Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/15/18 in all areas

  1. 3 points
    Šesta godina Winterkama, ja se ne žalim. Obilazim sve rendom! [emoji16] sa TT
  2. 2 points
    Odradjeno dubinsko ciscenje, da ne kazem, vracanje u salonsko stanje Credits to: @cincilator, hvala jos jednom, odlicno odradjeno Tek sad vidim koliko su lepa sedista, i enterijer je generalno lepo ocuvan bas, nisam primetio ni jednu ogrebotinu po plastici. Odmah kad sam stigao kuci sam stavio zimske, odnosno gumene patosnice, original sa 'Giulietta' natpisom, samo ih nisam slikao. Nakon toga sam se malo provozao po snegu sa drugarom, da isprobam taj 'A' u 'DNA' Medjutim, moram da kazem da sam malo razocaran. Nisam primetio ama bas nikakvu razliku izmedju N i A. Kontrola proklizavanja je ukljucena, i auto ne dozvoljava da se tockovi vrte u prazno, tj dozvoljava malo, ali cim se potopi gas, odma krene blokada. Kontrolu stabilnosti takodje nije moguce iskljuciti, tako da je veoma tesko okrenuti auto pod rucnom, ali dopusta onako zanosenje do nekih ~90 stepeni, i onda se vec aktivira i ispravlja automobil. Moram da priznam da nisam mogao mnogo da se igram u D modu jer mi je volan bio pretezak za sneg Jbg, sedim za racunarom 8h Pokusao sam ovako samo da se zaletim i okrenem volan i auto je stvarno brutalno izbalansiran, uopste ne gura prednjicu tako kako sam mislio, malko u pocetku i onda krene zadnjicom da se zanosi (znaci pricam bez provokacija rucnom). Elektronska kontrola stabilnosti je, cini mi se, poprilicno suptilna, nije lako bas uvek skontati kad je na delu... Moracu da pronadjem osigurac za to, da iskljucim ABS/ESC pa da vidim od cega je zapravo satkan
  3. 2 points
    totti

    BMW 320D Touring crveni

    Ne zajebavaj da ima volan? [emoji23] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  4. 1 point
    hibi011

    Punto EVO 1.3 MJet

    Našlo se vremena da i ja mog "EVOa" predstavim. U pitanju je model iz 2011 godine sa 84 ks koji uopšte nije bio moj prvobitni izbor. Prvobitni sam hteo da nadjem nesto "gradsko" iz C segmenta, ali iskočila mi prilika da u toku potrage za kolima odem i probam jednog Grande Puntića (1.4 TJet 120 ks) i to je bilo to. Skontao sam da je idealan gradski mačor i onda se potraga fokusirala na njega, a naravno u opticaju je bio i dizelaš. Mogu reći da turbo benzinaca i nije bilo nešto previše u ponudi, odnosno bilo ih je razbacano po Srbiji ali ja zaista nisam nameravao da iz Beograda zapičim u npr Suboticu i pređem stotine km kako bih samo pogledao auto na osnovu picnutih slika sa oglasa. Isprobao sam modele i sa 84 i sa 95ks, mogu reći da se u gradskoj vožnji ne oseća razlika, prva druga treća brzina, nema se tu šta značajno primetiti i isti su, ali sam u toj potrazi skontao da želim neki koji nije klot sa opremom. E onda na tapet stiže ovaj moj mali kog sam na kraju i pazario Sa slika se može videti i ta oprema koja mi je zapala za oko, pored standardnih stvarčica poseduje adaptivni tempomat, alu felne 15ice, automatsku klimu, ambijentalno osvetljenje (tek sutradan uveče sam skontao ovo osvetljenje kontrolne table koje se slabo vidi na jednoj od slika). Sve u svemu mene je to kupilo, a onda sam ja kupio njega Od ulaganja sam imao zadnje dve gume i prva sledeća stvar je izrada rezervnog ključa (ako imate nekoga za preporuku pišite, i dajte neki popust za sveže "dekintiranog" čoveka ). U planu je da se doda naslon za ruku, mehanička ili elektronska zaštita, multimedia i eventualno parking senzori. Naravno ove stavke osim zaštite automobila su proizvoljne i to će biti otom potom, treba se oporaviti od troška kupovine Valjda sam sve pomenuo. Komentari su dobrodošli, a za pitanja stojim na raspolaganju, pozdrav!
  5. 1 point
    mbz345305

    Veličina toriodne boce..

    Može li mi neko dati informaciju kolika točak boca moze da stane u fiat stila tj. od koliko litara i koje su dimenzije. Treba da ugradim plin svi mi nude boce od 43L, može li veća da se stavi jer sam našao podatak da može da se stavi 650-220 55L.
  6. 1 point
    Najčešća situacija u SRB je da prosečan građanin ima auto koji vredi do 5.000 evra. Evo, uzećemo kao primer tek malo preko pola te vrednosti, tj. 3.000 evra. I, taj građanin hoće da promeni auto, da vozi nešto mlađe, lepše, bolje. Ali, do novog auta nikako ne može finansijski da ''dobaci'', pa gleda zato polovnjake npr. stare do 3 godine. Još je takvih debela manjina u SRB (koji mogu to da podnesu finansijski, ali eto...), što se najbolje vidi po količini uvezenih polovnjaka u SRB starih do 3 godine. Evo jedan primer: - 2016. Škoda Octavia 1.6 TDI Dizel sa 110 konja, tek malo ispod 30.000 pređenih kilometara, oprema onako malo lošija (nema ni alu felne), ali se traži 13k evra. Nek' bude prodajna cena 12k evra. Nije uopšte poenta na razlici između tražene i prodajne cene. Dakle, 12k prodajna, ima se 3k, ali se doda na potrebnu sumu još 1k za prvu registraciju i neke osnovne troškove prilikom kupovine polovnjaka...tako da se od Banke traži 10k okruglo. Ne može autokredit jer tu Banke traže učešće od 20%-25%, tako da se ostaje samo sa opcijom skupljeg keš kredita. Banka (nije baš neki izbor) kaže za 10k evra na 4 godine ovako: Rata: 270 evra Plus troškovi za održavanje auta tokom naredne 4 godine (redovni servisi i veliki servis, gume, akumulator, električni i mehanički kvarovi, delovi trapa, kočnice....sve do metlica brisača i sijalica). A, da je taj naš građanin u Engleskoj, hoće isto Octaviu, i isto ima samo 3.000 evra u džepu: - 2018. Škoda Octavia 2.0 TDI sa 150 konja i 340 Nm, manuelni menjač sa 6 brzina, 16-ce alu felne sa gumama 205/55, ima senzore za svetla, kišu, hill holder, ESP, adaptivni tempomat, LED dnevna svetla...i da ne nabrajam dalje, jasno se vidi da je mnooooogo veći paket nego kod one malopre pomenute Octavie sa oglasa u SRB. Ok, i eto taj naš građanin plati tih 3.000 evra u startu...koliko još treba da daje svakog meseca naredne 4 godine da bi vozio ovaj auto? Rata: 257 evra narednih 48 meseci. Ustvari neeee....rata je 216 evra naredne 4 godine, a 257 evra će biti ako uopšte ne želi da misli o održavanju automobila, već se sva njegova briga završi na tome da odveze auto do ovlašćenog servisa po izboru. Od troškova redovnog servisa, pa sve do sijalica i brisača...sve je pokriveno ukupnom ratom od 257 evra. Ako hoće sam da snosi trošak održavanja auta/eventualnih popravki, i menjanja potrošnog materijala - onda rata pada na 216 evra. Dakle, manji mesečni trošak nego u SRB, isto plaćanje odjednom u startu, još sve to za jaču verziju sa boljom opremom i to novog auta, a ne polovnog. Neko bi rekao kvaka broj 1: Ograničena godišnja kilometraža na 18.000 kilometara. U slučaju SRB to je nešto sa čim bi pristala većina vozača, jer ionako nije redovna situacija da se prelazi više od toga. Kvaka broj 2: Ali, ovo je lizing, a u SRB je bila priča oko kredita. Kada prođu te 4 godine, u SRB bi tom čoveku ostala vrednost njegovog auta (tada starog 6-7 godina), dok u drugom slučaju mu ne ostaje ništa nakon isteka 4 godine kada vrati auto (istekne lizing). Paaa...koliko može da vredi ta Octavia kada bude stara 7 godina? Verovatno negde oko 6k-7k evra. Jel' tih 6k-7k evra onda gubitak, razlika? Nije, jer za razliku u uporedivoj rati (270 - 216 = 54 evra x 48 meseci = 2.592 evra), dobije se 2.6k evra...tako da je razlika negde oko 4k evra. Ustvari, razlika je i manja od toga, jer u oba slučaja vlasnik se sam stara o održavanju automobila, ali je u jednom slučaju reč o novom autu kod kojeg teško da će nešto baš da strada i da nije pokriveno garancijom, dok u drugom primeru je u pitanju polovnjak koji ulazi u period od preko 5 godina starosti tokom tih 48 meseci, koji dolazi sa polovnim gumama, kome garancija ističe (ili je već istekla)...tako da bi se moglo reći da je ''gubitak'' i značajno manji od 4k evra. Ali, o kakvom ''gubitku'' bi uopšte bilo reči, kad se u jednom slučaju vozi polovnjak, a u drugom nov auto... Kvaka broj 3: Da se ipak uporedi lizing sa lizingom... E, teeeško, jer kod nas kriju uslove lizinga kao zmija noge, nego sve idu sa ''obratite se dileru'', ''posetite filijalu'', i tako to. Ako neko ima lizing uslove, nek' postavi...namerno sam izabrao Škodu jer teško da se neko bolje ''dogovorio'' sa bankama u SRB nego uvoznik Škode...
  7. 1 point
  8. 1 point
    Ima jedna epizoda Grand Tour-a gde uzmu tri SUV/Crossover modela, krenu tako da se igraju kao što si ti hteo na snegu (samo su oni na debelom sloju zemlje/prašine), i op...Porsche Macan ode u safe mod. Elektronika više ne dopušta takve egzibicije, tako da ono...pazi i da Giulietta možda ne ode u neki safe mod kad joj tako pogasiš sve ''na osigurač'', posebno jer... ...jer nije samo Porsche otišao u safe mod, nego i Alfa
  9. 1 point
  10. 1 point
    Mislim da je ovo najpovoljniji kredit za kupovinu auta https://www.creditagricole.rs/krediti/krediti-za-kupovinu-automobila/krediti-za-polovna-vozila/krediti-za-polovna-vozila/specijalna-ponuda---0-kamate-.1762.html Do 7 godina, 30%učešće i 0% kamata. Kolega je uzeo tako baš oktaviju polovnu.
  11. 1 point
    neshaoct

    Kimi Raikonen Iceman

    Formula1 video: Top 10 Kimijevih trenutaka u Ferrariju
  12. 1 point
    darkman14

    Loše iskustvo sa WinWin-om

    Kako beše, ALDI i PIN, mislim da sva računarska roba ide preko tih firmi. Gde god kupio, na garanciji isti pečat
  13. 1 point
    bit

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Ne znam da li vi sa konfiguracijom motor napred vuča nazad, mislim, takvi su bili stariji bmw, praktikujete staru školu ubacivanja džaka cc50kg u gepek. Dok sam bubu vozio moralo je suprotno, napred na mesto rezervnog džak i tada je vožnja bila mnogo sigurnija, po snegu i ledu. Kako je ona zanosila pri ovom vremenu i po mojoj želji, prednji sa tim džakom drži pravac a zadnji na mali gas ode, pa kontra, a volan išao lakše nego bilo koji danas hidraulički i sa parking modom uključenim... Stavio gumice, za sve sezone, imaju 3vrha, čupuaju kao nove , apsolutno se oseti razlika dolazak odlazak od vulknizera, mišelinke alpin po šarama pogotovo zadnje su još vrlo dobre, ali novo je...
  14. 1 point
    danijel55

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Sto se tice libre i onim z8 winter,moz da padne i ledena kisa,ja ne brinem.Sto se bmw tice,ono juce i danas,pf nikakav izazov,svuda lagano oko 70 pa na vise,hoce da zaplese pozadi ali nista strasno.
  15. 1 point
    shakalkv

    Centriranje trapa

    Malopre odradio opet reglazu. Definitivno nije bio dobar trag prednjih tockova. Odradili sve i doveli u zeleno volan po masini na sredini ali u voznji volan isao na levo. Uradimo ponovo volan je minimalno u levo ali ponovo uradjen trag, malo pomeren van granice da bi se namestio volan. Testirano i ne vuce nigde ni sa gasom ni bez. Takodje nema vise onog blagog cimanja u desno prilikom jaceg gasa. Jedino je nagib na prednjem levom ostao van tolerancije 1.15 je dozvoljeno a on je u minusu 1.5. Savet da nista ne diramo. Da je minus 2 moralo bi slicovanje amorta.
  16. 1 point
    djomla

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Ne znam kako gaze gume trenutno (prošle godine su bile na nivou zadatka), ali Caterpilat je odlicno odradio turu po svez 'leb jutros [emoji3] Sent from my 3310
  17. 1 point
    totti

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Sneg je potpuno vlažan i topi se, nikakav problem za vožnju. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  18. 1 point
    Rile_bg

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    @werp690 Milana Rakica na Mirijevu/Zvezdari?
  19. 1 point
    alfini0507

    Loše iskustvo sa WinWin-om

    Isti bata ih drzi ako je verovati internetu... Sent from my E2105 using Tapatalk
  20. 1 point
    Tadej

    Slike automobila bez posebnog razloga...

    Na nosu pise da je neki Chevrolet
  21. 1 point
    Flex

    Fiat Stilo JTD - NOV NOV NOV by Flex

    Ugradih sinoc i multimediju pa da napisem koju ako jos neko bude planirao da ubacuje. U pitanju je PolarLander 8702 7". Android multimedija sa wifi, bluetooth, gps, usb, micro sd. Displej je klasican TFT sa solidnom osetljivoscu (nema preskakanja ni fantomskih dodira). Sam interfejs je veoma prost i intuitivan (sve je tamo gde se i ocekuje da bude) i za 2 minuta se sve podesi. Moze se sinhronizovati kompletan imenik sa telefona i obavljati razgovor preko ugradjenog mikrofona. Kvalitet zvuka je veoma dobar i cist (nema krckanja, puckanja i ostalih gluposti). Reprodukcija sa fles memorije ide bez ikakvih problema i seckanja. Probao sam i par spotova u 1080, ide skroz tecno. Od zamerki imam sto se pojavljuje "image retention" ako je duze staticna slika (posle se izgubi) i nesto neprecizniji potenciometar. Sto se tice ugradnje, potrebno je izvaditi radio i njegov kavez (sa njim sam imao malo problema, nisam znao da se lomi plastika po sredini) i to je sve. Namesti se druga blenda, zasrafi sa 2 srafa i to je to. Evo par slicica :
  22. 1 point
    Zaboravio sam da dodam. Vozio sam malo i drugarovu Vitaru AllGrip, i interesantan mi je taj auto poprilicno. Vesanje nije nesto posebno, ali taj pogon na sve tockove mi se cini da je dosta dobar, i moze u potpunosti da se iskljuci kontrolu stabilnosti i trakcije, tako da smo se sa njegovim basssss nasigrali Pod gasom moze onako da pravi piruete i drzi drift, koliko god ti je volja Ako ikad kupim sebi nesto 4x4, to ce biti ISKLJUCIVO zbog igranja po snegu
  23. 1 point
    Al su sinula sedista Zdrnja sad vec po obicaju - rasturio...
  24. 1 point
  25. 1 point
    Tadej

    Slike automobila bez posebnog razloga...

    Sent from my iPad using Tapatalk
  26. 1 point
    gile smederevo

    Mercedes W124 250D

    Pa,bre rekoh da sam pisao Odu 14ici...slabo pazite na času. Ostaviću vas za avgust, nema druge.
  27. 1 point
    Zvezdo

    Provera grejača na dizelima

    Hoce kada je akumulator na izdisaju. Meni je to alarm za dopunu akumulatora.
  28. 1 point
    Golf bre! Jedini se on od nabrojanih otima za 9.3 do 100
  29. 1 point
    neshtry

    Mercedes W124 250D

    [emoji609][emoji634] Vozim Punta [emoji3] I uživam [emoji106]
  30. 1 point
    dekirs

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Pa ko je budala i ne razmislja glavom i u tenku bi poginuo.. Premium guma je odlicna, i u situacijama koje dodju iznenada svakako ce bolje odreagovati. Ne morate vi divljati neko drugi ce, kada se desi nesto sto niste predvideli tih 10m zaustavnog traga igraju ulogu.. Sto se tice Hankook guma, pocetkom godine sam gledao tyre review na onom britanskom sajtu, tada sam planirao da pazarim letnje, hankook su pozicionirali oko 6-7 mesta, i prilicno je nahvalili u odnosu na Miselin, Conti itd..Koliko se secam vrtela se nesto oko 8-9k u 225 45 17.. Nisam siguran za oznaku valjda Ventus nesto.
  31. 1 point
    UradiSam i ne puca bas od kvaliteta tih stvarcica. U svakom slucaju taj Repair Kit ce ti pomoci ako guma dobije manji ekser, zicu, srafic...za rasecanja ili ozbiljnu havariju na gumi-jok. Tocak, dizalica i kljuc-sin, otac i sveti duh. Amin.
  32. 1 point
    bit

    Fiat Stilo 5v 1.9 JTD 2004

    Ovako moja ženka puni rezervoar od kada ja ne vozim [emoji3] https://streamable.com/sfxhi 58 l u stila [emoji4] Zaglavice kazaljku jb...
  33. 1 point
    to se kaze- Na'ranim prasice, ne diram dugmice!
  34. 1 point
    Update za zvuk iz menjaca: Danas sam bio kod Gorana, vozio je, poslusao je, rekao je da je menjac odlican, utegnut, da je sve ispravno, neki primerci imaju taj zvuk prosto, ali da to nista nije za diranje Samo cu mu zameniti ulje na sledecem servisu, i to je to
  35. 1 point
    Ivan

    Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce

    Mislis profesor ? Poredjaj gedore, pritegni radapcigerom, nasteluj reduktor... I gotovo.
  36. 1 point
  37. 1 point
    Ivan

    Fiat Bravo Sport 1.9 novi zmaj

    Jesi li to opet nosio tablice sa sobom ?
  38. 1 point
    Čestitam druže, konačno se saga o kupovini Đulke završila edit: Bar neko da je kupi
  39. 1 point
    Backo

    Fiat Coupe 2.0 20vT

    Hvala puno na komentaru! Uskoro krecem sa najozbiljnijim tuningom do sada. Bice slika objasnjenja, bukvalno svaka informacija sta je radjeno i na koji nacin. Ako bi neko ubuduce hteo da turbira atmosverca konkretko 2.4 abarta sa konverzacijom na turbo ovde ce nadji sve o tome! Recept
  40. 1 point
    Backo

    Fiat Coupe 2.0 20vT

    Pozdrav Milutinac!Menjac mozes da koristis fabricki od 20vt sa 5 brzina ili sa 6 brzina bez problema se sve uklapa sa visco drajvom.Ja imam trenutno 6 brzina sa Coupe-a 20vt turbo plusa,5 i 6 brzina isto imaju visco i konta.Tako da ce da ovaj motor 2.4 ici fabricki menjac 6 brzina!Veoma brzo krecem sa ovim u rad,bice slike,gasa,video snimci,bice svega!Jedan projekat vec zavrsen sada sam i ja na redu.Par slika od sredjenog 2.4 abartha konverzacija na turbo! Bice ovo super stvar,auto je dusu dao za tuning kako motor tako i trap i pogon, bas ima prostora za razne pravce tuninga!
  41. 1 point
    Milutinac

    Yugo 1.1 EFI

    E nek si nasao malo vremena da se javis. Zdravo. Nenade. Oprostite mu njegovu ruznu proslost...
  42. 1 point
    Dezurni

    Yugo 1.1 EFI

    Nije blesav da ne skonta šaltanje između 1.100 i 1.800 obrtaja Sabiva, sabiva. Sabio tri protokomera do sada
  43. 1 point
  44. 1 point
    Bogisha

    Alfa Romeo Brera 2.0 JTDm

    Iskorišćava zelena slova, tj. poziciju koju ima na ovom forumu
  45. 1 point
    danijel55

    Yugo 1.1 EFI

    jel registrovan?
  46. 1 point
  47. 1 point
    Danilo1

    Fiat Bravo Sport 1.9 novi zmaj

    evo jos malo boljih slika, kupljene i patosnice - poklon cistac za led/sneg, u Stilu su se odlicno pokazale 3-4godine su trajale.. Gledring u Beogumi univerzalne 2200din - 10% popusta za clanove kluba
  48. 1 point
    milos66

    Fiat Idea 1.4

    Evo ga konacno sija... Rad od dva sata obicne sijalice idu ubodne male Zamenjeno ulje total 10w40 i filteri Primetio sam da se sliva ulje na karter sa te strane do menjaca, dal je to mozda semening?
  49. 1 point
    YUgisa

    Yugo 1.1 EFI

This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...