Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/20/21 in all areas

  1. 9 points
  2. 8 points
    Siki97

    Funny photos

  3. 5 points
    Danilo1

    Alfa Romeo Giulia Rosso 2.2

    Evo jos malo slika u planu su crni krov, retrovizori, scudetto, mozda zatamnjivanje stopaljki i drl led (najjeftinije a kvalitetno sto sam nasao je led 8000din) I naravno zatamnjivanje stakala
  4. 5 points
    Axic

    Funny photos

  5. 5 points
    Cisto i ja da dam info kao sto vec znaju neki porucio sam i uplatio depozit 11.06. Auto je konacno prosle nedelje proizveden i rekli su mi da mogu da ocekujem preuzimanje u prvoj nedelji novembra. Takodje receno mi je iz AK Kole da ocekuju dostavu jedno 60ak vozila u periodu kraj oktobra/ pocetak novembra.
  6. 5 points
    neshtry

    Funny photos

  7. 5 points
    Axic

    Funny photos

  8. 5 points
    Dale

    Funny photos

  9. 4 points
    djomla

    Kamere & presretači

    Kod nas je bio slučaj sa je liku stigla kazna za žutu traku, auto bio na pauku na Brankovom. [emoji2]
  10. 3 points
    Nadjoh na netu klip sa uputstvom za manuelni reset servisa na tipu. Nisam licno probao. dati kontakt stisnuti gas do kraja i drzati stisnuti kocnicu 7 puta nakon toga sacekati minut i pustiti gas i iskljuciti kontakt sacekati minut i dati kontakt Resettare Manualmente i Km della Vita Olio su Fiat Tipo
  11. 3 points
    @ISV_01 tvoja priča
  12. 3 points
    Woodoo

    Funny photos

  13. 3 points
    Axic

    Funny photos

  14. 3 points
    @prijepoljac1991 Pozdrav druze, u principu oba motora su pouzdana. Kod 1.9 16v 150ks klapne se obavezno vade da ne naprave havariju na motoru jer hoce da se otkace zbog plasticne osovine (klapne su metalne). Kada se izvade, taj problem je otklonjen. Elastican je sam taj 1.9 blok, 150ks ce imati i izrazeniju potrosnju u gradu dok ce na AP biti ekonomicniji od 1.9 8v 120ks jer ima 6b i manje bucan. 1.9 8v 120ks je...pa malo veca raga od jaceg brata u smislu odrzavanja, jednostavniji je. Oba motora u njemu lepo idu i to je neki minimum za lagodnu voznju. Digi klimu obavezno isproveravaj da li usmerava vazduh gde treba jer umeju da otkazu motorici klime (akutatori i osovinice koje pomeraju klapnice usmerivaca) i tako da ti se 'vazduh' zaglavi sa duvanjem tamo gde ne treba ili ne zelis. Isto vazi i za klapnu recirkulacije vazduha (da li otvara i zatvara) bilo kod digitalne ili manuelne klime. Digitalna klima nije uslov za kupovinu, ali naravno treba gledati i vise opreme da dobijes za svoj novac, dok je mehanicko stanje auta je primarno.. Znaci motor, menjac, da li je udaran, trap..menjaci su pouzdani C530 5/6b, tu ne bi trebalo biti problema. Ako prodavac dozvoljava, odvezite auto u neki servis da majstor pogleda, bolje plati pregled i misljenje majstora nego posle kajanje. DPF obavezno proveri da li ima (mozes i preko VINa) i u kakvom je stanju - da li ce majstor ili dijagnostika. Ovaj Bravo, koliko se da videti preko tel, fino izgleda, cak mu je i koza na volanu nepocepana (premda ne mogu da svarim crna auta zbog odrzavanja spoljasnosti). Tempomat, naslon.. Fino. E sad... Ako je 3-3.500 eura za auto, pretpostavljam da imas sa strane bar jos oko 600-700e za registraciju i eventualno sredjivanje nekih sitnica. Ako ne, smanji apsolutni budzet za toliko. U principu, prica je sazvakana u celoj temi i ima dosta korisnih informacija pa ako te ne mrzi, prelistaj jos malo. Ima tema na forumu gde mozes pitati da neko pogleda auto umesto tebe (ne mogu da je nadjem sad) . Malo je neodgovorno od prodavca da ne zna u kakvom je stanju auto.. Premda bolje biti iskren pa reci nego napisati NOV NOV.
  15. 2 points
    OMP

    P: 2008 Lancia Musa 1.3 mjet

    Uvoz iz CH, motor 1.3 mjet sa 90 konja, na satu 178500km. Prva registracija 2008. po eperu i homologaciji decembar 2007. Platino oprema. Odlicno ocuvana spolja i unutra, limarijski perfektna bez ikakvih ostecenja na karoseriji. Enterijer jako dobro ocuvan. Panorama ispravna. Motor lepo radi i vuce, ne dimi ni na najjacem gasu. Na autu je ugradjen potpuno nov set kvacila i cilindar (marke sachs) za sta imam i racun iz servisa i fotografije prilikom ugradnje. Ovaj model nema plivajuci zamajac, sto takodje mogu da dokumentujem fotografijom. Stavljen je i nov donji nosac motora tzv koska (marke febi) Alternator remontovan kompletno. Akumulator nov sa garancijom. Uz auto ide i zimski set tockova sa dve potpuno nove i dve solidne gume na celicnim felnama. 2 kljuca (jedan daljinac i jedan obican) Prodaje se na ime kupca, placena carina i homologacija, kupcu ostaje samo registracija. Cena je 3250e, kontakt pp ili 062 421 076
  16. 2 points
    Prvi i ja trazim lepu opremu, ali ima nas razlicitih, sigurno neko gleda drugacije i ima druge prioritete. Znas da je bilo kolega koji su ovde dolazili sa idejom da kupe 1.4 90 Bravo, klot, i nista vise ih nije zanimalo. Postalo je vrlo lako naci dobru opremu, ali bogami sve teze ocuvan i odrzavan primerak. Zamoli me poneko s vremena na vreme da pripomognem u trazenju, pa delimicno pratim ponudu. Zato sam i okacio link, cisto da covek ima uvid u ponudu, posto ovaj pretpostavljam nece biti na PA.
  17. 2 points
    Bas tako je i bilo dobro razgažavanje, mislim da se produžio raspon između uključivanja regeneracije. Inače pitao sam za svaki slučaj koliko košta čišćenje dpf-a komplet (demontaža, dijagnostika, čišćenje, montaža i resetovanje) npr. u DPF servisu iznosi 140e i traje 15h. Čisto da podelim informacije kad sam se već interesovao.
  18. 2 points
    dach@

    Funny photos

  19. 2 points
    Danilo1

    Alfa Romeo Giulia Rosso 2.2

    imas na zajam 800e za 2 fara?
  20. 2 points
    vlayco85

    Croma 2006,aka Gospodja

    Opran Egr danas. Nije bilo mnogo naslaga, primetio sam da u stvari osovinica recirculacije malo glavi,posle ciscenja sve ok E sad, da li se greska gasi sama ili preko dijagnostike? Dalje sam opet video da je donji limeni dihtung isti kao ojacani dihtung auspuha za 2t skutere, ali za cilindre od 70ccm. Sent from my ELS-NX9 using Tapatalk
  21. 2 points
    skile86

    Računari, lap-topovi...

    Ne bi smelo da i5 i 8gb slabo guraju win. Tu nesto nije u redu po meni.
  22. 2 points
    @alex011bgd Deluje da ti je akumulator slab. Meni je rasetovao sat pre zamene pri svakom paljenju.
  23. 2 points
    totti

    Kamere & presretači

    http://9gag.com/gag/abgX3Db
  24. 2 points
    PremieRacing

    Hir - 4.8

    Ma to je manje bitno od toga da "jot" ne postoji
  25. 2 points
    Po tekstovima koji su se vrteli početkom ove godine, KIA je prošle godine u Srbiji prodala 804 automobila. Taman da ove godine imaju i dva puta veći obim prodaje, neverovatno mi zvuči da na lageru u Srbiji imaju 1.200 vozila. Prema Autoscout.24, na toj platformi u Evropi trenutno imaju oglašena 6.973 nova vozila iz 2021.
  26. 2 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  27. 2 points
    Nebek

    Funny photos

  28. 2 points
    Woodoo

    Funny photos

  29. 1 point
    Jeste hatchback, sytilife,ajde javljaj čim stigne Ja sam kod kompresora, ali valjda je to isto, kad stigne jednima stiže i drugima
  30. 1 point
    Nemoj previse da nas testiras . Salu na stranu, samo pucaj, prepravicemo dok se polako ne uhodas. Biraj ono sto ti lezi u voznji i sto ti se svidja, nista te ne navodim, samo ti dajem jos po neku ideju iz istog tabora za tu cifru (GP/Evo ili Bravo turbo-benzinac). Kao sto je kod Fiata legendaran 1910 ccm, slicno vazi i za 1368 ccm. Pogotovo su robusne i jeftine za odrzavanje atmo i te prve T-Jet verzije. Ukupni troskovi posedovanja turbaka (benzin/dizel) ti se iz mog iskustva na kraju svedu na slicno, a svaki ima vrline i mane. Najbitnije je "samo" da zabodes dobar primerak, Bravo je vrlo lepo sklopljen auto (pogotovo u restyle), bez nekih bubica i problema sa elektronikom, a prica oko motorizacija je jos i dobra sta se sve moze sresti kod nekih izvikanih brendova. Ako budes imao znanja i malo srece, siguran sam da ces biti zadovoljan. Ako si odatle odakle ti nick sugerise, apsolutno mi je jasno cemu taj kraj dominantno "gravitira" i sta je tu Bog otac . Mali off apropo toga - znaju drugari, u zadnjoj kupovini pre par godina jurim Giuliettu/restyle Bravo Sport, eventualno Deltu 1.9 TT kao zadnju opciju zbog gabarita. Iskoci u Pazaru, secam se za 7 soma, nasvirana, crna Delta TT, ona verzija sa piano black konzolom, koza, ksenoni, panorama... Supruga ima koleginicu koja je sefica u jednoj banci u Pazaru, svi se tamo znaju po gradu, pa reko' da njen muz pogleda pre nego zapucam. Objasnjavam joj jedino koji je plac u pitanju i da li poznaju vlasnika, a ona kao iz topa znajuci jedino koliki auto vozim: "Ivane, jesi li to nasao nekog Golfa?" .
  31. 1 point
    vagenovac

    Hir - 4.8

    Cutimo gledamo u pod. a prolaznici aplaudiraju
  32. 1 point
    dach@

    Fiat Punto mk2a by neshtry

    @neshtry Zamoliš ih posle radnog vremena ta ti provere ili častiš. Šurak je juče tako odradio za Pežo 206,on nije dizao ručnu pa mu leva strana zapekla
  33. 1 point
    Dale

    Kamere & presretači

    Ovde pomesali zenu sa kombijem... https://9gag.com/hot/abgX3Db?utm_campaign=link_post&utm_medium=social&utm_source=Facebook JBG, Toti vec postavio..
  34. 1 point
    Sam u tunelu dugom 17 km: Kako je jedan vozač ignorisao više od 63 crvena svetla na semaforima? Koliko crvenih svetala vam je potrebno da biste shvatili da ne smete da vozite zadatom rutom? Uglavnom jedno! Međutim, jednom nemačkom vozaču (starom 25 godina) nije bilo dovoljno ni 63 jer je tek na 64. shvatio da nešto nije u redu. On je vozio zatvorenim tunelom Gotthard, dugačkim gotovo 17 kilometara i nije stao na ni jedno od 63 crvena svetla. Tak kada je ugledao 64. i rasvetu na drugom kraju tunela shvatio je da nešto nije u redu. Zatim se okrenuo na dve pune linije i vratio. Incident se dogodio u noći kada je policija u švajcarskom kantonu Uri otkrila da je automobil nemačkih registarskih oznaka ušao u zatvoreni tunel Gotthard. Nemačkom vozaču nije bilo čudno da tunel prolazi sam, odnosno da nema drugih vozila. Tokom vožnje niko nije povređem, ali će 25-godišnjak ipak na razgovor s tužiocem, koji neće biti prijateljsko druženje. Zbog posebnog drumskog prevoza tunel Gotthard je bio zatvoren nekoliko sati. Na sreću Nemca, u vreme kada je on prolazio, posebni transport još nije bio u tunelu. preuzeto sa - Auto Blog
  35. 1 point
    neshaoct

    Alfa Romeo Giulia

    Alfa Romeo Giulia GT Junior Alfa Romeo je Giuliu ponudio u još jednoj specijalnoj ediciji, i to kao Giulia GT Junior koja je napravljena u čast nekadašnjeg modela GT 1300 Junior. Kao baza za Giuliu GT Junior je poslužio model sa sportskim Veloce paketom opreme. Giulia GT Junior u Nemačkoj startuje po ceni od 63.000 evra, ima narandžastu boju, crne alu točkove, GT Junior oznake u unutrašnjosti, aluminijumske pedale... U ponudi motora za ovakvu Giuliu su 2.2 turbo-dizelaš sa 210KS i 2.0 turbo-benzinac sa 280KS, oba sa 8-stepenim automatikom i pogonom na zadnje ili sva četiri točka.
  36. 1 point
    Bingodalton

    Hir - 4.8

    Tooooo, sad dok brunda, pospe dok grmi. Mi sa 4 cilindra da placemo. Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  37. 1 point
    Ivan

    Fiat Nuova Tipo - zadnje svetlo za maglu

    Drage volje bih ti pomogao oko kompatibilnosti, ali nazalost je pre par meseci "ubijen" free pristup do "aftersales.fiat.com" na kome su aktuelne verzije eLearn i ePer. A poslednje online free verzije su tu negde do 2015. godista (npr. www.pekidi.com). Tako da nema podataka ni za novije verzija Fiata, ni Tipa 356, da ovde mozemo da pomognemo ljudima. S druge strane, delovi za Fiata su bagatela. Tipo kao model je vec u 7. godini starosti, pa odavno imas dzaba i za njega delove iz aftermarketa. Evo u Lucasu je zamenska zadnja maglenka 1950 din, isto je za HB i karavan (kod ovlascenih je sigurno bar 60-70 EUR): Sto se maglenke tice, s obzirom da je pozicinirana u braniku - verujem da je i zamena sijalice i demontaza boza. Samo treba "zaroniti" i pogledati kacenje (a sa slike iznad se vidi da je prosto, na 3 srafa). Vrlo moguce da je slicna prica kao npr. i za Nuova Bravo, kacio sam ranije:
  38. 1 point
    Samo bih dodao da na 1.9 16v motorima postoji varijanta i plasticnih i metalnih klapni (i usisne grane), zavisno od revizije. Hocu da kazem da su pored vadjenja klapni, neki menjali komplet grane, cak sam cuo i sa metalnim granama sa Stila 140 (koje nemaju klapne, a po otpadima ih ima i za 20 EUR). Generalno, klapnice na 1.9 16v krecu od EDC 16C39 ubrizgavanja, sto znaci da su uvek na Bravu. Obicno je u tim startnim verzijama grana na Bravu plasticna sa metalnim klapnicama. Njihovo uklanjanje i ciscenje grane je reda velicine 100 EUR. Apropo tih startnih godista - moze da se desi i da nemaju DPF, retko ali je moguce. Moze se proveriti i u ePer preko VIN, sto rece imenjak. Cisto da bi se planirali troskovi - klapnice, EGR, DPF su neke osnovne stavke za proveru i odluku sta sa njima pre nego se okaci jelkica . Pogotovo klapne, koje mogu da se otkace, ulete u motor i naprave haos i visestruko skuplju stetu. Ja bih iz svog skromnog iskustva rekao da je volan presvucen . Uporediti sa stanjem MF dugmica na volanu, menjaca, izlizanosti sedalnog dela vozackog sedista... Enterijer mi iskreno deluje malo umorno, dok je spoljasnost u skladu sa godistem. Sve to lepo (zajedno sa digitalnom klimom) moze da se pretrese dijagnostikom, uporediti odometar u motornom ECU (kao i DPF parametre ako ga ima) sa kilometrazom na tabli... Oprema je Emotion, jedan od bogatijih paketa (spolja se lako prepozna po hromiranoj lajsni ispod prozora i hromiranim kvakama) - plisana sedista, tempomat, naslon za ruku, parking senzori, podizaci pozadi... Interesantno da nema Blue&Me koji je u toj verziji maltene standard (handsfree telefon+MP3 USB+glasovne komande) i skinute su multispoke 17'' felne. Za te pare ne moze se ocekivati da se ne ulozi, opet treba pogledati uzivo i proceniti. Licno bih pre bacio pogled na ovo pored , posto je razlika u voznji du*e i glava:
  39. 1 point
    bane1321

    Naši snimci iz saobraćaja

    Mene je baš iznenadila situacija kad me je lik udario na parkingu, odmah se raspitao ko sam i gde živim, pozvao me je i rekao da se slaže sa svime što ja kažem. Napisali smo jevropski (nisam hteo da zovem policiju, a opet nisam imao toliko poverenja na dođem ti), lik je posle toga otišao sam u svoje osiguranje i tamo popunio izjavu da je kriv... Posle me je par puta zvao, da se raspita da li sam uspeo da popravim za lovu koju je isplatilo osiguranje i da li treba on da doda još! Izgleda da još ima poštenog sveta!
  40. 1 point
    Razumem i jedne i druge, vreme je takvo da su nam živci zapeti kao strune pa zaboravljamo da živimo u vremenu u kome je dobro što smo sutradan uopšte živi a ne što smo u opšte sa zakašnjenjem nekome odgovorili na poruku i upit. Ljudi su umorni, kako mi korisnici tako i prodavci usluga i jedino saosećanje i tolerancija nam mogu pomoći. Nema druge, to nam je što nam je, dok smo živi...
  41. 1 point
    MS PK

    Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 150

    Ne mora nista od navedenog Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  42. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  43. 1 point
    Loon123

    Funny photos

  44. 1 point
    Ivan

    F1: Red Bull

    Verstappen: Mentalitet Honde je drugačiji od Renaultovog Holanđanin je rekao da je odnos njegovog tima sa sadašnjim snabdevačem motora potpuno drugačiji od onog koji su imali sa Renaultom. Red Bull je u saradnji sa Renaultom u periodu od 2010. do 2013. osvojio sve šampionske titule, ali je odnos između dve strane počeo da se raspada sa početkom ere hibridnih motora. Renault se mučio sa performansama i pouzdanošću, a slično je bilo i sa Hondom, koja se 2015. vratila u Formulu 1 kao ekskluzivni partner McLarena. Ipak, od kako su Red Bull i Honda započeli saradnju, sve je mnogo bolje, a ove sezone se čak bore protiv Mercedesa za titulu. Verstappen je sada rekao da je saradnja Red Bulla sa Hondom potpuno drugačija od one sa Renaultom. „Saradnja je potpuno drugačija pošto je sve nekako bolje integrisano. Mentalitet Honde je drugačiji. Ne govorim to da bih kritikovao Renault, ali je razlika jasna. Meni lično prija saradnja sa Hondom“, izjavio je Verstappen. Honda se na kraju ove sezone povlači iz Formule 1, a Red Bull će preuzeti kompletnu intelektualnu svojinu japanskog proizvođača i nastaviće da koristi njihove motore koji će biti ribrendirani. „Naravno da smo sada posvećeni tome i verujemo u projekat. Samo će vreme pokazati da li ćemo se snaći kako treba. Mi sa naše strane činimo sve da uspemo“, dodao je Verstappen. Preuzeto sa: pole-position.rs
  45. 1 point
    Ivan

    F1: Kalendar trka

    Potvrđen kalendar za 2022. Formula 1 je danas i zvanično potvrdila kalendar za sledeću sezonu. Kao što je i ranije nagovešteno, ponovo ćemo krenuti noćnom trkom iz Bahreina i to 20. marta, dok će se sezona još jednom završiti u Abu Dabiju, ali već 20. novembra. VN Singapura, Australije, Japana i Kanade su ponovo uvrštene na kalendar, nakon što su bile otkazivane dve odine zaredom. VN Kine se i definitivno neće voziti treću godinu zaredom, a očekivano je menja VN „Emilija Romanja“. U maju ćemo gledati debi VN Majamija, druge trke na tlu SAD, a za VN Monaka je potvrđeno da će se slobodni treninzi umesto četvrtkom od sada voziti standardno petkom. Predsezonska testiranja kreću petodnevnim testom u Barseloni od 21. do 25. februara, nakon čega sledi put u Bahrein i trodnevni test od 10. o 12. marta. Plan je da se u 2022. vozi i šest sprint trka, ali još uvek nije odlučeno gde ćemo ih gledati. Preuzeto sa: pole-position.rs
  46. 1 point
    Woodoo

    Vicevi 120%

  47. 1 point
    Ivan

    F1: Kalendar trka

    Legendarna staza i lepa vest: Imola sve bliže četvorogodišnjem ugovoru sa Formulom 1 Vlasti regije Emilija Romanja su objavile da su dobile neophodne finansije i dozvolu da održavaju trku Formule 1 u Imoli do 2025. Legendarna staza Enzo e Dino Ferrari se prošle godine vratila na kalendar Formule 1 kao jedna od zamena za trke koje su morale da otkažu domaćinstvo zbog pandemije koronavirusa. Trke Formule 1 u Imoli su se pre toga održavale od 1980 do 2006. Događaj je jednom poneo ime VN Italije u izostanku Monce, dok je kasnije bila poznata kao VN San Marina. Prošle i ove godine se trka zvala VN „Emilija Romanja“ a nije tajna da su vlasti ove italijanske regije želeli da njihova staza ponovo bude redovna na kalendaru. Sada je regionalna vlada dobila odobrenje Italijanske vlade, ali i finansijski paket koji treba da pomogne u povratku Imole na kalendar Formule 1. Od neophodnih 20 miliona evra, 12 miliona će dati Italijanska vlada, 5 miliona regionalna vlada, 2 miliona jedna privatna kompanija, milion Auto-moto klub Italije. To znači da organizatori sada imaju dozvolu da uvedu pregovore sa Formulom 1 u završnu fazu i dogovore četvorogodišnji ugovor. Preuzeto sa: pole-position.rs
  48. 1 point
    Ivan

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    +1 Da budem iskren, uvek me je fascinirala ta zelja da ljudi "na sebi" testiraju (pogotovo zimske) no-name brandove/modele, pretpostavljam proizvodjaca sa dalekog Istoka. PS: Zamoli @Axic da prepipa, omirise i zavrti u ruci tu gumu, pa ce ti reci sta mozes da ocekujes .
  49. 1 point
  50. 1 point
    vicent

    Funny photos

    . Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka . Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...