Jump to content
FAS Goran

DachoR

Members
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

About DachoR

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dizne smo probali nove, tj one neke fabricki reparirane, ali situacija je ista. Ja kazem, ako je problem do tog remapa, ajde da vidimo, ako neki elektronicar to zna da sredi nije problem, samo da se problem resi. Da je los motor to kazu i u ovom servisu, ali nazalost ja sam to kasno shvatio. Taj DPF ga gusi, zato ga ljudi skidaju i time kolko-tolko produzavaju vek motora.
  2. Zamenjene su karike i uljne i kompresione. Kapiram ja da dime, ali taj dim mora da se pojavi od neceg, mora postojati neki razlog za to. Kad su izasli iz fabrike nisu dimili. Ja sam konkretno odradio sve sto je trebalo da se taj plavicasti dim vise ne pojavljuje, ali opet je tu. Ne mogu tek tako da pustim i teram, jer sam izdvojio prilicnu investiciju za ovo, a nisam dobio zeljeni rezultat. Sutra kad bih recimo hteo da ga prodam, taj dim ce prilicno da mu obori cenu, znam ja da necu izvuci ono sto sam ulozio ali to mi nije ni bila ideja, vec da ga sredim za sebe.
  3. Pa kao nije to zbog toga sto je fizicki skinut DPF vec od remapa koji je uradjen prilikom gasenja, i zbog promene ostalih parametara kao nus pojava ovo moze da se desi. Turbo je testiran, i navodno ne baca ulje. Dizne smo stavili nove da testiramo i ista je situacija. Jedino da vidim sa majstorom da li postoji mogucnost da stavimo remontovan turbo na test pa da vidimo kako ce da se ponasa. Jeste, radjena komplet obrada glave, koja ukljucuje i ventile i zamenu gumica. Upravo tako i ja mislim, na ovo sam se odlucio pre svega da osvezim malo motor i eliminisem taj dim u potpunosti, ali nazalost i dalje se desava. U servisu mi daju garanciju na motor, sto je posteno, ali sta mi to sad znaci ako ja nisam zadovoljan rezultatom.
  4. Auto sam preuzeo prosle nedelje, a za potrosnju ulja ce mi trebati vreme da bih mogao bolje da uocim. I ako to bude neka manja kolicina, mislim da bi to bilo u okviru fabricke specifikacije. Turbo su slali na testiranje, kao i dizne i sve je ok.
  5. Kolege forumasi, molim vas za savet u vezi problema koji imam, nisam siguran ali mozda se tice teme skidanja DPF-a. Imam puntica 1.3 Euro 5, 84ks, kome je skinut DPF i ugasen softverski. Posto je auto trosio ulje i dimio prilicno na hladnom startu odradio sam obradu glave, menjanje dihtunga i karika, to i veliki i mali servis sto je bio prilican trosak. Dim na hladan start se dosta smanjio, recimo za 80-90% ali i dalje baca plavicasti dim pri hladnom startu. U servisu kazu da je to zbog toga sto je skinut DPF i to je neka posledica remapa koji je uradjen prilikom gasenja istog. Takodje kazu da nema sanse da ulje negde curi jer je sve odradjeno kako treba. Da napomenem da su dizne i turbo su testirani i dobri su. Grejaci su isto ok. Mozete li mi reci vase misljenje, da li je to stvarno moze biti zbog DPF-a i ako da, mozete li preporuciti nekog dobrog elektronicara koji to moze da sredi?
  6. Da vratimo temu u zivot Da li neki majstor u Beogradu radi ovo i da li je mozda neko radio od forumasa?
  7. Citao sam da je moguce zameniti gumice ventila bez skidanja glave. Da li neko moze da preporuci majstora koji to radi?
  8. Pozdrav, moze savet za izbor akumulatora za Fiat Evo 1.3 mjet, 62kw, 2010. sa StartStop sistemom?
  9. Nisu dizne, probane su i druge remontovane dizne ali rezultat je isti, jedino sto sam sa tim remontovanim primetio da se manje oseca neki specifican miris nafte. Kapiram ja ce morati da se otvara motor da se vidi kakvo je stanje, a to je skupa zajebancija i ne znam da li se isplati. Nadao sam se da moze biti do losih mapa posle skidanja DPF-a jer sam na nekom drugom forumu procitao da su ljudi imali takva iskustva, i da su resili to remapiranjem.
  10. Hvala puno! Promena jezika odradjena
  11. Pozdrav svima, imam sledeci problem. Auto pri hladnom startu dimi, plavi dim uglavnom, to traje 15-20 sekundi i prestane. Kazaljka koja pokazuje broj obrtaja takodje kratko neravnomerno radi. Nakon par minuta voznje, npr stanem na semafor, izbacim iz brzine, opet krece plavi dim i to poprilicno. Posle malo duze voznje to prestane da se desava. Auto ide odlicno, lepo pali i vuce, uzbrdo ima snagu, deluje mi da ne trosi puno ulje. Skinut mu je DPF i softerski ugasen. Negde sam ciato da se desava ovakav problem nakon skidanja DPF-a da budu uradjene lose mape i da to moze biti uzrok problema(iz ovog razloga pisem post na ovoj temi). Dizne proverene prosle godine, ok su i dobile su kodove. Merena je kompresija, na jednom klipu niza od ostalih, 15 a ostali su oko 20. Da li je neko imao slicna iskustva i da li imate neki koristan savat? U pitanju je Fiat Evo 1.3 mjet, 84KS. Hvala.
  12. Pozdrav, da li mozes molim te ponovo da ubacis fajl, posto nije vise dostupan na linku? Unapred zahvalan
  13. @Danko77 Znaci ne oseca ti se vise smrad iz ventilacije kad stojis u mestu?
  14. Ne verujem, nista nisam radio oko akumulatora, a i problem koji imam traje vec par meseci..
  15. Provericu i to hvala. Bas sam danas vozio u pokusavao da skontam miris, ali ne mogu da definisem da li je ulje ili nafta. Sto se tice klime, shvatio sam da se tad ne oseca nista zato sto on pri paljenju klime automatski ukljucuje recirkulaciju koja sprecava ulazak vazduha spolja.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...