Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/07/22 in all areas

  1. 11 points
    AleksaGP

    GP-Nero Provocatore

    Pozdrav svima članovima, čitao sam forum dugo kad bi mi nešto zatrebalo iz Fiat grupacije a od skoro vlasnik Grande Punta 1.4t-jet iz 2008 godine u sport opremi sa 175000km. Ceo život sam vozio benzince i nakon nekoliko hondi civic, audija, uzeh astru H gtc sa 1.9 multijet motorom. Motor kao motor je jak i brz ali konstantna strepnja da će nešto skupo crći na dizelu dovelo je do toga da odlučim da zamenim za nešto sa benzinskim motorom i turbom u sličnom stanju. I tako se namestilo i zamenih je za Grandea. Grande uvežen iz ch prošle godine, određen veliki i mali servis, gume zimske nove, letnje za kantu dot 08 možda i originalne... Kada sam ga kupio nije radio suvozačev prozor i el pomeranje retrovizora na toj strani. Majstor (drugar) je sredio instalaciju u vratima par žica se prekinulo iz nekog razloga kao i žica od grejača zadnjeg stakla. Zadnja leva čeljust blokirala zbog prašinarke koja se raspala, sređena čeljust, nove pločice pozadi i to je to. Koska koja drži menjač je takođe stradala i to zamenih. Sada je vožnja milina. Evo par slika, pa se vidimo na nekom skupu vikendom!
  2. 10 points
    Axic

    Funny photos

  3. 9 points
    dellas

    BMW 330ci CS

    Doslo je vreme da predstavim i novog ljubimca. Bilo je reci vec o njemu ali svakako mislim da zasluzuje svoju temu jer se dosta radilo, a i radice se sigurno na njemu. Za sada samo par informacija o samom autu , a nesto vise o tome kad i kako je kupljen, sta je sve radjeno itd, u narednim postovima. ukratko: BMW e46 330ci Clubsport 231hp 300nm (izmereno 229hp 301nm) 2002 god estorilblau boja manuelni menjac Sta je to clubsport? Edicija (samo 600 komada 330 clubsport kako sam procitao na netu) koja je sustinski 330ci u m paketu sa nekoliko razlika - olaksana sa manje zvucne izolacije, spojler gepeka o kome mozemo diskutovati vezano za izgled , krilca na braniku o kojima takodje treba diskutovati i prelepe cs lajsne na pragovima. Sve ostalo je klasican m paket ali uz sport kombinaciju vesanja. Sto bi se reklo prvi ispod M3. Evo i par trenutnih slika , pa cemo se vracati malo unazad u narednim postovima. p.s. Da, on je krivac sto nazalost prodajem e39…al’ oprosticemo mu vremenom
  4. 7 points
    pilgrim011

    Funny photos

  5. 5 points
    Woodoo

    Funny photos

  6. 5 points
  7. 5 points
    The Punisher

    Funny photos

  8. 4 points
    shuxx

    Giulia 2.0 Sprint Misano Blue - MY21

    Par godina sam pokušavao preko nekih udruženja da posetim TF i TA, dok na kraju nisam sam otišao 2018g. Bilo je prelepo, i htedoh da ponovim u 2019 god, ali udari Korona. Pokušaću da ove godine ponovim, ali i da ispenjem Moldovjanu, koji nisam tada ispenjao. https://daljine.rs/moldoveanu-doziveo-crne-dane-najvisi-vrh-rumunije-krcat-turistima/ https://daljine.rs/transfagarasan-najbolji-put-na-svetu/
  9. 4 points
  10. 3 points
    Ivan

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Kao sto ti Mica kaze... Licno Eco/Saver plastikanere nikad nisam ni razmatrao, a kad pominjes Puntice, davno smo na tadasnjem sluzbenom Classicu imali fabricke Firestone (da li bi F-590 Fuel Saver), ista prica. Naravno da ce ta dugotrajnost rezultirati slabijim performansama (pogotovo losijim ponasanjem na mokrom), neudobnijom voznjom, guma se brzo uplastici pa "zvoni"... I kod premiuma u tom segmentu (Michelin Energy Saver, Continental EcoContact, itd.) situacija je malo bolja. A covek je pitao za 225/40/18 dimenziju, gde se maltene i ne prave Eco plastikaneri (mislim na krstene proizvodjace, ne na jeftine Kineze). Tu je, sto se ponude tice, vec prelaz izmedju touring i sportskih modela. Konkretno Dunlop mozda u toj dimenziji uopste i ne nudi Sport BluResponse (koju sam imao u manjoj colazi), nego pomenutu Sport Maxx RT2. Ne moze i jare i pare . Od ovoga sto sam licno imao, rekorder po tom pitanju je bio Continental (PremiumContact i SportContact). Ali i nesto najbolje sto sam imao na autu.
  11. 3 points
    Ivan

    GP-Nero Provocatore

    Imas srece da u GP sa T-Jet nije isao onaj nesrecni M32 iz saradnje sa GM. Nego FPT-ov C510.5. S druge strane, naravno njegova mana je nedostatak 6. brzine koja bi ga rasteretila na visim brzinama (prenos poprilicnih 0.83 u najvisoj brzini). Tako da se ne bih bas slozio sa ovim: Cisto poredjenja radi, kod mene je tezi Bravo Sport (sa C635 menjacem) na tih 3000 rpm vec na trunku preko 140 km/h. Pri cemu ne gadjam naravno na krajnju brzinu - nego da je voznja ugodnija, tisa, na manjim obrtajima, manja potrosnja... Krstarenje autoputem je na nesto preko laganih 2500 rpm. Sto se menjackog ulja tice, ako ces po katalogu, to je Tutelino Car Technyx, gradacije 75W-85. Kupujes standardno dve flasice od po 1l, ide nesto manje, oko 1.7 l. Cena je oko 10 EUR/l. Slobodno mozes i neki MOS2 aditiv (Liqui Moly i sl.). Svecice za turbake (T-Jet i MultiAir) idu one skuplje, iridijumske. Licno stavljam po katalogu NGK, model je IKR9J8 (menjaju stare IKR9F8). Komplet je oko 50 evrica. Iz licnog iskustva, turbo benzinac svakako jeste jeftiniji za redovno odrzavanje i registraciju, uz naravno vecu potrosnju goriva. Pogotovo kada hoces da sebi malo das oduska . Prednosti i mane imaju i jedan i drugi, pa kome sta vise lezi. A konacni troskovi ce najvise zavisiti od toga koliko se odrzavan primerak "zabode". Dobrodosao na FLCS forum, da te lepo sluzi Grandisa, polako ce i lepse vreme pa se vidimo na klupskim druzenjima . PS: Ista nijansa crne kao i kod mene - 891/B ili Nero Provocatore. Za moj ukus, tamna stakla ce leci kao du*e na nosu, obicno u Sport verzijama sa njima idu fabricki.
  12. 3 points
    Vule

    Octavia TDI

    Odrađeno Naravno, ovo na poslednjoj slici je malo overexposed, nije tako jako uživo, taman kako treba, čisto belo A usput je stiglo još nešto, sramota me ovoliki gepek da ne mogu da popunim ni kad natovarim kolica / stvari / koješta pa rek'o - znam rešenje!
  13. 3 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  14. 3 points
    Flex

    Flexov Audi

    Gume su bile defektne pa sam ih vratio. Poslali druge, sve ok. Balansirane, ne tresu. Danas ga registrovao (35300 din) i tako. Sent from my M2103K19G using Tapatalk
  15. 3 points
    PremieRacing

    Avantime

    Kod ovog: "Juče bio kod drugara majstora koji mi sve radi i kažem mu sav srećan: "Imamo novi projekat!" A on mrtav ladan "TO neću nikako, ali ni slučajno da mi dovezeš." Pristao je samo na servis kako bi mogao da vozim auto... Za sada je pristao samo na to
  16. 2 points
    srdjos

    Automobili iz detinjstva

    Ovo je od '74 i posle, ima merač temperature vode
  17. 2 points
    MS PK

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Svi proizvodjaci imaju vise klasa guma, video si ono Eco, Sport, Premium... fabricka ugradnja pogotovo na tim jeftinijim kolima uvek bude neka Eco guma ( bas kao sto si opisao, plastikaner koji traje 100god)
  18. 2 points
    dach@

    Funny photos

  19. 2 points
    Ivan

    Za nove članove

    @AleksaGP Kuckali smo se vec u Predstavljanjima vozila, pozdrav i dobrodoslica na FLCS forum. A i u turbo-benzina odeljenje .
  20. 2 points
    darkman14

    Avantime

    Mozda mu nije izazov...
  21. 2 points
    dellas

    Avantime

    Polako donesi pecenja, piva … smeksaj ga.
  22. 2 points
    Moramo još malo da se načekamo... otvaranje tek 01.07.
  23. 2 points
    Eeeeee, tako Pre, prelepo iako je sve crno, a ja crno ne volem, ali ovo izgleda za kapu dole
  24. 2 points
    knezevic76

    Fiat Tipo HB CROSS

    Po mom mišljenju nema lepšeg u toj klasi malih zujalica. Sent from my DN2103 using Tapatalk
  25. 2 points
    knezevic76

    Fiat Tipo HB CROSS

    I nešto što ću uzeti kad odem u penziju da vozim unučiće u vrtić Sent from my DN2103 using Tapatalk
  26. 2 points
    dach@

    Funny photos

  27. 2 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  28. 2 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  29. 1 point
    Vule

    Octavia TDI

    Pošto smo gradski ženomobil kupili (ne i završili), red je bio i sebe da počastim, pod izgovorom da stiže dete pa nam treba veliki gepek i mnogo prostora Škoda Octavia Mk3, 2014. godište, 2.0 TDI 150KS, 6 brzina manuelni, petoro vrata, od opreme ima sve što je potrebno (dvozonsku digitalnu klimu, senzore za parking/kišu/svetla, fabrički Xenon sa LED dnevnim, tempomat, alu felne sa dva seta bukvalno novih guma itd...). Auto je kupljen od dugogodišnjeg drugara, on je zapravo i prvi vlasnik, prešla samo 100.000km, kupljena ovde, održavana ovde, cela istorija je tu, nikakav kvar nikad nije imala, svi servisi su već urađeni (mali i veliki), stanje je bukvalno fabričko. Jedino mi je žao što nije DSG ali to već nisam mogao da biram, bitnije je svakako bilo uzeti ovakav primerak nego vijati ko zna šta po oglasima sa ko-zna-koliko kilometara. Pošto do sada nisam imao prilike da posedujem automobil (da kažemo) ove klase a posebno ovog brenda, utisci su izuzetni, zaista je kvalitetno napravljen auto, savršen položaj za volanom sam našao u roku od 8 sekundi, sve je nekako na mestu, na dohvat ruke, logično i smisleno, sedi se izuzetno lepo, nisko, komforno, mesta ima bože me sačuvaj, ovo je prvi auto gde sam svoje sedište namestio onako lepo komotno zavaljeno a da sam iza sebe mogao da sednem bez da kolenima dodirujem prednje sedište, bukvalno kao da je još jedna klasa iznad što se mesta tiče. O gepeku da ne pričam, slomih kičmu dok sam pokušavao da dohvatim kraj gepeka da ga usisam, zaista impresivno. Takođe, neka praktična rešenja su sjajna, razne pregrade i mrežice u gepeku, one čičak plastike koje mogu da se nameste da drže razne kutije/prtljag da ne šeta, kukice za kese, pa i u kabini, brdo mesta za odlaganje sitnica, pregrada za naočare gore, velika kaseta, podesivi naslon za ruke, sve pregrade u svim tapacirunzima obložene tepihom da ne zvecka ništa, pa oni sjajni skrol točkići na volanu za glasnoću i bord, itd. Što se same vožnje tiče, auto udoban, tih, brzinu bukvalno ne oseti, na 160 je kao da se ide 110, nema vetra, buke, šuma, krckanja, zveckanja, ništa. Motor/menjač/kvačilo/zamajac toliko zategnuti da se ne oseti da auto radi uopšte kad je u mestu, a kad se iz istog kreće, samo krene, nema milimetra podrhtavanja bilo kog tipa, jednostavno ide i to je to. Motor je zapravo poprilično moćan, ne znam da li sam se toliko odvikao od krštene snage i obrtnog momenta prethodnih par godina, dok sam vozio razne 1.5dci rentacarove, ali ovo je stvarno pesma, u bilo kojoj brzini je spreman da povuče i jednostavno "drži" snagu do šaltanja u sledeću. Pritom, jedna od meni najbitnijih stavki, prenos, 140km/h u šestoj je na 2250 rpm, smešno, nit se šta čuje nit se oseti u takvom režimu, a trenutna potrošnja u tim uslovima po bordu varira između 5.2 i 6.0, sa uključenom klimom. Što bi rekli, pravi porodični auto za duži put Obzirom na stanje, bukvalno nemam šta da radim osim da se igram, sledećim redosledom: 10" Android multimedija Remap Dubinsko pranje Komplet poliranje Sličica nemam mnogo ali kačim par nekih koje sam napravio u ova dva dana, ostatak ide kako se šta bude sređivalo/nadograđivalo.
  30. 1 point
    BaneAK74

    Fiat Bravo 1.4 T-Jet 150hp

    Hahah, upravooo Treba jos dve da kupimm, samo prvo da se oporavim finansijski do plate
  31. 1 point
    gorank82

    GP-Nero Provocatore

    Lep Punto, sviđa mi se što je benzinac , korektno održavanje i sigurno će da ti vrati pouzdanošću a i vratiće ti se osmeh na lice jer je zabavan za vožnju...
  32. 1 point
    Mercedes šalje 5.600 brazilskih radnika na prinudni odmor Mercedes će poslati više od 5.500 radnika u Brazilu na kolektivni odmor zbog nestašice poluprovodnika zbog koje je obustavljena proizvodnja, saopšteno je u kompaniji. Zaustavljanje proizvodnje će se desiti od 18. aprila do 3. maja i uključuje 5.000 zaposlenih u fabrici Sao Bernardo do Campo i 600 u fabrici Juiz de Fora, koje se nalaze u brazilskim državama Sao Paulo i Minas Gerais. Mercedes je saopštio da prilagođava svoju proizvodnju kamiona, kamionskih kabina, šasija autobusa i drugih auto delova zbog globalne krize snabdevanja poluprovodnicima. Kompanija je već u martu poslala oko 1.200 radnika na kolektivni godišnji odmor zbog deficita u lancima snabdevanja, prema sindikatu metalskih radnika iz brazilskog regiona Sao Bernardo do Kampo. preuzeto sa - Auto Blog
  33. 1 point
    MS PK

    Flexov Audi

    Pa, u zdravlju se vozio Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  34. 1 point
    neshaoct

    Dizajn automobila

    Mini Remastered Marshall Edition David Brown Automotive je pripremio ograničenu verziju Mini Remastereda, proizvedenu u saradnji s drugim kultnim britanskim brendom, Marshall Amplification. Proizvođač posebno osmišljenih automobila male serije je firma koju je 2013. godine osnovao britanski biznismen David Brown iz njegovog divljenja prema kultnim klasičnim automobilima i strasti za ručnom izradom u kombinaciji s vrhunskim inženjeringom. On smatra da automobili ne moraju da budu samo lepo dizajnirani i izrađeni nego i upotrebljivi i pouzdani. Ipak, ne treba mešati njegovo ime sa legendarnim Davidom Brownom, nekadašnjim vlasnikom kultnih marki Aston Martin i Lagonda između 1946. i 1972. čiji inicijali ''DB'' se i danas nalaze u imenima ovih vrhunskih sportskih automobila. Sa druge strane, firma Marshall Amplification je poznata po svojim vrhunskim pojačalima, koje cene svi vrhunski svetski muzičari. Katapultiran od skromnih početaka pre šest decenija u Hanwellu u Londonu, Marshall je sada globalni brend koji postiže izuzetnost u proizvodnji. Posebna varijanta popularnog reprogramiranog klasičnog Mini David Brown Automotive je zamišljena da bi obeležila važan trenutak u Marshallovoj istoriji - njihovu 60. godišnjicu (pa je serija ovog vozila ograničena na samo 60 primeraka). Uz potpunu restauraciju i poboljšanja primenjena na svim Mini Remastered modelima, Mini Remastered Marshall Edition ima brojne nove Marshall audio karakteristike, razvijene u saradnji između inženjera vozila i tehničara zanatlija u David Brown Automotive, i stručnog inženjerskog Marshall tima. Sa svojim sveobuhvatno nadograđenim sistemom zvučnika i nizom druge audio opreme Marshall Amplification, Mini Remastered Marshall Edition ima ozbiljne, izuzetno moderne, audio karakteristike. Ovo ograničeno izdanje Mini Remastered Marshall Edition ima četvorocilindrični benzinski motor zapremine 1330 cm³, uz 5-stepeni manuelni menjač. Automobil je u Marshall Black boji, uz Dark Chrome i Marshall Gold kontrastne elemente. Za svaki prodati Mini Remastered Marshall Edition, David Brown Automotive i Marshall Amplification obećavaju dobrotvornu donaciju Music Trust Venueu, koji radi na pomoći da britanska nezavisna muzička scena ponovo stane na noge nakon gotovo dvogodišnjeg perioda lockdowna izazvanog pandemijom koronavirusa. preuzeto sa - Auto Blog
  35. 1 point
    Auto izgleda neverovatno, nazalost nisam ga jos uvek video uzivo ali se nadam toj prilici. Taman da ukrstimo estoril blue i misano blue
  36. 1 point
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  37. 1 point
    I, prođe prva godina otkako je Bravo kod mene. Za to vreme prešao sam oko 10K sa njim, i ako zanemarim početne probleme sa neravnomernim radom motora zbog neispravne klapne gasa, i izražene vibracije zbog propalog nosača motora, mogu reći da sam baš zadovoljan. Auto je stabilan, udoban, pravo je zadovoljstvo voziti ga. Ergonomski je sjajno izveden i ne zamara ni pri dužim putovanjima. Snage ima (za moje potrebe) i više nego dovoljno, lepo povlači, a i potrošnja je u razumnim okvirima, čak i kad se potera malo žustrije. Bilo je tu još par epizoda, na prvom mestu otkazivanje prednjeg desnog amortizera, zamena levog fara ... i to je sve vredno pomena. Realno, nisam ni očekivao da prođem bez ikakvih ulaganja, jer ipak je Bravo imao već jedanaest godina kad sam ga pazario. Sve ostalo se može podvesti pod redovno održavanje. Al' što je leeep. Ma nema lepšeg u tri sela ! Eto, da ne preterujem baš s hvalospjevima, ne bilo mu uroka ... pu - pu !
  38. 1 point
    totti

    Ma OFF BRE!

    https://vm.tiktok.com/ZMLQBfUXg/ Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  39. 1 point
    neshaoct

    Moto GP: Počinje nova sezona

    Kao što ste rekli: Aleš Espargaro bolji od Martina za prvi MotoGP trijumf Ovog vikenda, Aleš Espargaro je proslavio svoj 200. start u MotoGP-u, a sam jubilej je proslavio na dostojan način. Nakon što je u subotu osvojio prvu pol poziciju za Apriliju u modernoj eri, Španac je stigao i do svog prvog trijumfa u premijernoj klasi! Aprilia se 2015. Vratila u MotoGP, nakon što je na kraju očajne 2004. povukla iz takmičenja. Nakon nekoliko sezona loših rezultata, prošle godine na Silverstounu je osvojen prvi podijum. Nije Espargaro najbolje počeo nedeljnu trku, dozvolivši Horheu Martinu da dođe u vođstvo. Na kratko je i Luka Marini uspeo da dođe do druge pozicije, ali se Espargaro vratio. Iza pomenutog trojca je bio jedan Espargaro, vozač Honde, Pol. Martin je imao 0,4 sekunde prednosti, dok je Fabio Kvartararo padao sve niže, sve do 13. mesta, dok su se Martin i Aleš Espargaro od ostatka vozača odvojili za više od sekunde. Martin je na čelnoj poziciji proveo 17 od 25 kruga, uspešno odolevajući pritisku svog zemljaka. Ali spremao se Espargaro da ozbiljno napadne lidera trke. Uspeo je u tome, ali je Martin vrlo brzo uspeo da se vrati. U međuvremenu, Aleks Rins im se približavao i za njima je zaostajao za nešto više od sekunde. Espargaro je ponovo napao, ali još jednom nije imao sreće. Ali već u narednom krugu je savršeno pretekao Martina i izbio u vođstvo. Polako je počeo da se odvaja od svog rivala, da bi na kraju kroz cilj prošao sa 0.807 sekundi prednosti. Martin je nakon loših rezultata u Kataru i Indoneziji, stigao do svojih prvih poena u sezoni. Na podijumu se još našao i Aleks Rins. Đoan Mir je osvojio četvrto mesto za Suzuki, dok je peto mesto Frančeska Banjaje odličan rezultat, pogotovo imajući u vidu da je trku počeo s 13. mesta. Bred Binder je bio 0,352 sekunde iza Banjaje, dok je Maverik Vinjales osvojio sedmo mesto. Kvartararo se malo oporavio i na kraju stigao do osmog mesta. Beceki je uzeo najbolji rezultat u dosadašnjem toku sezone, dok je Enea Bastijanini kroz cilj prošao kao deseti, ostavši bez vođstva u generalnom plasmanu. Marini je s treće startne pozicije pao na 11, dok su poene još osvojili Nakagami, Migel Oliveira, Džek Miler i Aleks Markes. Pol Espargaro je padom u završnici trke ostao be dobrog plasmana, a trku nije uspeo da završi ni Žoan Zarko. Tehnički problemi su ostavili Morbidelija i Dovicioza bez mogućnosti da se bore za poene. Poredak vozača: 1. Aleš Espargaro - 45 2. Brad Binder - 38 3. Enea Bastijanini - 36 4. Aleks Rins - 36 5. Fabio Kvartararo - 35 6. Đoan Mir - 33 7. Migel Oliveira - 28 8. Žoan Zarko - 24 9. Horhe Martin - 20 10. Pol Espargaro - 20 Poredak timova: 1. Team Suzuki MotoGP - 69 2. Red Bull KTM Factory Racing - 66 3. Aprilia Racing - 58 4. Yamaha Factory Racing - 49 5. Pramac Racing - 44 6. Gresini Racing - 36 7. Repsol Honda - 31 8. Ducati - 27 9. VR46 - 17 10. LCR - 14 11. RNF Racing - 8 12. Tech3 - 1 Poredak proizvođača: 1. Ducati - 61 2. KTM - 55 3. Aprilia - 45 4. Suzuki - 37 5. Yamaha - 35 6. Honda - 24 preuzeto sa - Auto Blog
  40. 1 point
    Ivan

    Seat Leon 1.9 TDI 105

    Nekako je mnogo lakse kada ceo zivot teras tamne automobile. Oguglas, pa i ne patis da to blista spolja, naprotiv . I u ovoj iteraciji sam gledao da udarim totalnu kontru u vidu bele, FR Leon trojka i Giulietta su mi sjajno izgledali u beloj varijanti... I istrca opet ovaj crni djavo, stakla pozadi ne tamna nego bukvalno crna fabricki, crno-sive felne... Onako bas milina da pogledas kad je zas*an .
  41. 1 point
    @debelizmaj Bio i jedan zeleni
  42. 1 point
    horvat

    Vozila koja treba izbegavati

    S07E04
  43. 1 point
    dellas

    BMW e39 530d (No2)

    Da ne bude da je zapostavljen, vozi se svaki put kad imam vremena i trudicu se da sto vise uzivam u njemu dok ne ode
  44. 1 point
    kockica

    Automobili iz detinjstva

    Nazalost nisam imao priliku da ga probam , mada tek sad pocinjem da kapiram ujaka koji je na sve staro ili iz njegove mladosti odlepljivao pa sad ide po selima otkupljuje stare traktore , masine restaurira i planira da napravi neki muzej , cak je i dogovarao za neki plac u topoli ali je to propalo za sad . Tako i ja kad vidim nesto iz mladosti sto sam zeleo da imam a moji naravno nisu mogli da priuste jer svi smo ziveli u ludim vremenima ODLEPIM . Eno zena me gleda ko debila kad iz kutije izvadim air max2 light samo da pogledam i vratim ( zao mi da nosim ) Nisam ni ja u vinklu ...
  45. 1 point
    neshtry

    Automobili iz detinjstva

    Moj kum ima i dan danas svog Innocenti Koral 55,bolje je "opremljen" od običnog Juga a i sama finišizacija je mnogo, mnogo bolja... Tablice su pomerene na branik a ovo stoji između zadnjih lampi,naših ruku delo.. [emoji6] Ceo kontigent za Italiju je izvezen i prodat, njegov je prodat ovde jer je ima greške u farbanju koje na našem tržištu i inače bile normalne... Slike sa neta
  46. 1 point
    voodoons

    Vozila koja treba izbegavati

    2017-te sam tražio auto na mobile.de… pasat b6 2010 sa metanom se nalazio za 8-9-10k €, retko da je bio koji ispod, kod nas sam probao jedan iz uvoza na 7.500€ i odustao od kupovine. 200 ili 250k km mi je bilo u pretrazi na mobile.de. Isključim filter km i odmah mi izleti, b6 2009 metan, Taxi, kozura, full nema šta nema, 535k km. Cena - 3990€ sa povratom pdv-a, firma prodaje. Od vizuelnih ulaganja vozačko sedište bila pocepana kozura, na tabli je imao nešto modifikovano za taksi. Sve ostalo vizuelno savršeno. Malo jače od 3k €. Ulozis tablu, sedište, transport, uvoz, papiri i prodaš ga u Srbiji? Može ali samo skines 400.000km jer kad se zameni tabla i sedište, izgleda bas kao 135k jel? Još ako ga ne ispregleda neki majstor, bomba. Zaradiš 3.000€ samo tako… a ako mu ne skines km, ostaviš ga na 535k km, kažeš da si zamenio sedište i tablu jer je jel’te bio taksi koliko bi zaradio? 3000€? Pitanje nije upućeno nikome, niko i ne treba da odgovara, samo po 100-ti put prelazimo isto gradivo… kilometraža se spusta radi lakše prodaje i većeg profita. Spustanje kilometraže je prevara jer varamo kupca o stanju a i vrednosti auta. Valjda će to biti nekad i kod nas regulisano zakonom.. tj.već je to regulisano zakonom samo nema inspekcije i nema sankcija za to… i tako nam je kako nam je… Sent from my iPhone using Tapatalk
  47. 1 point
    Ivan BG

    Seat Leon 1.9 TDI 105

    Ja se trudim koliko mogu da bude cist, prvenstveno zbog sebe, perem na samousluznoj perionici 2 puta nedeljno, al crna je crna i tu nema mnogo ponoci.
  48. 1 point
    Ivan BG

    Seat Leon 1.9 TDI 105

    Čari crne boje....
  49. 1 point
    totti

    Octavia TDI

    Godine... i ja tako gurnem, al' nemam osećaj da je tamo [emoji1]
  50. 1 point
    Vule

    Octavia TDI

    Sve ste napisali bukvalno kako jeste, nego nisam hteo previše da hajpujem, da ne bude da preterujem
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...