Jump to content
FAS Goran

Pustinja

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About Pustinja

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Lybra 2.0

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nije mi talijanski jaca strana, ali ja zkljucih da je kljuc 24, ali ne znam i dalje koja je osovina, koji nut, dal pasu alfini trokraki volani, jel probao neko?
  2. Doslo vreme da se zameni volan Istrazujem opcije sta bi moglo lepse da se baci u lybru Treba mi sepcifikacija koji je tacno lybrin volan (koja osovina i sta se vec tu gleda sve da je bitno) i eventualno predlozi sa drugih modela (alfa) sto se zna da pase
  3. Jeste na floridi je bilo drugacije kuciste termostata i uze crevo Ali sam nasao u top-autu creva za fiat 128 za alu hladnjak koja su po sirini i dimenziji tacno za kuciste termostata za z101 i alu hladnjak (razlikuju se popuno od creva za bakarni hladnjak), tako da mislim da je to ok Prelivna posuda mi je sumnjiva, cini mi se da ne dihta to kako treba, provericu to za pocetak
  4. Prelivnu posudu jesam, termostat nisam. Termostat otvara, donje crevo je toplo posle kratke voznje. Termoprekidac je bio vec na hladnjaku koji sam uzeo, ventilator se pali. Termostat je menjan pre oko 2 god, teleoptikov je stavljen ali se ne secam na koliko otvara. Koji bi termostat trebalo da bude tu sa aluminijumskim hladnjakom? Da li je bitno gde se stavi prelivna posuda, ja sam okacio gde mi je bilo zgodno
  5. Pozdrav drugari, znam da je zastava 101 u pitanju ali sam siguran da cete moci da me posavetujete Ipak je to skoro fiat Na ocevom automobilu sam konvertovao sistem za hladjenje sa bakarnog na aluminijumski hladnjak Ispustio korsantin, stavio hladnjak sa floride, napravio nosace, stavio fiatova creva za alu hladnjak, sipao g12 Sve radi ali Radna temperatura je sada stalno na 3/4 kad je guzva u gradu ide i na 4/5, malo me to brine Da li je sve u redu ili sam nesto pogresio?
  6. Da zatvorim temu sa odgovorom na to sta je bio problem Plocice na desnom prednjem tocku. Odlepila se jedna od metlne osnove i klaparala. S obzirom da su diskovi bili pretanki a creva dotrajala, zavrsih sa kompletnim remontom kocnica. Problem resen Pun gas i duga svetla
  7. Jesam, to je druga stvar koju sam proverio, nakon sto sam proverio da nisam pokupio nesto sa puta unutar felne Nije glupo pitanje, apsolutno je na mestu, ali na zalost nije to
  8. Bas cemo sutra da proverimo, hvala lepo za predlog!
  9. Na pravcima se cuje kao helikopter, sto se je veca brzina brze klapara. Mrdnes volan bilo levo bilo desno prestane. Dodas gas ili pipnes kocnicu prestane. Najjaci je zvuk kada se oduzme gas u brzini. Gledao majstor trap, sve u redu. Lezajevi tocka mu deluju u redu. Izludjuje me, imam osecaj da ce nesto da otpadne sa kola na vecim brzinama, A imam tesku nogu i 2.0 benzin lybru... Ima li neko ideju sta da gledamo?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...