Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/07/20 in all areas

  1. 8 points
    Irena HGT

    Funny photos

  2. 6 points
    Woodoo

    Funny photos

  3. 6 points
    Woodoo

    Funny photos

  4. 6 points
    integralac

    Funny photos

  5. 6 points
    horvat

    Funny photos

    Steluje mu optiku tockica
  6. 5 points
    Reacher Gilt

    Funny photos

  7. 5 points
    ISV_01

    Funny photos

    . Sent from my S10 PRO using Tapatalk
  8. 5 points
    alfini0507

    Funny photos

    Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  9. 4 points
    Prvi porodicni auto koji pamtim....Simca 1301 specijal 1974.[emoji4][emoji4][emoji4] Poslato sa JAT-L29 pomoću Tapatoka
  10. 4 points
    djomla

    Funny photos

  11. 4 points
    Sedla

    Funny photos

    Stig'o uskrs!
  12. 4 points
    Siciliano

    Funny photos

    Poslato sa JAT-L29 pomoću Tapatoka
  13. 4 points
    Milutinac

    Ferrari F430

    Meni omiljeni F iz novije ere
  14. 4 points
    Ja volim da kažem: Niko se nije usr*o zato što je klozet daleko, već zato što nije na vreme krenuo [emoji4]
  15. 4 points
    Woodoo

    Funny photos

  16. 4 points
    neshtry

    Funny photos

    No comments Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  17. 3 points
    https://bads.lt/en/a-c-fiat-refrigerant-filling-quantities-r134a-an-1234yf/
  18. 3 points
    YUgisa

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Motor: Izbacen katalizator Duza 2-1 izduvna grana Alu/prohromski poluprotocan lonac Podignut kompresije sa 9.2:1 na 9.75-10:1 Turbo dihtung glave sa Punta GT 1.4T Cold ram air intake sa konusnim filterom Razbusena usisina grana Cip, pomereno paljenje i dignuta blokada na 7500 obrtaja (fabricki 6250) Stelujuca remenica za bregastu Hladnjak za ulje sa termostatom od Punta GT 1.4T sa AN spojkama Oil Catch Can odnosno separator uljnih para iz iberlaufa Oil Accumulator Can sa AN spojkama Aluminijumski cep za ulje Dodatan nosac motora Mali akumulator 45Ah Brzoskidajuce kleme akumulatora Pojacani kablovi svecica 2.5 stepena hladnije svecice sa 4 kraka Prelivni rezervoar/hladnjak za gorivo Veca pumpa za gorivo Izmesten cep za ispustanje rashladne tecnosti Modifikovan cep rashladne tecnosti za veci pritisak Stavljen 51mm leptir Podignut pritisak goriva sa 3 na 3.4 bara Menjac: 13/53 sa 5 brzina Sinter sa tri kraka 180mm Pojacana korpa kvacila sa kovanim perima Olaksan zamajac na 4250g (fabricki 6250g) Motorsport short shifter sa blokadom petog stepena prenosa i rikverca, stelovanjem tezine, duzine i granicnicima za hod Zamena za elasticni zglob na polugi menjaca Prohromaska osovina na zglobu rucice i poluge menjaca Skracen hod kvacila Granicnik hoda kvacila Izmesten odusak menjaca plus krivina na odusku Izmesten cep za ulivanje ulja u menjac Modifikovane osovine na biracu Caure za pojacanje opruga na osovini Sper 95-120Nm blokade Pojacana sajla kvacila Trapovi: Bilstein gasni amortizeri visokog pritiska sa silama 200/170 umesto fabrickih 69/98 Ojacane solje amortizera Progresivne opruge od 50kg napred, 235% tvrdja od fabrickih opruga Hladno peglan gibanj sa 5 lista pozadi od 50kg/cm, 150% tvrdji od fabrickog gibnja Dodatni kamionski gibanj za voznju pod opterecenjem od 50kg/cm Spusten 95mm napred i 55mm pozadi Zadnja balans stangla 21mm sa mogucnosti podesavanja tvrdoce, do 30% tvrdja Dupla prednja balans stangla 21mm sa stelovanjem tvrdoce, od 100 do 120% tvrdja Uniball ramena sa podesavanjem duzine, od 10 do 40mm siri trag tockova sa poboljsanom geometrijom trapa Pa6 caure u ramenima Aluminijumski nosaci prednje b. stangle sa aksijalnim granicnicima i Pa6 caurama Ojacane viljuske podesive po duzini, prosiruju trag tockova do 40mm sa Pa6 caurama i podesavanjem zatura, plus minus 7mm Pojacani srafovi viljuske Ekscentricne caure za podesavanje nagiba na sva 4 tocka 1.9 stepeni negativnog nagiba na prednjim tockovima i 1.2 pozadi. Brezoni plus alu. matice Uniball spone za smanjenje bump steer-a Air lift sistem za podizanje prednjice do 25mm Podesiv centralni oslonac gibnja Prosiren trap za 110mm u odnosu na fabricki 5mm distanceri napred i nazad Centralne matice glavcine sa drugacijm stilom blokade odvrtanja Pa6 caura letve Aluminijumski distanceri 10mm Kocnice: 257mm ventilirajuci i buseni disk napred, plocice FERODO DS2500 (fabricke 240mm puni diskovi) 227mm pun i busen disk pozadi, plocice Ferodo FDB Pancirna kociona creva Celicne luftirnice Novi tip serva Veci glavni kocioni cilindar sa Alfa Romea 145 22.2mm Hladjenje prednjih kocnica Felne/gume: Aluminijumske felne 7j, 15", ET13 (fabricke 4.5j, 13", ET38) 195/50 R15 gume (fabricki 145/80 R13) Masa tocka je 13kg (fabricki 12kg) Celicne felne 5.5j, 14", ET35 175/65 R14 zimske gume Metalni ventili Ojacanja: Poduzna ojacanja (sanke) ispod motora X ojacanje koje povezuje poduzna ojacanja ispod motornog prostora Koska napred Koska sa kosnicima nazad Ojacanje grede Kosnici za za prednje koseve/polusasiju To su mehanicke prepravke na autu Pa nije najbolje kada je akcenat na tome da bude najjeftinije Nekad par stotina dinara moze da cini razliku nebo i zemlja Uzeti 195/50 R15 gumu koja je 4200din ili 145/80 R13 za 3300din
  19. 3 points
    horvat

    Ferrari F430

    Eh, kad se samo setim... Nije Scuderia, ali jeste F430 Spider
  20. 3 points
    kuda ode ovaj forum...
  21. 3 points
    Da zatvorim temu sa odgovorom na to sta je bio problem Plocice na desnom prednjem tocku. Odlepila se jedna od metlne osnove i klaparala. S obzirom da su diskovi bili pretanki a creva dotrajala, zavrsih sa kompletnim remontom kocnica. Problem resen Pun gas i duga svetla
  22. 3 points
    vagenovac

    BMW Serije 5 F10

    @Milutinac ams 4800, dobio da uplatim jos 3320din drzavi plus tehnicki koji sam sad zakazao tek za 16 jer su guzve nenormalne. Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
  23. 3 points
    neshtry

    Funny photos

    [emoji211] Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  24. 2 points
    Kompanija Kidston se bavi konsultantskim uslugama za automobilske kolekcionare. Napravili su veoma interesantan serijal kratkih (ali veoma kvalitetnih) filmova, koji su puni jurnjave starim Italijanskim automobilima, ulicama Milana i Torina. Neki od automobila su Alfa Romeo Giulia, GTV6, Lamborghini Countach, Svajcarski Monteverdi, i drugi. Nastavak:
  25. 2 points
    Sedla

    Funny photos

  26. 2 points
  27. 2 points
    horvat

    Lancia Delta

    Lancia Delta HF Integrale Evo u akciji po ulicama Njujorka Magnus Walker je javnosti poznat kao veliki zaljubljenik i kolekcionar Porsche modela, ali u novom videu može da se vidi u još jednom kultnom automobilu, ovaj put sa znakom Lancije. Reč je o Delti HF Integrale Evo koju je vlasnik prozvao ''Bastarda''. Kultni model koji je napravljen zbog homologacije za potrebe takmičenja u reliju ispod poklopca krije 2.0 turbo motor uparen sa pogonom na sve točkove. U videu možete uživati u scenama Delte, prodornom zvuku izduvnog sistema, ali i odličnim scenama Njujorka u kome je neobično videti kultni italijanski model na saobraćajnicama. Vlasnik ovog modela je inače Magnusov prijatelj, a reč je o pravom entuzijasti koji u garaži ima još kultnih modela poput BMW-a M1, Lanciju Deltu S4 Stradale, Peugeot 205 T16...
  28. 2 points
    Dale

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Eeeee, tu te je cekao YUgisa! Kucao odgovor 16 minuta! Inace, svaka cast za ulozeno u yugo!
  29. 2 points
    "Moš to da tera i bez njega, samo gas".
  30. 2 points
    Sira guma naravno. Sira guma je stabilnija i bolje koci, prednosti uze gume su nesto niza potrosnja zbog manjeg otpora kotrljanja.
  31. 2 points
    Sreca pa sam nasao tehnicki gde se ne zakazuje nego dodjes pa cekas.. Sutra u pola 7 idem kao polozajnik
  32. 2 points
    MS PK

    Stilo White Scorpion

    Ajde bre, pa to sam ja zar me ne prepoznajes Flex, sta mislis da izbusis tu haubu na jedno dva mesta i stavis klinove sa osiguracima, kao ovi sto voze reli, za svaki slucaj. Nisi mi nesto bas siguran
  33. 2 points
    neshtry

    Funny photos

    Joj, preživeli smo i nedelju Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  34. 2 points
    alfini0507

    Funny photos

    [emoji23] [emoji23] [emoji23] Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  35. 2 points
    vagenovac

    BMW Serije 5 F10

    Hvala momci, devojcica je Bingo f10x3 Tu je f10 i dalje, ali ga slabo vozim, prodao bih ga najradije ili mozda f30, sta ode prvo, dosta stvari se promenilo u zadnjih godinu dve.
  36. 1 point
    totti

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Sad će Srbi imati novi brend da se raspituju za iskustva i mišljenja [emoji3] Vidim sa se pojavila neka beloruska Belshina. Kama je out [emoji3] https://www.belshinaterazijes.rs/en/2973-2/ Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  37. 1 point
    037

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    U direktnom testu je već »Sava Intenza HP« bila osetno bolja od »Kormoran Roud Performansa« (Riken pod drugim imenom) na kočenjima po suvom i vlažnom — pre nego što su obe ispale. Tako da bi »Intenza HP2« trebala biti još bolja. »HP2« ili »Grinvejs«: koliko znam, najbliže tome, »Sava Intenza HP« je u direktnom testu od pre desetak godina bila klasu bolja od »Lase Mirate« a mesto ispod »Lase Impetus Revo« (upravo u 205/55 R16). Lično, to "grin", "eko", "blu" me odbija kod guma, barem dok se ne dokaže kako je neko zeznuo stvar u pozitivnom smislu poput primera Falkena. Između ostalog, zbog toga bih duže birao između »HP2« i »Drajvvejsa«, ovako mi Sava ipak deluje bolje. @ YUgisa Šira guma - viša cena. A tu su i dodatni otpori. Barem ja sada tako razmišljam... No, sve ima svoje specifičnosti, naravno.
  38. 1 point
    YUgisa

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Ja to vise gledam na tako da koliko tog nedostatka se moze nadoknaditi kroz siru dimenziju gume i sta je realno najbolje od te ponude Ja sam pre imao 175/55 Michelin, a sad 195/50 Tigar i stvarno ne mogu reci u nekim meni bitnim karateristikama da primecujem bitne razlike. Da u nekim je primetnije, ali meni to nije toliko kriticno, a jeste bilo neko drugo vreme i nije tako popularna dimenzija kao ova druga, ali taj Michelin je bio 100e po gumi, a Tigar 36e
  39. 1 point
    037

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    @ Macvanin U 205/55 R16 se proizvodi i »Sava Intenza HP2«, cene su iste kao za »Intezu HP« a »Sava« »HP2« smešta u drugu klasu po prijanjanju na mokrom, dok im je »HP« u trećoj – mada ta relativizovana samoocenjivanja uzimam sa velikom rezervom. I, izvini, ali ove cene "X-200" i "X+500" nas ne upućuju naročito ako ne znamo koliko je X. :) Uz to, »Tigar Sigura« i »Tigar Prima« ili »Tigar HP« nisu isto, ukoliko ti je vulkanizer rekao konkretne modele Save i Tigra (i mladunaca) napiši nam ovde. Generalno, nema dovoljno ozbiljnih testova savremenih jeftinijih guma u 205/55 R16. Vidim da je kod nas cenom »Kleber Dinakser HP4« negde u toj klasi, ali na testovima - doduše, sa skupljim gumama, gde se obično Tigar & ko ne kvalifikuju - nije fenjeraš ali je u donjem delu tabele.
  40. 1 point
    Mozda dobijes neki poklon.
  41. 1 point
    Skroman doprinos ovoj zanimljivoj temi
  42. 1 point
    djomla

    Funny photos

  43. 1 point
    Loon123

    Funny photos

  44. 1 point
    Da napišem i ja ovde neko svoje iskustvo. Do nedavno, privatno sam "paralelno" vozio 1,6 HDI 110 ks u 308SW (koga sam tek "likvidirao") i 1,6 MJ 105 ks u 500L, a poslovno "paralelno" fabiju TSI95 5MT i yarisa 1,5 6MT od 111 ks. Znači, dva dizela ( 240 i 320 Nm, mislim oba pri 1.750 rpm), turbo benzinac od 160 Nm pri 1.800-3.500 rpm i atmosferski benzinac sa 136Nm pri 4.400 rpm. Povremeno rentiram Sandero. Baznjak. 1,0 Sce, 75 ks, 95 Nm pri 3.500. Svaki taj motor se vozi na svoj način. Npr, 1,6 Mj "ne voli" visoke obrtaje ("opire se" već iznad 3.000 rpm ), a taj 1,6 HDI se ponaša kao benzinac ("voli" i visoke obrtaje"), ali, zbog visokog momenta, taj 1,6 MJ "ne oseti brdo". Onaj 1,0 TSI, mada mu moment teoretski počinje na 1.600 rpm, on je faktički bukvano mrtav i guši se ispod 1.800, a na 2.000 doslovno eksplodira nekontrolisanim rastom snage sve do oko 4.000 rpm. A onaj yaris je neverovatno elastičan, može na 40 km/h da se vozi u petoj, a da ne trese i da može da ubza bez vibracija. Ali, ako hoćete da pretičete bezbedno, uvek treba da se prethodno prešalta dva stepena prenosa niže, a ispred svage uzbrdice, barem stepen prenosa niže. Svejedno, zadovoljstvo je voziti ga. Čak i onaj sandero, sa samo 95 rpm, može lepo da se vozi ... Elem, sa svakim od tih motora može da se stigne na cilj. I da se uživa. Ako se poštuje ono što svakom od tih motora odgovara. Sve je stvar navike. Tako da mislim da uopšte nije loš ni 500L ili Tipo sa 1,4 od 95 ks. Bar ja to tako gledam.
  45. 1 point
    MS PK

    Funny photos

    Послато са SM-J330F помоћу Тапатока
  46. 1 point
    Jbm ti više zimu... Pozdrav za proleće i leto! [emoji4] Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  47. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  48. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  49. 1 point
    mare's giulietta

    Funny photos

  50. 1 point
    Irena HGT

    Funny photos

This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...