Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/30/21 in all areas

  1. 8 points
    integralac

    Funny photos

  2. 6 points
    integralac

    Funny photos

  3. 5 points
    darkman14

    Funny photos

    sreca pa su se medjusobno tagovali... kao neki sto zabrisu tablice ili km na 2 od 3 slike ili samo na prednjoj strani auta
  4. 5 points
    totti

    Funny photos

    Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  5. 5 points
    dach@

    Funny photos

  6. 4 points
    A pazi ovo, vidim da mi je malo opao pritisak u gumama sa padom temperature, navratim do jednog vulkanizera uspud i kazem da mi naduva 2.2 napred 2.6 nazad kako fabrika kaze i jos pocastim 100din i odem. Kad ono ne samo da nije taj pritisak, nego nije isti pritisak ni po osovini, ni po strani, ni po dijagonali, nikako Stanem na prvu pumpu i popravim, a inace po mom iskustvu su uglavnom precizni digitalci na pumpama, eventualno ako bude odstupanja do 0.1.
  7. 3 points
    Axic

    Funny photos

  8. 3 points
    vicent

    Funny photos

    . Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka
  9. 3 points
    Dale

    Funny photos

  10. 2 points
    dach@

    Funny photos

  11. 2 points
    Ivan

    Presvlačenje kožom

    Autic, da ne ureknem, vec 4. godinu vrhunski sluzi, a kako me je ova suluda situacija sa ponudom vozila bar trenutno o'ladila od zamene - iako je volan bio prilicno ocuvan, resih da bacim neki dinar na sminku ... Mozda i ne bih nista cackao, da nedavno nisam naisao na preporuku za Stevana u Mazuranicevoj, BG. Videh radjeno izuzetno pedantno, materijali odlicni... A takodje mi se svidelo, sto se ne vidi "sa kilometar" da je volan radjen, boja koze je bila vrlo blizu fabrickim nijansama (a ne da airbag strci u odnosu na novu kozu), lep i krupniji dezen perforirane koze. Dogovorimo se i tu krece umetnost ... Poslao mi je par slika koje je napravio tokom rada: A evo i par fotki konacnog rezultata, montirano kod mene na Sportu: Da stvar bude jos bolja, moguce su i raznorazne modifikacije, sta vam padne na pamet - zasecanje odozdo, profilisanje rukohvata, itd... Iskreno sam se u jednom trenutku razmisljao da samo zasecem volan (posto je vec profilisan), ali sam na kraju odustao - prvenstveno zato sto to nije islo na model fabricki. Ako neko bude zainteresovan, kontakt telefon je 064/4111211, Stevan. Pored pedantnosti, moram da pohvalim i neverovatno ljudski i drugarski odnos, volju za predlozima i mogucim resenjima, teznju da se ispostuju zelje i musterija bude zadovoljna... Covek je bas pravi entuzijasta. Gomilu drugih radova mozete pronaci i na njegovom Instagram profilu "TPC volana". Sto se cena tice, presvlacenje volana je 60 EUR, kugla i kozica menjaca 20 EUR. Ali sam popricao sa njim, voljan je i za klupsku saradnju, tako da ce pretpostavljam ubrzo biti i pogodnosti za forumase .
  12. 2 points
  13. 2 points
    Ivan

    Nuova Delta/Bravo - dodatni grejač

    Pisali smo pre 8, 9 godina o istoj ovoj problematici i za Stilo. Nisam bio zainteresovan, pa se ne secam bas sadrzaja - ali cisto da linkujem temu, mozda moze da se iskopa nesto korisno... Secam se samo da je moj imenjak izdominirao :
  14. 2 points
    Tadej

    Parking servis Beograd

    I to može da se desi...
  15. 2 points
    eraser321

    Fiat Stilo - treće stop svetlo

    Ćao, samo da javim da ovde nije bio automat već džek u petim vratima, sredjeno u servisu (previše hladno ko što rekoh da bi se radilo na prakingu ispred zgrade trenutno). Hvala na pomoći svakako.
  16. 2 points
    PremieRacing

    Šrafovi za alufelne

    Forum je, po ko zna koji put, pokazao svoju dobru stranu... Kolega @jevta je video pitanje, nazvao i ponudio duže šrafove za GP I ovim putem, najlepše hvala!
  17. 2 points
    Axic

    Funny photos

  18. 2 points
    N.N.

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Namontirane Blizzak LM005. Komad sa montažom i balansiranjem je bio 680 kuna (90 eura). Znači sve 4 gume 360 eura. Danas u Splitu temperatura zraka nekih 5-6 stupnjeva, jaka bura, bilo i kiše. Sve skupa idealni uvjeti za isprobati ih. Za sada nisu razočarale.
  19. 2 points
    ISV_01

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Uglavnom jednom u 2 meseca stanem na pumpu da natankam i skontam da meni auto na pumpi potrosi 1-2L ugasen... Bes ga, trosi kroz razliku u ceni goriva svakog mesecana isti rezervoar. Srecom zena ne vozi.* *Lamela and Instrument Consumption likes this.
  20. 2 points
    Axic

    Funny photos

  21. 2 points
    Problem CC i verovatno drugih AS guma jeste sto kad padnu ispod 5mm, vec osetno gube zimske karakteristike, a ispod 4 su i nelegalne, sve i da su tada dobre zimi, a nisu. Tako da ne znam kojom magijom da ih oglodjem sto bi cenjeni kolega rekao do kraja, osim da imam 2 seta allseason CC guma, pa cu losije voziti leti, a bolje zimi Glavna "fora" sa allseason gumama jeste da nemas 2 seta guma, tako da kad padnu blizu 4mm jedino sto mozes da radis jeste da ih prodas nekome ko ce ih koristiti kao letnje, a vlasnik da kupi nove.
  22. 2 points
    Dale

    Funny photos

  23. 2 points
    Loon123

    Funny photos

  24. 1 point
    Ivan

    Presvlačenje kožom

    Evo i par fotki zasto sam dosao u dilemu da odradim nesto slicno . Poslao mi covek cisto da mi zagolica mastu, a ima toga gomila i na IG... Stilo modifikacija: AR 147 - levo je standardni volan koji je samo presvucen. Desno isti taj volan, samo modifikovan:
  25. 1 point
    neshaoct

    Paraflu / Antifriz - osnove

    Ali ćeš ti tako voziti bukvalno par dana čak i ako ćeš daljim dosipanjem destilovane razblažiti preko mere. ----- Ako nećeš da ''rizikuješ'' i zato hoćeš sad za ovih par dana do velikog servisa ipak da dospeš mešavinu sa antifrizom, onda sipaj bilo koji crveni G12 jer taj već imaš u autu.
  26. 1 point
    Macvanin

    Fiat Stilo JTD - gubi antifriz

    Kao sto sam i pretpostavio, problem je vodena pumpa.
  27. 1 point
    Ivan

    Presvlačenje kožom

    Imali smo ideju da Mile dodje i zavrsi u danu, ali on kaze da izbegava to. U principu moze da uglavi ako bas gori, ali kaze da nije pametno ako bilo sta tokom krojenja i pravljenja podje naopako (a covek je teski entuzijasta, sto se i vidi po radovima). Ako vam slucajno zatreba, mogu da vam obezbedim jedan volan, rekao sam i Milutinu.
  28. 1 point
    neshtry

    Funny photos

    Istina…
  29. 1 point
    totti

    Parking servis Beograd

    Prihvate i grešku u kucanju tablice, nisu uvek slepi kod očiju [emoji846] Mada su ostali jedina služba koja ne prihvata dokaz da je neko drugi vozio auto, a ne vlasnik iz saobraćajne. Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  30. 1 point
    neshaoct

    Parking servis Beograd

    Extra...retko je, ali se eto dogodi.
  31. 1 point
  32. 1 point
    Pda, to je problem kod AS guma vezanih za zimske uslove. Cak i kod godisnje rotacije AS guma, retko koja guma (marka i proizvodjac) mogu da ispune tipa 4-5 godina a da se ne ukrute, cepkaju, pri prelazenju do 10-12. 000 km/godisnje.
  33. 1 point
    neshaoct

    F1: Saudijska Arabija 2021

    Jamamoto: Mercedes ima tajno oružje Masaši Jamamoto, jedan od direktora Honde koja pravi motore za Red Bull, smatra da Luis Hamilton ima prednost u odnosu na Maksa Ferstapena uoči dve poslednje trke u šampionatu Formule 1. Trenutno Holanđanin ima 8 bodova više, ali Jamamoto ističe da to nije nedostižna prednost uoči trka u Saudijskoj Arabiji i Ujedinjenim Arapskim Emiratima. ''Mercedes ima tajno oružje. Potrebno je samo da završe naredne dve trke. Mi i dalje imamo nekoliko bodova više, ali nismo u prednosti. Dolazimo do tačke usijanja'', rekao je Jamamoto. Odluka će pasti u naredne dve nedelje. Prva trka je na programu u Džedi 5. decembra, druga u Abu Dabiju 12. decembra. Zavšnicu šampionata Formule 1, sve treninge, kvalifikacije i same trke možete da pratite na kanalima Sport kluba. preuzeto sa - Auto Blog
  34. 1 point
    neshtry

    Vazduhoplovstvo

    F35 bućnuo u Sredozemno more... https://twitter.com/sebh1981/status/1465351592018956295?s=20 Sent from my iPhone using Tapatalk
  35. 1 point
    vagenovac

    (Ne)kultura u saobraćaju

    Mene izuzetno nervira ostavljanje auta nasred puta kod vrtica, dvosmerna ulica, a zakrce tako da jedva jedan auto moze proci, a sto je najgore uvek bude parking mesta 50ak metara dalje od vrtica koliko hoces. Generalno svi sto parkiraju i ostavljaju automobile kojekuda, kao i na bulevaru u desnoj traci pred semafor, pa parkiranje ispred ulaza u dvoriste od zgrade samo na "5" minuta itd. Eh da nervira me i paralelna voznja na bulevarima kad nema guzve, a opet ne mozes da obidjes. Svasta mi smeta da ne nabrajam sve sad
  36. 1 point
    ISV_01

    (Ne)kultura u saobraćaju

    A dzaba bajo, u mom slucaju bude izletanja kao da je sam na ovom svetu, umalo par puta mu nisam usao na zadnje sediste ili me udario bocno. Ljudi se skoncentrisu na dolazeca vozila i vozilo ispred, mi sto uveliko obilazimo smo irelevantni. Takvo je moje iskustvo, na zalost. Meni vise na nerve idu oni sto parkiraju... Pa svuda i svakako.. Ti uspore saobracaj vise nego bilo koji spor vozac.
  37. 1 point
    Motor može da prezupči i u mestu na parkingu, tako da se ne smanjuje mogućnost za taj kvar laganijim stilom vožnje. Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  38. 1 point
    Naravno da sme i da se radi u praksi, ali samo ako se time ne ometa vozilo koje dolazi i koje nema nameru da promeni traku. Znak koji pominjemo (i u kruznom toku) je "nailazak na put sa prvenstvom prolaza", a ne "STOP", ako formalno gledamo. Znaci da nije obavezno zaustavljanje ali je obavezno propustanje ukoliko za tim postoji potreba. Zamisli na sta bi licio saobracaj, pogotovo u prenaseljenim gradovima sa ogromnim brojem vozila, kada bi svuda cekao na obrnutom trouglu, dok apsolutno sve trake ne budu prazne? Primer, da recimo iz bulevara sa 3 trake skreces desno, opet u bulevar sa 3 trake, standardno posebnom trakom (ili dve) udesno sa trouglom... Naravno da ces sa 40-50 km/h skrenuti i utopiti se u sledeci bulevar ako ne ugrozavas nikoga. Sigurno neces cekati doveka da se ceo bulevar isprazni i praviti kolonu iza sebe, a da bi ti skrenuo . Izuzetak je naravno ako neko ide krajnje desnom trakom ili se ukljucuje u nju - tu ces naravno stati ako ga ugrozavas u normalnom kretanju. Bukvalno isto to vazi i za kruzni tok. Da ti pomognem malo vizuelno - secam se da je pre par godina Mladen sa pandurom lepo izobjasnjavao neke situacije. Konkretno je maketa izmenjene Slavije bila u pitanju, a ono o cemu ti iznad pricam pogledaj odavde, u narednih minut-dva. Videces i sta je definicija propustanja (obrnutog trougla):
  39. 1 point
    Dale

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Mozda nije uradio kako si mu rekao, ali je ispostovao matematicki rastuci niz u pozitivnom smeru...
  40. 1 point
    horvat

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Dobra cena. Ovako na brzaka po netu, kod nas ni ne nadjem po toj ceni, a jos klepanje za montazu i balans... Test u Axic stilu
  41. 1 point
    bole-stilo.jtd

    Škoda Yeti & BMW X3

    vagenovac slicno razmisljanje imamo , sad je uradjen kompletni mali servis , prskalice brisaca nove na cantri i na moje insisitiranje pk kais , to su sve ovi sa placa platili. to za reduktor cu da vidim kad se malo oporavim. diskovi zadnji su maltene novi kao i plocice , prednji mogu da izguraju po njima god. dana po meni do god. odmora tj. menjam ih pre toga ako negde budem isao dalje tipa crna gora ili grcka. motorni prostor je bas nekako cist tj. uredan a vidi se da nije pran ni glancan , nema nekoga ni curenja koliko vidim od one velike plastike motora. ovih dana cu ja slikati unutrasnjost i motorni prostor pa okaciti ovde. ceo auto je nekako uredan i dosta ocuvan za to godiste , npr. pedale mu uopste nisu nesto izlizane naprotiv , ima kozni volan onaj deblji sa koncima M oznake nije oguljen i ta sedista to sam i ja primetio prvo na placu kao nova su mada se vidi da su kvalitet sto i novi automobili retko imaju , jednostavno vise taj kvalitet nekih materijala i tu udobnost ne pravi ni bmw , ni audi , ni mercedes danas pa koliko god da kostaju. mozda i jeste sada malo navala za x3 jer cene su im ok a pruzaju kvalitet i tu udobnost , masivnost ako bas - bas nisu izakani. ja moj vozim pa cu videti sta i kako ce biti , jos je rano za neke prognoze. ovaj moj komsija sto je kupio novog dustera danas parkira pored mene i gleda samo u bmw uz konstataciju da je masivan kao njegov i da mu se svidja mnogo. ja sam se isto bio naprzio u jednom momentu da kupim novu daciju onu manju (jer za drugo nemam) a onda kazem koji ce mi 2 benzinca po 1000 kubika , ja zalim i dalje za stilom dizelom 1995 i takav cu kupiti -- tako i ispade sve isto za ovaj bmw. nek ide zivot ............. pa jedan je.
  42. 1 point
    Ivan

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Ja nisam stigao toliko da ih "oglodjem" i isprobam, jer sam prodao bivsi auto u trecoj sezoni. Ali sam video da se sa trosenjem, poprecne lamele polako "otvaraju", to je bilo naravno uocljivije napred. A sa dobrim, metalnim sublerom sam merio okruglo 7 mm sare na novim.
  43. 1 point
    knezevic76

    Funny photos

    Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
  44. 1 point
    Ozbiljan zajeb je taj vaš KT Sve što sam napisao važi za skicu ali važi i za sve ovo naknadno dopisano i dodatno objašnjeno. Ako si bio u 'unutrašnjoj' putanji uz ostrvo a ovaj 'trkač' je uspeo da se uključi u KT i da bude pored tebe, onda on stvarno ima prednost i ti ga moraš pustiti ako želiš i ti da se isključiš putanjom A. Ne postoji pravilo da se isključuješ putanjom A ako KT ima više traka i izlaz iz KT takođe ima više traka, niti pa postoji pravilo da to moraš da uradiš iz leve trake (putanja b). Znači možeš kako hoćeš sve dok poštuješ pravila saobraćaja. Ali sve ovo važi za KT gde ima iscrtanih traka. U vašem slučaju predpostavljam da bi sud (u slučaju sudara) posmatrao taj KT kao jednu traku bez obzira na širinu. Onda bi valjda ti imao prvenstvo prolaza i ti bi bio u pravu. Opet kažem, nije taj KT merodavan za opšta pravila. Baš je zajeban. Ali iz svakodnevnog života i zakonskih i moralnih pravila u saobraćaju (koja uopšte nisu obavezujuća) - da, lik je imao pravo da uradi šta je uradio a ti nisi imao pravo da insistiraš da se isključiš putanjom A i da ga sečeš u svojoj nameri. On je imao prednost ako je već bio u KT zajedno sa tobom.
  45. 1 point
    Nenade, nisu ti u pravi ni vozač 1 ni vozač 2. Pravila su vrlo prosta i treba samo malo razumevanja i logike. Suština je da je kretanje u kružnom toku sa više traka isto kao i kretanje na putu sa više traka. 'Razmotaj' tj. 'ispravi' taj kružni tok na papiru i sve će ti se samo kas'ti. YUgisa preteruješ. Bilo je tako godinama, i sada se desi s' vremena na vreme, ali se situacija dosta popravila... Sjebu nam koncepciju samo dođoši sa SU, PA, SM, VŠ, ZR, KI i ostalim tablama
  46. 1 point
    clockwork_orange

    Kolika vam je potrošnja goriva?

    Na poslednjem merenju cep cep metoda Panda je osvojila novi rekord za 230km potrosila je 32 litra sto mu dodje oko 13,9 litara. Mada je provela par dana kod majstora, crko menjac, ali ne verujem da je majstor tu nesto cackao. Iskljucivo gradska(Beogradska) i malo ostrija voznja
  47. 1 point
    chikavili

    Vazduhoplovstvo

    Bio sam vredan u prethodnom periodu Prvo jedan Apache Pa onda i jedan Harrier
  48. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  49. 1 point
    Uzeo sam pre par dana Taurus All Season u originalnoj dimenziji za G 225/45/17, prodaju se takođe kao Tigar i Riken pod istim imenom. Atraktivna šara, G sada izgleda super i zimi i leti. Razmišljao sam da li da uzmem njih za 6000 Dinara ili Michelin CrossClimate koje su 13000 Dinara i odlučio sam da ću da testiram najjeftinije AS gume da vidim iz ličnog iskustva vredi li taj koncept uopšte, jer Michelin kao najskuplji mora da radi relativno dobro i u to nisam sumnjao, ali hteo sam da probam potencijalno najlošiju opciju pa da stvorim neko mišljenje. Za sada sam ih probao na hladno-suvo i hladno-mokro, pod ovim okolnostima guma radi za šta je plaćena bez da sam primetio išta posebno drugačije. Ne čujem nikakvu buku osim uobičajene, malo sam je nasilovao na suvom i mokrom, takođe sve normalno, subjektivno možda i bolje nego normalno. Često se noću penjem na Pančevački most onim kružnim penjanjem iz bivšeg 29. i tu ova guma drži kao i letnja kad je toplo vreme (i do 80kmh, pssst). Da su mi ih zamenili tokom noći ne bih primetio. Ostaje da se vidi kako će da se ponaša na snegu i kad dođe minus, takođe šta će se dešavati leti pri velikim brzinama i visokim temperaturama, ali te informacije ću dopuniti za par meseci. Za sada sve horor priče deluju pomalo neosnovano, ali test je tek počeo pa ćemo videti do leta hoće li ostati na autu ili ići u oglase. Realno, za 200 Eura dobiti 4 nove gume i ne menjati ih 5 ili 6 sezona po dva puta je samo po sebi veliki plus, pa i ako se pokažu kao smeće neće ta škola uopšte skupo koštati.
  50. 1 point
    shakalkv

    Lancia Delta

    Malo da se oglasim. Delta se zadnjih par meseca nesto slabije vozi ali i dalje dobro sluzi i sa merakom se koristi. Od jeseni nisam imao nekih ulaganja. Juce uradjen mali servis nakon 9.000km i nesto vise od 20 meseci (fabricko uputstvo kaze 30.000km ili 2 god, odnosno duplo manje ako su teski uslovi eksploatacije). Ako nekoga zanima cene servisa: 3 Litre Selenia K Pure energy multiar (meni je tjet) staju 3.500 din. Filter vazduha Meyle 1.000 din Filter klime je Filtron sa ugljem 800 din Filter ulja Bosch 600 din. I zamenio sam pk kais, continental 850 din. Jesenas sam zamenio termostat, obarao je temperaturu na nizbrdici, 30e je placen marka Behr.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...