Jump to content
FAS Euroauto Goran

811DD

Members
  • Content Count

    47
  • Joined

  • Last visited

About 811DD

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Nis
  • Interests
    photography, design, art

Previous Fields

  • Garage
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD Distinctive

Recent Profile Visitors

246 profile views
  1. @Branislav standard sa kupea verovatno... 2.4 ima za 1mm veci precnik cilindra i oko 12mm duzi hod od 2.0 sto bi znacilo da je blok mozda visi, radilica se razlikuje, malo veci usisni i izduvni kanali u glavi motora... Sto se 'externala' tice velika vecina delova je ista ili se moze koristiti na oba, bar sam ja imao takvo iskustvo prilikom potrage delova. @Majstor_Paja stvarno mi je zao sto se desilo tako nesto ali kad sklopis 2.4 tek ce biti azdaja Cisto iz znatizelje, koje ulje je bilo u motoru kad se to desilo? bas me zanima zbog tog gubitka viskoziteta pri vecim opterecenjima koje si spomenuo.
  2. Stvarno fenomenalan dizajn, vanvremenski klasik pogotovo poslednja serija Spirit R! Za koju godinu bi Mazda trebala da izbaci novi gran tour / kupe, nece biti Wankel nazalost ali prica se da je u razvoju neki twin turbo sestak
  3. Ovo deluje kao jako lepa prica, pravi entuzijast auto, throwback na starije Z modele poput izvornog 240Z i 300ZX... Instant klasik samo sto nisam siguran da ce se dobro prodavati jer je mali broj ljudi koji imaju para da ga kupe a da traze upravo ovakav auto.
  4. Pa on je fabricki valjda GT TDI, a sad sta je hteo da postigne sa GTI nije mi jasno
  5. Djulieta je stock prelepa ali sa ovakvim farovima jos lepsa, mnogo je dobro ispalo! A sto se stopova tice, mozes da probas sa nekom manje tamnom folijom, bukv 'najslabiju' neku. Dobices minimalno zatamljenje ali jaci gloss i izgledace skuplje mada je ovaj auto po meni i fabricki najlepsi u klasi.
  6. Jako zanimljiv projekat! Bas je lepo videti da neko ide u tom pravcu da napravi najbolju mogucu verziju auta. 10x skuplje izgleda od ovih sa milion abarth stikera, karton branicima, tribalima i sl Da li planiras da radis nesto po pitanju kocnica? NIsam vozio standardnog ali 20v fenomenalno koci a i mnogo lepse izgleda sa vecim diskovima napred (284mm) a i zadnjim umesto dobosa. Srecno!
  7. U jednoj reci fenomenalan auto. Neka je sa srecom, da se lepo navozas Koje felne su u planu?
  8. Nisam ljubitelj rada vecine nemackih tjunerskih kuca ali ovo mi se dopada. Jedino sto je BMW-ovo upumpavanje zvuka usisa u kabinu preko zvucnika i ovde prisutno, mada u daleko manjoj meri.
  9. Naravno da je tako Vidim da sam se lose izrazio. Zaboravio sam nesto da okacim, pre par dana snimio sam zvuk sa pro mikrofonom (drugaru trebao neki zvuk motora za prijemni na FDU pa sam se rado ponudio da snimimo). Nije point of view ali mislim da vredi poslusati
  10. 166 jeste dosta ozbiljniji auto i jedan od auta koji mi se mnogo dopada jos iz vremena kada nisam imao dozvolu ali i ovako Marea sa 20v motorom je stvarno autic s kojim moze da se uziva. Ponasanje motora i zvuk i posle godinu dana voznje mame osmeh i mnogo puta sam odustajao od prodaje ali moralo je... @BGMilos pretpostavljas sta je realno jedina stvar koja moze da ide posle 5.20 ali kako se ne moze naci u dobrom stanju i nema mehanicara ovde na jugu (ili ja ne znam) koji ce da se posveti da radi Busso, najvrv 2.4 jtd 150. Mada videcemo, prvo moram da resim neke stvari pa ce kroz par meseci biti nadam se.
  11. Drugari, Malo tuznih vesti (bar za mene) U zadnjih mesec dana je sredjeno gotovo sve sto je falilo i stvarno je auto doveden u stanje da je medju najboljima u Srbiji pogotovo sa ovim motorom ali morao sam da ga prodam. Zao mi je iskreno ali sta da se radi... Nadam se da ce buduci vlasnik uzivati u autu u najmanju ruku koliko sam ja iako sam potrosio dosta novca da sredim sve sta je trebalo. Sto se tice sledeceg auta, ne verujem da cu u skorije vreme da uzmem nesto. Ostaje mi Punto jtd za po gradu pa tamo na jesen ako naleti neka dobra 166ica...
  12. Na kratkim relacijama (4km) i zimi i jeste bila osetno veca potrosnja ali 9l mi nije presao nikad. Ali tokom duze voznje u letnjem periodu moglo je lagano ispod 7.5. Na otvorenom (magistrala) 4.5-5.5. Govorim o verziji sa 3 vrata.
  13. Ne kapiram sto je moj komentar toliko dirnuo par vas. Uporedio sam podatke koje je izneo clan BGMilos sa podacima koje sam dobijao za druge automobile bilo iz licnog bilo iz tudjeg iskustva. Ne vidim sta je tu toliko lose. Fyi, 14.3 je deklarisana potrosnja po nekom ciklusu gde motor startuje hladan a oko 11 koliko se secam po 'normalnom' ciklusu. Mislim da navedena potrosnja ne odstupa od realne ako se normalno vozi. Prethodni auto mi je bio Stilo jtd i trosio je pola litra manje u gradu od deklarisane iako nisam neko ko je opsednut potrosnjom. Sad navalite sa hejtom
  14. Gledas samo peak ali pogledaj da je sada oko 11, a 9 svaki 1.4 sa 75 80 ks trosi po gradu pogotovo na kracim relacijama. 1.2 sa 64 ili koliko vec ks (VW) trosi drugaru nesto preko 8 po Nisu a auto je potpuno ispravan i samo na benzin. Na otvorenom ako se voze zahtevnije deonice potrosnja je u najgorem slucaju ista. Po meni je sve to sasvim korektno za ponasanje motora, zvuk i snagu koju pruza.
  15. @BGMilos kazu petak neekonomican, guta a trosi mozda dva litra vise u gradu od duplo slabijih auta.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...