Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/21/18 in all areas

  1. 5 points
    Otp`o malter...bogami trebace hrabrosti pa proci tuda...milsim jednom kada zavrse i 5 puta kada otvore...tamo neke 2027. Ali sto kaze teleca-glava-Babic - predvideli su oni to...desilo bi se za 2 meseca ili 2 godine...pa sad sta...ko da ima veze
  2. 4 points
    djomla

    Funny photos

  3. 3 points
    Dragon

    Alfa Romeo GTV Cup

    Konačno ispunjen jedan od davnašnjih snova. Alfa Romeo GTV Cup Limitata No 092. Serija je iz 2001, mada se moja vodi kao 2002. Inspiracija je trkački model GTV, a ukupno je proizvedeno 419 primeraka, 239 2.0 TS, a ostatak 3.0 V6... Moja, nažalost, nema busso ispod haube, ali šta da se radi. Nije baš moglo da se bira. Imala je čudno putešestvije dok nije stigla do mene, stajala je godinu, možda i više, na oglasima. Čovek je uveče spustio cenu, ujutruo sam otišao da je kupim. Impulsivna reakcija. Prvi vlasnik kod nas je počeo sa sređivanjem, ja sam nastavio. Bilo je dosta ulaganja, a ima još. U planu je nabavka prednjeg spoilera koji je inače išao na ovaj auto, ali je njen smrskan u paramparčad. Generalno je u dobrom stanju, rekao bih da nema boljeg Cup-a u Srbiji... Inače, vožnja je prava uživancija, baš kao i što sam očekivao, leži fenomenalno, ponašanje na putu sjajno. Primetio sam da po krivinama ni mnogo ozbiljniji automobili ne mogu lako da joj pariraju...
  4. 3 points
    dekirs

    Vicevi 120%

    ide lik ulicom i vidi neku babu kako se muci sa nekim kesama i resi da joj pomogne i ponese joj to do kuce i kad su dosli do vrata kaze baba jaoj sine kako si ti dobar i fin hvala ti puno eto ja imam unuku isto tako dobra i fina kao ti ali nema srece u ljubavi pa ajde udji da popijes kafu i da je upoznas kaze lik neka stvarno ne treba zurim, medjutim ugura ga baba nekako unutra i kad je usao izlazi devojka iz sobe, najlepsa devojka koju je ikad video u zivotu ali u kolicima i on sedne rec po rec raspricaju se oni onako lepo i on resi da je pozove da izadju i kaze ja sam bio skeptican kad mi je tvoja baka rekla ali bas se dugo nisam ovako lepo ispricao sa nekim da li bi zelela da sutra izadjes na veceru sa mnom i ona isto pod utiskom pristane i dodje on po nju sutra odu u restoran najedu se napiju sve po redu i sve vreme ne prestaju da pricaju koje god teme da se dotaknu sve se poklope kao da se znaju godinama i posle vecere prosetaju kroz park i sednu tu malo i kaze ona njemu ti si meni tako ulepsao ovaj dan i iskreno bas mi je lepo sa tobom i osecam bas jaku povezanost dok sam sa tobom da li bi hteo da kao eto kao vrhunac ove veceri vodis ljubav sa mnom? kaze on pa naravno ali kako cemo u parku ti si nepokretna kaze ona ima tamo ljuljaska ti me samo podigni da mogu da se uhvatim i onda je lako i on sta ce ajde podigne je i zavrse oni posao i krenu polako da je on vrati do kuce i dolaze ispred vrata otvara baba i onako ozarenog lica kaze jaooo sine pa ti si nju i vratiooo? kaze on pobogu gospodjo pa naravno da sam je vratio sta vam to znaci? kaze baba pa pusti sine jebu mangupi pa ostave da visi po 3 dana ne mozemo da je nadjemo
  5. 3 points
    Dragon

    Alfa Romeo GTV Cup

    Hvala. Da je racionalna kupovina, i nije. GTV, Srbija i razum bas i ne idu zajedno. A i jednom se zivi.
  6. 2 points
    nisu, Reno 5 Alpine. krov Twingov.
  7. 2 points
    Mijailović P.

    Vazduhoplovstvo

    Kakav divan trag iz motora u vidu akcize . [emoji204]
  8. 2 points
    neshaoct

    World of Tanks tema

    @Milutinac Pih...ja se vratim i do nivoa IV Inače, pre neki dan kooonačno skupio dovoljno za nivo IX, moja prva devetka - T30. Ko zna da igra sa njim, i malo se poklope kockice u partiji, može ovako da se proslavi:
  9. 1 point
    spaad

    Od Stila do Tipa

    Evo da se i mi predstavimo. Pošto su u pitanju dva auta idemo odjednom. Tipo je kuljen ove godine , benzin 1.4 95ks. Stilo kupljen 2008, 1.6 103ks. 2004 kraj je godište. Ovaj stariji me verno, bez greške služio do sad, a nadam se i još neko vreme. Prešao je po satu 130000km. kupljen je sa 50000km. Havarisala ga lakše gospođa Brigite iz Švice. Menjan mu je set kvačila , diskovi ,akumulator i redovno održavanje. Da nije tako krut (samo kad je prazan) bio bi za mene idealan auto. Onda je došlo vreme za novi. Opet sam se odlučio za Fiata, ali Tipa. Ovaj model mi se najviše dopao od svih koje sam gledao, a jedina bitna stvar po meni je da volite auto koji vam se dopada i odgovara vam.Tipo je od Stila udobniji, malo slabiji u ovoj mororizaciji. Potrošnja je tu negde, malo u korist Tipa. Pričalo se o upotrbi ovog motora u uslovima vožnje po brdskim predelima. Vratio sam se sa Zlatibora i mogu da kažem da je auto skoro identičan kao Stilo. Uspon od Užica do Zlatibora od 3000-4000 O/min , u 4 i 5-oj brzini penje od 80-100km/h bez probleme i klime.Meni sasvim dovoljno i upotrebljivo. Planiram kupovinu Zimskog seta felni i guma i to je za ovu godinu to. Na slici je potrošnja od ZR do Zlatibora uz 70km gradske vožnje. Što se tiče potrošnje ulja, na 4000km je potrošio 2dl ulja. toliko sam dosuo da opet bude max na meraču. Toliko za sad od mene.
  10. 1 point
    Mom bila trula krila prednja, zadnja na spojevima polustranice i pod standardno ali je sve to bilo uradjeno i samo gas. Dok smo samo njega imali ja nisam znao sta je kineticki zglob, v.servis, stabilizator a da ne pricam o elektronici i ostalom Pukao nekad kajs alternatora, crkao alnaser par puta, par puta filter goriva i karburator ( 90-e jbg) , jednom amortizeri, set kvacila i to je to. Pukla i torzija ali je bio nenormalno tovaren stalno. Ja sam ga kao klinac jos i zapalio, glumio elektricara ali samo ablender bio izgoreo. Startovao sam ga koliko je mogao , hladnog, vruceg, kako god..i opet je imao dobar motor kad je bio prodat. Jedino cale na kvalitetnom ulju nije nikad stedeo
  11. 1 point
    Sto ga duze gledam,vise mi se dopada...
  12. 1 point
    kad se vec spominje reno 4, od '82. u kucu..
  13. 1 point
    Hvala ti Syzak puno sam naucio od tebe sad bar znam neke stvari... javljam sta sam uradio I kako prolazi popravak...
  14. 1 point
    Dezurni

    Vazduhoplovstvo

    Trebao si "on" napisati sa velikim "o"
  15. 1 point
    Baš sam pričao sa Ivanom dok je bio u fazi kupovine. Led svetla, bolja sedišta, malo udobnije oslanjanje, neki infotainment I te zezalice (mirror, line assist, aktivni tempomat ..), amortizeri na haubi, duplo dno u gepeku i eto ga Bravo za 2018! Ionako Fiat nije izbacio modernije motore no što su bili u zadnjim verzijama! Iskreno, idalje mi srce zaigra kad vidim Bravoa!
  16. 1 point
    Najveći problem sa Bravoom je šta nakon njega pazariti!!
  17. 1 point
    djomla

    Vicevi 120%

    Fin momak, nema sta [emoji23]
  18. 1 point
    Dizelaši: Polovni na istok Evrope, a krntije u Afriku Nagađanja oko sudbine dizelaša uznemirila su tržište polovnih automobila u Nemačkoj. Ali posao i dalje ide odlično: ako ništa drugo, čak i automobili zreli za otpad se mogu prodati u Africi. Traže se kupci preko interneta: crveni Audi A4, 101 konja, benzinac, godište 1995. Hajdar traži 500 evra. Plus je i registrovan do sledeće godine. Motor i menjač su uglavnom dobri. Ali nemačkom kupcu odmah upada u oči važan detalj: ekološki je svrstan u grupu Euro 1. Takav auto ne može da dobije dozvolu za vožnju u nemačkim gradovima - bez katalizatora. Nadogradnja bi koštala koliko i sam auto. Hajdar pali motor i odmah postaje jasno: zvuči kao traktor, treba mu i nova izduvna cev. Sledeća stanica bi pre bila otpad nego nečija garaža. Trgovac se smeje: ''Ma kakvi, taj ide u Afriku!'' Isto kao i onaj Audi kabriolet, nažalost nakon ''totalke''. Prešao je 250.000 kilometara, prva cena je 950 evra, ali ''dogovorićemo se''. Sve se može prodati, pogotovo poznata imena: Audi, BMW, Mercedes, Opel, Volkswagen... I dobri Japanci su traženi. Posao sa polovnim automobilima ide dobro. Dok pričamo sa Hajdarom, njegov otac razgovara sa mušterijama iz Afrike. To je svakodnevnica za ovu porodicu poreklom iz Iraka: ''Oni su došli iz Afrike na dve nedelje, samo da bi u kupili automobile u Nemačkoj. Znaš li koliko košta pun rezervoar u Libiji?'' Nemci trenutno ne znaju šta da kupe i da li uopšte da kupuju polovan auto. Zbog propisa o čistoći vazduha, ne znaju da li će se iznenada desiti da polovnim automobilom neće smeti da uđu u grad. Pogotovo ako je dizel. Kako je kod Hajdara? Dizel ne dolazi u obzir, oni ih uopšte nema - to je posao za one koji su specijalizovani za istočnu Evropu. Njegov glavni posao je Afrika i ko je uopšte blesav da kupuje dizel? ''Znaš li koliko košta pun rezervoar goriva u Libiji? Oko jedan evro. Ko će tamo kupovati nekakve štedljive dizelaše'', pita nas trgovac. Doduše, baš zbog Libije je imao problema. Nedavno su ga iz carine optužili da on u Nemačkoj prodaje automobile iz Libije! Beskrajni putevi automobila Svaka carina ima drugačija pravila, međutim u Africi se gotovo nigde ne traži dokaz o ekološkoj podnošljivosti i niskom nivou zagađenja. Ipak, Hajdar nam u poverenju objašnjava: zaboravi na propise. Ako znaš prave ljude, svaki auto ćeš dovesti u bilo koju zemlju. A ako ne ide nikako drugačije, auto se uvek može rastaviti i preneti u komadima. Zato mu posao cveta: 2015. po statističkim podacima, gotovo četvrtina izvoza u Afriku bila je u kategoriji ''motorna vozila i delovi''. Hajdar zna trgovce polovnim automobilima koji imaju čak i posebnu ponudu automobila iz Velike Britanije, sa volanom na desnoj strani za afričke zemlje gde se takođe vozi po levoj strani. Doduše, to je obično tek u metropolama: na mnogim lokalnim putevima u Africi neretko vlada načelo da se ne vozi levo ili desno, nego tamo gde su rupe manje. A na toj strani i ostaje onaj čiji su živci čvršći. Africi očigledno ipak ide bolje... Ekološko udruženje koje je po nalogu EU sprovelo istraživanje o izvozu polovnih automobila utvrdilo je kako je prosečna cena 1.930 evra, a odredišta su širom Afrike: Džibuti, Dar es Salam, Lagos... Glavna zemlja uvoza je Benin - u tu zapadnoafričku zemlju je od 2013. do 2015. otišlo oko 210.000 automobila - gotovo svaki treći koji je uvezen u Afriku. Hajdar nam kaže da se oseća da i u Afriku polako dolazi blagostanje. Prvo su bili traženi veliki automobili - stanje nije važno ako je tehnika kvalitetna, pošto u Africi ima dovoljno jeftinih majstora koji će gotovo svaki auto dovesti u vozno stanje. Ali sad se sve više traže srednja i manja vozila za već prepune gradove Crnog kontinenta i srednji sloj koji polako može da priušti auto. Jedini zahtev je - klima uređaj. Bez nje se i u Africi sve teže može nekome prodati auto. Dizelaši su za Evropu, terenci za Ukrajinu Ima i zemalja Afrike gde se traže dizelaši, ali kad je reč o novijim modelima oni iz Nemačke idu na istok Evrope. Evropski propisi o izduvnim gasovima bi zapravo trebalo na isti način da važe u čitavoj EU, ali razlike su još uvek velike. Zbog mogućnosti zabrane dizelaša u Nemačkoj koji pripadaju grupi Euro 5 ili niže, cena im je drastično pala. Međutim, nakon nekog vremena im je cena opet počela rasti jer su došli kupci sa istoka. Prvo iz zemalja istoka i jugoistoka EU gde je dizel jeftiniji, a nema toliko buke oko očuvanja okoline. Zatim iz zemalja bivšeg SSSR-a. Tamo niko ništa ne govori o okolini. Postoji i veliko tržište u Ukrajini. Među trgovcima se zna: ako imaš terenac, bio on luksuzan sa kožnim sedištima ili prastara Lada, Ukrajinci će kupiti baš sve. Ali Hajdar nema ništa sa njima, on se drži svog posla. Isto tako, tu je i zagonetka koju je otkrila Nemačka kancelarija za okolinu. Dok se u Nemačkoj davala premija za uništavanje starog i kupovinu novog automobila, pre desetak godina, utvrđeno je da je u međuvremenu preko milion vozila odjavljeno sa zabranom nove registracije - sada ih jednostavno nigde više nema. Oni su ili rastavljeni na delove ili ilegalno izvezeni ko zna gde, pogotovo u zemlje gde ''vas niko ništa ne pita, ako znate prave ljude''. Ali Hajdar ni o tome ništa ne zna. Posao i bez toga ide dobro. preuzeto sa - Auto Blog
  19. 1 point
    Stex3105

    Fiat Bravo 1.2 16v

    Nekad po jedan nekad po dva kako kad haha brate ako nesto iskrive napalticu duplo ili svaka po 10 minuta vajdica
  20. 1 point
  21. 1 point
    dekirs

    Više nije bitan motor, nego displej?

    @totti Vid' ljepote.
  22. 1 point
    Idejno rešenje za potporni zid, da od aktivista konačno bude neke koristi.
  23. 1 point
    Ivan

    Fiat Bravo 1.2 16v - varira broj obrtaja

    Pozdrav, nema potrebe otvarati nove teme i postavljati isto pitanje na vise mesta ili na prvom linku koji se vidi. Tako samo dupliramo postojeci sadrzaj i otezavamo snalazenje. Pomocu Search foruma ces najbrze naci odgovor, posto vec odavno postoji nekoliko tema sa pomenutom problematikom. Spojicemo pitanje sa nekom od postojecih tema, pa ako ipak ne nadjes odgovor i ne resis problem, slobodno se dalje dopisi i pitaj sve sto te zanima. Npr.:
  24. 1 point
    To i ako može da se polira i ako ima ikakvog efekta, isplati se jedino na onim tipa C4 Picasso, gde šoferka košta ihaha.
  25. 1 point
    Neće svako da se zeza sa poliranjem. Da bi valjalo (zbog "dioptrije" koju pominje Milutin), treba skinuti celom površinom stakla istu debljinu. A to je mnogo muzike za malo para. Npr, ispolira ti deo u predelu očiju, gde je najviše ogrebano, a ne skine sve ostalo, prelamanje svetlosti nije isto, dolazi do distorzije, samim tim i do smetnji. Ovo je vezano za stakala za naočare (sunčane, dioptrijske) ali bi efekat trebao da bude isti, staklo je staklo, svetlost je svetlost.
  26. 1 point
    Ja bih voleo da krenu Renegade da proizvode. Sa dodatnih 3-4000e popusta bio bi vrh smekerski autic po pristupacnoj ceni. Mada ne verujem da bi nasao toliko "publike" kao L
  27. 1 point
    silenci

    F1: Red Bull

    http://f1-serbia.com/red-bull-potvrdio-pierrea-gaslya-za-narednu-sezonu/ opa ,Pjer Gasli od sledece godine vozi za RedBul,svaka cast,sto se i ocekivalo
  28. 1 point
    DraganUS

    Fiat Stilo 2.0 20v Turbo

    Iscupao menjac, osovine, alnaser, skinuo kompresor, hladnjak ulja. Moram da premestim nosac filtera i drugog hladnjaka. Ide polako.
  29. 1 point
    dekirs

    192A1.000 - Torinska Mamba

    Osecam dozu ljubomore..
  30. 1 point
    @nevermind89 imaš Ivanić autostakla. Drug je menjao šoferku za svoj auto kod njih i sve u redu. Takođe tu je i GlassService.
  31. 1 point
  32. 1 point
    Woodoo

    Funny photos

  33. 1 point
    integralac

    Vicevi 120%

    Išao Piroćanac mračnom ulicom i naleti na neku trojicu koji mu zatraže novac, a on ne da. Izbi tuča, biju se oni pola sata i jedva savladaju Piroćanca. Uzmu mu novčanik, a u njemu 5 dinara! Kaže jedan od njih drugarima: • Brate, da je ovaj imao 10 dinara, razbio bi nas! :)))))))
  34. 1 point
    horvat

    Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta

    Sa nemackog foruma, pre i posle, H&R opruge... Neki stavljaju eibach pro-kit (25 mm) a neki H&R (35/30) Fantazija mi izgleda, jos ovako sa ovim felnama...
  35. 1 point
    U vezi sa Mercedesovim dizelima jak utisak mi je ostavio i ovaj video...
  36. 1 point
    Iako je u pitanju banalna procedura, setih se da mi je ostalo par slika - pa da ostavim i u ovom podforumu, mozda nekome bude koristilo iskustvo. Od 2007. koliko je Stilo kod mene, odlicno se pokazao sa elektronikom, maltene bez ikakvih problema, lampica i pistanja. Izuzetak je da mi se vec 2 puta desilo da se centrala Airbag-a "zaglupi". Izbaci gresku i upali lampicu na tabli, na dijagnostici centrala javlja "Internal Error" i greska ne moze da se obrise. Uocio sam pravilnost da se to oba puta desilo zimi, posle duze voznje od par sati i kada se auto posle toga ne koristi dan-dva. Moja pretpostavka je da u odredjenim uslovima zbog vlage (promene toplo-hladno, vlazna obuca...) konkretna centrala zimi moze da napravi problem. Resenje 1 predstavlja flesovanje centrale Airbag-a. Centrala se skida, na stolu se ponovo ucitava softver, a operacija ucitavanja kosta od 20 do cak 70 EUR, kako se ko upeca. Ranije je zbog visoke cene delova bila mnogo vise u opticaju. Posto se meni identicna situacija vec desila, novim flesovanjem centrala bi radila, ali bi verovatno opet postojala mogucnost da se pod odredjenim uslovima zbog vlage "zabode" i ponovi problem. Zato sam odlucio da je zamenim, dodatni plus za zamenu je trenutna bogata ponuda i bagatelna cena delova za Stila. Polovne centrale se krecu oko 20-30 EUR, a kod Pedje u Indjiji sam nasao za 1000 dinara , plus forumaski popust (inace nova kosta Boga oca). Pozovem coveka, on mi nadje odgovarajucu, identicnu sa mojim kataloskim brojem, provozam se do njega i na licu mesta zamenim. Na prvo paljenje posle zamene greska je ostala, ali vec sa sledecim paljenjem centrala je automatski uparena, a greska se sama obrisala. Nije bilo potreban nikakav Proxy Alignment, brisanje gresaka i sl. Eto, to je moje iskustvo, a evo i par fotki zamene kao i same centrale. Proces je banalan, menja se za 15 min, ali mozda nekome bude od koristi: 1. Skine se oplata kod nogu vozaca i suvozaca (izvade se 2 plasticne kopce i otkace zabice na zadnjem delu oplate). 2. Sa vozacke strane je neophodno skinuti uspravnu metalnu gredu koju fiksiraju 4 imbusa. Dva su sa gornje strane, a dva pod tepihom: 3. Nakon skidanja grede, otvara se pristup ka centrali. Prvo je potrebno skinuti zastitni tepih koji pokriva centralu. Kada dodjemo do nje vidi se da je za pod vozila pricvrscena srafovima 10, dva sa vozacke (kojima se lako pristupa) i jedan sa suvozacke strane (koji je dosta tezi za pristup kvalitetnijim kljucem ili gedorom). Slika sa vozacke strane u procesu demontaze: 4. Sa suvozacke strane nalaze se 2 konektora, najlakse je osloboditi njihove zelene osigurace, ukloniti konektore u stranu i odsrafiti preostali sraf 10, nakon cega je centrala slobodna za vadjenje: Uporedne slike izvadjene stare i nove centrale, kao i pinout pomenuta 2 konektora: Proces montaze, naravno, obrnutim redosledom. Centrala mora da bude pricvrscena za pod u smeru kretanja vozila kao sto je strelica na njoj - sto je naravno nemoguce promasiti s obzirom na konektore i raspored srafova. Posle montaze, kao sto rekoh, na drugo paljenje auta centrala se automatski uparuje sa vozilom i greska "Internal Error" sama nestaje - Problem Solved za 8 EUR.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...