimskim, kao što mnogi rade TT
  6. Koliko prelaziš godišnje? TT
  7. Fiat Stilo - zaleđena brava

    Smrzla ti se brava. I meni se to desilo jutros sa desnim vratima (s tim što centralna nije htela zato da zaključa nijedna vrata). Ugrej ga dobro unutra (kabinu) i možda će proraditi samo od sebe. Meni je tako uspelo. Ako ne uspe - crkao motorić. Ali valjda nije.
  8. Auto Gas, Plin, Tng - prednosti/mane

    Paljenje na TNG je tu samo u slučaju nužde. Recimo, ja sam tako upalio auto kada mi je crkla pumpa benzina u rezervoaru i zatim ga odvezao na popravku. Da ga nisam mogao upaliti tako morao bi raditi šlep. Dalje, mnogi uređaji imaju podešeno da na plin možeš startovati samo 5 puta, a onda moraš kod majstora da dijagnostikom za plin resetuje uređaj. To je namešteno baš iz razloga da neko ne bi došao u iskušenje i stalno palio motor na taj način. TT
  9. Fiat Punto - koji akumulator?

    Originalno za 1.2 8V sa klimom ide 44 Ah Magneti Marelli. Bez klime - 40 Ah [emoji4] TT
  10. ISO Konektor [guide]

    Jedno pitanjce, ako se neko razume: "CAN high" - da li je to isto što i CAN A, odnosno "CAN low" - da li je to CAN B? Hoću da povežem plejer negde na CAN mrežu pa sam našao u rasporedu pinova OBD konektora te oznake. TT
  11. Punto - fabrički radio pri uključenju javlja CANCHECK

    Evo kako se "dekodira" i isključuje "cancheck": Piece of cake, kad znaš i imaš čime. Obična "on/off" varijanta. Što znači da je proces ujedno i reverzibilan, kome treba...
  12. Punto mk.2 - zamena polen filtera

    Moguće da će se tako okrenut brže zaštopati od prašine i drugih čestica, drugih smetnji neće biti.
  13. Ne mogu oni nas toliko zajebati koliko se mi umemo snaći, jbg.
  14. Uvedu li to sa 160.000 km, moj će auto iznenada početi da "prelazi" samo po 1000 km godišnje.
  15. Punto mk.2 - zamena polen filtera

    Rekao bih da opet nisi uzeo odgovarajući filter, odnosno moguće da je taj za Punta sa desnim volanom, kod njega je sve okrenuto u ogledalu.
×