Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/21/19 in all areas

  1. 10 points
    SerAlex

    Vazduhoplovstvo

    Posto je @neshaoct pitao da li bih mogao da pokacim neke slike sa posla, uz neka objasnjenja sta se desavalo za vreme pravljenja istih, evo konacno sam uhvatio vremena da i to uradim. Pa da pocnemo: Na ovim slikama mozete da vidite potpuno nov 737-800 koji dosao direktno iz Boeing-ove fabrike. Radovi koji su se obavljali na njemu su, zamena ovih klasicnih vingleta (krajeva krila) sa onim koji imaju dodatni ventral (jos jedno peraje sa donje strane), zamena ulja u motorima i APU. Ove dve slike su nastale za vreme skidnja motora sa Boeing-a 737-800. U pitanju je desni motor CFM 56-7. Evo sad nekih par slika. Jedna je za vreme nocne smene kad je bilo toliko magle da se jedva video rep za AirSrbijinog AirBus-a, zatim par slika iz kokpita, prevlacenje nekog od AirBus-a i jos jedna gde mozete da vidite koliko leda ima na nosnoj kupoli odmah po sledanju aviona. Na ovim slikama je radjena inspekcija APU-a sa Boeing-a 737-800 kada je pronadjeno da se parce metala iz usinog kanala odlomilio i zabolo u ovu zastitu na samom APU, kao i skidanje svih obloga,nosaca iz APU odeljka radi inspekcije oplate. Ovde smo imali problem sa jednom od 4 gume sa 737-800, pa smo radili zamenu.Na poslednje 2 slike mozete videti blok kocnica kako izgleda. Ovde smo radili zamenu par zaptivki (par kumenih i par grafitnih). U pitanju je sklop na zadnjem delu motora CFM 56-7 sa 737-800 kod turbine visokog pritiska gde se nalazi lezaj broj 5. Jedna slika kako izgleda merenje aviona. U pitanju je bio 737-800. Procedura je takva da ispod svakog tocka se nalazi po jedna vaga (na slici tocak stoji na vagi) i tezina se sabira. Proceura je da se 3 puta avion navlaci na vagu da se uporedi merenje. Na ovim slikama mozete videti skidanje motorske gorivne pumpe. U pitanju je motor CFM 56-7 sa 737-800. Gorivna pumpa se nalazi na prvoj slici. Sama pumpa se kaci direktno na gearbox, a onda se na samu pumpu kace dodatni agregati, a to su HMU (Hydromechanical Unit) koji sluzi kao jedna od kontrola rada motora, takodje tu se nalaze jos 2 Heat Exchanger-a koji toplim uljem greje gorivo, a hladnim gorivom hladi toplo ulje. I za kraj slika sta je ostalo od krila Jatovog 737-300 YU-ANL.
  2. 7 points
    Woodoo

    Funny photos

  3. 6 points
    cika_kole

    BMW 320D Touring crveni

    mali nemoj puno da dispr, idi bavi se samaranjem macora na onom sajtu i mani se volana dok ti je jos glava na ramenima...
  4. 5 points
    Danilo1

    Fiat Bravo Sport 1.9 novi zmaj

    Za prvi skup sasvim dovoljno
  5. 4 points
    djomla

    Vicevi 120%

    - Deda, kada bi mogao da biraš, šta bi odabrao, Parkinsa ili Alchajmera? - Parkinsa, naravno. Bolje da prospem malo rakije, nego da ne znam gde mi je rakija.. Sent from my 3310
  6. 3 points
    banjo1990

    BMW 320d F31(pijaca)

    Iako je već prošlo neko vreme, nikako ne stižem da predstavim vozilo koje će mi biti saputnik u narednom periodu. Kao što stoji u naslovu u pitanju je BMW 320d 2013. godina sa trenutno 199000km. U pitanju je karavan verzija sa motorom od 120kw. Još uvek ne mogu da se naviknem kada izgovaram ili pišem ovu popriličnu kilometražu s obzirom da sam uzeo auto koji planiram da vozim neki značajniji period, ali činjenica je da su se danas stvari promenile i da je naći auto sa manjom kilometražom za neki razuman novac prava premija. Napisaću par rečenica o tome zašto baš BMW? Izuzeću činjenicu da sam do prvog svog iskustva sa Alfa Romeom još kao dete obožavao BMW-ove modele i ono što su predstavljali za same vozače a i celu autoindustriju. Naravno, posle prvog iskustva sa jednom Alfom, iako sam bio klinac, srce mi je potpuno otišlo na tu stranu, i od tada to je za mene brend No.1 i uvek će mi Alfa biti cilj. Onaj osećaj kada sam dobio 147 ne mogu da opišem, i to mi je definitivno jedan od najsrećnijih dana u životu. Nego, nikako da pređem na stvar. Kada je došlo vreme da se razmišlja o nekom ''novom'' automobilu, neki realan domet je bio da se zadržim u C segmentu. Giulietta se tu nametala kao izbor koji će zadovoljiti sve moje kriterijume, ali me je BMW serija 1 veoma zainteresovala zbog samog osećaja vožnje, položaja sedenja, zadnjeg pogona, veoma šarmantnog izgleda. Možda se neko ne slaže, ali Alfa i BMW u mnogim segmentima dele istu filozofiju. Ono što me je za trenutak vuklo na BMW-a je jedino zadnji pogon, što mi je bila ogromna želja. Brzo sam odustao od te ideje kada sam shvatio da je Serija 1 bezobrazno preskupa, pa sam svoju odluku definitivno prebacio na Giuliettu. Nekoliko meseci sam tražio Giuliettu 2.0mjtd, i toliko sam se toga nagledao, od raznih krševa, vraćanja kilometraža, diskutabilnog porekla i da ne nabrajam dalje, da sam u toj čitavoj priči usput shvatio da za cenu dobre Giuliette gotovo može da se izme BMW serija 3 karavan. U tom trenutku mi pomisao na D segment nije zvučao loše, i odlučio sam da pogledam par komada, iako karavane nikada nisam voleo. Ne znam zašto, ali uživo mi karavan nije bio ni najmanje odbojan, naprotiv, zbog mnogih detalja mi se jako dopao. Tako je pala odluka, i vrlo brzo sam realizovao kupovinu ovog pijačara . Kilometraža je proverena i prava. Vozilo poseduje kompletnu istoriju. Da je u vrhunskom stanju, nije, ali neke stavke će se sređivati jedna po jedna. Koji je paket opreme, nemam pojma. Uglavnom oprema je porpilično suva, i ima tu dosta kontradiktornosti kod Nemaca. Tako da recimo, poseduje parking senzore i napred i pozadi, a ne poseduje automatsku klimu. Ima fabričku navigaciju i kožna sedišta, ali i obične farove sa halogenim sijalicama . Tu su senzori za svetla, brisače, tempomat.... Da ne navodim ostale manje više standardne stvarčice. Felne su 16'' što na njemu izgleda kao minijatura s obzirom da je dimenzija 205/60. U perspektivi mi je cilj da stavim 18'', ali polako, ima i bitnijih stvari u ovom trenutku. Pošto je post ionako predugačak, postaviću par sličica koje sam onako usput napravio, a ostale detalje ću u narednim postovima.
  7. 3 points
    bane1321

    Kuda ide ovaj svet?

    Gospode, baci asteroid i budi precizan! B92: Moj sin je sada devojčica: "Imala je tri godine kad mi je rekla da nije dečak" http://www.b92.net/zivot/vesti.php?yyyy=2019&mm=04&dd=20&nav_id=1532953
  8. 2 points
    cika_kole

    BMW 320D Touring crveni

    nemoj me nerviras puno, jerbo cu ti okacim slike sa sve macorom i onda ce vozis i kola i kamion i kombi sa sve ninDJa kapom na glavi zbog da te ne bi prepoznali bolje vozac 20 godina, nego drk ac SA 20 godina... ljubi cika
  9. 2 points
    totti

    BMW 320D Touring crveni

    Da bi se šamarao mačor, mora i određena muzička podloga da ide. Evo npr. ova pesma... lepo se na 0:11 čuje "kara mi pomutila pamet majke mi" [emoji3]
  10. 2 points
    dejan_ns

    BMW 320D Touring crveni

    Ne znam kako ovo da napisem da se ne uvredis... Koga zabole koliko imas kategorija? Vidi se po tvojim postovima da si zestoka paljevina bez grama mozga...
  11. 2 points
    neshaoct

    F1: Ferrari

    Gerhard Berger: Ferari greši sa Leklerom Gerhard Berger je u bolidu Ferarija proveo dve godine, za to vreme je zabeležio deset pobeda. Ujedno, Berger je bio i prvi čovek Toro Rosa, ekipe u kojoj je Sebastijan Fetel zabeležio prvu pobedu u Formuli 1, pa je njegovo mišljenje povodom dešavanja u ''Skuderiji'' izuzetno interesantno. A Berger, 59-godišnji Austrijanac i jedan od najboljih prijatelja Ajrtona Sene, ističe da Ferari greši: ''Koliko god voleo Sebastijana i koliko ga cenio, tu je momak (Lekler) koji je sposoban da osvoji titulu.'' Ferari je na sve tri trke od Leklera tražio da popusti u borbi sa Fetelom jer čelni ljudi italijanskog giganta veruju da je realnije da Fetel osvoji petu nego Lekler prvu titulu ove sezone. Ipak, Berger ističe da iskustvo nije dovoljno: ''Reći 'On ima više iskustva, on manje, hajde da idemo putem iskustva' je pogrešno. Trebalo bi da ih puste da se trkaju.'' Nakon tri trke Lekler za Fetelom, uprkos svemu, zaostaje samo jedan bod. Veliku pažnju privukla je odluka Ferarija da od samog početka stane uz Fetela, pa su od Leklera već nekoliko puta tražili da svoje mesto ustupi Nemcu, uprkos tome što je sezona tek počela. ''Pitanje je kada je to prihvatljivo, a kada je zapravo oduzimanje nekome prilike da se bori za titulu. Ukoliko uradite to u prvoj ili drugoj trci, ne slažem se.'' Mnogi veruju da je Lekler previše mlad stigao u Ferari, sa samo 21 godinom: ''Ne, nikako... Ferari uvek želi najbrže vozače u bolidima. Ovo je ispravan način. Pravo vreme, prava odluka.'' preuzeto sa - Auto Blog
  12. 2 points
    Djuk85

    BMW 320D Touring crveni

    ....a glavica u rukama
  13. 2 points
    Djuk85

    BMW 320D Touring crveni

    Najbolje bi bilo da voze 200 zar ne?
  14. 2 points
    MS PK

    Grande T-JET

    Pikcr or didnt hepnd
  15. 2 points
    cika_kole

    BMW 320D Touring crveni

    jbt nema nista gore u zivotu, nego kada sam za sebe kazes: ne to nisam ja...
  16. 2 points
    Djuk85

    Funny photos

    . Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
  17. 2 points
    Woodoo

    Funny photos

  18. 1 point
    dekirs

    Drska ženo plava - AR Giulietta 2.0 150

    Da se otvori polako nova tema nakon sto je Bravo otisao. Plavusa restyle 2.0 150ks rodjena 2014te, sa valjda "pravih" 167k na satu. Tako kaze i ona aplikacija. Uvezena iz Italije. Dugo sam listao oglase, bukvalno godinu dana gledam Alfe i razmisljam dal da prodajem Brava i uzmem jednu sebi. Realno nisam imao potrebe da prodam Bravo jer me je auto sluzio dobro i generalno mi nije trebao drugi auto.. ALI.. Hteo sam Djulijetu i jbg. Gledao sam ja i druge marke, od C5, Insignije, 508 od limuzina i manjih kao sto su G6, Astra J itd.. Ali sam skontao da me to toliko i ne zanima i da nemam potrebu da prodam Brava zbog takvih automobila. Kada vec menjam neka bude AR. Pocela je potraga za benzinjarom 1.4 MultiAir, nasao onu crnu na BG autoplacu i dobro je sto je nisam uzeo, jer je dosla plava. Ukratko, ponuda benzinaca kod nas je katrastrofa, taj motor je odlican osim tog problema sa MA jedinicom koji moze biti i ne mora, nema nista drugo. Jako se lepo vozi bar kod kolege @Ivan u Bravu bio sam odusevljen motorom. Nazalost, nasi placevi ne zele da uvoze to jer jbg i dalje se ovde jure dizeli.. steta. Nisam mogao vise da cekam kada je prodat Bravo, bukvalno sam u istom danu sve resio oko oba auta i drago mi je da je tako. Plavusu sam gledao u ponedeljak i vec u petak sve dogovorio i zavrsio. Od opreme ima: Multimediju 6.5" sa navigacijom, PANORAMU ( ), crno nebo iiiiiii to je to. Ne racunam hill holder i te gluposti.. Hteo sam da uzmem auto sa xenon farovima ali to je jako tesko bilo naci da se poklopi. Posle mi je kolega Horvat skrenuo paznju da je bila doplata oko 1100e za xenon svetla sto i nije mala cifra otud i mali broj takvih modela.. Utisak u voznji u odnosu na Brava... Nebo i zemlja, da se ne uvrede kolege. Mozda sam i pod utiskom, nisam ni probao auto kako treba dok se ne zavrse servisi i ostalo ali... Lezanje, odziv na volanu, nisko sedenje, drzanje sedista, ponasanje u krivinama itd.. Stvarno neverovatno nesto. Mislio sam da ljudi pricaju gluposti kada sam citao utiske po netu ali stvarno je tako. Ovo je stvarno vozacki auto. Izolacija u odnosu na Brava je nesto bolja, kvari samo utisak izolacija poda, klasika kod svih Italijana, doduse vrlo moguce da su i moje gume za zamenu i da one prenose dosta toga. Kvalitet materijala u restyle je dobar, ne skripe rukohvati na vratima kao kod prethodnika, vrlo malo cvrcaka ima ali generalno meni to ne smeta, navikao sam da to Italijanska kola imaju a verujem i mnoga druga samo eto.. Ne prica se o tome Volan je lep tj lepsi nego pre-restyle, sedista su bolja i jaako dobro drze, tabla deluje da je malo kvalitetnija, npr komande za klimu su po meni bolje uradjene nego u Bravu itd.. Najveci utisak pored same voznje je ovaj novi 2.0 jtdm-2 motor. Neverovatno je da su konacno ispeglali rad motora, mnogo mirnije radi i tise i to pricam kada se stoji napolju sa sve otvorenom haubom. Bas sam se iznenadio kako kulturno radi motor, to sam kod dizela vidjao jedino u HDI varijantama, samo sto je ovo jos bolje. Auto lepo ide prima gas fino, medju-ubrzanja su odlicna, cak i lep zvuk ima kada se stisne... Al pisacu vec utiske posle par nedelja jer je jos uvek sve novo. Ne znam vise ni sta ta napisem to bi bilo to U moru Golfova na forumu ovo mu dodje kao penicilin Slike su nikakve, bice bolje kada stane ova kisa i kada se auto posteno opere.. I dalje ima onu prasinu od stajanja. Hteo bih samo da se zahvalim Ivanu, Milutinu, Horvatu, Nesi, Skiletu i svima ostalima na pomoci
  19. 1 point
    branik

    Fiat novi Tipo 1.4 95KS

    Dočekah! Konstelacija zvezda i mojih finansija je učinila da krajem sledeće nedelje preuzimam easy up 1.4, 4v. Kad se navozam tokom idućeg vikenda, javljam utiske.
  20. 1 point
    silenci

    Vazduhoplovstvo

    svaka cast za slike iz radionice Jat tehnike.
  21. 1 point
    silenci

    F1: Ferrari

    vetelinka treba da obrije one brčiće i da dodje u Srbiju da odradi neku ciganku za srecu
  22. 1 point
    Boris90

    BMW 320d F31(pijaca)

    Puca itekako. Dosta primera ima da je menjan na F10 i F30 nije se cuo ali se zato istegao poprilicno i samo je pitanje kada bi zveknuo..Sramota kako su to uradili, kvalitet lanca i pratecih elemenata ravan nuli. Ne znam da li ste videli nekada taj lanac skoro kao od bicikla da je .. Ovaj novi sto ide u restajling ima oznaku b47 e za njega kazu da su otklonjeni problemi. E sad to su govorili i za taj od 2012 pa sipak.. Inace ovaj crveni je kod rodje od 90 hiljada km i vozi ga bas muski. Dosta dugih tura Bijeljina -Nemacka i za sada jedini kvar je riknjavanje vodene pumpe. Dobar auto bas, uzivanje za voziti ..
  23. 1 point
    Boris90

    Vazduhoplovstvo

  24. 1 point
    neshaoct

    Vazduhoplovstvo

    @SerAlex Led na nosu, kočnice, izgled instalacija na potpuno novom avionu... Ovo krilo otkinuto u nekom udesu na zemlji, ili kanibalizacija, ili nemar...ili?
  25. 1 point
    A da svet je nastao sa pojavom PC računara i mreže, to uvek zaboravim [emoji16] Послато уз помоћ Тапатока
  26. 1 point
    Axic

    BMW 320D Touring crveni

    Bimax, ti li si?
  27. 1 point
    Od kad sam video enterijer na onoj dekijevoj, vise mi ove starije nisu zanimljive
  28. 1 point
    [emoji5][emoji123][emoji106][emoji106][emoji106]
  29. 1 point
    neshtry

    Funny photos

    Sretan Uskrst svima koji slave!
  30. 1 point
    totti

    Vicevi 120%

    To mene pitaš, ili...? [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  31. 1 point
    Ivan

    Drska ženo plava - AR Giulietta 2.0 150

    Nemoj da brines, taj GM-ov problematicni menjac je izbacen jos krajem 2009. U Fiatima je nosio oznaku C544 , a nadaleko je "poznat" kao M32, deklarisan na 320 Nm. Cak nije ni isao na Fiatove 2.0 dizele, vec takodje GM-ov F40 deklarisan na 400Nm (Fiatova oznaka C542) koji se mnogo bolje pokazao. A od 2010. je krenuo C635 koji je kod tebe, FPT proizvod, kacio sam vec i ranije ovaj njihov proizvodni rang:
  32. 1 point
    bole-stilo.jtd

    Škoda Yeti & BMW X3

    ..............
  33. 1 point
    totti

    Škoda Yeti & BMW X3

    Ovaj ti je Bole prvi prdnuo u auto [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  34. 1 point
    totti

    Funny video / zanimljiv video

    Sve sprženo... ni jedna ćelija nije ostala [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  35. 1 point
    alfini0507

    Funny photos

    Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  36. 1 point
    G7 je jedan jako ozbiljan auto, ma koliko mrzeo neko VW to ne moze poreci..
  37. 1 point
    Ko da mu odoli po 130rsd/L [emoji6] @Siciliano primeti nesto [emoji16]
  38. 1 point
    SalacUE

    Funny photos

    Evo i Zorana nas zove
  39. 1 point
    djomla

    Kuda ide ovaj svet?

    Jednog dana će proći sve ovo, tada bi najradije gledao da sva ova bolumenta koja olako uzima u usta reč "fašista" i sl. završi iza rešetaka. Koji stadijum idiotizma moraš da imaš da tako pričaš o neistomišljenicima? Ne znam kako je bilo za vreme Slobe, bio klinac tada. Sent from my 3310
  40. 1 point
    branik

    Fiat novi Tipo 1.4 95KS

    Hvala! Nije sporan shift. Na malim obrtajima se uključuje kad se popusti gas, čim može motor da se rastereti. Kad se gas doda, odmah ga isključi. Bio sam nežan i vozio ga uglavnom oko 2000 o/min. Veoma je nečujan. Kao i posle probne vožnje, jedina zamerka su mi hodovi ručice u kanalu za 5-6. Iznenadio me je hill holder. Nisam pročitao nigde u papirima da ga ima i u gradu na jednom semaforu sam posumnjao jer je mali uspon, ali sam na sledećem bio siguran. Sve ostale komande su meke, logične i precizne. Posebno mi se dopala ručica migavaca sa impulsnom f-jom za 5 treptajać 4ć3 5. Kod nekih vozila je samo 3, što često nije dovoljno. Buran mi je bio dan pa nisam stigao u potpunosti da se upoznam sa njim. Biće slika i predstavlja ja. Autogarant je bio vrlo korektan. Auto sam prema njihovom običaju isterao baš iz salona. Ima i nešto poklona, ali o tome neću. I, za kraj, jedna zanimljivost: imam 178cm, i sedim prilično odmaknut, ali kad zakopčavam pojas, moram da se dobro protegnem nazad, jer je stub iza. To pokazuje prostranost kabine. Vrata su široka i masivna prgušenog i punog zvuka pri zatvaranju. Po svemu, kao da je iz više cenovne klase. Videćemo šta će vreme pokazati.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...