Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/15/20 in all areas

  1. 10 points
    totti

    Funny photos

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  2. 9 points
    francuz69

    Vicevi 120%

    Halo? Halo izvolite... Jel to gradska uprava? Jeste, izvolite? Jel mozete da mi ispricate neki vic? Alo bre covece, kakav bre vic??? Jesi li ti normalan ovde se radi... Aaaaa dobar, dobar....
  3. 5 points
    Djuk85

    Funny photos

    Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
  4. 5 points
    Prvo, moram da napomenem adminima da ova tema dobija svoj pun smisao kada su na njoj slike. Vidim da slika sa pocetka teme nema... Da osvezimo temu najnovijim radovima pa da ima i nekih friskih slicica… U pitanju su Tekno New Age felne 17x7, koje nisu bas pobrale simpatije ovde na forumu. Ja sam gledao malo dalje od odvratnih muzgavih felni i cinilo mi se da od njih moze da se napravi nesto lepo pa vas ipak nisam poslusao i malo po malo se bacio na posao. A buduci da je ova tema mnogima od vas draga, ne sumnjam da ce vam se svideti ono sto imam da pokazem. Post cu nastaviti u DIY duhu, poprilicno detaljno… Pocetno stanje je bilo, paa malo je reci haoticno. Felne su zapostavljane dugi niz godina. Farba je potpuno matirala, deo gde naleze guma je bio polu odran, polu zamazan ostatcima stare gume i lepka, untrasnjost puna delova sa zapecenim lepkom za tegove, a falc je bio prica za sebe. Na svim felnama je rub falca bio odrljan ivicnjacima, na nekim mestima je oksidacija aluminijuma uradila svoje pa se i farba potklobucila. Na dve felne je cak neko pokusavao da zagituje ostecenja pa je to uradio jako nespretno i sa obicnim (neodgovarajucim) gitom. Dakle pravi izazov za mene, bas onako kako mazohista u meni voli. Evo u slikama na sta je to licilo pre par meseci kad su stigle kod mene. Obratite paznju na rubove na slikama kad sam oprao felne. Oksidacija, potklobucenja i git na sve strane. Uzas! Plan je da felne idu u crnu boju na ledjima i bokovima, metalik srebrnu na licu a falc na ovim felnama jednostavno mora da bude poliran. Takodje, buduci da je Ivica falca ostra, morace da bude obrusena/oborena jer ima mesa za to a jednostavno mnogo lepse izgleda. Za pocetak, sta je sve potrebno: 1. Smirgle… puno smirgli… Po metar od svake suve smirgle i po dva lista svake vodene to sledece gradacije: suva smirgla 80, 120, 240, 360. Vodena smirgla 600, 800, 1500, 2500. 2. Prajmer za aluminijum u spreju. 3. Alu git. 4. Boja u spreju, dva spreja klavir crne boje, jedan sprej metalik sive, dva spreja bezbojnog sjajnog (high gloss) laka. 5. Krep traka i tanka traka za izvlacenje finih linija. 6. Brusilica i busilica sa raznim nastavcima za lepeze sa smirglom ili scotch britte (plasticna vuna). 7. Set za poliranje aluminijuma: trn za busilicu, grub i fini platneni kotur, narandzasta i bela kreda (pasta) za poliranje aluminijuma. Kad vec pominjem potreban materijal moram da napomenem da sam ovaj put isao iskljucivo na kvalitet. Boje, lakovi i prajmer su ovaj put povereni ColorMatic-u. Jednostavno najbolje sto za neke razumne novce moze da se kupi a da je u spreju. Inace ColorMatic je takodje Motip/DupliColor firma ali posebna linija proizvoda sa akcentom na kvalitet. Git je koriscen provereni Presto. Smigle Smirdex mada je to manje bitno. Sve zajedno je kostalo 50-ak evra. Takodje sam ponovo probao skid boju i ponovo sam se zajebo. Napomena svima koji ce da rade felne po ovom tutorijalu: bezite od skid boje ukoliko je farba na felnama stara i dobro zapecena. Samo ce vam napraviti problem. Ja sam to znao od ranije ali sam morao ponovo da se pravim pametan… Ukoliko je farba sveza mozete da pocnete sa skidom ali ne ocekujte cuda. U mom slucaju skid je jedino uspeo da napravi ozbiljno biiip i da mi zakomplikuje posao. Zasto? Zato sto je ostavio grguravu i neravnomernu povrsinu koju je jako tesko ravnomerno smirglati pa umesto da smiglate normalno morate da se fokusirate vise na mesta gde je ostao deblji sloj farbe. Evo na sta felne lice nakon skid boje i guljenja spahtlom i celicnom vunom onoga sto se dalo oguliti. Tragedija: Sada krece teska artiljerija. Za ivicu falca je koriscena brusilica sa smirgl lepezom gradacije 80. Brusilicom moze da se radi Ivica i mali deo falca posto su krakovi postavljeni tako kako jesu pa ne moze da se pridje. Takodje je brusilicom obrusen prihvat gume na bokovima i ostatci lepka sto po bokovima to po i unutrasnjosti felne. Dok sam obradjivao falc iskoristio sam priliku da oborim ivicu: Nakon 80-ice rucno sam sve presao 120-icom i to izgleda ovako: Posle 120-ice ide 240 pa 360, pritom se vodi racuna da jedna smirgla ide uzduz a druga popreko kako bi brusenje bilo efikasnije i kako bi se bolje videlo kada risevi prethodne smigle nestaju, odnosno kada treba da se stane i predje na sledecu gradaciju. Ovde se vide rezultati 240-ice i 360-ice, a moze se primetiti i da risevi idu uzduz i popreko. Sad je vec vreme da se predje na finije, vodene smirgle. Smirglanje ide uz obavezno kvasenje vodom. Prskalica sa cesmovacom u jednu ruku, smiglu u drugu i na svakih 10-ak sekundi strc vodom po felni i malo po smirgli. Posle ovoga sam dobio ozbiljnu upalu misica podlaktice posto sam stiso onu prskalicu oko 2 miliona puta. Ovde se vidi razlika izmedju brusenja suvom 360 i vodenom 600. Ovde vodena 600 vs 1500 I na kraju 1500 vs 2500. Pritom, nisam napomenuo da svako smirglanje falca odredjenom gradacijom sam iskoristio da na brzaka predjem i ostatak felne istom tom gradacijom, najvise paznje sam obratio na lice krakova. Ovako izgleda felna osmirglana do 2500 i pripremljena za predpoliranje. Traka ovde sluzi da se koturom za predpoliranje ne bi izriljali kraci felne. Sto se tice poliranja, ono se deli na prepoliranje i fino poliranje. Predpoliranje aluminijuma se radi grubljim platnenim koturom i narandzastom kredom (pastom), a poliranje finim platnenim koturom i belom kredom (pastom). O oba slucaja kotur se usrafi na trn (dugacki sraf), osigura maticom pa se stavi na vrh busilice. Obrtaji na 4-5 i udri. I ovde treba raditi uzduz i popreko. Predpoliranje u jednom a poliranje u kontra smeru. Evo je felna sa predpoliranjim falcom. Predpolirano vs polirano: I naravno sa poliranim, izgleda sjajno. Vide se ponegde ostatci paste ali se to posle skida finom krpom. Buduci da smo zavrsili sa falcem, sada mozemo da predjemo na pripremu za farbanje. Prvo ide zastita poliranog dela. Na ivicu zasticenog dela ide tanka traka za linije a preko nje krep traka. Da napomenem da tanka traka nije obavezna ali sam hteo da Ivica bude precizno definisana. Cela felna je potom preprskana alu prajmerom. Alu prajmer je obavezan jer je veci deo felne osmirglan do aluminijuma pa nema sloja koji ce kvalitetno da veze boju za alu. Takodje, ovaj ColorMatic-ov alu prajmer je debeo, pa ce malko da koristi i kao filler za fine risove na aluminijumu. Pritom, imao sam jednu konzervu prajmera pa nisam preterivao u debljini sloja kako bih imao dovoljno za cele felne. Vise sam se prajmerisanjem fokusirao na lice felni a manje na bokove i ledja. Izgleda divno: Prskanje prajmera je pokazalo neke low spots na kracima tako da sam te rupice morao da popunim alu gitom a potom ismirglam vodenom 800. Nije bilo obavezno ali sam ismirglane delove ponovo prsnuo preko ostatcima alu prajmera kako bi se popunili eventualni risevi od 800. Prajmer se susi brzo, ja sam ga ostavio oko sat vremena ali moze i nesto manje. Ponovo sam zastitio falceve trakama, pa ofarbao bokove i ledja crnom bojom. Prvo jedan tanak “magla” sloj, posle pola sata sledeci masniji sloj i na kraju posle jos dva sata opet jedan debeo sloj. Kad se crna osusila, krep trakom sam zastitio delove ofarbane u crno na kojima nisam hteo da zavrsi srebrna boja. Sve ivice moraju precizno da budu zasticene. Ovo mora da se radi polako i pedantno, priprema je sve. I onda ide srebrna boja. Jedna tanka ruka pa posle pola sata jedna deblja. I na kraju kad se metalik baza osusi, nakon par sati ide ColorMatic high gloss lak. Ponovo jedan tanak sloj, pola sata cekanja, jedan deblji sloj, nekoliko sati cekanja i finalni masan sloj. Kad se sve to osusi dovoljno da je suvo na dodir polako i pedantno skinuti krep i traku za ivice. Finalni proizvod izgleda kao da je iz radnje izasao. Treba jos da idu cepovi sa VW logom kao i nove gume cija je nabavka u toku. Sad je glavno pitanje kako ce izgledati na Golfu. Ja mislim da ce biti super i da ce se Golf sa ovim felnama lepo izdvojiti iz gomile. Postoji i varijanta da ako mi dosade srebrne preprskam srve felni plasti dip-om posto anthracit plati dip se poprilicno gadja sa bojom mog auta. Ali o tom potom, da li cu to raditi jos uvek ne znam. Ajte sa komentarima…
  5. 5 points
    Dale

    Funny photos

  6. 5 points
    Bugeera

    Vicevi 120%

    Izlazi žena iz salona lepote, ispred je čeka muž i kaže: - Šta bi, ne rade danas?
  7. 4 points
    totti

    Funny photos

    Srce hoće, al' dupe klokoće [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  8. 4 points
    IDzO

    Funny photos

  9. 4 points
    francuz69

    Vicevi 120%

    ahahahah moze i ovako: - Dobar dan, da li je to savetovalište za alkoholičare?- Jeste, izvolite, kako možemo da Vam pomognemo?- Jel ide led u vinjak?
  10. 4 points
    djomla

    Vicevi 120%

    - Dobar dan, da li je to savetovalište za alkoholičare? - Jeste, izvolite, kako možemo da Vam pomognemo? - Molim Vas, treba mi savet, od belog vina imam gorušicu, na šta da pređem? Sent from my 3310 using Tapatalk
  11. 3 points
    vagenovac

    Selenia ili Koje ulje sipati?

    ISV ima pravo gubi ulje svojstva i kada stoji u motoru, ima dobrih tekstova na tu temu ako nekog zanima moze da zgugla, naravno gubi svojstva i kada se vozi, ali propada svakako. Ceo auto bolje podnosi kilometre od godina, vreme nikom ne prasta Pogledas na oglasima bilo koji auto star 3-5g sa preko 300.000km, velika vecina izgleda odlicno, pogledas aute 15-20g sa 300.000km pravih sa servisnom i imaju razne znakove habanja cak i kad su generalno u vrlo dobrom stanju.
  12. 3 points
    ISV_01

    Selenia ili Koje ulje sipati?

    Dok bih ja npr menjao na godinu dana (+2-3 meseca preko eventualno). Dzaba sto ja godisnje predjem ispod 10.000 kada to ulje nije u ambalazi i izlozeno je i vlaznom vazduhu, temperaturnim promenama, oksidaciji i sl... Jednom recju, gubi svojstva, a u kom %tu ih je izgubilo... Ne moram da eksperimentisem.
  13. 3 points
    neshtry

    Funny photos

    [emoji4] Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  14. 3 points
    totti

    Fiat Nuova Bravo

    Ne može on da podnese touch screen u njemu [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  15. 3 points
    francuz69

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Jeste, lepota kosta. Al bas ubise sa cenom. A @MS PK mi je ubacio rovca sa Savom, tada kad smo kuckali na tu temu savu u mojoj dimenziji nisam mogao da nadjem ispod 8000, a Uniroyal standardno oko 11, pa Savu nisam ozbiljnije uzimao u razmatranje jer sam mislio da ne daje mnogo vise u odnosu na tada pominjanog Tigra UHP. Medjutim sad trenutno je ponuda takva da Savu dobijam za 6700 a Uniroyal 10800. A gledajuci testove tu su negde. Ako se uzme u obzir da kupujem 4 gume, Sava me izadje 26800 a Uniroyal 43200 sto pravi razliku od 16400. Da li lepota sare na Uniroyalu vredi 16400? Koliko god mi se svidjala ta sara ipak mislim da cu preskociti. Aj poslao sam upit za Savu pa da vidimo da li moze da se poruci posto je nema na stanju. I da, da potvrdim informaciju za distributera Uniroyala za Srbiju. Definitvno je Baki doo, hvala @djomla
  16. 3 points
    Hejteri ce reci da je ovo fotosop...
  17. 2 points
    IDzO

    Funny photos

  18. 2 points
    Sedla

    Funny photos

    Neće da može. Od ovoga će samo da iskoči osigurač, možda ako stigne da te malo pecne. Ali uzmi dva parčeta žice u dve ruke, i gurni u utičnicu, pa da vidiš veselja! @totti likes this!
  19. 2 points
    Axic

    Funny photos

  20. 2 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  21. 2 points
    MS PK

    Selenia ili Koje ulje sipati?

    Preporuka je da se ulje menja na predjenu kilometrazu ili 1god kao i za veliki servis, na predjenu kilometrazu ili 5god Послато са SM-J330F помоћу Тапатока
  22. 2 points
    beki e30

    BMW e30 316i

    Pozdrav ljudi, malo da se požalim.. Na kvar dakako, ne na forum Još proljetos u vožnji nešto u motoru počelo udarati, kao kliker da se odbija u usput motor crkava. Pomislio odma došlo na naplatu višegodišnje stajanje a kako je registracija bila pri kraju, reko nek miruje da vidim šta ću. Tražio majstora pa kad stigne nek vidi, al nitko nit stigne, nit gleda I tako dođe kraj godine, i napadnem ja dečka što kafeniše u istom bircu di i ja dal bi mogao on, pošto sam iz priče skužio da iz hobija voli popravljati aute. Pristane on i sljedećeg vikenda zove i veli da teram auto Naime, otkinuo se komadić svjećice a i dvije rupice od ulja bile zaštopane pa je bregasta bila suva.. On je to očistio i rekao da vozim, da ne čačkam puno jer se ne isplati a da je komadić otišao kroz ispuh. Ja sam promijenio ulje i motor sad radi bolje nego kad sam ga kupio pa ću ga tako tjerati jer ionako ne radim veliku kilometražu i ne treba mi auto za svaki dan da se mogu pouzdati . Sad čekam toplije dane (iako sam fan zime) da ga operem i nadam se registriram U međuvremenu sam vozikao maminog twinga 1997. godište kojeg je kupila prije dvije godine i oduševio se kako mali zvrk ide i koliko je prostran.. Svima želim puno zdravih i sretnih kilometara u 2020.!!! (a nije fiatov petak )
  23. 2 points
    banjo1990

    BMW 320d F31(pijaca)

    Probano je auto sa odgovarajućim uljem i sad je druga priča. Trebalo mu je malo vremena da olakša ručica, dok se ulje lepo ''razbaca'', ali svakom promenom stepena prenosa je bolje. Na kraju balade, ispade da sam fino uštedeo kako je moglo biti, tako da neću morati odustati od novih felni na proleće.
  24. 2 points
    Milutinac

    Fiat Nuova Bravo

    Opa. Tako to pocinje. A zavrsava se znamo svi kako... Ps - odlican tekst Ivanski lepo za procitati. Meni je u glavi informacija da je 2.0 kretao sa cenom od 26.000
  25. 2 points
    Pre mesec dana sam ipak montirao Kleber Krisalp hp3 u dimenziji 205/60 R16. Po snegu nisam imao prilike da ih isprobam, ali po vlažnom i suvom pri niskim temperaturama ulivaju sigurnost. Imao sam nekoliko jačih kočenja na auto putu gde sam već bio spreman na uključivanje abs-a, ali na moje iznenađenje gume su držale odlično.
  26. 2 points
  27. 2 points
    LOL https://www.jutarnji.hr/autoklub/garaza/eko-histerija-bez-plana-izbacili-dizelase-iz-gradova-ali-su-zaboravili-na-jednu-sitnicu-pola-policijske-flote-ne-moze-zakonski-prometovati-ulicama/9851263/
  28. 2 points
    djomla

    Lancia Lybra 1.9jtd SW

    J*beš lim, bitno da ste zivi i zdravi! Sent from my 3310 using Tapatalk
  29. 2 points
    Meni vise odgovara sira guma, u principu koliko sam video po testovima sira guma bolje koci po snegu, kisi i suvom, malo losije ubrzava od uze gume, stabilnija je u krivini po suvom i po kisi, ali je malo manje otporna na akvaplaning. Tako da u vecini slucajeva imam bolju stabilnost i kocenje sa sirom gumom. Sto se tice gripa, tezi auti imaju vise gripa, ali je i vecu inerciju, pa se teze uspostavlja kontrola kad je izgubis. Laksi auto ima manje gripa, dosta lakse prokliza, ali ga i lakse vracas i ispravljas.
  30. 2 points
    bit

    Lancia Lybra 1.9jtd SW

    Žao mi je što si imao nezgodu, a drago što nema povređenih. A auto, biće neki drugi
  31. 2 points
  32. 2 points
    Dje ste sada forumasi???
  33. 1 point
    Sedla

    Lybra Taxi

    A u medjuvremenu...
  34. 1 point
    dekirs

    Drska ženo plava - AR Giulietta 2.0 150

    @Axic ma koji cerak, ispred zgrade moje E pa pazi, ajkula je okej i lepo stoji slazem se, al nju svrstavam u smajling kategoriju jer ko god je mogao kupio je ajkulu.. Nekako mi ne ide da svaki auto ima to. Meni je zapravo okej ovako
  35. 1 point
    Sedla

    Lybra Taxi

    E, jesam pitao tatu odmah sutra... Ali zaboravio da javim. @Mijailović P. Kaže ćale da to u naš kraj nema nikakav poseban naziv, jednostavno su "kola". Nekada bila volovska ili konjska kola, kasnije traktorska, i to je to. @neshaoct čvarci su bili toliko dobri, da ih jednostavno nije bilo za slanje. Dok smo razdelili pomoćnicima i najbližima, i nešto malo za u kuću, bukvalno posle dva dana više nije bilo ni jednog čvarka. @stefankmn izvini, biće sledeće godine...
  36. 1 point
    Istina lepse joj ajkula stoji...mali detalj ume bas da da agresivniji izgled.
  37. 1 point
    igor0511

    Seat Leon FR 2.0 TDI

    Ja sam se iznenadio da je treci servis bio preko 25 000din. Ocekivao sam cenu kao i za prvi - 15 000. S obzirom da imam jos jedan obavezan servis u ovlascenom (5i realno ne mora na isteku garancije), bas me i briga, ali mogli su da imaju na duze musteriju da ne deru. Inace, da ne baksuziram, ali na kolima sve fercera. Za sada 2 posete servisu za male servise. Kilometraza skoro 37 000km. Od ulaganja u auto za sad rukavice na retrovizoru Sto se automobila tice, rekao bih i dalje best buy za cenu po kojoj je placen. Za cenu za koju ga sad prodaju se ne isplati.
  38. 1 point
    Da, to joj je oridžidži antena koja se nalazi na apsolutno svakoj Giulietti, pa čak i na QV modelima. Mogli su ajkulu fabrički da stave, mnogoo lepše i agresivnije izgleda...
  39. 1 point
    Flex

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Nisam vozio prethodnih 4-5 dana i aj danas da odradim nesto i ponovo problem. Malo teze sastavio i kad je upalio poce da lupa nesto sa desne strane. Koliko sam uspeo da oslusnem negde ispod boce za antifriz (tu negde ispod se cuje). Posle minut - dva se smirio i radio najnormalnije. Neka ideja? Sent from my SM-J530F using Tapatalk
  40. 1 point
    Moraju se promeniti parametri koji prate obrtaje motora i i brzinu vozila. Mapa rada motora se ne menja..
  41. 1 point
    Ivan

    Fiat Nuova Bravo

    Ja sam oldschool kategorija, volim klasicna vozila i du*e sto blize asfaltu. Ne povodim se za trenutno dominantnim hirovima, a Compact je najpriblizniji mojim svakodnevnim potrebama. I da moze da se parkira i relativno lako manevrise po gradu, porodicu poveze na neki duzi put ali nekada i za svoj cef izgazi po krivinama. Na sve to, treba da ima "ono" da ga jos jednom pogledas kada ga zakljucas . Za Giuliu ne treba trositi reci, "La meccanica delle emozioni". Vrlo rado bih ostao u grupaciji jer je koliko-toliko poznajem i zadovoljan sam, u prici sam oko odrzavanja i delova vec skoro deceniju i po... Ali nema toga sto meni treba u klasi - Lancia ubiVena, Alfa sa modelom na zalasku koji sam vec gledao u prethodnoj turi i bez naslednika na vidiku, Fiat u nekoj svojoj klasi ispod... S druge strane, Vagen grupacija trenutno apsolutno dominira u klasi (cak 3 predstavnika u Top 10, 4 predstavnika u Top 13, mozda se i Scala uvali kao 5.). Licno mi je izbor Leon FR, a i Vagena nikad nisam licno posedovao. Francuzi takodje solidni, pik je Megane IV, ako ga bude bilo idealno GT-Line... A sto ti kazes, mozda vaskrsne i neki Compact Zabar u ovoj saradnji sa PSA. Bilo bi lepo, taman da se posle duze vremena vratim na Peugeot, ovaj nastavim sa Fickom .
  42. 1 point
    Ako si iz bgd ili okoline otidi kod Gorana u servis, Altina, Zemun
  43. 1 point
    Ja sam frapiran brojem vozila koja po ovoj magli ne da ne koriste svetla za maglu, već im neradi ni jedno oboreno niti poziciono svetlo. Pa majku mu je...m nek potroše stoku i pola sata vremena, biće kladionice i tiketa! Stoka jedna neotesana!
  44. 1 point
    MS PK

    BMW 320d F31(pijaca)

    Jbg, zna za muku Послато са SM-J330F помоћу Тапатока
  45. 1 point
    ISV_01

    Lancia Lybra 1.9jtd SW

    Uf uf, dobro je čukno. Bitno je da ste živi i zdravi, malo ugruvani, doći će drugi autić.
  46. 1 point
    ISV_01

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Niva, prosek je ~36L plina + bar 6-7L benzina na priblizno 220-240km krajnje mesovite voznje. AP pici 100tku, po njivi ore ko cetvorobrazdni traktor. Prosecna kilometraza po off-road/dan je oko 8-12km, a brzine.. Oko 2.5-3.5km/h sa dosta pali-gasi (uvek pali na benzin). U ovo doba cesto sa redukcijom prenosa. Relacija: BG-Skorenovac (preko AP-Smederevo-Kovin) u povratku ili isto ili preko PA. Pricajte mi o ekonomicnosti jos malo Za sad nema potrosnje ulja, premda u gepeku stoje 2L
  47. 1 point
    Sada ibarska nista.Jedan sporedni put nista. Drugi sporedni put kao da po ledu ides.U sva tri slucaja gusta magla prisutna.Na blag gas nista,malko jaci gas dsc lampa trepti.Do duse put zaustavljanja odlican sa 50kmh.Jedva da upali abs.Uz put mi je most bio preko Morave.I taman uspon pre mosta od 4-5% i rekoh aj tu da probam.Upalio je abs ranije ali opet odlicne performanse pri zaustavljanju.Sava na visini zadatka.Riken apsolutno ne moze da joj prismrdi.Ista dimenzija,na e46 sava na delti riken.Masa vozila je priblizna,tako da bih rekao da je fer poredjenje. U oba slučaja nove su gume.
  48. 1 point
    Vala bas debili...onda ispade moja zena najpametnija ..udje u kola kresne ma kolki minus bio i krece i vozi celih 1.3km i ugasi...mucen moj auto..odo da je nabodem sad [emoji23][emoji23][emoji23] Sent from my SM-N950F using Tapatalk
  49. 1 point
    srdjos

    Funny photos

    .
  50. 1 point
    Djuk85

    Funny video / zanimljiv video

    https://streamable.com/n5r4z
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...