Jump to content
FAS Euroauto Goran

darkmanzr

Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About darkmanzr

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ono što mene (u nedostatku druge reči reći ću) zabrinjava, je da Scala ima nosivost od (samo) 360 Kg (+/- par Kg) . To je 3-oje ili 4-oro ljudi sa ili bez prtljaga. Šta konkretno to znači kada sedne i peti saputnik (pa još sa svojim prtljagom), odnosno kada auto bude pretovaren?
  2. Meni se sviđa zadnji deo Tipa, ima prostora za napredak (možda ga bude u novoj verziji), ali je i ovako OK.
  3. Najvise za najmanje u klasi Kada je naše tržište u pitanju, Fiat Tipo je jedan od modela koji najbolje balansira u disciplini ponude i potražnje. Konkurenti u C segmentu u proseku nude više, ali mnogi bi se iznenadili koliko model Tipo pruža, a u mnogim aspektima i značajno prednjači u odnosu na konkurenciju. Nedavno je u Fiat salonima bila aktuelna veoma posećena prodajna akcija Nedelja čuda, tokom koje su mnogi imali priliku da sednu u nov kvalitetan automobil po veoma povoljnim cenama. Iako je akcija završena, u Fiat salonima širom Srbije se još uvek nalazi ponuda koja je neuporedivo primamljivija od konkurentskih proizvođača. Naime, većina proizvođača je poslednjih godina počela da kvalitetom i ponudom savremenih sistema parira premium brendovima i to prilično uspešno čini, ali to se itekako odražava na cenu, pa je postao standard da se automobil C segmenta, odnosno popularne “golf” klase traži iznos od oko 20.000 evra. U zapadnoevropskim zemljama je to sasvim u redu, ali kod nas je situacija ipak nešto drugačija. Fiat je jedan od retkih koji vozačima nudi prostran, udoban, bezbedan i savremen automobil po ceni koja je neuporedivo niža. Naravno, kompromisi su neizbežni, a na našem testu se našao Fiat Tipo u hečbek verziji sa osnovnim motorom od 1.400 kubika i u Lounge paketu opreme koji se nudi po redovnoj ceni od 12.990 evra. U pitanju je prilično bogat paket koji podrazumeva aluminijumske točkove prečnika 17 inča, paket hromiranih detalja, automatski klima uređaj, multimedijalni sistem sa ekranom osetljivim na dodir, elektro pomične prozore, tempomat, naslon za ruku, podešavanje vozačevog sedišta u lumbalnom delu i još mnogo toga. Ali krenimo redom. Na našem testu se našao model u veoma atraktivnoj braon boji kojoj posebno dobro pristaju hromirani detalji na karoseriji, što pomalo čak podseća na neke premium automobile. Dizajn modela Tipo je sveden i čini se da će dobro odolevati godinama, a jedan od najvećih aduta ovog modela su njegove nešto veće dimenzije, pa i prostranost koja sa time dolazi. Tipo je jedan od najprostranijih i najpraktičnijih automobila u klasi. Teško je pronaći konkurenta koji poseduje prtljažni prostor zapremine 440 litara, tako da je Tipo i u hečbek verziji sasvim dovoljan i za porodična putovanja. Kome treba još više prostora, tu je karavan verzija, ali i sedan koji se nudi po još povoljnijim uslovima.Kokpit modela je moderno stilizovan i nudi više nego što bi moglo da se očekuje po toj ceni. Gornji deo instrument table je obložen plastikom mekom na dodir, upravljač je kvalitetan i presvučen vrlo prijatnom kožom. Ipak, tvrdu plastiku pronalazimo u gornjim oblogama prednjih vrata, što je kod pomenutih skupljih rivala ipak kvalitetnije. Upravljač poseduje mnoštvo komandi, ali su one vrlo intuitivne. Desno su komande tempomata, dok se sa leve strane nalaze prekidači za praćenje informacija centralnog displeja na tabli sa instrumentima. Muzičkim sistemom se upravlja uz pomoć komandi sa zadnje strane upravljača, slično kao i na Jeep modelima, a ista “caka” je primenjena i na redizajniranoj verziji modela “500L”. Ekran multimedije je postavljen visoko, tako da je uvek jasno vidljiv, a antireflektujuća površina garantuje lako očitavanje i tokom sunčanih dana. Ispod su vrlo funkcionalne Fiat-ove komande klimatizacije. Prednja sedišta su veoma dobra. Kao da su napravljena po ugledu na nemačku školu, dakle nešto tvrđa, ali odlično oblikovana i udobna. U Lounge paketu vozač može da podešava “jastuče” u lumbalnom delu i to uz pomoć elektro komande, što je tokom dugih vožnji od nepocenjivog značaja. U najkraćem, u modelu Tipo vozaču ništa ne nedostaje, a ako nekih ušteda ima, one su opravdane cenom. Na našem testu se našao upravo najosnovniji benzinski motor od 1.400 kubika i sa 95 konjskih snaga. To je isti motor koji pokreće i model “500L”. Kada je ovaj agregat u pitanju obično se lome koplja, a najčešće su kritike da je to motor starije generacije bez turbine, tako da nema dovoljno obrtnog momenta na nižim obrtajima. To jeste tačno, ali ne bismo to stavili na listu nedostataka. To je jednostavno ustupak manje platežnim kupcima da po povoljnijim uslovima dobiju dobar i savremen automobil. Istina je da motor nema velike performanse, ali sasvim korektno se vozi. Kada zađe u niže obrtaje ne pokazuje to trešenjem, što savremeni turbo benzinci rade, jednostavno ne odaziva se na pedalu gasa, pa je potrebno odabrati niži stepen prenosa. Ono što je dobro kada je ovaj motor u pitanju je to što stepena prenosa ima šest. Prilično su skraćeni, što je dobro jer motor može lakše da se nosi sa masom automobila, ali to znači i da ćete redovno u gradu voziti petim, a ponekad i šestim stepenom prenosa. Proverili smo potrošnju i na auto-putu, koja pri brzini od solidnih 120 kilometara na čas iznosi manje od šest litara. Pritom moramo da napomenemo da je i zvučna izolacija bolja od očekivane, tako da se i po tom pitanju u modelu Tipo vozite kao u skupljim konkurentskim automobilima FIAT TIPO HD Motor R4, benzin Zapremina 1.368 ccm Snaga 85 KW/95 KS pri 6.000 o/min Ob. moment 70 Nm pri 4.000 o/min Transmisija manuelna, šest stepeni Ubrzanje 0-100 Km/h 12,4 s Maks. brzina 185 km/h Preuzeto sa: magazin.drivein.rs
  4. Autorepublika.com - Redizajn modela Fiat Tipo planiran za sledeću godinu
  5. @francuz69 Tri "stvari" se nikad ne pozajmljuju: puška, žena i auto
  6. https://autorepublika.com/2019/08/30/fiat-tipo-sw-dodaj-gas/

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...