Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/24/20 in all areas

  1. 9 points
    horvat

    Funny photos

    Drzava ducini nesto
  2. 8 points
    Woodoo

    Funny photos

  3. 7 points
    Flex

    Funny photos

    Sent from my SM-J530F using Tapatalk
  4. 7 points
    Quadrifoglio Verde

    Funny photos

  5. 6 points
    TheWickerMan

    Funny photos

    OnePlus 6T mit TT
  6. 6 points
    MS PK

    Funny photos

    [emoji23] Послато са SM-J330F помоћу Тапатока
  7. 6 points
    Woodoo

    Funny photos

  8. 6 points
    TheWickerMan

    Funny photos

    OnePlus 6T mit TT
  9. 6 points
    notalone

    Funny photos

    20 DANA IZOLACIJE NA ENGLESKOM- TWENTYN QUARANTINO
  10. 6 points
    djomla

    Funny photos

  11. 6 points
    Axic

    Funny photos

  12. 6 points
    francuz69

    Funny photos

  13. 5 points
    Axic

    Funny photos

  14. 5 points
    Woodoo

    Covid-19 aka Korona virus

  15. 5 points
    Axic

    Funny photos

  16. 5 points
    yoxa

    Chip Tuning (čipovanje)

    @igor0511 da samo utvrdimo - ja nisam nista radio na autu. Takvog sam ga kupio, ne znajuci nista. :/ Otkrio sam da nemam DPF pre 3 meseca kada sam osetio izduvne gasove u kabini i otisao da mi poprave auspuh. Otad sam se dao u istragu. Bio sam juce u Novaspeedu u Veterniku da mi covek proveri koja je mapa unutra i utvrdio je da je podesavano vreme trajanja boosta i jacina boosta u obe turbine. Danas idem da mi vrati stock mapu koju je uspeo da nabavi. neka i izgubim malo snage, bar cu znati da je do hardvera i gde da trazim problem. Ovako mi je uvek u glavi "a da nije mozda do softvera". ici cu na valjke kada prodje vanredno stanje, pa cemo videti sta je sta.
  17. 5 points
    Pretpostavljam da je i ovo bilo nebrojeno puta do sada, ali nije na odmet čuti ponovo...
  18. 4 points
    horvat

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Ajmo sad fanovi, davno nije bilo
  19. 4 points
    totti

    Covid-19 aka Korona virus

    E, jbš ga sad... znači svaki dan da perem jaknu npr. A čime da dezinfikujem dezinfekciono sredstvo koje diram rukama? I jel treba da operem i ključeve? [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  20. 4 points
    spaad

    Od Stila do Tipa

    Mi u subotu montirali letnji set na Bravo. Morao sam da idem kod vulkanizera da otpusti šrafove!!! Pukla 3 ključa. Što se tiče estetike mnogo lepše izgleda ovako, pogotovo uživo. Što se tiče udobnosti, mala je razlika u odnosu na 16" , ali ipak postoji. Hteo sam i kočione čeljusti da farbam u crveno, ali nije bilo vremena za sve, za jedan dan. Na Tipu su još uvek zimske, pa imamo obe opcije za korišćenje. Inače , ako nekog interesuje šoferka za Tipo u ovlašćenom servisu sa rukama i svim propratnim košta 50K dinara. Decembra smo imali nalet kamiona iz suprotnog smera i "tras". Pre dve nedelje mi isto tako u NS razbije isto na Bravu. Kao, "BOMBA" ! Uradio reparaciju za 2000 din. Maler!!! Tipo je na 30K , i kao prvog dana je sve, mada ima 70% km van grada. Smanjena je i potrošnja ulja. Evo i par slika.Pozdrav za sve! #OstaniKodKuće
  21. 4 points
    totti

    YouTube Music / Šta slušate dok vozite?

    Baš, baš rane '80 [emoji4]
  22. 4 points
    Woodoo

    Funny photos

  23. 3 points
    Woodoo

    Funny photos

  24. 3 points
    Woodoo

    Funny photos

  25. 3 points
    neshtry

    Funny photos

    [emoji4] Послато са 9003X помоћу Тапатока
  26. 3 points
  27. 3 points
    nidza

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Na ovom spisku mi se čini da jedino Sava ima smisla. Ne možeš da spustiš točak na 16" i uzmeš neku bolju gumu? Sigurno će vozilo bolje funkcionisati.
  28. 3 points
    francuz69

    Pneumatici...letnji, zimski, iskustva

    Od ovog sto si nabrojao, Sava odskace za 3 koplja. Sve ostalo svejedno
  29. 3 points
    Ivan

    Lancia Nuova Delta

    Davno sam postavio post o drugom konceptu, koji je posluzio kao osnova za Mk3 kakvu danas poznajemo. Ali verujem da ce vlasnicima Delte (a i ostalima koji vole price o konceptima, razvoju i nastanku modela) biti interesantna Lancia Delta Concept iz 2006. : Detaljno na ovom linku:
  30. 3 points
    Kako vreme odmice, a kada se pomene Lancia - sve vise ljudi ili ne zna o cemu se radi ili pomisli na nazalost jedini preostali gradski model (Ypsilon) koji se prodaje samo u Italiji. A evo jos jedne moje (pretpostavljam manje poznate) price, koja stoji iza istorije i imena ovog legendarnog italijanskog brenda... U pitanju je avangardno, zanimljivo i (opet nazalost) nikada realizovano vozilo, koje je kreirao italijanski dizajner Giangiacomo Barbero. Na stogodisnjicu brenda Lancia, a za dizajnersko takmicenje "Stile Italiano Giovani", 2006. godine. U pitanju je Lancia Delta Concept, za ciju je osnovu posluzila Alfa Romeo Brera, sa dodatim kliznim zadnjim vratima. Na osnovu jos jednog koncepta (koji sam ranije opisivao u temi o Delti), dve godine kasnije svetlost dana je ugledala konacna verzija Delte Mk3, kakvu danas poznajemo. Barbero je objasnio da je "Za stogodisnjicu Lancia brenda, njegov cilj bio da dizajnira automobil koji moze da izrazi svu prepoznatljivu eleganciju marke, kombinujuci je sa sportskim duhom koji je proslavio tu marku tokom 70-ih i 80-ih, kada je osvojio srca miliona navijaca sirom sveta". Dizajn Kao sto je i sam dizajner objasnio, "igranje" sa proporcijama i volumenom vozila imalo je za cilj kombinovanje elegancije i sportskog, da bi se kao krajnji cilj dobio dinamican spoj tih osobina. Bocna linija vozila se ostro i agresivno podizala, ulazeci u linije pozadinskog osvetljenja. Primetni su i izrazeni, misicavi lukovi prednjeg i zadnjeg tocka - po meni, jasna asocijacija na legendarnog visestrukog WRC sampiona, Deltu Integralku sa kraja 80-ih. Koncept je imao duzinu od 440 cm, tj. 12 cm manje od kasnije zvanicne verzije modela. I to je opet bilo dovoljno za duzinu u gornjem delu tadasnjeg Compact segmenta. Sirina je povecana na 182 cm, medjuosovinsko rastojanje smanjeno na 252 cm, kao i visina na samo 138 cm, sto je obezbedjivalo nisku i razvucenu siluetu: Kao sto se na osnovu dimenzija da zakljuciti, sve ovo je omogucilo pomeranje celokupne kabine unazad, ostavljajuci mesta za prilicno dugacku haubu i sto je jos bitnije pomerajuci motor i teziste vozila ka sredini. Pri tome ostavljajuci dovoljno mesta za 4 osobe unutra. Da bi se smanjili troskovi proizvodnje, automobil je potencijalno mogao da koristi platformu Alfa Romeo Brera, naravno uz odredjene izmene. Ispod je poredjenje dimenzija Brere i Delte Concept: Znacajna paznja je bila posvecena odabiru boja i materijala. Cilj je bio stvoriti uravnotezen kontrast između sofisticiranih boja karoserije i zavrsnog sloja od brusenog aluminijuma. Koji bi se koristio na krovu i spoljnim detaljima, kao što su obloge retrovizora, rucke vrata, prednji usis vazduha, cevke izduva... Sve to, uz koriscenje high-tech materijala poput karbona, na prednjim i zadnjim aplikacijama. Za unutrasnjost, identican kontrast je obezbedjen hladnim aluminijskim tonovima, u kombinaciji sa rucno sivenom kozom. Kao i izabranim toplim bojama i dodatnom svetloscu putem velikih staklenih povrsina. Petovratni koncept Vec ranije vidjenim pristupom u grupaciji, automobil je trebao da ostavlja utisak kupeovskog dizajna sa troja vrata, iako ih u stvari ima pet. Tj. da obezbedi kombinaciju atraktivnog dizajna i prakticnosti. To bi bilo obezbedjeno zadnjim vratima sa kliznim mehanizmom, koji je bio smesten unutar vrata. Na taj nacin, resenje kliznih vrata nije uticalo na dizajn vozila. Takodje, obezbedjivalo bi i dodatnu dozu prakticnosti, u svakodnevnim gradskim uslovima. Giangiacomo Barbero je za ovaj projekat razvio kompletan dizajn. Od preliminarnih konceptnih skica automobila, tj. eksterijera i enterijera, pa sve do stvaranja kompletnog 3D matematičkog modela sa "Alias StudioTools" softverom. Nazalost, cela prica je ostala samo na konceptu ovog avangardnog vozila... Tekst by Ivan, koristeci materijal sa: carbodydesign.com
  31. 3 points
    totti

    Covid-19 aka Korona virus

    Ovaj fazon [emoji3] https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10157167190955838&id=24802110837 Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  32. 3 points
    neshtry

    Funny photos

    [emoji2957] Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  33. 3 points
    Ivan

    Delta 1.75 turbo benzina

    E jbg sad, tako sa starijim covekom... Forum nikada nisam dozivljavao kao mesto za takmicenje, nego za druzenje i pomoc. Mene samo Totti moze da razume . Fancy eLearn si imao na "aftersales.fiat.com". Odlicna stvar je em sto je bio online, em su bili obuhvaceni svi modeli. Znaci da bistris bukvalno sta ti padne na pamet. Ali vec neko vreme postoji problem sa pristupom, javlja neki Null Reference, moguce i da je limitiran pristup. Jes' da mi je struka, ali me mrzelo da se bakcem sta je uzrok, posto imam ISO eLearn za Bravo, pa ga caskom sibnem na virtuelni drive i pokrenem. Slicicu iznad sam okacio ranije na forum. PS: U pravu je Horvat, cini mi se da se i za Deltu razlikovao glavni kocioni, pa proveri i to. Ako neces da to samo stoji montirano radi izgleda.
  34. 3 points
    monzaf1

    Fiat Coupe 2.0 20v T

    Mali update za coupea, slike neke Sredjivao se motorni prostor p.s ko ima cantru za vodi novu i silikonska plava creva nek javlja
  35. 3 points
  36. 3 points
    Quadrifoglio Verde

    Funny photos

    Slavio sam imendan i popilo se malo više (nego obično) pa nisam pažljivo pratio na času. Oprostite mi molim Vas na nepažnji!
  37. 3 points
    djomla

    Funny photos

    Sent from my 3310 using Tapatalk
  38. 3 points
    Woodoo

    Funny photos

  39. 3 points
    Woodoo

    Funny photos

    10-i dan
  40. 3 points
    Dale

    Funny photos

  41. 2 points
    yoxa

    Chip Tuning (čipovanje)

    Zavrseno vracanje fabricke mape, ponovno gasenje DPFa i EGRa. Ceh = 150 evra (3x50e)... jbg Povrh svega, bio je ugasen i DTC odnosno bilo kakva prijava greske se ne bi ni desila, jer racunar nije bio u stanju da prepozna gresku u radu. To je sada ponovo aktivno, tako da imam 100% softverski ispravan auto, a najbolje od svega je to sto nemam ni jednu gresku. Delta vise ne dimi, ili ako i dimi, ne dimi toliko katastrofalno da se primeti u retrovizoru. Ovo nisam stigao da proverim na parkingu u leru, jer sam dosao kuci u 16.55h i bilo je frka-panika da se popnem u stan, da ne zavrsim u 'apsu. Sutra javljam rezultat tog "testa". Sto se tice same voznje, Delta vise ne cupa kao ranije i ne potpisuje pomahnitalo u svakoj brzini, nego moram malo da je teram u obrtaje kako bi vukla jace, sto je valjda i normalno imaju u vidu to da ima malu turbinu za niske, a veliku za visoke obrtaje (zapravo malu+veliku za visoke, ali znate na sta mislim). Svakako ce mi trebati privikavanje posle godinu dana onakve voznje. Linearnija je isporuka snage i nema vise povlacenja sa 2000 obrtaja u svakoj brzini, nego moram malo i da saltam Takodje, izgubio sam onaj osecaj bacakanja prilikom ubrzavanja zbog torque-steeringa, pa je komplet iskustvo znacajno prijatnije nego ranije, plus zahteva i malo vise angazovanja od strane vozaca sto je svakako plus i "lajk" sa moje strane. Bonus je sto mi kvacilo vise ne klizi u cetvrtoj, ali da mu je zivot skracen to sigurno jeste. Sto se brzine tice, subjektivni osecaj je da je jednako brza kao i ranije, pa pretpostvljam da je KS i dalje tu(+/-), samo uz manje NM. Po ovom vremenu (sneg/susnezica/vlazni putevi) sam iz mesta do 100km/h na sat stigao za 9.5 sekundi sa sve ASRom i proklizavanjem/doziranjem gasa, pa racunam da je to manje-vise tih 7.9s fabricki propisanih u idealnim uslovima. Sve i da nije, nije neka steta (ne idem na trke i auto mi sluzi da ga vozim svaki dan); a objektivno stanje svakako necu znati dok je ne budem stavio na valjke sto ce da bude kasnije ove godine, kada se situacija stabilizuje. Svakako cu nastojati da vratim sve u stanje ispravnosti i sto je blize moguce tim 190ks, ako ih i vise nema. Iskreno, cimanje mi je ovo uskladjivanje odlazak kod majstora i policijskog casa, tako da cu malo da stanem sa daljim proverama privremeno sada kada sam resio ovaj veliki problem. U svakom slucaju, velika preporuka za Nikolu Alfirevića iz Veternika i NovaSpeed. P.S. Na temu za chip tuning i povecanje performansi, ja postujem downtuning. Ima nas raznih...
  42. 2 points
    Mijailović P.

    Funny photos

    Gile, vrati se u zimski san...[emoji23] tt
  43. 2 points
    Woodoo

    Funny photos

  44. 2 points
    Dale

    Samouslužne perionice - lokacije/iskustva

    Ode srecan u perionicu, ubaci zeton iz steka, kad ono... Iskljucili vodu da ne zaledi jer ne rade!
  45. 2 points
    Čuo sam da ljudi skladište brašno, toalet papir, lekove, ali prvi put vidim da se i žetoni skladište!
  46. 2 points
    Sava ili Lasa Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  47. 2 points
    totti

    Funny video / zanimljiv video

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  48. 2 points
    MS PK

    Covid-19 aka Korona virus

    To ti je zacarani krug Послато са SM-J330F помоћу Тапатока
  49. 2 points
    neshtry

    Funny photos

    [emoji849] Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  50. 2 points
    igor0511

    Chip Tuning (čipovanje)

    @yoxa Jasno A i pametna odluka. Dosta je i 190ks. I iskreno ne verujem da ces po ovim merenjima videti neku razliku u voznji.
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...