Jump to content

nikola_xpress

Members
  • Content count

    81
  • Joined

  • Last visited

About nikola_xpress

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Location
    Beograd-Pozarevac
  • Interests
    Elektronika, automatika

Previous Fields

  • Garage
    Croma_194 88kW; u porodici i garazi Seicento 1.1, Palio 1.2. Prvi auto F_128
  1. Fiat Nuova Croma

    Update Cisctio sam malo danas klapnu na usisnoj i egr. Nije bilo vecih naslaga. Klapna lepo zatvara. Posetio sam prvi put centriranje trapa. Mislio sam da je zadnji previse cucnuo ali se ispostavilo da prednji ima vecih odstupanja. Nije bilo guzve pa sam stigao i da opreme auto. Naravno posto je lepo vreme, sundjer i crevo. Dobra prilika je bila da slikam i postavim napokon nesto u pravom izdanju.
  2. Fiat Nuova Croma

    Uzeh na sopstveno insistiranje filtere proizvodjaca CoopersFiaam Vise od ocekivanog, deluje kvalitetnije od Bosch-a a o poljaku da i ne pricam. Filter za ulje 800rsd ima deo gde naleze od mekanog materijala, za vazduh 1000rsd resetku i ucvrscen sa druge strane silikonom. Za kabinu 1000rsd uzeo sa mrkim ugljem. Sve iz fabrike u Sloveniji. 2800rsd Prilazem slike loseg kvaliteta
  3. Fiat Nuova Croma

    Izvestaj sa auto-puta: Niz Bubanj potok prolazi krivine sa 130 km/h bez ikakvih zanosenja i bezanja zadnjeg kraja sto je i bio glavni pokazatelj istrosenosti istih vec pri 110kmk/h Veca tvrdoca amortizera se ipak oseca na neravninama auto-puta ali samo kad je prazan. Moj je bez ikakve opreme pa je i laksi od vecine sto dodatno pojacava osecaj tvrdoce. Meni iskreno ne smeta jer nije preterana razlika a neuporedivo bolje ide skroz krivine. Ok su Monroe
  4. Fiat Nuova Croma

    Remenica na radilici je pravila problem. Zamenio majstor, stari vuk i stabilizator prednji kad sam vec dosao. Ucinio mi uslugu i samo "ubedio" sraf da mogu konacno da promenim i amortizere. Za sad Monroe su neznatno tvrdji, samo na nekim rupama ali zato zadnji kraj vise ne mrda u npr. ukljucenjima na petljama. Niz Bubanj potok, gde mi je odlazio zadnji kraj preko 110km/h, jos skoro necu dati ocenu. Konacno na odmoru i naravno na put da iskoristim krstaricu Sent from my TA-1020 using Tapatalk
  5. Fiat Nuova Croma

    Neophodni alat za zamenu amortizera i diskova E18 i E20 socket Odgovarajuci su 14 mm i 16 mm ali osim ako nemate wurth zebra univerzalni nasadni bez ovog toreks -a tesko da cete bilo sta uraditi. Kupio sam pojedinacne nasadne 12 ugaone 6-14 od 1/4" i 15-20 mm 1/2", dva torx i krcalicu 3/8 sa prelazima na 1/4 i 1/2 sve novo UNIOR. Ispalo mnogo jeftinije na komad nego garnituru a uzeo sam sve sto mi je potrebno. Ovoliko novca sam samo ustedeo samostalnim opravkama pa je vredelo da se vise ne bih pozajmljivao za osnovni alat. U nedelju ponovni okrsaj posle mesec dana sa amortizerima... http://www.wurth.rs/katalog/index.html#1237/z
  6. Fiat Nuova Croma

    Pa i nije neki zahvat bio ali sam se silno obradovao i skidam kapu tom lepku. Mozda danas pokusam amortizere ponovo ako nadjem 2 sata vremena
  7. Fiat Nuova Croma

    Tresao mi je desni far na svakoj rupi kao na kamionu. Popucalo je barem 3 vidljiva nosaca fara koje prodaju na eBay-u za 20e. Resenje Moment FIX lepak kao kamen. Skinuo kuciste filtera za vazduh i nabacio podosta lepila Ne mrda vise ni malo Takodje sam njime ulepio retrovizor na prethodnom Stilu. Neko mi je urnisao na parkingu, izgledalo nemoguce za zalepiti a nije se mrdao ni na 140 Sent from my TA-1020 using Tapatalk
  8. Fiat Nuova Croma

    Ima li neko savet kako da odvrnem sraf a da ga ne polomim ? Sent from my TA-1020 using Tapatalk
  9. Fiat Nuova Croma

    Danasnji rezultat 1:1 covek -masina Diskove sam promenio zadnje. Dobro sam se namucio. Zapekli i srafovi i disk. Tukli smo jedan disk (naisao mi otac) dobrih 10 min. Drugi je iz drugog udarca popustio. Vratio sam klip pomocu kocke iz kine koja ima nekoliko sablona ali svakako mora dobro da se pritisne na gedoru da bi on uz okretanje sabio malo, 5,6 mm. Tu kocku sam morao da obradim jer ni jedan sablon nije dobar. Kada sam vratio i ocistio sve celicnom cetkom nikakvo skripanje ni cesanje za sad ne cujem. Necu pritiskati ostro papucicu stotinak km da se malo obrade paknovi stari i nalegnu lepo. Diskovi Ferodo, najjeftiniji bili u AP. Paknovi stari 30000km ali odlicni, isti proizvodjac. Amortizere nisam uspeo da promenim zbog zapeklog srafa, donjeg. Pozajmio cak od suraka strujnu udarnu bas za te stvari. Ni da mrdne...kupicu za odpustanje srafova sprej pa da namaknem auto tako da iz kanala menjam. Tu cu moci vecom silom i duzom stanglom da pokusam. Sent from my TA-1020 using Tapatalk
  10. Fiat Nuova Croma

    Neverovatno ali pogodio sam sta je pravilo zvukove. [emoji16] Nista se ne cuje, a radi... Sent from my TA-1020 using Tapatalk
  11. Fiat Nuova Croma

    A kod mene je prosli kais cegrtao na kraju sve i posle 80 km a poceo je samo na hladno, kao i ovaj sad. Sent from my TA-1020 using Tapatalk
  12. Fiat Nuova Croma

    Pozdrav drugari. Veceras sam skinuo kais i sisao u kanal da pogledam ko pravi ujdurmu u sklopu. Alternator i radilica ne klimaju ni malo. Utegnuti skroz. Klima ima lufta dosta ali podsecam da ne utice na zvuk kada se upali. Gornji roler, onaj sa zljebovima, ima malo lufta ali ga ne cujem kad ga klackam ali mi se zato uklopio zvuk cegrtanja ujutru sa zvukom klackanja donjeg, "celavog" rolera. U delmax, dobro vece. INA 1800 Dayco 1900. Davaj komad INA. Posto ove dizelke drze temperaturu po 2 sata i greju sve okolne delove moracu da saceka jutro za prave rezultate. Sutra amortizeri i diskovi
  13. Fiat Nuova Croma

    Tako blizu a tako daleko Sent from my TA-1020 using Tapatalk
  14. Fiat Nuova Croma

    Stiglo prolece. Sve se razmisljam da zapocnem ali ipak da sacekam toplije vreme, da malo omeksa plastika pa da se bacim na izolaciju vrata i da upregnem ove starce. Nista bez starca. Japan, France i za radio Portugal. Sve uzeto za veoma malo novca. Izolacija mora da se ulozi za barem 4-5 000 rsd. Kopce ilii zabice su vec pripremljene. Bice slika...
  15. Fiat Nuova Croma

    Jutros sam namackao bas malo motornog ulja na spoljnu stranu kaisa i nista pomoglo nije. Definitivno nije spaner moglo bi se reci. Tom prilikom sam oslusnuo zvizdanje odakle dolazi i zakljucio nedvosmisleno da dolazi iz dela blize faru sto bi znacilo da nije od alternatora. Probao klimom da promenim zvuk alli nista se ne menja. Sve me navodi da je onaj roler ispod klime otisao ali moracu da sacekam sledeci vikend da sidjem u kanal i oslusnem da li je on problem. Mozda sutra uvece ako se bas zainatim
×