Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/18/20 in all areas

  1. 6 points
    voodoons

    Vozila koja treba izbegavati

    Sad sam ja provalio, radite vi zajednio, ti ustvari njega reklamiras. Vidiš kako je njemu standard porastao, sa golfa dvojke je došao na A6. Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. 4 points
    totti

    Funny photos

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  3. 3 points
    Ivan

    Po još koji Bravisha da se negde uglavi

    Ima tockice za regulaciju, menjao je skoro sijalice, e sad za klimu nisam siguran .
  4. 3 points
    Djuk85

    Vozila koja treba izbegavati

    Nedostajao si nam Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
  5. 3 points
    vagenovac

    Seat Leon FR 2.0 TDI

    Ista je prica manje vise uvek, recimo uzmes m32 menjac, kad je crkao na par godina starim autima i kada su trazili hiljade evra za zamenu istog, to je bio horor, a sad se ne obazire vise niko na to, ako crkne to je 200e ima ljudi koji to rade, nije nepoznato vise. Pa kad je na jtd 16v progutao klapne unistio motor, pa je 8v mnogo bolji i pouzdaniji, a sada aha izvadim klapne za 50e, a snazniji motor, bolje 16v za 50e troska vise Problem je dok se ne provali problem i ne nadje jeftina alternativna. Pa recimo uvek se kao veliki i strasni problem pominjao EGR, jer je bio uzasno skup, a sad ih ljudi blokiraju limenim plocicama na nekim modelima itd. Uvek je taj neki strah od nepoznatog.
  6. 3 points
    totti

    Funny photos

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  7. 3 points
    Ivan

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Jbg , kad si pazario pa se tek onda pridruzio forumu... Doduse, za svaki polovnjak treba imati i malo srece, ali ako se lepo pretrese pre kupovine (a Stilo je bar ovde sazvakan do u sitna crevca), bar taj uticaj srece svodis na najmanju mogucu meru. Jes' da Stila sada ima gomila po oglasima i da moze da se bira, ali brate mili ima i kanti samo takvih.
  8. 3 points
    Flex

    Funny photos

    Sent from my SM-J530F using Tapatalk
  9. 2 points
    MS PK

    Po još koji Bravisha da se negde uglavi

    Brt, kako si poceo jednog dana ima da izgoris ki paucina [emoji23] Послато са SM-J330F помоћу Тапатока
  10. 2 points
    Ivan

    Po još koji Bravisha da se negde uglavi

    On zna da mu zelim iskljucivo dobro i savetujem ga mesecima da paznju odvuce nekim dobrim felnicama .
  11. 2 points
    Ivan

    Po još koji Bravisha da se negde uglavi

    A pa dobro, ja reko' drzis noge u rucnom frizideru koji vezujes na USB .
  12. 2 points
    Imaš li klimu barem?! Sent from my 3310 using Tapatalk
  13. 2 points
    Ivan

    Najveće legende srpskih puteva

    Lada Samara - ruska nada za Zapadnu Evropu Automobil kodne oznake VAZ-2108 lansiran je 1984. godine pod imenom Lada Samara. Ovo ime odomaćilo se na svim tržištima na kojima je ovaj auto prodavan osim na ruskom gde je model ove Lade imenovan Sputnik. U prevodu Saputnik, pravio se u Rusiji pod istim imenom sve do 1991. godine kada se pojavila i sedan verzija koja je krštena imenom izvoznih tržišta - Samara po čuvenoj reci koja se uliva u Volgu. Bio je ovo ujedno i prvi serijski pravljeni sovjetski automobil sa prednjim pogonom nakon LuAZ-969V. Samara je lansirana na filozofiji tradicionalnih rešenja koje je u SSSR doneo Fiat 124 tako što je ukombinovala robusnu izradu sa lakim održavanjem i tada modernim stilom. Pravljena je u karoserijama sa troja, četvora i petora vrata i sa benzinskim motorima zapremine 1.1, 1.3 i 1.5 litara. Ujedno ovo je nakon Lade Nive bio drugi nezavisni dizajn AvtoVAZ-a i ujedno prava Lada koja se nije zasnivala na Fiatovoj mehanici. Prvi prototip napravljen je još ranih sedamdesetih pozajmivši motor iz Fiata 127. Dalji razvoj vodio je do motora zapremine 900 cc u Lagoda hečbek prototipu sa troja vrata koji je završen 1976. godine, dok je konačna odluka da se auto izvede na proizvodnu traku doneta 16. septembra dve godine kasnije. Tokom razvoja, VAZovi dizajneri obratili su pažnju na tada savremene konkurente poput Renoa 9, VW Golfa, Escorta Mk 3, Opel Kadetta i Volvoa 340. Kompanija se time ponadala da će ova Lada moći da se takmiči sa mejnstrim automobilskim tržištem Evrope. Za novu godinu 1980. krajnji prototip je završen i već je poprimio naziv Sputnik u Rusiji gde je kasnije bio još poznatiji kao Osmica zbog broja 8 u VAZ-2108. Prvi serijski primerci sišli su sa proizvodne trake 18. decembra 1984. godine i to kao verzije sa troja vrata i 1.288 cc rednim četvrtakom uparenim sa četvorostepenim menjačem. Usledila je hečbek varijanta sa petora vrata i 1.1L i 1.5L motorima. Tokom osamdesetih ovi motori su pojačavani i uparivani sa petostepenim menjačima. Početkom devedesetih sedan verzija donela je redizajne specifične samo za nju sa namerom kompanije da je predstavi kao prestižnu verziju ovog modela. Stoga su i za određena tržišta zemalja Zapadne Evrope pripremljena nova imena modela, Diva u Belgiji, Sagona u Francuskoj, kao i Forma u Nemačkoj, dok je u Belgiji ponuđena i lokalno prerađena kabriolet opcija. Što se kabrioleta tiče, i zvanična fabrika je napravila tu opciju koja se zvala Lada Natacha Cabriolet. Zanimljivo je napomenuti i neke specijalne verzije Samare, pre svega 2108-91 pogonjenu Wankel motorom sa dva 654 cc rotora. Ova rotary Lada napravljena je u ograničenim količinama samo za rusko tržište, te je mahom kupovana od strane policije i srodnih vladinih agencija za potrebe potere obzirom da je pored konačne brzine od 200 km/h, do 100 km/h ubrzavala sa osam sekundi. Međutim, visoka cena i veliki problemi sa pouzdanošću nisu ostavili nimalo lep trag. Takođe, postojala je 4x4 Samara sa motorom pozadi koja se koristila za reli takmičenja. Njeno ime je bilo NAMI 0290 i napravljena je inicijalno za Soyuz Rally 1985. godine sa 1.5L motorom i 150 konja na bazi Žiguli agregata. Pored Samare EVA sa 1.860 cc turbo punjačem i 300 konja iz 1987. napravljena je još snažnija Samara S-Proto dve godine kasnije i to sa 350 konjskih snaga. Svakako najlucidnija verzija je Samara T3 kreirana 1990. godine za Paris-Dakar reli kojom je pilotirao Jacky Ickx, ali je ona koristila 4x4 pogon sa Porsceha 959 i 3.6L motor iste kompanije. Ovaj automobil bio je veoma popularan i kod nas gde se takođe zvaniično prodavao. Prema nekim izvorima ako je za Zastavu 101 bilo potrebno 38 prosečnih plata, za Samaru je bilo potrebno izdvojiti 54 mesečne zarade. To je ipak prilično manje od domaćeg konkurenta u klasi Yugo Floride, za koju je trebalo raditi 75 meseci ako računamo prosek zarada. Epilog domaće popularnosti i dalje može da se evidentira primercima koji se i danas voze, kao i među našim oglasima gde uvek možete da pronađete pristojno očuvane primerke sa troja i petora vrata, dok su limuzine sa četvora danas prilično retke u Srbiji. Preuzeto sa: polovniautomobili.com
  14. 2 points
    ISV_01

    Po još koji Bravisha da se negde uglavi

    Kako je ovde vec stekao reputaciju Brava sa najvise kineskih dodataka u kokpitu, evo jos jedan.. Posto nemam grejanje sedista, a iskreno mi je dosta hladnoce od terena i pozadina je osetljiva na hladnocu, stigli grejaci u obliku presvlake. Cca 14E od kineza, oba prednja sedista sa jacim/slabijim intenzitetom grejanja. Istina, nacekao sam ih se, ali za razliku u ceni meni je opravdano. Carina 0 dinara. Kvalitet - zadovoljavajuci. Radi i zadovoljan sam, meni dosta. Low/ slab intenzitet grejanja je onako taman, dok najjaci se fino oseti da greje, ne da se pecete ka prase, ali meni odgovara. Zagrevanje za oko 1 minut. Grejace sto sam gledao po KP su cene toliko za jedno sediste, pa do sumanutih 43E za oba a na slici potpuna ista koje sam i ja uzeo. Bila i opcija grejaca da se ugrade u sedista, ali nisam hteo da razbucavam ista ili eventualno trazim sedista sa tom funkcijom pa sprovodim instalaciju.
  15. 2 points
    MS PK

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Samo ti se cini. Ako je u tom momentu bio dobar i ti a i svako drugi bi ga kupio. Tako je sa polovnjakom, nekad se izgoris samo sto se to mnogo brze resava. Popravis jedanput, dva put i ako vidis da je baksuz, prodajes. Mora na vreme da se presece a ne da se gura tako u nedogled Послато са SM-J330F помоћу Тапатока
  16. 2 points
    Flex

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Boze moj, tek sam jedan zamenio do sad. Ima vremena. Sent from my SM-J530F using Tapatalk
  17. 2 points
    Gotovo Osetljiviji gas, prikazuje se opcija na tabli a city i dalje radi
  18. 2 points
    YUgisa

    Yugo 1.1 EFI

    Da nastavimo gde smo stali. Posto mi se raspao gumeni kraj sajle pedale gasa i jer sam posle 12 godina otkrio da nije ni odgovarajuci tip bio, napravio sam trajno resenje od aluminijuma i da bude odgovarajuci tip, plus sad je pedala puno direktnija jer nema disanja: Namontiran dodatan kamionski list gibnja koji ima funkciju da poveca nosivost auta bez preteranog sleganja, ali nije u funkciji kada sam samo ja u autu pa se balans i udobnost nije promenila u odnosu na prethodno stanje: Planirao sam da remontujem anlaser preventivno, ali me preduhitrio 2 meseca i odjenom zakovao lezaj i otisao bendix, pa kompletno ociscen, zamenjeni lezajevi, bendix i automat (stvari nisu protekle tako lagano kao sto je opisano ali da ne duzim): Par slika pred zimsku sezonu: Zime nekad: Zime sad: Glavni plan za prolece, da izgleda kao ovaj drugi:
  19. 2 points
    Po neki pokazni krug za ubedjivanje nevernih Toma ne racunam .
  20. 2 points
    jevta

    Funny photos

  21. 2 points
    igor0511

    Funny photos

    Veorvali ili ne, ovo postoji recencije autootpadana koje vlasnik nemilosrdno odgovara, pogledati komentare: https://www.google.com/search?hl=sr-Latn&gl=rs&q=Auto+otpad+Kidi,+Vinogradska,+Beograd&ludocid=4905644057967095694&lsig=AB86z5XVP92PmPfWu6zfx1iiMhHi&ibp=gwp;0,7#fpstate=lurev_0x475a6f3e74975ecd:0x441459478da26f8e Kacim par zanimljivih
  22. 1 point
  23. 1 point
    @damjanovski Da li ti je kojim slučajem neka od klapni za ventilaciju u problemu. Hoće da proizvodi zvuk kad je u zaglupljenom položaju. sa TT
  24. 1 point
    neshaoct

    F1: Ferrari

    Još jedan Lekler oblači crveno Rođeni brat Šarla Leklera Artur postaće deo Ferarijevog juniorskog programa. Radi se o vozaču koji ima 18 godina i vodiće u evropskom šampionatu. Da li zbog odlične sezone Šarla Leklera u Ferariju ili zbog pravih kvaliteta, Artur Lekler će biti korak bliže Ferariju. On će biti u Ferarijevoj vozačkoj akademiji. On je minule sezone imao jednu pobedu, sedam podijuma i dva puta je imao najbrže krugove na trkama u nemačkoj Formuli 4. Sada će se takođe pridružiti ekipi ''Prema'' koja je šampion Regionalne formule. U istom timu je Šarl Lekler osovjio titulu u Formuli 2 2017. godine. ''Veoma sam srećan što ću voziti u Regionalnoj formuli i to za jedan od najboljih timova u juniorskoj seriji. Radio sam prvi test u jednosedu baš sa Premom pre dve godine i uvek sam sanjao da ću voziti za njih. Ova velika šansa za mene dolazi sa još jednom velikom prilikom i ponosan sam da objavim da ću doći u Ferarijevu vozačku akademiju'', rekao je Artur Lekler. Inače, vozačkoj akademiiji i ekipi Prema će se pridružiti i Šveđanin Dino Beganović. Ovaj 15-godišnjak je trostruki šampion sveta u kartingu. U programu je i Brazilac Đanluka Petekof koji će voziti u italijanskoj Formuli 4. preuzeto sa - Auto Blog
  25. 1 point
  26. 1 point
    I posle mi zlobnici Sent from my 3310 using Tapatalk
  27. 1 point
    @djomla @andreja.micovic Zlobnici, nije bas toliko klot Nema naslon, neki ofucani dinamik, ko sto se da videti iz prilozenog. @Ivan Nema klimu, imam zaledjene plastike za rucni frizider koje turim ispred filtera klime
  28. 1 point
    Hoće da pišti i ako je menjana šoferka a nije svuda lepak lepo nalegao i ima rupa. Ili ako postoji neka rupa na šoferci.
  29. 1 point
    neshtry

    Funny photos

    Ista [emoji23]
  30. 1 point
    Coa223

    Fiat Bravo 1.2 16v - varira broj obrtaja

    Pozdrav, zovem se Aleksandar, iz Uba sam, vozim fiat bravo 1.2 16v iz 2002 godine. Kupio sam ga pre 3 meseca na satu je imao 71.150km, prezadovoljan sam autom, ali imam jedan problem sa ler gasom koji stalno oscilira izmedju 1.500 i 2.000 rpm u voznji, u mestu radi normalno, a kada ga upalim ujutru hladnog drzi izmedju 2.500 do 3.000rpm kako mu kad dodje. Promenio sam senzor brzine danas i uspeo sam dosta da smirim ler u voznji ali i dalje nije to to, ako neko zna u cemu je problem bio bih mu zahvalan. Da napomenem menjana je klapna, 3 step motora, map senzor i senzor brzine, proveren fals vazduh nigde ne vuce, ociscena komplet usisna grana, bio sam na 2 razlicite dijagnostike ne prijavljuje ni jednu gresku. Izvinjavam se ako sam napisao post na losem mestu u lose vreme, ali novi sam na forumu i nije mi bas jasno sta i kako da pocnem, tako da oprostite ako sam nesto pogresio. Veliko hvala i pozz. P. S. ubacio sam i par slika da vidite cisto kakav je auto, izbacuje mi neki error ako stavim vise od 3 slike, tako da to je sto je!
  31. 1 point
    Dal 1° gennaio 2020, a seguito della modifica del testo dell’art. 103 comma 1 del Codice della Strada, entrano in vigore le nuove modalità di radiazione a seguito di definitiva esportazione all’estero. La radiazione del veicolo per definitiva esportazione all’estero dovrà essere effettuata, prima dell’effettiva esportazione, a condizione che il veicolo sia stato sottoposto a revisione, con esito positivo, in data non anteriore a 6 mesi rispetto alla data di richiesta della cancellazione. http://www.aci.it/i-servizi/guide-utili/guida-pratiche-auto/esportazione.html 800eur tehnički? Ili je to prosečna cena dovođenja u red polovnjaka, koji se inače ne dovodi u red da bi prošao "La Revisione" i onda se uvezao kod nas i prodao potom? Verovatno je istina negde između...
  32. 1 point
    Ako si siguran da zvuk nije iz motora (turbo ili neko crevce npr.) i sumnjas na ventilaciju - zatvori klapnu recirkulacije, ugasi ventilator pa proveri. Ako i dalje cujes to strujanje, moguce je da ti elementi karoserije napred nisu dobro uklopljeni (lose vraceni, pomereni od cukanja/naslanjanja i sl). Kod Brava je to bas izrazeno ako je nesto pomereno, zbog oblog prednjeg kraja - tako da u eLearn cak imas i celu proceduru kako i kojim redom proveriti sve elemente, pa mozes da pogledas. Ako je sve OK, ne bi trebalo nista da se cuje ni na mnogo vecim brzinama od pomenute. PS: Tema je namenjena savetima za kupovinu Brava, a ne za tehnicke probleme (za sta postoji odgovarajuci tehnicki podforum za model). Spojicemo ovo pitanje tamo.
  33. 1 point
    Cao svima. Vlasnik sam Fiat Bravo 2007 godiste, 1.9, 8v. Molim za savet: na visim brzinama nad 120 km/h cuje se neki piskavi zvuk ali ne od motora nego kao da je neko struenje vazduha. Sumnjam da je u pitanje neka cirkulacija vazduha iz ventilacije ali nisam siguran. Neko da je imao slican problem? Hvala unapred.
  34. 1 point
    Ivan

    Seat Leon FR 2.0 TDI

    @Boris90 Sa savremenim motorima nas jednostavno to ceka, gomila ih ima svaki svoje boljke koje se ispravljaju u hodu... U tranziciji sam vec i sa ovim MultiAir - svega sam se naslusao pre kupovine, a slatko se vozim sad ce 2 godine (da ne ureknem). Volim malo da proucim nove tehnologije i kupim ono sto mi na moj njuh deluje interesantno, sto se lepo vozi, a da u Srbiji nije opste obozavano. Trazio sam JTD kada ga je vecina majstora ovde pljuvala pre 15 godina - slatko se navozao. Kupio CrossClimate gume kada su se tek pojavile - takodje ih slatko izvozao. Kupio ovaj MultiAir dok me je vecina odgovarala (dizel pa dizel, hvaleci upravo to sto je tada davno bilo pljuvano) - pa cu isto tako kupiti i nesto sledece. Pogledaj kakve samo brljotine (a po meni vrlo svesne i odlicno osmisljene) imaju "premium" proizvodjaci sa svojim motorima. Gomila stvari je namerno oslabljena ili inzenjerski namerno tako projektovana, iskomplikovana, gomila stvari se ne popravlja nego menja u kompletu, a sve po usima modernog kupca i potrosackog drustva, koje to guta zarad bedza na masci. Primera imas i kod nasih Zabara, npr. kod konverzije sa 1910 na 1598/1956 ccm blokove. A oni su jos i dobri sta su drugi sve brljali. Jbg, izdrzljive motore kao sto su bili ranije sve redje ces naci, ako gledas iole novije modele. I treba biti spreman na to. A s druge strane, prosao sam i sledece, tako da na sve gledam malo drugacije - i ti sada nahvaljeni i izdrzljivi motori, koje kuju u zvezde, sa bagatelnim odrzavanjem - su meni nekada bili moderni, upitno pouzdani, sa komplikovanim sistemima, retkim delovima, skupim odrzavanjem, itd... .
  35. 1 point
    Flex

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Slazem se u potpunosti. Glavni problem je bilo moje neznanje i totalna neupucenost + verovanje "drugaru" koji je aminovao auto. Posle toga vagon fus majstora i ode brdo para. Da sam potrazio forum pre kupovine sve bih ovo izbegao, ali jbg sad. Sent from my SM-J530F using Tapatalk
  36. 1 point
    igor0511

    Seat Leon FR 2.0 TDI

    Krenuli da spustaju cene Leona. Sada je model identican mom sa DSG ispod 24 000e. Sada ih verovatno psuje neko ko je pre koju nedelju isti platio 4-5000e vise Inace, totalno su mi nejasni sa ovom politikom cena. Prvo su bile naduvane cene u nedogled, pa su onda maksimalno spustili i opet vratili na iste. Verovatno ima veze sa onim blagim restaylingom, ali to definitivno ne vredi tih para.
  37. 1 point
    @Danilo1 Nego, kako ce sad oglas da glasi? 'Prodajem Bravo Sport Turbomaximus, salje vas u gepek aktivacijom WARP 4 na dugMe pri potapanju gasa..' I naravno cena veca za 250E instant
  38. 1 point
    Dajte upornom mnogo vremena, dobar auto, svu dostupnu elektroniku, toplu garazu i napravice cudo
  39. 1 point
    dellas

    Audi A3 Sportback

    Posle vec nekoliko hiljada km u gradu mogu da pisem o potrosnji oba modela. Imaju bukvalno identicnu potrosnju u gradu, tacnije sportback po bordu 0.1l manju ali u realnosti istu, jer oba borda kradu ali novi za 0.1l manje. Ta potrosnja je ravno 7l u gradu pri brzini 27km/h na sportbacku i 30km/h na limo (iste relacije, samo vise snage ostavlja trag). Na otvorenom sve zavisi od tipa puta i stila voznje sto je jaci gas to je noviji model u prednosti, ukoliko je magistrala i neka lagana voznja razlika je mala u korist novog modela, a na autoputu razlika ide i do litar i po. Novi je laksi, aerodinamicniji, ima bolji menjac i tehnologiju ali ne verujem bas da ce biti izdrzljiv kao ova mrcina 1.9. Takodje ono sto mozda nisam spomenuo do sad je udobnost ali sve vise primecujem je udobnost koja je na strani sportbacka iako ima 17ice , a limo na 16icama je dosta tvrdji.
  40. 1 point
    Evo ako ti treba poprilicno detaljno, pisao sam (doduse sa ciframa za kosacice) pre skoro godinu dana: Na ovo bih dodao da sam u praksi primetio da u toku zahtevnih ubrzanja, ECU u Sport modu ne dozvoljava da gas pada tokom saltanja i tada auto vrlo lepo nastavlja brzinu na brzinu. Sve pomenuto utice na razliku koja se, pored ostalog, ogleda i u par desetinki manje do stotke (8.2 vs 8.9 sec). Mada mi to ne znaci toliko posto ne kidam auto, u praksi su mi mnogo bitnija ubedljiva medjuubrzanja, tipa 80-120 km/h.
  41. 1 point
    totti

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Kažem da više liči na nekog šiptara [emoji3]
  42. 1 point
    totti

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Na rad grejača naravno ne utiče spoljna temperatura, već temperatura rashladne tečnosti. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  43. 1 point
    totti

    Vicevi 120%

    Kaže ciga ženi: -Ženo dodji pogledaj šta mi je ovo crno ispod nokat,dal je govno il' blato? -Odakle bre znam,daj da pomirišem -(miriše) -Ma blato bre! Gleda ciga u onaj nokat zamišljeno i kaže: -Odakle li meni blato u dupe... Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  44. 1 point
    Woodoo

    Kuda ide ovaj svet?

    Nisu potrebne vesti da bi se videlo koliko je vazduh zagađen, dovoljno je da se prošeta, ko u normalnim uslovima može da preeđ nekoliko kilometara sada ne može ni par stotina metara. Plus vlastima sad nikako ne odgovara da se bave ovim pitanjem, reakcija je usledila verovatno posle anketa. Automobili učestvuju u zagađenju sa manje od 10%.
  45. 1 point
    rocket

    Kuda ide ovaj svet?

    Nešto mi se to zagađenje podudara sa pričom oko euro 3 motora, previše automobila, pričama kako se na zapadu plaćaju takse prilikom ulaska u veće gradove itd. Pančevo od ubedljivo najzagađenijeg grada je sada po njihovim merenjima čisto, Beograd od relativno čistog je naj zagađeniji i to pre ovih magli. Smrdi mi sve na nove takse
  46. 1 point
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  47. 1 point
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  48. 1 point
    neshaoct

    Kuda ide ovaj svet?

  49. 1 point
  50. 1 point
    Da, opruge na 1.9 130 su zapravo iste kao na 1.3 75 i 90ks (active, dynamic, emotion). Secam se da je bila neka povezanost. Amortizeri za 1.9 130 su isti na 1.4 (sport) i 1.3 90 (sport). Sent from my SM-G960F using Tapatalk
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...