Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/22/19 in Posts

  1. 3 points
    The Punisher

    Funny photos

  2. 3 points
    Ekstra, dupli izduv mu leze kao budali smar!
  3. 2 points
    ekstra izgleda I preglasno je za 120ks, kad ga poteras na 150 bice taman
  4. 2 points
    uspešnop orošavanje
  5. 2 points
    Ivan

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Ti jos nisi castio ni za Rendzulu, a vec se raspitujes za sledeci auto .
  6. 2 points
    bole-stilo.jtd

    Škoda Yeti & BMW X3

    je .... ali mu kevu danas u skodi ............. , sad je kao nov.
  7. 2 points
    Slobodno napiši broj ovde na temi, ako imaš i link na PA ka njemu, daj sveee trebaće ljudima kontakt...
  8. 2 points
    AutoAnaliza video: Snimate saobraćaj? Da li vas policija može kazniti i da li snimak može biti dokaz na sudu?
  9. 2 points
    Taaaako se to radi
  10. 2 points
  11. 2 points
    Radi ona jos od momenta kada okrenes kljuc u bravi. Neki drugi problem imas, mora da se isprati dijagnostikom
  12. 2 points
    horvat

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Umislio da je Raikkonen
  13. 2 points
    Izletela svilja...
  14. 2 points
    YUgisa

    Yugo 1.1 EFI

    Teaser:
  15. 2 points
    Kuvalja

    Kupio tata B6 Passata

    Uvek najsigurnija solucija je da uzmes agenciju koja ima advokata, sudskog vestaka i lika koji radi defektazu i das im 20% i radis auto gde zelis, sigurno ces dobiti love da pokrijes stetu a i prekipi. Taj far sto mu je polomljen nosac ce ti izvariti u servisu...
  16. 2 points
    Ivan

    Jeep Compass 1.4 140ks MultiAir

    Pisao sam poprilicno o mom dosadasnjem iskustvu sa masinom, pa moze da se pogleda pomocu Search. U najkracem, vrlo zabavan i lep za voznju, pogotovo ako ima i dodatni Sport mod. Lako se vozi jer ima snage u bas sirokom rasponu obrtaja i nekarakteristicno za manje benzince - prilican torque u niskim obrtajima (slicno dizelima). Upravo zahvaljujuci MultiAir jedinici, ima oko 15% vecu snagu kao i torque i za toliko manju potrosnju od klasicnog turbaka. Kod mene se za godinu dana ukupan prosek ustalio na 6.85 l (fabrika deklarise 5.7), a potrosnja ulja je oko 0.3l na 10.000 km. Upravo ono sto pravi razliku (MA jedinica) je i najveca potencijalna zvrcka i trosak. Najproblematicnije su bile prve serije zbog uzih uljnih kanala hidro-razvoda. Kao sto rece kolega, najskuplja varijanta (ako te bas to zadesi za par desetina hiljada km u vlasnistvu) je kupovina nove (oko 600 EUR, cuo sam i za neke varijante za 400 EUR), do reparacije koja je 150+ EUR, ako je izvodljiva (info od Gorana i Brane iz Vranica). Sve ostalo oko odrzavanja je vrlo slicno kao i na klasicnom T-Jet (jer je MA nadgradnja na njega). Veliki i mali servisi su prilicno povoljni, a kod svih ovih benzinaca treba obratiti paznju na stanje turba zbog nesto veceg zagrevanja. Ako je i na Compassu uparen sa C635 menjacem, obratiti paznju na ulaz u 1. i 2. brzinu. Ovo je u najkracem prica u automobilima C klase (Giulietta i Bravo), u nekom tezem i vecem vozilu nemam iskustva. U Bravu je verzija od 140 KS i 230 Nm (u Sport modu +25 Nm), a u Giulietti od 170 KS/250 Nm i posle restyle verzija od 150 KS. Za moj ukus, vrlo lep izbor koji mi je usao pod kozu vec na prvu voznju, od malo duzih tura putovao sam do Dalmacije i Istanbula sa uzivanjem.
  17. 2 points
    horvat

    Gde sipate gorivo?

    Otkako sam uzeo Alfu, isprobavao sam sve moguce pumpe i goriva, bukvalno svaki tank sipam nesto drugo. Pokusavao sam maksimalno da obracam paznju na rad motora, kako povlaci iz niskih obrtaja, da li ima razlike u potrosnji itd, i trenutni neki zakljucak mi je da mi motor najmirnije radi u leru sa NIS-ovim GDrive 100 gorivom. U ostalim parametrima ne mogu da vidim razliku nikakvu, potrosnja je sa svakim bila manje-vise ista, subjektivne performanse takodje, povlacenje iz niskih obrtaja takodje, eto jedino rad u leru bude malo mirniji sa Gdrive 100 (daleko od toga da sa ostalima skace ko jarac)... Nazalost, ovo pitanje je, barem za mene, nemoguce 'metrifikovati', tako da mogu samo da dajem subjektivni utisak/osecaj, koji je vrlo moguce podlozan raznim faktorima, pa i placebo-u...
  18. 1 point
    https://www.polovniautomobili.com/auto-delovi/5015780/lajsne-za-pragove Evo ga oglas, sa vazecim brojem telefona [emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk
  19. 1 point
    Kuvalja

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Ja sam ga menjao [emoji1] Pojavile se vibracije kako je krenulo toplo vreme, jos pre koju godinu, i odma mi on delovao sumljivo, uzmem polovan samo za probu da budem siguran da je do njega i to od 115ice i ta proba je trajala dve godine [emoji1]. Tad je za moj iz originala bio 24000, medjutim sobzirom da je on punjen uljem nisam hteo da rizikujem da opet procuri pa sam uzeo od novog brava koji je masivniji i obicna guma, jedino sto sam promenio su dva srafa sto idu u krak, moraju duza, isto od brava... Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
  20. 1 point
    Ako je isto kao na stila onda je to ovakav sraf, a ako nemas rucicu a odgovara od stila javi se na pm, sraf ide u lz rucicu Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
  21. 1 point
    Dale

    Funny photos

  22. 1 point
    puntisa smanjio buku motora posle servisa bas dosta ............ .
  23. 1 point
    Bas dobro odradjeno
  24. 1 point
    Direktore ako ne uzmes onu što svetli ništa nisi uradio.. @horvat Daj zvuk i slike novog poduhvata, sta si se stiso
  25. 1 point
    alfini0507

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Pa to onda nisu nova desavanja... [emoji6] Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  26. 1 point
    rkoma1986

    Kupio tata B6 Passata

    Ako ga sad ne napucam, nikad necu
  27. 1 point
    neshaoct

    25. Zvanično FLCS Okupljanje & roštilj

    1. neshaoct 2. Sedla 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. . . . Samo da dopunim da će i ovog puta, isto kao i prošlog, biti donešen gotov vruć roštilj, tj. neće se peći na licu mesta.
  28. 1 point
    Sedla

    25. Zvanično FLCS Okupljanje & roštilj

    Oooo konacno!!! Naravno, ne propustam, kao i uvek!
  29. 1 point
    cika_kole

    Kupio tata B6 Passata

    bice tu i za ksenone, sociva, multimediju
  30. 1 point
    @horvat Gde si kupio, koliko para...na 159-ki vozačka ima nekoliko ogrebotina, pa sam mislio da je nekada ispoliram, ali ako nije skupa nova...
  31. 1 point
    Produzena registracija za Sporta (prva redovna za 1.4 MultiAir 140), ako nekog interesuje cena za tu masinu, stvari stoje ovako: osiguranje sa 1. premijskim razredom 16.220 din, porez 4.177 din, komunalna taksa 1.720 din, nalepnica standardno 440 din. Ukupno papirologija cca 22.500 din. Poredeci sa mojim bivsim Stilom JTD 115, oko 3.500 din jeftinije. Za Stilo je bila veca komunalna taksa i porez (bez obzira sto je bio skoro 10 godina stariji i imao 40% umanjenja zbog godista, ali je u razredu kubikaze iznad). Cena osiguranja za oba vozila je ista, tj. i dalje nas lese sa 50% vise u poslednjih par godina... Na to naravno teba dodati jos cenu "novog" tehnickog pregleda, pa kako nabodete (po BG uglavnom 4.000-4.500 din). Godinama unazad sam u Dunavu imao besplatan tehnicki uz kupljenu njihovu polisu osiguranja (linija pored hotela Jugoslavija), ali su to naravno ukinuli. Od kolega ovde sam saznao, pa kome je usput: u NS, Lazarevcu, Cacku tehnicki ima i za 2500 din, s tim sto u BG onda jos mora da se skokne u SUP po nalepnicu. Meni je sve ukupno sa tehnickim izaslo oko 25.000 din.
  32. 1 point
    neshaoct

    Jeep Compass 1.4 140ks MultiAir

    @siki Nemo' da ga nisi predstavio na Forumu
  33. 1 point
    siki

    Jeep Compass 1.4 140ks MultiAir

    Hvala na iscrpno izveštaju. Jeep compass je longitude oprema +biznis paket, silver metali boja, al felne ganc nov-o km, obično kažu da se čeka 6-8 meseci, ja iskoristio sajamski popust i keš plaćanje, plus pa se nadam u petak ili subotu da ga preuzmem-upravo pre sat vremena sam završio prenos novca na njihov račun(menjaj evre u dinare, uplatio na svoj račun i el. Bankom prebacio dileru
  34. 1 point
    Flex

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Nova desavanja. Svratio jutros do mehanicara i posle 5 minuta gledanja kaze desni gornji nosac za zamenu. Navodno je propao i motor je blago spao (ili kako je vec formulisao). Naravno, nije tvrdio 100% da ce se resiti zamenom jer kao moze biti i zamajac. Otici cu jos kod nekoga, ali sve se svede na "mozda je ovo, mozda je ono". Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  35. 1 point
    Milutinac

    Lancia Club Japan

    Nisu normalni...
  36. 1 point
    Nisam ispratio , je l si ispolirao, ili zamenio pa sad nema nijedne ogrebotine, ili...?
  37. 1 point
    Ivan

    Jeep Compass 1.4 140ks MultiAir

    Ako je nov-nov , onda tek nemas sta da brines. Ostaje ti samo da uzivas. Em je novo, em pod garancijom, em su sa 2. generacijom MA ispravljene prvobitne bubice kojih je najvise bilo u pocetnoj seriji. Rekoh vec, najcesce uzi kanali hidro-razvoda na prvobitnim verzijama, a motor je predstavljen 2010. i tada je poneo titulu motora godine. Vec treca generacija MA sistema je predstavljena u najnovijim T3 i T4 Firefly motorima. Mislim da su T4 varijantu od 1332 ccm nasvirali na 180 KS i 285 Nm (postoji i varijanta od 150 KS). Zaboravio sam da ti kazem da je pored povoljnog redovnog odrzavanja prednost i prilicno jeftina registracija. Sto se pitanja za Alfu tice, u oznaci tog motora se uvek istice MultiAir oznaka. Tako da je i oznaka na poklopcu motora "MultiAir Turbo Benzina". Dok obicni turbaci nose oznaku "Turbo Benzina". Na Fiatima nose oznaku "MultiAir Turbo", evo ti moja fotka od pre neki dan, taman imas i potrosnju ulja na servisnom intervalu (10.000 km): Prethodno sam bas dugo vozio 1.9 UniJet 115, tako da i jedni i drugi imaju svoje lepe osobine, kao i potencijalne zvrcke i troskove, pa kako ti se zalomi (pogotovo na polovnjaku). Cinjenica je da su neke stvari na novijim dizelima nepotrebno zakomplikovali zbog satro eko-normi (a guraju SUV vozila koja su susta suprotnost tome) i to me je najvise odbijalo. Daleko od toga da opet ne bih uzeo neki mlad i ocuvan dizel. Takodje su i moderni turbo benzinci sve komplikovaniji - summa summarum, moje iskustvo je da je cena posedovanja jednog modernog turbaka, bilo da je dizelas ili benzinac u pitanju, na kraju maltene ista. To vazi i za potrosnju, racunao sam kao i ti na 1.5-2 l vise nego dizel. Ali je to u praksi tacno +0.75 l (uz jeftiniji benzin kod nas), sa vozilima slicnih tezina i velicina, na maltene istim relacijama (Stilo 6.1 l u vlasnistvu, Sport 6.85 l). Tako da se sve na kraju maltene svodi na licni ukus pri izboru. Bar je moje iskustvo takvo. Ako pitas za moju temu kao predstavljanje auta - za Sporta je nemam, a i ne planiram da otvaram. Ali sam bas dosta pisao o iskustvu sa MA motorom (cene odrzavanja, velikog/malog servisa, registracije, performanse, potrosnja,...) kao i nesto teorije, pa mozes da pogledas pomocu Search. Nema na cemu, naravno, pozdrav.
  38. 1 point
    PremieRacing

    Gde sipate gorivo?

    Apsolutno tačno... Potpuno je uzaludno 'isprobavati' goriva sa različitih pumpi. Danas treba sipati tamo gde imaš ili dobiješ neke bonuse pošto svi imaju isto (biiip) gorivo. Zato se i trude da nas privuku popustima za lojalnost.
  39. 1 point
    Da li konkretno mislis kada se telefon tek upali (ono, skroz ugasen pa upalis i ima mali video uglavnom proizvodjaca ili slicno o modelu ili samom brendu) ili kada se skroz upali pa krene neki video ? U slucaju 1) tako nesto je izvodljivo ali rizicno. Ranije sam flesaovao softvere na android telefonima (tkz modove i varijante kernela) a onda sam uzeo bolji fon i to je to. Princip je isti kod svih, samo je bitno sta tj koji bootloader koristis (tj koji ti je taj video koji postavljas umesto originala), njegova velicina i dimenzija radi prikazivanja na ekranu. Elem, ako sam krenes da to radis, moras bas da budes pazljiv da ne bi 'brickovao' tj zakucao fon a posle kuku lele (tesko da se brikuje, ali i onom ko ne zna materiju dovoljno da nesto ne radi pa krene da panichi). Uglavnom uredjaj kojim to radis je ODIN - za fleshivanje i pratecim elementima - instalacija na kompu u pogledu softvera (android development - sa drajverima i slicno), obican USB za taj fon, ODIN i propratne stavke (bootloader, kernel i slicno). Moj savet - dobro priguglaj i informishi se pre nego da ista krenes da petljas jer se lako ostaje bez fona, pogotovu akp greskom mu flesujes drugi softver/bootloader koji nije za njega.
  40. 1 point
    djomla

    Iskustva sa brisačima za automobile

    Sad me pitaj gde je Kotež, ili ja tebe da pitam znaš li [emoji23] Sent from my 3310
  41. 1 point
    dellas

    Valjci za merenje snage

    Ko je spominjao datum?
  42. 1 point
  43. 1 point
    neshtry

    Fiat Grande Punto - krovni kofer

    Možeš ako je od koristi drugim članovima
  44. 1 point
    francuz69

    Funny photos

    Imao ovu majcu, imam dan danas u drugoj boji. Moj drugar ih je dizajnirao, patentirao i proizvodio. Cak je imao tuzbu protiv likova koji su mu krali patent. Jedini je problem bio sto su iz proizvodnje izlazile koji cm krace nego sto je trebalo
  45. 1 point
    Bili sklapaci ili ne, ali '91. se pripremalo cak i prosirenje TAS-ovih pogona za dolazak tek predstavljenog Golfa 3, tada jednog od najmodernijih kompakta i najprodavanijih modela generalno... Stariji ce se verovatno setiti fotki predserijskih verzija trojke, sa proizvodnih traka u Vogosci: Start je bio planiran za 1992., maltene u isto vreme kada se model pojavio u Evropi, ali desilo se to sto se desilo... Na sve to, TAS je vec imao tradiciju izrade njihovih modela od '69. - tj. od legendarne Bube, preko Golfa 1 i 2. Dalje, vlasnistvo UNIS-a je bilo 51%, naspram 49% VW.... A znamo sta je VW napravio npr. od Skode. Pa bivsim Cehoslovacima sa Skodama 120, 125 i kamp kucicama smo se maltene smejali po Jadranu krajem 80-ih. Na istom mestu sam bio par puta posle nepunih 30 godina i lako se vidi gde je ko sada, na nasu zalost... A bivsa Juga je imala pogone Zastava Kragujevac (saradnja sa FIAT), IDA Kikinda (Opel), TAS Sarajevo (VW), Cimos u Kopru (Tomos+Citroen), IMV u Novom Mestu (Austin, pa Renault), naravno sa pratecom industrijom...
  46. 1 point
    Ali to poredjenje novo-polovno nema smisla, kupci novih auta ne porede sa polovnim, nego sa drugim novim.... a cak i tako gledano, mislim da delta za tipa 22-25.000e pruza(la) dosta u smislu ekskluzive, opreme, pa i motorizacije, kvaliteta u poredjenju sa nekim drugim konkurentima za te pare. Pa evo, i danas je Tipo HB 1.6 mjtd u Lounge opremi oko 17-18 hiljada, pa ce neko reci, ko je lud da tolke pare na (bukvalno) Fiat, a opet, ako se stavite u poziciju kupca novog, vrlo lako se vidi da se u tom slucaju dobija dosta vise od ostalih za slicne pare, te vrlo lako moze postati razumna kupovina
  47. 1 point
    A bre sta je cudno, desava se, pogresi covek. Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  48. 1 point
    Vala baš... Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka
  49. 1 point
  50. 1 point
    chikavili

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    zavisi to od vise faktora, od tezine automobila, velicine/sirine tockova, ispravnosti i cistoce dizni, gde sipas gorivo, koriscenja klime, duzine relacije, vrste puta ... itd. Mislim da je taj sa alfom mozda malo preterao, a i ko zna sta je za njega zustra voznja. Meni na 1.9D u gradu bez klime/grejanja na kratkim relacijama trosi 6.3-6.5, sa klimom ili grejanjem ide i do 7-7.2, na otvorenom putu (pri 2500-3000 rpm) zimi 5,2, a leti (bez klime) ~4.4. Kapiram da bi JTD trebao da trosi manje na istom autu, ali Stilo je nesto tezi.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...