Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/09/21 in Posts
-
7 points
-
5 points
-
5 points
-
5 points@neshaoct nije mi ni ponudjeno, ne znam ni da li rade to za polovna vozila, AutoGarant bar ne radi, posto znam da je jos par ljudi radilo registraciju licno. Sam sam zavrsio i sve oko kredita, nije dugo ni trajalo, 6 radnih dana. @bane1321 Hvala, pao je, u ponedeljak zavrseno sve sa bankom, juce registrovan, nisam zeleo da se javljam dok ne zavrsim sve. Prvi utisci su kao kada predjes sa simensa c60 na neki smartphone (u mom slucaju bio LG L7). Svasta nesto sljasti, sedenje posle Alfe je tako da imam osecaj kao kombi da vozim, preglednost je odlicna. Start-stop sistem sam iskljucio posle prvog semafora, nisam stigao ni posteno da provozam i da se upoznam sa autom.. cim padne slikanje otvoricu zasebnu temu.
-
4 points
-
4 pointsDokumentacija koju sam dobio od AutoGaranta: - racun od AutoGaranta izdat meni - ugovor o prodaji FCA > AutoGarantu - racun od FCA izdat AutoGarantu - potvrda o placenom porezu po kupovini od FCA - izvod iz APRa AutoGaranta - tehnicki list Kupio polisu osiguranja i platio pratece dazbine drzavi (+tablice i saobracajna), ukupno ~32k dinara. Otisao u SUP u Ljeskoj ulici, i zazalio zivotom svojim, nije ni cudo sto je prazno.. Prvo su mi trazili izvod iz APRa za FCA jer oni ne znaju sta je FCA, ok, pozvao AutoGarant, poslali, odstampao i otisao opet na salter. Medjutim ni to joj nije odgovaralo jer nije isto puno ime na ugovoru i izvodu iz APRa, srecom ova druga salterusa se javila i rekla da uporedi maticni, naravno da je bio isti, ja se preznojio po peti put. E onda stize vrhunac, traze mi potvrdu za placeni porez po prodaji automobila (AutoGarant meni), ja im kazem da to salon placa, tralala, zovem ja na kraju AutoGarant i prodavac mi kaze sledece: Na racunu stoji clan koji vazi od Januara ove godine: "Napomena o preskom oslobodjenju: PDV se obracunava na razliku u ceni Clan 36. stav 1. tacka 2". Ja to prenesem gospodji na salteru, ona mi kaze da ona nije tu da tumaci Zakon.... Zaobici pomenuti SUP u sirkom luku. Pokupio se i otisao u SUP na NBGu kod Merkatora i zavrsim za 5 minuta sve. Tu su znali za tu napomenu a kako i ne bi jer se to koristi vec 10 meseci.. Danas sam uradio i kasko osiguranje sa rizikom kradje, dobio sam popust 30% na starost vozila i 10% po osnovu trajanja osiguranja (na dve godine zakljucen), ukupna cifra je 45k dinara.
-
4 points
-
4 points
-
4 points
Funny photos
ISV_01 and 3 others reacted to Siciliano for a post in a topic
Послато са M2003J15SC помоћу Тапатока -
3 points
''Ajkula'' dobija naslednika (DS8) 2018? / Divine DS
Woodoo and 2 others reacted to neshaoct for a post in a topic
AutoAnaliza: 1972. Citroen DS Model je predstavljen 1955. godine na salonu u Parizu. Konkretan primerak je u luksuznom Pallas paketu opreme koji je prvi put pokazan 1965. godine, ima 2.0 benzinac sa 99KS/148Nm, mogao je do 169 km/h:. -
3 pointsKrece novi zimski projekat - enterijer. Dugo sam trazio dobra kozna sedista cak na kraju i nalazio dobre primerke za ok cenu ali uvek nesto fali i nikad nisu sport sedista sto je skroz druga dimenzija u e39. Iz tog razloga su nabavljena donorska sport sedista koja ce biti potpuno reparirana i presvucena u kozu (crnu ili braon). Sedista imaju pomeranja u svim pravcima i podesavanje nagiba na obe strane kao i grejace , jedina mana je sto nisu elektro ali meni to ne predstavlja problem Bice slika kad krenu radovi how do i know how much weight to lift
-
3 points. Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka
-
3 points
-
2 pointsTiiih, vidim da su glavni kamatasi na forumu @Ivan i @Axic , gora kamata nego u Intesi. Sledeci vikend castim na okupljanju, bice ladnog pica i vrucih kiflica.
-
2 pointsSamo pisi, da vidimo koliko ce jos imati obraza da tera ovako . Cak ga je i Alfa vec 2 puta opomenula.
-
2 points@Ivan pribelezio u tefter
-
2 points
Nuova Delta 2.0 mjet Platinum - finally -
neshtry and one other reacted to integralac for a post in a topic
Bato, jos 6 meseci 50 okruglo mora da dam pecenje -
2 pointsAko si se ti nama javio , da mi lepo imamo azurno stanje... Jes' da ti ovo us*ano vreme ide na ruku - ali da znas da ne zaboravljamo da dugujes vec 3 cascavanja. Jos odavno za kupovinu 147, pa za kupovinu 500L i sad ova poslednja akcija kako si sveCki preje*ao FT1P salteruse . A @Axic-a bolje da ne pitas - on ce ti reci da ce to biti 4 cascavanja, jos jedno kada prodas vencanicu . Salu na stranu, neka je sa srecom, da vas lepo sluzi i puno bezbednih kilometara!
-
2 points
Fiat Nuova Croma 1.9 MJet 150 - variranje obrtaja u leru
MilosV7 and one other reacted to DraganUS for a post in a topic
Pre nego sto ga ugasis trebao si da vidis da li je ispravan u voznji sa diagom. Ako je neispravan to jest ostao otvoren i ako neces da ga popravljas onda ga zamenis ili ako odlucis da ga ugais. Kod novih motora kao st oNesa kaze ide plocica i u kompu mora da se odradi. Kod EGRa ne mozes da uradis jednu samo plocicu bez gasenja u mapi. Radis obe u isto vreme. Bolja solucija je da se zatvori na grani da ne bi vremenom zacementirao celu cev izmenjivaca toplote. Upalio ti je check engine zato sto si blokirao egr a nisi ga ugasio u kompu. Ti st oreba da uradis je da neko sedne za laptop i da prati parametre pre nego sto ce da pocnu da variraju obratiji. kad pocnu videce po parametriam o cemu se radi. Znaci prati sve od dizni do pritiska raila, vazduha, map-a, Tako ces znati sta da gledas ovako je cito nagadjanje i mozes da zmanis masu stvari koje nisu otisle. Odakle si? -
2 points
Fiat Nuova Tipo 1.6 MJet - potrošnja goriva
darkman14 and one other reacted to totti for a post in a topic
Čist grad i kratke relacije - ništa čudno. Očekivanja manje potrošnje su posledica lovačkih priča o 5 litara po gradu [emoji3] -
2 points
F1: Turska 2021
neshaoct and one other reacted to dach@ for a post in a topic
Kvalifikacije. Odlične za gledanje,više su vrteli krugova nego tokom treninga. Vožene po suvom ali bila najavljena kiša pa je svo vreme bila akcija.Šumaher prošao u q2 -
2 points
-
2 points
Fiat Nuova Croma 1.9 multijet Black Beauty
Reacher Gilt and one other reacted to alfini0507 for a post in a topic
Brisaci rade OK... Kad ima par kapljica hoce i oni malo da skripnu... Kad je lepo nakvasena soferka sve OK... Malo pre na poslu zamenjen filter vazduha... Mozda je stari ipak mogao da potera jos neki kilometar nego ajde da mu olaksamo disanje... Korona je jbga... [emoji51] Kutija filtera lepo usisana pre stavljanja novog... Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk -
2 pointsLeclerc sjajan na prva dva treninga - 3. pa 2. mesto. Ali on stvari gleda malo drugacije. Leclerc: Mislim da Mercedes i Red Bull kriju pravi tempo Monačanin je bio zadovoljan svojim danom, ali ne želi da ga dobra vremena ponesu pred nastavak vikenda. „Ima mnogo više prijanjanja na stazi, ali je osećaj iz nekog razloga sličan što nema nikakvog smisla. Ima i dalje dosta klizanja, ali definitivno je prijanjanje bolje i vremena su mnogo brža. Osećaj u bolidu je bio dobar tokom celog dana, ali ne možemo da dozvolimo sebi da se opustimo. Mislim da Mercedes i Red Bull nisu pokazali sve karte. Tempo je bio dobar i sa više goriva i trenutno sve izgleda bajno, ali tek je petak. Moramo da ostanemo fokusirani na poboljšanje bolida i želimo da sutra izvučemo iz njega najbolje moguće vreme“, izjavio je Leclerc. Preuzeto sa: pole-position.rs
-
2 points
-
1 point
Nuova Delta 2.0 mjet Platinum - finally -
Mijailović P. reacted to darkman14 for a post in a topic
I konačno nađosmo jedno drugo... Uzeta Lancia iz naslova teme, bilo je priče o njoj na opštoj temi o Deltama. Generalno, deluje dobro, ima par nedostataka koje sam i tamo naveo. Visok je paket opreme, Platinum u koju je uključen i Park Assist. Nema BlueMe, ima navigaciju sa mapama iz 2015. a kad izađu mape iz 2019. prebaciću se na novije (našao sam postupak negde pa ćemo probati). Biće neke slikice kasnije kada se malo detaljnije opere i sredi. Za sada imam ovakav pogled Ukratko, 207000 km čeka nas sada registracija i prenos (koji su mi rekli da je oko 20k u agenciji?! a po AMSS sajtu je oko 13k) a zatim veliki servis, skidanje onih sranja sa usisa i zamena svih kočnica kao i kočione tečnosti. Predložiću masjtoru i ulje u menjaču da promeni kad je auto već kod njega jer ko zna kad je menjano. Panoramu sam podmazao sa silikon sprejom i malo bolje radi iako se zaustavi na pola i poneki put kao da preskoči kad se zatvara. Snimiću pa ću okačiti. Malo sam se provozao da dospem gorivo i zadovoljan sam kako ide, kako se ponaša po rupama kojih ima podosta na glavnim NS putevima. Parking senzori su super, precizni jedino što šteta što nisu napravili neki grafički prikaz. Dobro je i ovo sa pištanjem ali... Ipak nije to toliko mator auto. I još jedna zamerka koju sam npr odmah primetio na novom Tipu kada sam probao a to je položaj tastera za retrovizore koji su daleko na vratima, moram se pružiti napred da ih dohvatim pošto mi je sedište skroz do kraja. I moram uzeti rezervni točak+alat što ide u njega pošto imam samo set za reparaciju. -
1 point
-
1 point
Uvoz polovnjaka iz Evrope (norme, inicijative, katalozi...)
Decak Iz Vode reacted to majkicbane for a post in a topic
Ali ces sigurno dobiti mnogo bolji auto. Ne kazem da je preko svaki bolji. Otvoris oglase pa vidis sta se nudi. I tamo ima svakakvih. Ja sam pre 3 meseca uvezao iz Nemacke (nedelju-dve pre onih poplava). Imao sam srece da je prodavac bio nas, zbog jezika, komunikacije... a i bilo je blizu mesta stanovanja mog druga koji je pogledao auto u moje ime. Kasnije mi je prodavac sacuvao dosta para time sto mi je nasao povoljniji transport do Subotice i mnogo povoljnijeg speditera nego sto bih ga ja nasao kod mene u Nisu. Bukvalno, 1000e mi je sacuvao samo na te dve stvari. Novac sam takodje odneo pre nego sto mi je stigao auto, ali sam sa advokatom napravio priznanicu koju je potpisao. I na mobile.de je imao dobre ocene... Ako zelis dobar auto, sigurno ce te izadji skuplje nego da kupis kod nas. Ali onda se zapitaj koliko je taj koji kupis kod nas kostao tamo, pa pogledaj strane oglase i sortiraj po ceni rastuce videces sta sve ima ali kod nas se to dubinski opere, ispolira...i kao novo... NOV, NOV, NOV -
1 pointVidi, vidi, skupio se klub 4+ banke . Na ovo sam totalno zaboravio, a nesto mi toplo oko srca kad me podseti .
-
1 point@Tipo87 Pitao sam te zbog DPF-a jer kad je on u problemu potrošnja goriva zna da ode visoko, kao i da poraste nivo ulja (samo što tada više nije samo ulje u karteru). Kod tog motora regeneracija DPF-a se radi tako što komp šalje više goriva... On se stalno ''začepljuje'' i ''otpušava'', samo što u jednom trenutku dođe u situaciju da više ne može da se regeneriše kako treba. Svakako tih 100 kilometara nije dovoljno da bi formirao stabilan prosek potrošnje jer u okviru tih 100 km je možda baš došlo do regeneracije DPF-a. Za stabilan prosek treba par stotina kilometara vožnje. Mišljenja sam da bi konstantnih 9 litara bilo mnogo, ali ne treba ni da očekuješ manje od 7-8 litara čisto gradske vožnje sa kratkim relacijama. Još sad kad je sve hladnije i hladnije naročito...verovatno bliže 8 litara nego 7.
-
1 pointTako je, ako šalter radi [emoji16]. Pre mesec dana vidim istekla mi za A i B a za C i CE nije, odem do policije da vidum šta treba i da se zakažem, kaže mi policajac šalter ne radi, ja, pa dobro ne radi sada zakažite te me pa kad proradi da znam, policajac, šalter ne radi i neće raditi. [emoji1212] Sad kada me zaustavi policija ja nemam šta drugo reći nego šalter ne radi.
-
1 pointSavršene kvalifikacije za Hamiltona i Mercedes Staza se do početka kvalifikacija prosušila, a direkcija trke je pred početak sesije objavila da je šansa za padavine 100%. Zbog toga se na kraju pit-lane-a stvorila velika gužva čak dva minuta pre početka. U prvih nekoliko prvih nekoliko krugova je viđeno puno poništenih krugova zbog nepoštovanja granica staze, a bilo je i dosta problema sa zagrevanjem guma. U jednom trenutku je delovalo i da kiša počinje da pada na nekim delovima staze, ali su se vrlo brzo oblaci razišli, pa su vremena počela da se ubrzavaju. Svi su po jednom menjali gume, a na kraju je Hamilton imao najbolje vreme od 1m24.585s, sedam hiljaditinki ispred Verstappena i desetinku ispred Gaslyja. Na začelju se vodila velika borba za prolaz u Q2. Najveći heroj je bio Mick Schumacher, koji je prošao dalje, a veliki posao za Ferrari je napravio Sainz, koji je vozio Q1 i pored toga što ga sutra čeka kazna i on je u samom finišu izbacio Ricciarda iz prvih petnaest. Pored Australijanca su od kvalifikacija posle prvih osamnaest minuta morali još da se oproste Latifi, Giovinazzi, Raikkonen i Mazepin. Većina vozača se odlučila za srednje-tvrde gume na početku Q2 pošto je juče delovalo da su one imale jako dobar tempo i u simulaciji kvalifikacionog tempa i u takvim uslovima su Mercedesovi vozači diktirali tempo. Tako je Hamilton ponovo bio najbrži i to ubedljivo sa 1m23.082s, pola sekunde ispred Bottasa, dok je Verstappen na trećem mestu zaostajao čak šest i po desetinki. Dosta problema je u finišu imao Leclerc, ali je na novim gumama i uz pomoć zavetrine timskog kolege uspeo da prođe dalje. Nije se proslavio ni Norris, koji je bio deseti, a van borbe za pol-poziciju su ostali Vettel, Ocon, Russell, Schumacher i Sainz. Najbrži posle prve serije krugova u Q3 je bio Valtteri Bottas sa 1m23.071s, što je bilo par hiljaditinki brže od Hamiltona i dve desetinke bolje od Verstappenovog pokušaja. Njihov najbliži pratilac je bio Gasly, dok su ostali bili znatno sporiji. Hamilton je ranije od svih izašao na stazu sa poslednjim setom guma pošto je želeo dva pokušaja, ali se na kraju ispostavilo da je bio dovoljan samo jedan pošto je osvojio pol-poziciju krugom 1m22.868. S obzirom da sutra ima kaznu od deset mesta, Mercedesu je bilo važno da Bottas bude drugi i to se i dogodilo, dok je Verstappen bio treći. Leclerc je nakon prvog izlaska na stazu bio tek osmi, a na drugom setu guma se našao u gužvi zbog čega je odustao od kruga i pripremio sledeći koji je bio sjajan i doneo mu četvrto mesto. Gasly je završio peti ispred Alonsa, Pereza, Norrisa, Strolla i Tsunoda koji su kompletirali prvih deset. Hamilton: Daću sutra sve od sebe Vozač Mercedesa bio je najbrži na kvalifikacijama ali će zbog kazne startovati sa 11. mesta. Zbog toga, na pol poziciji će se naći Valtteri Bottas koji je bio bolji od Maxa Verstappena. ''Lepo je vratiti se u Tursku, prošla godina je bila neverovatna za mene i tim. Staza je drugačija i sada ima nivoe prijanjanja koji nam odgovaraju. Nije bilo lako ovoga puta jer se na stazi nalazile bare. Sutra svakako neće biti lako ali daću sve od sebe. Teško je preticati kada su i ostali ispred vas na istim pneumaticima. Videli smo šta se desilo u Rusiji kada je Max došao do 6. mesta'', kazao je Hamilton. Verstappen pohvalio svoj tim za dobru reakciju posle teškog jučerašnjeg dana Holanđanin je danas završio kvalifikacije na trećem mestu, ali ga sutra čeka start iz prvog reda zbog Hamiltonove kazne. ''Na početku kvalifikacija su uslovi bili baš teški, ali smo mi u odnosu na juče uspeli da poboljšamo bolid. Krugovi su generalno bili dobri, mada sam u poslednjem pokušaju malo gubio na pravcima i to ćemo morati da proverimo. Definitivno nisam imao tempo za pol-poziciju. Ipak, ovo je maksimum i možemo biti zadovoljni. Mislim da bi i trkački temo trebao da bude bolji. Videćemo sutra sve. Čini se da je i potrošnja guma prilično velika, ali je staza zabavna za vožnju i pokušaću da osvojim što više mogu bodova'', izjavio je Verstappen koji trku dočekuje sa dva boda zaostatka. Teške kvalifikacije za Alfa Romeo Vozači ovog tima nisu uspeli da prođu u Q2. ''Bili smo poprilično dobri na kiši tokom jutra, pa tako ostaje žal što nismo prošli u Q2. Davali smo maksimum ali nismo uspeli da sastavimo krugove. Kada sam našao prijanjanje, već je tada sesija bila na kraju a ja sam naišao na gužvu. Nekoliko lakih stvari danas nije nam polazilo za rukom, ali ostaje da se fokusiramo na sutrašnji dan. Nadam se da će sutra takođe biti promenjlivi vremenski uslovi, kako bi nastao haos i pomogao da nadoknadimo dosta mesta'', kazao je Kimi Raikkonen. ''Izgledali smo dobro pred početak kvalifikacija, ali nismo uspeli da sve odradimo kako treba. Uslovi su bili teški, neki delovi staze su se brže sušili a neki bili mokri. Ostaje da sutra damo svoj maskimum. Naš trkački tempo nije toliko loš. Ako imamo dobre prve krugove svašta je moguće'', kazao je Antionio Giovinazzi. Leclerc: Bio sam zabrinut pri kraju Q2 ''Bio sam zabrinut za svoju poziciju. Taman smo vratili bolid na podešavanja iz drugog treninga, samo smo sada imali i malo vode na stazi. Bilo je baš gusto. Na kvalifikacijama smo koristili manji ugao zadnjeg krila nego na trećem treningu i to bi trebalo da nam pomogne sutra, ali u kvalifikacijama nije bilo lako sa takvim podešavanjem. Uspeo sam na kraju da prođem u Q3 i ispostavilo se da smo napravili dobar izbor. Sutra ću dati sve od sebe. Uvek želim pobedu, iako je ove godine to malo teže ostvarimo. Moramo biti realni. Naš rival je McLaren, a ne Mercedes ili Red Bull'', rekao je Leclerc. Bottas želi da prekine pobednički post Finac će sutra imati jako dobru priliku da zabeleži prvu pobedu od prošlog septembra kada je slavio u Sočiju. ''Ove sezone još nemam pobedu. Silno sam motivisan i moram da se fokusiram na neke stvari u trci. Idem korak po korak, održaću koncentraciju i nadam se dobrom ishodu. Ovo je bila dobra kvalifikaciona sesija. Tim je ostvario najbolji mogući rezultat kada uzmemo u obzir i Lewisovu kaznu. U Q1 je bilo nezgodno zbog uslova na stazi. Čak je i na kraju Q3 bilo kapi kiše i nekoliko mokrih delova staze i morali smo da budemo oprezni. Ipak, uživao sam. Nivo prijanjanja je odličan, bolid je dobro podešen i nismo morali da pravimo previše promena'', rekao je Bottas. Schumacher prezadovoljan prolaskom u Q2 ''Uslovi na stazi danas su bili izuzetno izazovni, uživao sam i mislim da je tim napravio prave odluke u pravo vreme. Sve smo dobro analizirali, prošli smo kroz sve potrebne korake i pronašli prava podešavanja za ove uslove. Sve je išlo dobro od prvog treninga i srećan sam što se bolid dobro ponaša. Moramo sutra to i da potvrdimo. Nadam se da ćemo sutra uspeti da zadržimo svoje mesto'', kazao je Schumacher. Alonso pod istragom zbog nepoštovanja duplih žutih zastava Španac se kvalifikovao kao šesti u Istanbulu, ali bi mogao da izgubi tu poziciju. Njemu je to ujedno bio i najbolji kvalifikacioni rezultat ove sezone, ali ga sudije terete da je u Q1 napravio prekršaj kada nije poštovao duple žute zastave. Incident se odigrao u krivini 1 kada se Verstappen izvrteo na početku svog prvog merenog kruga. Međutim, Verstappen se već vratio na stazu u trenutku kada je Alonso došao do krivine i videćemo kakav će biti ishod ove istrage. preuzeto sa - pole-position.rs
-
1 point
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
Kosta Smosta reacted to MS PK for a post in a topic
Sad proverio gume, u pravu si bio cenjeni kolega@Ivan , pale su na 1.8b -
1 pointTi si hteo sve sam da završavaš oko registracije/osiguranja iako su oni ponudili da umesto tebe to sve završe, ili ti nisu ni nudili to? Uobičajeno, potpiše se ovlašćenje dileru, plati nešto sitno (čini mi se da je u AK Kole bilo oko 2.000 dinara), i oni to sve završe...tj. uglavnom proslede Agenciji (njihovoj ili nekoj sa kojom sarađuju) koja uradi sve. Montiraju tablice u salonu, zalepe nalepnicu, odu po saobraćajnu, i kad dođeš po auto on je odmah spreman za vožnju.
-
1 pointKako se montira Sent from my moto g(8) using Tapatalk
-
1 pointJa znam za one 626 i 323 benzinci da su trajali boga oca i nekako su mi uporedivi sa tadasnjim Corola-ma isto benzincima...ali u to doba je i pravljeno sve da traje ako se iole normalno odrzava.
-
1 point@moron Kao sto kolega rece, pritisak se meri i regulise na hladnu gumu. Identicno iskustvo, napisah vec, konkretno Sava i Zmaj na AP. "Messko" Svajcarac i digitalni Kinez .
-
1 point
-
1 point
-
1 point
Giulia 2.0 Sprint Misano Blue - MY21
Gavrilo011 reacted to neshaoct for a post in a topic
Niiiije... a i da smo imali termin bilo je dosta kiše, pa bi ga verovatno otkazali. Procedura nije baš ni najjednostavnija za vožnju tamo. Kako su nam pojasnili, prvo se iskaže interesovanje na njihovom sajtu, pa se priča sa nekim likom sa kojim se dogovara termin, konfiguracija staze (postoje i unutrašnje koje nisu F1 krug) i vrsta vožnje koja se želi (klasični krug, ili drift, ili sa njihovim autima/formulama, ili sa svojim). Tek onda oni proveravaju u svom kalendaru da li je u željenom terminu to moguće, a ako se želi svojim autom onda proveravaju i taj auto na dan dolaska. Iako je padala jaka kiša ceo dan i tek popodne počela da se smiruje, bilo je na stazi (F1 krug) nekoliko timova iz Formule 3, nešto privatnika sa nekim drugim bolidima, a na unutrašnjim stazama sam video i par automobila... -
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 pointNije kraj dok sudija ne svira Sledeca stavka o kojoj duze vreme razmisljam su sedista i sve sa blizi opciji da kupim sport varijantu sa ekstenzijom i da presvlacim u kozu sve od nule… naci dobru kozu gotovo nemoguca misija , posebno da ima grejace i da su u stanju koje bi se uklopilo u auto… U medjuvremenu sam se potrudio oko par slika
-
1 pointEvo ja predlažem moderaciji da otvore temu crnih/belih tehničkih pregleda!
-
1 pointOdradio sam ciscenje sa Sonax sprejem. Klasika, zaglavi se da prsti, ostavis auto 15ak minuta sa recirkulacijom i kao dobro. Umesto mirisa prljavih čarapa dobio sam miris limuna sa mirisom prljavih čarapa
-
1 pointMozda je tabla otišla u out, ali to mora neko iskusniji da potvrdi, samo nagađam. Sent from my 3310 using Tapatalk
-
1 point
Prestiž na tablici za 87.000 dinara
Reacher Gilt reacted to SalacUE for a post in a topic
Meni je ova najjača - crnjak [emoji23] -
1 pointDa, da...evo ga to, član 104. ZOBS-a:
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".