Jump to content
FAS Euroauto Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/15/19 in all areas

  1. 6 points
    Zasto te to cudi? Seti se samo skupa u NS....zamalo preko SU
  2. 4 points
    Axic

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Vas dvojica podhitno na private pređite, ovako više ne ide.
  3. 4 points
    Danilo1

    Alfa Romeo 159 SW by IrenaHGT & neshaoct

    @totti da si slikao i vozaca pa da ti odgovorim @Stilisa ne znam da li si cuo gde je sledeci skup
  4. 4 points
  5. 3 points
    igor0511

    P: Leon FR 2.0 TDI

    Evo da objavim ovde posto ne planiram da auto ide na polovne automobile. Razlog za to je sto tamo necu sigurno naci kupca jer bi bio ubedljivo najmanje vozen i mozda i najskuplji auto. A i nemam vremena da se natezem preko telefona. Predstavljanje je ovde: Trenutna kilometraza je 36 000km. Na danasnji dan, pre 3 godine preuzet auto. Svi servisi uradjeni u ovlascenok servisu. Jos 2 godine garancije ima. 0 steta tako da je sledeci full kasko ispod 200e (opada 15% svake godine). Sledeca registracija 14.12.2020. 0 steta i tu, naravno. Doplacen full link. 2 seta felni i guma 18”. Auto je zaista nov. ima samo 5cm otisak na levom zadnjem braniku koji necu da diram jer je sitnica. Sto se ostalog tice isao sam do te mere da uvek parkiram uz stub da neko ne bi ogrebao auto. Cena: 14500e i fiksna. Razlog prodaje: ne vozim ga pa hocu da presjem na neku SUV turbo benzinjaru da tih 10ak kkm godisnje predjem u visoj klasi.
  6. 3 points
    Eto, možemo zaključiti da se ispod haube italijanskih automobila mogu naći samo paukovi i prašina
  7. 2 points
    Veci je silen blok i drugačije je kacenje viljuski koliko znam. Remont obe viljuske sa Brava je bilo 50ak eura, za Djulijetu je oko 100e sa rukama. Duplo je skuplje.
  8. 2 points
    @Danilo1 E idi balavi na instrument tablu od Alfe leba ti
  9. 2 points
    Neće on voziti
  10. 2 points
    Ako smem da probam da dopunim ovo uputstvo jer sam na osnovu njega i ja krenuo u zamenu svećica sam, iako nemam pojma, pa da se zahvalim i probam da dopunim slikama, da bude jasnije. Moj auto je dosao na nekih 27.500 km, svakako sam menjao ulje i filtere pa reko ajd da probam i svećice, pa mozda nekom pomogne. Ako je promasena tema nek neko prebaci od admina gde treba. Za ovu operaciju vam treba gedora 8mm, 10mm, 17mm, 16mm za svećice, šrafciger ravan, neka klešta (za vraćanje obujmice usisnog creva) i naravno svećice NGK DCPR7E-N-10 Kao sto Drasko reče odvrnu se dva šrafa sto drže kućište filtera vazduha, moj auto je iz 2017 pa nazad na kućištu nema šraf nego sam samo zatekao gumu koja drži kućište, bukvalno se celo kućište samo malo snažnije povuče na gore i to je to pre toga naravno treba skinuti šelnu od ovog velikog creva usisa sa desne strane kućišta filtera vazduha, jednostavno se samo kao sto je obelezeno na slici uvuče ravan šrafciger gde je obelezeno i blago se taj jezičak gurne na gore dok šelna ne otpusti (slike su dosta velikog formata pa se nadam da možete uveličati da detaljnije vidite) ovo crevo dovoda vazduha koje ulazi sa leve strane kućišta filtera vazduha se skida najlakse, pritisne se blago na dole kako je oznaceno na slici i izvuče se, jedino što je jako dugačko pa to radite na kraju, nema mesta gde da se izvuče, tako da celo kućište kad oslobodite i povučete ga na desno, ono će samo ispasti E sad možete da vidite ono o čemu je Draško pričao, 4 bobine koje drži svaku po jedan šraf, masa i džekovi,odvrnete masu, bobine i sraf koji je 17mm obeležen žutom crtom koji drži celu tu šinu ostaje vam jos neka žabica/držač sa desne strane bloka motora, jednostavno sa šrafcigerom samo ga podvučete i na gore malo sile i ispada ostaju još džekovi, ovaj gornji se skida tako sto se pritisne ova crna žabica od gore, žuti deo se malo povuče napolje, kolko sam skontao to je kao neki osigurač, potom uz malo cimanja blagog levo desno skine se džekovi sa bobina se oslobode tako što se (bare je tako meni išlo) šrafcigerom ravnim manjim ovaj žuti deo povuče od bobine da izađe tako sve četiri a potom se taj crni deo pritisne i blago levo desno džek se oslobodi, al to polako sva 4 po malo i cela šina će odjednom sići Zaboravih nesto važno možda, pošto niti sam majstor nit se razumem, ja sam ipak zaštitio ovaj usis kada sam ga otkačio sa kućišta,jel kakve sam ja sreće garant bi upalo nešto il ko zna šta, tako da stavice neku jaču kesu i malo gumica ili izolir trake čisto protiv uroka svećice su relativno duboko u motoru pa vam treba produžetak za gedoru 16mm, mora bit gedora za svećice, posto je morate izvući gore, a i kada stavljate novu mora biti u gedori da bi mogli pravilno ušrafiti da ne oštetite navoj il nesto, ja iskreno nisam imao baš za svećicu one imaju neku gumu u sebi ili magnet, iskreno ja sam napravio kupio sam običnu dugačku gedoru 16mm i ubacio sam dva magneta od 10mm (imate u NS u cara dusana neki repro shop) pase ko budali šamar, samo uh učvrstite nekim super lepkom al to sad nije tema, elem lagano su se odvrnule, radite jednu po jednu, kako odvrnete tako odmah ubacujte novu i vraćajte kabel, čisto da motor ostane što kraće otvoren da nesto ne upadne itd kada stavljate novu, mora lagano rukom da se zavrće da ide bez ikakvog jačeg otpora, e sad sto se tice zatezanja, najbolje ko ima taj ključ pa podesi kako je Drasko rekao, al ja nadjoh na netu negde mislim da je na sajtu NGK da se zavrće rukom kolko moze i onda jos nekih 180 stepeni, pa sad... Eto otprilike to je to, posle unazad sve obrnutim redom vraćate, jedino je meni malo muka jer ne znam, šelnu od velikog usisnog creva sam malo teze vratio u leziste ali uspelo je posle malo muke sa špic kleštima pretpostavljam da bi lakse bilo sa onim armiračkim al ih nisam imao, to je to, ovo je samo kao primer nije uputstvo niti treba neko da radi po njemu, za sve sto se desi slomi itd, ja stvarno nisam kriv niti snosim odgovornost. Ako nekom pomognemo ko se ko i ja premisljao dal ce sam dal kod majstora, super, to je i cilj foruma valda da se pomazemo i razmenjujemo misljenja.
  11. 2 points
    Ja u poslednje vreme dižem haubu samo da obrišem prašinu i opajem... Počeli paukovi da se skupljaju, odgovara im valjda, toplo, a čisto... Počinje da me smara to, nema šta da se radi ispod haube.
  12. 2 points
    krenuli u Ada mol 100%
  13. 2 points
    MS PK

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Koza u stilu ruzna bre do daske. Ne znam dal ruznija sedista il tapaciri
  14. 2 points
    N.N.

    Novi FCA biznis plan / Stellantis planovi

    Jeep "Grand Compass" Projekt 598 viđen i u Italiji:
  15. 2 points
    Samo ti prebaci kao sto kolega kaze da uvlaci spoljni vazduh i prestace da kondezuje. Ako vrti unutrasnji posle par minuta kada je auto zagrejan krece kondezacija.Leti mozes da vrtis unutrasnji kada radi klima.
  16. 2 points
    Flex

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Odvratna je blaga rec. Ovo je toliko govno da nemam reci. Bocna potpora nepostojeca, sunder na sedalnom delu poceo da propada, ma zlo. Doci ce i ona na red za zamenu, samo polako.
  17. 2 points
    Prebaci da uvlaci vazduh od spolja...
  18. 2 points
    Evo Mico, da ga vidis celog. @MS PK
  19. 2 points
    Axic

    Funny photos

  20. 2 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  21. 1 point
    IgorBG

    Alfa Romeo 147 Selespeed

    Pa da predstavim novu polovnu makinu Bravo HGT je otisao. Za sad samo dve slike dok ne napravim jos. Ima felne 16,2.0 motor 150ks selespeed menjac,od opreme ima sve osim koze,meni najzanimljiviji je siber koji cu verovatno drkati dok ne pokvarim Od ulaganja ima nekoliko sitnica oko unutrasnjosti i elektronike ali nista sto je hitno. Na satu ima 340 000, menjacem sam stvarno prezadovoljan iako sam se njega najvise plasio,ide fenomenalno,udobna,lepo drzi i u krivini,toliko za sad o prvim utiscima. Svi saveti/trikovi su dobrodosli,alfa je novi svet za mene
  22. 1 point
    pravda za Nesu! @Irena HGT Nigde ne pise da je od Alfe
  23. 1 point
    @cika_kole a ovka stop svetla? https://www.facebook.com/matteo.scirtuicchio.3/videos/2453439231585448/ *farovi su uništeni, vidi se, preterano
  24. 1 point
    Moguce je posebno... Nije tako skupo, samo je navodno malo 'pain in the ass' promeniti...
  25. 1 point
    Jasno,lepo propraceno slikama...Uradi sam tema!
  26. 1 point
    Sedla

    Alfa Romeo 159 SW by IrenaHGT & neshaoct

    Aaaahahahahaha AHAHAHAHAHA Pa LOL!!!
  27. 1 point
    Sedla

    Alfa Romeo 159 SW by IrenaHGT & neshaoct

    Nema gremlina, provereno.
  28. 1 point
    Vremena imam ali nemam zivaca ...Haubu dizem kada treba da se uradi mali servis i to je to..Prasine kao u podrumu
  29. 1 point
    Svaka cast! Odavno se razmisljam da to odradim(radio jednom) i nikako da se nateram opet Uvek primetim jos neku prljavstinu i nikad kraja brisanju.
  30. 1 point
    totti

    Alfa Romeo 159 SW by IrenaHGT & neshaoct

    Bogami su onda debelo promašili, jedno 400 km...[emoji3]
  31. 1 point
    Flex

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Sedeo sam skoro u jednom (nesto kao plisano ili tako neki materijal), pa najmanje duplo bolja sedista (bocna potpora skroz korektna). Verovatno je to taj restyling. A koza bi bila prava stvar sto se tice estetike.
  32. 1 point
    dekirs

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Kad vidim ova sedista setim se svog Stila sa tim istim sedistima i koliko sam ih psovao za taj odvratni materijal Osecao sam se kao da sedim na sedistima presvucenim u onaj dzak za kupus
  33. 1 point
    Skuplje od Fiat Brava npr. Npr veliki servis kod Gorana oko 40k, mali oko 12k. Ali to moze verovatno i manje u zavisnosti koje delove, ulje, filtere uzimas.. Ovo je sve za model 2.0 150ks, za benzinjare je jeftinije svakako. Jos jedna stvar je ta sto ako uzimas Giuliettu budi spreman na dranje i po otpadima za polovne delove, jer jbg, relativno je mlad i ne toliko zastupljen auto.
  34. 1 point
    totti

    Da li je ovo neko od "naših"...?

    Na Miću? Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  35. 1 point
    neshaoct

    Fiat Croma

    Nego šta. Na tvom mestu (isti je motor u 159) odmah posle kupovine su letela napolje...jer krilca i treba da lete
  36. 1 point
    MS PK

    Z10 by Shuxx

    Zivotno iskustvo mi je pokazalo da cenovnik kod majstora veze nema sa kvalitetom usluge [emoji23] Послато са SM-J330F помоћу Тапатока
  37. 1 point
    neshaoct

    Alfa Romeo 147 Selespeed

    Onda i može da bude ok ona napisana cena za ruke Ne znam da li je i kod 147-ce tako, ali kod 159-ke sam čuo da je jedna od stvari koju po servisima baš ne vole posao oko sajli ručne jer im odvlači mnogo vremena...tako da ako je isto i kod 147-ce onda je još razumljivije.
  38. 1 point
    MS PK

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Zato sto je nekad resena greska air bag-a je pocelo sve ono da se desava. Jednostavno, to se ne radi na stilu, fabrika ga je tako napravila, protiv malera.
  39. 1 point
    Ivan

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Hvala Bogu, pa je poziranje u pitanju. Vec se strecnem kada vidim novi post u tvojoj temi .
  40. 1 point
    Ivan

    Kodovi za originalne audio uređaje

    @Decky85 Code za M016293 je 8463 , pozdrav.
  41. 1 point
    YUgisa

    Kuda ide ovaj svet?

    Bice pre nego normalnih plata.
  42. 1 point
    bit

    Prodavci polovnjaka vs vraćanje kilometraže

    Ova tema je za verovali ili ne. Nikako da se izgubi i nestane, a od prve strane do zadnje ista.
  43. 1 point
    Nisi shvatio metaforu, ne voli narod to svesno ali to radi, jer je malo gluplji, a ne samo siromasniji...Ne kapira da ga varaju na svakom koraku, ne kapira da auto sa malom km dobar ne moze da kosta ovde manje nego preko, ali kosta i on ga svejedno kupi?! Da ne pricam sta sve jos ne kapira, nije tema
  44. 1 point
    totti

    Alfa Romeo 147 Selespeed

    Zub oblajznuo od non-stop otvaranja haube [emoji3]
  45. 1 point
    Osoba A nije trebala da kupuje auto sa xxx km za 3k eura jer treba da zna da za 3400e može da proda auto sa 200k manje. Ovako, osoba A pribegava obmani, prevari spuštajući km za tih 200k da bi mogao da zaradi. Zaključak je da osoba A nije trgovac jer trgovac treba da zna po kojoj ceni može da kupi robu da bi zaradio na njoj. Posto je imao pogrešnu procenu, iz trgovca je otišao u prevaranta. Da je trgovac, svesno bi prodao robu za koliko može da je proda pa makar išao u minus i to bi mu bila skola za sledeću kupovinu. Ako veže više takvih kupovina, neće da bude prevarant onda ne treba da bude ni trgovac jer očigledno nije to za njega. U svakom poslu može biti loših procena ali ako je to učestalo, to je samo pokazatelj da treba da menja zanimanje. E tako, dragi moji, iz trgovaca masovno prelaze u prevarante jer trgovci ne znaju da budu... I da, prevara je prevara, kako god da se opise i “opravda” to je ipak, samo prevara...
  46. 1 point
    ^Nisam ja rekao da nije presao toliko. Verujem da jeste. Moja konstatacija je da ne vredi vise od 1700 eur, al posto si naporan ne bih ti dao ni 1550 eur. Realno, auto je generacijski kao Ulysee (posto smo na fiat forumu da ti bude slikovitije). Ulysee je cak i napredniji iako su imali saradnju sa Francuzima. Slazem se za km, ti si posten prodavac, ne varas ljude, podmeces km, menjas, to rade oni preko, a tebi sta zapadne, jbg. Zato i kazem, zahebali te ako si dao vise od 1200 eur. Al desava se i najboljima...
  47. 1 point
    Odakle vam snaga za ovo vrtenje u krug, danima, mesecima...
  48. 1 point
    Sad je auto od 200k krs, a tvoja mecka od 600k je top i moze da se vozi jos 30 godina. Sad je auto od 200k krs, a kad ti prodajes auto od 200k+ onda je on bolji od onog od 140k zato sto na tom ce tek sve da crkne, a na tvom od 200k je sve promenjeno i sad je on top? Da li si ti normalan?
  49. 1 point
    Neša sedne i bude vožen.
  50. 1 point
    jevtic_ognjen

    Lancia Nuova Ypsilon

    Čekam
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...