Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

FAS Euroauto Goran Vlada

Sasa_NS

Members
  • Content count

    652
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Sasa_NS

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C (2011)
  1. Uzmite auto od rent a cara na par dana (ili makar ceo dan) pa ga dobro izvozajte.
  2. Fiat Nuova Tipo - Uconnect (iskustva, unapređenja)

    Neko je pitao ranije da li je 7" Uconnect uređaj u Tipu kompatibilan sa Android Auto softverom i ostalim - izgleda da ipak ne, dok je recimo u 500L-u restyle to podržano: https://www.driveuconnect.eu/en/system/fiat# (odaberite Fiat model pa ćete videti šta je od opcija dostupno za njega) Moguće da će to neki drugi firmware moći rešiti, no videćemo. Ako ga budem kupovao tražiću uređaj sa tom opcijom.
  3. Fiat Nuova Tipo - Uconnect (iskustva, unapređenja)

    Koliko mi je poznato, "Mirror" opciju ima samo 7" uređaj koji ima i navigaciju. Ako nemaš navigaciju nemaš ni tu opciju.
  4. Prvo čestitke za auto, a drugo - gde su slike? Moj Puntić kada neka vrata nisu dobro zatvorena zaključa pa odmah otključa (i sve se to baš baš čuje), plus pisne jer imam i fabrički alarm, i još blicne žmigavcima. Malo mi je čudno da Tipo neće da uradi ništa već samo blicne žmigavcima. U tom slučaju moraš mnogo pažljivije slušati zvuk (jer nešto se sigurno čuje kada zaključa) pa ako ne čuješ to zaključavanje, reaguješ. Inače moj ti je savet da ubaciš ipak neki alarm ili bilo kakav vid zaštite.
  5. Kupujem. Šaljem podatke na pp. Okasnih za minut, izgleda.
  6. @banjo1990 Ne znam koliko CO2 proizvodi tvoj dizelaš, ali moj Punto Classic sa fabričkim plinom proizvodi 116g/m3 što nije mnogo obzirom da je Euro 4 motor starije generacije (menjam ga uskoro za neki novi Euro 6 benzinac) i ima vrlo čist izduv oslobođen sumpora, gareži i koječega, što je takođe veoma bitno. TNG i metan su najmanje moguće zlo od svih goriva i mnogi ih smatraju ekološkim gorivima. No ono najbitnije je da vožnja na benzin/plin proizvodi daleko manje NOx opasnih čestica koje dizelaši rasipaju na sve strane, ali to ovde izgleda malo kog brine. Daleko kaskamo za normalnim svetom po svim parametrima (kao što smo recimo godinama ovde vozili i na olovni benzin dok je u Evropi bio davno nestao iz prodaje). I onda se čudimo statistikama i naglom povećanju kanceroznih oboljenja. Tome se jednostavno mora stati na kraj i mora se početi razmišljati drugačije.
  7. Ma da, sve je to jedna velika zavera a iz tvog dizel izduva izlazi samo miris jorgovana ovlažen svetom vodicom. Svaki SUS motor je veliki zagađivač i to ne samo vazduha i ide se na to da se svi kompletno i konačno eliminišu, ali mi se eto ovde koprcamo jer Bože moj nećemo više moći voziti svoje dizelaše od cca 1500 evra vrednosti. Vreme im je odavno pod presom. U Evropi je trenutno na snazi Euro 6d Temp standard pa čak i takvim dizelašima zabranjuju ulazak u centre gradova, a mi se koprcamo i tražimo da ostane Euro 3. Sami smo sebi najveći neprijatelji.
  8. @zunto Posedovati auto nije obavezno, postoji javni prevoz, taksi, bicikl, pešaka... Auto nije socijalna kategorija. EURO4? Pa Punto 1.2 8V Mk2b iz 2004 je EURO4, to je 15 godina star auto, ti bi kupio još starije od toga?. I sad će to kao nešto uticati i doprineti manjem zagađenju, haosu na ulicama, nedostatku parking mesta... Kod mene u okolini gde živim broj auta se najmanje duplirao u poslednjih 5-6 godina. Od tog je novih auta 0 (i slovima nula). Sve kršine od 15-tak i više godina, a zašto? Jer su postali toliko jeftini da mnogi imaju i po dva auta. I naravno, 90% dizelaši sa skinutim filterima, zatvorenim DPF-ovim i ko zna čime (iaako isto tako 90% tih vlasnika prelazi godišnje ispod 10.000 km). Tome jednostavno treba da se stane na kraj i podržavam apsolutno uvođenje EURO4 (a još bolje EURO5) standarda.
  9. Država definitivno treba da interveniše i ograniči uvoz polovnjaka plus da krene strogo da kontroliše izduvne gasove jer je ovde postao divlji zapad. Govore o euro 4 normi a ja bih uveo minimum euro 5 pa ko voli nek izvoli.
  10. Gde ugraditi (održavati) plinski uređaj?

    Sam filter je džabe, više verovatno košta majstorov rad da skine isparivač, rastavi ga, zameni filter i sve vrati nazad kako je bilo. No kažem vam to treba raditi na svakom trećem ili četvrtom servisu, nema potrebe ranije.
  11. Gde ugraditi (održavati) plinski uređaj?

    Vidi, taj filter je toliko grub da može bez ikakvih problema da izdrži 50-60 pa i više hiljada a da se ne začepi i pravi probleme. Verovatno ga zato mnogi servisi i ne menjaju ili menjaju tek kada krenu neki problemi.
  12. Gde ugraditi (održavati) plinski uređaj?

    Zaboravio sam još nešto. Ovlašćeni servisi retko menjaju taj drugi filter koji se nalazi u isparivaču (čitaj: nikad). U Stojanovu u NS-u za 8 godina mi ga nikad nisu promenili, samo menjaju filter gasovite faze i teraj dalje, pa sam na nekih 62.000 km otišao u drugi servis i tražio da ga zamene. Majstor je izvadio isparivač iz auta, rastavio ga na radnom stolu i zamenio filter. Od tada više nije menjan a auto sada ima 143.000 i vreme je odavno da se zameni, pa ću ovih dana otići da ga promene (ova teme me podsetila na to ). Ja inače imam i treći filter koji sam ubacio u ono vreme jako lošeg plina (na 84.000 km), ne bi li sprečio začepljivanje dizni a i taj je već dobrih 60.000 km u autu pa je i njemu odavno vreme da se menja (već sam hteo par puta da ga promenim ali nisam mogao da nađem uložak za njega). On je inače stavljen iza onog "metalnog" (između njega i dizni) kao pomoć tom "metalnom" i lovi sve ono što taj "metalni" propusti (a taj ne pušta mnogo), pa sigurno može daleko više da izgura, ali ga ipak treba menjati ranije. Ovako izgleda: Osim cilindričnog filtera unutra ima i neku spiralu uz koju se plin "penje" i na njoj bi trebalo takođe da ostaje deo prljavštine.
  13. Početna jačina zvuka na auto radiju

    Kod mog fabričkog radia u Puntu nema te opcije.
×