Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/20/19 in all areas
-
8 points
Funny photos
Nikola 1.6 and 7 others reacted to alfini0507 for a post in a topic
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk -
5 pointsOvaj ti je Bole prvi prdnuo u auto [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
5 points
Škoda Yeti & BMW X3
PremieRacing and 4 others reacted to totti for a post in a topic
[emoji23] Sent from my SM-G950F using Tapatalk -
4 pointsAko je isto ono sto videh i na Bezanijskoj Kosi kod bivseg Merkura danas (stub u obliku krsta sa 3 kamere) - deluju kao obicne kamere za nadgledanje saobracaja.
-
4 points
Funny photos
PremieRacing and 3 others reacted to Djuk85 for a post in a topic
. Sent from my Redmi 4X using Tapatalk -
4 points
-
3 points
-
3 points
-
3 points
Drska ženo plava - AR Giulietta 2.0 150
bole-stilo.jtd and 2 others reacted to totti for a post in a topic
[emoji848][emoji57] -
2 points
BMW 320d F31(pijaca)
Reacher Gilt and one other reacted to banjo1990 for a post in a topic
Iako je već prošlo neko vreme, nikako ne stižem da predstavim vozilo koje će mi biti saputnik u narednom periodu. Kao što stoji u naslovu u pitanju je BMW 320d 2013. godina sa trenutno 199000km. U pitanju je karavan verzija sa motorom od 120kw. Još uvek ne mogu da se naviknem kada izgovaram ili pišem ovu popriličnu kilometražu s obzirom da sam uzeo auto koji planiram da vozim neki značajniji period, ali činjenica je da su se danas stvari promenile i da je naći auto sa manjom kilometražom za neki razuman novac prava premija. Napisaću par rečenica o tome zašto baš BMW? Izuzeću činjenicu da sam do prvog svog iskustva sa Alfa Romeom još kao dete obožavao BMW-ove modele i ono što su predstavljali za same vozače a i celu autoindustriju. Naravno, posle prvog iskustva sa jednom Alfom, iako sam bio klinac, srce mi je potpuno otišlo na tu stranu, i od tada to je za mene brend No.1 i uvek će mi Alfa biti cilj. Onaj osećaj kada sam dobio 147 ne mogu da opišem, i to mi je definitivno jedan od najsrećnijih dana u životu. Nego, nikako da pređem na stvar. Kada je došlo vreme da se razmišlja o nekom ''novom'' automobilu, neki realan domet je bio da se zadržim u C segmentu. Giulietta se tu nametala kao izbor koji će zadovoljiti sve moje kriterijume, ali me je BMW serija 1 veoma zainteresovala zbog samog osećaja vožnje, položaja sedenja, zadnjeg pogona, veoma šarmantnog izgleda. Možda se neko ne slaže, ali Alfa i BMW u mnogim segmentima dele istu filozofiju. Ono što me je za trenutak vuklo na BMW-a je jedino zadnji pogon, što mi je bila ogromna želja. Brzo sam odustao od te ideje kada sam shvatio da je Serija 1 bezobrazno preskupa, pa sam svoju odluku definitivno prebacio na Giuliettu. Nekoliko meseci sam tražio Giuliettu 2.0mjtd, i toliko sam se toga nagledao, od raznih krševa, vraćanja kilometraža, diskutabilnog porekla i da ne nabrajam dalje, da sam u toj čitavoj priči usput shvatio da za cenu dobre Giuliette gotovo može da se izme BMW serija 3 karavan. U tom trenutku mi pomisao na D segment nije zvučao loše, i odlučio sam da pogledam par komada, iako karavane nikada nisam voleo. Ne znam zašto, ali uživo mi karavan nije bio ni najmanje odbojan, naprotiv, zbog mnogih detalja mi se jako dopao. Tako je pala odluka, i vrlo brzo sam realizovao kupovinu ovog pijačara . Kilometraža je proverena i prava. Vozilo poseduje kompletnu istoriju. Da je u vrhunskom stanju, nije, ali neke stavke će se sređivati jedna po jedna. Koji je paket opreme, nemam pojma. Uglavnom oprema je porpilično suva, i ima tu dosta kontradiktornosti kod Nemaca. Tako da recimo, poseduje parking senzore i napred i pozadi, a ne poseduje automatsku klimu. Ima fabričku navigaciju i kožna sedišta, ali i obične farove sa halogenim sijalicama . Tu su senzori za svetla, brisače, tempomat.... Da ne navodim ostale manje više standardne stvarčice. Felne su 16'' što na njemu izgleda kao minijatura s obzirom da je dimenzija 205/60. U perspektivi mi je cilj da stavim 18'', ali polako, ima i bitnijih stvari u ovom trenutku. Pošto je post ionako predugačak, postaviću par sličica koje sam onako usput napravio, a ostale detalje ću u narednim postovima. -
2 points
Kamere & presretači
Woodoo and one other reacted to neshtry for a post in a topic
Te samo nadgledaju, opasne su one sa laserom i foto kamerom -
2 pointsNemoj da brines, taj GM-ov problematicni menjac je izbacen jos krajem 2009. U Fiatima je nosio oznaku C544 , a nadaleko je "poznat" kao M32, deklarisan na 320 Nm. Cak nije ni isao na Fiatove 2.0 dizele, vec takodje GM-ov F40 deklarisan na 400Nm (Fiatova oznaka C542) koji se mnogo bolje pokazao. A od 2010. je krenuo C635 koji je kod tebe, FPT proizvod, kacio sam vec i ranije ovaj njihov proizvodni rang:
-
2 pointsAma imas odmah , ako prebacis premijski razred sa prethodnog vozila (potreban samo kupoprodajni ugovor i kopija stare polise). Prosle godine sam prebacio 1. premijski razred sa Stila na Sporta i imao odmah 15% popusta na polisu. O tome uporno pisemo, a ljude "veslaju" i bez ikakvog obavestenja stavljaju u default 4. stepen po kupovini novog vozila, jer ne znaju svoja prava. I nije samo stvar da je osiguranje jeftinije 15% (a nije malo ni 2-3 hiljadarke). Nego ako, ne daj Boze, skrivis udes, "skotrljaju" te npr. iz tog 4. u par razreda nize. Tako da em placas daleko vecu sledecu premiju od iduce godine (7. razred +50%, 8. razred +70%, 9. razred +90%, itd.), em ti treba 7-8-9 godina bez udesa da se opet vratis do 1. stepena. Evo tabele, pa i sami sracunajte - poenta je da se mnogo manje nagradjuju savesni vozaci (bonus po 5% godisnje, max 15% jeftinija polisa) u odnosu na one koji skrive udes i koje oderu za iducu registraciju pa nadalje par godina (malus):
-
2 points
Kako se rađa novi Fiat?
horvat and one other reacted to neshaoct for a post in a topic
Dokumentarac ''Šta je iza?'' kroz nekoliko epizoda pokazuje kako se rađa FCA automobil, od razvojne faze do testiranja u najteži uslovima. Tokom više od godinu dana filmska ekipa je snimila oko 1.500 sati materijala, a prva epizoda je u Švedskoj, gde se vrše testiranja na surovoj skandinavskoj zimi gde temperatura dostiže i -40 °C. Druga epizoda biće dijametralno suprotna, pouzdanost mehaničkih delova i njihova otpornost klimatskim uslovima je testirana u Kalahari pustinji u Južnoj Africi gde su moguće temperature od 50 °C. FCA potom pokazuje kakve testove sprovodi u svojim centrima, na trkačkim stazama, gradskim ulicama i vazdušnim tunelima. U narednim epizodama se očekuju teme poput električnih i samovozećih automobila. -
2 points
Fiat Punto mk.2 1.2 16v - varira ler, slabo vuče / problem sa snagom
neshaoct and one other reacted to MS PK for a post in a topic
Ne kao gresku nego ko zna da radi prvo vidi po parametrima od dizni, knock senzora, lambda sondi, pritisci... -
2 points
Škoda Yeti & BMW X3
djomla and one other reacted to horvat for a post in a topic
Aca faca [emoji28] Sent from my iPhone using Tapatalk -
2 pointsMali update. U ponedeljak mi je stradao ventilator kabine, kad sam krenuo na posao počeo je da kulja beli gusti dim iz ventilacionih otvora. Ovo se već desilo jednom kod prethodnog vlasnika pa sam stavio polovni ventilator pre tri godine. Smrad je užasan i teško ga je izbaciti iz kola dok se ne skine ventilator. Uzeo sam drugi polovni ventilator pa sam iskoristio priliku da očistim i klimu. Ovo je motor starog ventilatora, namotaji su izgoreli: Očistio sam kanale za hlađenje motora pošto su bili napakovani prašinom. Da bi se motor izvadio iz kućišta treba skinuti četiri osigurača koje je najbolje malo ispraviti pre vraćanja i onda ih vratiti recimo kuckanjem po gedori: Ovako je izgledao motor posle čišćenja: Nažalost nisam snimio stanje pre čišćenja ali sam slikao stari motor koji je bio dosta čistiji: Sumnjam da je ovo direktan uzrok stradanja namotaja ali svakako smanjuje efikasnost hlađenja namotaja. Motor se drži sa tri šrafa ispod suvozačeve kasete prekriven izolacijom. Prednja dva šrafa se lako skidaju dok je za treći šraf pozadi potreban zglob za gedoru pošto mu je teško prići: Kad se izvadi ventilator kroz kanal može da se dođe do isparivača klime: Naravno pristup je ograničen, jedva ruka može da se zavuče do kanala ali je dovoljno da se ubaci crevo spreja za čišćenje klime: Ispraznio sam celu konzervu spreja, a višak pene koji je krenuo da se vraća kroz otvor za ventilator sam pohvatao ubrusima. Natopljene ubruse, uz pomoć hvataljke, sam iskoristio za brisanje zidova kutije i na taj način je skinuto dosta prljavštine. U nekom trenutku je sredstvo krenulo da curi ispod kola kroz odvod klime koji je inače bio začepljen ranije. Posle montaže sam sačekao neko vreme da sredstvo deluje (oko pola sata po uputsvu), upalio klimu i ventilator na najjače jedno desetak minuta sa otvorenim prozorima i to je bilo to.
-
2 pointsArena express, dal 3500-4000. Iznad nije, ali mislim da je vise 3500 jer sam kod njih sve radio pa sam malo izgubio kalkulaciju.
-
2 points
Fiat 500L - centrala parking senzora
neshaoct and one other reacted to Smireni for a post in a topic
Po serijskom broju možeš videti u koje je još aute išao, pa možeš videti po otpadima, Maki i Raća u Šapcu, imaš onaj u Inđiji... -
2 points
Drska ženo plava - AR Giulietta 2.0 150
neshaoct and one other reacted to Kuvalja for a post in a topic
Cestitam na kupovini, da lepo sluzi. I aj da odgovorim umesto Ivana -
2 points
Drska ženo plava - AR Giulietta 2.0 150
neshtry and one other reacted to djomla for a post in a topic
Sumnjivi ste vi meni... [emoji16] -
2 points
-
2 points
Otvara se FCA Heritage HUB u Torinu
Voja 82 and one other reacted to Tommy92 for a post in a topic
Al bi bilo lepo da se mi organizujemo i da odemo sa nasim kolima tamo, bio bi lep odmor -
2 points
Funny photos
Woodoo and one other reacted to shomispc for a post in a topic
Svaka cast za ideju ko god da je ubacio sliku -
2 points
Fiat novi Tipo - mišljenje, iskustva, saveti
silenci and one other reacted to Dukadin for a post in a topic
Pa pise patosnice, ne "komplet patosnica" -
2 pointsMoraš ovaj dres da nabaviš za tako nešto
-
2 points
Drska ženo plava - AR Giulietta 2.0 150
shuxx and one other reacted to Stilisa for a post in a topic
Cestitam kolega! Da lepo sluzi i da se lepo druzite. Pravi momacki i vozacki auto. -
1 pointImas u Lazarevcu za 2.500
-
1 pointwest centar u Surcinu 3500 dinara
-
1 pointMalo sređujem Stila pa sam uzeo kožni volan. Bio je malo pohaban, pa sam rešio da ga malo doteram. Koristio sam običan akrilni git za drvo na bazi vode i boju u spreju za kožu. Dosta šmirglanja, ali jedno prepodne rada sve ukupno sa montažom. Ovako izgleda pre i posle.Planiram da ga menjam pa reko ajde da do kraja uživam u njemu kao i do sad . Samo da ne preteram pa ga ostavim još neko vreme.
-
1 pointHvala Kuvalja. C635 jel to M32 ustvari ?
-
1 pointBalkan 3500 Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
1 pointG7 je jedan jako ozbiljan auto, ma koliko mrzeo neko VW to ne moze poreci..
-
1 pointMa ne mogu da budu kablovi sigurno. Oni kad probiju auto radi kao na 3 klipa pa popusti i tako u nedogled, pritom krene da blinka check engine tako da oni otpadaju iz price.
-
1 pointTo je moja šauma, to zaboravio da doda. A ako dovedemo neke "teDke" danijele? Jel tad dolazi u obzir druženje na slabo osvetljenim parkinzima?
-
1 point@Alki jel ti neko proverio paljenje? Moze da se desi da nije dobro uzupcen.
-
1 point
Leto 2018 / 2019 / 2020 / 2021 / 2022 - Grčka
VladaG9 reacted to Drasko bgd for a post in a topic
Putarine su ostale iste kao prosle godine,sto ne znaci da ih nece dizati.Solun -Atina ne znam tacno jer ne idem na tu stranu,ali koliko mi je poznato ima 16putarina i kosta skoro 50e,a posle Atina -Tripoli-Kalamata jos nekih20-25e!Ja idem na Ignatia Odos do Ioanine,sto od Evzonija kosta 8e,ima 5 putrina,pa se odvojim na Ionia Odos za Patru i to kosta 12,5e ima 4 putarine,trajekt Antirio -Rio je 6,5e a prelaz preko mosta je 13,2e.Posle toga ceo Peloponez bez putarina,sasvim pristojna magistrala,jako lepo se vozi! -
1 pointBrnabićku [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
1 point
-
1 pointDeki, ako nemas sliku gde ti glava viri kroz siber, kao da se nisi ni slikao
-
1 pointJa sam imao isti problem. Stalno je cureo antifriz a majstor nije mogao da ustanovi gde tacno pusta. Na kraju se ispostavilo da je u pitanju neka gumica iznad filtera za ulje. Ne znam tacno kako se zove, imam zapisano u servisnoj pa cu pogledati ujutru. Prilicno nedostupno i zato se slabo uocava da tu pusta...
-
1 pointNeko je trazio slike
-
1 pointKako bi tek išao taj mučeni bravac da ga Safet nije opravio
-
1 pointSta da im i pisu kad nemaju da plate a i da imaju ne bi platili...Njima u corku ko dobar dan...Tako da im se ne ispalti ni da im pisu kazne a opet ljudi moraju da rade biznis nema veze dal' ima svetla il nema raditi se mora
-
1 point
Skuplji i strožiji tehnički pregled vozila - stupio na snagu
silenci reacted to alfini0507 for a post in a topic
Te sto si spomenuo na kraju niko ne sme da pipne... Ni komunalna a ni saobraćajna policija... Zastićeni su kao beli medvedi, cak i vise nego pederi... -
1 pointpa ja bih da idemo, ali danijel nas odjebava!!! pisali smo nas dvojica na pp i on kaze da to nije on...znaci on za svoju sliku, za samog sebe kaze: ne, to nisam ja. ja sam jos davno napisao ovde da on ima problem, jer je ovde danijel55, a na youtubeTU je daniel... i sada ispada da na slici sa vibera ja on, ali na onoj slici gde prikaziVA macora nije on, jedino ako ima brata blizanca...
-
1 pointPa ne moze onu sa dizalice da stavi jbg
-
1 pointma verujem... jel menjas nick na njemac69?
-
1 pointAli maska im je originalna, cerada i šatorsko krilo!!!
-
1 point
Fiat Nuova Bravo - saveti/mišljenja/iskustva pre kupovine
Reacher Gilt reacted to Neno for a post in a topic
@Milutinac, kad me bar citiras citiraj me do kraja "Cinjenica jeste da Bravo sa tim motorom nema snage u preticanjima i na autoputu kao njegove JTD verzije...", ali nisam rekao da nema uopste snage. Za mene ima dovoljno snage (iako manje nego neki TD), samo sto ovde na drugi nacin moram da isplaniram (pocnem i zavrsim) to preticanje i da racunam da mu treba nesto vise vremena da uradi nesto sto sam na putu "zamislio", nego sto je to trebalo kada sam vozio TD sa vecim brojem NM/1.000 obrtaja... Znam o cemu @Ivan prica i to je sve tacno. Zamislite, s ovim Bravom (1.4 - 90KS) na AP sam i ja preticao masu automobila... mozete misliti, kakva vozila onda ti ljudi voze! @bvaseckizao mi je sto si ti imao toliko problema sa tvojom autom, ali jbt, prema tvojoj prici i iskustvu koje si imao, ili si imao tezak maler, ili ti i ja ne vozimo isti auto... Ljudi, kao sto rekoh: - meni ova varijanta odgovara mojim potrebama (prelazim cca 12.000 km godisnje), od cega je cca 85% u lokalu (gradska i medjugradska voznja), a max.15% otvoreni put (u sta vecinom spada odlazak na more jednom godisnje i eventualno na Zlatibor) - sto se tice opreme, nije u "full-u", ali nije ni "klot" - el.podizaci, fabricka muzika, manuelna klima, zadnji parking senzori, drzac za ruku sa "friziderom" za flasu izmedju vozaca i suvozaca, maglenke,... nema sve ali ima dosta (bar za mene). - da ne sirim dalje pricu o mojim razlozima zasto smatram da je i ova varijanta ok za vozaca sa prosecnim prohtevima - svako uvek ima pravo na svoje misljenje i to postujem... Ali moje pitanje za kraj... ako mislite da osnovne varijante nekog vozila (kod bilo koje marke i tipa), a koje su u 99% slucajeva benzinci (1.0-1.4), nisu bezbedne, da ne pruzaju mogucnost kvalitetne voznje, da ne ispunjavaju prohteve vecine vozaca, zasto ih proizvodjaci i dalje proizvode i prodaju?! Moje misljenje je: zato sto se kupuju, zato sto velikom delu vozaca zadovoljavaju prohteve i sl. Opet se vracamo na onu s pocetka - svako bira auto prema svojim potrebama, zelljama i pre svega mogucnostima... Mojim prvim postom sam zeleo da "u moru" postova u kojima se hvale TD varijante, a kude benzinske varijante, bude i jedan, u kojem ce oni slicni meni dobiti i informaciju iz "prve ruke" i neko vidjenje "druge strane"...da i osnovna verzija nekog vozila (u ovom slucaju F.Bravo) moze da zadovolji potrebe prosecne porodice...bez ljutnje. Jos jednom, srdacan pozdrav svim Bravistima!
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".