Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/07/19 in all areas

  1. 11 points
    8 noćenja, 9 dana i malo preko 2800km Cilj je bio Krf i Kajmakčalan a prešli smo Bosnu, CG, Albaniju, Grčku, Makedoniju, kao i jug i dunavsku magistralu naše lepe...
  2. 7 points
    Jim9

    Sa Stila preko Picassa do Tipa

    Pozdrav drugari, Prošlog oktobra sam se rastao sa Stilom posle devet godina sasvim korektnog druženja. Onda sam zbog pokretanja bračnog života prešao na C4 Grand Picasso. Nakon kratkog vremena provedenog sa Citroenom uz sasvim solidne utiske, zbog nepostojanja želje kod supruge da bar proba da ga vozi vratio sam se u stari tabor i pazario novog Tipa. Posle JTD-a, pa i HDI-a, teško je privići se na snagu 1.4 benzinca ali na kraju krajeva za moje potrebe koje podrazumevaju grad, jednom godišnje more i jednom godišnje planinu, najprikladnija varijanta. Auto je sa klot opremom uz tempomat i parking senzore. Generalno prvi put vozim nov auto a da nije službeni ili rent a car i osećaj je da ne filozofiram stvarno odličan. Mene je Fiat kupio Stilom, nadam se da će i Tipo zadržati taj utisak.
  3. 7 points
    Svi znamo ono osnovno iz istorije - povlačenje preko Albanije, golgota našeg naroda, život, Kraljevina i država na Krfu, Plava Grobnica, probijanje solunskog fronta pa Kajmakčalan i onda još 2god oslobađanja naših teritorija, ali... Srpsku kuću i počasni konzulat na Krfu (muzej) u glavnom, istoimenom gradu baš treba obići. Ostrvo Vido i Plavu Grobnicu takođe. Nije nam 'preko sveta' i ja bi to uvrstio u obaveznu ekskurziju srednjoškolaca... Kakve ku*ac Barselone, Rimovi, Bečovi i ostali predivni megalopolisi, to čovek može i sam da obiđe ako želi, a ovo je suština našeg postojanja kao naroda. Da se nismo prvo povukli - izbrisali bi nas sa mape sveta, a da se kasnije nismo krvavo borili da se vratimo, pogađate - izbrisali bi nas sa mape sveta. No, da ne tupim više, krenuli smo sa idejom da se vrhunski provozamo a da usput odamo počast našim precima. Tura se tako i zvala - "Stazom Brkatih Predaka"
  4. 6 points
    Woodoo

    Funny photos

  5. 5 points
    nidza

    Museo Storico Alfa Romeo

    https://s98.photobucket.com/user/n1dza/Alfa/Alfa%20Romeo%20Museum/story Moj story iz posete od pre par godina. Nadam se da photobucket može i dalje da prikaže čitav story. Skrolujte točkićem nadesno, na kompu, ne znam kako radi sa telefona.
  6. 5 points
    horvat

    Funny photos

    lol
  7. 5 points
    knezevic76

    Funny photos

    A sad.... Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka
  8. 4 points
    dach@

    Funny photos

  9. 3 points
    PremieRacing

    Opet japanac

    To je ona fama koja oduvek prati japance da su skupi za održavanje a u stvari samo nema rezervnih delova iz jeftine kopije lošeg kvaliteta.
  10. 3 points
    Komarci me izurnisali, ali nisam se predao - nova prednja maskica sa facelift-a je montirana! Usput sam skinuo okvire tablica i zalepio ih dvoslojno lepljivom trakom:) Takodje sam promenio i znak. Sa maskicom je dosao znak novog dizajna, a da bih uklopio sa autom, njega sam morao da "ogulim" i zalepim novi znak starog (zlatnog) dizajna. Vise mi se svidja novi, ali eto... za sada nek bude ovakav, pa cu mozda nekad u buducnosti da ih zanovim sve...
  11. 2 points
    totti

    BMW Serije 5 F10

    200 noću po snegu, danju po suvom je to još više.
  12. 2 points
    C530 ti je stariji menjac, koji vodi poreklo jos iz MultiJet Stila 1.9 (8v ili 16v). Tj. u varijanti peto ili sestobrzinca, deklarisan na 305 Njutna. I kao takav je krenuo i sa prvim verzijama 1.9 na novijem modelu, tj. Bravu, sve dok ti motori nisu bili izbaceni iz proizvodnje polovinom 2008. Imalo ih je i na pocetnim 1.6 MultiJet, menja ih sve FPT-ov C635 sa pomenutih 350 Njutna. Ako ne verujes na rec cici koji je u prici oko Fiat C2 platforme i svega na njoj skoro 15 godina , evo i fabricke dokumentacije: Pa mi javi u koju grupu upadas . U tabeli iznad, M32 je sa Fiatovom oznakom C544, cisto da znas (kao sto je i F40 sa oznakom C542). Btw, M32 je sestobrzinski GM menjac i pored ostalih ceste probleme u praksi je imao upravo sa lezajevima 6. brzine (lose projektovani, mali lezajevi i lose podmazivanje istih). Koju pretpostavljam da nemas .
  13. 2 points
    vagenovac

    BMW Serije 5 F10

    Imao sam priliku da provozam jednog sličnog pre par godina.
  14. 2 points
    marko.jovanovic

    BMW Serije 5 F10

    Štaaa???? Samo 100km/h? Danijel tu pegla najmanje 160km/h po kiši, po suvom naravno 200.
  15. 2 points
    Djuk85

    Fiat Multipla - da ili ne?

    http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/14251565/fiat-multipla Simpatična boja, zvao sam ga ima dobru priču...e sad jbg...
  16. 2 points
    Nećeš bolje videti sa LED svetlima na Puntu, bolje je da staviš ksenone ako je cilj da bolje, više vidiš po mraku. Pročitaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo.
  17. 2 points
    Moze i meni, al samo ako brise zivotne [emoji23][emoji23][emoji23]
  18. 1 point
    dach@

    F1: Kanada 2019

    2 trening
  19. 1 point
    neshaoct

    F1: Kanada 2019

    Cela sekunda...ali Fetel: Imamo još nekoliko trikova u rukavu Vozač Ferarija Sebastijan Fetel smatra da će trka za Veliku nagradu Kanade biti jedna od ključnih za ishod šampionata. Ove sezone već je na programu bilo šest trka, a Mercedes je ostvario šest pobeda. Ipak, Ferari još nije spreman da se preda, pa pred Veliku nagradu Kanade najavljuje bolji učinak. ''Naredna trka biće vrlo značajna za nas, pokušaćemo da se izborimo za vodeće pozicije i da maksimalno otežamo Mercedesu'', kazao je Fetel, koji je prošlog meseca u Monaku zauzeo drugu poziciju, što mu je i najbolji učinak ove sezone. ''Očigledno je da zaostajemo i da je razlika između Mercedesa i ostalih velika. Moramo već sada da je smanjimo, kasnije će biti sve teže.'' Nemac je prošle godine došao do pobede u Kanadi, pošto je trku počeo sa pol pozicije. ''Još možemo da izvedemo nekoliko trikova, ali je pitanje hoće li oni imati efekta. Međutim, neću samo da sedim ovde i pričam. Optimista sam, ostvarili smo dobre rezultate na ovoj stazi prošle godine. Ponavljam, još imamo nekoliko trikova u rukavu. Postoje neke ideje čija realizacija bi nam pomogla da napredujemo. Na kraju, jedini pokazatelj biće rezultat''. Trka na stazi ''Žil Vilnev'' na programu je u nedelju 9. juna uz prenos na Sport Klubu 1. preuzeto sa - Auto Blog
  20. 1 point
    Lada odlazi sa evropskog tržišta Pale su prve žrtve novih, veoma strogih ekoloških pravila Evropske unije - Ladaodlazi sa evropskog tržšita, piše nemački list ''Focus'' Bilo bi šteta da Evropljani ostanu bez ovog kultnog vozila koje se po statusu može meriti sa modelima Jeep Wrangler ili Mercedes G-Klasse, konstatuje autor članka. Međutim, Lada 4×4 (bivša Niva) može i da se modernizuje, dok se model Vesta bez problema može takmičiti za naklonost kupaca odgovarajuće kupovne moći. U aprilu je saopšteno da Lada napušta evropsko tržište, ali da kompanija ima ideju kako da obezbedi uspešnu budućnost u Evropi. Uvoznik Lada Deutschland je postigao dogovor da Lada 4×4 sa troja vrata ipak stiže na nemačko tržište u manjim serijama od najviše 1.000 primeraka. To je ove nedelje na FB-u potvrdio direktor distributerske kompanije Maks Šmit. Ranije je Ladin terenac sa pogonom na sva četiri točka bio poznat pod nazivom Niva. Automobile sklopljene do kraja maja 2019. godine uvoznici će podeliti među sobom. Kompanija Lada Deutschland će ubuduće modifikovati čuveno terensko vozilo koliko joj mogućnosti dozvoljavaju, tako da 2020. godine može ponuditi klijentima prilagođenu varijantu. To znači da će nemački uvoznik postati u neku ruku i proizvođač. Ako se ispoštuju ekološka pravila EU, cena će skočiti za 53% U tom slučaju bi model 4x4 zbog specijalnog načina proizvodnje izgubio svoje glavno preimućstvo, a to je niska cena. Sada ovaj model sa dodatnom zaštitom od korozije košta 11.990 evra, dok je cena tjunirane verzije Urban 13.290 evra. Pored toga, postoji još i dosta veća verzija sa petoro vrata, i ona je skuplja još za 1.500 evra. Sa novim ekološkim pravilima Evropske unije cena će naglo skočiti. Po Šmitovim rečima, model 4×4 će poskupeti za čitavih 6.400 evra. Sada je Lada 4×4 sertifikovana u skladu sa normama WLTP (Svetska harmonizovana procedura testiranja vozila) i troši 9.8 litara na 100 km, a emituje 226 grama ugljen-dioksida po kilometru. Mora li Lada da ode zbog Dacie? Cilj nove odluke EU je da se stimuliše kupovina elektromobila, koji nimalo ne zagađuju atmosferu, kao i hibridnih automobila čije su norme oslobađanja štetnih gasova na apsurdno niskom nivou. Ali i jedni i drugi se mogu koristiti samo za kraće vožnje. Insajderi u automobilskoj industriji pretpostavljaju da postoji i drugi uzrok odlaska Lade sa zapadnoevropskog tržišta. Naime, od januara 2017. godine Lada je deo grupe Renault, a modeli Vesta, XRAY i 4×4 su konkurencija automobilima firme Dacia, koja je takođe deo Renoovog koncerna. Oni takođe pokrivaju jeftiniji segment tržišta. Međutim, teško da će Dacia utešiti ljubitelje Lade. Terenac Duster sa osnovnom opremom košta 11.490 evro, ali pogon na sva četiri točka košta najmanje 15.600, s tim što su njegove terenske mogućnosti prilično skromne. Zbog toga se ljubiteljima Lade, ali i pragmatičnim kupcima, može posavetovati da se još jednom bolje upoznaju sa Ladinim asortimanom. Nije isključeno da na situaciju mogu uticati predstavnici ruskih političkih krugova, s obzirom da Lada 4×4 ima kultni status u kategoriji terenskih vozila, i da se on na neki način može uporediti sa statusom modela Jeep Wrangler ili Mercedes G-Klasse. Što se tiče sedana Vesta, on bez problema može biti konkurencija drugim modelima iz iste kategorije. Zato će biti velika šteta ako Rusi dobrovoljno pristanu da se njihov čuveni auto povuče sa tržišta. preuzeto sa - Auto Blog
  21. 1 point
    dach@

    F1: Kanada 2019

    1 trening
  22. 1 point
    Nas par sa foruma je povezivalo to, nikakva mudrolija... Ima stalan + znaci logicno negde sa akumulatora sa dodatkom jednog osiguraca Ima plus sa kontakta, nakacis ga na bilo koji plus koji je aktivan kad se da kontakt Ima masu odnosno -, mozes negde na sasiju sa snopom fabrickih minusa Imas dve zice koje vezujes na h sijalice koju zelis da aktiviras, kod mene su to maglenke, po jednu zicu na plus svake sijalice Imas jos jednu zicu koju vezujes na plus necega sto gasi "proku", ja sam to vezao na pozicije, znaci cim upalim poziciju ugasi se uredjaj.. I ima jos jedna zica koja ne mora da se vezuje a ona ide na prekidac pa opet na masu da bi rucno iskljucio uredjaj ako ne zelis da radi trenutno... I kod mene radi sa odlozenim gasenjem i kod jos dvojice drugara a kod Save toga nema a sve je vezano identicno, sta je u pitanju nemam pojma, cak i Proko pronalazac inace tvorac tog uredjaja kaze da njegov uredjaj ne funkcionise tako sa odlozenim gasenjem... Inace uredjaj je prava stvar ako imate automatska svetla, stavis na A rezim i nikada vise ne diras svetla.... Inace i kod mene je smesten kod kutije osiguraca kod akumulatora. Ugradnja je laka i ako imas semu vozila, tj znas koja zica se gde nalazi ugradnja se zavrsava za pola sata-sat.
  23. 1 point
    Eh da je samo to, nego sto se jaci motor tecnije i lepse vozi, pogotovo kada su sad ove vrucine pa klima radi punom parom. Sa slabijim motorom ako hoces iole normalno da krenes mora biti sa 2000-2500rpm inace se usere i padnu obrtaji na ler maltene, pa onda ili gasiranje iz mesta ili lagano lagano kretanje sa vaganjem kvacila. Tako kod slabijih auta ili vozis pun gas ili vozis na vrh gasa, nema izmedju
  24. 1 point
    Djuk85

    Fiat Stilo JTD

    Mislim da je na marei preko suvozačevog krova, tako je kod mene...meni je crevo otišlo negde...ali se ja nisam zezao sa tim, samo sam zapušio crevo. Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
  25. 1 point
    Samo da javim. Porucen Far Dimmer. 20 eur. Instalacija pola sata. Radi odlicno. Prigusi svetla.. sad koliko.... ali dobio sam jos funkciju Follow me home [emoji16]. Kad ugasim auto jos neko vreme farovi svetle... npr 15sekundi. U pocetku mi bilo cudno. Sad mi se svidja. Preporuke za Far dimmer.
  26. 1 point
    neshaoct

    F1: Kanada 2019

    Hamilton: U Kanadi će nam Ferari i Red Bul biti bliži Luis Hamilton je po ko zna koji put ove sezone pred trku u Formuli 1 upozorio da će dva glavna rivala u svetskom šampionatu Ferari i Red Bul biti ozbiljni pretendenti. Ipak na svakoj od šest dosadašnjih trka slavili su vozači Mercedesa. Hamilton i Valteri Botas su čak toliko dominantni da im se tek u Monte Karlu desilo da nisu završili na prve dve pozicije. U Monaku je Botas bio treći, a Hamilton prvi tako da je dvojac Mercedesa nastavio bar niz u kom su obojica bili na podijumu. Pred Veliku nagradu Kanade koja je na programu 9. juna Britanac Luis Hamilton veruje da će Ferari i Red Bul odgovoriti. ''Ovaj vikend će biti jači nego oni u prošlosti na ovoj stazi. Postoje dugački pravci, a znamo da će Ferari i Red Bul biti jaki ovog vikenda. Uzbuđen sam zbog te bitke. Ne bih rekao da sam nervozniji zbog ovog vikenda, u Monaku su se približili jer to rade najbolji timovi. Generalno su razlike među nama mnogo manje. Timovi imaju odlične bolide i kako sezona protiče biće bolji. Ovde nema mnogo krivina, ima brzih pravaca, a Honda je dobila dosta brzine sa novim motorom i zato će Red Bul biti mnogo jači. Ferari generalno ima najbrži bolid na pravcu cele godine, ali smo uspeli da ih nadmudrimo u krivinama. Nadam se da će biti gusta borba'', kazao je višestruki svetski šampion Luis Hamilton. Na velikoj nagradi Kanade će Mercedes prvi put imati nadograđenu verziju ovogodišnjeg motora. ''Uvek je sjajno da imaš novi motor, to je nešto novo i sveže. Na ovoj stazi je bitna snaga i odličan je tajming za novi motor. Prethodnih godina smo ovde takođe donosili novi agregat. Biće nekih unapređenja'', poručio je aktuelni šampion Formule 1. Šta kažu prognoze, kakvo nas vreme očekuje u nedelju? Ove nedelje grad Montreal i staza ''Žil Vilnev'' biće domaćini sedme po redu trke šampionata Formule jedan, a dan pred početak treninga saopštena je i zvanična vremenska prognoza, pa sada imamo uvid u to kakva nas trka potencijalno očekuje, i gde bi moglo da bude ''problema''. U petak, sedmog juna na programu su dva slobodna treninga, za koje postoji verovatnoća da će proteći uz kišu. Naime, kako je preneo zvanični sajt Formule jedan, šansa za padavine je čak 83 procenta, uz temperaturu od 21 stepen. Dan kasnije, iako će biti oblačno, treći slobodni trening ne bi trebalo da bude ''mokar'', kao ni zvanične kvalifikacije, iako će biti oblaka, a prognozirana temperatura je 24 stepena. Ni dan kasnije, kada vozači budu čekali na zeleno svetlo za početak trke, neće biti iznenađenja. Očekivano vreme je 24 stepena, bez kiše, pa nam sve govori da će i ovog vikenda izostati bilo kakav faktor iznenađenja koji bi Ferari, Red Bul i ostale ekipe mogle da iskoriste i po prvi put od početka sezone nadmaše Mercedes. preuzeto sa - Auto Blog
  27. 1 point
    darkman14

    Fiat Stilo JTD

    Cek, nije valjda da ide preko neba crevo za prskalicu? Koliko mi je poznato i logicno, crevo ide ka vozacu, pa ulazi u kabinu i ide pored vozacevih vrata dole ispod plastike ka gepeku. Na zadnjem stubu (C) se penje gore ka petim vratima i ulazi u vrata tamo gde i svi kablovi ulaze.
  28. 1 point
    vagenovac

    BMW Serije 5 F10

    Jer život je jedan, a BMW je 2.0
  29. 1 point
    Pozdrav, malo sam pretraživao, što net, što ovaj forum, ali ne naleteh na sličan problem, pa vas molim za savet šta mi je činiti. Konkretan problem možete da vidite na linku https://gofile.io/?c=fybSWr Dakle, kad okrećem ključ tokom gašenja dođe do ovog "kratkog spoja", ali često se desi i u toku vožnje, kada prebacujem sa kratkog na dugo svetlo, da dođe do kratkotrajnog prekida struje (svetla na momenat žmirnu, lampice se pogase, kazaljke padnu)... Jel se sretao neko sa ovim problemom? Hvala i pozdrav Goran Loznica
  30. 1 point
    neshtry

    Sa Stila preko Picassa do Tipa

    Meni danas godišnjica braka [emoji23]
  31. 1 point
    Djuk85

    Sa Stila preko Picassa do Tipa

  32. 1 point
    Jim9

    Sa Stila preko Picassa do Tipa

    Priznajem sve
  33. 1 point
    Ja sam imao M32 u Bravu 1.6mjet, cuo se malo lezaj u 6 brzini, tako je vozen kod mene oko 40000 i eno covek ga i dalje vozi bez da je ista pipao, cak je i kvacilo fabricko sa zamajcem sada na 240000... Sent from my SM-N950F using Tapatalk
  34. 1 point
    Ako vec vise volis ePer (koji je u poredjenju sa eLearn samo najobicniji katalog), ne treba ti ni VIN da vidis, imas detalje za svaku verziju. Isto ono sto sam ti i rekao, verzija C530 na 1.9 8v (i na koje jos ide). Imas cak i tacan datum kada je menjac totalno izbacen iz upotrebe: Takodje prica iz prethodnih postova u ePer, verzije sa M32 (C544): A sve sam ti to lepo rekao jos pre par postova, u nekoliko reci :
  35. 1 point
    MiloshShomy

    Fiat Stilo JTD

    Znam da moze odozgo, ali je mnogo lakse bez branika a branik se skida jos lakse, i meni je to cudno, imam i klip ali ne znam gde da ga izbacim, ok bi bilo recimo da prska vodu, mozda zapuseno crevo pa voda ide gde moze, na drugu stranu, ali opet to ne bi trebalo da se desava. Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
  36. 1 point
    Ovo treba da ide u putopise.
  37. 1 point
    PremieRacing

    BMW Serije 5 F10

    Baš tako... Nešto strašno
  38. 1 point
    Svaka čast, ekstra
  39. 1 point
    Sjajno! Svaka cast!
  40. 1 point
    PremieRacing

    BMW Serije 5 F10

    HUD i trkački brisač, to je sve što ja vidim A kad smo kod obrtaja i brzine, vidi ovo:
  41. 1 point
    horvat

    Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce

    Aha, ove vec prepoznajem sa netcarshow Ali onu belu nisam prepoznao Da, prica o Giulietti je fantasticna stvarno, ima i mali tekst : https://autorepublika.com/2019/04/04/alfa-romeo-giulietta-ikona-cije-ime-i-dalje-zivi/
  42. 1 point
    neshaoct

    F1: Kalendar trka

    Dve trke otpadaju sa kalendara za 2020. godinu Chase Carey kazao je da ćemo i naredne godine imati 21. trku. Od naredne sezone u kalendaru Formule 1 polako se priključuju VN Vijatnama i VN Holandije, što znači da za dve ovogodišnje trke neće biti prostora. Zbog toga u problemu se nalaze organizatori u Španiji, Velikoj Britaniji, Nemačkoj i Meksiku, što znači da najbrži cirkus naredne godine neće posetiti neke dve od ovih lokacija. ''Mislimo da trebamo da uvedemo nove lokalitete u naš kalendar, ali ne želimo to stalno da radimo'', kazao je Carey. ''Ponosni smo na to što imamo dobru vezu sa svim promoterima i cilj nam je da ostavrimo dugorošnu saradnju. Što se tiče broja trka, biće potrebno još neko vreme pre nego što još više obogatimo kalendar. Imaćemo dve nove trke naredne godine ali broj trka se neće povećavati.'' Autor: Nikola Nedeljković preuzeto sa - pole-position.rs
  43. 1 point
    neshaoct

    F1: Ferrari

    Fetel odbacio tvrdnje: Ne odustajem od trkanja! Glasine kruže da je Sebastijan Fetel blizu povlačenja iz Formule jedan. A sam Fetel kaže: ''Ne planiram da prestanem da se trkam!'' Četvrotostruki šampion sveta prošao je kroz seriju loših rezultata u poslednje dve sezone i sve je izvesnije da u Ferariju neće uspeti da osvoji titulu, dobrim delom zahvaljujući greškama tima, ali i svojim lošim odlukama. Razumljivo, frustracije su velike, pa su usledili naslovi o povlačenju, pre svih Džoa Savarda, iako ima ugovor do kraja 2020. No, Fetel to odbacuje. ''Ne planiram da prestajem'', kategoričan je Fetel u izjavi za Auto Bild Motorsport. ''Formula jedan mi je još uvek zabavna, i još imam šta da uradim u Ferariju. Pokušaćemo da uradimo nešto da preokrenemo sezonu u Kanadi.'' preuzeto sa - Auto Blog
  44. 1 point
    Ticma

    Opet japanac

    Da ne kazu da se japanci ne kvare uopste danss narucena nova solja amortizera u Delti, 10k i nesto rsd pa kada stigne za nekih 10 dana zamena kod njih oko 6000rsd, ocekivao sam da bude vise ali ok. Usput sam izvukao i kompletnu servisnu istoriju i poklapa se sa svim sa onime sto mi je usmeno receno. Kazu to sto smo farbali je bilo minimalno zagrebano posto nista od delova nije ni menjano, samo farbanje i lakiranje... Sent from my SM-N950F using Tapatalk
  45. 1 point
    Ivan

    25. Zvanično FLCS Okupljanje & roštilj

    Mozes slobodno i uz nase Fiate:
  46. 1 point
    vagenovac

    BMW Serije 5 F10

    Vraćene letnje i na e60
  47. 1 point
    integralac

    Savrseni par

    moze jedna trojka
  48. 1 point
    totti

    Savrseni par

    [emoji173] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  49. 1 point
    Milutinac

    Strahote iz oglasa

    Mali recnik auto oglasa u Srbiji: "Auto je u dobrom stanju za svoje godine" = Auto je rbina jadna ali cu na svaku manu reci "sta ocekujes od auta starog xy godina, idi u salon pa kupi nov" "Cena po dogovoru" = Sramota me i da napisem koliko trazim "Sitna limarijska ulaganja" = Rubova nema, pod je kao kod Freda Kremenka "Motor i menjac odlicni" = Limarija je katastrofa "Klima radi samo treba da se napuni" = Kompresor je crkao pre 10 godina "U poslednjih 2 meseca ulozeno preko 500 evra u auto" = Srgao sam gomilu para u ovo djubre i opet ne valja pa se sad resavam bede "Unikat" = Toliko sam ga usrao tuningsmajlingom da se vise ni ne prepoznaje koji je auto "Jedini u Srbiji" = Jedini u mom selu "Radjen po narudzbini" = Model proizveden u 5 miliona primeraka, ali sam ja video samo ovog da ima dodatnu pregradu izmedju sedista "Cist benzin" = Nemam para da ugradim plin pa je voznja duplo skuplja "Oltajmer" = Rbina koja je nekim cudom prezivela 40 godina bola i patnje, ali sam video da je u Njemacku isti takav u stanju 1 5000 evra, pa ja zato trazim 10000 ,,
  50. 1 point
    radomir.g

    Chip Tuning (čipovanje)

    Radili su Novaspeed Grande Abartha pre nekih godinu dana.. 155->179ks tako nesto bese. Svakako mislim da nema neke prevelike brige za turbo, naravno ako se sve odradi kako valja. Dejan Safe je drugu radio Grande T Jeta 120 -> 142ks i eno radi vec 30000km bez ikakvih problema. Mislim da mu boost gauge pokazuje 1-1.1bar max sto je za fabricki IHI VL 37 skroz podnosljivo. Proveri koji je turbo kod tebe, ali svakako mislim da i ovaj losiji VL 37 trpi do 1.3 bara. VL 36 ide na Brava 150 i Abarta 155, sa njim moze da se ocekuje do 180ks. https://turbocentras.com/turbo-vehicle-engine/T-Jet Radili su i Bobo Sport iz Smedereva T jeta ovde jednom decku na forumu.. javice se i on sa utiscima, sigurno prati temu. Mada naravno ako imas kesa sa Revom nema greske
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...