Jump to content
FAS Goran

sasa000

Members
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

About sasa000

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. hvala @Sinnerman, ko da sam pitao koje, uzeo sam JBL stage 3 627 za zadnje, posto sam i ja skontao da napred ima dva u svakim vratima. evo nekog malog uputstva, ako nekom zatreba, za zamenju zadnjih zvučnika. Prvo treba skinuti mrezicu kod ručke za otvaranje, to je već pisano pa da ne komplikujem, tu je jedan inbus 5ica. Potom ručka ona plastika za zatvaranje vrata, tu ima jedna mala okrugla plastika ona je blago zasečena sa jedne strane i tu sa malim srafcigerom se podigne i ima jos jedan šraf. Postoje jos dva srafa kad se izvadi ta plastika komplet (ko ima zadnje podizace mora da skine džek), kod mene je kurbla. Kurbla se skida tako sto se blago pritisne panel od vrata i kurbla se postavi u vertikalan polozaj, poenta je da ta žica koja je kao neki zeger, se izgura ili izvuče na gore (zavisi sta vam je lakse, ja sam od stare pincete neke savio kraj, pa je izvukao na gore, tada kurbla ide na dole prema patosu)da ispadne iz ležista i sama kurba plastični deo siđe sa osovine. i tada skidanje panela, kupio sam one plastike za panele, deluje da je najlkase krenuti od gornjeg spoljneg dela kad se gledaju vrata iznutra, gore levo, jer cete tu imati rupu malu kad skinete onu ukrasnu plastiku kao trougao. Sam panel odnosno njegov gornji deo ima plastike koje ulaze od gore da kazem uz staklo, tako da morate kad krenete panel vući prema sebi i na gore, da bi taj deo izasao koji je upusten uz prozor. Kad krene prva ta žabica onda ide, vučete tu plastiku kao alat i kad dodjete do žabice počnete da je zakrećete i samo iskoči. Fabrički zvučnici su nitovani, tako da vam treba da ih razbušite, burgija. Rupe su fi6, tako da mozete za montažu novih držača zvučnika koristiti m6 srafove i matice ja sam to imao kod sebe pa sam tako, ne trebaju duži od 15mm (ja sam nazalost imao samo 25mm, pa dosta izadju napolje). Ram taj dodatni koji morate kupiti na koji se šrafi novi zvučnik je neke oznake 518 i morate jos i prelaz sa fabričkog konektora na ove papučice ili fastonke kako ih nazivaju koje su na zvučnicima, oznaka konektora tih sa prelaz je AG2. Jedna napomena, postojeći konektor dolazi sa prednje strane, a na novim zvučnicima će vam uvek biti sa zadnje, tako da ne zaboravite da provučete kabel i konektor. Najlakse je ispod zvučnika ima prorez jedan, tako da malo zacepite gore ovaj beli filc, koliko da vam ruka može ući i sprovedete kabel kroz prorez u taj prazan prostor iza zvučnika. U principu to je to, ja sam kupio i onu termo traku za dihtovanje prozora, pa je zalepio između tog novog plastičnog rama od zvučnika i samog zvučnika. Panel vratite prvo ubacite ga od gore uz staklo, proverite jel su zabice na rupama i malo lupite i legne sve, sto se tiče kurble najvaznije je da ne IZGUBITE jer kad budete skidali pošto neće biti u ležištu, kad krenete vući lako ispadne i tesko je pronaci. Kod vraćanja najlakse je staviti nekako na pola u ležište ili skroz ali jednu stranu malo zakrenete da se oslobodi što više prostor za osovinu od prozora i nabijete je na nju, probate par puta okretati i čućete kad legne. P.S. Zaboravih imate i onu sajlu od ručice za otvaranje vrata, ali se ona baš lako skida, od gore kad gledate videćete na ručki jednu rupu tu izvučete kraj sajle, a u panelu ima ležište odakle iskačite plastični deo sajle, ima baš pasent ležište i lepo se iskači i vraća nazad. mislim da tu ne možete pogrešiti. Zaboravih ako nekom treba, originalni zvučnici su na prodaju. Deluju u jako dobrom stanju, nista nije pocepano, vlazno ITD AKo se neko razume, ja sam hteo i prednje da menjam sve komplet, pa sam nasao u plejeru da ima High pass filter, sto sam skontao da je za visokotonce, pa sam to uključio i dobio sam mnogo bolji zvuk, napred, tako da sam za sada odustao od zamene prednjih. Ako se neko razume u to, kako to treba podesiti, ja sam nekako po sluhu odnosno odjednom su se počeli čuti zvučnici napred, a bio sam očajan kako je sve zvuzčan
  2. Pozdrav, ako može pomoć, hteo bih da zamenim fabričke zvučnike u 500L, radio je pioneer. Neka najveća nedoumica je nove zvučnike koje treba da kupim, dal je bolje montirati u prednja ili zadnja vrata. Čitao sam ovde nadam se sve postove i vidim da su ljudi koji su menjali zvučnike, to radili u zadnjim vratima, meni se čini da su prednji krš, o zadnjima da i ne pričam. Dal mogu i prednji da se menjaju ili su oni povezani sa tim nekim tweeterima gore na vratima pa to ne moze ili ....u čemu je caka. ZVučnike bih uzeo dvotonske, znači one sa tweeterom na sebi. Svi nude odnos cene i kvaliteta neki Hertz Uno X165 (mada ja Hertz znam samo po ventilima i opremi za grejanje), salu na stranu, ako moze neko da mi odgonetne skrivanu tajnu, u 500L dal promeniti prednje i zadnje sa dvotonskim zvučnicima i dal nesto gubim ako diram prednje. HVALA P.S. zaboravih ali moze da se zaključi posto je radio pioneer da je bez multimedije i da ne znam kakva je instalacija izvučena i sta ima fabrički od zvučnika. Posto kad smo hteli menjati multimediju ispalo je da je instalacija skroz drugačija od modela sa njom (sto se multimedije tiče).
  3. Originalna multimedija za fiat 500L, VP3 330 NA. Moj 500L nije imao fabricku multimediju, pa sam ja ubacio naknadno ovu vecu originalnu. Imam KOD. Ukoliko je uzima neko ko isto nije imao fabricki multimediju, da bi radila potreban je emulator od Zeca BG (placen par desetina eura) i ovaj prelaz sa eurodzeka na ovaj Harman prikljucak. Sve to dobijate. Multimedija ima odlican zvuk, USB pretrazuje po folderima itd, BT radi odlicno, povezivanje sa telefonom u fullu, ima i opciju da glasovno saljete poruke sa nje, neke predefinisane. Mape su od severne amerike, ne znam dal moze da se ubace nase. Imam snimak kako radi kod mene u autu, ko je zainteresovan mogu poslati. Ako ima pitanja, slobodno, ako znam, odgovoricu. snimak iz mog auta: 064/6168340 zaboravih cenu 7500din za forumaše zaboravih cenu 7500din za forumaše
  4. Pitanje, ako neko zna. 500L je 2017 to oko 43000 km, upalio mi se check engine, bukvalno posle ovog potopa u NS, auto nije bio u vodi, bar ne da ja znam, stojao je na parkingu. Na dijagnostici javlja ovu gresku sa pedalom kvacila, majstor je ponistio i za sad ne pali (jedan dan je prosao). PItanje je dal se ta greska sama skida ako se pojavi, pa recimo popravim ili zamenim senzor taj, ili ce sijati dok se ne ponisti dijagnostikom. Pitam da znam ako se pojavi dal mogu čačkati, čistiti taj senzor, natezati kontakte, menjati ga, dal cu videti dal sam nesto uradio. hvala
  5. @moron Servisni ne moze da se resetuje, sa onim varijantama, dva puta ovo ono, otvoris i zatvoris vrata itd, to mora preko dijagnostike, ja oteram kod drugara ubaci onaj neki OBD i sa tableta preko blututa ponisti interval, i ja sam dugo citao sve te stisni dvaput, dugo drzi itd,,,,ali je sve to koliko sam ja shvatio za onaj manji fiat500, kod ovog mog nije moglo. Ima članka o onom multiecuscan i za taj nas 500l pise da mora za reset intervala servisa, posebno nesto. ako nadjem poslacu vam, ali relativno se lako nalazi na netu. To neko uputstvo je bilo za bas obicne likove ko ja, sto samo kormanimo sa autom, nije neko ne znam kakvo, mislim da sam postavio za zamenu svecica, a tu se i vidi ono skidanje kutije za filter vazduha, pa ko i sve kad stavis na forum, pocne pljuvacina pa nisam hteo da stavljam ove gluposti sa uljem itd. Negde je premesteno to sa zamenom svecica na forumu ne znam ja to da nadjem.
  6. Ako smem da se uključim mada mozda nije tema, ja sam sam poceo raditi sam te basic servise, tipa ulje, svecice, filteri (slao sam i opise i postupak ovde na forum, ko hoce da proba sam), pa da podelim sa vama,mozda jos nekom pomogne, ko je imao onaj problem da kad je hladno 1.4 benz radi nemirno, obrtaji lutaju, oce da se ugasi kad das gas itd, jednostavno je nestalo to posle promene svecica(stavio sam one NGK sto pisu u knjizi za taj motor). Moj najveci iskreno problem, nije problem al ono sto me nerviralo je potrosnja ulja (prodao sam scenica, jer je poceo trositi ulje i dobio ovo koje je trosilo jos vise, a novo), mislim daje trosio oko litar na 6000km, sada sam po citanju gomile foruma, prica sa majstorima itd, na kraju kupio MOTUL 8100 X Clean 5-40 acea c3, i od decembra evo presao je nekih 5200km, dosuo sam oko 4 i nesto dl, ispod pola litre, sto je relativno ok, s obzirom koliko je Shella trosio (dok je bio u garanciji sipan je kao shell ????). ULje jeste skupo (oko 1550 din/l) očekujes da dobijes televizor sa njim il nagradno putovanje, al eto ta malogradjanstina je malo zadovoljena, da kupis novi auto i da ne trosi (bas ko lud) ulje. Nadam se da mozda nekom isto pomogne koga to sve nervira. 2017 godiste je presao oko 32000 km, prva dva je isao u ovlasceni
  7. Ako smem da probam da dopunim ovo uputstvo jer sam na osnovu njega i ja krenuo u zamenu svećica sam, iako nemam pojma, pa da se zahvalim i probam da dopunim slikama, da bude jasnije. Moj auto je dosao na nekih 27.500 km, svakako sam menjao ulje i filtere pa reko ajd da probam i svećice, pa mozda nekom pomogne. Ako je promasena tema nek neko prebaci od admina gde treba. Za ovu operaciju vam treba gedora 8mm, 10mm, 17mm, 16mm za svećice, šrafciger ravan, neka klešta (za vraćanje obujmice usisnog creva) i naravno svećice NGK DCPR7E-N-10 Kao sto Drasko reče odvrnu se dva šrafa sto drže kućište filtera vazduha, moj auto je iz 2017 pa nazad na kućištu nema šraf nego sam samo zatekao gumu koja drži kućište, bukvalno se celo kućište samo malo snažnije povuče na gore i to je to pre toga naravno treba skinuti šelnu od ovog velikog creva usisa sa desne strane kućišta filtera vazduha, jednostavno se samo kao sto je obelezeno na slici uvuče ravan šrafciger gde je obelezeno i blago se taj jezičak gurne na gore dok šelna ne otpusti (slike su dosta velikog formata pa se nadam da možete uveličati da detaljnije vidite) ovo crevo dovoda vazduha koje ulazi sa leve strane kućišta filtera vazduha se skida najlakse, pritisne se blago na dole kako je oznaceno na slici i izvuče se, jedino što je jako dugačko pa to radite na kraju, nema mesta gde da se izvuče, tako da celo kućište kad oslobodite i povučete ga na desno, ono će samo ispasti E sad možete da vidite ono o čemu je Draško pričao, 4 bobine koje drži svaku po jedan šraf, masa i džekovi,odvrnete masu, bobine i sraf koji je 17mm obeležen žutom crtom koji drži celu tu šinu ostaje vam jos neka žabica/držač sa desne strane bloka motora, jednostavno sa šrafcigerom samo ga podvučete i na gore malo sile i ispada ostaju još džekovi, ovaj gornji se skida tako sto se pritisne ova crna žabica od gore, žuti deo se malo povuče napolje, kolko sam skontao to je kao neki osigurač, potom uz malo cimanja blagog levo desno skine se džekovi sa bobina se oslobode tako što se (bare je tako meni išlo) šrafcigerom ravnim manjim ovaj žuti deo povuče od bobine da izađe tako sve četiri a potom se taj crni deo pritisne i blago levo desno džek se oslobodi, al to polako sva 4 po malo i cela šina će odjednom sići Zaboravih nesto važno možda, pošto niti sam majstor nit se razumem, ja sam ipak zaštitio ovaj usis kada sam ga otkačio sa kućišta,jel kakve sam ja sreće garant bi upalo nešto il ko zna šta, tako da stavice neku jaču kesu i malo gumica ili izolir trake čisto protiv uroka svećice su relativno duboko u motoru pa vam treba produžetak za gedoru 16mm, mora bit gedora za svećice, posto je morate izvući gore, a i kada stavljate novu mora biti u gedori da bi mogli pravilno ušrafiti da ne oštetite navoj il nesto, ja iskreno nisam imao baš za svećicu one imaju neku gumu u sebi ili magnet, iskreno ja sam napravio kupio sam običnu dugačku gedoru 16mm i ubacio sam dva magneta od 10mm (imate u NS u cara dusana neki repro shop) pase ko budali šamar, samo uh učvrstite nekim super lepkom al to sad nije tema, elem lagano su se odvrnule, radite jednu po jednu, kako odvrnete tako odmah ubacujte novu i vraćajte kabel, čisto da motor ostane što kraće otvoren da nesto ne upadne itd kada stavljate novu, mora lagano rukom da se zavrće da ide bez ikakvog jačeg otpora, e sad sto se tice zatezanja, najbolje ko ima taj ključ pa podesi kako je Drasko rekao, al ja nadjoh na netu negde mislim da je na sajtu NGK da se zavrće rukom kolko moze i onda jos nekih 180 stepeni, pa sad... Eto otprilike to je to, posle unazad sve obrnutim redom vraćate, jedino je meni malo muka jer ne znam, šelnu od velikog usisnog creva sam malo teze vratio u leziste ali uspelo je posle malo muke sa špic kleštima pretpostavljam da bi lakse bilo sa onim armiračkim al ih nisam imao, to je to, ovo je samo kao primer nije uputstvo niti treba neko da radi po njemu, za sve sto se desi slomi itd, ja stvarno nisam kriv niti snosim odgovornost. Ako nekom pomognemo ko se ko i ja premisljao dal ce sam dal kod majstora, super, to je i cilj foruma valda da se pomazemo i razmenjujemo misljenja.
  8. prvo da se ogradim i izvinim ako sam omasio temu, ali ima li neko neka iskustva sa majstorima u NS ko se bavi ovim 500L ovima, van garancije, gde ih odrzavati odnosno kod koga, hvala
  9. Pozdrav svima Malo sam nešto petljao oko ugradnje mikrofona kod 500L kod nas koji nemamo fabrički ugrađenu multimediju,nego je naknadno ubačeno. Tako da ovo može pomoći ljudima koji su naknadno ubacili fabričku multimediju u 500ku i naravno ne radi mikrofon. OVO NIJE UPUTSTVO NITI TREBA DA RADITE SAMI, NE ZNAM ZASTO VAMA NE RADI ILI KRČI ILI JE PUKLO NEŠTO, JAKO JE VAZNO DA OVO NE RADITE SAMI, ovo je kako sam ja uradio. Kod nas koji nemamo fabričku multimediju nije ni urađena instalacija niti imamo mikrofon. Prvo što treba je sam mikrofon, tu bih želeo da se zahvalim kolegi Ivanu na pomoći, razmeni mišeljenja, njegovom iskustvu i broju telefona otpada u Inđiji gde sam i nabavio isti, mikrofon paše od fiat Stila i tamo ga možete kupiti samo sa plafonjerom od Stila pa ga izvadite, tako da pri kupovini trazite da plafonjera ima centralni mikrofon, posto su meni izneli prvo bez njega samo je imao one male bočne, da ne zaboravim još jedan savet prilikom kupovine mikrofona, treba da imate svu instalaciju i izvedenu gde treba i ostavljene žice da tamo na otpadu mozete probati da li radi, taj mikrofon je na dzek kad uzmete plafonjeru od stila tako da ćete ga lako raskačiti, jos jedan savet imate i plafonjere od 500ke sa već ugrađenim mikrofonom ali ja sam nalazio samo duplo ako ne i troduplo skuplje od ove varijante, mikrofon izgleda ovako samo obratiti pažnju prilikom probe i vezivanja na + i -, na mikrofonu bar ovom što sam ja kupio je crna -, još šta vam treba je kabel za mikrofon ja sam iz NS pa sam kupio u tehnotroniku u braće ribnikar, ne secam se cene ali samo trazite za mikrofon (tanak, crne boje, gumiran je blago)uzeo sam tri metra, ali otprilike nekih 2 i nesto malo metara vam treba, ono što je mene dugo mučilo nisam mogao da nadjem konektore koji pasuju na onaj veliki fabrički džek od multimedije, ko je to malo gledao zna o čemu pričam, ništo od onog što ja poznajem a i po radnjama nije pasovalo (tehnotronik, dejanelectronic) na kraju sasvim slučajno sam skontao da paše onaj kabel sa računara od matične do USB externog i lampica što ide, ovo izvadite pin iz plastike, tako sto bukvalno samo tankim šrafcigerom pristisnete jezičak sigurnosni i on izadje napolje i taj mali pin paše na onu iglicu na multimediji, problem je malo ubaciti ga, jer džek će biti već ubačen a vi taj pin treba da progurate kroz sam džek i da legne na nožicu (pinceta, jako tanka špic il nešto) ja sam ovo radio na HARMAN VP3 tako da je tu pin 29 i 30 naravno pamtite koja žica vam je plus koja minus, obelezio sam na slici (OVO JE ZA HARMAN VP3, za VP2 ne znam, mozete naci sigurno na netu), ako koristite kabel od računara kao ja, onda ga sprovedite negde do otprilike filtera za klimu i tu ga rasčešljajte i ostavite da mozete da zalemite onaj kabel koji cete sprovesti od plafonjere tj od mikrofona, tu ima mesta kad spustite skroz policu. Polica ili fioka ili kako je vec nazvati se spusta tako sto kada se otvori u levom i desnom ćošku imate kao plastične čepove, sa tim što je levi veći čini mi se i bukvalno su na štekanje i to su ustvari kao neki graničnici, kad se skinu polica se spusta jos dole i imate pristup unutrasnjosti, da mozete provuci kabel i spojiti ih ako radite kao ja iz dva kabla Samo provlačenje ja sam uradio tako što sam krenuo od plafonjere, ona se skine vrlo lako, samo se povuče blago na dole odnosno nešto tanko ubacite između plafonjere i neba (naravno pazite da ne pocepate i radite to sa neke strane gde i ako se nešto desi da se ne vidi) i blago vršite pritisak na dole, plafonjera ima dzek koji se lako skida i onda u nju ubacite mikrofon, videcete sa jedne strane ima zarez i bukvalno ce kliknuti kad bude legao kako treba i onda krenete sa kablom kroz nebo odmah napolje jer samo nebo ima nekih par milimetara prostora do stakla tu sam provukao ceo kabel prvo a potom ga ubacio jednostavno u taj prazan prostor gore pa potom ima prazan prostor od krova uz stub do dole naravno kada dodjete ovde dole nemate gde da ga ubacite ovo gore se nista ne vidi jer kao sto rekoh imate prostora izmedju ove bele plastike da ubacite kable a gore imate izmedju neba i šoferke, e ovde sam uradio tako sto sam skinuo desnu plastiku bukvalno se blago vrši pritisak na napolje i na gore mislim i ona se skine sve ovo sigurno moze da se uradi drugačije, ali ja sam imao malo vremena i ovako mi proslo, ovaj deo sam skino da nekako sa kablom dodjem ispod table i da se ne vidi, kada se ovo skine ustvari moze da se nekako uvuče ruka unutra iznad police a drugom rukom kabel se ovde sa desne strane ubaci i kada ga uhvatite samo blago vučete na dole po onoj ivici spoja od plastike table i plastike od bočnog prozora i neverovatno lako upada unutra i na kraju se nista ne vidi, malo se treba pomuciti na kraju kad dodje do samo šoferke ali ide, zato gledajte da je kabel taj baš malo gumirani, ja nisam i skontao da ce dobro doci, nadam se da sam bio jasan kako sta, otprilike ovako nekako i to je to, samo sam ih spojio, zaletovao plus termo buziri i malo treba gledati uhvatiti ga sa vezicama ponegde jer polica je ziva stvar stalno se otvara zatvara da ga nesto ne prekine i da ne smeta kad se menja polen filter. Mogu reći da lepo radi pri telefonskim pozivima, ne bitno od brzine auta, mada to zavisi verovatno i od telefona koji je konektovan na blutut, radi i slanje predefinisanih sms poruka glasom, lepo je i zanimljivo i na kraju korisno ako ne platim bar jednu kaznu zbog mobilnog. Zaboravih važnu stvar kod mene posto nije bilo mikrofona nije ni bila perforirana plastika, moralo se i to, to polako ako , najmanja burgija na svetu i po tri rupe centralno vidi se ima tačno udubljenje, otprilike ovako nešto (probao sam i bez bušenja, nemerljivo je bolje zvuk kad se otvori plastika) JOŠ JEDNOM OVO NIJE UPUTSTVO NITI TREBA DA RADITE SAMI, NE ZNAM ZASTO VAMA NE RADI ILI KRČI ILI JE PUKLO NEŠTO, JAKO JE VAZNO DA OVO NE RADITE SAMI, ovo je samo razmena mišljenja i iskustava čemu verovatno forumi i treba da služe
  10. Prvo da se izvinim svima na svom pitanju, koje je samo bilo upuceno nekom ko poznaje tematiku oko shell ulja, jer to jedno slovo moze da unese zabunu, po nazivu su ulja maltene identična a drugačijih su potpuno karakteristika, nije mi bila namera da povedem raspravu o servisima i ....ne znam čemu još. Odradili smo prvi servis, razjašnjene dileme oko naziva ulja u servisu, nema tu puno šta al ajd pošto je nov pa mora ovlašteni Po meni lično su to velike cifre za takav auto i 3 filtera i nepune 3 litre ulja. Preporuka, kao što je neko vrlo pametno napisao ranije u postovima, svakako pozovite više ovlaštenih, odnosno ja sam posalo upite mailom i svi su vrlo poslovno i lepo odgovorili što je za pohvalu, razlika ima naravno i po tipu ulja i po samim cenama, tako da sami procenite pa mozda razliku od 8300 do 12500, uklopite u neko prenociste i proslavu srpske kao što mi uradismo i ispadne jedan prelep vikend u BG, čisto da se žena i ja podsetimo da moze i tako, kao nekad kad smo bili dosta mlađi....šalu na stranu, mi smo to uklopili u gomilu nekih stvari taj servis (eto odgovora za sve sto su se brinuli sto idem do BG), tako da vas molim da ne potezemo pricu o servisima jer mi to stvarno nije bila namera samo sam mislio da mozda postoji neko zaposlen u servisu ili da je prosao servis i primetio tu maltene identičnu oznaku ulja a različite karakteristike.
  11. Sve se slazem, zato i pitam, dal sipaju taj sa ect oznakom i kako to znati
  12. Pozdrav svima, Takođe se bliži prvi servis pa isto tako ispozivah sve, jeste najjeftiniji Bogunović, tako da ćemo verovatno tamo, iako smo iz NS (ne samo zbog cene da ne bude zabune). Imam neku nejasnoću pa se nadam da mi sigurno neko ko se razume ovde sa foruma moze objasniti, a isto tako i pitanje za ljude koji su radili servis kod Bogunovića koje tačno ulje sipaju, elem moja nedoumica je sledeća po specifikaciji za 1.4 benzinca 90 KS ovog standardnog je Fiat 500L 1.4 16v: Fiatova klasifikacija 9.55535-S2 (SAE 5W-40 ACEA C3), a u servisu rekoše shell helix , negde ranije mislim na ovom forumu ili negde drugo nadjoh da se sipa shell helix hx7 5-40, koje po njihovom linku bar kolko ja vidim nije po toj specifikaciji http://orbico-shelllubricants.rs/shell-helix-hx7-5w-40/ po ovome ono je ACEA.A3 i Fiat.955535.N2 i M2 niti je ACEA.C3 niti S2 i po ovome ima razlika: Fiat 9.55535-M2 Qualification for lubricants with extended drain. OEM recommended product also meets ACEA B3-04/B4-04, GM-LL-B-025. Fiat 9.55535-N2 Qualification for lubricants with a very good characteristics for turbocharged engines, Diesel and gasoline, with extended drain. Minimum requirement is ACEA A3/B4-04. Fiat 9.55535-S1 Qualification for Diesel and gasoline engine, with exhaust treatment system, lubricants, granting fuel economy and extended drain. OEM recommended product is also approved to ACEA C2. Fiat 9.55535-S2 Qualification for Diesel and gasoline engine, with exhaust treatment system, lubricants, with extended drain. OEM recommended product also meets: ACEA C3-04, MB 229.51 and API: SM/CF. a postoji i potpuno isto to ulje i potpuno isto izgleda bar na sajtu shell-a ta boca, samo nosi oznaku ECT mada se i taj natpis nalazi na obe boce u donjem delu pise na obe "ect" http://orbico-shelllubricants.rs/shell-helix-hx7-ect-5w-40/ i ono potpuno po specifikacijama odgovara ovim Fiatovim spec Jedina razlika je kokanda u boji ambalaže jedno je plavkasto jedno zelenkasto, ali u servisima sigurno sipaju iz buradi tako da ta opcija otpada, pa je to moje pitanje ako je neko imao dodira sa ovim ili su mu sipali shell, koji tačno sipaju. Da ne bude po staroj dobroj sve je to isto niko ne gleda to zadnje slovo itd itd. hvala
  13. Jedna molba za sve vas koji imate fabrički ugradjenu multimediju (bilo koji tip) i da ste iz BG, čovek koji se bavi sa svim tim imao bi molbu da neko dodje do njega sa fabričkom multimedijom da bi probao da snimi protokol za VP3 uređaje, već je napravio emulator za VP2, i pokusava da sredi i navigacije na VP3 i VP2, tako da eto neko se bavi i doci ce se do nekog rešenja i pomoci svima nama da unapredimo te uređaje i zavrsimo sa pitanjima tipa kako zadnja kamera, kako navigacija itd.....ako imate volje ko hoce da pomogne nek se javi, ja sam iz NS i doterao bih mu odma ali nemam fabričku i tu nemoze da usnimi protokol izmedju canbusa i uređaja. Ko moze najbolje na zeca@eunet.rs da ga kontaktira ili moze i preko mene na poruke ili kako god vam lakse. nadam se da ovo nije oglas i da nisam promasio temu, posto se nista ne kupuje i prodaje. HVALA
  14. Pisano je i ranije, u standardan VP2 330, nije moguce, nikako, jer nema u sebi GPS, samo zamenom uredjaja za isti koji ima GPS, najlakse ga prepoznati umesto settings ima dugme NAV, tada vam treba jos GPS externa antena, ali onda imate one probleme blinkanje sata i jos nekih drugih, jer moraju u ovlastenom da se odradi neke stvari sa dijagnostikom, al oni to ne rade, ne smeju ili nesto trece, tako da sve to nema puno smisla, dok oni ne promene politiku ili dok se neko ne pojavi ko ce to privatno znati i moci da uradi.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...