Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/04/19 in all areas

  1. 4 points
    2.0 TDI u PQ35 platformi ni jedan nema balanser shaft. Svi koju su na "golf" platformi je nemaju. PD170 je problematičan samo zbog Siemens dizni, jer im se sjebe od vibracija piezo element. BKD ima BOSCH dizne, solenoidne. Glave na BKD i na 170ks su identične sa 16 ventila, do sredine 2005 su sklone da budu porozne. Siemens dizne mogu da se poprave kada otkažu, čak nije loše ni preventivno ih odraditi. Crkne električni deo i auto onda stane na sred puta. Znam jednog taksistu imao je Passata sa tim motorom i balanser shaft-om i služiuo ga je dobro. Sredio je sve četiri dizne i posle je prešao 200.000 sa njim bez problema. Balanser shaft može da ti napravi problem ako si idiot pa je ne menjaš jedno 2x između velikih servisa. Problem je ako ti dođe polovan auto koji ima oštećen motor zbog toga i ako si gluv da ne čuješ da klapara kao kofa sa šrafovima, da turbina zavija kao sirena za vazdušnu opasnost ... itd... Osim ovoga, PD170 ima plastičnu usisnu granu sa swirl flapnama, ali još nisam čuo da je taj motor progutao flapne. One hoće da zaglave naravno, ali ne otpadaju kao na BMW-u i Alfi. U principu, ako nađeš dobar primerak Mk5 GTD, ne treba baš po svaku cenu bežati od njega, a uz karticu za šlep može da posluži prilično ok, jer se da popraviti. Što se tiče balancer shaft-a na Passatima postoji par rešenja za to, trajnih. Staviš uljnu pumpu od 1.9 ako je 8V motor u pitanju odnosno od BKD ako je 16V. Druga varijanta je da se modifikuje uljna pumpa, tako što se produbi otvor u koji se ubacuje šestougaona osovina, za 2.3 cm i stavi se nova od 10cm dužine. Dakle od 2.0 TDI imaš 8V i 16V. 8V su svi BOSCH i 140KS 16V su neki BOSCH, neki SIEMENS i imaš ih od 140 i 170KS PQ35 (Golf V, Leon, Octavia A5, Audi A3) sa BKD 16V 140KS i BMN 16V 170KS i AZV 136KS 8V i BMM 8V od 140ks nemaju balancer shaft, imaju uljnu pumpu pogonjenu lancem, vrlo sličnu kao 1.9 PD, koji nema nikada takvih problema Passat, Audi A4, Superb koriste balancer shaft da bi manje vibrirali i da bi imali osećaj da vozite skuplji auto.
  2. 4 points
    knezevic76

    Funny photos

  3. 3 points
    dach@

    Cene goriva...

    Ovo dižu po malo jer su poljoprivrednicima obećali 20 din popusta na kraju ima ljudi i da pretplate ovu naftu
  4. 3 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310
  5. 3 points
    Vucina

    Fiat Punto mk1 "zuntic"

    JUU sad da pokrenem ponovo temu nakon godinu ipo
  6. 2 points
    KAd sam prodao jedan GP sa tim M32 menjacem otisla su 4 lezaja i majstor je to sve sredio kao i sinhrone prve i druge ako se ne varam za 280€ tako da ne vidim zasto praviti tolikog bauka od tog ulaganja. Jeste lepo je kad ne moras da ulozis ali onda odes pa kupis nov auto pa ne razmisljas. Sam plivajuci zamajc je skuplji od ovog tako da ne znam sto ste se uhvatili ama bas svakog nedostatka na bilo kom autu. Proba je jednostavna i ako se rucica menjaca pomera napred nazad prilikom otpustanja kvacila znaci da su lezajevi dobili luft a pogotovo se mogu cuti prilikom voznje kad je zagrejan auto tj ulje u menjacu.
  7. 2 points
    N.N.

    Alfa Romeo Tonale / Alfa Romeo C-SUV

    Alfa Romeo Tonale
  8. 2 points
    darkman14

    Vozila koja treba izbegavati

    Možda, eto vlasnik placa zaljubljenik u restyle. Čak i ove zazore voli kad su ovakvi Bzv je kad je ispeglano kako treba
  9. 2 points
    srdjos

    Funny photos

  10. 1 point
    Upravni odbor Volkswagena navodno planira otvaranje velike fabrike ''na istoku Evrope'', a Deutsche Welle (DW) se pita da li je to ona ''najveća'' investicija koju pominje predsednik Srbije Aleksandar Vučić, i da li je Bugarska tu ipak u prednosti nad Srbijom. Vučić je jutros u Dnevniku RTS kazao da i dalje čeka kraj aprila i odluku jednog od najvećih evropskih i svetskih preduzeća o tome da li će da investiraju u Srbiju, a DW podseća da je srpski predsednik već u više navrata pominjao da bi to bila ''najveća, najvažnija i najmoćnija'' investicija za celu zemlju. Navodi se da ime kompanije do sada nije pomenuo, ali je zato početkom februara naveo da je ''Srbija trenutno broj jedan u pregovorima u odnosu na druge dve zemlje, članice EU iz centralne i istočne Evrope'', i objasnio da ''ako bi se to dogodilo, BDP Srbije za godinu dana skočio u neverovatnom procentu'' i iznosio bi ''negde oko četiri i po milijardi evra''. DW postavlja pitanje da li je reč o nemačkom Volkswagenu? Navodi se da bi Upravni odbor tog automobilskog giganta navodno uskoro trebalo da donese odluku o izgradnji nove fabrike u kojoj bi istovremeno trebalo da se proizvodi više različitih modela i da u auto-koncernu to zovu ''Mehrmarkenfabrik''. Navodi se da su o svemu tome šturo pisali i nemački mediji, pominjući samo da je reč o ''istočnoj Evropi''. DW prenosi da mediji u Bugarskoj uveliko pišu o tome, navodeći pritom još neke detalje: fabrika bi trebalo da počne sa radom 2023. godine, a proizvodila bi 300.000 automobila godišnje - pet modela Volkswagena, Škode i Seata. Prema informacijama bugarskih medija, prvobitno su, navodno, u igri bile Bugarska, Rumunija, Srbija, Turska, a možda i Severna Makedonija, ali tvrde da je u ovom trenutku favorit Bugarska. Navodi se da je na više dopisa koje je redakcija DW na bugarskom uputila u sedište Volkswagena sa pitanjima kada se očekuje odluka i koji su okvirni uslovi koje taj koncern postavlja, odgovoreno je da ''odluka još nije doneta'' i da će ih ''odmah obavestiti kad nešto bude zvanično''. ''Voleo bih da se to dogodi, ali, naravno, Bugarska je u oštroj konkurenciji sa svojim susedima'', kaže za DW predsednik Nemačko-bugarske industrijsko-trgovinske komore (GBITK) Mitko Vasilev. On navodi da je reč o investiciji od 1.4 milijarde evra, gde će biti zaposleno oko 5.000 radnika plus 650 inženjera, a sve to na površini od 400.000 kvadratnih metara. ''Bugarska je ponudila dve lokacije - zonu Kremikovci kod Sofije i industrijsku zonu Rakovski kod Plovdiva. Bugarska ima prednost jer je članica Evropske unije, situacija ovde je mirna, a ekonomski odnosi su čudesni'', naglašava Vasilev. DW navodi da je trgovina između Nemačke i Bugarske porasla u 2018. u odnosu na prethodnu godinu za više od deset odsto i iznosi 8.266 milijardi evra. Navodi se da to jeste apsolutni rekord, ali i taj podatak zasenjuje činjenica da je Bugarska u prošloj godini imala pozitivan bilans u trgovini sa Nemačkom od oko 320 miliona evra. ''Odluka će biti doneta na osnovu skupa različitih faktora, a nije bez značaja ni to kakvu će pomoć ponuditi država za tu, za bugarske uslove, gigantsku investiciju. Siguran sam da će bugarska strana učiniti sve da obezbedi dobre uslove. Naravno, mi moramo da gledamo na sve to i iz pozicije članice Evropske unije. Tu činjenicu moramo uzeti u obzir. Nije dobro kršiti pravila EU samo da bi došla kompanija Iks ili Ipsilon'', kaže Vasilev. DW podseća da Srbija, međutim, nije članica EU, a Vasilev ocenjuje da bi ''to takođe trebalo uzeti u obzir''. ''Srbija nije članica i možda pravila o dodeli državne pomoći za nju neće biti toliko stroga. Srbija takođe može da iskoristi činjenicu da ima sporazum o bescarinskoj trgovini sa Rusijom, ali mislim da se to ne odnosi u tolikoj meri na automobile. Sve su to detalji koji će morati da budu razmotreni'', zaključuje predsednik Nemačko-bugarske komore. preuzeto sa - Auto Blog
  11. 1 point
    Istorija puna trka i pobeda: Alfa Romeo je sponzor ''1000 Miglia'' 2019. Brend je obnovio partnerstvo s „najlepšom trkom na svetu“: biće auto-motosponzor još tri godine. Alfa Romeo će organizatorima obezbediti flotu od trideset modela Giulia i Stelvio, zvaničnih automobila Trke 1000 milja za 2019. godinu Veza brenda i ove legendarne trke potiče još iz 1928. kada je Alfa Romeo postigao svoje prve pobede. Sveukupno, na trkama koje su se održavale od 1927. do 1957. godine pobedio je zapanjujućih 11 puta: rekord koji nikada neće biti oboren. Sportski DNK Alfa Romea još uvek isijava iz ovih automobila sa najboljim performansama u klasi, a tu je i trkački model C38 koji vozi Alfa Romeo Racing tim Formule 1. Specijalna serija „Alfa Romeo Racing“ modela Giulia Quadrifoglio i Stelvio Quadrifoglio, predstavljena na Međunarodnom sajmu automobila u Ženevi, proslavlja legendu brenda. Trideset sedmo izdanje manifestacije koju je Enco Ferari prozvao ''najlepšom trkom na svetu'' biće održano od 15. do 18. maja na tradicionalnoj stazi Breša - Rim - Breša. Ovaj događaj koji se ne sme propustiti ponovo ima Alfa Romeo kao auto-moto sponzora: simbioza brenda i ovog legendarnog relija obnovljena je na još tri godine. Kao i uvek, nekoliko izvrsnih Alfa Romeo modela koji se nalaze u Museo Storico Alfa Romeo = La macchina defl tempo u Arezeu, iz kolekcije FCA Heritage, odeljenja grupe posvećenog zaštiti i promovisanju kulturnog nasleđa italijanskih brendova FCA, biće prikazani na događaju u Breši. Ovi istorijski dragulji pridružiće se paradi trideset Giulia i Stelvio modela, koji su zvanični automobili Trke 1000 milja 2019. Trka 1000 milja je već više od devedest godina vrhunska ekspresija strasti prema automobilima. Osnovana je 1927. kao masovna start trka koja počinje i završava se u Breši, sa stazom koja vodi do Rima i nazad preko italijanskog poluostrva, u dužini od 1600 kilometara, ili hiljadu milja (''mille miglia''). Godine 1928. tokom drugog izdanja trke, Alfa Romeo je osvojio i solo i timsku titulu, a svih njegovih osam automobila su uspešno okončali trku. Sveukupno, na trkama, od kojih je poslednja održana 1957. godine, pobedio je neverovatnih 11 puta: što je rekord koji nikada neće biti oboren, i koji je zapečatio nerazdvojan spoj dva brenda koje krasi posebna slava na svetskoj auto-moto sceni. Pored toga, pobede na Trci 1000 milja su samo jedan od mnogih pokazatelja važnosti trka u okviru identiteta brenda Alfa Romeo, koji je odneo pobede u vrhunskim auto-moto događajima u prošlosti i danas, od DTM-a do Targa Florio, a ne treba zaboraviti ni Formulu 1. Zapravo, brend je pobedio na prvom izdanju Grand Prix šampionata 1950. godine, kada je Nino Farina vozio Alfa Romeo 158. A sledeće godine, Huan Manuel Fanđo ponovio je to u sezonskoj pobedi na Formuli 1 u vozilu Alfa Romeo 159. Danas, legenda prati tim ''Alfa Romeo Racing'', što je novo ime tima koji će se u 2019. trkati u automobilima opremljenim sa Ferrari pogonskom jedinicom. Održavajući ovo tehničko nasleđe vrlo živim, na Sajmu automobila u Ženevi, brend će predstaviti uzbudljive modele Giulia Quadrifoglio i Stelvio Quadrifoglio u okviru ograničene serije ''Alfa Romeo Racing'', koji slave legendarnu trkačku prošlost brenda Alfa Romeo, kao i dolazak novog italijanskog vozača na scenu Formule 1: Antonio Đovinaci priključio se timu ''Alfa Romeo Racing'' zajedno sa Kimijem Raikonenom, svetskim šampionom 2007. Tajna brenda Alfa Romeo krije se u divljenju i statusu koje inspirišu ne samo istorijski modeli, već i automobili današnje produkcije, koji, kroz modele Stelvio i Giulia, otelotvoruju brendovu novu paradigmu. Stelvio je prvi SUV koji je, tokom više od jednog veka brenda, ponovo ispisao pravila svoje klase tako što je postavio nove standarde u performansama, dok je Giulia sportski sedan u kome su funkcionalna i dinamična lepota spojene kako bi se ostvarile nenadmašne performanse. Oni su deo zvaničnog voznog parka koji će brend obezbediti organizatorima kao zvanične automobile, a njihova parada na legendarnoj stazi biće idealna prilika za predstavljanje Alfa Romeo vrednosti, sazdanih u istoriji i takmičenju.
  12. 1 point
    N.N.

    Alfa Romeo Tonale / Alfa Romeo C-SUV

    Prekrasna je.
  13. 1 point
    Malo smo se poigrali sa PerfExpert aplikacijom i Golf je izbacio bez problema stock snagu od 138KS i 306Nm u drugom stepenu prenosa. Da je mereno kojim slucajem u trecoj, kriva bi verovatno malo drugacije izgledala. Kao i svaki PD, stock ima cut off na 4200rpm, tu prestaje da vuče i zahteva jedan solidan remap: https://network.perfexpert-app.com/results/goo6FE7eZt Druga dva merenja je izbacio u aplikaciji preko 150KS, jednom 152, drugi put 156, ali pretpostavljam da ti rezultati nisu baš validni zbog neravnog puta na kojem je testirano... Vrlo verovatno je da će Markov Golf izbaciti na valjcima deklarisanu snagu, što je za 13 godina star automobil više nego dobro.
  14. 1 point
    Na polovnjacima onda nema potrebe mnogo toga ni proveravati, svaki nedostatak ce se srediti za po max par stotki . Ne pravimo nikakav bauk, cisto zainteresovanim ljudima skrecemo paznju na koje je motore isao, kako preko VIN da provere, ako jeste na sta tacno da obrate paznju, da provrte taj menjac kroz sve brzine, itd. Kada se sve lepo proveri, moze itekako da se isceprka lep polovnjak sa dobrom opremom i motorizacijom, koji ce uz redovno odrzavanje slatko i bez vecih kvarova sluziti godinama, po ceni daleko manjoj od novog. A apsolutno se slazem da je, uz sluzbeni, najbolji auto nov auto (nije da se i na njima ne potkradu falinke).
  15. 1 point
    alfini0507

    Marengo 1.9TD by Djuk

    Imas vremena do zime da skupis kintu za onaj sa R4 [emoji16]
  16. 1 point
    Woodoo

    Kuda ide ovaj svet?

    Milan Radoičić novi predsednik FS Kosova i Metohije Milan Radoičić izabran je za novog predsednika Fudbalskog saveza Kosova i Metohije, javila je televizija Most. https://www.b92.net/sport/fudbal/vesti.php?yyyy=2019&mm=03&dd=04&nav_id=1512946 Komentar koji je objasnio: Jotka selektor ženske reprezentacije? https://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=1512946#k29733522
  17. 1 point
    neshaoct

    Hispano Suiza istorijat

    YouCar video: Prvi pogled na Hispano Suiza Carmen, u okviru priprema za Ženevu 2019.
  18. 1 point
    Napisao ti je Dule u postu iznad. Evo kako to izgleda
  19. 1 point
    vagenovac

    BMW 320D Touring crveni

    Retko ruzan auto
  20. 1 point
    neshaoct

    Fiat Cinquecento sa Kawasaki motorom

    Fiat Cinquecento Proto P2 sa Kawasaki ZX10-R Superbike motorom
  21. 1 point
    Dule 021

    K: letnje gume 205/50/17

    Te kod vulkanizera za te pare mozda postoje ali su stare 10+ godina. Jedna takva nova guma u premium brendu je sigurno preko 100€ i sad ovaj dobrotvor daje sve 4 za 120? Aha. https://www.internet-prodaja-guma.com/continental-205-50-r17-premiumcontact-6-89v-fr-357032.html#gref
  22. 1 point
    Posto smo pregledali i ocenili valjda i poslednji primerak sa oglasa, malo da...
  23. 1 point
    A najjači komentar je "zato što se iz BG ide u srpsku Atinu!"
  24. 1 point
    rkoma1986

    P: Mini Cooper S 1.6 Turbo

    Pivnica je strava, bio bas skoro sa Bingom... znaci, svako vece posle pola 10 sam slobodan pa kad se dogovorimo
  25. 1 point
    darkman14

    P: Mini Cooper S 1.6 Turbo

    U NS poznata kao Mikromarket
  26. 1 point
    MS PK

    P: Mini Cooper S 1.6 Turbo

    Ima prodavnica na cosku sigurno, da ga j... Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  27. 1 point
    Nisam imao pojma da bravo ima ovu kombinaciju unutra, meni se cak i svidja A ova aftermarket navigacija mi stoji kao piletu sise..
  28. 1 point
    U Lucas-u 420 dinara komad, nov.
  29. 1 point
    vagenovac

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Jedino ako je deda stigao izaci na ulicu i smotati na put da ga ovaj udari u gepek pa onda je automatski kriv ovaj iza i brzina neprilagodjena putu, za bocni udar i izletanje mora deda biti kriv i neka angazuje advoata isterace to. Sve i da si pijan i da neko drugi izazove nesrecu neces ti biti kriv, moze osiguranje da odbije da ti isplati stetu i da dobijes kaznu za alkoholisanost, ali nece krivac biti nevin niti ce mu osiguranje nadoknaditi stetu.
  30. 1 point
    nesa 169

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Prođoh drugu zimu s Kama gumama, bilo je snega dosta, ali svejedno nikad nisam ni pomislio da ću se zaglaviti. Ali su i dalje bučne, tu nema pomoći.
  31. 1 point
    MS PK

    Fiat Grande Punto - plastika retrovizora

    Ovde je bre zena direktor foruma
  32. 1 point
    Nema potrebe za tenzijom, lepo ti je Ivan rekao da samo svoja pitanja i konstatacije staviš u odgovarajuću temu! U skladu sa onom pesmom: "Nije forum jedna tema..."
  33. 1 point
    Vucina

    Fiat Punto mk1 "zuntic"

    Evo da prikaze novi clan sta on ima , u pitanju je Fiat punto kec 60SX tacnije. Dobio sam ga od brata kao nagradu za polozen vozacki ispit pre oko godinu dana posto je on kupio Opel astru H. Auto nije bas nesto odrzavao kako treba nego je bilo samo sipaj ulje i vozi . E sad u toku godinu dana ja sam cackao po forumima i yubetube i naucio dosta o autima pa reko da i ja pokusam srediti auto posto sam obozavatelj auta. Kad sam ga dobijo prvo je video veliki servis pa sam ja nastupio na scenu i zamenio i stavio: Novi Farovi, prednji branik, zadnji branik, maglenke, LED pozicije sa ksenonima koji su naciljani na tehnickom pregledu sijaju ko lude i sto je naj vaznije ne zaslepljuje druge vozace, zatamnjene zmigavce sa strana ili ti ripitere, Sporting felne, centralnu konzolu i LED svetla na registacijama odpozadi. Stari izgled I sad nakon sto sam ja cackao Ali ima on jos mana, sedista prednja su pocepana pa sam stavio presvlake da se nevidi ne mogu naci u lepom stanju Farba je popucala na vozacevoj strani kod vrata. Mehanicki je u super stanju sem malo ler gas sto zeza. Trazim neke delove koje nemogu naci pa reko da napisem pa mozda se neko nadje da ima :). Zadnji spojler ili ti kacket, Sporting ili Gt volan, prskalice za farove.
  34. 1 point
    http://autooprema.co.rs/Putnicka-i-teretna-vozila/kategorija/16/?filter=427
  35. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  36. 1 point
    Jel probao ko ovo? https://www.gpspower.net/alfaromeo-fiat-lancia/352674-internav-radionav-navteq-maps-2016-2017-maps-keygen-tutorial-included.html
  37. 1 point
    neshtry

    Kimi Raikonen Iceman

    Kimi, gospodža i sinak na treningu
  38. 1 point
    Taj Car go je na fazonu Uber a..Aplikacija na koju svako ko ima auto moze da se prijavi i da odrađuje satnicu kao dodatan posao..Pri tome nešto zaradi uglavnom sjebava svoj auto a korist ima samo vlasnik te aplikacije jer uzima procenat..Ne branim sad nešto taksi udruženja nisu ni oni cvećke.Ali da bi obavljao javni prevoz mora da postoje neki kriterijumi ..Jedan od tih je zdravstveno uverenje kao za bilo koji posao.. Druga stvar je ispravno vozilo itd..Ako moze i kurta i murta da se bavi javnim prevozom onda to nije u redu..Treba neka pravila da se poštuju..
  39. 1 point
    neshaoct

    Nuova Fiat Croma

    @SrdjanBg Dobrodošao na Forum. Onda deo foruma gde su tehnička pitanja oko Crome, da vidiš na šta su se ljudi do sada žalili: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/forum/203-nuova-croma/ Kao i ova tema oko saveta, iskustava oko Crome: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/38344-fiat-nuova-croma-iskustva-saveti-pre-kupovine/
  40. 1 point
    alfini0507

    Nuova Fiat Croma

    Dobrodosao u klub Cromista [emoji4] Naravno udobnost Omege tesko da ima premca...
  41. 1 point
    djomla

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Pragnje [emoji2]
  42. 1 point
    Rile_bg

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    moze i jagnje,ne odbijam
  43. 1 point
    LASSA! https://www.kemoimpex.com/lasa-letnje-zimske-gume/brend-lassa-auto-dzip-kombi Sent from my LG-M250 using Tapatalk
  44. 1 point
    Meni Stilo dosao sa tim razvaljenim, racunam ga kao dodatnu opremu [emoji2]
  45. 1 point
    Woodoo

    Kuda ide ovaj svet?

  46. 1 point
    ViktorBG

    Stilo Mjet 2004

    Da [emoji23] Cistio skroz kutiju sa osiguracima pa dok ne nabavim poklopac hahah Sent from my SM-A750FN using Tapatalk
  47. 1 point
    totti

    Kuda ide ovaj svet?

    Kad smo kod sponzoruša... Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  48. 1 point
    totti

    Kuda ide ovaj svet?

    Dobra stvar toga što sam mator je to što neću još dugo gledati i slušati nove i nove gluposti koje svakodnevno izmišljaju [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  49. 1 point
    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  50. 1 point
    Vucina

    Fiat Punto mk1 "zuntic"

    Evo i slike unutrasnjosti lepo se slaze volan @PremieRacing
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...