Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/23/21 in Posts

  1. 8 points
    Nebek

    Funny photos

  2. 7 points
    Dzimbo

    Funny photos

  3. 5 points
    Woodoo

    Funny photos

  4. 3 points
    Ivan

    F1: Štajerska 2021

    Zvanično ime: Formula 1 BWT Grosser Preis Der Steiermark 2021 Lokacija: Red Bull Ring, Špilberg, Austrija Datum: 25.-27. jun 2021. Petak 25.06.2021. Prvi trening: 11:30h – 12.30h Drugi trening: 15:00h – 16.00h Subota 26.06.2021. Treći trening: 12:00h – 13.00h Kvalifikacije: 15:00h – 16.00h Nedelja 27.06.2021. Trka: 15:00h Broj krugova: 71 Dužina staze: 4.318 km Dužina trke: 306.452 km Österreichring je Austrijska staza koja je bila domacin F1 18 uzastopnih godina od 1970. do 1987. Staza je skraćena 1997. godine, a naziv je promenila u A1 ring i ugostila je ponovo F1 od 1997. do 2003. godine. Staza se nalazi u Spielbergu , Styria, ali je za staru stazu Österreichring lokacija često bila Zeltweg jer je veći grad i poznatiji od Spielberga. Medjutim staza nikada nije menjala svoju lokaciju, samo je modifikovana. Staza je poznata kao veoma brza, pa su tako automobili koji imaju 5 brzina kroz sve krivine prolazili u 3 brzini ili većoj, dok su automobili koji imaju 6 stepeni prenosa te krivine savladavali u ne nižoj brzini od 4. Mnogi su smatrali ovu stazu jako opasnom pogotovo “Boschkurve” krivinu. 180* desnu krivinu koja skoro da nije imala mesta za izletanje. Neke od krivina su bile samo običan put pa je u tim krivinama bila jako mala zaštita ili gotovo nikakva. Na stazi je verovatnmo najviše udesa vidjeno na samom startu trke, jer širina staze na tom delu bila je svega 9 metara, pa je bolidima koji su široki oko 1.8 m bilo teško da preteknu nekog ispred sebe, a da pri tom ne bude rizično. “Profesor” Alain Prost je često govorio da bi sve staze mogle biti promenjene, ali da A1 ring treba da ostane isti, mada nekoliko proširenja na stazi i izletne površine ne bi škodile. 1987. godine tokom Austrijskog GP-ja vidjeno je nekoliko restarta, što je navelo čelnike da razmisle o sigurnosti staze. Rezultat toga bilo je povlačenje iz kalendara F1 do 1997. kada je staza preuredjena i skraćena. Staza je skraćena sa 5.942 m na 4.326 m, a umesto brzih krivina sada su tu postavljene sporije krivine kako bi se dobile mogućnosti preticanja. Postoje 3 duga pravca kao i krivudavi sektor koji zahteva dobar set-up bolida. Nakon 2003. A1 Ring nije bio u kalendaru Fromule 1 punih deset godina. Ipak, zahvaljujući Red Bullu koji je kupio stazu 2013. VN Austrije se vratila na kalendar. Ime staze je ponovo promenjeno i ona sada nosi naziv Red Bull Ring. Većih izmena na samoj stazi nije bilo tako da ona i dalje ostavlja jako dobar utisak na sve vozače. Brza staza i pomalo opasna mamila je vozače da svaku krivinu prodju što brže i što bolje, a prema rečima starijih vozača staza koja je izvlačila najbolje iz bolida, ali i iz vozača. Staza je karakteristicna po tome sto ima tri DRS zone jednu za drugom, a vozi se desni krug: Koriscen materijal sa AUT19@FLCS
  5. 3 points
    integralac

    Funny photos

  6. 3 points
    PremieRacing

    E-Bike (DIY)

    Sve alternative za motor su u lgbt bojama...
  7. 3 points
    dach@

    Funny photos

  8. 2 points
    Ne otvarajte "Pandorinu kutiju" !
  9. 2 points
  10. 2 points
    Axic

    Fudbal - jednostavno!

    Da je euro 1971 sa sadašnjim igračima
  11. 2 points
    Bingodalton

    Fiat Tipo HB CROSS

    Ali kad ga cipujes, na 205kmh ce biti na 2800rpm Tako znalci kazu
  12. 2 points
    Ako ces za rezervni tocak (koji mozda nikad neces ni koristiti) - bagatelno mozes da nadjes neku 5x98 sa Alfe. Za nesto sto ce radni vek provesti dzedzeci u gepeku - dovoljna ti je i 15'' felna, imas ih vec od 10 EUR. Na nju ide takodje jeftina 195/65/15 guma (koja je obimom pandan 205/55/16). Za bukvalno smesne pare mozes da napakujes rezervni tocak, umesto da visestruko skuplje placas 16'' celicaru i gumu, za koje uglavnom deru jer su redje. A ljudi se (cesto u neznanju) zalete i traze iskljucivo njih za 500L i Tipo, pa prodavci koriste i tu okolnost. Ako nadjes 16'' celicnu felnu, vodi racuna da nije sa manjim ET (tipa oko 31, ne secam se tacno). Proveravao sam jednom clanu koji je posle duge potrage konacno kupio 16'' za Tipo - ispostavilo se da sa tim ET idu samo 16'' felne za njihov teretni program . Scudo i braca Jumpy, Expert, Nemo... Za putnicki su sa vecim ET (uvucenije), koji si napisao. PS: Sugestija je cisto drugarska, ne zameri ako trazis iskljucivo 16'' i iskljucivo novu .
  13. 2 points
    Molim admina da uredi slike i post. Elem moja potrosnja Kv-Np-Ro-Pg-Bd . U povratku preko BP-ZL-ČA Klimatizacija je radila 30% puta. Auto dupke pun, gume 225/45/17 Conti EcoContact 5, gorivo obican benzin NIS. Prilikom vise kracih pauza auto je konstantno radio u mestu tako da se i to malo odrazilo na prosecnu brzinu. Za gabaritnu Deltu i 1.4 turbaka odlicna potrosnja. P.S. Vise puta testitan bord po metodi 'Licno sipanje do cepa' i definitivno smanjuje za 0.2.
  14. 2 points
    ISV_01

    E-Bike (DIY)

    Paaaa....sve zavisi. U principu možeš i sam da od delova sklopiš nešto da valja ali se postavlja pitanje koliko ćeš uštedeti, kakve su baterije (i imaju li garanciju ofc) i na sve to dodaš punjač. Da ti lepo prodaš Anakondu, motor i kupiš neki brutalni MTB e-Bike za oko iljadu eura i da si miran narednih par godina i što se tiče autonomije, trajanja baterije i eliminacije gužve Jerbo, nema svrhe samo kupiti e-bike za od-do ako ti nije to-to...tj ne možeš ništa specijalno sa njim. Ovi što dostavljaju klopu mahom su ili city-bajkovi ili mtb (što je meni i najlogičnije jer MTB guma trpi sve).
  15. 2 points
    knezevic76

    Funny photos

    Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
  16. 1 point
    Dobro jutro! Obrni-okreni tri zavrtnja viska. Hebes majstora bez viska delova ! Ipak, sve stoji k'o iz vabrike! Nego, zahvaljujuci dobrim ljudima (citaj @Ivan) vratili smo u funkciju veoma bitan uredjaj na autu! Za ovu gimnastiku vam treba nesto alata, malo strpljenja i dosta ladnog (pivo) osvezenja! Pored raznih Toreksa (od 8 do 40), imbusa (od 3 do 5), treba vam i jedan specijalni 5,5 za zavrtnje na Aktuatorima. Ali to ni'e kraj. Za oslobadjanje zavrtnjeva Aktuatora recirkulacije potrban je poseban 5,5 zakrivljeni prstenasti kojeg inace nema "nidje" ! Znaci, rucna izrada! Da krenemo: Ne bih se posebno zadrzavao oko ovih perifernih delova jer je uglavnom vec obradjivano i relativno poznato. Nakon skidanja obloge rucice menjaca, audio uredjaja i komandi klime sa dodacima treba skinuti rashladni odeljak sa naslonom za ruku. Unutar rashladne "police" u dnu se nalazi zavrtanj. Sledeci je naslon za ruku pa ventilacioni tunel. Leva i desna obloga ventilacije sada moze da se demontira. Nakon ovoga, situacija je prilicno jasna. Poklopac osiguraca je sledeci. Slika pokazuje odvajanje zastite kolena. U ovoj fazi skinuti i ostavu ispred suvozaca. Nemam sliku nakon ove "operacije" ali, prosto je i sve ce se samo kas'ti! : Skinuti obloge (gornja/donja) upravljaca (imbus 3). Raskaciti konektore oko upravljaca i kruznu antenu na bravi paljenja! Za izvijanje zavrtnja vratila upravljaca je potreban nasadni toreks ali u nedostatku je dobar i obican nasadni 10. Samo pazljivo! Kada je vratilo slobodno, svuci ga sa rukavca a upravljac "nose" cetiri zavrtnja Toreks 40. Pazljivo spustite upravljac da se ne povredite! Km sat drze imbusi (3.) sa gornje i toreksi (20 mislim) sa donje strane iza zavesice. Iza cajgera i izolacije su zavrtnji od table. Sa gornje strane table treba skinuti ukrasnu lajsnu sa ventilacionog otvora i osloboditi svetlosni senzor. Pazite da ne pokidate kabal kojim je vezan a oslobadjate senzor sa njegove donje strane. Ispod, u ventilacionom kanalu su bili skriveni zavrtnji table koje treba otpustiti kako bi uklonili istu. Dobro bi vam posluzio fleksi nastavak za gedoru. Ako ste sve zavrtnje izvili tabla bi trbalo da se lako oslobodi pomeranjem na gore i ka sebi. Osecajno! Sledeca situacija: Oslobodite vazdusni jastuk suvozaca. Slika govori: Zanemarite AirBag! Zamislite da je skinut. Armaturu drze zavrtnji u "A" stubovima, levo/desno od ventilacione komore i ispod vetrobrana! Ovi su problematicni... Potreban vam je imbus 5 sa skracenim vrhom (kraci krak) kako bi ste prisli sa prednje strane. Ja sam otpustio zavrtnje u stubovima i ispod vetrobrana pa nekoliko mm povukao sve ka sebi kako bih dobio malo prostora za imbus. Ovako izgleda situacija kada ste odvojili armaturu... Odvrtac "krstasti" za oslobadjanje nastavka ventilacije... Ovde pocinje tezi deo. Spec. kljucic 5,5 i dosta strpljenja za skidanje Aktuatora recirkulacije. Poskidajte ostale Aktuatore i izvrsite zamenu polomnjenih osovina i vratite ih tek nakon zavrsite sa Aktuatorom klapne za recirkulaciju. Sve vratite na svoje mesto vodeci racuna kako je bilo. Rezervne delove mozete naci kod Bogunovica... Ko ne bude imao viska zavrtnjeva ima pivo od mene! Voleo bih da sam imao malo mozga kada sam sve ovo radio kako bi slika bila kompletnija ali se nadam da ce i ovo biti dovoljno da se razbije strah i fama oko sredjivanja motorica klime! Hvala Vi i ne zamerite!
  17. 1 point
    igor0511

    P: Peda XT Pro 125 2018.godiste

    Evo da okacim ovde za bagatelnu cenu ako se nekom voza. Ja sam presao skoro 1000km od septembra tako da nema ponete, a po svemu sudeci i manje cu na dalje. Drugi razlog prodaje je sto trazi malo ljubavi, a ja nemam vremena da se bavim sa njim trenutno. Registrovan je do kraja maja 2022. Vodi se na A1 kategoriju. Mali servis sam poslednji sam uradio pre 50km. Presao oko 7000km ukupno. Od nedostataka ima: * Ponekad se gasi kad se zagreje, najverovatnije stelovanje karburatora treba da se uradi * Grebucka nesto iz auspuha na oko 1500rpm, moguce da se otkacio * Far malo landara, moze da se ucvrsti * Poneka pukotinica na plastici od toga sto je Kinez Cena 900e forumaska sto je 200e manje od trenutno najjeftinijeg XT na oglasima. Racunam da ostavlja lufta da se ove sitnice srede, a i moze u sopstvenoj radinosti posto je sve na srafciger. Moze zamena za elektricni bicikl ili trotinet uz doplatu Predstavljen je ovde:
  18. 1 point
    @majkicbane 7-10 radnih dana. Ono sto je smesno je sto ne mozes da dobijes probne tablice u npr BG ili NS ako je auto carinjen u Subotici. Kazu da odes u Suboticu pa izvadis probe sto je priznacete suludo al eto jos jednom nase glupe drzave i administracije na delu.
  19. 1 point
    Jug

    Kupovina automobila do xxxxx eura

    Kolega, ako si štucao neki dan kad sam testno vozio jednog Talismana, to sam bio ja Iskreno, pomislio sam na ove tvoje komentare jer Talismana nisam nesto drugacije promatrao sem kao verovatno najlepši u klasi, sa svim boljkama tog odnosa u auto industriji. Neki dan sam međutim imao priliku da provozam taj auto u karavan izvedbi sa onim 1.6 dci od 130 konja. Zanimljivo bio je manuelni menjač. Nisam vozio mazdu 6, vozio sam starijeg 508 i b8, b6. Pa evo, iako razumem sve što si napisao, moram priznati da auto nisam doživeo tako katastrofalno kao ti. U svim segmentima. Zarad poređenja passat b8 se bolje vozi u krivinama (vozio sam karavan), bio je dsg i ne mogu to poredim, dsg u 1.6 savrseno dozira snagu tog motora. Generalno passat b8 je bolje sklopljen auto ucelo. No, iskreno, 508 mi nije nesto daleko od Talismana, štaviše Talisman ako se razume za šta je napravljen ima neki svoj šarm i ruku na srce prebrutalno je nacrta auto. A nudi komfor onoga za sta je predvidjen: velika francuska udobna in direktna limuzina za kruziranje magistralnim i autoputem. Zanimljivo mi je da sam ga vozio na terenu sa par uzbrdica i da je taj motor ok išao. Nije trkač naravno ali nije baš ni premrtav. Snage mu manjka u međubrzinjima, istina, ali kažem nije on tome ni namenjen. Iznenadilo me je što se lako vozi, okreta je, iako je naročito karavanska verzija ogromna. Menjač je soliddan, mogo bi biti bolji ali može da prođe, ne bih ga ocenio kao totalni treš. Enterijer kao u celoj ekipi renoa, ali ipak zbog masivnosti u talismanu je to u nekim detaljima dosta dobro odrađeno iako ima i fejlova. Udobnost je dobra mada mozda malo pojedinim momentima imaš utisak kao da voziš na nekim balonima (bio je 17cama čini mi se). Velik je i pufnast i tako se i vozi. Passat je tu mnogo definisaniji uvožnji, standardno. Generalni utisak sa tim 1. 6 dci 130ks motorom nije loš. Ne znam koliko su ti motori pouzdani, verovatno znaš više. I to mu je def donja granica snage, ispod toga ne vredi uzimati. Dakle, 1.5 nikako. Generalni utisak o autu isto nije katastrofalan. Imaju francuzi to nešto i Talisman se ne vozi na način nekog bmw ili slično pa ni passata ali je solidan. Štaviše deluje mi zanimljivije nego mondeo i 508. Passat je, naravno, daleko bolje sklopljen auto. Molim te nemoj da shvatis ovo kao neku polemiku ili nedaj boze sta slicno, nego mi je tvoj komentar ostao upecatljiv i slazem se sa dosta toga a opet neke stvari mi toliko ne smetaju. Štaviše kada bih lično birao prvi bi pik bio b8 a odmah zatim Talisman, naravno nikako u 1.5 dci verziji, nego ovoj 1.6 pod uslovom da ta 1.6 nema nekih izrazenih mana. Nisam upućen pa ne znam. Mondeo je super i 508 ali bi mi bili manje upecatljivi. No to je samo moj licni utisak.
  20. 1 point
    Ista prica kao vise puta do sada. Za copavac koji mozda nikada neces koristiti mozes i jeftiniju i daleko cescu 15'' felnu, 5x98, nose ih Alfe. Moze i copa (10 EUR copa, 10 EUR alat u Indjiji) ili cak klasicna felna, u tom slucaju obimom 16'', pandan je 195/65/15 guma.
  21. 1 point
    Ivan

    F1: Azerbejdžan 2021

    Tost: Znam zašto su gume pucale u Bakuu i krivac nisu ni Pirelli ni timovi Šef ekipe AlphaTauri je pre par dana izneo svoju teoriju o incidentima na VN Azerbejdžana. Naime, u pitanju su grejači za gume, koje Tost ne voli, a sada podseća da je i ranije izražavao svoje nezadovoljstvo njima. „Pre tri godine sam se intenzivno borio za to da se grejači zabrane. Pre tri-četiri nedelje sam odobrio porudžbinu grejača za sledeću sezonu. To nas je koštalo 375000 funti. Čemu to?“, pita se Tost. „Kao prvo, trošimo mnogo novca za te grejače. Drugo, tehnički je sada veoma komplikovano i oko njih se razvila čitava nauka. Nije samo tu grejanje guma, već se greju i felne i sve to na precizno određeni način. U svakom timu četiri i li pet inženjera radi na ovom procesu. Potom se postavlja i pitanje održivosti. Potrebno nam je dosta energije za taj proces grejanja guma“, dodao je Tost. Grejači guma su se našli u centru pažnje nakon incidenata u Bakuu zbog činjenice da je Pirelli nakon svoje istrage ustanovio da je najverovatniji problem bilo to kako su timovi pripremali svoje gume i da su manipulisanjem temperaturom uspevali da snize pritisak u gumama. Tost smatra da je rešenje veoma jednostavno. „Bilo bi toliko lakše da nemamo grejače, a da FIA razvije senzor samo za merenje pritiska. Često se pitam zašto komplikujemo sve. Pirelli je samo dužan da nam dostavi gume koje rade u ovim uslovima. Ranije nismo imali grejače u Formuli 1. Davno je to bilo, ali nije neizvodivo. U drugim serijama isto nemamo grejače. Sve je nekako komplikovano, a sledeće godine imamo i potpuno nove gume“, izjavio je Tost. Preuzeto sa: pole-position.rs
  22. 1 point
    neshaoct

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    @TeaseR Na 159-ki su te gume...bile su i prošlih godina, nisam ništa posebno drugačije primetio po pitanju buke. Proveri pritisak u gumama...
  23. 1 point
    @bratsaja Ja sam radio remont menjaca u Sapcu pa sam ujedno trazio da mi zameni taj zupcanik mada mi je covek rekao da je na mojoj multipli koja je 2008 vec fabricki ide "duza" brzina u odnosu na starije Multiple. Svejedno sam dobio oko 500 obrtaja manje na autoputu. Naravno gubi se snaga na uzbrdici ali ionako je motor slabasan za ovu karoseriju tako da je neminovno saltanje u 4u u pre ili kasnije. Za voznju po ravnici i autoputu odlicna stvar.
  24. 1 point
    neshaoct

    Moto GP: Počinje nova sezona

    Zarko: Za mene je dobro što je Markes pobedio Francuski motociklista Žoan Zarko izjavio je da je za njegove šanse da osvoji titulu u Moto GP šampionatu dobro što je na trci za Veliku nagradu Nemačke najbolji bio Mark Markes iz Repsol Honde. Markes, osmostruki svetski prvak u motociklizmu, slavio je ubedljivo ispred Migela Oliveire i Fabija Kvartarara. ''U ovom šampionatu uvek postoji misao da će Mark pobediti. Sreća za mene je što je on propustio neke trke na startu sezone, pa njegova pobeda na stazi Zahsenring meni ne oduzima mnogo poena u šampionskoj trci. Nisam dopustio Fabiju da napravi veliku razliku, tako da je za taj proračun za mene dobro što je Mark pobedio'', izjavio je Žoan Zarko. ''Migel Oliveira je u odličnoj formi i ima 55 poena iz tri trke. Treba da budem oprezan i da mu ne dozvolim da osvoji previše poena'', rekao je 30-godišnjak iz Kana. Zarko je trenutno drugi u generalnom plasmanu sa 109 bodova, 22 manje od vodećeg zemljaka Fabija Kvartarara, a devet više od trećeplasiranog Džeka Milera. Markes, koji se vraća posle povrede ruke koja je zahtevala višestruke operacije, trenutno je deseti sa 41 bodom. Espargaro: Markes mi je otvorio oči Pol Espargaro nije bio zadovoljan svojim izdanjem na trci za Veliku nagradu Nemačke u Moto GP šampionatu. Osvojio je tek deseto mesto sa 14 sekundi zaostatka u odnosu na pobednika Marka Markesa, njegovog klupskog druga u Repsol Hondi. Do trijumfa Markesa, Honda je prolazila kroz težak period u 2021. godini. Nisu uspeli da se domognu nijednog podijuma, najbolji plasman ostvario je Japanac Nakagami u Herezu, kada je bio četvti. Espargaro smatra da bi od Velike nagrade Nemačke sve trebalo da krene bolje za japanskog proizvođača. ''Posle Markovog trijumfa jasno je da imamo motocikl koji može da pobeđuje. Markes mi je otvorio oči. Naravno njegovi vozački kvaliteti su neverovatni, ali ne bi uspeo da nema kompetitivnu mašinu. Moram da izvučem 100% mogućnosti iz motora, onako kako je on to uradio'', istakao je Espargaro. Španski vozač je istakao da u narednom periodu i on mora da se dokaže. ''Pokušaću da kopiram Markov način vožnje, da uhvatim njegove linije. Od ovog trenutka više nema izgovora. Moram da radim ono što on radi ili sam jednostavno suviše spor za ovaj motocikl'', rekao je Espargaro. U generalnom plasmanu Moto GP šampionata Espargaro zauzima 12. mesto sa 35 poena. Ubedljivo vodi Fabio Kvartararo sa 131. bodom. Naredna trka u Moto GP kalendaru je Velika nagrada Holandije 27. juna, a čitavu akciju sa staze Asen moći ćete da pratite u direktnim prenosima tokom celog vikenda samo na kanalima Sport kluba. preuzeto sa - Auto Blog
  25. 1 point
    neshaoct

    Fiat Tipo HB CROSS

    Deo postova je sada ovde: - Fiat Nuova Tipo - podešavanje LED farova
  26. 1 point
    Ivan

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Sredjene slike i format .
  27. 1 point
    Milutinac

    Koje kočione pločice, diskove?

    To moras da znas da je Brembo klasa 3 otprilike. Evo pitaj momke iz Slajera sta misle o ovom domacem Brembu, pa vidi sta ce ti reci... Da, naravno. Kod mene su galfer std. diskovi i galfer sport plocice i to koci ludo burazere. Car disk ne bi trebao i smeo da kaska nista za onim u Galfer kutiji...
  28. 1 point
    Milutinac

    Bravo za ovaj Bravo

    I te kako potrebne imam ih i pakao su... Rade tako sto dok su hladne ili na standardnim/redovnim temperaturama rade kao i svake druge, potpuno redovne plocice. Ali kada im se malo podigne temperatura zakivaju kao blesave...i nemaju apsolutno nikakav fade..zato moraju biti uparene sa dobrim diskovima, jer imam utisak da bi tada, u tim uslovima sastrugale neki valeo/metelli ili sl. za 10 kocenja... OMR-a sto se tice izgleda da je pocela polako da stize roba i to me bas raduje... OMR je oooozbiljno ime
  29. 1 point
    ISV_01

    E-Bike (DIY)

    Neka od reklama za konvertovanje u e-bike Da se razumemo, dajem primer. Dakle, najjači set sa baterijom ispod 1kW je oko 667e. Na to ide ugradnja (70e), pletenje točka (35E). Radijus 50km bez okretaja pedala pri brzini 25km/h, max brzina oko 60km/h. Dakle radijus (po meni) je solidno mali za cifru od približno 770e. I onda uzmeš da obrćeš oglase...i naletiš na isti cenovni rang za polovan/nova bajk sa ozbiljnijom elektronikom (Bosh) i većom ili u najmanju ruku istom autonomijom. XWave e-bike nov Vtt MTB 27,5 I maaalo iznad cenovnog ranga obziljnija mašina. Crosswave MTB ebike Ako pogledamo cene konverzijskih delova...maltene se nađe nov bajk sa svim time. Jedino što mi je malo čudno je trajanje i eksploatacija baterije iz kompleta za konverziju i npr Bosh-ovih. Moguće da je sam sistem kod Bosh-a "ekonomičniji" sa aspekta potrošnje energije.
  30. 1 point
    Ništa dramatično... Ali ako misliš da sa 2.500,- kupiš auto tog godišta i klase i ništa ne uložiš u narednom periodu, onda si u zabludi. Sve što bude trebalo može da se uradi i popravi pa prema tome uživaj. Ako je trenutno bez ulaganja, odmah posle registracije kreni sa preventivnim održavanjem i sa štekanjem para za neke veće zahvate (navele su kolege, turbine, zamajci, čuda, muda...). Ponuda je dobra i vredi tih para svakako.
  31. 1 point
    Gledajuci sada projekciju na zidu - bogami sam ipak bio u pravu da ti je levi far primetno podignutiji od desnog : Pogledaj pre svega zize oznacene strelicama, ali i cut-off na krajevima. A ovo je tek na par metara, zamisli onda koja je razlika na par desetina: I ako se namerno pravi manja razlika u nivelaciji izmedju dva fara, radi se obrnuto. Levi naravno da ne smeta, a desni far se "pukne" malo vise niz ivicu puta zbog vidljivosti i bezbednosti. I pogotovo kod farova koji nisu reflektorski (tj. kod onih koji imaju vrlo malo rasipanje preko cut-off linije). Pitanje je i koliki je to pad kod tebe - ako je manje nego sto treba (1%), na vecoj razdaljini naravno da ce smetati drugima. Proveri ti to lepo po PS, sa markerima na zidu. Pisao sam bas ovde konkretno za Tipo, za sta je koji sraf: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/41139-štelovanje-farova/&do=findComment&comment=1523532 A rekoh ti vec sta sam na Tipu sve vidjao i kako je par njih doslo iz fabrike. Dokaz da nesto ne valja je i da ti ne blicaju kada si oborio snop iz kabine.
  32. 1 point
    Ivan

    Patrola do Turske 2019. / 2021. / 2022.

    Buraz, predomislio sam se ipak... Ostajem da brckam noge na Adi - sto je sigurno, sigurno je. Samo da mi ne polupaju stakla sa makiske strane.
  33. 1 point
    Čelične felne za Ford vozila sa 5x108 rasponom rupa. Bukvalno sve od Forda od 2005 pa na ovamo. (Osim Galaxyja koji je 5x112) Felne u vrlo dobrom stanju. Stigle Is CH. Ratkapne su ok i iz originala su. Gume su...za reciklažu Cena za sve 100eur. Igor 0603199699
  34. 1 point
    Grafit

    E-Bike (DIY)

    @igor0511 Imaš na kupujemprodajem neke iz Inđije (čini mi se) koji rade konverziju tvog bicikla na ebike. Imaju više nivoa snage, radijusa itd. Izguglaj... Ja uzeo ovaj polovnjak za 380 evra pre par meseci. Lepo se vozi. Lako postigneš na ravnom 20 km/h, a otpor na pedalama je prosto ”neprijatan”, kao da si nizbrdici, pa se bicikl brže kreće nego što ti možeš da vrtiš pedale. Radijus 50-ak km.
  35. 1 point
    Ako neces da provlacis novu antenu skroz do krova i menjas fabricku FM antenu, u Veltehu imaju antenu sa Fakra konektorom, ja sam konkretno u Giulietti uspeo da je spakujem ispod plastike gornjih luftera, odmah pored displeja i radi solidno. Ne vidi se nigde nista i radi kao fabrika. Mislim da je antena bila 1500 din. Nisam pratio dokle si stigao sa ugradnjom, ali smo mi ugradili, povezali i Blue&me pa je dobijen ceo ugodjaj, bluetooth handsfree, usb & aux gde se pored citanja muzike sa usb drajva za sitne pare na aliju kupi bluetooth prijemnik koji ide u aux a napaja se sa usb porta, pa samim tim imam i bluetooth muziku, to jest A2DP konekciju preko AUX moda.
  36. 1 point
    ISV_01

    Bravo za ovaj Bravo

    Akebono standard diskovi + Galfer HP plocice kao civilna varijanta koja ubija kako zakiva za pristojno novca (ima kod mene na temi kada sam menjao) . Trust me. Narucio od Slayer-a. Za ostatak para idi na letovanje. Ako bas hoces da se rasipas, posalji upit Slayer-u za HP diskove i plocice... Ali verujem da ce te proci zelja kada cujes cifru. Evo ga post Isv galfer Jedva 120e.
  37. 1 point
    Mijailović P.

    Bravo za ovaj Bravo

    +1 Jeste da je MS poznati "Kir" ali se ovoga puta slažem u potpunosti. Sa druge strane, merak nema cenu. O isplativosti je izlišno bilo šta komentarisati.
  38. 1 point
    ISV_01

    E-Bike (DIY)

    Meni je nekako eBike i dalje bolji od tog skutera, posebno 29" mtb. Prvo, nezavistan si gde, kuda i kako ces voziti. Drugo, bajs je, mozes sa njim off road i iskljuciti elektromotor ako hoces da uzivas u biciklizmu na bilo koji nacin. Tezina jeste problem, ali zato noviji MTB imaju najcesce 1x12 brzina od cega pozadi cesto bude 50T zubcanik kao najveci (ili cak i veci tipa 52T) pozadi 11T kao najmanji, a napred bude tipa 30-32T.... To ide uz masnu banderu u najlaksem rezimu a u najtezem sasvim solidno 30 km/h pici. Trece je izbor guma (slik, off road ili neke polu kombinovane kao Conti Race King). Cetvrto, opet moze na nosac ako skines bateriju i tocak/tockove. Mane: da, servis na iole dobrom mtb sa delovima klase Deore kosta vise nego servis na tim elektro skuteru jer... On ga ni nema.
  39. 1 point
    MS PK

    Bravo za ovaj Bravo

    Kako se to isplati? Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  40. 1 point
    rkoma1986

    Fiat Tipo HB CROSS

    Dobro bre ljudi, pricam o benzincu sa tri cilindra i 1000 kubika, ne lozite se
  41. 1 point
    totti

    ''Crne kutije'' i u automobilima?

    Ne to sa slike... kutija koju voziš [emoji3]
  42. 1 point
    Dzimbo

    Funny photos

  43. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  44. 1 point
    dach@

    Funny photos

  45. 1 point
    Axic

    Funny photos

  46. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  47. 1 point
    darkman14

    Neko negde nešto prodaje...

    @ISV_01 kad bi kupio gume da si uzeo 18"? Stajale bi felne sezonama u podrumu. U nekom trenutku bi pocele da vrse ulogu kamena u kaci za kupus.
  48. 1 point
    Ivan

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Milutin sutra :
  49. 1 point
  50. 1 point
    neshaoct

    Fiat Nuova 500 eLEARN

    Da bi ste mogli da instalirate Fiat Nuova 500 eLEARN, neophodno je da na svom kompjuteru prethodno imate instaliran DAEMON Tools Lite, koji možete besplatno preuzeti sa ovog linka: Klik OVDE Nakon što instalirate na svoj komp DAEMON Tools Lite, preuzmite sledeće .RAR fajlove u kojima je Fiat Nuova 500 eLEARN: https://www.fiat-lancia.org.rs/eLEARN/Nuova_500/Fiat.500Nuova.part01.rar https://www.fiat-lancia.org.rs/eLEARN/Nuova_500/Fiat.500Nuova.part02.rar https://www.fiat-lancia.org.rs/eLEARN/Nuova_500/Fiat.500Nuova.part03.rar https://www.fiat-lancia.org.rs/eLEARN/Nuova_500/Fiat.500Nuova.part04.rar https://www.fiat-lancia.org.rs/eLEARN/Nuova_500/Fiat.500Nuova.part05.rar Svih 5 fajlova zajedno imaju 130 MB. Otpakujte .RAR fajlove kao što bi inače uradili sa bilo kojim takvim fajlom. Kada to uradite, dobijate jedan .ISO fajl. To izgleda ovako: Desni klik mišem na njega, i izaberite program Daemon Tools Lite: Posle par trenutaka, klik na Run Start.exe Nakon par momenata pokreće se Fiat Nuova 500 eLEARN. Gore levo izaberete jezik programa (npr. Engleski), i Vaš model Fiat Nuova 500: ...i, onda gledajte šta Vas zanima...npr.: =========== Author: Davren Source: fiatforum.com
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...