Jump to content

Syzac

Members
  • Content count

    25
  • Joined

  • Last visited

About Syzac

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday November 3

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    HRVATSKA/ZAGREB

Previous Fields

  • Garage
    FIAT PUNTO ACTIVE 1.2 8v 44/60 2004 LPG: Tomasetto mod AT09 I122467 E8 67R-01 4006 LPG-ECU: STAG 300 (600km/39LPG)

Recent Profile Visitors

84 profile views
  1. *!!OBAVEZNO RADITI U IZOLACIJSKIM ILI GRAĐEVINSKIM RUKAVICAMA!!* *!!!ELEKTRO ŠOK!!!* 1.Skini osogurače 21 i 22 iz razvodne kutije u motornom prostoru da umrtviš pumpu goriva i injektore 2.Skini kučište filtera zraka (radi lakšeg pristupa) bobinama i kabelima/svjećicama 3.Iskopčaj kabel sa prve svjećice i u njega stavi bilo koju rezervnu svjećicu 4.nasloni svječicu na blok motora (NE BLIZU ECU-a) DRŽATI KABEL ZA GUMENI DIO/LULU NE ZA SVJEĆICU 5.pomočnik neka zavergla motor, a ti gledaj kakva je iskra....ispravna iskra je svjetlo roze boje.....TAKO NAPRAVI ZA SVAKI CILINDAR/KABEL ZASEBNO.... Ako imaš iskru na svakom kabelu/cilindru u pitanju je svjećica/e....zamjeni Ako je iskra slaba na jednom kabelu/cilindru-promjeni HT kabel, najbolje sve HTkabele Ako je iskra slaba na dva kabela/cilindra (npr 1-3 ili 2-4),a vezani su na istu bubinu u pitanju je najčešće kvar te iste bobine..... Za provjeru ECU-ti treba auto glinerica (AG) [žarulja od 12V smještena u providnoj drški šila i sa provodnikom koji na svom kraju ima štipaljku za masu].....o tome ako bude potrebe Za sada probaj navedeno i javi rezultate...pozzz Svaki savjet osobno je isproban i dat je u najboljoj vjeri....ako prije same radnje napisano nije jasno, molim ne pristupati radnji već zatražiti dodatno pojašnjenje ili prepustiti radnju stručnoj osobi. U opise idem što detaljnije za one koji prvi put čitaju ili takvo nešto rade. Samo brisanje grešaka ne rješava problem!!!
  2. Zamijenjena i žica spoja aku razvodna kutija stavljena licna Cu 25mm2 i bobina...javim ako bude promjena
  3. Ako se osjeti miris čistog/sirovog neizgorjelog benzina jedana od svjećica ili ima slabu/nikakvu iskru, ne radi ili slabo radi jedan/dva izlaza na bobini.... Prije svega na cesti u vožnji napravi test....ako imaš u blizini malu dugačku uzbrdicu test ponovi i tamo... Vozi jednolikom brzinom i okretajima....lagano,lagano pritisći gas....ako auto počne kašljucat ili cukati imaš misfire.....iz nekog razloga nema iskre ili je slaba na jednom ili više cilindara... Test u motornom prostoru!!!! *!!OBAVEZNO RADITI U IZOLACIJSKIM ILI GRAĐEVINSKIM RUKAVICAMA!!* *!!!ELEKTRO ŠOK!!!* 1.Skini osogurače 21 i 22 iz razvodne kutije u motornom prostoru da umrtviš pumpu goriva i injektore 2.Skini kučište filtera zraka (radi lakšeg pristupa) bobinama i kabelima/svjećicama 3.Iskopčaj kabel sa prve svjećice i u njega stavi bilo koju rezervnu svjećicu 4.nasloni svječicu na blok motora (NE BLIZU ECU-a) DRŽATI KABEL ZA GUMENI DIO/LULU NE ZA SVJEĆICU 5.pomočnik neka zavergla motor, a ti gledaj kakva je iskra....ispravna iskra je svjetlo roze boje.....TAKO NAPRAVI ZA SVAKI CILINDAR/KABEL ZASEBNO.... Ako imaš iskru na svakom kabelu/cilindru u pitanju je svjećica/e....zamjeni Ako je iskra slaba na jednom kabelu/cilindru-promjeni HT kabel, najbolje sve HTkabele Ako je iskra slaba na dva kabela/cilindra (npr 1-3 ili 2-4),a vezani su na istu bubinu u pitanju je najčešće kvar te iste bobine.....budući si rekao da ti motor dobro radi i vuče za sada 80% isključujem kvar ECU-a Za provjeru ECU-ti treba auto glinerica (AG) [žarulja od 12V smještena u providnoj drški šila i sa provodnikom koji na svom kraju ima štipaljku za masu].....o tome ako bude potrebe Za sada probaj navedeno i javi rezultate...pozzz Svaki savjet osobno je isproban i dat je u najboljoj vjeri....ako prije same radnje napisano nije jasno, molim ne pristupati radnji već zatražiti dodatno pojašnjenje ili prepustiti radnju stručnoj osobi. U opise idem što detaljnije za one koji prvi put čitaju ili takvo nešto rade.
  4. Kad sam sve napisao sjetih se još nečega....čuješ li pumpu kad daš kontakt ili je ista neispravna/relej/osigurač.......kad verglaš smrdi li gorivo na auspuhu ili u kutiji filtera zraka-(polu)otvoreni ventili.... imaš li iskru kabeli/svjećice/bobine/ECU....provjeri i to....ništa te ne košta....servis i majstori su uvijek zadnja opcija....ne zbog novca već ovako ako se sam pomučiš nešto i ostane u glavi-naučiš
  5. Zupčasti remen iza dekla kojeg vidiš povezuje gornji (bregastu osovinu) i donji (radilicu) postroj motora.....zadaća zupčastog remena je da drži motor u vremenu tj. uskladi kretanje usisnih i ispušnih ventila sa kretanjem klipova kako se klip i ventili nikada ne bi našli u isto vrijeme na istom mjestu i naravno kako bi motor odradio sva četiri radna takta (usis, komprimiranje, ekspanzija-radni takt i ispuh).....vjerujem da je kod tebe slučaj preskakanja zupčastog remena (bilo da je pukao sam remen ili španer/zatezač/natezač remena pa ti se ventili (polu)otvaraju i kod hoda kompresije i kod hoda ispuha-u oba slučaja klip se pomiče u GMT (gornja mrtva točka).... Dakle da ne idemo odmah u najgori scenarij (pucanje bregaste ili radilice), probaj sljedeće: VERGLANJE MOTORA RADITI ISKLJUČIVO NA NE-INTERFERENTNIM/SIGURNIM MOTORIMA, NA INTERFERENTNIM MOTOR/RADILICU I BREGASTU VRTITI ISKLJUČIVO RUČNO a)obilježi zupčasti remen kroz rupu u dekli i zaverglaj motor-remen radi puni krug-nije pukao izgledan (ne 100%) prvi scenarij....preskakanje remena i/ili kvar španera.... b-1) skini deklo (poklopac glave motora...gore ne sa strane), uzmi odgovarajući ključ uglavi ga na bregastu i okreni je... b-2)skini osigurače 21 ili 22 (možeš i oba dva) u razvodnoj kutiji motornog prostora (desno od akumulatora-drže je tri metalne kukice)..... da umrtviš pumpu goriva i injektore ispod dekla vidjet ćeš bregastu osovinu i metalnu cijev-pažljivo skini metalnu cijev (ključ 10 mislim) i začepi privremeno rupu u koju je cijev bila ugurana, pobriši što više ulja OKO BREGASTE i zamoli pomoćnika da kratko zavergla motor.... VRIJEDI ZA OBA PRIMJERA b-1) i b-2) ako se vrti remenica bregaste (pogledaj kroz onu istu rupu kroz koju vidiš i zupčasti remen) ali ne i sama bregasta ili obratno-vjerojatno je (ovisno o izvedbi) popustio vijak, pukao ključ koji drži skupa remenicu i bregastu,ili gori slučaj pukla je bregaste.... c) malo nezgodno ali da se izvest.....skini svjećicu jednu po jednu, umjesto svjećice stavi dugačak odvijač/komad tanke armature ili drveni štap/granu....pazi da ne bude prekratka i RUKOM (ako nisi siguran) ili ISPREKIDANIM VERGLANJEM (ako znaš kako) okreni motor-odvijač se pomiče gore/dolje u svakom cilindru-radilica (unutarnji dio je ispravan)....za provjeru spoja remenice i radilice (iza dekla) vrši se isti postupak kao i za zamjenu zupčastog remena i španera....o tome ako budeš radio sam u nekom drugom postu.
  6. Ako nisi skidao zaštitnu plastiku nisam siguran da si mogao vidjeti zupčasti remen (barem se na mom puntu ne vidi)....vjerojatno misliš na accessory belt (na slici) Uglavnom, ako je i pukao (kako si opisao vjerojatn i je) zupčasti remen (iza zaštitne plastike) nikakva se šteta motoru nije dogodila jer 1.2 8v je siguran motor...klipovi i ventili se ne mogu sustići u bilo kojem režimu....stavi novi remen ti ili majstor i samo po gasu.... Ne vjerujem da je pukla remenica ili radilica....remen i je tu kao najslabija karika...nije poželjno čekati da pukne....treba ga promjeniti na vrjeme....recimo svakih 100 000 km, možeš i češće, ali uglavnom nema potrebe...pozz
  7. Fiat Punto mk.2 1.2 8v - Misfire

    Bobina 12V 9.6046 BREMI 11899 cijena 179 kn/25 €
  8. Fiat Punto mk.2 1.2 8v - Misfire

    Nakon novog DTC P0304 (Cylinder 4 Misfire Detected)...kupljena i zamjenjena bobina....auto leti, potrošnja na test vožnji 4.5 l/100km....za sad sve ok, javim ako bude promjena...
  9. Fiat Punto mk.2 1.2 8v - Misfire

    Prvi dtc prošle god bio je p0304, zamjenio kabele i sve 5....nedavni dtc p0300, obrisan i više se nije javljao ne samo on već niti jedan drugi....iskreno volio bih da si u pravu jer bi rješio problem....ovako samo gubim živce i vrtim se u krug....jutros vozio glatko bez problema....u svakom slučaju pratim i javim ako se nešto promjeni....hval na detaljnom opisu,ako se još nečega sjetiš slobodno dopiši jer dodatne informacije sigurno neće škoditi,btw cijena ECU-a (rabljenih i otključanih) u HR je cca 110€....nemam novih dtc kodova tako da ću sa zmjenom mjesta bobinama pričekati....koje su bolje izvedenice ECU-a ili moram tražiti baš taj isti koji si naveo....pročitao sam post *rješenje ECU problema* i ako je pristupačna cijena možda se i odlučim za repraciju i tako kupim još 70-100k km...
  10. Fiat Punto mk.2 1.2 8v - Misfire

    Teoretski i praktično ću šiznut....danas odvozio turu 46km (2×23km) i zvijer je opet zvijer...bez greške, bez štucanja, bacakanja...koji kuki se togađa....zato sam pomislio na MAP...sad kad razmišljam u nazad TPS i IAT su sasvim ok...nema rupa u signalima i auto se ponaša savim normalno, nisam meštar od makine i elektrike, ali svaki svoj auto održavam sam....zato će me ovaj strpati u ludaru....tu i tamo rpm potone kad pustim gas i stisnem kvačilo, drugi put se rpm spušta lagano sa minimalnom zadrškom ....opet, vozim u drugoj polako, pustim gas bacaka se, štuca kao da su mu raštimani ventili....drugi dan, ista situacija bez bacakanja........OBD bez DTC kodova....jedina razlika od jučer je mrvu duži start i to samo ujutro....sad ću ga pratit još koji dan i tek onda razmisliti o zamjeni bobina....ak su one u pitanju, da ne nabacujem djelove-djelova radi....ispada da je prdac bio samo loš LPG....javim ako bude promjena
  11. Fiat Punto mk.2 1.2 8v - Misfire

    Čini mi se da sam gore krivo napisao....neispravan MAP bi mjerio manji pritisak (otvorena klapna)....ali to i nije bitno....ugl može li gornja pretpostavka biti točna
  12. Fiat Punto mk.2 1.2 8v - Misfire

    Dali bi neispravan MAP uzrokovao iste i slične probleme ili možda neispravni O2 senzori....mislim na to da ako MAP pokazuje premali pritisak, ECU fila gorivo (bogata smjesa po trimovima)....ista radi problem pri niskim okretajima (ler) tj. guši motor, istom kad se doda gas-otvori se klapna....vrjednost (pritisak) se izjednači s onim koji (pogrešno) pokazuje neispravan MAP i u biti se (dodavanjem gas) ista dovodi u pravilan stehiometrijski oblik....dosadno na poslu pa mi mozak radi prekovremeno...
  13. Novi moment....jučer u putu mi se pojavio misfire ....da sam lud malo je za reći prvi DTC izvučen je naravno P0300.... nove svječice i kabeli kako mi ne radi dobro multimetar mjerio jesam otpor na bobinama al ajd znaj jel ok PRIMAR 0.08 na obje bobine SEKUNDAR 7.08 na obje bobine GORIVO Lpg i Benga- ima više nego dovoljno LTFT i STFT OK-iš no WOT -14.7 do -16.1 u leru divljaju ali takvi su od prvog dana O2 senzori ispravni (barem mi ne javlja grešku) i u samom testu mi stoji O2 sensor test completed VAKUM 21.3 u leru....5.1 WOT ECU se čini u punoj kontroli uredno šalje signal na (bobine) CoilA i CoilB i uredno registrira svaku koja je ručno isključena Iskopćanjem CoilA ili CoilB mijenja se zvuk motora... KNOCK DETECTOR Count 0 DTC-i obrisani i više se ne pojavljuju Motor starta lako i bez greške problemi poćinju u vožnji....tj na semaforu i pri kretanju, ponaša se kao da nema dovoljno goriva-počinje bacakanje, cukanje i pot-pot iz auspuha...dok pri vožnji punim gasom(AC 130km/h, 3000+ rpm) ili ravnomjerno (cca 60km/h 1800-2000 rpm) bez naglih ubrzanja sa autom nema nikakvih problema E sad moja sumnja su ili svječice ili bobine za sada još ne sumnjam na ECU auta....s druge stran moguće da je problem i ECU-Lpg (STAG 300), LPG injektorima (Valtek)....isparivaču ili samoj mješavini plina....ideje, prjedlozi, savjeti, solucije dobro došli... WOT-wide open throttle/gas do poda LTFT i STFT trimovi gorive smjese
  14. Riješen problem signala na dashu-nagorjela instalacija ljevog klastera, zamjenjena i ispravna....žica za spoj akua i razvodne kutije u izradi Naravno da nebih baš mirno spavao pojavio se novi problem jutrs u putu...misfire....još uvjek ne znam na kojem cilindru...o tome ako bude potrebe u drogom postu.....hvala svima na trudu i pomoći
×