Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/14/19 in all areas
-
7 points
Drska ženo plava - AR Giulietta 2.0 150
mare's giulietta and 6 others reacted to dekirs for a post in a topic
Spavas li mirno? @horvat -
5 pointsEbeš skupove van garaža tržnih centara...[emoji58]
-
4 points
-
3 points
-
3 pointsDa nastavimo tamo gde smo stali u julu. Napravljen nosac hladnjaka ulja, posto bivsi vlasnik to nije nikako resio kada je promenio fabricku poziciju hladnjaka da bude unutar veznog lima, takodje ukloljen i 4ti nosac ventilatora koji je bio delimicno odsecen jer smeta pri toj izmeni: Posto je poceo motor da slini ulje na meracu za nivo, zamenio sam gumicu i dodao jedan "O ring" tako da se nadam da sad nece biti problema: Prepravljena creva za hladnjak ulja sa selni na AN spojke: I posle skoro 2 godine, 3 nedelje mucenja sa delovima koji ne rade ono sto je predvidjeno i jednog nervnog sloma, napokon napravljen Oil Accumulator Can: Za one koji zele vise o sistemu, da krenemo od pocetka. Poenta Oil Accumulator Can-a je da poboljsa konstantnost pritiska ulja u motoru koji zna da opadne u krivini i pri kocenju (teoretski i pri ubrzanju, ali ne mom autu ) kada pumpa povuce vazduh umesto ulja. Takodje omogucava zadrzavanje ulja pod pritiskom i nakon gasenja motora i moze da ga oslobodi pre startovanja motora kako bi se izbegao suv start. To se postize postavljenim klipom u rezervoaru, ~2/3 rezervoara je ispunjeno uljem dok je ~1/3 rezervoara ispunjena vazduhom pod pritiskom koji sluzi da pomeri klip i istisne ulje u motor kada opadne pritisak ulja u motoru. Sistem moze da sadrzi oko 0.9 do 1.2l ulja u zavisnosti kako je podesen. Sto se tice konkretno ugradnje na moj auto, OAC sam povezao sa motorom tako sto sam ga spojio na mesto gde fabricki dolazi davac pritiska ulja koji sam prebacio u sam rezervoar za OAC, to mi ujedno omogucava da nagledam situaciju u celom sistemu, da pratim da li je rezervoar dovoljne zapremine (da li se prazni skroz u voznji), kao i da znam kad se rezervoar u potpunosti ispraznio pre startovanja motora. Zbog konstruktivnog ogranicenja elektromagnetnog ventila (pod naponom pusta ulje u jednom pravcu, a bez napona u drugom pravcu), napravio sam stelujuci davac pritiska ulja koji se nalazi izmedju motora i ventila/rezervoara, kada u motoru opadne pritisak ulja, davac daje signal ventilu da ispusti ulje u motor, kad se pritisak stabilizuje, ventil se gasi i omogucava motoru da vrati ulje nazad u rezervoar. Menjanje pritiska vazduha u rezervoaru omogucava stelovanje brzine reagovanja sistema tj kojom brzinom ce se ispustiti ulje nazad u motor, dok stelujuci davac pritiska ulja mi omogucava da nastelujem kad ce da se vrati ulje u motor. U normalnoj voznji planiram da bude namesteno ispod pritiska ulja koji motor stvara pri leru, kako sistem ne bi stalno ispustao ulje u motor, dok za voznju na stazi cu da podignem da ispusta pritisak ulja cim malo opadne maksimalan pritisak ulja u motoru kako bi najefikasnije zastitio motor. Pored kontakt brave sam stavio prekidac koji gasi ventil kako bih izbegao ispustanje ulje iz rezervoara u slucaju kada necu startovati motor, ali imam potrebu da dam kontakt.
-
3 points
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
Grafit and 2 others reacted to francuz69 for a post in a topic
Jbt koja ste vi grupa matorih Mapetovaca. Sram vas bilo zajebavate posten svet -
3 pointsA sto ne preporucite Lassa gume coveku? [emoji23] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
2 points
Lancia Delta 1.6mjet
darkman14 and one other reacted to dellas for a post in a topic
Da me ubijes ne mogu da se setim, mozda dva dana ali nisam siguran. BTW kad sam vec u temi, deltica polozila ispit do mora i nazad Bg-Kavala, pa lokal 300km pa nazad Kavala-Bg sve ukupno 1800km, vozena na auto putu 130-160 ulavnom 140-50 na magistrali po propisu 90-100 i po lokalu regularno. Klima 90%, neka dva i po sata u mestu zbog granica suma sumarum 6.3l po bordu. Mrzelo me da se mlatim sa cepom, ali nek krade pola litra kao i konkurencija u proseku skroz je ok. Najvise trosi na AP dok sam u tom modu 160 sto je i logicno, magistrala cifre ispod 4l. Menjac je super, nije bucan na 160 i i dalje ima lep odziv na gas sto me iznenadilo, lezanje skroz pristojno cak i vise od toga, preciznost volana malo tanja od nemaca kao i udobnost sedista. Samo da su ih malo bolje napravili bio bi auto u toj klasi verovatno i najbolji za dalji put, ovako su ipak malo tvrdja u sedelnom delu i naslonu i tek naslon za glavu da ne spominjem. Ali telo kad se navikne nije da se nesto previse zali, prepegla se put od 800km bez nekih vecih problema. -
2 pointsMićo, eto ti za preprodaju [emoji3]
-
2 points
Fiat Tipo HB Street 1.4 95ks
marko.jovanovic and one other reacted to djole81ar for a post in a topic
Video ubrzanja Tipa do prebacivanja u 4. Tj. Negde blizu 90, sa malo jacom nogom na gasu, dalje nije bilo uslova. Nadam se da dobro okacio snimak. -
2 points
Alfa Romeo 159 SW JTDm 16v 150 hp
neshaoct and one other reacted to Ivan BG for a post in a topic
Pali, radi, ide...za sada zadovoljan, 15 dana i skoro 800km. -
2 points
-
2 points
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
neshtry and one other reacted to dekirs for a post in a topic
Ja sam vozio zimsku Savu eskimo ne znam tacnu oznaku 3 sezone, nikakvih problema nisam imao.. Bilo je i voznje po gradu po AP, naglog kocenja, snega, leda.. Nikad nikakav problem. Znam ja da moze bolje sa skupljom gumom posebno na kocenju i ponasanju na mokrom ali za 140e koliko sam platio sve 4 u Bosni nisam mogao mnogo da kukam Na stranu to, za normalnu voznju guma je vise nego odlicna. E da, dimenzija je bila 205/55/16. -
2 points
-
2 points
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
knezevic76 and one other reacted to Siciliano for a post in a topic
Cuo sam od coveka koji je drug komsiji mog kuma da je Lassa best buy[emoji6] Послато помоћу Тапатока -
2 points
-
1 pointHoracio Pagani je odgovoran za stvaranje nekih od najupečatljivijih sportskih automobila u istoriji. Čovek je živa legenda automobilske industrije, a remek-dela poput Zonde i Huayre to potvrđuju. Dodajmo i da ljubitelji sportskih automobila s nestrpljenjem očekuju dolazak njihovog naslednika koji je najavljen s oznakom C10, prenosi portal Autonet.hr. Ali, pravo iznenađenje iz Paganijevih pogona nas čeka sredinom sledeće decenije. Naime, pojavile su se informacije da Pagani namerava da proširi svoju ponudu s ne baš sportskim karoserijskim oblicima. Tačnije, u Paganiju navodno planiraju limuzinu i crossover, odnosno SUV. Potvrda ovih navoda za sada nema, ali sam Horatio Pagani je izjavio da je teško ignorisati trendove. Takođe, rekao je da bi limuzinu ili crossover bilo moguće uskladiti s Paganijevim imidžom te da bi takav automobil značajno proširio bazu potencijalnih kupaca. U obzir treba uzeti i činjenicu da bi razvoj i dizajn ovakvih automobila za Paganija bio veliki izazov, a s lansiranjem vlastite marke ovaj argentinsko-italijanski automobilski stručnjak je već dokazao da od izazova ne beži. preuzeto sa - Auto Blog
-
1 point
Fiat Stilo 1.9 JTD / MJet - engine fault / check engine
rocket reacted to underground79 for a post in a topic
ako je recimo sve ispravno, a turbo prepunjava onda mora da se cisti ili remontuje -
1 pointOvako, nisam mogao da cekam, hipohondar sam sto se tice automobila pa sam pozvao komsiju koji je vrhunski majstor.. Epilog, mali hladnjak za zameniti, o dihtungu nema govora.. Mehurici su bili prisutni jer kada sam izgubio tecnost nisam ispustio vazduh pre nego sto sam sipao novu tecnost i tako dva puta.. Od kad je majstor ispustio vazduh i sipao tecnost izgubio sam mozda 25% tecnosti, sto ce se resiti zamenom malog hladnjaka.. Hvala vam na pomoci i savetima i nadam se da se vise necemo druziti samo zbog kvarova
-
1 pointJa lično odmorniji izlazim iz delte nego iz lybre posle dužih putovanja. Iako su lybrina sedišta bolja. Izolacija je dosta bolja i manje je buke unutra
-
1 pointA jes izgleda fenomenalno sa tim pozicionim svetlima...prepoznatljiva iz daljine <3 Neka neka, kupicu jednog dana i ja alfu i biti bar 2x srecan
-
1 pointPa kad vodiš onog baksuza sa sobom [emoji3]
-
1 pointTaman htedoh to okačiti [emoji23], i upali ga, ali tandrče ko na dva klipa
-
1 pointJok, ja furam Kamu premium, extra je ali ne preporucujem nekom ko zivi lupam u Bg . Nema potrebe za tim Послато са SM-J330F помоћу Тапатока
-
1 point
Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja
Irena HGT reacted to marko.jovanovic for a post in a topic
Pa stvarno treba da si lud da kupiš auto koji na prvu loptu upada u safe mode, i kome zviždi turbina. -
1 pointSto je bitno dal je tebi zanimljiv?
-
1 pointVilijams ostaje uz Mercedes još pet godina Kako prenosi Sport Klub, Vilijams Rejsing je najavio produžetak ugovora sa Mercedesom, koji već godinama isporučuje motore za ekipu iz Grouva. Zamenica direktora tima Kler Vilijams, nije propustila priliku da istakne doprinos Mercedesa, u uspesima svog tima u prošlosti. „U proteklih šest godina izgradili smo odlično partnerstvo. U početku je sporazum bio osmišljen na sedam godina i drago nam je što možemo da nastavimo saradnju na još pet sezona”, saopštila je Vilijamsova služba za štampu. Vilijams se prebacio na Mercedesove motore 2014. godine, kada je u Formuli 1 došlo do prelaska na šestocilindrične turbo motore. U prve dve sezone nove ere, ekipa je bila treća među konstruktorima, potom dva puta peta, da bi se 2018. godine vratili na poslednje mesto. Maks: Uživam u Singapuru, kvalifikacije ključne Za tačno nedelju 20. septembra, najbrži cirkus na svetu će biti u Singapuru. Pod veštačkim svetlom voziće se trka na uličnoj stazi koja je jedna od najspektakularnijih. Holandski vozač Maks Ferstapen kaže da je nestrpljiv pred tu trku. Prošle godine je Maks Ferstapen završio kao drugoplasirani trku u Singapuru iza šampiona Luisa Hamlitona. Godinu dana ranije nije završio trku, dok je 2016. i 2015. imao zapažene rezultate, bio je šesti odnosno osmi. "Dopada mi se ta trka jer je tako drugačija od ostalih. Veoma je zahtevna, vruće je, naporno je, mnogo se znojiš, ali je jedna od meni omiljenih staza. Mnogo je krivina, miks brzih i sporih krivina a takođe postoje i srednje brze krivine", rekao je Maks Ferstapen pred trku u Singapuru. "To je trka na kojoj smo mi bolji u odnosu na druge, kao na primer Spa i Monca. Prošle godine sam bio drugi, a nadam se da ću imati sličan vikend ove sezone. Preticanje je veoma teško ovde tako da će kvalifikacije biti ključne. Tada moraš da budeš na vrhuncu. Jedva čekam jedan normalan vikend, da ne moram da počinjem sa začelja jer to čini da situacija bude veoma teška. Cilj je da napravimo što više poena i jedva čekam trku", rekao je mladi Holanđanin. On je posle pobeda u Austriji i Nemačkoj, kao i drugog mesta u Mađarskoj imao velikih problema u Belgiji i Italiji. Trku na stazi Spa Frankoršamp nije završio zbog udesa na startu, dok u Monci nije vozio kvalifikacije, počeo je sa začelja i završio je osmi. preuzeto sa - Auto Blog
-
1 pointOk, hvala na odgovoru i lep ti je opis kako ide sa 1.4 motorom . U zadnje vreme mota mi se po glavi da zamenim moga smederevca za benzinca
-
1 pointKorektan i detaljan opis, gde su istaknute sve prednosti, a nije se ćutalo o manama! Posebno deo u kome se navodi da auto mora da se detaljno proba, pre kupovine. Ne da se zaleće u kupovinu, a posle pljuje po forumima! Da te dobro služi!
-
1 point
-
1 pointAjd salu na stranu, imam samo pozitivna iskustva sa Lassom,zimskom i letnjom i preporucujem je svakome ko nema veliki budzet i umeren je vozac. Za te pare je najbolja, za vise ima i bolje....uvek bilo[emoji4] Послато помоћу Тапатока
-
1 pointPogledajte kako je ljubitelj automobila zaštitio dva posebna modela od uragana Kada je 2017. godine uragan Matthew poharao Karibe i Floridu, vest koju su ljubitelji automobila širom sveta zapazili i zapamtili odnosila se na Randyja Jalila koji je svoj BMW-a M3 iz 1988. godine uvezao u dnevnu sobu kako bi ga zaštitio od moguće havarije. Ove godine Floridi je zapretio uragan Dorian i Randy je, naravno, bio spreman: BMW je ponovo parkirao u svoju dnevnu sobu, ali je pritom osim ljubavi prema svom automobilu pokazao i veliko srce: osim svog, u dnevnoj sobi se našlo mesta i za Golf GTI njegovog prijatelja. I da, ako je neko pomislio da Randy to radi jer nema garažu, onda greši: tamo je već uparkirao Chevrolet Malibu svoje devojke i Toyotu Corollu svog brata. Čovek stvarno voli automobile, nema šta... preuzeto sa - Auto Blog
-
1 pointDobra ideja [emoji106] Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
-
1 pointU zivotu od delova bilo kog auta ispred soferke nisam video nista sem brisaca, kakva crna hauba ili tek pocetak vozila ... Nisam nesto preterano visok, 192 cm, al' sta cu kad volim da lezim dok vozim, uz sediste uvek u maksimalno donjem polozaju. Ma navikne se covek, jes' da su teze za odrzavanje, ali i lepo izgledaju. Dok je auto cist . Ceo zivot kao hocu da pobegnem od tamnih boja, al' ne vredi, sudjeno mi izgleda - kad ih vidim dzaba. Pogledaj malo po forumu, pisali smo oko TwinTurbo, nije to bas neki bauk. A raspitujes se za jos egzoticniji MultiAir ... Kad bi samo tako gledali bez uzivanja u masini, vozali bi dvicu, tu slabo sta ima da se pokvari (ako ne satruli ).
-
1 pointKoju decu? Koja ce da se uda za njega sa ovakvim stilom!? Послато са SM-J330F помоћу Тапатока
-
1 pointPa kad si saban. [emoji16] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
1 point
-
1 point
-
1 pointOvih faktički 4 dana koliko sam bio je sasvim dovoljno da se sve bitnije opušteno i bez trke i žurbe obiđe. Najveće atrakcije su na jednom potezu i povezane - npr kreneš od kraljevske palate, pa redom idu Templo de Debod, Plaza de Espana, Gran via, Cibeles, Puerta del Sol i Plaza Mayor. Sve se nadovezuje jedno na drugo. Neki se meni smeju za pripreme, ali ja sam za svaki put i obilazak mesec dana unapred spreman, sa sve spiskovima lokacija, nazivom stanica i prevoza koji idu tamo, screenshot-ovima lokacija na google mapama, položajem stanica prevoza u odnosu na njih, bacim pogled i na google earth itd... I onda kad se tamo pojavim, kao da sam već bio u smislu za snalaženje [emoji4] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
1 point
-
1 point
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
Kosta Smosta reacted to shuxx for a post in a topic
Druže, TAXI ranje je profi posao, za profi posao ti treba dobra guma, a to wintera i nije, niti može da bude za te pare. Tigar je za ne zahtevne korisnike, budžet guma. Koliko para toliko muzike. Imam prijatelja koji kupi nove prednje gume ove godine, vozi ih jedne zime, i sledeće godine ih stavi na zadnje točkove a opet kupi nove za prednje točkove, stare gume prodaje. -
1 point
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
Kosta Smosta reacted to dach@ for a post in a topic
@werp690 to već zavisi od predjenih kilometara i da li se vozi tokom cele godine ili samo zimi.Ako se koriste samo zimi trebalo bi da traju bar 3-4 godine jer većina ljudi zimi i neprelazi 2-3 hiljade km. -
1 point
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
Kosta Smosta reacted to werp690 for a post in a topic
Tigar gume su takve da kao zimske (wintera) mogu da izdrze jednu zimu sa snegom kako treba i vec sledece zime mogu da se ocekuju klizanja,proklizavanja..itd...Vozice one i drugu zimu ali po meni vec nisu bezbedene za voznju. -
1 point
-
1 pointDa i delta izbaci neku sliku u kupacem Ovo je neki prvi ozbiljniji put sa njom i mogu reci da sam jako zadovoljan, tvrda sedista i nisu neki veliki problem na vecim distancama. Na auto putu dobro podnosi vece brzine u smislu buke, a i ljuljanja. Za svojih 1500 kg potrosnja korektna, a jos korektniji odziv na gas, cak iznenadjujuce dobar. Panorama naravno na moru ima neku draz bar meni, bar u onom popodnevnom vracanju sa plaze i voznji pored mora.
-
1 pointOk, idi kod nekih ozbiljnijih tunera i pitaj da ti ucitaju mapu od stila. Sigurno ce hteti, to je minut posla. Ukoliko kazu kojim slucajem da to ne moze, ispricaj im ovo sto si ovde napisao i resena stvar.
-
1 point
-
1 point
Vicevi 120%
Grafit reacted to marko.jovanovic for a post in a topic
Vic: unuk pita dedu: Deda, da li je istina da si ceo život vozio Kraz? Jeste sine, kaže deda. Pa zar nije bilo strašno da voziš po gradu, ogroman je kamion... Pa čega ima da se bojim, ulazim u raskrsnicu, pogledam levo i desno da ne naiđe drugi Kraz i voziiii. -
1 pointŠta je žena Bila Gejtsa rekla Bilu Gejtsu posle prve bračne noći? Sad znam zasto ti se firma zove Microsoft. Sent from my 3310 using Tapatalk
-
1 point
Beograđani plaćaju taksi i po nekoliko puta skuplje nego žitelji u ostalim gradovima
neshaoct reacted to knezevic76 for a post in a topic
Kad budu štrajkovali sledeći put, da ih podržimo. Aerodrom - NBG
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".