Jump to content
FAS Goran

811DD

Members
  • Content Count

    50
  • Joined

  • Last visited

About 811DD

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Nis
  • Interests
    photography, design, art

Previous Fields

  • Garage
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive

Recent Profile Visitors

602 profile views
  1. U proteklom periodu remontovan je alternator (otisli lezajevi, ostalo je pregledano i u odlicnom je stanju) i zamenjene cevi koje vode od letve do hladnjaka serva, najvervoatnije kamen sa puta probio. Takodje konacno smo se vratili na letnji set Ono sto sam provalio jeste da na autu imam crvene opruge, Eibach pro kit ali imam osecaj kao da je visi i od standardnog, to cu morati da vidim sta je u skorije vreme i nadam se da ce moci da se resi jer sam svakako planirao da spustim auto. Nekoliko fotografija u nastavku
  2. @Zvezdo stvarno su ga odradili mnogo dobro... Jurio sam iskreno V6 i nisam ljubitelj dizela ali ne bunim se sa ovim Vecina ljudi koji su se vozili nisu ni provalili da je dizel jer ono stvarno kultivisano radi i prijatan zvuk ima, odziv na gas instant, vuce lepo u bilo kom rezimu obrtaja a i ne pravi onaj zvuk kao da se muci kada se nagazi... Pored toga, potrosnja od 7.5 - 8 l na 100 km gradske voznje (Nis i normalna voznja, ne penzionerska da se razumemo) i 5-6 na otvorenom je stvarno super, bar meni. A registracija... veciti problem mada sada posto je ova vec 20 godina stara, 42000 sve ukupno je nekako podnosljivo s obzirom na to kakav je auto.
  3. Zdravo drugari, Nekoliko meseci nakon sto sam morao da prodam Mareu 20v, stigao sam da se ponovim sa novim automobilom. Dakle, '01 166 CF3, JTD 10v 103kw u Distinctive opremi. Kod mene je vec 5 meseci i generalno sam zadovoljan. Dugo sam trazio valjanu 166icu pre facelift ali kao sto vecina zna, to je jako tesko naci i isao sam na kartu da uzmem solidnu osnovu i dovedem u top stanje. Auto je dosta dugo stajao na oglasima, bar nekoliko meseci, medjutim, kada sam otisao da pogledam, ispalo je da nije zapravo toliki lom i da je dosta ulozeno i izmenjano. Sto se eksterijera tice, farbace se cela, morace da se spusti malo i ici ce 18ice 'potkovice' sa 159ke/Brere a mozda i ostanu njene fabricke 17. Enterijer je generalno jako dobar, treba srediti naslon za ruku i ubaciti DSP Harman/Kardon ozvucenje pa da bude kompletna oprema jer sve ostalo sem toga i sibera ima i bas sve funkcionise. Sto se mehanike tice, ogibljenje, kocioni sistem, motor, menjac, dmf su ok, bilo je ulaganja oko semeringa radilice, uljne pumpe (lanac se cuo), kartera i naravno servis po kupovini. Auto je uvezen 2007. iz Holandije i verovatno je tamo remapiran posto prethodni vlasnik kaze da ovde nije a ide dosta lepse od laksih automobila iste snage. Bas je milina za voznju i veliki plus sto ne cadi ni kad se potera Trosi smesno za kubikazu i klasu, bukvalno kao prosecan auto. Iii toliko za pocetak Fotografije u nastavku:
  4. @Branislav standard sa kupea verovatno... 2.4 ima za 1mm veci precnik cilindra i oko 12mm duzi hod od 2.0 sto bi znacilo da je blok mozda visi, radilica se razlikuje, malo veci usisni i izduvni kanali u glavi motora... Sto se 'externala' tice velika vecina delova je ista ili se moze koristiti na oba, bar sam ja imao takvo iskustvo prilikom potrage delova. @Majstor_Paja stvarno mi je zao sto se desilo tako nesto ali kad sklopis 2.4 tek ce biti azdaja Cisto iz znatizelje, koje ulje je bilo u motoru kad se to desilo? bas me zanima zbog tog gubitka viskoziteta pri vecim opterecenjima koje si spomenuo.
  5. Stvarno fenomenalan dizajn, vanvremenski klasik pogotovo poslednja serija Spirit R! Za koju godinu bi Mazda trebala da izbaci novi gran tour / kupe, nece biti Wankel nazalost ali prica se da je u razvoju neki twin turbo sestak
  6. Ovo deluje kao jako lepa prica, pravi entuzijast auto, throwback na starije Z modele poput izvornog 240Z i 300ZX... Instant klasik samo sto nisam siguran da ce se dobro prodavati jer je mali broj ljudi koji imaju para da ga kupe a da traze upravo ovakav auto.
  7. Pa on je fabricki valjda GT TDI, a sad sta je hteo da postigne sa GTI nije mi jasno
  8. Djulieta je stock prelepa ali sa ovakvim farovima jos lepsa, mnogo je dobro ispalo! A sto se stopova tice, mozes da probas sa nekom manje tamnom folijom, bukv 'najslabiju' neku. Dobices minimalno zatamljenje ali jaci gloss i izgledace skuplje mada je ovaj auto po meni i fabricki najlepsi u klasi.
  9. Jako zanimljiv projekat! Bas je lepo videti da neko ide u tom pravcu da napravi najbolju mogucu verziju auta. 10x skuplje izgleda od ovih sa milion abarth stikera, karton branicima, tribalima i sl Da li planiras da radis nesto po pitanju kocnica? NIsam vozio standardnog ali 20v fenomenalno koci a i mnogo lepse izgleda sa vecim diskovima napred (284mm) a i zadnjim umesto dobosa. Srecno!
  10. U jednoj reci fenomenalan auto. Neka je sa srecom, da se lepo navozas Koje felne su u planu?
  11. Nisam ljubitelj rada vecine nemackih tjunerskih kuca ali ovo mi se dopada. Jedino sto je BMW-ovo upumpavanje zvuka usisa u kabinu preko zvucnika i ovde prisutno, mada u daleko manjoj meri.
  12. Naravno da je tako Vidim da sam se lose izrazio. Zaboravio sam nesto da okacim, pre par dana snimio sam zvuk sa pro mikrofonom (drugaru trebao neki zvuk motora za prijemni na FDU pa sam se rado ponudio da snimimo). Nije point of view ali mislim da vredi poslusati
  13. 166 jeste dosta ozbiljniji auto i jedan od auta koji mi se mnogo dopada jos iz vremena kada nisam imao dozvolu ali i ovako Marea sa 20v motorom je stvarno autic s kojim moze da se uziva. Ponasanje motora i zvuk i posle godinu dana voznje mame osmeh i mnogo puta sam odustajao od prodaje ali moralo je... @BGMilos pretpostavljas sta je realno jedina stvar koja moze da ide posle 5.20 ali kako se ne moze naci u dobrom stanju i nema mehanicara ovde na jugu (ili ja ne znam) koji ce da se posveti da radi Busso, najvrv 2.4 jtd 150. Mada videcemo, prvo moram da resim neke stvari pa ce kroz par meseci biti nadam se.
  14. Drugari, Malo tuznih vesti (bar za mene) U zadnjih mesec dana je sredjeno gotovo sve sto je falilo i stvarno je auto doveden u stanje da je medju najboljima u Srbiji pogotovo sa ovim motorom ali morao sam da ga prodam. Zao mi je iskreno ali sta da se radi... Nadam se da ce buduci vlasnik uzivati u autu u najmanju ruku koliko sam ja iako sam potrosio dosta novca da sredim sve sta je trebalo. Sto se tice sledeceg auta, ne verujem da cu u skorije vreme da uzmem nesto. Ostaje mi Punto jtd za po gradu pa tamo na jesen ako naleti neka dobra 166ica...
  15. Na kratkim relacijama (4km) i zimi i jeste bila osetno veca potrosnja ali 9l mi nije presao nikad. Ali tokom duze voznje u letnjem periodu moglo je lagano ispod 7.5. Na otvorenom (magistrala) 4.5-5.5. Govorim o verziji sa 3 vrata.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...