Jump to content
FAS Euroauto Goran

majkicbane

Members
  • Content Count

    2898
  • Joined

  • Last visited

About majkicbane

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 09/29/1992

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Niš

Previous Fields

  • Garage
    BMW F30 320d 135kw | Fiat Stilo 1.9 JTD 59kw

Recent Profile Visitors

2906 profile views
  1. Mali update posle duzeg vremena BMW bio u Japan Shopu na obradi diskova pre zamene zadnjih plocica, medjutim ustanovljeno je da su vec ispod minimuma pa smo morali nove da uzmemo... A i pre par dana konacno dobio atest za folije jer sam tek sada odradio tehnicki (cekao registraciju) Druga registracija, premijski stepen 3, sa tehnickim 42.500 :/ Poslato sa ELS-NX9 pomoću Tapatoka
  2. Zavisi gde ides, ja recimo na Halkidiki pa gledajuci kartu udesno, uvek idem preko Bugarske. Nema nikakvih problema sa putem a i predeli kojima se vozi su bas lepi vinjetu mozes uzeti na 2 nedelje i miran si
  3. Da li je neko izvozio auto iz Srbije u neku zemlju EU (koji je prethodno iz EU uvezen u Srbiju)? Ne znam da li je "izvoz" prava rec u tom slicaju, jer bih ja nastavio da koristim taj auto i dalje, samo sa njihovim tablicama. Da li tu ide neka posebna procedura, ili klasicna carina kao kod bilo kog uvoza automobila? Poslato sa ELS-NX9 pomoću Tapatoka
  4. Ovaj odgovor mi vec uliva neku nadu Ne bih voleo neke peripetije, a najmanje bih voleo da mi oduzmu auto zbog nekog "prekrsaja". Da li si radio vec ovo? Znam da je moguce prilikom putovanja busom ili avionom, znam dosta slucajeva da na nasoj granici pokazuju nase a u EU njihove papire, ali ne znam nikog da je isao kolima. Automobil se registruje u mestu prebivalista, a prebivaleste je isto (u mom slucaju) u svim dokumentima, i srpskim i stranim. Tako da ja svakako ne bih mogao taj auto da registrujem u nekoj drugoj zemlji EU dok ne sredim prebivaliste prvo. ja bar to tako kapiram... Posto sam citao neke starije postove sa drugih foruma, pa su pisali da nece moci strani pasos/licna karta a srpske tablice, jer bi onda svako registrovao svoj auto u drugoj zemlji gde mu je jeftinije...
  5. A koja i cija dokumenta je imao? Da li mu je srpska adresa bila u tim dokumentima? Na drugim forumima citam podeljena misljenja, ali dosta stare informacije. Mada verujem da zavisi i od toga ko kako to tumaci, pa tako napise
  6. Ne znam da li je ovo prava tema za ovakvo pitanje, ali iskreno, ne znam ni kako bih trazio. Mada sumnjam da ima negde na forumu... Naime, interesuje me da li bih svojim autom (registrovan na nase tablice) mogao putovati u EU ali sa dokumentima druge zemlje koja je clanica EU (imam dvojno drzavljanstvo, pasos i licnu kartu i u oba dokumenta je adresa u Srbiji - isto kao i u srpskim papirima). Naravno, na izlazu iz nase zemlje bih koristio nas pasos, ali na ulazu u EU bih pokazao licnu kartu drzave clanice EU. Da li je to uopste izvodljivo, ili ce praviti probleme za auto? Znam da u Srbiji ne sme da se vozi stranac, ako nemas prebivaliste ili radnu/boravisnu dozvolu u zemlji na cije tablice je auto. Ali ovo je, bar ja mislim, drugacija situacija? Opet napominjem, u svim dokumentima je ista adresa, tj. ova u Srbiji. Valjda tome i sluzi dvojno drzavljanstvo, da koristis ono koje ti vise odgovara u odredjenoj zemlji [emoji23] Poslato sa ELS-NX9 pomoću Tapatoka
  7. Dobro, ti si uzeo 6L ulja a ja 4 I plus je BMW skuplje Ja cu uskoro morati zadnje plocice da menjam, pa da vidim sta da uzmem
  8. Ovo sa slike, bez ove flašice ulja od litar, ona mi je ostala od prošlog servisa, je izašlo 13.550 Filter ulja 1450 Filter vazduha 2900 Filter foriva 3300 Filter klime 1500 (Bosch, mann je bio 4500) Ulje 4L - 4400 Ruke majstoru ce biti 2000
  9. Doslo vreme za drugi servis kod mene [emoji41] (Nije mi se davalo 4500 za Mann filter kabine, inace skuplji od ovih ostalih, pa uzeo Bosch, nisu normalni sa cenom ) Neki ce mozda reci zasto Castrol, ima boljih ulja... Jednostavno, ulje koje prvo sipam i pokaze mi se dobro, ne volim da menjam tako sam i u Stila od prvog servisa pa i do dan danas samo Seleniu sipao. Bogami, primetno vece cene delova nego pre 9 meseci [emoji849]
  10. Moj je isto u sport paketu, ali eto, imam jednu cev Nije jedini, vidjam po oglasima isto tako, ali ne mogu da "uhvatim" sablon ako postoji uopste Sta uzimas od filtera i ulja za mali servis?
  11. Cestitke i od mene! Savrsen auto - u svakom pogledu. Jos sto kazes, kupljen u pravo vreme Ja nisam kupio bas u pravom, ali u daleko boljem nego sto je sada. Bacim pogled povremeno na oglase - haos Nego, gledam na slikama ovaj dupli izduv pa se pitam, postoji li neka logika iza toga? Da li LCI svi imaju dupli izduv (sa jedne strane)? Kod mene je jaci motor, ali imam jednu cev samo. Ali nije LCI, pa mi to nekako deluje kao logicno objasnjenje U zdravlju da se vozis! Jel si imao nekih problemcica do sada, ili nekih ulaganja? Ne bih da baksuziram, cisto iz radoznalosti pitam
  12. A kolika je osigurana suma u Grawe? Meni je nisu napisali... pise samo novonabavna cena (koja je je inace drasticnl manja od vresnosti vozila kada je bilo novo)
  13. U bimmerlinku moze da se vidi info vezan za DPF... Evo screenshota ispod, vidi se pre koliko je bila poslednja regeneracija. Inace, prvi put sam sada vozio malo duze u ECO PRO Zanimalo me da vidim kako funkcionise na "duze staze". Generalno, smara malo jer je ogranicen na 130km/h. Moze se voziti brze, ali onda se iskljuci taj eco pro mod. Na tempomatu je bio 130km/h, presao 80km a pise da je sacuvao skoro 15km, sto i nije lose Ali... morao sam spustiti brzinu na 50km/h zbog nekih radova i devijacije na putu....nakon toga vratim tempomat na 130km/h, a on ubrzava kao Stilo od 80ks sto je ubrzavao bas je trom u eco pro

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...