Jump to content
FAS Euroauto Goran

Kuvalja

Moderator
  • Content Count

    4620
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Kuvalja last won the day on May 5 2019

Kuvalja had the most liked content!

3 Followers

About Kuvalja

  • Rank
    Abarth
  • Birthday 08/15/1987

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Batajnica

Previous Fields

  • Garage
    Stilo 1.9 mjet 140hp Abarth, Punto 1.2 8v classic, Lancia Y 1.2 16v Vanity

Recent Profile Visitors

24334 profile views
  1. Niko tebi ne trazi da ti smanjis cenu, niko tebi nista nebi rekao za to sto prodajes polovan disk, ali prodajes nesto polovno, troseno, obradjivano i jos predstavljas kao bolje i sa vise materijala od novog i to jos pratis sa dosta velikom cenom koja je verovatno jako blizu i ceni novog dela, ja licno 99% mogu i za te pare da kupim nove ako ne i za manje... Ima ovde ljudi koji sve ovo sto sam ja napisao primete odma ali ima verovatno i odredjen broj koji bi ti poverovali i uzeli, a to je po meni prevara i to je na ovom forumu nedopustivo. Nista licno ali da si napisao obradjeni diskovi te i te debljine obradjeni se prodaju po toj i toj ceni, nista ti ne bi napisao.... Tvoj predmet prodaje i tvoja cena i to je ok. Evo ti na slikama cak i sa tvoje kutije lepo pise precnik x debljina izrazeno u mm, tako da tvoji obradjeni nisu mogli da budu deblji, a evo ti i broj tvojih diskova sa njihovom specifikacijom gde pise minimalna debljina 7mm i tih 7 je krajnja granica, na ove obradjene dok stavis plocice i dok legnu ti si na 8mm sto je vec na pola puta do kante.....
  2. 8,4mm je vise od 9mm? Ako su toliko superiorni sto ne skines tvoje ate i bacis u djubre a stavis ove diskove na auto? Obradjivao si disk od 9mm i skinuo 0,6mm i mislis da je to ok i jos ih prodajes po ceni novih? Svako ima pravo da oglasi bilo sta, novo, polovno, citavo, ispravno, polomljeno, neispravno, balegu za djubrenje....ali da predstavis nesto sto je za kantu kao bolje od novog je prevara, kad si stavljao te nove ate, sta je na njima pisalo, koja je najmanja debljina dozvoljena?
  3. Pa imas zahtevani i dobijeni protok, ovaj prvi je kako treba da bude, stikliras te dve stvari i obrtaje, odvozas ga u 4. Brzini od 1500 obrtaja do 4000-4500, od 1500 nabodes pun gas i tako do 4000 i u tom trenutku drzis snimanje na dijagnostici, posle sve lepo u excelu pregledas, mozes da ubacis i jos neke parametre, kolicinu goriva..... Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
  4. Mislis ne postoji mogucnost i to je jedini nacin za 99% ljudi. [emoji13] Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
  5. Kosta oko 24000 din, i meni se pokvario [emoji41]
  6. Decko iz Beske je Darko koji ih prodaje, inace i njemu sam ja rekao za ovu foru.. Drago mi je da si resio problem Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
  7. Then i turn key to mar and while cn+ was turning on before flash process quickly press 3-4-5-6 and TEL and omg flashing started and finished i was like it finished fine and its now on 9.8 firmware . Evo ti resenje, kod mene je ovo obavilo posao Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
  8. Evo ti broj decka koji radi klime i koliko znam ima resenje za taj novi gas, tj moze da radi sa starim gasom ali ima procedura sta se odradi sa sistemom +38163338466 Sasa.
  9. Povadis klapne iz usisne i te preostale, zatvoris rupe gde su isle njihove osovine, sve vratis i ako ti se desi da ti je tromiji a verovatno nece onda ga malo remapujes.... Drugar koji je izvadio klapne radi preventive desilo mu se da je auto cak za nijansu zivahniji, mozda je njegova bila dosta zapusena pa je samim ciscenjem tako ispalo.... Po meni ti je to najjeftinija i najsigurnija opcija
  10. Kod nas iz euro auta, zadnjih par puta, a ranije sam imao semu iz neke veleprodaje koja je radila i uvoz ali je to bili bas davno, svakako uvek isti rezultati, isto trajanje, ista sila kocenja i uvek isto potroseni diskovi Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
  11. Onda ne menjas auto, vec.....[emoji23] Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
  12. Vozac nepropisno parkiranog vozila nikada nije kriv (iako osiguravajuce kuce pokusavaju na taj nacin da ne isplate stetu) samo placa kaznu za nepropisno parkiranje, i naplacuje svoju stetu. Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
  13. Moje iskustvo je da je ate mnogo nezniji od bremba, ono kocenje koje sam dobijao sa 30% stiskanja bremba za ate je zahtevalo makar 70%.... Jos jedna stvar, sa brembom su diskovi uvek izgledali idelano potroseni, moglo bi se reci kao sa struga da sidju dok sa svim ostalim plocicama je uvek bilo manje ili vise riseva, i uvala.... Ate nikada vise necu staviti. Pre 2-3 hiljade je opet bio red na zamenu plocica napred i reko ajde da probam nesto sto nisam do sada i odlucim se za textar, prilicno sam zadovoljan, nema i dalje bas te sile kocenja kao sa brembom ali daleko bolje od ate, a meksa je od bremba, tako da ko ne voli bas tvrdu i agresivnu plocicu kao brembo textar mi deluje kao dobar izbor, sto se tice trosenja diskova mozda je rano posle 2-3000 za zakljucak ali za sada disk skida kao brembo plocica, a da diskovi su i dalje brembo, nekako mi se gadja potrosnja diskova na dve garniture plocica, mislim vecina bi to jos terala ali ja posle druge garniture akidam i bacam, mislim da bi na trecoj garnituri plocica jako brzo zviznuli.... Ovih dana planiram i pozadi zamenu plocica i verovatno cu i pozadi staviti textar... Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
  14. Mogao si da prebacis tempomat na svoj ablender, inace ga i prodaju odvojeno... Sent from my LYA-L29 using Tapatalk

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...