Jump to content
FAS Goran

IgorBG

Members
  • Content Count

    269
  • Joined

  • Last visited

About IgorBG

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 04/22/1990

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Banovo Brdo

Contact Methods

  • Skype
    zimaikariam

Previous Fields

  • Garage
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD EX: 1:Bravo 1.8 2:Bravo HGT 3:Alfa Romeo 147 2.0 SS

Recent Profile Visitors

3843 profile views
  1. Malo novih desavanja: I dalje je na zimkosm setu,zamalo da me vreme prejebe i stavim letnji Cipovan pre par dana,auto podivljao,sada sam u fazi adaptacije novog map senzora za ocitavanje veceg pritiska i u potrazi za nekom turbinom da to isprati ukoliko moja ne bude mogla. Cipovan je u toku voznje snimali se logovi itd kako Bog zapoveda u realnim uslovima na ulici. Zatamnio zadnje stopke uz drugare i pivo: Malo slika i kako sija nocu,moze se nositi i sa novijom generacijom svetala bez problema.
  2. Pre svega srecni svima Novogodisnji i Bozicni praznici da vas masine sluze i da one sluze vama Vozamo se,zivi smo,prelazimo km svaki dan,uzivamo u brzinama i zvukovima,trosimo ovo skupo gorivo kao da je benzin , jedna zenska osoba nam malo remeti planove u radovima ali Boze moj bice svega za sve Nista novo nije radjeno osim sto sam ubacio ozvucenje u auto,4 nova zvucnika dvosistemca u vratima i bas zvucnik sa pojacalom u gepeku. Malko novih slika,spojler ostaje sad je vec prepoznatljiva po tome i svetlima. Dugo i kratko svetlo Nekih random slika koje sam nasao i pravio Zimski set 16 celicare uzas ali najbolje resenje A uspeo sam i da nasadim branik
  3. Ehh...dobih spojler da turim na gepek,prvo nisam hteo ali kao ajde da probam da vidim kako ce da ispadne jer je ceo auto vise na tu foru brz i lud i evo probao i nit smrdi nit mirise,iz profila mi je stvarno vrh,od nazad neki meh osecaj,prosudite sami,bice ovako sigurno mesec dva pa za registraciju cu da skinem i videcemo da li cu vratiti nazad. Odradio mali servis na 9 hiljada, od aprila sam presao toliko a treba ici na more sad i brzo ce preci to do 15k bez menjanja da nisam sad promenio pa sam uzeo to da sredim na vreme,ne moze da skodi. Ubacio i pecurku umesto fabrickog usisa koji je vukao vazduh kod prednjeg tocka sto sam bio iznenadjen,to nisam znao I usput malo slike enterijera sa jastucima koje sam dobio.
  4. Meni majstor skinuo i vratio enterijer u 166 za 1h mozda i malo manje ali je pomenuo tada dok smo pricali da u 159 dosta stvari ne ide bas tako lako i da pucaju kao te zabice itd,pogotovo je napljuvao menjanje sajli za rucne Sve u svemu veci je gust kada sam sve odradis
  5. Bio malo do Grcke za Uskrs, presao 2600 km. Vozio sve iz cuga i do tamo i do nazad,milina voziti se u autu stvarno bez nekog preteranog umora sve,ovo je prvi duzi ovakav put sa ovim autom i ne mogu kriti odusevljenje. Evo malo slika (imam ih vise nego svojih) Makedonija: Grcka - Igoumenitsa pred ulazak na trajekt,bilo nas 3 u autu 1 moj kofer i 2 zenska (sta tu sve stane i koliko Boze sacuvaj ) Ovo sam nasao u gradu Krfu,odusevljen Malo sam je isterao i na plazu na zalazak A iz sobe sam je nadgledao Za rodjendan sam dobio svasta nesto od sitnica za Alfu Par slika sa polaska kuci i na kraju sam je castio finim pranjem i ciscenjem kako je i zasluzila. Sve u svemu ove felne i gume nisu podobne za puteve u Makedoniji ali Boze moj,lepsa je ovako Potrosnja je bila izmedju 6 i 6.5 uglavnom sve u zavisnosti kako i gde sam je vozio, terao sam je minimalno 110,po Grckoj i usponima 140 minimum a u povratku sam dosta brze vozio nije bilo ispod 130 (osim po Mkd neke deonice sam vozio i 100) a,po Grckoj do 180.
  6. Danas prolazim kroz Vrbas i nailazi neka staklena zgrada sa strane odmah pored puta,ja se zablesio u auto kako izgleda i divim se kako lepo izgleda i bam poskoči ceo auto odjednom a ono ležeći ispred mene,odsekao sam se
  7. Da podelim sa vama neka desavanja i odusevljenja Zamenio sam turbinu,uradio veliki servis,izmenjao svasta nesto,uzeo sam jacu koja je bila spakovana na auto od 185ks,nisam video koji je model ali je definitivno bolja i veca od moje prethodne. Elem stvari koje se sad desavaju su da auto ide kao blesav u bukvalnom smislu te reci. Zvuk auta je kao benzinac sto ranije nije bilo? To mi je tek enigma,jedino sto je sad ono zavijanje kao blow off extremno jako a nije bilo tako i moracu da stavim neki srednji lonac da to utisam jer je na preko 150 uzasno bucno brujanje u autu. Remap ce biti isto uradjen da se popegla sve ovo sto je radjeno. A usput evo i par slika
  8. Motor mi pojeo turbinu i izbacio na auspuh hahah u subotu ili ponedeljak se vraca u moje ruke pa nastavljamo dalje Skupljaju se pare za promenu boje auta ,trap i mehanika da se proceslja to je sledece,nece biti spolja nesto mnogo jos,sad prelazim na isp;od haube i slicno.
  9. @PremieRacing Iskreno da ti kazem uzeo sam led svetla kod prve osobe koju sam nasao na KP-u jer su zuta uzasno ruzna Svakako sad kad su tamna stakla treba mi svako dodatno osvetljenje hahah
  10. Pa mislim da je možda niža nego što treba jer amortizeri nisu u top stanju,majstor je rekao da su ok ali da bi bilo dobro da ih zamenim u nekom narednom periodu,svakako meni je ovako lepo haha Juriću bilstein ali je problem što nema delova a kad ih nađem treba im dosta da stignu. Sada ne kači nigde jer je točak uvučen taman za toliko,kad sve sredim što sam planirao i ukrutim je staviću distance taman toliko da se poravna sa rubom.
  11. Danas odradio opruge Eibach pro kit crvene. Jedna opruga je pukla a da nisam ni znao. Slozila se tako da je ispalo kao da je ojacana na tom delu. Sad je skoro pa patos. Sta reci,oseti se poprilicno poboljsanje u krivini,kruca je ne mnogo ali dovoljno da pegla krivine dobro. Oprana i spremna za sutra.
  12. @Rasta Naravno,svako ima svoj ukus,ja sam dete need for speed-a pa tako to ima i uticaj Mene kolje malo što volim crvenu boju pa eto,sve ide u nju haha To i ja kažem,moj auto,bitno da se meni sviđa ostali jbg svako bi nešto drugačije. @Mijailović P. @zunto Hvala momci,biće još svašta nešto,spremamo se da poziramo na Grčkim plažama
  13. Ko se seca, prosla 166 je otisla za delove posto nisam mogao na kraju da je sredim pa sam uzeo drugu i uradio sta sam zamislio. Izuzetno volim 166 i to mi je auto koji sam oduvek zeleo da imam zauvek. Imam je nekih 5 meseci recimo,presao sam za sad oko 7000km. Svaku subotu sam kod majstora ali ne da bih nesto popravljao nego da bih doradio nesto na njoj. Od popravki sam do sad imao termostat koji od starta nije radio i prskalice farova,mali servis ne racunam u popravke. Stanje kada sam je uzeo je bilo ovakvo: Prilicno solidno i obicno za jednu 166-icu. Prva stvar koju sam odradio je bila kozica menjaca i rucne,narucio u Pulsaru vec gotov proizvod,sve pohvale za njih: Sledece stavke su bile novi znakovi i osvetljenje cajgera,nekima se svidja nekima ne,ja volim crveno tako da crveno it is i mala dorada na zadnjim svetlima,igrao sam se da vidim kako ce to da ispadne,plan je da se uradi isto ovako samo bez da se vidi crni sprej dakle verovatno led trake unutra: Onda sam presao na malo ozbiljnije stvari kao sto su svetla jer su postojeca bila izuzetno slaba,kao fenjeri. Ubaceni novi projektori sa novim sijalicama a usput sam ugradio i Angel Eyes. Em sam progledao em izgleda mnogo dobro a dodata su i kozna sedista sa grejacima isti dan. Auto je potom dobio zatamljena stakla u Black Glasu,nove felne 19 i 4 izduva radjena kod Vlaste,skoro pa finalni produkt izgleda sada ovako (naravno ovo OPC cu da skinem ovih dana),poslednja slika je trenutno stanje: Sutra idem da ugradim nove Eibach opruge,spustanje 30mm koje sam cekao skoro 3 meseca da stignu:
  14. Da i to se desava sa motornim kocenjem ,nece odmah da usporava Potrazicu,
  15. U pitanju je 2.4 JTD od 150 ks 2005 godiste restajl. Dakle problem je sledeci. Kada vozim auto i promenim brzinu recimo na 2500 obrtaja oni tu ostanu (ili nastave malo gore za 100-200) 1sekundu recimo i nece da se vracaju ostro kako inace to treba nego lagano sto predstavlja problem prilikom brze promene jer su onda obrtaji previsoko za sledecu brzinu ako nisam dovoljno nezan (spor u menjanju brzine),ako ostrije dam gas obrtaji proporcionalno vise odu gore nakon pritiska kvacila. Isto se desava na leru,dam gas do 2k i dignem nogu oni nastave do 2100 mozda i 2200 i onda krenu polako nazad,druga stvar u 5-oj nece preko 3k obrtaja stoji maltene zakucana a gas do poda,u 6-oj lepo vuce od 160+ a u nizim brzinama na 3k obrtaja kao da mu neko oduzme pola snage osim u 3-oj brzini kada vuce bez obzira na koliko obrtaja se nalazi,ovo sve pricam u odnosu na ispravnu 166 2.4 jtd koju sam isto vozio. Bacite neke ideje,za sad smo proverili protokomer (raskacen i nije bilo neke promene osim da je za trunku zivahniji kaze majstor da je tada imao vrednosti malo vece nego kad je zakacen) i regulator pritiska goriva promenjen stavljen 100% ispravan i sve isto,majstor hoce da skinemo i bacimo pogled na dizne a bosch pumpu cisto preventivno da ocisti,kod njega idem tek sledece nedelje pa cisto da prodiskutujem malo do tad,na dijagnostici nema nikakvih greski. Guglao sam i citao poprilicno oko obrtaja na dosta mesta ali nigde niko nije pomenuo da je resio problem a bilo je takvih i za tdi i za dci motore.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...