Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/09/18 in all areas

  1. 5 points
    djomla

    Funny photos

    [emoji593][emoji285] Sent from my 3310
  2. 3 points
    Angell

    Zatamnjena stakla

    Ja ne znam kako nemas V, meni na slici izbode oci xD
  3. 3 points
    Meni je potpuno opravdan takav Fiatov pristup za neki model (cena-dizajn-kvalitet), vidi se da daje rezultate u vidu cifara prodaje koje sam kacio pre neki dan (oko 123 000 komada u Evropi). I gde je Tipo na 8. mestu u klasi, sto je s obzirom na prodaju u tom segmentu u zadnjih 15-ak godina sjajan rezultat za Fiat. Ali sam istovremeno i licno (sto naravno nista ne znaci, ali imam pravo na svoje misljenje) razocaran da je Fiat u tako bitnoj klasi ostao samo na tom pristupu. Skoda ima Rapid ali i Octaviu, Citroen C-Elysee ali i C4, Peugeot 301 ali i 308 itd. - i svi su uglavnom nebo i zemlja vec na prvi pogled... A razlika izmedju Tipa Sedan (koji je i zamisljen kao jeftiniji model) i Tipa HB je generalno (ne mislim na gepek) u par stvari koje smo nabrojali i koje i nisu nesto krucijalne. Tako da mi zajednicko ime Tipo pije vodu. Totalno mi je bio cudan i inicijalni pristup - da se vodeci model kompanije u C klasi , koji treba da se bori sa zestokom konkurencijom u Evropi, kasnije razvija iz nizbudzetnog sedana, uz sve sto to nosi. Da prave namerno neki otklon izmedju svojih brandova, ni to mi bas nesto ne igra (Giulietta je sa 30 000 komada vec zrela za zamenu, a naslednika jos uvek nema, Delta drop dead). Sta hocu da kazem - Skoda je npr. u 2017. prodala upravo taj jeftini Rapid u 66 500 primeraka (12. mesto), a Octaviu u 227 000 komada. Nisam ljubitelj, ali recimo cela Vag grupacija u pomenutih top 10 ima 3 svoja modela (dva na prve 2 pozicije - Golf, Octavia, Leon) sa oko 855 000 prodatih vozila u Evropi. Plus svi ostali u Top 10 su zajedno na oko 1 925 000, sto pokazuje koliki je kapacitet prodaje "napucanijih" automobila u C segmentu (ne mislim na premium compact) koji uprkos navali SUV itekako drzi prodaju i minimalno varira. Fiat se ovim modelom svesno pozicionirao iznad Rapida, 301 i C-Elysee, ali isto tako u svakom smislu ispod dugogodisnjih ozbiljnih igraca u C klasi (Golf, Octavia, Astra, Focus, 308, Megane, itd...). Iz tog razloga mi, kao ljubitelju Zabara i njihove filozofije vozila i dizajna, smeta sto se po raznoraznim casopisima i netu (slazem se, delom i orkestrirano) cesto tvrdi da je Fiat sa Tipom u rangu sa prvo pomenutom grupom ili da pokusava da takvim pristupom kopira uspeh Dacie u Evropi...
  4. 3 points
    Ti si ako se dobro secam imao svoju priliku da modujes, uredjujes, pises, sklanjas, organizujes. Nisi je iskoristio, tako da...ono...
  5. 3 points
    Dezurni

    Nuova Delta 2.0 mjet 165hp Platinum

    Ovde ne vredi postavljati tehnička pitanja. Onaj odmah prebaci/splituje i izgubi se trag toj temi i to pitanje padne u zaborav. Ova tema je najbolja za predstavljanje automobila (pogorovo ako si bludni sin kao @Milutin-NS) ili da se pohvališ novim telefonom ili da pitaš u kom becirku u Beču je najbolji doner ili ___________ (u prazno polje dodajte sami).....
  6. 2 points
    Lancia Appia Coupe Pinin Farina Italijanski automobili - a posebno Lancia automobili, oduvek su se isticali njihovom tehničkom preciznošću i elegancijom. Njihovom uspehu zaslužni su italijanski karoseristi, a naročito Battista "Pinin" Farina iz Torina. Poslovni saradnik i lični prijatelj Vincenza Lancie, Pinin Farina stvorio je neke od najpoznatijih automobila te marke, uključujući Appia Coupe. Izgrađena oko kompaktnog V4 motora, dizajna koji je bio omiljen proizvođaču automobila iz Torina, Lancia Appia je bazirana na svojoj velikoj sestri pod nazivom Aurelia, odakle je nasledila svoj stil i elegantan profil. Pored proizvodnje tri serije Appie u desetogodišnjem periodu od 1953. do 1963. godine, od 1956. godine Lancia je pripremila brojne šasije za italijanske karoseriste, kako bi oni izrađivali verzije sa posebnim karoserijama, od kupea i kabrioleta do luksuznih limuzina i "Giardinetta" (malih karavana). Specijalna šasija namenjena za karoseriste opremljena je pojačanom verzijom motora od 1100 ccm koja je razvijala 53 konjskih snaga na 4800 obrtaja u minuti, spojena sa četvorobrzinskim menjačem. Kao i Appie koje su se masovno proizvodile, imale su nezavisno prednje oslanjanje, jaču suspenziju zadnje osovine i četiri doboš kočnice. Neki od ovih automobila bili su uključeni u katalog prodaje Lancia modela i plasirani preko svoje mreže prodavaca: Zagato je proizvodio lagane i aerodinamične kupe verzije sa tipično sportski orijentisanim osobinama, Viotti je stvorio "Giardinette" - male karavane, Vignale prostranu 2-vratnu "Lusso" (luksuznu) limuzinu i kabriolet, dok je Pinin Farina razvio elegantan 2+2 kupe. Iako je masovno proizveden model Appia limuzine bio jasno modelovan po osnovi vrhunski elegantne Aurelie, kupe Pinin Farine inspirisan je Flaminia modelom, vodećim modelom Lancie. Prednji deo koji karakteriše dugačka, dinamična hauba i krila koja se završavaju u okruglim farovima, podsećao je na linije Flaminia modela, dok je zadnja strana bila prepoznatljiva zbog klasično američkih peraja, što je zajednička karakteristika automobila proizvedenih tokom tog perioda. Originalni enterijer odlikuje i velika zastakljena površina. Krov je bio podržan od strane prepoznatljivih stubova u obliku slova V sa širokim hromiranim lajsnama, koji su nalik na tvrdi krov nekog kabrioleta. Elegantan i luksuzan enterijer je takođe posedovao i zadnju klupu sa dva sedišta za povremenu upotrebu. Više elegantan nego sportski, Appia Coupe Pinin Farina bio je prihvaćen od strane jet seta i ženskih vozača posebno. Glumica Silva Koscina pojavila se za volanom Appia kupea u komedijskom filmu "Il Vigile" iz 1960. godine Luigi Zampe, u kome je takođe glumio Alberto Sordi. Automobil je očigledno pripadao glumici, koja je tvrdila da je njena Appia Pinin Farina bila jedini automobil koji je mogla da vozi. FCA Heritage izlaže retki primerak iz 1959. godine na Sajmu automobila ''Retromobile'' u Parizu.
  7. 2 points
    Probao sam taj volan i nikako nije kriminalan.Estetki su definitivno trebali da odrade središnji deo volana drugačije. Ni meni se to baš ne dopada. Sam obruč volana je odličan. Auto kupujem već dugo. Gledao sam Rapid , 301, i30, Elantru , 308, Mazdu 3, što novo ,što polovno. Znači 13000E + - 500. Rapid i 301 ne mogu da se porede sa Tipom HB u LOUNGE verziji . Kad stavite sva tri na jedno mesto i uporedite , vidite , kraj! Hyundai je 1500 E skuplji. Kraj! Polovne 308 izvozane ili havarisane za te pere. Gledao sam 3 Mazde 3 i skoro kupio, ali kad sam video koliko košta mali servis, bez servisa kočnica odmah sam odustao. Porediti Fiat Tipo sa Golfom 7 je isto besmisleno po ceni, a i po izgledu. Jedino ako volite nešto što se nemenja? Kad stigne i kad ja stignem, slikaću i opisati auto amaterski. Ja za ovaj novac nisam našao noviji i bolji automobil. Opet je sve stvar šta ko voli i šta mu se dopada.
  8. 2 points
    Misliš kad ga vraćam na auto pošto sam ga jutros skinuo
  9. 2 points
    Nikoga ja ne trollujem, vec iznosim subjektivno vidjenje automobila. I to cenim kod ostalih pa makar bili potpuno u krivu. Bolje je napisati eto meni se svidja mnogo vise Tipo od A6 jer sam stavio lakse decija kolica u gepek nego preneti neki test sto mogu i sam da nadjem. Pogotovu ako je taj test sponzorinsan od strane proizvodjaca. Takodje, forum smatram odlicnim jer nije "sektaski", vec se svaki automobil i motor cene, barem kod vecine forumasa Ima Tipo svoje mesto koje je meni prilicno jasno gde je. I smatram da je odlican za te pare i ubija svoju konkurenciju, C-Elysse, 301 i Rapid. Ali pricate kako je u rangu Leona, Golfa, Astre K i ostale "jace" C-klasa druzine je smesno, a i sama cena vozila to govori. Nazalost, sa vozilima je vrlo cesto bas ono "koliko para, toliko muzike". Tako i ovde. Zna se gde je mesto svakom od nabrojanih vozila. Znam da cu kao odogovor na ovo dobiti Q4 test, ali to, nazalost nece promeniti moje misljenje (delimicno sto je casopis i na italijanskom tako da svakako necu razumeti isti ) A za tu cuvenu polukrutu koja se pominje u svakom drugom postu: Koliko ja znam ima sasvim dobro ponasanje u krivinama i losu udobnost sto meni ni najmanje ne smeta. Da mi smeta ne bih vozio fabricki spusten auto na 18" felnama. Kome ne smeta, neka ne hvali. Meni se svidja i zbog toga iznosim svoje misljenje.
  10. 2 points
    Ukoliko mogu, dodao bih i modifikaciju znaka na ovu temu. Pisao sam o tome ovde u svojoj temi. Pa rekoh da postavim i ovde, mozda ce koristiti --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ovaj znak mi je bio nikakav, bled, koja je to uopste boja??? Pa sam resio da ga malo modifikujem, isto planiram i za prednji deo, samo cu pored toga jos nesto da probam da odradim, o tom potom. Cekam plasti dip Srafciger, zenin veliki fen da se sve to malo zagreje, i vrlo lako se odlepi Bordo oko slova se sredi, i ostane ovako lepo providno, od dole sam zastitio sejlotejpom, kako sprej ne bi dospeo i sa druge strane Crni sprej i voila I kada se vrati na mesto (koristiti neki dobar (3M) dvostrani selotejp/traku) Gotov proizvod izgleda ovako A na kolima ovako...
  11. 2 points
    djomla

    Funny photos

    [emoji62] Sent from my 3310
  12. 1 point
    Zadnji znak koji ujedno služi i za otvaranje gepeka može (najčešće) da se raspadne zbog kondenza ili da jednostavno prestane da radi. Ali, brzo se može zameniti i automobil mnogo lepše izgleda sa novijim znakom. Šta vam je potrebno: 1: Novi zadnji znak 2: Ključ 10 cevasti ili gedora sa nastavkom 3: Imbus 5mm 4: Vlažne i suve krpe 5: Strpljenje Prvo, otvorite gepek. Zatim uklonite crni plastični poklopac koji pokriva vrata gepeka iznutra. Ovo se radi pomoću imbusa, šrafovi se nalaze do ivice. Kada odvrnete šrafove, polako i vrlo pažljivo povucite plastiku ka sebi dok ne iskoče sve žabice. Kada skinete plastični poklopac videćete deo iza znaka gde se nalazi još šrafova i pronađite žicu koja dolazi iz prekidača. Pratite ovo do prvog konektora, verovatno umotanog u sunđer. Isključite konektor. Tamo gde se znak drži za gepek vrata videćete dva šrafa. Uklonite ove šrafove pomoću cevastog ključa 10 ili gedore sa nastavkom. Sačuvajte te šrafove nakon što ih izvadite. Povucite stari znak sa gepek vrata, za to će možda trebati malo više snage. Primetićete da ima dosta prljavštine na mestu gde se nalazio stari znak pa očistite vlažnom krpom, ako treba možete i sa nekim sredstvom za čišćenje. Izvadite novi prekidač iz kutije i pre nego što ga spojite sa konektorom testirajte da li radi. Ako je automobil otključan dok to činite, čućete aktivaciju i znate da prekidač radi. Montaža je ista kao i uklanjanje. Kada se prekidač testira, skinite sa konektora, stavite znak na mesto i ponovo spojite žice. Zatim vratite šrafove i zavrnite ključem. Nakon ugradnje, pokrenite test tako što ćete ga zatvoriti i otvoriti. Ako je sve u redu, vratite crni plastični poklopac. Ovde vam treba malo strpljenja. Pre nego što pokušate da ga namestite, uverite se da su sve žabice na mestu gde se nalaze rupe. Ako je sve leglo kako treba, plastika će čvrsto stajati na mestu. Ponovo namestite šrafove, zategnite ih imbusom 5mm, dok zavrćete šrafove dobro pritisnite plastiku da bi lepo uhvatilo i to je to.
  13. 1 point
    MS PK

    Lancia Kappa 2.0 20v Turbo

    To se kaze "Bog te gleda a djavo ti neda"
  14. 1 point
    bojke

    Lancia Kappa 2.0 20v Turbo

    Ja jos mislim da ti nije kasno. Da vidis sta je tork.
  15. 1 point
    Uradio sam kako je receno veliko hvala Vama momci, ali doslo je do problema sledeceg.. posto je termostat zamenjen, auto je lepo radio i krenuo da dize temperaturu cim je dostigao radnu temperaturu kazaljka je pocela da divlja, vratila se na dno pa na sredinu i tako opada i raste svake sekunde.. da li je u pitanju davac temperature?
  16. 1 point
    Rekord koji još uvek nije oboren Fiat Campagnola je postigla jedan od najupečatljivijih rekorda u automobilskom svetu posle 2. Sv. rata. Prešla je Afriku od juga do severa u 11 dana, 4 sata, 54 minuta i 45 sekundi. Geografske mape tog vremena su rekle da je to bila udaljenost od 14.193 km, ali je kilometar sat u Campagnoli izbrojao 15.256 pređenih kilometara. 1950. godine Italijanska vojska je raspisala poziv kompanijama da joj naprave novo multifunkcionalno vozilo u stilu Jeep-a Willys koje su američke trupe koristile i po celoj Evropi tokom i neposredno posle rata. Alfa Romeo i Fiat su učestvovali tako što je svaka fabrika napravila svoj prototip vozila sa imenom ''A.R. 51'' (ime je dala italijanska vojska, u originalu ''Autoveicolo da Ricognizione modello 1951''). Vojska je izabrala Fiatovo vozilo koje je dizajnirao Dante Giacosa zbog toga što je bilo lakše i jeftinije održavanje. Već 1951. godine počinje masovna proizvodnja modela koji ipak nije bio namenjen samo za vojsku. Ustvari, komercijalno ime Campagnola sadrži u sebi reč ''campagna'' (zemlja), a namerno je izabrano tako jer su u Fiatu smatrali da imaju vozilo idealno za italijanske farmere. Klasična konstrukcija, upotreba čelika, sve prosto i jednostavno, osim za to vreme inovativnog prednjeg nezavisnog vešanja. Motor od 1.9 litara radne zampremine je davao 53KS pri 3.700 obrtaja, menjač sa 4 stepena prenosa i pogonom uglavnom pozadi jer je pogon na svim točkovima (tj. i napred) bio moguć samo pri malim brzinama. Te iste 1951. godine, Fiat iz marketiniških razloga odlučuje da pokuša da obori rekord u vožnji od Cape Town-a u Južnoj Africi do Alžira na severu Afrike za najkraće moguće vreme. Vozač je bio Paolo Butti, veoma iskusan sa drugih afričkih relija u prethodnom periodu, podršku za volanom mu je davao Fiatov test vozač Domenico Racca koji je poznavao Fiat Campagnola do najsitnijih detalja imajući u vidu da je aktivno učestvovao u razvoju prototipa za italijansku vojsku. Zajedno sa njima krenula je i Paolova supruga i kamerman Aldo Pennelli. U to vreme bila je to istinska epska avantura imajući u vidu vremenske uslove pod kojima su vozili, razne rizike koje su morali proći po Africi i potpunu izolaciju tokom najteže deonice ukupne rute. Za ovaj poduhvat izabrali su Fiat Campagnola sa produženim međuosovinskim rastojanjem, čvrstim krovom, dodatnim svetlima, dodatnim rezervoarima za benzin, raznom dodatnom opremom i alatima uključujući naravno i nešto osnovnih rezervnih delova... Na vratima auta je bilo napisano na italijanskom i francuskom ''Alžir - Cape Town i nazad''. Čitava knjiga ne bi bila dovoljna da opiše šta se sve dešavalo tokom tih 11 dana, od katastrofalnih uslova do vremenskih neprilika koje od plitkog potoka naprave reku, koju je nemoguće preći, u roku od par minuta. Kao da svi ti problemi nisu bili dovoljno teški za savladati, u to vreme u mnogim delovima Afrike je noćna vožnja bila zabranjena (tako je delimično i danas), što je nesumnjivo bila dodatna prepreka kako bi se ruta prešla za što manje ukupnog vremena. Čak i sneg koji je dočekao Fiat Campagnola u planinskim Atlas vencima Alžira nije mogao d aje zaustavi. Tamo su je dočekali zvanični merači vremena iz Francuskog Automobilskog Kluba zajedno sa dosta okupljenog sveta. Putovanje je trajalo pomenutih 11 dana 4 sata 54 minuta i 45 sekundi - do danas neoboren rekord. FCA Heritage ima originalnu Campagnola sa ovog puta u svojoj kolekciji putem koje pokazuje čvrstoću i kvalitet automobila sposobnog da prevali takav put sa vremenskim rekordom koji do danas nije niko oborio, čime je ovaj Fiat ispisao deo automobilske istorije zauvek.
  17. 1 point
    Koska

    Lancia Kappa 2.0 20v Turbo

    Svaka čast, je&em sve ove izvikane majstore koji preko pola godine ne mogu da mi naprave auto da ide a motor nov. Svojim rukama i za nula dinara. Drago mi je, kad središ estetiku biće jedna od najboljih Kappa na ovim prostorima. Sad možeš da preskočiš skoro sve što sretneš na našim putevima
  18. 1 point
    Majstor_Paja

    Lancia Kappa 2.0 20v Turbo

    Danas ustanovljen kvar na regulatoru pritiska goriva, zamenjen, auto hoće da se otkine kako ide Problem sa lošim paljenjem i lošim radom sređen..E sad da pritegnem trapove i to bi bilo to što se mehanike tiče Kvar je koštao : 0 din Jebiga, sve je to za otpad, šta ćeš mu
  19. 1 point
    vagenovac

    Fiat Bravo 2.0 MultiJet Sport

    Meni je i pumpa za vodu bila FGP, to je valjda (fiat gm powertrain) na 159 i 147, roleri i spaneri mislim da su bili ina, a kais conti.
  20. 1 point
    Mišo165

    Fiat Bravo 2.0 MultiJet Sport

    Delovi stigli. Remen set cena na kraju 73 €, gumice Elring 36 €. Majstor kaže sutra idu radovi, bijo juče praznik pa mu šef nije dao raditi u firmi . Tako da sutra pomažem i ja . U vezi gledanja iz blizu Skf-a remena i Contija primetijo sam veliku razliku kao da je Skf napravit nekako siromašnije, deluje kao da bi mu i vek trajanja rada mogao pripisati od tvorničkog intervala menjanja glavnog servisa na 130 hiljada km, najmanje 60 hiljada dole, makar moje neko preciznije zapažanje na oko, tako da sad razumem ono tumačenje na forumu oko dužine intervala velikog servisa(kao kad gledamo npr. gume Nexen i Continental razlika se vidi odmah). Kad sam gledao Conti remen deluje čisto drugačije kvaliteta robe, jako kvalitetno. Vidi se odmah da Conti izrađuje gume kvalitetno. Skf izgleda po sastavu kao da se ona guma u zrncima nekako rasipava po bregama.
  21. 1 point
    Ako viri toliko uradi ovako kao sto je dezurni rekao ili probaj sa 2 matice pa odvij Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока
  22. 1 point
    francuz69

    Funny photos

  23. 1 point
    Ako šraf viri iz glave ili ako je makar ravan sa glavom, stavi se matica preko tog šrafa i onda se to sve zavari. Toplota otpusti slomljen šraf i onda možeš da ga odvrneš. Taj postupak uglavno pomogne. Ako ne pomogne, onda jbg, mora da se razbušuje.
  24. 1 point
    ja sam prosli put isto sipao do vrha...slucajno... ali sada sam manje sipao, videcemo Mozda je malo rano, ali poceo sam sa sredjivanjem i ulepsavanjem s obzirom da sam na suvozacevim vratima imao " narandzinu koru" i na zadnjem blatobranu je bio kao malo chuknut pa je neko farbao onim lakom za nokte i bio je ulubljen sam rub blatobrana, ...takvog sam ga kupio, i tada mi smetalo ali nije mi bilo od kljucnog znacaja Tako da sam se odlucio da ofarbam ta 2 segmenta, a ostatak auta ispoliram i navucem keramicku zastitu evo i par slicica: E, da i ono sto su mi tamnili stopove sa folijom 2X i oba puta je bilo mehurica od vazduha....to vise nisam mogao da gledam, tako da ce se i to sada tonirati i uraditi kako treba, nadam se evo kako je bilo : I farbanje istih delova : zatim je usledilo poliranje : i tamnjenje stopova : sutra cu slati slike gotovog auta sa navucenom keramickom zastitom
  25. 1 point
    Protest povucen!
  26. 1 point
    Čisto da ne protestvuješ. [emoji39][emoji6] Sent from my 3310
  27. 1 point
    To je slično kao kad su vlasnici starih Jugića kačili baštenska creva da vise sa auta
  28. 1 point
    Hahah koji si ti meni kralj
  29. 1 point
    Da, osjećaj na volanu. Neki tvrdi da dolazi sada verzija Sport. Valjda će to popraviti. Modul u 500X/Renegadeu nije isti. Već taj na Tipu bi pomogao. U pravilu skuplji modeli znaju imati i drugačije opruge, amortizere. Bez da smo došli do multilinka. I već tu se u dinamici vožnje neke stvari drugačije odvijaju. Konkretno za Tipa bi manja odstojanje od tla, ili kako vi kažete klirens, jako puno pomoglo. Platforma od Tipa čak ima krutost tako da nije u njoj problem, nija ona ta koja ograničava da se na njoj napravi nešto bolje. Samo je isto činjenica da većina kupaca i ne traži ništa bolje. Kao što sam možda rekao. Što se tiče brzine na stazi za neke obične modele tu je za neke iznenađujuće uvijek u vrhu Opel. Bilom da je riječ o Astri ili Insigniji. Doduše Astra iako ima polukrutu straga se može dobiti sa Wattsovim sponama. Insignia ima 4 spone multilink, 5 ako je AWD. Koliko znam VAG-ov MQB je sa 3 i pol spone ako ima multilink. BMW kod FWD modela je kao Giulietta na 2 i pol spone. Novi Jaguar E-Pace sa starom FWD Ford platformom 4 i pol spone kao i njihovi RWD modeli. Ovo samo dajem primjer da ni svaki multilink nije jednak. Dobar dio njih nije napredniji od onoga što su još nudile 156 i 147, odnosno sada 500X, Renegade i Compass, sa stražnjim McPhersonom. U tom slučaju je prednost jednostavnog multilinka što zauzima vertikalno daleko manje mjesta.
  30. 1 point
    Kao što sam rekao. Tipo HB u svakoj izvedbi ima sva 4 diska. Nekim proizvođačima su takve stvari ovisno o tržištu. Nije čudo kada Golf za neko tamo tržište straga ima doboš. Ili kada negdje i dosta jači Golf od od 1.2 ili 1.0 TSI završi sa stražnjom polukrutom. Inače upravljanje MQB platforme u rizičnim situacijama je jako nezavidno. Otvorio sam temu za to pa vlasnici MQB vozila nisu ništa komentirali. Valjda im je to ispod časti. Vole subjektivni dojam. A ima i testova gdje se mjere vremena krugova. Opet tu MQB sa polukrutom iznimno loš. Pa onda netko kaže da se dobro vozi, a Tipo ne. Sve je to isti klinac. Uostalom čak se i Golf u većini prodaje sa polukrutom straga, a to su samo 1.6 TDI, 1.0 TSI i 1.2 TSI modeli u Europi. Sada zamislite kakav je udio tih modela kod Octavie ili Leona gdje i 1.4 odnosno 1.5 TSI idu sa polukrutom kao i 2.0 TDI modeli sa 150 KS. Normalno da mi nije drago kada netko to predstavlja kao vozački automobil. Uostalom može to i biti vozački automobil no u tom slučaj radi tipa ovjesa komfor mora biti izrazito narušen.
  31. 1 point
    Ma to samo potvrdjuje moje misljenje, da je Tipo napravljen da se nosi sa jeftinijim limuzinama Rapid, C-elysse, P301 I tu je mnogo bolja kupovina, odnosno da u HB varijanti krene otpocetka, da se bije sa jeftinijim automobilima, Koreancima recimo i tu mislim da je bolja kupovina. Nadam se da ce po receptu tih istih Koreanaca sa auta na metar da u narednim godinama dodaje ponesto I vrati se gde je nekad bilo mesto Tipa, Stila I Brava! Sa druge strane mislim da isto onoliko koliko je limuzina bolja u odnosu na ova tri modela, losija je od, recimo Octavie, odnosno HB nema sta da trazi pored Golfa, Astre ... ALi I cena je takva, gde se zavrsava lounge cenovno, jos uvek ne pocinju modeli iz vrha klase. Ono sto mi takodje smeta je nikakva ponuda motorizacije kod nas, naprimer, ako posmatramo da redizajnirani 500L 1.4 u lounge opremi ima istu cenu kao Tipo 1.4 lounge, mislim da bi Tipo bio zanimljiv sa 1.4 tjet motorom, jer bi kostao oko 14500e!
  32. 1 point
    Uputstvo je za zamenu prekidača, kada ne radi @Milutin-NS Super, koristiće i to nekome sigurno
  33. 1 point
    Nema standarda vec cista ciganija, recimo oktavija nema nezavisno ogibljenje vec gredu nazad ako nema 150ks, golf I najslabiji ima. Zato npr kod nekog proizvodjaca doplata za jaci motor bude nerazumno velika na prvu loptu, a vuce bolje ogibljenje, kocnice, motor sta vec.
  34. 1 point
    Jel ovo menjano samo zbog znaka ili nije radio ceo prekidac? Ako je samo zbog znaka postojao je mnogo jednostavniji nacin, bez skidanja poklopca ;-) U svakom slucaju odlicno odradjeno!
  35. 1 point
    Korisnije bi bilo da se napiše kvalitetan post (odgovor).
  36. 1 point
    Da, Tipo sedan je pravljen da bude jeftina porodična limuzina, da daje više od konkurencije u poređenju uloženo/dobijeno. Da su ga nazvali npr. Marea niko se ne bi zbunjivao jer bi tako jasnije istakli razliku između limuzine sa jedne strane, i HB/karavana sa druge. Kao što Peugeot svoju jeftinu limuzinu u C segmentu ne zove ''308 sedan'', nego Peugeot 301, kao što Škoda ima Rapid, kao što Citroen nema ''C4 sedan'', nego C-Elysee, tako bi bilo dobro da je i Fiat koristio poseban naziv za svog rivala Peugeotu 301 ili Rapidu, ili C-Elysee. Onda se ljudi ne bi toliko zbunjivali zašto je jeftiniji od HB/karavana, ili zašto nema sve od opreme što HB/karavan imaju kao standard, itd.
  37. 1 point
    srkibess

    Kodovi za originalne audio uređaje

    Probaj 2614
  38. 1 point
    2016. u avgustu je bio znak... Parkiram tu pored, izadjemo gospoja, deca I ja da uberemo par stapova za eventualne puzece domacine, kad se iza nas zaustavi dzip deutche tablica. Izadje mlada mama sa cerkom, gleda, gleda, pa nam rece nesto u fazonu sto smo tu stali, kad moze jos pravo, ja joj pokazem znak, ona ce ma to nema veze, udje u dzip I ode... Jedan cika rendzer, uz gajbu ladnog piva I blokce sa kaznama bi resio sve probleme! Mada I lepse uredjen parking bi dobro dosao! Evo par slika puta I okolisa stene
  39. 1 point
    Trofeo

    P: Alfa Romeo 147 2.0 twin spark tng

    Kolega moje misljenje je da ces vise dobiti u delovima da prodas.Felne,plin,enterijer,itd... Steta,auto bas izgleda perverzija...Mislim da bi ti se isplatilo da das za 600 glava sa nekim celicarama. Tesko da ce neko uzeti da ga uradi i vozi "regulare" previse ulaganja... Gledam alfu i prosto me zao koliko lepo izgleda.
  40. 1 point
    Majstor_Paja

    Lancia Kappa 2.0 20v Turbo

    Bravo Najbolje si objasnio ono što sam hteo da kažem. Najviše bih voleo kad bi Kappa bila regularni auto koji svi znaju da poprave, da ima delova na trafici itd. Dok nisam uzeo Kappu, do Niša sam vozio Golf 4 koji je moj kum kupio u jako jako dobrom stanju. Vozio sam ga danima od Aleksinca do Niša kad mi je trebalo. O tom sivilu pričamo. On je bio kod mene, seo je u Kappu, probao, vozio i takvo oduševljenje se kod njega videlo pogotovo kad je potopio papučicu za gas. Nema šta dalje da pričamo o tome, razumemo se potpuno. Valjda smo ta sorta vozača koju čine svega 10% vozača na planeti.
  41. 1 point
    MS PK

    Fiat Punto 1.8 HGT

    Znaci Nesa=Gsp Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока
  42. 1 point
    neshaoct

    Zatamnjena stakla

    Uradi sam uputstvo - Skidanje folije sa stakla: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/76004-uradi-sam-skidanje-folije-sa-stakla/
  43. 1 point
    penzionerski... Toyota Auris 1.6 132ks... 2017, prva reg u januaru 2018. test vozilo, mogu ga preuzeti u aprilu, od toga zavisi i km. Trenutno ih ima celih 20! uz lep popust i poklone...
  44. 1 point
    bojke

    Coupe 20 VT Plus

  45. -1 points
    Kao cicak ste, ne moz' vas se covek otarasiti. Pitanje je bilo ima li koga u Jabuci da pogleda auto a ne rasprava o tome i spamovanje teme.
  46. -3 points
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...