Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/28/19 in all areas

  1. 7 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310
  2. 6 points
    Woodoo

    O VW dizelima...

    Dule, sve je to ok, ali ja kao bivši vozač nekoliko JTD-a/MTJ-a nemam pojma koja uljna pumpa je bila instalirana u kolima koje smo imali, koji tip turbine, hidropodizača... Ne verujem da prosečan vozač italijanskog automobila ima veću svest održavanja od vozača švapskog. I zašto bi morao da se razume u oznake motora. Mnogo se prašta nemcima, baš mnogo, i nešto što bi kod drugog brenda bila bruka kod njih je normalno, a za mene nije normalno.
  3. 4 points
    Rile_bg

    Cene goriva...

    Za cigare i gorivo ce uvek biti para koliko god da je skupo.
  4. 4 points
    Ivan

    F1: Monako 2019

  5. 4 points
    kvaka

    Fiat i Renault se spajaju

    Za proizvođača koji je ugasio ime Punto se ne može reći da ima dobar marketing. Naprotiv, katastrofalan je.
  6. 4 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310
  7. 4 points
    Milutinac

    F1: Ferrari

    Izgleda da vise ne koriste grejp vec mleko...0.5%
  8. 3 points
    horvat

    Koji je bio najbrži automobil u SFRJ?

    Ekipa ''Atmosferci'' iz Slovenije je organizovala ''juriš'' 6 najpopularnijih automobila u SFRJ. To su: Stojadin (1.1 L, 55 ks), Renault 4 (0.85 L, 34 ks), Buba (1.2 L, 34 ks), Yugo (1.1 L, 55 ks), Fića (0.75 L, 25 ks), Peglica (0.7 L, 26 ks) Ishod pogledajte u videu:
  9. 3 points
    rkoma1986

    Kupio tata B6 Passata

    Stigo danas dugo cekani kisober sa Ali-a Deluje veoma kvalitetno. Ima tezinu i mehanizam jako lepo funkcionise. Pored toga stigle i papucice koje su takodje dosta kvalitetne i cvrste. I jedno i drugo sam porucio nakon citanja feedbackova na Ali-u gde su ljudi ostavljali mahom pozitivne komentare. Ostaje jos trokraki volan da se uklopi sa papucicama i eventualno multimedija (zavisi koliko izvucem od osiguranja) E da, sa papucicama je stiglo i odmaraliste za levu nogu al njegova zamena za nijansu komplikovanija (papucice sam namestio za minut, bukvalno)
  10. 2 points
    Sekretarijat za saobraćaj raspisao je javnu nabavku za izradu studije ''Upravljanje saobraćajem u Beogradu kroz model tarifiranja pristupa centralnoj zoni''. Gradski čelnici rešili su da reše gužve u saobraćaju naplatom prolaska automobila kroz centar prestonice. Kako navode ''Večernje novosti'', ideja je da se glavni grad Srbije ugleda na London, Singapur, Milano... ''Sa naglim porastom broja vozila u poslednjih nekoliko decenija javljaju se zagušenja u saobraćaju, posebno u užim centralnim zonama. Posledice su mnogobrojne i ogledaju se u velikom povećanju vremena putovanja, vremenskih gubitaka, potrošnje goriva, zauzetosti površina, smanjenoj bezbednosti saobraćaja'', navodi se u tenderskoj dokumentaciji. Odabrani stručnjaci treba da definišu zone u okviru kojih bi se upravljalo zastojima. Od njih se zahteva i da urade saobraćajnu analizu, odnosno vide kako bi uvođenje naplate za ulazak u centar uticalo na saobraćaj u okviru zone i van nje, odnosno po njenom obodu. Kako list navodi, saobraćajni stručnjaci napominju da se tražena studija bazira na Smart planu razvoja saobraćaja do 2033. godine. preuzeto sa - Auto Blog
  11. 2 points
    Zanemarite malo zakrivljen video u pocetku, nisam bas vest sa video-editorima
  12. 2 points
    neshtry

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    165/70r14, gledaju na tehničkom pregledu dimenziju guma
  13. 2 points
    Flex

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Jos uvek nista nije reseno. Prilicno sam siguran da desni nosac pravi problem. Porucio sam vec jedan ali je bio gori od mog pa je vracen. Cekam sutra da stigne drugi (polovan, nov normalan nema nigde) pa da vidimo hoce li se resiti konacno. Oprasmo se malo pred kisu. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  14. 2 points
    Ivan

    Za nove članove

    @Mr.Uporni Pozdrav Marko, dobrodosao na forum! Uzivaj i slobodno se raspisi .
  15. 2 points
    @Axic@Nikolic1 Moram da se uključim u diskusiju oko cenovnika, a verujem da će biti još interesenata, mada je to već pisano. Veliki servis 100 evrića? Mali servis 40 evrića? Mišljenja sam da neće da može za te pare, tj spreman sam i da tvrdim da ne može. Voleo bih i ja da je to tako džabe, ali ajmo da budemo realni. Dakle, pričamo o ful velikom i malom servisu sa dobrim delovima i uljem, a ne ona fora da je lanac sa kupujem-prodajem za manje od 50 evra i ulje navodno originalno (npr Selenia 5W30/5W40) za 5 evra litar.
  16. 2 points
    Samo pitanje koliko je ks kome ostalo
  17. 2 points
    bit

    Fiat i Renault se spajaju

    Znači za deset godina biće samo 1 industrija automobila, kako su krenuli.
  18. 2 points
    silenci

    F1: Monako 2019

    Max nije bio toliko agresivan protiv ciganceta,al i ovaj je dobro vozio,iako su mu bile lose gume,da se ferariju tako nesto desilo,mislim da bi pukle koliki su baksuzi. A i Monte Karlo je takav da bas nema nikako mesta da se pretice,ovo je cista trka da bogatasi gledaju trku iz svojih skupih stanova
  19. 2 points
    1. neshaoct 2. Sedla 3. Milutinac 4. hibi011 5. dekirs 6. Danilo1 7. Irena HGT 8. nemke 9. Voja82 10. Stefankmn (DSG) 11. panonica 12. Jovan422 13. McSteel 14. ISV_01 15. 16. 17. . . . Uplata ce da legne na racun kluba, elektroNjski Ako posao dozvoli eto me (nas) iz njive. Ako pak ne dodjem, da klopnete i popijete nesto u moje ime, jer ako nista drugo, naucio sam dosta toga i isto tako primenio zahvaljujuci forumu tj ljudima sa istog Nadam se da se vidimo
  20. 2 points
    horvat

    Fiat i Renault se spajaju

    Ima smisla Ozbiljna prica.... Treba i mi da propratimo akciju, za pocetak u 'prijatelje foruma' da se doda renaultforumserbia, a posle i da se spojimo
  21. 1 point
    neshaoct

    Fiat i Renault se spajaju

    Postoji konsenzus u okviru šefova autoindustrije i njenih analitičara da se postojeći proizvođači moraju povezati kako bi preživeli tranziciju sa SUS motora na električne, i na autonomne automobile. Obe velike stvari (struja i autonomni automobili) u autoindustriji se dešavaju takoreći paralelno i predstavljaju velike dodatne troškove kompanijama. Novo takvo povezivanje je na pomolu - Fiat i Renault. FCA je predložio Renault-u spajanje u akcijama vredno 32.6 milijardi evra, koje će prekomponovati globalnu autoindustriju. Predlog obuhvata stvaranje nove kompanije u kojoj bi Fiat i Renault imali po 50% vlasništva, a zajedno bi godišnje proizvodili oko 8.7 miliona vozila, čime bi izbili na treće mesto (iza VW i Toyote) na svetu. Ta nova grupa bi imala godišnje prihode od skoro 170 milijardi evra, i operativni profit koji bi prelazio 10 milijardi evra. Imali bi jako prisustvo u Severnoj Americi, Evropi i Južnoj Americi, a sarađivali bi široko - od malih električnih automobila do pik-upova. Zanimljiv je trenutak u kome očigledno dolazi do ovog spajanja - i Fiat i Renault su nedavno ostali bez dugogodišnjih prvih ljudi: Sergio Marchionne i Carlos Ghosn. Kao što znamo, Marchionne je preminuo polovinom prošle godine, a Ghosn ima problema sa zakonom. Spajanje je značajno sa još jednog aspekta. Čuvena porodica Agnelli koja poseduje 29% vlasništva FCA, i vlada Francuske koja poseduje 15% akcija Renault-a, izgubiće dominantna vlasnička prava u novoj kompaniji (posle spajanja) jer će njihovi udeli ustvari tako postati još manji. Glavnim pozicijama u novoj kompaniji se ne bavi današnji predlog koji je Fiat poslao. Ipak, nezvanično se saznaje da će John Elkann (koji danas vodi Exor, firmu koju porodica Agnelli koristi za investiranje), postati predsedavajući u kombinovanoj kompaniji, dok će sadašnji šef Renault-a Jean-Dominique Senard biti imenovan za izvršnog direktora kompanije. Današnji prvi čovek FCA Mike Manley će biti imenovan na poziciju glavnog operativnog šefa kompanije. Odbor će imati 11 članova: 4 iz FCA, 4 iz Renault-a, 1 iz Nissan-a. Iako nije pomenuto u predlogu, on će sigurno uticati na planove Renault-a da se spoji sa Nissan-om. Od toga na kratki rok sada sigurno nema ništa, a pitanje je šta će biti i na duže staze. Generalno će to delovati pozitivno na odnos Renault-a i Nissan-a jer godinama unazad već Renault želi da se spoji, a Nissan baš i ne...što je dovelo do određenih tenzija u okviru Alijanse koju imaju. Sada, kada ta tema odlazi sa stola, neće više biti ni razloga za presiju u njihovim odnosima. FCA procenjuje da će kroz sinergiju sa Renault-om obe kompanije uštedeti preko 5 milijardi evra kroz svoje poslovanje. Ušteda će doći kroz zajednička ulaganja u automobilske platforme, pogon, uopšte tehnologije. Ne i kroz zatvaranja postojećih fabrika. Vlada Francuske je informaisana u predlogu malo ranije, tj. još u petak, i rekla da podržava sporazum koji će pomoći razvoju Renault-a i biti od koristi za njegove zaposlene. prevedeno by FLCS sa - The Financial Times
  22. 1 point
    Imao sam čast (ako tako mogu reci) da “upoznam” gospodina Todorovića na FB... au Bože, kakva je to livada u glavi. Pašnjak... samo se čuje “beee, beee, meee, meee, muuu...” [emoji23][emoji23][emoji23] Sent from my iPhone using Tapatalk
  23. 1 point
    alfini0507

    Funny photos

    Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  24. 1 point
    Ivan

    Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce

    Cini mi se da levi far moze komotno jos gore .
  25. 1 point
    silenci

    F1: Monako 2019

    ih kakav seljak,ko da nikad nije video bazen
  26. 1 point
    Mislim da sve moze da se narikta[emoji4] izvini ali ne znam sta to znaci,ali mi se svidja..lm, najbolje da odes do servisa i oni ti fino ukucaju servisne intervale, mislim da se takva usluga i ne naplacuje
  27. 1 point
    totti

    Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce

    Deco draga, šta će vam bre ovo tandrkanje...[emoji3]
  28. 1 point
    YUgisa

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    U inat bi stavio 175/65
  29. 1 point
    rkoma1986

    Kupio tata B6 Passata

    https://m.aliexpress.com/item/32723849062.html?spm=a2g0n.orderlist-amp.item.32723849062&aff_trace_key=458e9b7a927548bb87cb1b0c1a95e8c4-1559067592786-04284-UneMJZVf&aff_platform=msite&m_page_id=52amp-euaXsrTYMIpZ9D8dikE_uw1559067666337
  30. 1 point
    neshaoct

    Renault Captur

    Da li će ovako izgledati novi Renault Captur? Renault sprema posebnu premijeru treće generacije gradskog krosovera Captur. Dok Renault pažljivo krije detalje izgleda nove verzije svog pristupačnog SUV-a, na internetu su pojavili novi renderi njegovog mogućeg izgleda. Po njima, Captur će zadržati osnovne karakteristike brenda i pozajmiće elemente novih modela Renaultove porodice. Dobio je novu trapezoidnu prednju masku, te prednje farove i zadnja štop svetla po uzoru na nedavno predstavljeni kupe-SUV Arkana. Očekuje se da će Captur dobiti nove 1.3-litarski turbo-benzinski i 1.5-litarski turbo-dizel agregate. Novi benzinski motor će zameniti dosadašnji 1.2-litarsku četvorocilindarsku jedinicu, a razvija 150 KS pr 5.250 obrtaja i 250 Nm pri 1.600 o/min. To je 30 KS i 60 Nm više nego kod motora koji će zameniti. Prema fabričkim podacima novi motor prosečno troši 5.4 litara na 100 km, što je 0.4 l/100 km manje nego kod 1.2 agregata. Što se tiče ostalih specifikacija, sa njim bi Captur trebalo do 100 km/h da ubrzava za 9.2 sekunde. Treća generacija Captura debitovaće na sajmu automobila u Frankfurtu u septembru ove godine. preuzeto sa - Auto Blog
  31. 1 point
    Ivan

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Nece da moze. Nosaci za JTD 115 (i stariji SN 46847852 i onaj sa novijim 51776846) su specificni za Stilo. I Compatibility lista modela u ePer kaze isto: Da ti lepo dodjes onog sledeceg vikenda na godisnje okupljanje i rostilj u Kosutnjak, da to forumska komisija lepo pretrese? Cuvena "redaljka" .
  32. 1 point
    Nikola 1.6

    K: Delove za GP

    Da odgovorim sam sebi, ne moze da se koristi. Stavljena je T metalna racva i tako se vozi vec 6 meseci. Sto se mene tice moze lock na ovu temu.
  33. 1 point
    Trafic umesto 1.6 dobio 2.0 dizel. Sad će i Talento verovatno.
  34. 1 point
    Moj HGT i ja dolazimo,mozda povedemo i neko drustvo. 1. neshaoct 2. Sedla 3. Milutinac 4. hibi011 5. dekirs 6. Danilo1 7. Irena HGT 8. nemke 9. Voja82 10. Stefankmn (DSG) 11. panonica 12. Jovan422 13. McSteel 14. ISV_01 15. IgorBG 16. 17. 18. 19. 20. . . .
  35. 1 point
    Djuk85

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Ceo forum čeka rešenje problema Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
  36. 1 point
    Milutinac

    Fiat i Renault se spajaju

    Da li je neko na renault forumu, sta oni kazu...jel zale ili slave? Ps - kako god jedno je sigurno...ovo ostaje kao logo
  37. 1 point
    Nidza Savin

    Fiat i Renault se spajaju

    Nazalost, osobenost automobila, smek ili neka karakteristika bice proslost. Ove automobile koje danas vozimo treba da zapamtimo, jer jos uvek imaju neku brend karakteristiku ili uopste personalni dozivljaj. Buduci automobili bice svi toliko isti, sto je ocigledno i ovim kooperacijama, da ce biti potpuno svejedno sta se kupuje. Bice to nekoliko share-ovanih motora, karoserija. Narocito u srednjoj klasi i kod malih, odnosno gradskih automobila. Zapravo vec je tako, Skoda VW, Nissan Renault itd, ali bice to jos brutalnije. Bice potpuno bespredmetno pitati sta da kupim Reno il Fiat, il palac neki treci. I to je to. Mislim da cu da kupim jednu Libru da mi stoji u garazi, pa kad se uzelim voznje da sednem u nju i odvozam pocasni krug
  38. 1 point
    Dule 021

    O VW dizelima...

    Kako su losi a presli uveliko po 500k km? Postoji vise modela PD motora i sa drugacijim kodnim oznakama. Prvobitno 2004-te godine se pojavio BKP motor sa Siemens diznama koje su pravile problem ali je kod tog motora koji ima 16 ventila znala da pukne i glava pa je nas narod brze bolje obelezio sve 2.0TDI motore kao lose ne znajuci da postoje i drugi isti ti motori ali koji nisu imali izrazene probleme. Pa tako u Pasatu je bio i BMP motor sa 8 ventila koji se odlicno pokazao kao sto se i u Audi modelima odlicno pokazao BPW koji takodje ima 8 ventila. Kod tog motora nije bilo problema sa diznama i pucanjem glave i jedina stavka je bila uljna pumpa koja je mnogima zadala glavobolju ali usled neodrzavanja. Naime, svaki vozac VW brenda je kupovinom tog auta mislio da je kupio nesto poput Golfa 2 i da tu treba samo da se sipa gorivo i da nema tu sta da se pokvari. Uljna pumpa ima sestougaonu osovinicu koja se vremenom ojede na kraju i pocne da preskace i samim tim podmazivanje postaje sve slabije i slabije i onda prvo strada turbina a na kraju i sam motor. Ta osovina kosta nekih 15-20€ i treba da se menja na 50-60k km da bi bio miran a najbolje resenje je izbacivanje te pumpe i ubacivanje druge iz 1,9TDI motora koja je vecita i nema problema. BKD motor je sa 16 ventila ali se generalno dobro pokazao s tim sto je sklon pucanju glave i tad pocinje da trosi antifriz. Isto tako ovi sa 8 ventila znaju da na bregastoj pojedu hidropodizace usled neodrzavanja tj neredovnog menjanja ulja ili sipanja nekvalitetnog ulja kao i voznjom od 20k km do sledeceg servisnog intervala. Zato se mora sipati vrhunsko ulje i menjati ga redovno na 10k km i problem se nece pojaviti. U Skodi je npr BMM motor sa 8 ventila i po meni je to najbolji 2.0TDI motor. Ima jos nekoliko kodnih oznaka tog motora ali ovih nekoliko su najzastupljeniji i vazno je odrzavanje pa sam tako gledao licno Pasat sa omrazenim BKP motorom koji je na satu imao jos pre nekoliko godina skromnih 560k km i lepo palio i radio tako da nije tu nista lose nego je do vozaca i odrzavanja na koje nisu naucili jer prethodni Pasat sa cuvenim 1,9TDI motorima od 100 i 130 ks je bio drasticno manje zahtevan.
  39. 1 point
    ISV_01

    Kamere & presretači

    Stacionarni radar za brzinu (ne znam da li je bio ranije postavljen, znam za kamere) kod Usca, pravac most Bratstva i jedinstva - Usce, konkretno raskrsnica kod TC Usce. Postavljen gde i kamere, ali traka za pravo (pored 2 za skretanje u levo) Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk + 2 kamere kod ekonomskof fakulteta, kid Parking garaza, pravac za pravo i skretanje za tramvajski most, za prekrshaje.
  40. 1 point
    silenci

    F1: Ferrari

    debili po ko zna koji put
  41. 1 point
    neshaoct

    F1: Ferrari

    Fetel: Daleko smo iza Mercedesa Sebastijan Fetel zadovoljan je osvojenim drugim mesto na Velikoj nagradi Monte Karla. Nemac je u Kneževini ostvario najbolji rezultat ove sezone i na pobedničkom postolju pridružio se Mercedesovim asovima, pobedniku Luisu Hamiltonu i trećeplasiranom Valteriju Botasu. ''Trka je bila veoma teška. U Monaku se može nešto dogoditi i danas se dogodilo. Mislio sam da smo imali veoma dobru promenu guma, ali Ferštapen je očigledno imao fenomenalnu i video sam da se dodirnuo sa Valterijem. Shvatio sam da mogu da profitiram. Šteta za Botasa, a mi smo se od tog trenutka fokusirali da stvaramo pritisak. Još je i Maks imao kazni i pokušavali smo da ostanemo unutar tih pet sekundi'', rekao je Fetel. Kao i većina vozača i Nemac je u finišu trke imao problem sa gumama. Fetel je istakao da su pneumatici bili prilično pregrejani i nisu mu dozvoljavali da napadne. ''Mučio sam se kako se kraj bližio. Pokušavao sam da stvaram pritisak, ali su zadnje gume bile veoma loše. Verujem da su Luis i Maks bili u još težoj situaciji. Postigli smo odličan rezultat, ali i dalje imamo mnogo posla jer smo daleko iza Mercedesa.'' Vozač Ferarija je iskoristio priliku da oda počast Nikiju Laudi, koji je nedavno preminuo. ''Siguran sam da bi bio ponosan danas. Mnogo će nam nedostajati. Bio je ikona u prošlosti i biće u budućnosti. Moje misli su sa njegovom porodicom'', istakao je Fetel. Lekler: Prvo je bilo zabavno, a onda užasno Šarl Lekler je zbog greške u kvalifikacijama počeo Veliku nagradu Monte Karla tek sa 15. pozicije, a posle pucanja pneumatika je morao da se povuče sa trke u Kneževini koja je za ovog vozača Ferarija domaći teren. Zbog greške tima i zbog loše procene oko toga kada Šarla Leklera treba poslati na stazu u Q1 delu kvalifikacija Monegašanin nije uspeo da napravi bolji plasman od 15. pozicije u kvalifikacijama. To je u Monte Karlu za vozača Ferarija ravno katastrofi zbog veoma ograničenog prostora za manevrisanje i obilaženje, pa je Lekler uspeo sa 12. da dođe na 15. poziciju. U pokušaju da obiđe Nika Hulkenberga Lekler je udario u barijeru što je uzrokovalo pucanje pneumatika. Oštećen bolid je Lekler vratio u garažu. ''Bilo je veoma teško, kao što sam i rekao pre trke morao sam mnogo da rizikujem. Bilo je zabavno na početku i nažalost završilo se katastrofom. To je problem sa Monakom kada počinješ kao 15, što nije u skladu sa našom realnom pozicijom koju zaslužujemo'', kazao je Lekler. ''Maltene smo izgubili donji deo bolida zbog pucanja gume. Inženjeri to nisu videli jer je bilo oštećenja na desnoj strani, a oni su gledali levu. Ta strana i nije bila oštećena, ali desna je skroz otišla. Ne želim da odustajem ali ovoga puta nije bilo realno. Jednostavno auto nije bio u stanju da može da se vozi'', dodao je mladi vozač Ferarija. Formula 1 se sada seli u Kanadu gde će se voziti trka na stazi Žil Vilnev. Ta trka je 9. juna uz direktne prenose na Sport Klubu. preuzeto sa - Auto Blog
  42. 1 point
    neshaoct

    F1: Monako 2019

    Da bi ga držao, onaj iza mora da nešto pokušava, a onaj ispred mu ne dozvoljava i drži ga time. Kao što si rekao, Max ništa nije ni pokušavao osim to jednom, pa ga Hamilton nije ni imao šta ''držati'' jer Max nije ništa ni pokušavao. Nije Hamilton njega držao 60 krugova iza sebe, nego su se oni tako mirno vozili, a Hamilton ga je samo gledao iza sebe...gledao kako Max ništa i ne pokušava.
  43. 1 point
    Moj savet, sto vise konja-manje ces da se kajes[emoji4] Sent from my SM-A520F using Tapatalk
  44. 1 point
    @Miki.Zvrk Pitanje je spojeno sa postojecom temom, pa mozes da prelistas... Takodje preko Search foruma mozes da nadjes slicne price, samo po modelima. Sto se malog servisa tice (ranije sam se mnogo vise baktao oko toga), ulje sam uvek uzimao kod ovlascenog distributera. Em sveze, em prva ruka, em kakva takva garancija da ne popijes fals. Seleniu sam uzimao u Slodesu, Shell preko Orbica (jedan od distributera je Auto Mika koji nam daje 10% popusta). Filtere sam uzimao iskljucivo "UFI" u Euroautu, takodje imamo 10% popusta. Ni jedan problem za prethodnih 10 godina sa dizelom. Sa benzincem sam pregled i veliki servis odradio kod Gorana, covek daje garanciju ako se mali servisi rade kod njega i moje poverenje je poklonjeno njemu, takodje imamo popust... Sto se viljuski tice, mozes da ides na varijantu repariranih iz KG, ostavljas tvoju staru i dodajes cca 20 EUR, korektan odnos ulozeno/dobijeno. @dekirs je hvalio momke na Petlovom brdu, koji na licu mesta rade reparaciju tvoje postojece viljuske. U zavisnosti od toga sta je otislo (kugla ili neki od silena), moze da se prodje prilicno povoljno. Ono sto vredi novo, prilicno i kosta... Stabilizatori cesto odlaze na nasim putevima, meni su se lepo pokazali fabricki OEM i Delphi, znam da je @Kuvalja hvalio Meyle HQ. Itd...
  45. 1 point
    YUgisa

    F1: Monako 2019

    Nisu me pustili Iskreno ja volim ovu stazu, ali ovi fazoni sa 60 krugova na jednom setu unistavaju trke...
  46. 1 point
    McSteel

    Za nove članove

    Pozdrav svima! Već duže vreme pratim forum, najpre kao neregistrovan član a od pre neki dan i "regularno" vrebam iz senke Prvi put kad sam naišao na forum, iznenadio sam se (najiskrenije prijatno) da alfisti imaju ozbiljnu konkurenciju po pitanju složnosti i organizovanosti zajednice. Pomalo uz oklevanje istupam da se obraćam ljudima i generalno, al' jednom kad krenem, nikad kraja besedi Zovem se Tihomir, živim i radim u BG, i odnedavno sam vlasnik Hard Black (fabrički mat crne) Delte 1.9 TT. Više o njoj u temi za to predviđenoj za koji dan, kad konačno bude smisla da je temeljnije operem (prokleta svakodnevna prljava kiša) i nakon što je Goran iz servisa sredi u ponedeljak (mali + veliki servis + EGR bypass itd). Jedini ozbiljniji dodir sa Fiat automobilima je bila tatina Zastava 10 pre mnogo godina, koju sam praktično samo ja i vozio nekih 3-4 godine. Stvari poput Lancie sa kojom se nedavno usrećih su uglavnom bile "daj krug oko ulice" od drugova i poznanika koji su imali deblje budžete... Moram reći da se ni najmanje ne kajem, iako sam bezmalo 10 meseci lomio šta kupiti i zašto baš to. I iako sam sa svih strana upozoravan kako se kupci Fiata (pa po ekstenziji i Lancie) odmah pobratime sa serviserom, mislim da sam u okviru ove zajednice u prilično dobrom društvu! Nadam se da ću moći da vratim barem deo znanja i iskustva koje sam "ubrao" čitajući vas, i da se vidimo na nekom od sledećih okupa
  47. 1 point
    VladaG9

    Cene goriva...

    Sipao sam gorivo kod Petrica . Benzin je 2.11km a plin je 0.99km. Placao sam karticom, kurs su mi racunali 60.4rsd za 1KM. Nisam hteo na NISu da sipam jer je skuplji benzin za 10 feninga/
  48. 1 point
    Sve to stoji, ali čemu? Meni na primer , potrošnja Tipa ne igra nikakvu ulogu. Ne zato štr imam para, nego što isto ili manje troši od Stila. Primetio sam da kod nas i u okruženju svi prvo prilikom kupovine gledaju potrošnju goriva vozila koje kupuju, pa kad to nije tako kako su zamislili onda je kuku-lele. Slika koju sam okačio pokazuje da Tipo 1.4 95 troši po gradu od 9-10L , a van grada od 5-6L. I tako jeste. Verujem da je približna potrošnja kod svih benzinac približne snage u 90% slučajeva. Na primer novi I30 1.4 troši i više. Znam sigurno. Nikad mi neće biti jasno to pitanje i mučene da li auto troši litru manje ili više. Nekima je to verovatno opsesija od vremena Golfa 2 , ili nešto drugo? U automobilu koji se vozi treba uživati, a ne robovati mu.
  49. 1 point
    AbarthGP

    Za nove članove

    Pozdrav svima Moje ime je Stefan, 22 godine, živim u Novom Sadu. Dugo vremena posećujem forum kao gost i sad sam odlučio da se priključim Trenutno sam vlasnik Grande Punta Abarth, o njemu će biti reči malo kasnije. Prethodno sam vozio GP ali u Sport izvedbi. Nadam se dobrom druženju
  50. 1 point
    dserbia

    Za nove članove

    Pozdrav svima, Dejan iz Beograda, ljubitelj starih Fiata I vlasnik replike Abarta 1000... Pozz.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...