-
Content Count
10 -
Joined
-
Last visited
About eraser321
-
Rank
Il Nuovo
-
eraser321 reacted to a post in a topic: Stilo - ne rade prskalice brisača
-
U pitanju je 1.9 JTD, jel su osigurači na akumulatoru ili negde drugde, zar nije beše ovde pisano da isti osigurač koristi i motor brisača? Meni brisači rade, što eliminiše osigurač u tom slučaju?
-
Ne nema nikakvih znakova života i to bukvalno odjednom je prestalo između 2 vožnje, vode ima tj. tečnosti letnje.
-
Rade brisači, ne radi prskalica, ima li smisla gledati osigurače?
-
eraser321 reacted to a post in a topic: Fiat Stilo - vratanca rezervoara
-
Tablicama produženo važenje, ali saobraćajna istekla???
eraser321 replied to Ivan's topic in Saobraćajno i prekršajno pravo
Kakva je situacija nakon svog ovog vremena, od nedavno mi je saobracajna istekla, te pretpostavljam da se sada vec podrazumeva da moram da menjam, pre svega za Mađarsku? Ima li i dalje onih potvrda ili je to prestalo da se izdaje od kada postoje nove trajne i vrede li one nečemu (priznaju li se)? Ako je neko skoro vadio, koliko se čeka na izaradu i ev. koja je cena? Hvala. -
Ivan reacted to a post in a topic: Fiat Stilo - treće stop svetlo
-
neshaoct reacted to a post in a topic: Fiat Stilo - treće stop svetlo
-
Ćao, samo da javim da ovde nije bio automat već džek u petim vratima, sredjeno u servisu (previše hladno ko što rekoh da bi se radilo na prakingu ispred zgrade trenutno). Hvala na pomoći svakako.
-
Ćao ljudi samo da se javim ne znam da li sam naleteo na loše gorivo (a malo vozim, 30L dizela mi traje po 2 meseca bukvalno), tek nasuh novo gorivo i makar ternutno subjektivni osećaj je daleko bolji, nema knedle, nema ni grubog rada i kao da bolje prima gas. Ironično i sveže gorivo je sa iste pumpe na NBGD (vrlo prometne) kao i ovo koje mi je (možda) pravilo problem. Sad ostaje da vidimo oće li nastaviti ovako i nadalje.
-
Ćao, Ivane hvala pre svega, moje pitanje je više bilo u smeru da li znate neki servis koji bi ovo odradio. Sve koje sam pitao čini mi se da nisu nešto preterano ni upoznati sa ovom tematikom (inače jesam iščitao ove postove prethodno). Sad sam u dilemi da li da jurim nekoga dalje da ovo gleda ili probam sam. I kad sam već ovde, imam i problem sa onim kontaktom na bajonetu rikverc svetla koji je propao (odlomilo se parce pa ne pravi dobar spoj sa sijalicom, ima li neko spreman da to popravi ili mi ostaje samo da jurim polovan (a njih nešto baš malo ima u ponudi)?
-
Ćao, imate li neki predlog kako rešiti treće stop svetlo, nisam još ništa pokušao da skidam, ali znam da od kada je auto kod mene nije radilo (vise godina). Ima li neko ko ovo može da pretrese da preporučite neki servis u Beogradu (poželjno NBG-Zemun, ne i obavezno) ili neki savet kako sam srediti. Takođe me zeza i 1 rikverc lampa gde je onaj limic koji treba da nalegne na sijalciju nesto kilav, ne znam ima li nekoga da to rešava takođe, bez kupovine cele lampe, deluje da bi moglo da se sredi sa malo lemljenja.
-
Hvala na odgoru, nije stvar navike, auto se 90% zaista vozi po gradu reliacije do 3km, ali zaista ima nesto cudno u radu motora "sutradan", dan nakon nekih dužih izleta. Pod neravnomeran rad sam mislio na nesto drugo, kao da recimo nema dobro paljenje na sva 4 cilindra, kao kad benzincu jedna svecica nije OK. Ono što sam još primetio je recimo da kod naglijeg ubrzanja zna da baci dima malo, to se posebno lepo vidi kad se na auto putu uključujem. Ali to na stranu. I meni je delovalo da motor ne bi trebalo da pamti neke parametre od prošle vožnje, moguće je samo da ovde dizne i/ili turbina nisu baš idealne, auto je star skoro 20g i to je to. Inače on dobro ide, mada se vozi skoro penzionerski, bukvalno retko kad pređe 2500 obrtaja, uglavnom menjam brzine na 2000 ili manje.
-
Ćao, u pitanju je Stilo 1.9 JTD, sledeći je problem. Ako vozim kratke relacije motor ima ujednačen i miran rad i dok je hladan i kad se zagreje. Problem nastaje nakon dužih vožnji kada auto uđe u radnu temperaturu, tu je sve OK, ali sutradan ima jako nervanomeran rad, kao da kompujter zapamti parametre vruceg motora i ne prilagodi se hladnom motoru. Posle par kracih gradskih vožnji gde ne uhvati radnu temperaturu sve se vraća u normalu, do sledeće duže vožnje, i tako u krug. Ako neko ima ideju o čemu se radi i šta može da bude pišite.
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".