Jump to content
FAS Goran

Mišo165

Members
  • Content Count

    184
  • Joined

  • Last visited

About Mišo165

  • Rank
    Regolari

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. i ja sam takav da ako imam auto koji volim, počnem ulagati u njega i tako je bilo i kod tog Brava ali me je prebrzo prevario, inače bi uzeo i drugi motor ali mi se nikako nije više isplatilo i morali smo se ubrzo rastati, išao je stvarno dobro ali malo me razočaralo jer mu sat previše laže i čini ti se da ideš brzo ali zaista ne ideš , jedino auto do sad kojem sat nije lagao ni 1 kmh jest mercedes, to je činjenica,. mjereno i gps-om a i ovako, tamo misliš kako i ne ideš brzo po satu ali gledaš kako sve pretičeš . Druga stvar kod brava jest plastika usisnog kolektora kojom protiče i voda za hlađenje egr-a kolko se ne varam, e tamo ako ta plastika pukne ode direktno u motor, to se je isto dešavalo, glupo su to napravili. Treća stvar oni kanali usisa za zrak stvarno su uski i još stavili klapne unutra, mogli su to iz aluminija i malo šire uraditi, 4. stvar zračni filter jako glupo je izveden, ako se cijev imalo pocepa tamo gde ide ukoso pod blatobranom desno spreda, kišnica direkt ode u zračni filter i onda zna se šta ode u turbinu (i to se dešavalo) u glavnom ima tu još dosta gluposti, da ne nabrajam dalje, nos auta ide dosta preko prve polosovine i zbog one težine spreda auto u okukama previše sili vani,......mislio sam da je neko sportsko auto ali daj beži bre sa tim
  2. ajde ti prvo kaži koliko su me izašli troškovi po tvojoj oceni, pa ču ja kazati za koliko sam ga prodao nakon 1god.4mes. ? na jednom sam sajmu slušao kako jim govori predstavnik o tom pravcu ali znam da jim je politika kontra, jer ipak sebi moraju da osiguraju i šta če oni jesti sutra
  3. druže pa dobro si ti ustanovijo da valja japanac al samo benzinac, pa zašto misliš da mnoge automobilske firme ozbiljno študiraju da uopšte ukinu proizvodnju dizelskih svojih modela, jer em što nije ekološki, em koliki problemi na kraju sve ono što si ušparao platiš skupo na kraju, tj. (turbine, dpf, injektori, teže održavanje, problemi zimi, drndanje, buka, viibracije, tresenje), pa vidite samo kolike su vam cene nafte sad, beži narood u njemačku kaže ne može se više raditi na polju skupa nafta
  4. pa šta da hvalim fiata i italijanska vozila, poznajem čoveka vlasnika koji ima prodaju novih fiata i servis, čovek ne može da prehvali kako ga posao krenuo, to jest kakve kvarove ima fiat i kako se dobro zarađuje na njim, šta dalje da ti pričam, sretan on, sretna firma, sretni radnici, kuca da tako ostane....... druže jesi li ga iskockao da imalo liči na Sporta več, švercar/ muljara/prevarant ti ga je prodao, predlažem da i dalje gajiš dobru veru u onoliko km kao što je bilo prvi dan na satu kad si ga ugledao na placu a inače ti želim sve najbolje sa njim koliko si uložijo u njega, nemoj da ga prodajleš još makar 5 godina ako je sad tako doteran i sređen, mogao si za te pare da voziš znaš kakav avijon i treba se držati jednog pravila za one koji kupujete auto za sebe, bolje dati i 500 € više za onaj auto koji cenom odstupa od svoje konkurencije, jer nije on džaba skuplji, a sve ono koje jest umešano u onu sredinu ova cena ovi km, ili onaj koji je malo jeftiniji od njegovog proseka, e tog auta se čuvajte
  5. sine kad budeš radijo u ovlaštenom servisu i autokući sa 3 poznate automobilske marke najmanje 6 godina kao procenilac vrednosti polovnog vozila staro za novo, onda se javljaj sa takvim komentarima, koje iskusan a ko nije, a ako te baš zanima bravo je bio kupljen jako jeftino sa tih 330k na satu (tvoj teško verujem da si ga uzeo sa onoliko realnih), a na kraju ipak je bio prodan skuplje nego kupljen, takav nam je biznis šta češ, mogu još kome obrazložiti ako nekog interesuje kako idu stvari u tom poslu, a da znate da su u Srbiji još veči lopovi u toj branži, jer znam kako kupuju od nas, a veruj mi da još nijednom autu nisam otvarao usisnog kolektora, da bih to kontrolisao, ovaj fiat je bio prvi kojeg sam imao sa tom greškom, a nikad fiata nisam preferirao nego ovaj slučajno naleteo sa tom opremom. Moj je moto posla, kako kupiti auto pa ga prodati skuplje i kroz 1 godinu ili se služiti njime 3 godine pa da ostane isto vredan, a da ne govorim kako se to radi odmah kad je odjavljen, kupljen.
  6. Toyote su čak 2 sada, Yaris 2008 god. 1.3 vvti sa 50.000 km i ona Corolla idalje. Neču da ih hvališem mnogo kao što sam Fiata pa onda....... ukopaše ga klapne na kraju, jedna na 180 hkm prvi put otrgala i uvuklo u motor, druga meni na 330 hkm, oštetilo bat i nešto tamo unutra auto samo propušilo, nesmem da izdam tajne mog mehaničara kako se prodaje takvo auto dalje jer je Bravo tražijo drugi motor a njima cena zlatna kao da je (2000 €) Mercedes je opet drugi svet, za Srbiju samo on ide, automatik, odmoriš se dok stigneš uz 160 kmh na autoputu, samo leva traka pretežno.
  7. kod Fiata moraš dobro da se našarafaš i opet će te izdati, nema tu fine izrade materiala, na dosta mesta se porazgube rešenja, jako paušalno napravito vozilo. Italijan je oduvek igrao na karte šminke i vanjskog izgleda, a od kvalitete nema k.... onda.
  8. Dakle da se prisetim opet onog veselja kad je došao dan kad se prodao Fiat Bravo
  9. Kad idu sportski pragovi, zadnji spoiler, odbijač ,zadnji lonac sa kromiranim duplim izduv nastavcima, sport tapete u vratima, obučena sportska ručna, ručka menjača, sportske papučice, odmaraljka,....nema više mnogo
  10. Dobro ima recimo Bmw još gori način da te ukopa brzo sa motorom, svi noviji 318 i 320d imaju unutra 2 lanca za pokretanje i 1 lančič koji kad pukne ode sve u p.m. To je rađeno namerno sa strane njemačkih inžinjera klošara sa minđušama koji puše travu i studiraju kako napraviti motor od kojeg bi marka mogla da preživi na delovima, tj. drugim motorima u buduće. Tako je dizajniran i tu nema priče, jebena stranka biće vlasnik koga će to dočekati i koji će morati spašavati motor ali u tom primeru sa štetom da se ne isplati više popravljati ga nego samo drugi opet taki. O troškovima da ne govorimo
  11. nije bila lomatina, sve evidentno i na koliko km šta rađeno pregledano , oprema ful fulova, zato kažen nekom trebaju 3 godine da auto dotera dogradi na taj nivo opreme i opet nije kao original, a koliko para je uloženo u te dodatke. Ali hajde znaj u kakvom stanju je u početku vlastništva usisna koja je ukopala motor u crno. Koliko košta drugi polovan motor, mnogo, a 10 sati rada da se skine usisna, da bih video šta si uzeo i da stvar ima jeb.... klapne o kojima nisi sanjao. Kažu dobro montirane ne mogu da se odlome, brate zavile ga u crno po kratkom postupku. Šta če ti onda i limarija zdrava i sve. Druga stvar koju sam saznao kroz "spašavanje motora". Kroz plastičnu usisnu za zrak ide stanskim prekatom iste plastike i voda za hlađenje Egr, koja ne samo na tom modelu nego i na svim ostalim, kad se napravi samo mali put, a voda je čudo, ta voda zna kroz taj usisni plastični da završi i u motoru i opet zna se šta sleduje. Tako da...... iznenadili me fiat inžinjeri. Sva ta tehnologija pravljena je na svim novijim fiat dizel motorima.
  12. polovan. Vidim ima jih još koji voze japance. Bravo druže, to je znanje
  13. dobro da ne pričam, znam kako je kad se pređe sa slabijeg fiata na malo boljeg pa onda misliš šta imaš. Ja sam imao fiata prvi i zadnji put, nisam ga popravljao na ovlašenom jer da jesam bankrotirao bi skroz, a i ovako nisam se proveo ni sa jednim ko sa tim fiatom skupo, a imao sam sigurno 20 auta dosad svakakvih marki.
  14. džaba, ne vredi druže veruj mi, kad bi ti pričao čovek koji radi na ovlaštenom servisu fiat, koje su to greške i nedostaci, koliko koštaju, veruj da bi promenijo mišlenje. Svako pružanje nove šanse vodi u očajanje. Tek kad promeniš na drugu marku vozila, spašen si
  15. ako je farba šekasta to još ne znači da je auto slab. Na kraju se veči problem pokaže sa motorom neko sa limarijom, naročito kod fiata. Moja preporuka od talijana samo beži što dalje.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...