Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/03/20 in all areas
-
11 points
-
11 points
Funny photos
ISV_01 and 10 others reacted to Djuk85 for a post in a topic
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk -
11 points
-
9 points
-
9 pointsNa Miniju dok tražiš, ispečeš zanat samo tako [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk Ja bih rekao da merenje izduvnih gasova na tehničkom polako ali sigurno preuzima primat [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
8 points
-
8 points
-
7 points
-
6 points
-
6 pointsKo se ložio da kupi X6, a pre toga ga je probao makar 50-ak kilometara po iole lošijim putevima i ulicama, plus da je 3-4 puta motao volan u mestu prilikom parkiranja - taj je odustao od kupovine. Mnogi su se pokajali posle kupovine, a da ga prethodno detaljnije nisu testirali. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
6 points
-
6 points
-
5 points
-
5 points
-
5 points
-
5 points
Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa
Grafit and 4 others reacted to skile86 for a post in a topic
X5M dizel. Nikad necu da zaboravim izjavu Klarksona vezano za X5M: " Vozeci dizela u ovakvom automobilu je kao da se grejete paleci Rembrantove slike" -
5 points
Funny photos
notalone and 4 others reacted to djomla for a post in a topic
Sent from my 3310 using Tapatalk -
5 points
-
5 points
-
4 points
Slike automobila bez posebnog razloga...
Siciliano and 3 others reacted to Axic for a post in a topic
-
4 points
-
4 points
-
3 pointsPoslato sa NOVA 5T pomoću Tapatoka
-
3 pointsPoslato sa NOVA 5T pomoću Tapatoka
-
3 points
Fiat 500L / Nuova Tipo 1.4 - razrađivanje novog motora
notalone and 2 others reacted to moron for a post in a topic
Ne bih ni na tudjim kolima držao ulje 35 kkm. Nikako. Čak ni da kola vozim samo van grada. Primera radi, na jednim kolima sam tokom prethodnih pet godina imao prosek brzine oko 60, što znači da 10 kkm predje za oko 167 "radnih časova", pri čemu sa jednim paljenjem motora u proseku verovatno nisam prelazio manje od 60-70 km, a kada ga "ujutro upalim", jednom zagrejanim motorom nisam prelazio rute kraće u proseku od 150 km. U istom periodu, na drugim vozilu sam imao prosek brzine od 37 km/h (vožen otprilike "pola grad-pola oko grada"), što znači da on 10 kkm predje za oko 270 radnih časova, ali je taj motor imao i dosta gradske vožnje, sa baš dosta hladnih startova (često za kratke deonice, i po samo 1-2 km), a i uopšte baš dosta startova (za istu kilometražu možda i 10-ak puta više nego vozilo iznad ). Sad, zamisli ako neko pretežno vozi po gradu, kada mu je prosek brzine samo oko 20-25 km/h (kome za 10 kkm treba 400-500 radnih časova). Čitao sam u upustvu za nova kola da se "otežanim uslovima eksplotacije" (koji traže da se interval zamene ulja "prepolovi" ) smatra i korišćenje vozila za deonice kraće od 8 km. Elem, štednja na motornom ulju je za mene potpuno "pogrešno mesto za štednju" (osim ako vozite neko tudje vozilo "u raspadu", a na vama su troškovi održavanja tog tudjeg vozila), a posebno bih to smatrao "zločinom", ako bi to vlasnik radio prema svom novokupljenom vozilu. Naravno, svako ima pravo da za svoje pare radi šta hoće Pa i da "ne razradjuje" nov motor i/ili da ga održava kako god on to misli da treba. -
3 points
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
Kosta Smosta and 2 others reacted to MS PK for a post in a topic
Ako ih uporedjujes sa Miselin, Konti, Dunlop onda nece da ti se svide sigurno Hvale 8h ljudi kao dobre gume za taj novac ali su i dalje niza klasa bez obzira na to. Sto kaze Danijel, probaj, uvek mozes daih prodas za te pare, ove godine -
3 points
-
2 points
-
2 points
Bravo za ovaj Bravo
Branislav and one other reacted to Mijailović P. for a post in a topic
Nisam baš pri "vremenu" al' ukratko, Mnogi su se žalili na povišenu potrošnju ulja ne znajući da je osnovni "krivac" PC- ventil koji je usled neblagovremenog intervala zamene ulja i nečišćenjem istog(sa velikim servisom) dospeo u problematično stanje. Tada imamo situaciju da uljno/vodena isparenja umesto u komoru za sakupljanje dospevaju jednim delom na usis a drugim na kompresorski deo turbo punjača. Čišćenjem ili zamenom rešavamo problem. tt -
2 points
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
LanciaLybra 1.9jtd and one other reacted to danijel55 for a post in a topic
Nisam nikada posedovao lassu, ali takvu ponudu ne bi trebao propustiti. Pogotovu ako ti se ne svide, opet ih mozes prodati za taj novac. E sad zavisi sta ocekujes od gume, kako vozis itd. To najvise igra ulogu. -
2 points
-
2 points
-
1 point@shuxx Ona kontrolna sijalica kod 1,6 MJ koju sam ti pomenuo, odnosi se baš na isti problem - "slivanje" goriva u karter motora ( ili, "mešanje ulja i goriva" ). Probaj da zamisliš koliko je to u prošlosti bila česta pojava ( a veoma opasna, jer vodi "uništenju" motora ako nastaviš dugo da voziš sa takvim uljem ), kada je proizvodjač bio "primoran" da instalira senzor koji prati stanje motorog ulja i tu moguću pojavu. Misliš da je "od besa" uradio taj dodatak? To nije "problem" koji je pratio samo Fiat ili Hondu, već je pratio i prati i danas sve brendove - pod odredjenim ( lošim ) uslovima ekplotacije - učestale vožnje hladnog motora na veoma kratkim deonicama (posebno pri hladnom vremenu), bez mogućnosti da se motor zagreje, a kako bi nesagorelo gorivo (koje se uvek prirodno sliva u karter pri gašenju) isparilo čim se motor zagreje. Samo uguglaš "mešanje ulja i goriva" i dobiješ "milion" istih tekstova ( svih brendova). Ili, kucaj "Oil Dulution" i bilo koji brend uz to ( npr. "mazda oil dilutution" ) i dobiješ tekstove na istu temu, baš za taj brend ( npr. Mazda has oil dilution issues ili Ford has already written to customers of the affected vehicles warning of an oil dilution service which drivers can claim for free. ili sl ). A sve ih veže isti "preduslov" - učestale veoma kratke gradske vožnje, nezagrejanog motora, pri hladnom vremenu. A što se tiče pitanja šta se kasnije na motoru može promeniti da se neki problem reši, pa, često i sam promena softvera ( mape) rešava neke probleme. Uostalom, sećam se i da su i 1,4 TSI i 1,6 THP i 1,6 VTi, na početku svoje karijere, imali razne probleme, pa i sa ubrizgavanjem koji je rezultirao često izgaranjem klipa ( kod VW, mislim, klip na drugom cilindru, slično i PSA ). Uz drugu mapu ubrizgavanja smeše (koja je ponudjena odmah čim j euočeno gde je "kvaka"), taj problem je zauvek rešen. I na tim motorima. A ni kasniji taj problem nisu ni imali. Tako da motor i bez mehaničkih izmena može često veoma jednostavno da se "popravi". I da mu se reše "dečije bolesti".
-
1 pointEvo dobre prilike za putovanje... ovo je džabe realno.
-
1 pointna 500L s obzirom da na 1500km potrosi pola litre ulja ulje i ne treba menjati ulje...samo filter
-
1 point
-
1 point
-
1 point
Pneumatici...letnji, zimski, iskustva
LanciaLybra 1.9jtd reacted to darkman14 for a post in a topic
^ima @neshtry Ja sam vozio lassu jedno vreme i rekao hvala ali ne vise. Mislim da za slicne pare moze da se uzme bolja guma (subjektivni osecaj) -
1 pointCeo taj deo od kada se popnes iz Vlasenice do restorana "Pogled" pa nadalje je cista fantazija. Ka Han Pijesku, pa Podromanija, Ravna Romanija, Mokro... Pisao sam i ostavljao slike na temi o putu za Sarajevo... A bas juce na YT gledam RTS-ovu emisiju "Oko" - o letnjoj rezidenciji Kralja Aleksandra u Han Pijesku, gradjenoj izmedju 2 svetska rata. Pa zaboravljena groblja nasih ratnika iz Arandjelovca i Gornjeg Milanovca, koji su poginuli u kontraofanzivi 1914. kada su presli Drinu i stigli do tih strateski izuzetno bitnih kota i za Austrougare ka Sarajevu i za nas ka Srbiji... Stvari o kojima nazalost nemamo pojma. Jahorina je cuvena lepotica jos iz doba bivse Juge, Olimpijska planina, mada i ona "nadzidzana" u zadnje vreme. Svakako mnogo veci masiv nego Bijelasnica i Malo i Veliko Polje na Igmanu (takodje sam ostavljao slike pre neku godinu i sa tih planina, bili smo u sezoni, nisam se vendrao ).
-
1 point
Lepi i zanimljivi primerci iz oglasa
Quadrifoglio Verde reacted to horvat for a post in a topic
Ajd karavani, dizeli, sedani, to ljudi kupe jer im treba, meni vise bodu oci ovi sto 'plene' dzipovima, i to ovim poput X6, Cayenne Coupe i slicnim -
1 pointPlaninarske staze su markirane, standardno. Sto se rute tice, imas ih sigurno 10-15, ukljucujuci i njihove varijacije. Od toga zavisi i duzina, nagib, opasnost, sta sve moze da se vidi... E sad, posto sam se samostalno peo i na Biokovo (za sta je ovo maciji kasalj) gledao sam sta mi je atraktivnije. Generalno, iznad samog viseceg mosta i restorana "Dom" (ulaz u Banju iz pravca CA) su strmije litice u kamenu i tih nekoliko deonica su i oznacene kao opasne. Tabelu sa semama staza imas kod samog doma, a sad se setih da imam jos bolju stvar na kompu - pa ces i sam najbolje videti: Staze za Kablar naravno gledas do broja 5. Peo sam se 2 puta, oba puta preko Orlovih stena, staze 1 i 2. A na vrh pored crkvice Svetog Save, koja je odmah iznad Banje: Pa dalje preko Devojacke stene na kojoj je obelezje i prelep pogled ka Pozegi (staza 1). Koliko se secam iz glave, na tom delu izmedju crkvice i Devojacke stene su 2 malo "opasnije" deonice. Najteze ako ides sa zenom/decom je mozda jedno parce od 10-15 metara gde je u stenu pricvrscena sajla. Drzis se, ne gledas dole i prodje se, jednom smo isli i sa devojkama/zenama. To je i najstrmiji deo Kablara, cak gledajuci iz Banje deluje da nema sanse da se popnes do gore, a sa puta se vidi i pecina gde je bio srpski zbeg. Druge staze koje idu duzim i manje strmim delovima su sigurno lakse, videces i sam gledajuci izohipse i hipsometrijsku skalu na mapi koju sam ostavio. A koga mrzi da tabana, sa zadnje strane ima kolski put maltene do samog vrha (ostaje mozda 150-200m da se prepesaci), koji sluzi i za opsluzivanje repetitora. Pesacenje ipak vredi truda (naravno ko voli), a sam vrh je sigurno jedan od lepsih vidikovaca u Srbiji. Sto se vremena tice, imas i to na mapi. I to je laganim tempom, sa pauzama, razgledanjem, slikanjem... Drugi put sam izasao cini mi se opusteno za malo jace od satic, jer sam vec znao teren i nisam se zadrzavao.
-
1 pointOstali u krizi srednjih godina
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 pointsta ima da glasaš,kad je on vec precednik
-
1 point
Kuda ide ovaj svet?
Grafit reacted to The Punisher for a post in a topic
https://www.rts.rs/page/stories/ci/story/124/drustvo/3996434/ljubovija-kisa-padavine-poplave.html "Ова киша која је пала јуче у току дана, само у овом месту преко 210 литара, за пет дана 360 литара, а од првог јуна 460, што су годишње падавине, то се јавља једном у 100 година", рекао је Пузовић. Ovo samo političar može da izgovori i u to da neuk čovek poveruje. Za sve vas, mostovi se i projektuju na povratni period od 100 godina što u prevodu znači da se upravo projektuju da MOGU da izdrže ovu količinu vode!!! Ovde je u pitanju druga stvar, nemar i neodržavanje rečnih korita koji su se izlili, kao i nepostojanje odbrana od izlivanja na kritičnim mestima. Ali kako ste glasali, tako i kusajte. Mi smo lud i glup narod..... -
1 pointSamo me zanima tko ce odgovarati za to? Verovatno poreski obveznici...
-
1 pointKuku [emoji50] Sent from my motorola one macro using Tapatalk
-
1 point
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".