Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/20/19 in all areas

  1. 7 points
    A tebi memorija k'o na Spectrumu 32 [emoji3]
  2. 5 points
    off ali moram... kada se pojavili Symbiani sa daljincem, drugar je u prodavnici tehnike pustio pornice na ogromnoj plazmi u izlogu (saltao kanale pa naletelo), uvece prebacio i pojacao skoro na max, do jutra su isli, a plazma ogromna, ispred radnje ujutro bila guuuzvaaaa
  3. 4 points
    dekirs

    F1: Ferrari

    Al ih loze jbt
  4. 4 points
    Woodoo

    Funny video / zanimljiv video

    https://www.instagram.com/p/BvJ8wvlBsfd/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1r666t4jewtfx
  5. 4 points
    Kao i milion puta do sada, potpuno se slazem sa @vicent -om Ja imam Honor 8, plavi. izgleda fenomenalno, 4Gb Ram-a, 32 Storage, procesor i dan danas veoma brz, dual sim tako da ne vucem sluzbenu nokiju... Taj telefon sam uzeo jer je imao IR blaster, a meni je to bilo presudno jer imam Microlab Solo zvucnike ciji daljinac je stradao, pa ko je upoznat sa problematikom zna kolika je muka bila pronaci drugi daljinac, a braca rusi napravili aplikaciju... Telefon je kupljen za kes u radnji, tako da preko operatera vise ne uzimam, ne isplati se. A koristicu ga dokle god ne ispusti dusu, jer realnu zamenu ne vidim, za neke normalne pare, a da dajem suludo velike pare za telefon koji ce mi raditi isto samo na vecem ekranu, nisam bas toliko blesav. U realnom radu nikada nije stucnuo, radi kao zmaj od prvog dana, cak nisam imao potrebu ni da ga rutujem... Meni je Samsung oduvek bio nekako neprivlacan, imao sam neku J5 mukicu i za to sto je nudio, radio je ok, ali samo toliko, ok. Dugo, ali bas dugo sam nosio samo HTC modele i bio prezadovoljan njima
  6. 3 points
    A Mica kaci Gnojfa klotaru Pa ne mozemo to porediti majku mu Sedeo sam pre neki dan u G6, i on mi je negde u malom mozgu ali generalno auto je obican.. Bas prevozno sredstvo. Ne kazem da ne bih uzeo nekog napucanog, ali cena je onda daleeeko veca od ovog Brava. A da ne pricam kako je skoro svaki 1.6 105KS..
  7. 3 points
    Pa klasican Srbin - sredi kola pa u oglase...
  8. 3 points
    totti

    Fudbal - jednostavno!

  9. 3 points
    Apropo IR, koji koristim i ja, zamisli uštedu na letovanju kada klimu palim telefonom, ne treba mi daljinac koji košta 5 eur. dnevno. LG G3- G5 otplatili sami sebe[emoji1]
  10. 2 points
    Woodoo

    Sajam automobila Beograd 2019.

    Evo malo slika sa sajma.
  11. 2 points
    parkvets

    Moj Fiat/Lancia trio

    Mozda ce jednog dana Thesis vredeti kao Aurelie puste moje zelje
  12. 2 points
    110 konja, slabo je to za te pare...
  13. 2 points
    Za ''istu cenu'' ide, u tom primeru Golfa sa oglasa, 105KS (1.6 TDI) vs 165 KS (2.0 MJet). Tu ni nema šta da se uporedi, može VW 100 puta da bude za iste pare kad za te ''iste pare'' ima 60 konja manje. Ima i brzinu manje (manuelni sa 5 vs 6 brzina). Za ''iste pare'' je i ono govno od felne kod tog Golfa, i 18-ca kod Brava: Al' ae, felna se lako stavi druga. Za ''iste pare'' su i kožna sedišta i pliš sedišta. Za ''iste pare'' je i onakav volan kod tog Golfa, MF nigde...funkcionalan je kao i volan u Golfu 1: Naravno da se Bravo neće prodati po traženoj ceni, kao ni Golf (osim kad naiđe budala koja ne gleda dalje od VW značke), tako da nema spora da je tražena cena za Bravo previsoko postavljena. Sa tim je sigurno računao i vlasnik njegov...
  14. 2 points
    Ili porediti cenu sa nekim matorim, koji je kao da su se u njemu prasici valjali . Evo bas gledam, 2011+, da nije N1 i da ima bar pristojnu opremu i motorizaciju - ako izbacimo 2-3 najjeftinija i najskuplja ide oko 5-5.5k. Ima ih par 4500-4800.
  15. 2 points
    Ljudi, ja ostavih link za interesantan primerak iz oglasa ako neko juri nesto slicno i to mi je bila jedina namera. Niti je pristojno, niti gledam u tudje novcanike, niti znam koliko je prodavac spreman da popusti, niti znam koliko je neko umesan da se cenjka. A apsolutno se slazem sa Micom da je cena APP. Dovoljna mi je satisfakcija sto sam poslao link @dekirs i sto sam mu ubacio rovca oko Djulke .
  16. 2 points
    Ja sam kao "klinac" nosio daljinac od Sony mini linije i palio i gasio ljudima po prodavnicama [emoji17]
  17. 2 points
    Ne znam samo kako je recimo 75% automobila na PA sa opisom tipa: " Urađen veliki servis, nove gume, nov akumulator, nove kočnice i diskovi..... Perfektno stanje vozila.... "
  18. 2 points
    Elra

    Novi FCA biznis plan / Stellantis planovi

    https://www.quattroruote.it/news/industria-finanza/2019/03/19/gruppo_psa_pronti_a_nuove_alleanze_anche_con_fca.html Moguća je alijansa PSA-FCA Za Fiat brend bi ovo bio poklon. PSA zna kako se prave dopadljivi i profitabilni masovni modeli u klasama B i C, a to je ono što Fiat nema.
  19. 2 points
    Ima da se razvedem od ove moje pančevke... [emoji23]
  20. 2 points
  21. 1 point
    Totti ne masi penale
  22. 1 point
    neshaoct

    Crossover solucije

    Dmotion test: Honda CR-V Honda CR-V pete generacije sa velikim zakašnjenjem stigla je do Evrope i do nas, sa titulom najprodavanijeg SUV-a u svojoj klasi, ali u Americi. Da li Honda ne voli Evropu i Evropljane? U biznisu ne postoji pojam ljubavi, pa bi konstatovati da nas Honda ne voli bilo poprilično besmisleno. Mada, jasno je kao dan da svoje modele Honda prilagođava ukusu američkog kupca, a da se sve više sklanja od konkurencije u Evropi. Time je obrazložila ukidanje sjajnog Accorda, a upražnjeno mesto popunila povećanim Civicom, koji se takođe ''sklonio'' iz direktne konkurencije sa evropskim C segmentom. Novi CR-V, njegova peta generacija, počela je da se prodaje u Americi godinu ipo dana pre nego što je stigla u Evropu. Sad, da li zato što Honda ne voli Evropu, ili zato što ne može da zadovolji potražnju je diskutabilno. Čak i za podatak da se u Americi fantastično prodaje, možemo slobodno reći: ''Dobro, i šta sada, zar smo mi u Evropi kupci drugog reda?'' Kako god, CR-V je kasnio u Evropu, a u sličnom stilu je zakasnio i na Dmotion test, ali da pokušamo sve to da zaboravimo i otkrijemo šta je doneo. Svaki novi model po pravilu malo poraste, makar za par milimetara, da bi se u reklamnom materijalu moglo navesti ''veći''. Honda CR-V nije veća od svog prethodnika, što je dobra vest obzirom na sve veće gužve i sve manja parking mesta. Sa druge strane, Honda je ipak učinila nešto da bi mogla koristiti atribut ''veće'', a nije se svelo na produžavanje odbojnika. Međuosovinski razmak je povećan za 40 mm, što treba uzeti za ozbiljno. Osim što spolja deluje da je duža, iako nije, ova Honda se našla u mogućnosti da u enterijeru ponudi mnogo više. Dizajn karoserije je logičan nastavak prethodnog modela, ali dovoljno evoluiran da bi bio prepoznatljiv. Šta više, možda je najupadljiviji detalj zadnjih svetlosnih grupa, koje u stilu uvedenom u prethodnoj generaciji Civica, ''vire'' iz boka vozila, i zapravo su i aerodinamički elementi. Sa svojih 4.6 metara Honda CR-V nije glomazna, ali je ozbiljna. Prema fabričkom podatku, Honda CR-V u enterijeru nudi znatno više prostora zahvaljujući povećanom međuosovinskom razmaku. Čak se pominje brojka od 5 cm više prostora za noge putnicima na zadnjem sedištu. Da li je stvarno pet centimetara, manje je bitno, ali bitno je da je ponuda prostora nešto čime CR-V stvarno može da se diči i razmeće. Gledajući raspoloživ prostor gotovo da se može zapitati da li se stvarno radi o vozilu dugom samo 4.6 metara, što ga još uvek zadržava u kompaktom SUV segmentu. Prednja sedišta su široka i visoka i očigledno namenjena svim mogućim konstitucijama vozača ili suvozača. Nisu preterano duboko profilisana pa se u njih udobno smeštaju i šlank i korpulentne osobe. I za zadnju klupu isto važi. Imperativ je udobnost i odlična ponuda prostora za noge i glave, uz vrlo nizak tunel koji dozvoljava bolju komunikaciju po celoj širini sedišta i, generalno zadnjem delu kabine. Uz svu odličnu ponudu prostora za putnike, prtljažnik nije platio ceh, nego je sa 561 litrom i velik i pravilnog oblika, uz povećanje zapremine do 1.756 litara jednostavnim i lakim preklapanjem naslona. Dizajn enterijera neće svakome prijati. Kvalitet materijala i preciznost izrade apsolutno nisu upitni, ali jednostavnost i podređenost funkcionalnosti daju subjektivan prvi osećaj da nešto nedostaje. Citiraćemo slučajnog prolaznika sa našeg snimanja, inače bivšeg vlasnika Accorda i ljubitelja upravo Honde, da mu enterijer CR-V-a deluje nedovršen. A zapravo, ne da ništa ne nedostaje, nego je sve na svom mestu, uz nepretenciozan dizajn, i vrlo kulturne i nenametljive aplikacije od mat drveta. Zanimljivo i odlično je rešen naslon za ruke i prostor između sedišta, koji je oslobođen postavkom ručice menjača na konzolu. Mesta za sitnice ima više nego dovoljno, što je postala gotovo retkost u mnogim modelima. Generalno, CR-V ima prostran i odlično organizovan enterijer, koji ne plani na prvi pogled, ali oduševljava svakodnevnom upotrebljivošću jednostavnošću. Instrumentacija je digitalna, i u skladu sa celim enterijerom ne preterano kitnjasta i šarena. Po odavno pozntom japanskom racionalnom receptu, sve indikacije su krupne čitke i jednostavne. Vozače koje preferiraju gomilu sitnih i polubitnih informacija ovo rešenje neće oduševiti, ali sve one koje zanima samo brzina, količina goriva i preostala kilometraža će obradovati. Višenamenski ekran osetljiv na dodir je u Elegance paketu opreme dijagonale 7'', i verovatno je najslabiji deo CR-V-a. Nemaštovit i ne preterano zgodan za upotrebu, čak ni uz ćirlično pismo, kojim je, ruku na srce, prilagođen kupcu u Srbiji. Dobra vest je ipak da već u Elegance, drugom od četiri paketa opreme, CR-V dolazi sa Honda Connect digitalnim audio i navigacionim sistemom. Šta više, ovde priča o opremi tek počinje, a Honda ostaje verna sebi da i niži paketi opreme nude mnogo toga. Tačnije, mnogo više od konkurencije u formalno sličnim paketima opreme. Realno, već je Elegance, osim kožnih sedšta, paket opreme koji nudi sve što zaista potrebno, pa i više od toga. Uz dobre vesti o povećanom međuosovinskom razmaku i većoj ponudi prostora, stigla je i loša vest, barem po kupce koji i dalje preferiraju dizel u SUV modelima. Honda je iz ponude izbacila odlični 1.6 dizel, okrenula se benzincima i hibridnom pogonu. Tačnije, samo jednom 1.5 litarskom turbo benzincu koji se može dobiti sa 173 ili 193 KS, i opcijama menuelnog ili CVT prenosa. Pozadi je multilink osovina, dok je upravljač elektroservo pojačan. AWD pogon je stalan na prednjim točkovima uz automatsko uključivanje zadnjeg pogona po potrebi. Ako se krene od postavke da je Honda CR-V pre svega porodični automobil oduševljava ukomponovanošću ogibljenja, upravljanja i kočenja. Šta više, svi koji Hondu vole zbog preciznog upravljanja, i u CR-V-u će dobiti željenu ''dozu Honde''. Za jedan visoki SUV, upravljanje je vrlo direktno i precizno, a u oštrim zaokretima vođenje zadnjih točkova odlično. CR-V nije preterano mekano trimovan, pa se u zaokretima i ne naginje previše, ali sa druge strane uspeva da ostane veoma udoban. U klizanju, potpuno je neutralan i tokom brzog prolaska kroz krivinu ne menja karakter. Sve one koji su navikli na vrhunsku uglađenost i zvuk rada hondinih četvorocilindarskih benzinaca, iznenadiće drugačiji, pomalo grub zvuk motora tokom ubrzavanja. Obzirom da maksimalni obrtni moment od 220 Nm mali turbo benzinac sa 173 KS dohvata na visokih 5.000 o/min, CR-V traži da se potera u visoke obrtaje da bi isporučio snagu koju ima. Ukoliko se aktivira Eco mod vožnje koji donosi ekonomičnost kao imperativ, svako oštro ubrzanje treba zaboraviti, i voziti se ekonomično. Za jedan SUV od 1.5 tona sa benznskim agregatom prosečna potrošnja od 8.5 litara nije uopšte loš rezultat, ali se još uvek dobro sećamo ekonomičnosti dizela i brojki koje su se ''vrtele'' oko 6 litara. Takve vrednosti možemo očekivati tek od CR-V hibrida i to samo u gradskoj vožnji. A ako nas ekonomčnost i nije oduševila, svakako nas je oduševo dugačak spisak bezbednosnish sistema i asistencija koji spada u standardnu opremu više nego optimalnog Elegance paketa opreme. Još pre dolaska pete generacije CR-V-a na tržište Srbije, postajala je bojazan od novih, viših cena. Testirani model 1.5 173 KS Elegance košta 32.490 evra, što defacto jeste nešto više od pandana iz kompaktnog SUV segmenta. Međutim, za pomenuti iznos mnogo i nudi, pre svega po pitanju prostora i funkcionalnosti, a pogotovo udobnosti i bezbednosne opreme. Šta više, kupcima je ponuđen i u opciji sa sedam sedišta. Kada se sve to stavi na papir i podvuče crta, Honda CR-V postaje izbor vredan razmšljanja. Cena testiranog modela: 32.490 evra. preuzeto sa - dmotion.rs
  23. 1 point
    @cika_kole lako je tebi sa 150 da zezas [emoji16]
  24. 1 point
  25. 1 point
    nstyner

    Punto 1.2 16v HLX (nemac)

    Bravo Miloše,lepo je leglo!
  26. 1 point
  27. 1 point
    Sad kad vide ovi naši.. Sent from my 3310
  28. 1 point
    Evo istrca na oglasima jedna dizelka, kada bih opet birao za sebe . 2.0 MultiJet 2011., fabricka xenon svetla, parking senzori napred/pozadi, digitalna klima, navigacija, kozni enterijer, tempomat, fabricka tamna stakla, 18'' felne... Uz sve sto standardno ide uz Sport (malo nize vesanje, kacket, pragovi, duple cevke izduva, alu pedale, itd...): https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/14073536/fiat-bravo
  29. 1 point
    Cini mi se da bi lakse nasli danas Deltu, nego Bravo sport. A Delta bilo koja, u smislu nivoa opreme, izgleda meni licno uvek atraktivnije i nekako lepse nego Bravo. Neko je ovde napisao, citao se forum :), kako Bravo kada ga stavis pored Delte izgleda kao teska socijala u izvesnom smislu. Otuda posto bravoa ima puno, postao je ne bas kao stilo popularan, ali ima ga, ali masa njih je skroz izraubovana, pa sa onim golubijim sedistima. Kod Delte se bar zna, nema golubije sivo socijalnih sedista i svaka izgleda onako markantno, da ne govorim u nekim vecim paketima opreme. E sad, kod Delte jedino prezubiti u glavi to da joj je karoserija, ako ode, i dalje retka na otpadima. Inace, automobili su na gotovo istoj osnovi. Ali estetika cini cuda.
  30. 1 point
    Vidi, nema sta da ga mirises. Tel se gleda kako radi u svakodnevnoj upotrebi..
  31. 1 point
    Sve su to dobri motori ali onaj 1,9 sa 120 je tata i mama. @ marko jovanovic Totalno si u pravu za sedista i ja to piskaram godinama da je Bravo extra auto ali da su ga uprskali sa sedistima. Jednom prilikom sam sedeo i u Sport verziji i upravo kako si napisao- izgledaju samo lepse i nista vise. Kratka i sa nezgodnim uglom sedalnog dela. Ali sta je tu je. Ja bih najpre vijao taj 1,9 120ks i da ne pomislite da je ovaj sto sam okacio sa tim motorom jer on je sa 1,6 120 motorom i 2010 u Dinamik opremi sto neke ljude sasvim lepo zadovolji. E sad sto 1,9mjet motora nema mladjeg od 2008 tu postoji problem kod ljudi koji hoce mladji auto pa su osudjeni na 1,6 ili 2.0 gde se manji motor i bolje pokazao. Eh da, pre neki dan sam prodao Deltu i nekad je mesao sa Bravom i tako sve dok nisam seo u nju. Pa to je neverovatno koliko mesta ima ta Delta. Ko nije sedeo moze samo da nagadja ali verujte da je skoro kao Skoda SuperB. I moram da naglasim da sam je prodao za manje od 24h od postavljanja na oglas.
  32. 1 point
    Sa LG G3 sam prešao na LG G5. Sve je kao isto ali malo bolje. Kamere sabijaju, tel. klizi u radu, ekran među najboljima ikada. 4 gb rama, 32gb memorije, stvarno ne znam šta ljudi traže od telefona. Naravno, uvek ima bolje ali se postavlja pitanje odnosa uloženo-dobijeno.
  33. 1 point
    A da, namerno Da nisam koristio Samsung flagshipe pa i da poverujem
  34. 1 point
    Lepo kažu ljudi, pomaži, ali nemoj posle da bude da si ti kriv. Sport jeste lep, ali je niži i tvrđi, pa ako čovek već prelazi ozbiljne kilometraže u svim uslovima... i to je nešto da razmisli Takođe,cena guma za 18" nije šala u odnosu na 16" recimo. Ako nije moranje sport, može da se nađe možda i auto u boljem stanju. Sa lepom opremom. Proširuje se broj vozila koje gledate, veća je šansa da ubodete bolji primerak. Moje viđenje je bilo kad sam kupovao - što bolji auto ukupno. Imao sam donju granicu prihvatljivog za opremu, ali sam pre bio za to da uzmem siromašniju opremu a dobar auto, nego rbinu koja je napakovana. Jasno je da su ove kilometraže na ovoliko starim dizelima... Ako mora sport, guraj dalje. E da... Ako je čovek vozio 1.4... Nek provoza Bravo od 120ks,bilo 1.9, bilo 1.6... Možda se iznenadi. Nije to lenj auto. Naravno da je 150 bolje...
  35. 1 point
    Xiaomi redmi note 3 3/32G... Godinu i po dana bez problema
  36. 1 point
    Pametan izbor al ja bih ti savetovao da mu se ne mesas mnogo inace ces ti sutradan da izvuces deblji kraj Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  37. 1 point
  38. 1 point
    neshaoct

    Sajam automobila Beograd 2019.

    Dobro došli u BMW Halu Posetite 54. Međunarodni salon automobila u Beogradu u periodu od 22. do 31. marta 2019. godine i upoznajte se sa čak 11 premijera BMW grupe koji će biti izloženi u Hali 2A. BMW će predstaviti najtraženiji model svoje game - ultimativni sportski sedan BMW Serije 3, zatim najveći X model i prvi ikada - BMW X7. Iako SUV, ovaj model pripada luksuznom segmentu BMW brenda uz najnoviji model BMW Serije 7, BMW Serije 8 i BMW Serije 8 Cabrio. Poseban deo BMW hale rezervisan je za ljubitelje BMW M i M performance modela - biće izloženi BMW M5 Competition i BMW M2 Competition, a tu je i BMW Z4, model premium izgleda sa izraženom trkačkom notom. U BMW Hali će, takođe po prvi put, biti predstavljena i sigurno najveća atrakcija ovogodišnjeg Salona - Rolls Royce Cullinan - prvi SUV brenda Rolls Royce nazvan po najvećem besprekornom dijamantu na svetu. Pozivamo sve ljubitelje automobila da posete Halu 2A Beogradskog sajma gde ih očekuje preko 30 izloženih modela BMW grupe - BMW 116i, BMW 216d AT, BMW 320d, BMW 420i Convertible, BMW 520d xDrive, BMW 630d xDrive GT, BMW 750Li xDrive, BMW M850i xDrive, BMW Z4 sDrive 20i, BMW X1 sDrive 18d, BMW X2 sDrive 18d, BMW X3 xDrive 20d, BMW X4 xDrive 20d, BMW X5 xDrive 30d, BMW X6 xDrive 30d, BMW M2 Competition, BMW M5 Competition, BMW i3 (120Ah), BMW i8 i Rolls Royce Cullinan. preuzeto sa - Auto Blog
  39. 1 point
    MiloshShomy

    Fiat Stilo JTD

    Najverovatnije ce na leto da pobeli, sve sem table, ne rastura mi se ta tabla, jos nisam stigao do toga da nema sta da se radi na njemu pa da se zezam sa diodicama a tempomat 99% ne ugradjujem, nema nikakva priprema, nema ga ni onaj braon dzek odakle se izvlace zice, barem ga nisam nasao, za vikend ako budem bio slobodan detaljno cu da se pozabavim time pa cu da vidim sta ce da bude
  40. 1 point
    Džaba, nije sport. Razumem čoveka zašto gleda samo Sporta, tako sam i ja, jer ne mogu da svarim sedišta u "običnom", tj to je valjda neka emotion oprema. Da budem iskren, ne mogu da se namestim ni u sedištima u Sport verziji, ali su bar na oko lepša. A i dupli izduv svakako lepše izgleda nego kod običnog.
  41. 1 point
    Brate, losiji od puntovih ne postoje. Kakvi god da su puno su bolji od puntovih Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  42. 1 point
    Auuu... Ostadoh bez teksta... Sto bi jedan moj majstor rekao "momak pravo je vreme da opališ neku cigančicu..." [emoji849]
  43. 1 point
    Jao, moje sramote, jutros sam stisnuo gas, da se izvučem iz gužve i od daveža, na semaforu od bivše lakat krivine prema borči. JEBI GA, nisam zabo gas do kraja, išao sam do 3500rpm, a ispred mene novi Tipo karavan, ide jbt, jari ga, sa mojim tempom smo bili na jednakom rastojanju. Reko mora da je 1.6mjet 120ks ili TJET. Stajemo na semaforu, matori otvara prozor, odmah kaže 1.6mjet od 120ks. Kaže stiso ga na vr gasa. Reko važi Al vidi se da zna, odma me je pitao jel 2.0TDi 140KS, iako moj auto nema nikakve oznake pozadi. Kažem mu svaka čast, obično sa tipom dave ko ranjeni puževi. Evo duela sa Golfom 2.0tdi 140ks. http://www.zeperfs.com/en/duel6143-1200.htm Tako da je 1.6mjet prava mera , a ja moram uskoro na remap, ovako se više ne može, jbt došlo vreme da i za Tipa moram da patosiram gas.
  44. 1 point
    steel

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Legenda kaže da Axic ne duva već ušmrkava.
  45. 1 point
    Axic

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Ko se na mleko opeče taj i u jogurt duva.
  46. 1 point
    dekirs

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Sve pare dadose za belo
  47. 1 point
    dekirs

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Pa brate neka kupuje ko sta hoce. Ako neko hoce gume od 20k na auto od 2000e, koga briga ? Meni je bacanje para sto si ti detetu dao 400e za gitaru jer npr ja gitaru ne znam da sviram niti me zanima, pre bih mu uplatio more ili kupio telefon ( lupam sad ). Ne treba se mesati u tudje novcanike i zivote.. A najmanje od svega treba porediti ono sto mi radimo ovde sa npr Nemcima. Jel su ti Nemci nesto pametniji ili sta vec ? Jel trebamo i mi da idemo i kupujemo second hand garderobu zato sto oni to rade? Svako radi ono sto hoce, kupuje ono sto zeli itd.. Napravise od nas Srba ovde debile. Pa najjace da cu da gledam sta neki Nemac, Norvezanin, Svedjanin, Amer ili ko vec radi, kupuje, nosi na sebi.. Sta to mene/nas zanima? Opustite se ljudi, ovo je forum automobila, tu smo da pomazemo jedni drugima u vezi automobila, na ovoj temi konkretno oko guma. Covek je izneo budzet od 10k po gumi, dobio je ono sto moze da se kupi, dal budzet, dal premium gumu, sta god. Neko je okacio testove pa neka uporedi sta i kako, ako hoce jeftinije da prodje neka uzme lupam Savu, a ostatak para neka potrosi na kurve i kokain, koga bole q.
  48. 1 point
    bane1321

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    @vagenovac Vala gledajući likove u Oktavijama ili Super beovima (), bar dve trećine misle da voze Audi, a još desetak posto je ubeđeno u to!!!
  49. 1 point
    Axic

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Dok ne probam lava, svinja je za mene kralj životinja.
  50. 1 point
    Sve je to sitno momci. U Bosni kupiš 4 gume po ceni u Srbiji 3.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...