Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/20/22 in all areas

  1. 7 points
    knezevic76

    Funny photos

    Sent from my DN2103 using Tapatalk
  2. 7 points
    Djuk85

    Funny photos

  3. 6 points
    Dale

    Funny photos

    Onda zaj... onaj koji je birao! Nije da cepidlacim, ali ako prodaju pamet oko guma, onda neka naprave ili izaberu smislene slike guma. K'o ona reklama za kurs popravke racunara gde manekenka drzi lemilicu za grejac ili pornic u kome majstor kljucem za srafove tocka cacka nesto oko cepa za ulje motora u trenutku dok dolazi sisata "musterija". :)
  4. 6 points
    Axic

    Funny photos

  5. 6 points
    dach@

    Funny photos

  6. 5 points
    djomla

    Funny photos

    10 godina kasnije. Sent from my 3310 using Tapatalk
  7. 4 points
    Ivan

    O akumulatorima...

    @Djuk85 Extra. Ja cu gurmansku.
  8. 4 points
    Axic

    O akumulatorima...

    @Djuk85nema hvala nego nam dođeš po pivo
  9. 4 points
    Napustio nas je jedan od najvećih ikada
  10. 4 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  11. 4 points
    Axic

    Funny photos

  12. 4 points
    shuxx

    Funny photos

    . Sent from my STK-LX1 using Tapatalk
  13. 3 points
    pozdrav... kolega me uputio na ovaj forum jer sam aktivan na forumu Honda Cluba Srbija več duži niz godina... eto nedavno sam nakon 15 godina navlačenja kamp prikolice napravio i taj korak i kupio prvog fiata... moj prvi FIĆO! nadgradnja nije Adria već talijanski McLouis... a paket opreme nije kao Coral koji je osnovni model u Adriji već je upoređujuća Adria Matrixu... spominjali ste u prvom postu da je 1.9... nije - jer ova generacija ima tri motora 2.2, 2.3 i 3.0.... mali kompaktni kamperi obično su na 2.2 motorima i među nama kampistima taj motor nije baš neka sreća.... mnogi su imali neke kvarove, 2.3 je odličan i dugotrajan, a 3.0 je prejak i najveći problem je kvačilo.... Ducato općenito glasi kao najbolja kupnja, a jedino što ga trenutno pobjeđuje je novi Renault Master za kojega novi vlasnici imaju samo riječi pozitive... od vožnje, ubrzanja, kočenja.... kamper je uvijek oko 3,5 tone težak i to je najveći problem plus i veliko otpor zraka .... zato nije čudo da neke komponente ovjesa, kočnice te lamela stradaju ranije nego na kombijima... ako koga što zanima o kamperima i kamp prikolicama, te samom kampiranju - vrlo rado ću odgovoriti... evo specifikacija i par slikica mog Ducata..... McLouis MC4 - 72, poluintegrirani 2.3 JTD, 131 KS 2011. proizvodnja (prva reg. 2013) 54000 km (sada) 2x bračni krevet - jedan je tzv. royal jer je pristupačan s dvije strane, a jedan se spušta s plafona iznad garniture na pola visine kampera... dok se ne koristi lagano se pospremi alkantara unutrašnjost, krovna klima, satelitska i digitalna antena, solarna ploča, tank čiste i otpadne vode (svaki po 150 litara), navigacija, kamera, nosač za 4 bicikla, alufelge, tenda 4,5 metra... vrijednost: oko 45000 eura
  14. 3 points
    Djuk85

    O akumulatorima...

    Reklamaciju su prihvatili, prespojile ćelije izbledeli račun su malo ugrejali upaljačem, račun pocrneo a brojke postale vidljive Mogao sam da uzmem nov akumulator ili povraćaj novca...pošto sam u medjuvremenu kupio nov aku. izabrao sam novac. Hvala vama na savetu, da nije bilo komentara, možda bi me i mrzelo da reklamiram.
  15. 3 points
    Ivan

    500L Cross Pino Silvestre

    Daleko bilo . Slobodno vi caskajte, sve je OK dok je u skladu sa pravilima foruma i na pravom mestu. Za razliku od nekih sektaskih, bar je ovaj forum poznat po tome da je liberalan sto se tice i odnosa prema brendu, a bogami i prema administraciji . Ne secam se kada je nekome nesto cak i modifikovano, a kamoli obrisano ili nesto vise od toga. Bolje navratite na klupska druzenja - da se upoznamo (sa onima koji se jos uvek "kriju" iza nickova), ispricamo, ismejemo , sve ovo o cemu caskamo uporedimo ili pogledamo uzivo...
  16. 3 points
    Ivan

    500L Cross Pino Silvestre

    Opet pogresno tumacite , kao i za ODM verzije i datume na nalepnicama. Ovo sto komentarisete je maksimalna dozvoljena tezina po osovini - na prednjoj je to 1050 kg, a na zadnjoj okruglo 1000 kg. A sto se tezine vozila tice, koliko se secam sa starog sluzbenog Sumadinca - sa FIRE je tezak oko 1.25t. Sto i nije tako malo, s obzirom da je B klasa (tj. B-MPV) i na modifikovanoj platformi Grande Punta. Tako da ako poredite u tom segmentu - 500L ima prilican weight/power odnos od 13.2 kg/KS, naspram primetno laganijeg Puntica sa oko 11 kg/KS (iako je 1.2 80). A i sa obrtnim su tu negde (127 vs 114 Njutna). PS: Ako cete opet iznova, po hiljadu i prvi krug o performansama i teorijama saltanja na FIRE atmosfercu - molba da to nastavite u odgovarajucoj temi, koju smo bas iz tog razloga izdvojili u zasebnu. Da mi ne bi seckali i prebacivali : https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/81159-fiat-nuova-tipo-14-16v-performanse-način-vožnje
  17. 3 points
    moron

    500L Cross Pino Silvestre

    Znaš koliko je težak moj 500L? Piše u COC-u. 1.533 kg. Neka je panorama i "100 kila", neka ima razlike i u težini ostale opreme, neka je u 1,4 mnogo lakši od 1,6MJ, ali, tvoj 500L nema ispod 1.250-1.300 kg. Pogledaj COC. Dobio si ga.
  18. 3 points
    Ivan

    F1: Španija 2022

    FOTO: Ferrari, Mercedes, Aston Martin i ostali doneli unapređenja za VN Španije Većina timova spremila je neke nove delove za nastavak sezone. Nije tajna da VN Španije važi za manifestiaciju novih delova i i unapređenja u prvom delu sezone, gde se timovi odlučuju da donesu ono najnovije iz svojih fabrika. Razlog više za ovako nešto je i sama staza Katalunja čija je konfiguracija odlična za sam test komponenti kao i da su se baš ovde održali zimski testovi pa tako timovi imaju prilike da urade komparaciju podataka. Poznati španski novinar Albert Fabrega, obišao je padok i slikama nam je dočarao kako je stanje stvari pred početak trkačkog vikenda. Kao što smo mogli i da pretpostavimo Ferrrai je posle filmskog dana koji je odradio u Monci doneo i nove delove u Barselonu. Razni drugi izvori navode da je boja ovog tima drugačije nijanse što znači da se italijanski tim odlučio da prefarba bolid i da bude lakši za 0.7kg. Ferrari je za ovu priliku spremio i novo zadnje krilo, kao i pod bolida dok je šasija, odnosno pokrivač motora drugačijeg dizajna. To bi trebalo da smanji efekat poskakivanja kao i da ubrza F1-75 na pravcima. I Mercedes ozbiljno spremio za Španiju, što je svakako prethodilo takođe filmskom danu na stazi Pol Rikar na kome su po prvi put stavljeni ovi novi delovi. Novinar Auto Motor und Sporta Tobi Gruner video je novi pod kod W13 od koga se očekuje da reši problem sa poskakivanja na pravcu. Ipak, najveće iznenađenje je svakako priredio Aston Martin a može se slobodno reći da je spremio B specifikaciju svog bolida. Prema nekim najavama bilo je upitno da li će ona biti spremna za oba bolida ali je jasno da je tim iz Silverstona uspeo u tome i obezbedio Lancu Strollu i Sebastianu Vettelu isti bolid. Odmah se može videti da je promenjena filozofija na bokovima bolida i zadnjem delu, pa tako ova konfiguracija dosta liči na onu koju koristi Red Bull na svom RB18. Takođe, sa punim koferima stigo je i McLaren za koje takođe veruje da su smanjili težinu kao i da ima nove aerodinamičke delove. Prema navodima Lawrenca Barretta ovo bi moglo da ubrza MCL36 za oko pola sekunde. Ni Alfa Romeo nije ostao dužan a fabrika u Hinvilu je spremila novi pod i prednje deo ali ovi delovi biće instalirani samo na bolidu Valtterija Bottasa. Preuzeto sa: pole-position.rs
  19. 3 points
    Ništa novo nemam da prijavim, redovno usisavam enterijer, brišem prašinu s komandne table, i tako to ... Uskoro sledi mali servis ... Eh, da, juče bilo opet zanimljivo svetlo predveče pa sam ga (ponovo) malo slikav'o ... Em je lep k'o lutka, em ide k'o zmaj ! Nije što je moj ...
  20. 2 points
    Ivan

    F1: Španija 2022

    Leclerc ispred oba Mercedesa na drugom treningu u Španiji Vozači nemačkog tima bili su pravo iznenađenje na ovoj sesiji. Charles Leclerc uspeo je ponovo da bude najbrži na stazi Katalunja, tako što je ostvario vreme od 1m19.670s i to sa mekim gumama. Vozač Ferrarija je na najbolji mogući način odradio simulaciju kvalifikacija ali su svakako iznenađenje priredili George Russell i Lewis Hamilton. Vozači Merecdesa su u ovim momentima zauzeli drugo i treće mesto sa minimlanim zaostatkom a u prilog tome ide i izjava Toto Wolffa da njihovi novi delovi dobro rade. Carlos Sainz je imao četvrto vreme gde je kasnio 3 desetinke za timskim kolegom a peti je tek bio Max Verstappen. Fernando Alonso zauzeo je šestu poziciju ali je to maksimum koji je mogao da ostavri sa svojim Alpinom a iza njega se našao Sergio Perez koji je tokom jutra ustupio mesto Juriju Vipsu. Dobar nastavak dana je svakako bio za Aston Martin i njihovu novu verziju automobila što je pokazao i Sebastian Vettel. Nemac se na kraju našao na osmom mestu ispred Estebana Ocona i Micka Schumachera. Ovaj dan izgleda da je počeo na levu novu za AlphaTauri jer nisu uspeli da se našu među prvih deet vozača, dok je posle dobrog učinka na prvom dosta lošiji bio drugi trening za McLaren. Daniel Ricciardo je bio tek 15. dok je Lando Norris upisao poslednje mesto jer je oštetio pod prilikom prelaska na devetoj krivini i više se nije vraćao na stazu. Žutu zatsvu izazvao je Valtteri Bottas koji je prijavio problem sa motorom zbog čega je parkirao bolid posle prve krivine. Rezultati drugog treninga za VN Španije: Preuzeto sa: pole-position.rs
  21. 2 points
    Ivan

    500L Cross Pino Silvestre

    Iskradi se bajsom, bolje nego da sam obilazis auto-salone vikendom, za to ti ne zvoca ? Ili pod ruku pa dodjite zajedno , ima i zenskog sveta. Salu na stranu, nema tu nikakvog driftovanja, izivljavanja, kompleksasa i sl... Apsolutno prosecna grupa entuzijasta, sa prosecnim automobilima. Skupimo se nedeljom popodne, parkiramo, vidimo i ispricamo uzivo... Druzimo se, podelimo informacije, ismejemo... Ako nekome nesto treba oko kola, bude tu i alat, laptop, ELM, cacnemo i popravimo sto se moze na parkingu, odradi se dijagnostika, sredi navigacija, mape... Pre neku nedelju je mladi kolega sa MY21 Tipom ko zna koliko posle kupovine prvi put saznao da vozi zestoko prepumpane gume , premerili, nastelovali... Navrate ljudi koji su zainteresovani za neki model, pa tu mogu da pogledaju ili okrenu krug sa "forumskim" primercima, dobiju informacije o odrzavanju iz prve ruke, vide nove modele, itd... U principu, sve ono o cemu ovde kuckamo virtuelno, samo sadrzajnije, spakovano u sat-dva vremena druzenja uzivo. Ne mogu da se pohvalim da sam nesto cest, navrati kad je ko dokon nedeljom popodne. Sada kada krene lepse vreme i sunce, bude i vise ljudi, fino za druzenje uz sokic, mozemo da cacnemo i razgledamo kola, uminula je i Corona... A uz par medjusobnih poruka kada se dogovorimo (ovaj zovne onoga ), to lako moze da bude i veci skup.
  22. 2 points
    Vule

    F1: Španija 2022

    Mozda... Mada su bili prvi u Majamiju na treningu pa smo videli kako su prosli u trci. Alpina je na ovom treningu 2 desetinke iza RB-a, to dovoljno pokazuje koliko su realni rezultati i ko je sta testirao. Naravno sve je moguce, sutra mozda Merc bude u 3-4 desetinke, sto bi bio gigantski napredak za njih, a mozda opet zveknu sekund iza u Q3.
  23. 2 points
    dach@

    F1: Španija 2022

    Drugi trening
  24. 2 points
    dach@

    F1: Španija 2022

    Prvi trening
  25. 2 points
    Dale

    500L Cross Pino Silvestre

    Bolje da vodi nesto zensko da "prekadi" auto...
  26. 2 points
    bane1321

    500L Cross Pino Silvestre

    @Dale vidim ja da mu nema druge, nego da skine baksuz sa auta i odvede nas dvojicu, recimo, u Balkan, na klopu!
  27. 2 points
    Jeste remake, ali ovo mi stoji u kolima jos od pamtiveka i zbog toga ovu stvar vezujem za Vangelisa... timeless, poslednji grcki Bog.
  28. 2 points
    djole81ar

    500L Cross Pino Silvestre

    Što se tiče menjača, moje mišljenje, s obzirom da vozim već tri godine tu istu kombinucaju samo u drugoj karoseriji, da menjačem nisu zeznuli snagu, naprotiv omogućili su da se bolje nađe optimalan stepen prenosa, Snaga je ''zeznuta'' snagom motora u odnosu na težinu i aerodinamiku vozila. Ako se na to doda raspored snaga ka višim obrtajim s obzriom na tip motora, onda lako dolazimo do zaključka da se vozilo može naći u visokom stepenu prenosa na usponu ili u preticanju na nižem broju obrtaja, gde neće moći da se izbori sa ubrzanjem. Za zahtevnije potrebe, što znači veće ubrzanje i uspon, potreban je stepen prenosa gde će biti na 3.000 obrtaja ili preko. Ukoliko budeš imao strljenja da sačekaš malo period razrade da ga baš ne siliš, pa onda probaj neki dugi stil vožnje primetićeš razliku, na primer kako se auto ponaša na auto putu u petoj brzini na 130kmh na 4.000 obrtaja i u 6oj na 3.300 obrtaja, u 5oj je na tim obrtajaima na maksimlanoj snazi motor i prevaliće svaki uspon bez problema, dok će u 6oj prevaliti manje uspone a na većim će se ugušiti, i naknadno šaltanje u 5 neće ga moći dići toliko.... Svakako ova kobinacija motora i karoserije je po meni na granici za potrebe normalne vožnje, izlaska na ap, duže relacije i slično, i pošto je na granici onda svaki gubitak snage se oseća, to znači niži obrtaja, nepripremljen auto na usponu, puno vozilo, klima, aerodinamika i težina zato se toliko oseća i razlika u 500l i tipu jer je tipo malo lakši i aerodinamičniji, zato sam i između ostalog izabrao Tipa... snaga benzina takođe, oseća se razlika ako je 100 ili 95... tako da ako se nešto od navedenog poklopi zna da bude inferioran prilično ali ako se oseća motor i pripremi može da se nosi sa većinom situacija, i vozila, lepo. Ima kolega koji zbog ovoga preferiraju vožnju u nižim stepenima prenosa, ja i ne toliko, volim da ga vozim u 6oj kad god može bilo da je magistrala ili ap, a gde vidim da mora onda ide punjenje u nižim bez kompromisa. U vezi stakala, kakva je situacija kod ostalih modela koje si nabrojao, koji imaju uv zaštitu? Da li nekimodeli Fiata imaju, da li ta info ima negde?
  29. 2 points
    RIP Vangelis [emoji26] https://youtu.be/skiNUaOS3mg Sent from my using Tapatalk
  30. 2 points
    Axic

    Funny photos

  31. 2 points
    Evo ga plavi, lep ko lutka, sa hrom ručkama dobra kombinacija....
  32. 2 points
    bit

    Funny photos

    [emoji6]
  33. 2 points
    rasko78

    Tatra

    Ovo je moja Tatra 613 , 1979.g tzv. Hromka sa kožnim sedištima. Pozadi se vidi moj Thesis već 8 godina kod mene.
  34. 1 point
    Axic

    Funny photos

  35. 1 point
    Kontaktirao sam Top spider, odgovor je da se ova manžetna zove TS1CVS18, ima je u Delmaxu, i košta oko 1600 din. https://www.crevainterkulera.rs/proizvodi/univerzalne-manzetne/univerzalna-manzetna-ts1cvs18 tako da sam ja kupio u lokalnoj prodavnici manžetnu za Punto 2, 550din. komplet, manzetna šelne mast
  36. 1 point
    moron

    500L Cross Pino Silvestre

    Nasmeja me ... Žena i bez prisustva tim fizičkim druženjima hoće da me bukvalno ubije kada vidi da mi je na računaru otvoren sajt Fiat ili Honda foruma ... Povremeno prodjemo kolima nedeljom uveče ulicom Vladimira Popovića (ili pored "Arene") i ona nekada baš ima teških komentara na razna okupljanja ljubitelja automobila. Sa jedne strane je razumem. Živeli smo (davno) godinama tačno u zgradi pored Arene, dok su nam deca bila baš mala. Onaj gornji parking je to vreme bio potpuno slobodan za pristup, svakome i uvek. Pa i noću. U to vreme nije bila retkost da ti u neko gluvo doba noći neko počne da driftuje po gornjem parkingu. I još tada je malo "zamrzela" i te auto "skupove" i slično. Tek, ako dodjem na okupljanje, razapeće me U najmanju ruku, ismejavaće me do besvesti oko toga. I to pred svim prijateljima. Šanse nema da propusti
  37. 1 point
    Dale

    500L Cross Pino Silvestre

    Nisi ga valjda kupovao "na kilo"? Ne zameri, sala. Vozio sam stari bravo 1.2 16v i ypsilon 1.4 16v i 1.4 8v sve u slicno vreme. Stari bravo i Ypsilon 2e generacije su slicne tezina. Mislim da je 1.4 16v mnogo bolji tj snazniji, samo je do tezine auta. Ako budes imao prilke, probaj neki punto ili ypsilon sa istim motorom, videcas da je osecaj mnogo bolji nego sto si imao sa 1.2 16v. I meni je 1.2 16v ostao u odlicnom secanju jer sasvim lepo ide, a manje trosi i goriva i ulja od obe verzije novijih 1.4, jedino sto je za male automobile. Nadam se da ces da ispeglas sve te lose strane 500L-a i da ces da budes vise zadovoljan u buducnosti ili dok ne predjes na nesto sto ti se vise svidja. Ako te interesuje sta mozes da ocekujes od skode 1.5 TSI, mozes da probas moj tiguan koji je slicne snage, samo stariji motor. Ako budes bio zadovoljan mojim 1.4 od 160KS, taj novi 1.5 samo moze da bude bolji.
  38. 1 point
    Ivan

    500L Cross Pino Silvestre

    Ka'em ti ja , nije mala razlika. Ako je jos i tih 1360 kg na restyle (tj. ako je taj podatak tacan), to je jos gore od onoga sto sam napisao. To je bas prilicnih skoro 15 kg/KS, pa jos na atmo motor sa 127 Njutna. Kao da u Puntu vozis 4 coveka, a ako nisu debeli onda jos i sa prtljagom. Eto ti razlike koju primetis u voznji. Steta sto na kraju u FCA Srbija nisu imali razumevanja da nam otvore jedan nalog za pristup poslednjim verzijama eLearn i ePer. Imali bi sve fabricke informacije na dlanu, znacilo bi da se pomogne ljudima sa najnovijim serijama vozila sa tehnickim podacima, procedurama, semama... Kao sto to radimo vec skoro deceniju i po unazad za sve prethodne modele, snalazenjem sa tim aplikacijama kako ko stigne .
  39. 1 point
    djole81ar

    500L Cross Pino Silvestre

    Po specifikacijama 500l cross od 60 do 100 km/h u IV brzini bez šaltanja ubza za 13,5 sekundi, Tipo to isto postigne za 12,2 sekunde... Maksimalna brzina 500l corss 164kmh Tipo 182... Tipo časkom izađe na 150kmh, ako je 500l cross maksimalna 164 verujem da neće tako lako biti na 150kmh... Mislim da se ta razlika oseti u vožnji. Tipo je lakši 60kg, aerodinamičniji, a cross verujem da ima još lošije perfomanse od običnog zato što je podignut dodatno. Elem, poenta je, ako se oseća razlika između Tipa i 500l cross sa istim motorom i menjačom, kako se onda tek oseti na puntu koji po Ivanovom datom odnosu snage i težine, ima veću snagu kao da je lakši za cca 150kg...
  40. 1 point
    neshtry

    Z10 by Shuxx

    Ide ovo ako se dobro sećam... https://lavauto.rs/product/diht-masa-siva-karter-victor-reinz/6100/ Sent from my iPhone using Tapatalk
  41. 1 point
    oktopod

    500L Cross Pino Silvestre

    Te all season su po meni zapravo no season, leti su bucne zimi nedovoljne... Ovaj vulkanizer znam ga odavno ima radnju pored rodjaka iz kuce odakle mi potiče deda u Vinči [emoji4] stvarno je korektan, zna znanje, ozbiljno shvata posao i izvodi svakakve radnje sa gumama, navlaci na sire felne itd https://g.co/kgs/u9vVrB On mi je na keca rekao da nema nameru da mi skida gume sa ovih felni jer se lako oštete te da kupim celicne za zimu. Zapravo sam iz salona zapucao pravo u Vinču da ostavim u garazi te gratis gume, pa svratih kod njega da kaze dal vrede nesto il da odmah uvaljam i dodam za bolje, kaze te letnje su dobre, zimske su bzvz Tigar al novo je novo pa kako odlucim. A blizu mi je drug koji ima strug marke Tito [emoji23] te kod njega mogu svakave obrade, ima cak i radnju za budzenje kola Vitano uz kovacku radnju jos od dede, za svoju dusu restaurira golfove bukvalno od nule https://preduzeca.info/vitano-6io Pa eto ako nekom zatreba imam i kontakt telefone. Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
  42. 1 point
    Takav se čeka! Valjda ce uskoro... Bas je lep
  43. 1 point
    totti

    500L Cross Pino Silvestre

    Sijalice nisu više deo obavezne opreme. Zato ih nisi dobio, nisu te zakinuli. Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  44. 1 point
    totti

    Cenkanje kod kupovine novog automobila!

    Pa zato što čitate forum i znate za foru [emoji3] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  45. 1 point
    PremieRacing

    500L Cross Pino Silvestre

    Ma bre , svi postali babe sa milion prohteva i zahteva... Auto je nekad bio motor i 4 točka. Sad se sveo na opremu, izgled, još malo opreme i "koji ono beše motor ima?"
  46. 1 point
    Ivan

    500L Cross Pino Silvestre

    Koja li je tajna zdrave kose @moron Markl, koja li je tajna? Mislim da, u pitanju je duboka MultiJet-izacija .
  47. 1 point
    dach@

    Funny photos

  48. 1 point
    Dale

    O akumulatorima...

    Ovu protiv korone, pavlovicevu...
  49. 1 point
    Ivan

    O akumulatorima...

    Ako neko slucajno nije pomenuo - samo da dodam da kleme mogu da se operu i namazu mascu .
  50. 1 point
    Bojan J

    Za nove članove

    Pozdrav, Bojan iz Banovaca, vlasnik novog Tipa 2016 Mjet II. Do sad vozio nemce i japance... pa da sklopim Silu Osovine
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...