Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/15/19 in all areas

  1. 6 points
    Zasto te to cudi? Seti se samo skupa u NS....zamalo preko SU
  2. 4 points
    Axic

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Vas dvojica podhitno na private pređite, ovako više ne ide.
  3. 4 points
    Danilo1

    Alfa Romeo 159 SW by IrenaHGT & neshaoct

    @totti da si slikao i vozaca pa da ti odgovorim @Stilisa ne znam da li si cuo gde je sledeci skup
  4. 4 points
  5. 3 points
    igor0511

    P: Leon FR 2.0 TDI

    Evo da objavim ovde posto ne planiram da auto ide na polovne automobile. Razlog za to je sto tamo necu sigurno naci kupca jer bi bio ubedljivo najmanje vozen i mozda i najskuplji auto. A i nemam vremena da se natezem preko telefona. Predstavljanje je ovde: Trenutna kilometraza je 36 000km. Na danasnji dan, pre 3 godine preuzet auto. Svi servisi uradjeni u ovlascenok servisu. Jos 2 godine garancije ima. 0 steta tako da je sledeci full kasko ispod 200e (opada 15% svake godine). Sledeca registracija 14.12.2020. 0 steta i tu, naravno. Doplacen full link. 2 seta felni i guma 18”. Auto je zaista nov. ima samo 5cm otisak na levom zadnjem braniku koji necu da diram jer je sitnica. Sto se ostalog tice isao sam do te mere da uvek parkiram uz stub da neko ne bi ogrebao auto. Cena: 14500e i fiksna. Razlog prodaje: ne vozim ga pa hocu da presjem na neku SUV turbo benzinjaru da tih 10ak kkm godisnje predjem u visoj klasi.
  6. 3 points
    Eto, možemo zaključiti da se ispod haube italijanskih automobila mogu naći samo paukovi i prašina
  7. 2 points
    Veci je silen blok i drugačije je kacenje viljuski koliko znam. Remont obe viljuske sa Brava je bilo 50ak eura, za Djulijetu je oko 100e sa rukama. Duplo je skuplje.
  8. 2 points
    @Danilo1 E idi balavi na instrument tablu od Alfe leba ti
  9. 2 points
    Neće on voziti
  10. 2 points
    Ako smem da probam da dopunim ovo uputstvo jer sam na osnovu njega i ja krenuo u zamenu svećica sam, iako nemam pojma, pa da se zahvalim i probam da dopunim slikama, da bude jasnije. Moj auto je dosao na nekih 27.500 km, svakako sam menjao ulje i filtere pa reko ajd da probam i svećice, pa mozda nekom pomogne. Ako je promasena tema nek neko prebaci od admina gde treba. Za ovu operaciju vam treba gedora 8mm, 10mm, 17mm, 16mm za svećice, šrafciger ravan, neka klešta (za vraćanje obujmice usisnog creva) i naravno svećice NGK DCPR7E-N-10 Kao sto Drasko reče odvrnu se dva šrafa sto drže kućište filtera vazduha, moj auto je iz 2017 pa nazad na kućištu nema šraf nego sam samo zatekao gumu koja drži kućište, bukvalno se celo kućište samo malo snažnije povuče na gore i to je to pre toga naravno treba skinuti šelnu od ovog velikog creva usisa sa desne strane kućišta filtera vazduha, jednostavno se samo kao sto je obelezeno na slici uvuče ravan šrafciger gde je obelezeno i blago se taj jezičak gurne na gore dok šelna ne otpusti (slike su dosta velikog formata pa se nadam da možete uveličati da detaljnije vidite) ovo crevo dovoda vazduha koje ulazi sa leve strane kućišta filtera vazduha se skida najlakse, pritisne se blago na dole kako je oznaceno na slici i izvuče se, jedino što je jako dugačko pa to radite na kraju, nema mesta gde da se izvuče, tako da celo kućište kad oslobodite i povučete ga na desno, ono će samo ispasti E sad možete da vidite ono o čemu je Draško pričao, 4 bobine koje drži svaku po jedan šraf, masa i džekovi,odvrnete masu, bobine i sraf koji je 17mm obeležen žutom crtom koji drži celu tu šinu ostaje vam jos neka žabica/držač sa desne strane bloka motora, jednostavno sa šrafcigerom samo ga podvučete i na gore malo sile i ispada ostaju još džekovi, ovaj gornji se skida tako sto se pritisne ova crna žabica od gore, žuti deo se malo povuče napolje, kolko sam skontao to je kao neki osigurač, potom uz malo cimanja blagog levo desno skine se džekovi sa bobina se oslobode tako što se (bare je tako meni išlo) šrafcigerom ravnim manjim ovaj žuti deo povuče od bobine da izađe tako sve četiri a potom se taj crni deo pritisne i blago levo desno džek se oslobodi, al to polako sva 4 po malo i cela šina će odjednom sići Zaboravih nesto važno možda, pošto niti sam majstor nit se razumem, ja sam ipak zaštitio ovaj usis kada sam ga otkačio sa kućišta,jel kakve sam ja sreće garant bi upalo nešto il ko zna šta, tako da stavice neku jaču kesu i malo gumica ili izolir trake čisto protiv uroka svećice su relativno duboko u motoru pa vam treba produžetak za gedoru 16mm, mora bit gedora za svećice, posto je morate izvući gore, a i kada stavljate novu mora biti u gedori da bi mogli pravilno ušrafiti da ne oštetite navoj il nesto, ja iskreno nisam imao baš za svećicu one imaju neku gumu u sebi ili magnet, iskreno ja sam napravio kupio sam običnu dugačku gedoru 16mm i ubacio sam dva magneta od 10mm (imate u NS u cara dusana neki repro shop) pase ko budali šamar, samo uh učvrstite nekim super lepkom al to sad nije tema, elem lagano su se odvrnule, radite jednu po jednu, kako odvrnete tako odmah ubacujte novu i vraćajte kabel, čisto da motor ostane što kraće otvoren da nesto ne upadne itd kada stavljate novu, mora lagano rukom da se zavrće da ide bez ikakvog jačeg otpora, e sad sto se tice zatezanja, najbolje ko ima taj ključ pa podesi kako je Drasko rekao, al ja nadjoh na netu negde mislim da je na sajtu NGK da se zavrće rukom kolko moze i onda jos nekih 180 stepeni, pa sad... Eto otprilike to je to, posle unazad sve obrnutim redom vraćate, jedino je meni malo muka jer ne znam, šelnu od velikog usisnog creva sam malo teze vratio u leziste ali uspelo je posle malo muke sa špic kleštima pretpostavljam da bi lakse bilo sa onim armiračkim al ih nisam imao, to je to, ovo je samo kao primer nije uputstvo niti treba neko da radi po njemu, za sve sto se desi slomi itd, ja stvarno nisam kriv niti snosim odgovornost. Ako nekom pomognemo ko se ko i ja premisljao dal ce sam dal kod majstora, super, to je i cilj foruma valda da se pomazemo i razmenjujemo misljenja.
  11. 2 points
    Ja u poslednje vreme dižem haubu samo da obrišem prašinu i opajem... Počeli paukovi da se skupljaju, odgovara im valjda, toplo, a čisto... Počinje da me smara to, nema šta da se radi ispod haube.
  12. 2 points
    krenuli u Ada mol 100%
  13. 2 points
    MS PK

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Koza u stilu ruzna bre do daske. Ne znam dal ruznija sedista il tapaciri
  14. 2 points
    N.N.

    Novi FCA biznis plan / Stellantis planovi

    Jeep "Grand Compass" Projekt 598 viđen i u Italiji:
  15. 2 points
    Samo ti prebaci kao sto kolega kaze da uvlaci spoljni vazduh i prestace da kondezuje. Ako vrti unutrasnji posle par minuta kada je auto zagrejan krece kondezacija.Leti mozes da vrtis unutrasnji kada radi klima.
  16. 2 points
    Flex

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Odvratna je blaga rec. Ovo je toliko govno da nemam reci. Bocna potpora nepostojeca, sunder na sedalnom delu poceo da propada, ma zlo. Doci ce i ona na red za zamenu, samo polako.
  17. 2 points
    Prebaci da uvlaci vazduh od spolja...
  18. 2 points
    Evo Mico, da ga vidis celog. @MS PK
  19. 2 points
    Axic

    Funny photos

  20. 2 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  21. 1 point
    pravda za Nesu! @Irena HGT Nigde ne pise da je od Alfe
  22. 1 point
    Djuk85

    Gde sipate gorivo?

    Prešao čovek 200km sa samo 20 litara Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
  23. 1 point
    Flex

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Bar uteha, i to je nesto. Ma sedista su zlo, od prvog dana kukam na njih. Propala su bas, nego vidis da uvek ima precih stvari a i mrzi me da jurim sedista i menjam. Ali doci ce na red, samo da me iznerviraju skroz.
  24. 1 point
    Moguce je posebno... Nije tako skupo, samo je navodno malo 'pain in the ass' promeniti...
  25. 1 point
    zoran011

    P: Fiat 500C

    Kako si uspeo da predjes 20k km godišnje sa malim autom? Sto nisi uzeo nesto komfornije?
  26. 1 point
    smejali bi se i Beogradjani ali su navikli na to..
  27. 1 point
    Sedla

    Alfa Romeo 159 SW by IrenaHGT & neshaoct

    Nema gremlina, provereno.
  28. 1 point
    MS PK

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Plava obicna, actual / active oprema
  29. 1 point
    shuxx

    Z10 by Shuxx

    Mislio sam na skripu guma. Ne kocnica. Nema ABS pa blokira. Ali zaista ruzan osecaj. Gledaju te ko manijaka. A ustvari nisi nesto jako kocio... al blokira.. Sent from my SM-A320FL using Tapatalk
  30. 1 point
    dekirs

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Kad vidim ova sedista setim se svog Stila sa tim istim sedistima i koliko sam ih psovao za taj odvratni materijal Osecao sam se kao da sedim na sedistima presvucenim u onaj dzak za kupus
  31. 1 point
    Da li ti je klapna za cirkulaciju vazduha ispravna? Kod mene samo stavim na prvi crtu ventilator, duvanje na soferku, otborena klapna i ne magli uopste po gradskoj voznji. Na autoputu samo upalim bez da vrti ventilator nego sam pod brzinom auta uvlaci i ne magli. Prvo pogledaj da ti soferka nine prljava, uzmi prvo sredstvo za prozore obrisi, osusi i onda u prodavnici nadji gel za brijanje, ne penu nego gel, namazi soferku svuda unutra i obrisi.
  32. 1 point
    Skuplje od Fiat Brava npr. Npr veliki servis kod Gorana oko 40k, mali oko 12k. Ali to moze verovatno i manje u zavisnosti koje delove, ulje, filtere uzimas.. Ovo je sve za model 2.0 150ks, za benzinjare je jeftinije svakako. Jos jedna stvar je ta sto ako uzimas Giuliettu budi spreman na dranje i po otpadima za polovne delove, jer jbg, relativno je mlad i ne toliko zastupljen auto.
  33. 1 point
    Flex

    Z10 by Shuxx

    Zna te majstor u dusu. Sent from my SM-J530F using Tapatalk
  34. 1 point
    Mijailović P.

    Nuova Bravo 1.4 t-jet 150

    Ostadoh dužan odgovor uvaženom kolegi, al' obzirom na njegovu elokvenciju, siguran sam da naslućuje ... [emoji2958] Ne stižem da nešto više piskaram jer imamo presing u firmi i malo sam se već umorio al' svaki put kad ugledam na parkingu ... [emoji3059] Da ne bude da samo Flex ide na kupanje... [emoji12]
  35. 1 point
    @mare's giulietta Ma, to ni ne gledaju naročito kad far fabrički ima projektor. Stavljaj i ne misli
  36. 1 point
    mare's giulietta

    Funny photos

  37. 1 point
    Ivan

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Hvala Bogu, pa je poziranje u pitanju. Vec se strecnem kada vidim novi post u tvojoj temi .
  38. 1 point
    francuz69

    VW Golf VIII / Golf 8

    Meni su i napred farovi ok, samo to sto su spustili njonju malo srecu kvari
  39. 1 point
    YUgisa

    Kuda ide ovaj svet?

    Bice pre nego normalnih plata.
  40. 1 point
    Znam da će ovo pasti na gluve uši, ali šta ću, volim da bijem bitke osuđene na neuspeh kao i svi Srbi. Elem, @Dule 021, ma šta mi mislili o tvojim poslovnim praksama, verujem da govorim u ime svih koji "ništa ne znamo" kada kažem da ne napadamo TEBE kao čoveka, već ono što radiš da bi zaradio. Hajde da ustanovimo neke osnovne pojmove, za početak: (Pre)Prodavac: Ponuđač robe (u ovom konkretnom slučaju automobila) koji posreduje između originalnog proizvođača ili vlasnika i kupca; sa ciljem ostvarivanja zarade. Kupac: Osoba koja želi postati novi vlasnik robe (prethodno korišćene ili ne) - u ovom slučaju automobila - sa ciljem nabavke što vrednije robe za što manju cenu. Vrednost robe: Individualna percepcija važnosti i poželjnosti robe, a time i maksimalne novčane nadoknade - za svakoga drugačija. Cena robe: Presek velikog broja pojedinačnih vrednosti robe koju joj kupci interno dodeljuju, izražena kao tražena novčana nadoknada pri kojoj će određeni procenat ciljnog tržišta želeti da postane njen vlasnik - određena za sve potencijalne kupce. Ciljno tržište: Skup (potencijalnih) kupaca formiran prema njihovim osobinama; recimo starosti, polu, kupovnoj moći, stepenu obrazovanja, političkim i seksualnim opredeljenjima, itd. E dobro, sad kad znamo čime baratamo, predočio bih ono o čemu priča nas 15 a pobijaš ti jedan. Ti si, dakle, po sopstvenom izboru, u ulozi prodavca. Tvoj cilj, kao što je već izraženo, je ostvarivanje profita, i to je savršeno u redu i legitimno. Ono što se dovodi u pitanje su metodi, odluke i racionalizacije istih koje primenjuješ kako bi do zarade došao. Naime, vrednost auta, kada ga ti nabavljaš, zavisi od tvojih ličnih uverenja i ubeđenja. Koliko god da ti sebe vidiš autoritetom u oblasti procene poželjnosti i upotrebljivosti automobila, a na osnovu životnog i prodajnog iskustva, ti si u proceni vrednosti autoritet isključivo samom sebi. Ne možeš i ne smeš nametati svoj sistem vrednosti nikome drugom, jer samo ti si Dule, i niko više na svetu. Za auto koji mnogo vredi, prema tvojoj ličnoj percepciji, ti bi bio spreman izdvojiti određenu svotu novca. Na vrednost mogu da utiču godina proizvodnje, pređeni kilometri, servisna istorija, stanje mehanike i elektronike, stanje unutrašnjosti i spoljašnjosti, poznate mane i slabosti datog modela, jednostavnost održavanja... Gomila faktora, ali koje ti biraš za sebe. Kada naiđe neki potencijalni kupac, on ima svoj sopstveni sistem vrednovanja robe/auta, i ima puno pravo da ga se drži - pa makar to bilo i na njegovu štetu iz tvoje tačke gledišta. Ne možeš i ne smeš invalidirati nečiji stav da ne želi auto koji je prešao više od x km, bez obzira na to što drugi lažiraju odometar. Ti si i samom sebi, posle toliko godina obmanjivanja kupaca, predstavio spuštanje kilometraže na autima koje prodaješ kao uslugu, kao zaštitu kupčevih interesa. Jer tako je lakše svariti šta zapravo radiš... jer ti, zar ne, prodaješ mnogo bolje automobile nego drugi. Pa naravno da ćeš biti stava kako je tvoj izbor najbolji, ti si ga napravio! Različiti ljudi imaju različite prioritete, a da li su oni ispravni ili ne, nije na tebi da sudiš. Ako si dobar trgovac, ti ćeš potencijalnom kupcu približiti činjenice i višegodišnju mudrost, pa neće biti ovce koje će drugi da šišaju. Problem je u tome što onda zapravo moraš više raditi da bi zaradio. E, tu smo. Sa pravom kilometražom tvoja ciljna publika se znatno smanjuje i tu se slažem da ima mnogo neinformisanih koji nasedaju na razne prevare, manje ili veće opsežne. Ali to ne znači da je tvoj jedini izbor da i ti budeš prevarant, to je samo lakši izbor. Nikako ispravan. "Gađajući", dakle, redukovano ciljno tržište ostavljanjem prave kilometraže, imaćeš manji broj poziva. Zvaće ljudi koji ili su svesni šta prodaješ pa ne možeš da im pričaš bajke o najboljem autu ikada, ili koji veruju da drugi ne varaju na odometru pa misliti kako je tvoj auto mnogo manje vredan pa tako treba da ima i mnogo manju cenu. Ključni deo, ono na čemu svi zameramo: Pored opcije da nabavljaš manje vožena auta u boljem stanju (a koja su za tebe skuplja i novčano i vremenski), kao i opcije da kad već uzimaš starija i voženija kola na njima ne menjaš stanje odometra; izabrao si put najmanjeg otpora. I onda to predstavljaš kao nešto što moraš kako bi ostao kompetitivan i konkurentan na tržištu, pa još i spinuješ to da radiš za dobrobit kupca jer eto, bolje da kupi od tebe, tvoje laži su manje štetne. Pošto bi kupio jučerašnji hleb, u odnosu na danšnji? A koliko bi platio hleb star 10 dana (još je dobar, samo treba malo obrezati buđavi deo)? A koliko bi ga platio ako su ga zamrzli nakon prvog dana, i čuvali smrznutog, a onda ga "posebnom metodom" odmrzli da, prema prodavčevim rečima, maltene nema razlike između tog njihovog najboljeg i super očuvanog desetodnevnog i jučerašnjeg, "časna reč! 17 godina iskustva"? A kako bi se osećao da kupiš takav hleb, za koji ti je rečeno da je jučerašnji, bez pomena o smrzavanju, i onda naknadno saznaš? Verujem da ti mora biti jasno na šta ciljam ovim iznad. Vraćanje kilometraže je prevara, uvek je bila i uvek će biti, jer lažno predstavljaš šta je to što prodaješ. Čak i kada kažeš potencijalnom kupcu (ako to zaista radiš) nakon što dođe i pogleda i proba auto, da si vraćao odometar, zašto očekuješ da je to u redu? Kako onda da ti veruje za išta drugo što si rekao? Kako da veruje da ti nisi isto tako naseo i da je ono što si ti vratio prava kilometraža, a ne duplo manja? Odakle ti pravo da traćiš vreme i resurse ljudima koji nisu iz NS i dolaze kod tebe da pogledaju auto na osnovu lažnih informacija? Ti vraćanjem kilometara proširuješ veštački ciljno tržište, veštački podižeš vrednost robe kako bi podigao cenu i kupca time PREVARIO, jer on se na kupovinu odlulio na osnovu rečenog, a rečeno nije istinito. Ako kupci već "nemaju svest" o današnjoj realnosti upotrebe i trajnosti automobila, OSVESTI IH. Nemoj ih umesto toga varati, pravdajući se samom sebi da "ako ti to ne uradiš, nego drugi sigurno hoće". Neko drugi je svesno odlučio da mu je važnija zarada od obraza, zašto ti misliš da je to u redu? Time što radiš, i ti sâm si deo problema na koji se žališ, a to je da "niko nije pošten prodavac"... Ono što je meni zabavno u celoj priči, je što bi komotno mogao da se baš time izdvojiš, što nećeš vraćati kilometražu, budeš "jedini" koji to ne radi i to na sva zvona reklamiraš! Pri tome, ako se pokažeš i dokažeš da si zaista toliko dobar u biranju dobrog auta koji je "puno" prešao, ja ti garantujem da bi na preporuku imao više mušterija nego na prevaru. Prvi ja bih se potrudio da te svima koji traže polovnjaka preporučim, jer u današnje vreme je apsolutno presudno tačno znati šta kupuješ. Umesto toga, muljamo ovu istu priču već mesecima, a ti uporno odbijaš da prihvatiš kritiku nemoralne poslovne prakse. Siguran sam da žališ što si "priznao" svoje "eksperimente", kao da mi toga nismo bili svesni i pre... Valjda smo budale što smo se ponadali da pominjanjem tako nečega zapravo "isplivava" tvoja savest. Ako ikad odlučiš da budeš prodavac a ne prevarant, imaš moju svesrdnu podršku i preporuku, koliko god to značilo.
  41. 1 point
    bit

    Prodavci polovnjaka vs vraćanje kilometraže

    Ova tema je za verovali ili ne. Nikako da se izgubi i nestane, a od prve strane do zadnje ista.
  42. 1 point
    Nisi shvatio metaforu, ne voli narod to svesno ali to radi, jer je malo gluplji, a ne samo siromasniji...Ne kapira da ga varaju na svakom koraku, ne kapira da auto sa malom km dobar ne moze da kosta ovde manje nego preko, ali kosta i on ga svejedno kupi?! Da ne pricam sta sve jos ne kapira, nije tema
  43. 1 point
    Osoba A nije trebala da kupuje auto sa xxx km za 3k eura jer treba da zna da za 3400e može da proda auto sa 200k manje. Ovako, osoba A pribegava obmani, prevari spuštajući km za tih 200k da bi mogao da zaradi. Zaključak je da osoba A nije trgovac jer trgovac treba da zna po kojoj ceni može da kupi robu da bi zaradio na njoj. Posto je imao pogrešnu procenu, iz trgovca je otišao u prevaranta. Da je trgovac, svesno bi prodao robu za koliko može da je proda pa makar išao u minus i to bi mu bila skola za sledeću kupovinu. Ako veže više takvih kupovina, neće da bude prevarant onda ne treba da bude ni trgovac jer očigledno nije to za njega. U svakom poslu može biti loših procena ali ako je to učestalo, to je samo pokazatelj da treba da menja zanimanje. E tako, dragi moji, iz trgovaca masovno prelaze u prevarante jer trgovci ne znaju da budu... I da, prevara je prevara, kako god da se opise i “opravda” to je ipak, samo prevara...
  44. 1 point
    ^Nisam ja rekao da nije presao toliko. Verujem da jeste. Moja konstatacija je da ne vredi vise od 1700 eur, al posto si naporan ne bih ti dao ni 1550 eur. Realno, auto je generacijski kao Ulysee (posto smo na fiat forumu da ti bude slikovitije). Ulysee je cak i napredniji iako su imali saradnju sa Francuzima. Slazem se za km, ti si posten prodavac, ne varas ljude, podmeces km, menjas, to rade oni preko, a tebi sta zapadne, jbg. Zato i kazem, zahebali te ako si dao vise od 1200 eur. Al desava se i najboljima...
  45. 1 point
    Odakle vam snaga za ovo vrtenje u krug, danima, mesecima...
  46. 1 point
    Sad je auto od 200k krs, a tvoja mecka od 600k je top i moze da se vozi jos 30 godina. Sad je auto od 200k krs, a kad ti prodajes auto od 200k+ onda je on bolji od onog od 140k zato sto na tom ce tek sve da crkne, a na tvom od 200k je sve promenjeno i sad je on top? Da li si ti normalan?
  47. 1 point
    Dok god bude narod gledao da prodje sto jeftinije takvi ce da se bogate na prevarama.
  48. 1 point
    Neša sedne i bude vožen.
  49. 1 point
    Flex

    Alfa Romeo 147 Selespeed

    Samo nisi rekao ciji je taj debeo. [emoji16]
  50. 1 point
    MS PK

    Alfa Romeo 147 Selespeed

    Ima nas koji volimo da nam je debeo u rukama [emoji3]
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...