Jump to content
FAS Goran

Neno

Members
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About Neno

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Pancevo
  • Interests
    Fiat Bravo II ONLY :-)

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Bravo (2013) 1.4 90KS
  1. @Milutinac, kad me bar citiras citiraj me do kraja "Cinjenica jeste da Bravo sa tim motorom nema snage u preticanjima i na autoputu kao njegove JTD verzije...", ali nisam rekao da nema uopste snage. Za mene ima dovoljno snage (iako manje nego neki TD), samo sto ovde na drugi nacin moram da isplaniram (pocnem i zavrsim) to preticanje i da racunam da mu treba nesto vise vremena da uradi nesto sto sam na putu "zamislio", nego sto je to trebalo kada sam vozio TD sa vecim brojem NM/1.000 obrtaja... Znam o cemu @Ivan prica i to je sve tacno. Zamislite, s ovim Bravom (1.4 - 90KS) na AP sam i ja preticao masu automobila... mozete misliti, kakva vozila onda ti ljudi voze! @bvaseckizao mi je sto si ti imao toliko problema sa tvojom autom, ali jbt, prema tvojoj prici i iskustvu koje si imao, ili si imao tezak maler, ili ti i ja ne vozimo isti auto... Ljudi, kao sto rekoh: - meni ova varijanta odgovara mojim potrebama (prelazim cca 12.000 km godisnje), od cega je cca 85% u lokalu (gradska i medjugradska voznja), a max.15% otvoreni put (u sta vecinom spada odlazak na more jednom godisnje i eventualno na Zlatibor) - sto se tice opreme, nije u "full-u", ali nije ni "klot" - el.podizaci, fabricka muzika, manuelna klima, zadnji parking senzori, drzac za ruku sa "friziderom" za flasu izmedju vozaca i suvozaca, maglenke,... nema sve ali ima dosta (bar za mene). - da ne sirim dalje pricu o mojim razlozima zasto smatram da je i ova varijanta ok za vozaca sa prosecnim prohtevima - svako uvek ima pravo na svoje misljenje i to postujem... Ali moje pitanje za kraj... ako mislite da osnovne varijante nekog vozila (kod bilo koje marke i tipa), a koje su u 99% slucajeva benzinci (1.0-1.4), nisu bezbedne, da ne pruzaju mogucnost kvalitetne voznje, da ne ispunjavaju prohteve vecine vozaca, zasto ih proizvodjaci i dalje proizvode i prodaju?! Moje misljenje je: zato sto se kupuju, zato sto velikom delu vozaca zadovoljavaju prohteve i sl. Opet se vracamo na onu s pocetka - svako bira auto prema svojim potrebama, zelljama i pre svega mogucnostima... Mojim prvim postom sam zeleo da "u moru" postova u kojima se hvale TD varijante, a kude benzinske varijante, bude i jedan, u kojem ce oni slicni meni dobiti i informaciju iz "prve ruke" i neko vidjenje "druge strane"...da i osnovna verzija nekog vozila (u ovom slucaju F.Bravo) moze da zadovolji potrebe prosecne porodice...bez ljutnje. Jos jednom, srdacan pozdrav svim Bravistima!
  2. Pozdrav svima! Nov sam clan. Moje pohvale za ovaj sajt i forum! Pre 6m kupio sam Fiat Bravo 1.4 90 KS (2013) od prvog vlasnika, kupljen nov u Srbiji sa kompletnom servisnom dokumentacijom. Kuci sam ga doterao sa cca 32.500 km. Citao sam malo komenare, koje su ostavili drugi clanovi u vezi sa osnovnom benzinskom verzijom novog Brava (1.4 od 90KS). Koliko vidim, misljenja su vecinom negativna... E sad, da sam malo mladji i neiskusniji vozac (kao sto nisam ), moram priznati da bi se malo zabrinuo, ili bar zapitao, da li oni (bar ta vecina) uopste govore o autu, koji sam ja kupio!? Aktivan sam vozac vise od 20 god. i za to vreme presao sam "dosta" km i promenio solidan broj vozila raznih proizvodjaca (od Fice pa sad do Brava), raznih . Sva moja vozila su bila kupljena od prvog vlasnika, nisu bila iz uvoza, redovno su bila i ostala kod mene odrzavana i sa ni jednim vozilom nisam, hvala bogu, imao nikakvih ozbiljnijih problema. Vecina njih su bili benzinci, ali sam imao i moderne turbodizelase...tako da sam vrlo dobro upucen u prednosti i mane B i TD motora. Sta hocu da kazem...uz duzno postovanje svacijeg misljenja i afiniteta.... Fiat Bravo u osnovnoj verziji sa benzinskim 1.4 motorom i 90KS je sasvim dovoljan auto za potrebe prosecne srpske porodice (sa 1-2 dece), koja godisnje prelazi prosecan broj km (u prevodu 5-15.000 km). Cinjenica jeste da Bravo sa tim motorom nema snage u preticanjima i na autoputu kao njegove JTD verzije i da trosi "vise" nego dizel varijanta, ali isto tako rec je o proverenom i vrlo izdrzljivom Fiatovom motoru, cije je odrzavanje jednostavno i mnogo jeftinije nego kod dizela, kod njega nema rizika da ce doci do neke skupe havarije, kao sto to moze (i ne mora, ali nikad se ne zna) biti kod dizela (dizne, zmajac, turbina,...), rad motora je mnogo tisi i mirniji, manje prlja okolinu (nekome je i to bitno ) i dr... Slozicete se, mogle bi pristalice i jednog i drugog tabora da nabrajaju jos mnogo argumenata "za i protiv" jednog ili drugog. Da se vratim na mog benzinca. Ja sam ljudi stvarno zadovoljan ovim autom i njegovim performansama (i naravno uzitku) koji pruza u voznji na ovim nasim srpskim drumovima. Zadovoljan, ali ne odusevljen, i to je istina... Da bih bio odusevljen, morao da bih da uzmem JTD verziju od jedno 120 KS, ali je pitanje da li bih mogao da nadjem takav sa manjom (bar realnom) kilometrazom, pravom servisnom istorijom itd. Ali je i pitanje da li meni (uzimajuci u obzir moje realne potrebe) uopste treba takav auto samo radi uzitka i povremenog ne/potrebnog preticanja kolone automobila na autoputu ili Ibarskoj magistrali?! Meni ne...definitivno, jer u toku godine 90% svoje kilometraze predjem u lokalu, sto znaci gradska (70%), medjugradska (20%) i voznja na otvorenom putu (10%). Letos sam sa suprugom, 5-god. sinom i punim gepekom (koji nam je sa svojih 400 lit. bio sasvim dovoljan) otisao na duzi put (letovanje) do destinacije koja je bila udaljena cca 750 km u jednom pravcu, od cega je cca 80% autoput. Nakon povratka sa puta ostao sam i postao jos zadovoljniji kupljenim autom i onim sto mi je pruzio u toku voznje... udobnost, performanse, potrosnja, pouzdanost... Na kraju puta, bord kompjuter je pokazivao cca 7 lit/100 km (inace prosecna potrosnja u toku najveceg/najcesceg dela eksploatacije iznosi 8-8.5 lit/100 km), klima je dobro hladila prostor kabine sve vreme puta, auto je bez problema u 6.brzini dostigao i odrzavao "cruze" brzinu (max. dozvoljenu) na autoputu od cca 130 km/h, audio uredjaj je bio na nivou zadatka, a zvucna izolacija se pokazala kao sasvim solidna (pri brzinama kojima smo se kretali kako na AP, tako i na magistralama), menjac precizan i mekan, farovi ako ne odlicni onda bar vrlo dobri... Ljudi, ja sam zadovoljan, jer je auto ispunio moja ocekivanja (o dizajnu i estetici necu uopste ni da pricam ) u skladu sa mojim potrebama. Jednostavno, meni vise ne igra neku ulogu to koliko je auto startan, da li moze da "potegne" i "zalepi" vozaca za stolicu, vec da li moze bezbedno moju porodicu i mene da odveze od tacke A do tacke B i da me registracija i odrzavanje izadju jeftinije, a sve to uz "neodoljiv dizajn" :-) Malo oduzih, ali ne zamerite... P.S. Autogas ne nameravam da ugradjujem!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...