Jump to content

nikola_xpress

Members
  • Content count

    93
  • Joined

  • Last visited

About nikola_xpress

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Location
    Beograd-Pozarevac
  • Interests
    Elektronika, automatika

Previous Fields

  • Garage
    Croma_194 88kW; u porodici i garazi Seicento 1.1, Palio 1.2. Prvi auto F_128
  1. Fiat Nuova Croma

    Zamenih u garazi prednje diskove i tecnost valjano, na svim klipovima. Naravno ostavio sam stare plocice kao i na zadnjim kad sam menjao disk. 50k km presle i manje od pola istrosene, Ferodo. Diskovi su Febi 4000 komad sa popustom. Videcemo za jos stotinak km kako se ponasaju u normalnoj voznji. Sent from my TA-1020 using Tapatalk
  2. Fiat Nuova Croma

    Damping ..[emoji6] Sve ostalo je lepo receno. Vrata se sad zatvaraju sa mnogo lepsim i punijim zvukum i malo je u kabini tise ali neznatno jer su samo vrata izolovana. Ovako sam i prethodni Stilo radio koji je imao identicne zvucnike ( sramota za Cromu). Iskreno oni se savrseno uklapaju sa fabrickim jer su *r***. Samo damping bi doprineo dosta ali sa promenom i zvucnika koji mogu nize da sviraju i pojacala i ili playera koji moze da izgura vec malo jace zvucnike od fabrickih dobija se pun efekat [emoji16]. I ne treba snaga vec kvalitet. Da pomenem da su visokotonci legli savrseno umesto fabrickih. 800 din tabla 500*500 4mm debljine samolepljivi bitumen, potrebno 3 ili 4 table za prednja vrata. 11e 8 tabli 200*500 10mm penasta samolepljiva masa
  3. Fiat Nuova Croma

    Zvuk neuporedivo ali bas neuporedivo bolji Pravio sam sendvic kombinaciju 1) samolepljivi bitumenski sloj+penasta izolacija 2) samolepljivi bitumenski sloj+penasta izolacija+samolepljivi bitumenski sloj - direktno iza membrane zvucnika lepio sam dokle su me ruke sluzile da dohvatim bez skidanja unutrasnjeg lima (50cm ) izolovao zabice, zagitovao medijapan nosace. Sraf sa maticom i nazubnom i moment universal lepak izmedju zvucnika i nosaca ali kad se mali osusi. 1 dan laganog rada Zvucnici spomenuti u ranijem tekstu Radio Blaupunkt mp78
  4. Imam zasto da bagujem protiv i za ovog i onog. Konkretno Filtron. Filter klime posle 10k km vonja od vlage preko svako0g podizanja prasine. Coopers posle isto toliko, ni malo. Dovoljan dokaz Coopers filter ulja lagano silazi i odvaja sa mesta gde radi i mnogo je manje krut posle 10k km sto direktno implicira da je manje zasicen. Moje iskustvo, nisam strucnjak. Fiat sam kupio da bih ga koliko mogu kvalitetno odrzavao, da sam hteo "jeftino" odrzavanje uzeo bih b5.5 sa 131hp i pun gas (ne bih ni tad)
  5. Tipo sa Stilom

    Pozdrav Ja sam zaobilazio Audi na usponu ka Zlatiboru sa duplom trakom, prvi i jedini put kada sam isao, sa Stilom 1.2 na gasu. Opusteno...samo bar 4000 i nema problema. Samo napred
  6. Lancia Lybra

    Bas lepo izgleda. Neka posluzi bar jos toliko
  7. Fiat Nuova Croma

    QL Hvala
  8. Ocajni su Coopers je po kvalitetu bolji od Bosch-a a cenovno cesto i jeftiniji. Problem je sto ih nema bas svuda kao Filtron i Bosch. Shell ulje me zadesilo iz Turske rafinerije. Bolje da sam ostao na Total-u, bar je iz Rumunije i bolje pakovanje, ne deluje kao tura za zemlje treceg sveta.
  9. Trazio sam i ovaj put Coopers Fiam filtere jer su mi stvarno ok i pravljeni u Sloveniji. Nije bilo za ulje pa sam uzeo MANN. Kad sam ga otvorio na njemu pise Made in Bosnia and Hertzegovina. Vise ne znam sta da kupujem. Bosch je ko zna ciji, Coopers nemaju vise, MANN je BiH, Kinezi i Poljaci jops na trzistu. Da li postoji neka pristojna a povoljna firma za filtere ?
  10. Fiat Nuova Croma

    nista, nista delovi maximum Ako su diskovi, videce oni i prolece. Pri svakodnevnoj voznji 50-90-110 ne dolazi do pomenutih problema. To se desavalo najvise na auto-putu i na brdovitim i izazovnim putevima nase bratske Grcke. Do Larisse nocna voznja 140 5.8 L/Km (bez klime) nazad 6.5 preko dana i sa klimom. Makina... Mislio sam su mozda neke gumice pa dok je toplo da zamenim
  11. Fiat Nuova Croma

    Prednji amortizeri zamenjeni. Bilstein 6020rsd komad. Lezaj 1300. Stare mogu da sabijem sa dva prsta. Auto nije tvrdji samo je sad bas kako treba. 199 000km I dalje trese, znatno manje ali trese, na veoma jakim kocenjima (prazan) i srednje jakim (pun). Cak mislim samo na nizbrdici. Diskovi nisu menjani prednji ali papucica kocnice ne trese; karoserija i volan DA. Na ubrzanjima nista. Od promene amortizeri ni na nesavrsenom auto putu nikakve cudne vibracije, nevezano za brzinu kretanja. Zadnje diskove sam promenio jer su pocinjali da se vide i osecaju pod prstom crni bregovi pa sam pretpostavio da su dosli do kraja. Prednji su ravni i manje potroseni spolja a sa unutrasnje strane (koliko pamtim od zamene letnjih guma) malo vise. Oni jesu pref zamenu ali da li su jedini moguci izvor vibracija ? Ima li neko mozda savet ? Bdw Opet sam se Z@! Hteo sam da poboljsam kvaliteta a uzeo sam Shell ...iz Turske
  12. Partikularni filter (DPF)

    Dpf je lose i prelazno resenje. Ako mu je vek trajanja 200, 300 hiljada km a motoru 500 i ako radi u gradu svakih 100, 200 km i ako dize temperaturu i pritisak bloka i turbine i menjaju smesu i potrosnja raste i snaga opada zbog toga (npr fiat modeli koji nemaju adblue), bolje je bilo resenje da su smanjili snagu motora samim tim i izduvne gasove. Naravno to razmazenom evropskom kupcu ne bi bilo zanimljivo.
  13. Fiat Nuova Croma

    Update Cisctio sam malo danas klapnu na usisnoj i egr. Nije bilo vecih naslaga. Klapna lepo zatvara. Posetio sam prvi put centriranje trapa. Mislio sam da je zadnji previse cucnuo ali se ispostavilo da prednji ima vecih odstupanja. Nije bilo guzve pa sam stigao i da opreme auto. Naravno posto je lepo vreme, sundjer i crevo. Dobra prilika je bila da slikam i postavim napokon nesto u pravom izdanju.
  14. Fiat Nuova Croma

    Uzeh na sopstveno insistiranje filtere proizvodjaca CoopersFiaam Vise od ocekivanog, deluje kvalitetnije od Bosch-a a o poljaku da i ne pricam. Filter za ulje 800rsd ima deo gde naleze od mekanog materijala, za vazduh 1000rsd resetku i ucvrscen sa druge strane silikonom. Za kabinu 1000rsd uzeo sa mrkim ugljem. Sve iz fabrike u Sloveniji. 2800rsd Prilazem slike loseg kvaliteta
  15. Fiat Nuova Croma

    Izvestaj sa auto-puta: Niz Bubanj potok prolazi krivine sa 130 km/h bez ikakvih zanosenja i bezanja zadnjeg kraja sto je i bio glavni pokazatelj istrosenosti istih vec pri 110kmk/h Veca tvrdoca amortizera se ipak oseca na neravninama auto-puta ali samo kad je prazan. Moj je bez ikakve opreme pa je i laksi od vecine sto dodatno pojacava osecaj tvrdoce. Meni iskreno ne smeta jer nije preterana razlika a neuporedivo bolje ide skroz krivine. Ok su Monroe
×