Jump to content
FAS Euroauto Goran

Majstor_Paja

Members
  • Content Count

    999
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Majstor_Paja

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Aleksinac

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Coupe 2.0 20v Turbo

Recent Profile Visitors

2894 profile views
  1. Nisam ja džabe ovo izabrao, bar imam izgovor kod žene
  2. Ne idem po kafanama, ne drogiram se, ne pijem Moram nešto
  3. Konačno bio je i red..Dok se poklopilo sve trebalo je malo vremena.Mislio sam da ću to sve da završim i ranije ali majstor i keš nisu mogli da se poklope u isto vreme
  4. Kreće se polako sa radovima, do kraja marta bi trebalo sve završiti. Za sada se pakuje 2.4 sve na novo, kvačilo, hladnjak vode, svi servisi naravno. Sve ću updatovati kako se radovi budu odvijali i šta se bude radilo.
  5. Hvala na informaciji, Sa Vladom sam vec u prici, od njega sam kupio turbo i kod njega ce da se radi sve novo na 2.4 Razmisljao sam i o toj varijanti da samo zamenim motor ali opet dobijem macku u dzaku.Ovako je najbolje sve na novo i 2.4
  6. U traktore ljudi sipaju To je racing ulje koje se lepo pokazalo, jos nema kopiju, ja sam sipao 10w40 sa B2 tretmanom ali dzabe, nijedno ulje tom motoru nije moglo da pomogne posto je vec bio dosta nacet.Jos kad sam ga uzeo imao je los pritisak ulja pri vrucem motoru, nekih 1.2 bara a kad ode na 100c padne i na 0.5 To je ujedno i znak da to treba sve da se otvara i radi ali ja sam resio da ga "sprzim" i ubacim 2.4 Za 2.4 ce trebati fina svota novca ali sve se to isplati kroz osmeh na licu. Hteo sam cak i da zakujem 2.0 u kompletu Wossner paketom ali ni to nije neka "garancija" da ce motor da potraje.Tako da svakako idemo na 2.4 iako je dosta skuplja varijanta za zakivanje.
  7. Desila se klasična priča što je zaprvo moj propust jer nisam bio tu dok se sve otvaralo.Trebao sam da skinem karter i proverim ležajeve i da vidim ima li nekog lufta i da li su spaljeni ležajevi.Da sam to uočio na vreme možda bih spasio taj motor.Uglavnom, svakako sam planirao da idem na 2.4 konverziju sada oko zime ali eto mogao sam taj motor da sačuvam ili ga trampim za neke delove. I još jedna moja greška što nisam uspeo da ustanovim razlog prevelike temperature ulja u nekim trenucima koja je bila i direktan krivac za stradanje ležajeva.Kad ulje izgubi viskozitet, pritisak opadne na 0.5 bara, nema podmazivanja.Srećom, glava motora je ostala čitava ali to ćemo da vidimo tek.
  8. Jedan mali update posle dužeg vremena : Stavljen nov turbo pre par dana, namešteno sve uredno išao je kao zmaj čitav jedan dan dok nije prolupao tako da sada idemo na 2.4 konverziju + VEMS...Nećemo se više zajebavati Jednostavno, nekad se neke stvari dese i nepredvidive su tako da idemo na "najsigurniju" varijantu, sve novo i iz početka
  9. Naso ga drugar :-) Nije bio uopste vozen dalje od Zrenjanina, tu se vrteo u tom delu niko nije ni znao za njega.Samo par ljudi tako da sam imao srecu, bio je na meti vise kupaca duze vreme. Tako jeeee
  10. Taj kupe nije ni bio predstavljan, vozen je jako malo i dosta je stajao zbog tih nekih problema.Za 11 godina koliko je bio kod prethodnog vlasnika auto je presao svega 35.000km
  11. Posle dugotrajne potrage dosao i ja do svog coupea :-)Auto je radjen kako vizuelno tako i mehanicki, pakovano je dosta toga.Ima stvari oko izgleda koje cu da menjam kao i oko mehanike. Za sada par slika dok se auto ne sredi , treba da se uradi turbo, zameni senzor bregaste i uradi kvacilo.
  12. Imam letvu, ide zajedno sa sponama.Mogu da ti koriste posto nemaju lufta.Ako si zainteresovan javi se 069 615 908

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...