Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/07/18 in all areas

  1. 2 points
    Markobgd

    Pomoć pri kupovini Lancia Lybra

    9. propašće na celom autu u roku od godinu do dve max.
  2. 2 points
    vagenovac

    Alfa 159 ti 2.4 Q4

    Makar te nece razne budale smarati, zamena za sanduke za zivinu, belgijska cokolada, kartonska ambalaza, osb ploce I ostalo Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
  3. 2 points
    vagenovac

    Strahote iz oglasa

    Beogradske rupe su najgore logicno, a nJemacke rupe su najbolje, one lece bol u donjim viljuskama Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
  4. 2 points
    @cika_kole Ugradnja aftermarket 2DIN uredjaja je izdvojena u posebnu temu u "Uradi sam" podforumu.
  5. 1 point
    neshaoct

    Filmovi, serije...

    Dobio i par Oskara pre neki dan, dobar film svakako: - Three Billboards Outside Ebbing, Missouri https://yts.am/movie/three-billboards-outside-ebbing-missouri-2017 http://www.imdb.com/title/tt5027774/
  6. 1 point
    Ne znam dali ces verovati ali taj auto otkad je usao u mojhe dvoriste nije nijednom opran,upaljen je 3-4 puta za svo vreme i jedino sam joj skinuo motor ler gasa jer su mu otisli gumeni nosaci i to je sve sto sam pipnuo na autu a kamoli da sam je slikao. Nikad nigde nije oglasena ali vec rekoh da sam je uzeo za projekat jer iz tog motora moze poprilicno da se izvuce uz odredjene promene. Ali vremena nemam jer evo doslo mi je sad tri auta i ja moram da ih usisam i operem i kacim oglase a stize jos.
  7. 1 point
    Markobgd

    Pomoć pri kupovini Lancia Lybra

    Ma Lybra je super auto ali nažalost vreme je gazi. Ja je posedujem od 2009 i kako je dobro služila mene tako sada služi matorog ali je na umoru. Oljuštila se kao mlad krompir cela (krov jedini nije pošto je ofarban jer je prvi propao) Limarija popušta na pragovima odozdo, enterijer i sve ostalo pokazuje uticaj zuba vremena. Realno tad a i sad za te novce auto koji mnogo pruža. Lancia je od tih 2000itih sa modelima na nožu, il' ti se sviđa baš il' ti je odvratna. Ja ih obožavam....
  8. 1 point
    Lufti

    Pomoć pri kupovini Lancia Lybra

    Posle poslednja dva posta, siguran sam da ce kolega odustati od kupovine predmetnog automobila...
  9. 1 point
    Ja sam takođe razmišljao da ubacim konzolu sa pikslom na mesto čaša i CD chargerom ali sam odustao. Jednostavno izgubi se onaj prostor koji ima kod stare konzole a pritom i za limenku, flašicu uvek znače ona dva mesta. Ventilacije ne diraj, fabričke mnogo lepše stoje, samo ofarbaš one krugove u crno i da bude top. Nekako mi sa alfinim izduvima nije to to, kao kad volan od 147 stave na Punta.
  10. 1 point
    ipalic

    Koje kočione pločice, diskove?

    Najpovoljniji sa cenom je Lav auto i to značajno jeftiniji, što me je iznenadilo. @totti hvala na informaciji, nisam znao; na sajtu Glafera jedino navode Slajer iz Novog Sada. Ako ih imaju, mada ne verujem, prvi izbor je Galfer. Zovem sutra
  11. 1 point
    Markobgd

    Pomoć pri kupovini Lancia Lybra

    Možeš samo da odložiš Lybru u garažu da je ne gledaš a lak ode pa ode
  12. 1 point
    radomir.g

    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio

    Ja ih imam kao Tigar UHP. Podnose Miseluk skroz lepo.. sve i na silu kad ga teram da priklize jednostavno nece pa nece. Kontam da je ok dok je nova, sad za kasnije cemo videti.
  13. 1 point
    Goran Zemun

    Fiat servis ''Goran''

    Bicu u servisu u 7:30.
  14. 1 point
    Martin

    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio

    Javi utiske. A i auto nije loš.
  15. 1 point
    dellas

    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio

    Prelepo A bas me zanima kako ce se pokazati UHP
  16. 1 point
    danas sam promenio gornju konzolu + dugmice (samo plastiku) , sivu iscupao (zadnja slika) a ubacio sve crno (lepse mi je ipak sve black). morao sam kablove sa dzekom za upaljac da produzim dobrih 8 cm jer je ovde upaljac dole nize na ovoj crnoj a kablove u fabrici ostavili knap za onu drugu konzolu . rupu ne znam cime da popunim , imam sanzer ali imam i mikolink + navi cita sve zivo a cd-a .......... . e sad se razmisljam kako ubaciti ventilacuju od alfe 147 (zato je rupa na voz. strani sada na slikama) , dal zaseci malo tablu sa strane pa da ide sve original sto bi bilo idealno (ali ako se nesto zajebe pri secenju nema nazad i bice ruzno) ili rasturiti ventilaciju od alfe 147 i ubaciti samo veliki krug pa nemati funkciju otvaranje - zatvaranje iste .......... . bice ovo duga noc u razmisljanju. vufer , opruge i zadnja klupa kozna od alfe 147 cekaju svoj red. malo je blatnjav od napred (dole) i unutra (patosnice) jer smo bili u selu za nesto , pa nismo stigli da se operemo ............. .
  17. 1 point
    GiDrA

    Fiat 500X

    U pitanju je Lounge paket opreme. Sto se tice tvrdoce , zadnja klupa mi se cini kao malo tvrdja. Prednja sedista su ok, kao i bocna potpora. Moj prethodni auto je bio Punto, tako da mi je u svakom slucaju upgrade u svakom pogledu. Pozdrav
  18. 1 point
    vagenovac

    Alfa 159 ti 2.4 Q4

    Nudili su mi I sampionsko leglo nekih francuskih kucica, sa papirima sve Jos je najbolje kada uzmu da objasnjavaju koliko to zapravo vredi I da je maltene bolje od kesha Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
  19. 1 point
    marko.jovanovic

    Strahote iz oglasa

    Ma da, auto mi je otišao u minus onda
  20. 1 point
    DraganUS

    Strahote iz oglasa

    Svaka manje vise veca rupa dodas 5000k km na auto. Hahahhaha Sent from my SM-J710F using Tapatalk
  21. 1 point
    Kada sam ja kupovao Astru, bila je izlozena na optimisticnih 9000e. Oduzeta zbog neplacenog lizinga. Tj vracena posto je firma odustala od daljeg poslovanja. Odem da pogledam i pitam za cenu, kazu 7000e i dalje ne mrda. Tako je i bilo. Ista situacija je bila i za Stila. Oglasen na 4000e i preko telefona mi je receno da je cena 3400e i da se dalje ne razgovara o njoj. Pri prodaji Stila sam isto pokusao i sa prvim " pokusajem kupca" nije dobro proslo. Kazem mu da, zarad ustede vremena jer prodajem nekom sa foruma, kakvog-takvog poznanstva i sta vec odmah kazem najnizu cenu za koju bih prodao auto - 2500e. Covek predlaze da dovezem kola kod njegovog majstora i dam mu auto za 2200e ako je sve ok?! Sto znaci da ako nije ode cena jos dole. Tako da sam se samo zahvalio na pozivu. Sto se zamena tice pokusao sam u nekom trenutku dosade sa kolima i sa tim, ali ponude su bile smesne. Sto je najgore ja sam bio potpuno spreman da izgubim solidnu sumu zbog zamene jer nisam prodavac, kola menjam na 5-6 godina i ne menja mi mnogo taj gubitak, a sa druge strane predstavlja sigurnost jer je pitanje koliko mi treba da prodam kola, moze da me zakaci jos jedna registracija, kvar,.. Elem, odem da pogledam 159 koju je evidentno zakacio grad, volan izujedan, tabla prepolovljena i to savrseno tako da se vidi da je secena iz nekog razloga, pola prekidaca nedostaje i prodavac za sve sto ja vidim kaze "To se sredi za 20e". Krene da pogleda mog Stila, otvara vrata i kaze "Vidi boljeg Stila od tvog cenimo 1200e". Rekao sam mu da ne mora ni da se muci da ulazi u kola
  22. 1 point
    Zamisli dolazi tvoj pera peric negde i gleda odlican mlad auto sa pravom servisnom za 15k, pokusava da spusti 1500e, jer 10%, nesha reko moze Epilog 3 prodavac nezadovljan jer ga zajebava, a potencijalni kupac nezadovoljan jer nije kupio odlican auto Ali je svakako prica previse kompleksna da se provuce kroz par slucajeva, naravno prodavci imaju problem nelojalne konkurencije. To sto je neko uvezao krsa ili pokusava da zaradi 4000e na takvom autu pa ima fore da spusta po 2000e i da nije fiksna cena. Mislim ja sam uvek za da se pokusa spustiti sto vise, logicno, ali svaki slucaj je poseban, svaki auto takodje, neki vredi, neki ne, takodje i prodavci su razliciti. Evo ovaj bmw 525dstoji na oglasima vec 2 godine, nije fiksno, ali nije spustio ni centa na oglasu, mozda bi ga dao i za 5000e umesto 6599e. https://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/10445123/bmw-525-dautomatnavi Takodje nije poenta u samoj cifri sto ti nesho potenciras, nego gde je taj auto u odnosu na svoju konkurenciju sa cenom i stanjem, da li je konkurencija od tog naseg auta od 15k u proseku 14k ili 16k, da li je oprema ispod ili iznad proseka, Evo ova 147 takodje stoji na oglasima skoro 2 godine, nije fiksno, nije spustena ni centa, 2490e, ali je krs nevidjeni, ovaj bi sigurno spustio 10%, mozda i 20%, ali ja ne znam ko moze za ovog uzivo da izvadi i 2000e, zamajac kaput, motor cudno radi, enterijer skasan https://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/11299216/alfa-romeo-147 Da rezimiram, treba kupac uvek da obara cenu koliko moze, ali je sve od slucaja do slucaja, niti su auta niti su prodavci isti, prodavac sa druge strane pokusava da zaradi sto vise, nebitno jel zaradjuje 5000e ili 500e na autu od 15k, nece poklanjati, da ne zvacemo vise poznate stvari ako neko moze da uradi skrinsot ovih oglasa, ja ne mogu sa racunara, a kad udjem na mobilni da editujem i ubacim sliku izbrise mi post.
  23. 1 point
    Ti nisi ni trazio vozacki auto, vec neki auto koji ide ozbiljno, ima ili moze da ima cca 200ks i to je to, ako ti se sloze kockice zasto da ne lancia delta, uzmi kasko neki za cukanja sa ucescem i vozi
  24. 1 point
    Evo me opet, kockice se nekako slažu, i nešto sam se opasno naložio na Lancia Deltu. Srce kaže 1.9 mjet twin turbo + remap, razum kaže 1.4 tjet od 150ks. Najcrnje je što u oglasima ima više 1.9 mjet twin turbo nego 1.4 tjet od 150ks. Da se razumemo, malo sam se raspitao, i izabrao sam ta 2 agregata iz više razloga: - dobro su se pokazali, nemaju problema kao 2.0MJET. - ne treba objašnjavati zašto 1.9 mjet tt, pa zato što je jak, i nema turbo rupu. - 1.6mjet neću iz principa, nekako mi je gay, briga me za potrošnju i registraciju. - 1.4tjet 150ks je sa indirektnim ubrizgavanjem, može i plin na kraju krajeva, mada mi to baš i ne ide, al ajde... Pročitao sam bukvalno sve o delti na forumu, a i šire. Jedan poslovni partner firme u kojoj radim ima deltu 1.9mjet tt, pre toga je imao deltu 2.0mjet, kaže da je 2.0 teška bulja naspram 1.9tt, a po njemu i troši više (aj da mu verujem, ipak je u godinama). Znam da delta nije neki baš vozački auto, u suštini najskuplji stilo :D, al me i zabole. Ima stila, ne sviđa se svakome, ima dobre motore, za menjač na 1.4 tjet nisam siguran kakav je, dok sam našao da je menjač na 1.9tt i na 2.0mjet identičan, i da ne pravi probleme. 1.9tt sabija kako ide (za moje pojmove). Jedino što me brine je šta raditi u slučaju havarije, pretpostavljam da za limariju i optiku boli glava od cena. Jbg, iz iskustva sam naučio da nije uvek drugi kriv, eto prošle godine sam zabo banderu sa Ideom, sreća pa sam prošao samo sa 660€.
  25. 1 point
    Ovo je sve sto sam ja nasao
  26. 1 point
    dekirs

    Opel Astra J 2.0 165ks

    Samo polako, imam ja tvoj broj
  27. 1 point
    skile86

    Opel Astra J 2.0 165ks

    Kakav si Pera lozac. Znas kako meni malo treba da se primim na nesto. Dobro da me nisi ovako lozio za Djulijetu.
  28. 1 point
    Veličina marže bilo kog trgovca za bilo koju robu koju prodaje, ne utiče na popust koji se može dati na istu tu robu od strane istog tog trgovca (a da trgovac i dalje bude u ozbiljnom plusu naravno)? Što se onda ne kaže kolika je zarada na tržištu polovnjaka u SRB na autu od 15k evra oglašene cene...kad ona ionako ne utiče. Šta onda utiče? Položaj Sunca? Visina trave u južnoj Kini...šta? Nijednog sekunda ideja nije bila da kupac treba da odredi zaradu prodavcu, tj. to što pišeš ''dosta ti je ovoliko ili onoliko''. Tema je počela potpuno naivno (pogledati prvi post), gde je čovek rekao koliko para ima, i pitao do koje cene da gleda Grande 1.3 MJet. To je sve. Moj odgovor mu je bio da slobodno može da gleda automobile do 10-tak % procenata veće oglašene cene nego što može na kraju platiti. Da on vidi iz tog odgovora koliko se otprilike može cenkati za neki auto koji mu se dopadne. Dobro je što su na PA u međuvremenu izašli sa stavkom ''snižena cena'', da konačno ljudi lakše ''prelome'' u svojim glavama da nemaju razloga večito se cenkati u istih 200 evra...i kada kupuju auto od 2.000 evra, i kada kupuju neki auto od 15k evra. - Zamisli da je neki Pera Perić došao na plac dan pre nego je spuštena cena na nekom autu od svih ovih primera gore sa teme na kojoj smo. Eto, došao Pera kod nekog drugog Totija. Taj Pera veruje tebi da se nema tu šta mnogo spuštati na autu od 15k evra, i da to samo onaj Neša lupeta. I tako Pera, još plus u strahu od batina (jer izgleda propagiraš da prodavci treba da biju kada se pomene cenkanje veće od 200 evra jer u prošlom postu nije prvi put da tako nešto pominješ)...kupi auto od 15k evra sa skinutih 300-400-500 evra, i ode kući zadovoljan. A, taj neki drugi prodavac, taj neki drugi Toti se misli, dok gleda kako Pera odlazi ''sva sreća pa mi naiđe ovaj, inače bi sutra spustio na tom autu 1.000 evra, i ta cena mi opet ne bi bila fiksna''. Epilog 1 - prodavac je extra zadovljan, a kupac samo misli da je zadovoljan. - A, zamisli da je isti taj Pera Perić došao na isti taj plac dan pre nego je spuštena cena na nekom autu od svih onih primera gore sa teme na kojoj smo... Ali, sada taj Pera veruje da se još kako ima cenkati na autu od 15k evra. I tako Pera kupi auto od 15k evra sa skinutih 1.000-1.200 evra, i ode kući zadovoljan. Taj neki drugi prodavac, taj neki drugi Toti se misli, dok gleda kako Pera odlazi ''dobro je što mi naiđe ovaj, ionako bi sutra stavio sniženu cenu za tih istih 1.000-1.200 evra, samo mi ni ta cena ne bi bila fiksna.'' Epilog 2 - prodavac je zadovoljan (ali ne više extra zadovoljan), a kupac mnogo više zadovoljan nego u prvom primeru. Jasno mi je da ti želiš Epilog 1. To je tvoj lični interes kao prodavca automobila na nečijem placu. Valjda je i tebi jasno zašto je opšti interes ipak Epilog 2. EDIT: Ova tema treba da pomogne da bude više slučajeva sa epilogom broj 2. Koliko će ih biti zavisi od niza faktora. Kao što sam i ranije pisao, nema garancije da će uvek moći 10%, ali treba ljudi da znaju da nema potrebe da u glavi uvek imaju istih 200 evra cenkanja i kada kupuju auto od 2k evra, i kada kupuju od 15k evra.
  29. 1 point
    dach@

    Fiat 500X

    Cestitke na autu da dugo sluzi,ne znam koliko su cene servisa u ovlascenim za 500 x nakon isteka garancije ali za 500 l su smesne oko 6 soma za obican 1.4 u ak kole za taj turbo su sigurno vece neverujem puno ,cisto sumnjam da su ovi drugi servisi bili u prilici da rade taj 500x nekazem da nebi znali da ti odrade servis jer taj motor se vrti dugo u fiatu ali sutra ces ga prodati ili menjati staro za novo pa nije isto kad imas komletnu dokumentaciju ovlascenog servisa ili ne
  30. 1 point
    neshaoct

    Fiat 500X

    @GiDrA Nemam taj motor, ali video sam da si napisao u drugoj temi na Forumu da ti troši po gradu i preko 11 litara. Mišljenja sam da je to ipak previše...jedino mi je to moguće ako si vozio sve po par kilometara sa motorom koji nije ni počeo da se greje..i da su ti sve vožnje takve bile al' to mi je nekako nemoguće.
  31. 1 point
    PremieRacing

    Opel Insignia 2.0 160 COSMO-ELITE

    Ja to ne sporim, i ja mislim, pogotovo kad treba da platim, a gore sam rekao da su cene koje je zrnke platio skroz u proseku za tu uslugu i za te delove. Kupio polovan auto od cca.10heur i dao još 500 za SVE što je trebalo i što nije trebalo da mu auto bude max ispravan i proveren. Ispravno postupio.
  32. 1 point
    A ovo sam nasao vezano za Deltu i Bose: PDF uputstvo: Connettori InstantNav+Bose+Blue&Me
  33. 1 point
    totti

    Strahote iz oglasa

    Pa 'de Totija nađe... [emoji54] Sent from my SM-G930F using Tapatalk
  34. 1 point
    bokija

    Ulysse 2.0 JTD

    Brisaci za ovaj auto su nesto sto je jako tesko naci...Imaju na sebi integrisanu prskalicu i spojler...A ako ih i nadjem,cena ce biti verovatno....Zato odlucih da zamenim samo gumice.Posle bezuspesne potrage za gumicama sasvim slucajno naletim na momka koji se bavi upravo tim.Za 150 rsd po gumici resio sam problem brzo i lako.Ako se neko nadje u slicnoj muci mozda mu ovo pomogne...
  35. 1 point
    darkman14

    Strahote iz oglasa

    To je za one što vole da se kaže da voze mercedesa 5000ccm i 300KS a sipaju plina za 1000 dinara. Kad dođe na red neki servis ili zamena guma bude može to još jbg četiri gume da budu pismene ~800 eura. E da, obavezan dodatak potkovica na prednjoj masci. Jbg +3 KS
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...