Jump to content
FAS Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/12/21 in all areas

  1. 17 points
    djomla

    C4 Picasso - bela tehnika -

    Ajd' i ja da se zapljunem, uzet na Badnji dan, kum @bane1321 mu nadenuo ime "bela tehnika" neka tako i ostane. Potraga je trajala par meseci, Bane i @totti su najviše stradali u tome, ovom prilikom im se javno zahvaljujem. Kao što naslov kaže, C4 Picasso, 2015 1.6 BlueHDI 88kw EAT6. Večeras doteran sa vel'kog servisa, to se čekalo pa da se otvara tema. Provozao par km, još se upoznajemo. Oprema Intensive, par slika sa oglasa, dok ne uhvatim vremena i uslikam. Uzet kod "Miška" uvezen iz Švice. Opširnije nakon malo više pređenih km.
  2. 11 points
    Quadrifoglio Verde

    Funny photos

  3. 10 points
    Woodoo

    Funny photos

  4. 10 points
    igor0511

    Funny photos

    Vise mi je smesna prica o ovim kolima nego slika: Automobil se nalazi u Chamu. To je Bavarska opstina od 10 000 stanovnika. Uvek je auto parkiran na parkingu trznog centra i vrlo retko se pomera. Zapao mi je za oko posto je to mesto vrlo blizu sedista moje bivse kompanije i uvek se nalazio na istom mestu da mi je postao orijentir za snalazenje Negde oko 2015.godine je na autu osvanula ova nalepnica koju sam i sam imao u telefonu. 2-3 godine kasnije slika tog krila postaje globalno poznata (ne ona koju sam ja slikao, ali isti ugao ), a auto i dalje ne mrda Poslednji put sam video taj auto u februaru 2020e godine, i dalje na istom mestu.
  5. 10 points
    Woodoo

    Funny photos

  6. 8 points
    skile86

    AR Giulietta - Moje novo sokoćalo

    Sa zadovoljstvom se vracam u Zabarski tabor. Ne zato sto sam imao losa iskustva sa Opelom, vec zato sto je u moj posed konacno dosla Djulijeta. :-) Jedan od retkih automobila u klasi za kojim se uvek okrenem. Hteo sam benzinca, ali je na kraju iskocila prilika za ovu sa dizel motorom 2.0 150ks i nisam hteo vise da cekam. Alfa je 2016 god sa 162k na satu i u poprilicno je dobrom stanju. Oprema je osrednja. Od sminke ja dosta toga tu, ali mi fale recimo ksenoni, posto su joj farovi ocajni, mozda Bose ozvucenje i tako jos par sitnica. Ono sto me je odusevilo je nacin na koji se auto vozi, kako lezi u krivinama i naravno kako ide, narocito u D modu. Bas mi je trebao period privikavanje za kretanje iz mesta u D modu. Za pocetak sam odusevljen kolima, a videcemo kako ce se pokazati. Od ulaganja mi trebaju zimske gume, a mozda i uzmem univerzalne, videcu jos. Za sad imam ove slike sa placa iz Holandije, a bice ih vise kad je malo zaperem .
  7. 8 points
    Axic

    Funny photos

  8. 8 points
    Quadrifoglio Verde

    Funny photos

    Uđoh da podelim još neku zebanciju, kad ono forum i Google oglasi udariše mene da zezaju. NE GOOGLE, ovaj donji oglas nisu moja interesovanja...
  9. 7 points
  10. 7 points
    vagenovac

    Funny photos

    Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
  11. 6 points
    Axic

    Funny photos

    @Quadrifoglio Verde ovaj rad
  12. 6 points
    Quadrifoglio Verde

    Funny photos

    @Axicu, nisi li bio do Bokice pa si se zaigrao?
  13. 6 points
    Woodoo

    Funny photos

  14. 6 points
    Woodoo

    Funny photos

  15. 5 points
    sknezevic09

    Fiat 500 L 1.4 T-jet 120

    Veliki pozdrav za društvo sa foruma. Ja sam Slobodan, 27 godina iz Beograda. Fiat je 1.4 t-jet sa 120konja, 2016 to godište, 118 000 km. Vlasnik sam nešto oko mesec dana.
  16. 5 points
    Puste zelje, cudo nisu napisali Alfa.
  17. 5 points
    knezevic76

    Kuda ide ovaj svet?

    Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
  18. 5 points
    vagenovac

    Funny photos

    Nekretnina Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
  19. 5 points
    Axic

    Funny photos

    @Quadrifoglio Verde permutovao ti istoriju pregleda sa @totti
  20. 5 points
    Axic

    Funny photos

  21. 5 points
    dach@

    Funny photos

  22. 5 points
    Woodoo

    Funny photos

  23. 5 points
  24. 4 points
    Axic

    Funny photos

  25. 4 points
    Axic

    Funny photos

  26. 4 points
    Evo je! H&R su stavljene i promijenjeno ulje i filteri.
  27. 4 points
    sknezevic09

    Fiat 500 L 1.4 T-jet 120

    Slike idu sutra,kad dođem na posao da može lepo da se slika na dnevnom svetlu,nemam ni jednu da valja. U princupu,kao što sam rekao,nije da sam imao želju i nameru da uzmem 500l. Ovo je sticajem okolnosti. Svakako jedna od prelomnih stvari je bila što je turbo. Onaj 1.4 običan nije uopšte ulazio u razmatranje. Nije da sam trkač,ali za njega je Dačia Logan 1.5 dci 75 , bila leteći tanjir. Isto važi i za Tipo sa 1.4 običnim. Znam zato što sam ih vozio ima ih pašo u rent a car u. Ovaj turbo se stvarno lepo uklapa sa masom vozila. Elem,ostao sam dužan oko toga šta me je nerviralo u prvih mesec dana druženja,malo jače. Auto sam uzeo na neviđeno,pašo je hteo njega sebi pa je prebacio meni,on će posle nekad možda još neki uzeti,tako da sam ja samo uplatio pare,završio registraciju i sa tablicama pravac Kragujevac. Nisam se opterećivao zato što sam ja prvi gledao ta kola za njega,bio sam u prolazu i bilo je 11-12 komada spremnih za prodaju u tom momentu,sve ista kola. Kilometraže 90-130-140 000,crveni,finese u pitanju. Uglavnom,odem ja po auto,upalim auto kad ono ček enđžin. Čovek prodavac kaže,nisam znao,izvini,danas sam ga vozio oko salona da vidim jel sve ok,jer dogovor je bio da se sredi auto da nema tih "sitnica". Kad dođeš u Bg ideš u servis,rešiće oni,izvini. Ajde,nisam generalno namćor pa bilo je to ok. Na putu do Bg auto je poprilično gutao knedle na potapanjima u rasponu 2-3000 rpm. Na Petrolu u Kg sipam 1000 rsd plina, sve je potrošio do Begaljice. Odatle sam na benzin. Osim te sitnice,posle se ispostavilo da ima još mana,kao što su: Motanje na desno pun - škripanje u p.levom točku i to baš glasno,senzor pojasa se palio sam od sebe za suvozača,bio prekid u instalaciji negde pa je palio svetlo u kabini kad se upali grejač zadnjeg stakla. Naravno,rešili sve u servisu,ja odem po auto,nisam stigao u radno vreme nego uzmem od portira. Odmah čujem točak opet škripi,reko aj nema veze,neću se smaram sa njima,znao sam da je ona zaštita oko diska,što se ispostavilo posle kao tačno kad sam vratio auto drugi put u servis. Drugi put u servis je vraćan zbog iste stvari posle 10 dana,opet ček enđžin i gutanje knedle. U međuvremenu sam zaključio da se malo mrznemo u autu i da bi na -10 morali u jaknama da se vozimo. Ventilacija,skoro pa ništa,na 4 jedva se oseti. Za ventilaciju je bio filter kabine preprljav i nije propuštao,što sam pretpostavio po zvuku ventilacije ali nisam hteo sam da menjam,to su zamenili,sad je super,vozim se bez jakne . Točak sređen ,bila je tačna moja dijagnoza za zaštitu,ali i to su sredili naknadno kad sam otišao da preuzmem auto na probnoj vožnji on se čuje,reko vraćaj auto u servis neću ga opet uzeti neispravnog. Ček enđžin je rešen čišćenjem dizni plinskih i takođe benzinskih u ultrazvučnoj kadici,kaže dečko iz servisa da su bile preprljave. Valjda zbog toga je gubio paljenje na nekom cilindru. Takođe i nove svećice,tako rekoše. Nisam ništa platio,tako da jedan + za Nikkom od mene. Momci na prijemu skroz super i tu plus kao i šef servisa skroz dobar dečko. Tako da malo me na početku nervirao auto,bio sam isfrustriran da auto star 4,skoro 5 godina i 118 000 km zeza. Al sam se raspisao,ali eto,uglavnom to je to. Sad se vozimo dalje pa videćemo kako će ići.
  28. 4 points
    PremieRacing

    C4 Picasso - bela tehnika -

    Čestitam! Nego, vidim kamp kućicu na slikama a gde je auto?
  29. 4 points
    sknezevic09

    Fiat 500 L 1.4 T-jet 120

    Ne znam tačan broj t jet-ova,ali dooosta ih je bilo. Iz Bambija baj bek. U principu...šta znam. Uzeo sam ga za posao i bilo je bitno da bude na plin auto sa 5 vrata,novijeg godišta. Nisam imao želju da uzmem 500l,ovo je slučajno izašlo za lepu cenu i to što mi treba. Na kraju sam ga povukao iz posla,sad ga ja vozim. Što se mene tiče,u odnosu na Dačiu Logan 1.5 DCI 2014 to koju sam vozio pre ovog,ima dosta manje te krute plastike i jeftine tj. najjeftinije završne obrade. Komotan je baš,udoban za put,a city servo je za mene kao kad bebi daš zvečku. Za suprugu pogotovo. Lepa je oprema,iskreno,fale mi alu felne,maglenke i naslon za ruku. Pozadi ima. Ima sva 4 el podizača i multimediju. Komande na volanu,tempomat. Plin je fabrički i nema razlike u vožnji na banzin i na plin. Motor je živahan,sviđa mi se kako se vozi,lepo može da potegne,što trenutno na početku jako često koristim. Vozio sam ga 205kmh,možda može još par km preko,i to na plinu. Za grad je smorčina menjač jer do 70kmh izmenjaš svih 6 brzina. Ali na magistrali mama,od 70-170 sve u šestoj. Čak i za preticanja od 80kmh pa na dalje ni ne mora u 5 da se vraća osim ako baš nije skučeno ali generalno međuubrzanja za mene lično skroz ok. Potrošnja plina u gradu je oko 11l. Malo me nervira za sad,već 2x sam bio u servisu zbog ček engine i još par sitnica,o tome ću detaljnije u drugom postu Sve u svemu,koliko para,toliko muzike,sve u svemu za mene lično ok auto.
  30. 4 points
    totti

    Kuda ide ovaj svet?

    I to samo 15 godina nakon rata... Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  31. 4 points
  32. 4 points
  33. 4 points
    Quadrifoglio Verde

    Funny photos

  34. 3 points
    cane

    BMW m340i xDrive G20

    Dosla benga neocekivano, dugo je merkam ali se nisam usudjivao da dam toliki novac, ali evo sad sam resio da se obradujem za ng 2020 godiste je, april mesec. Presla 11.000 km, lepo sacuvana, nema ni tackicu ni spolja ni unutra tako da sam super happy. Sto se tice auta, mislim da je to to, da sam nasao nesto sto mi savrseno odgovara i ni na trenutak nisam pomislio da bi mi neki drugi model vise odgovarao. Jednom reciju raketa, kapiram da ce novi m3 biti ludilo ali mislim da je ovo bolji fit za mene, da je bolji allrounder, u comfort modu se jako lako vozi i ne opterecuje ni najmanje a u sportu po meni ne zaostaje nista u odnosu na prethodni f30 m3, jos je i stabilniji zbog xDrive pogona Tema ce kapiram biti malo dosadna jer nece biti nekih radova. U planu je akrapovic cim se pojavi za ovaj model i razmisljam se da ga presvucem u providnu zastitnu foliju, to cu jos malo istraziti, deluje mi kao super prica. Evo par profi fotki:
  35. 3 points
    Axic

    Funny photos

  36. 3 points
    Woodoo

    Ma OFF BRE!

  37. 3 points
    BaneJ

    Fiat Freemont - saveti pre kupovine

    Kakv bre jeb.ni Frimont, pa oni ni lepu žensku nisu mogli da nađu i da je postave na štandu. Kruži priča, da su bežale ko đavo do krsta kada su videle tu grdobu od kola, pa nahvataše neke propale studentkinje kojima je bilo sve jedno samo da maznu neku kintu da obnove godinu ... Este videli kake sam lepotice kačio na predstavljanju Lancia Delte, ima još tek mi šalju svoje slike? Eee to su kola
  38. 3 points
    neshtry

    Funny photos

    Ovome ni farovi nisu pomogli...[emoji23][emoji1787][emoji23] Sent from my motorola one macro using Tapatalk
  39. 3 points
    MS PK

    Funny photos

    Ovo je jedini aparat koji stvarno osusi ruke
  40. 3 points
    totti

    Funny video / zanimljiv video

    [emoji3595][emoji41] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  41. 3 points
    Novi Tipo i Novi Tipo Cross Novi motori, novi dizajn, nove verzije i nova tehnologija Tipo gama, koja obuhvata 4-vratni i 5-vratni i Station Wagon (karavan) model, u potpunosti je osvežena i proširena modelom ''New Tipo Cross'': nedostajućom karikom - krosoverom. New Tipo Cross - krosover u Tipo stilu: emotivan, jedinstven i dinamičan, idealan za mlade ljude i porodice. New Tipo je osvežen po pitanju dizajna i tehnologije u automobilu - sa najboljim bezbednosnim sistemima i sistemima za informacije i zabavu u segmentu, i novim motorima. Nova linija motora: naklonjeniji životnoj sredini i boljih performansi. Tipo je osvežen: kompletna restilizacija cele game, novi dizajn - privlačniji, mlađi i dinamičniji, s najmodernijom tehnologijom i novim motorima sa boljim performansama i ekološkim otiskom. Gama će takođe biti proširena sa novim krosoverom: modelom New Tipo Cross/Novi Tipo Cross. Nova gama zasnovana je na dve teme: Tema ''Life'' i njena 3 paketa opreme - Tipo, Life i City Life, koji su dostupni u četiri varijante (4-vratni, 5-vratni i Station Wagon), i tema ''Cross'' sa dva paketa opreme - City Cross i Cross, kao i krosover varijantom sa 5 vrata. Fleksibilni i privlačni Panda Cross bio je strateški ključ uspeha modela ovom modelu širom Evrope. I zaista, izgled krosovera približio je Pandu novim, mlađim ciljnim kupcima, koji traže automobil koji nije samo funkcionalan, idealan za grad, već koji je i ''super kul'' i koji ima savremeni dizajn. Ista strategija primenjena je na modelu Tipo, sa proširenjem njegove porodice. Dizajneri i inženjeri Fiata dizajnirali su novi Tipo Cross na osnovu tih ideja, stvarajući novi krosover Tipo, ponovo usmeren na novu ciljnu publiku, širu nego pre u pogledu godina, estetskih zahteva i zahteva za mobilnošću. Novi izged modela Tipo Novi Tipo je potpuno osvežen i sada izgleda još modernije, dinamičnije i elegantnije. Novi prednji deo ima novu masku hladnjaka, koju krasi novi Fiat logo, sa Fiat rukopisom, što predstavlja važnu poruku prepunu energije. Tipo je takođe prvi Fiat automobil sa ovim znakom koji dolazi nakon nedavno predstavljenog modela New 500/ Novi 500. Prednja svetla su kompletno redizajnirana, sada sa potpuno LED svetlima napred i pozadi: ne samo da pojačavaju crte automobila, već mu i pružaju moderniji izgled i povećavaju aktivnu i pasivnu bezbednost. Zahvaljujući pojačanoj vidljivosti i u skladu sa potragom za više održivosti u svakom malom detalju, oni smanjuju potrošnju električne energije automobila, i samim tim i emisije CO2. Branik na donjem delu automobila, koji je potpuno redizajniran sa dodatim elementima sa brušenim, hromiranim ''Ice matte'' finišom, uparen je sa novim točkovima od 16 ili 17 inča, sa dijamantskim finišom i novim dizajnom. Unutra, prostor za putnike je takođe potpuno nov. Sedišta imaju tkanine sa ekskluzivnim dizajnom. Potpuno podesivi digitalni klaster na 7-inčnom TFT displeju zamenio je klasičnu analognu instrument tablu. Ozbiljno tehnološki savremeniji i napredniji sistem, kako biste mogli da kontrolišete status svog automobila, multimedijske aspekte i vaš telefon. Klaster stiže sa potpuno novim UConnect 5 radiom sa 10.25-inčnim ekranom osetljivim na dodir, što je još jedan korak FCA Grupe iz modela New 500, koji je sada dostupan i na modelu Tipo. I volan - koji je sada još elegantniji i sportskiji - bio je u fokusu naših dizajnera. On je kompaktniji i doteran je radi bolje ergonomičnosti i omogućava savršenu preglednost klastera na 7-inčnom TFT-u. Pažnja je posvećena i centralnoj konzoli, gde su podešavanja za klimatizaciju promenjena, i dodati su novi hromirani i crni umeci. Nova Tipo gama takođe je dostupna u dve do sada neviđene boje: Ocean Blue i Paprika Orange. Novi Tipo Cross, krosover na Tipo način Porodica Tipo proširena je dolaskom nove karoserije. Fiat sada predstavlja New Tipo Cross, koji će biti pridodat drugim trima varijanti karoserije (4-vratna, 5-vratna i Station Wagon): pravi krosover, usmeren na potpuno nove kupce. Porodice - koje su oduvek bile ciljni kupci za Fiat Tipo - promenile su svoje preferencije, i umesto klasične 5-vratne automobile i Station Wagon modele birajući, kako bi se približile svetu krosovera, bez žrtvovanja prostora i komfora upravo ovakve modele. Iste porodice sada su spremne da iskuse emotivniji, jedinstveni, dinamičniji i mlađi automobil, sa i dalje pristupačnom cenom. Odgovor je dakle upravo Tipo Cross, ''Fiatov novi porodični krosover''. Generalno, Tipo Cross je proizveden tako da bude moćniji i hrabriji. Na prvi pogled, automobil je očito širi, sa novim dizajnom maske hladnjaka koja se širi ispod prednjih svetla, i jasno je da je viši: pravi krosover. Visina modela Tipo Cross je povećana za skoro 4 cm, zahvaljujući osveženom vešanju i dodatku novih rešenja za felne i gume, koje je pre toga viđeno na još jednom Fiat krosoveru, modelu 500X. Tipo Cross ima veće gume radi još snažnijeg izgleda. Nova postavka takođe omogućava višu poziciju pri vožnji ime je ulazak i izlazak iz automobila lakši, ali i pojednostavljuje sve na šta su Tipo porodice navikle, kao što je stavljanje dece na zadnja sedišta, ili pronalaženje stvari koje su možda zapale ispod sedišta. Kao prava inovacija u estetici, Novi Tipo Cross je skoro 7 cm viši od Tipo Cross-a, sa dodatkom kros elemenata, počevši od lukova blatobrana sa strane i napred, gde takođe ima mesta za ekskluzivnu anti-skid ploču i branik, sa izraženom bull bar šipkom, koja automobilu daje snažniji i mišićav izgled, zajedno sa bočnim usisnicima i zadnjim ekstraktorom koji vodi do praktičnog krovnog prtljažnika, koji je do sada bio dostupan samo na Station Wagon verziji. Vrhunska bezbednost i tehnologija Kao dodatak dizajnu i stilu, tehnologija je značajno osvežena, sa jednim ciljem: da se dostigne vrh C segmenta. New Tipo je opremljen širokim opsegom najnovijih naprednih sistema za podršku vozaču (ADAS): - Traffic Sign Recognition, za identifikovanje ograničenja maksimalne brzine dozvoljene na putu na kome se vozi. - Intelligent Speed Assist, koji preporučuje vozaču da poštuje ograničenja brzine. - Lane Control, koji održava automobil u traci pod uslovom da se obeležja mogu ispravno detektovati. - Attention Assist, senzor koji preporučuje vozaču da se odmori kada su previše umorni da nastave svoj put. - Adaptive High Beam, koji obezbeđuje poboljšanu vidljivost noću automatskim paljenjem dugih svetla kad je traka u suprotnom smeru prazna. - Blind Spot Assist, sistem koji koristi ultrasonične senzore da prati slepe uglove i upozori na bilo kakve prepreke pomoću trouglastog svetla upozorenja na retrovizoru. - I dodatno senzori za prednje parkiranje, Keyless Entry/Go sistem i bežični punjač za punjenje Vašeg telefona bez kablova. Pravi udar snage: brz punjač od 15 kW, sa tri puta većom snagom od najprodavanijih pametnih telefona. Kada je u pitanju sistem za informacije i zabavu, Tipo je prvi automobil kompanije FCA nakon modela Novi 500 koji je opremljen UConnect 5 sistemom za informacije i zabavu pete generacije, povezanom platformom dizajniranom za budućnost, dostupnom na ekranu od 10.25 inča. Smišljen je na osnovu ideje da se kupcima ponudi jednostavno i komforno korisničko iskustvo, i FCA koristi Android Auto operativni sistem koji je lak za upotrebu, intuitivan i prilagodljiv. Uconnect 5 sa bežičnim Apple CarPlay i Android Auto sistemima znači da možete da koristite Apple CarPlay i Android mogućnosti bežično na ekranu osetljivom na dodir radija, sa podesivim profilima i mogućnošću da sačuvate do 5 konfiguracija. Koristeći sistem za informacije i zabavu modela Novi Tipo, možete da povežete dva telefona pomoću Bluetooth-a u isto vreme: na primer, možete da koristite i vaš poslovni i vaš privatni telefon u isto vreme, i primate i obavljate pozive istovremeno, bez da morate da se prebacujete na jednu liniju kako bi se javili na telefon koji nije povezan u datom trenutku. Takođe treba pomenuti i novo belo pozadinsko svetlo za sve kontrole u kabini, što omogućava moderniji izgled, a tu su i USB ulazi za zadnja sedišta, što je posebno korisno za porodice na dugim putovanjima, da bi deca mogla da koriste svoje tablete. Novi, efikasniji motori bolji za životnu sredinu Ponuda motora za New Tipo je osvežena. Kada se pojavi na tržištu, biće dostupan sa benzinskim ili dizel motorom. Benzinci New Tipo može da bude opremljen sa GSE T3 od 1 litra sa 100 KS. Novi trocilindrični motor isporučuje vrhunski obrtni momenat od čak 190 Nm pri samo 1.500 obrtaja, umesto na 4.500 obrtaja kod trenutnog atmosferskog benzinca 1.4 16v sa 95 KS koji je dostizao samo 127 Nm. GSE T3 motor od 1 litra deo je FireFly Turbo porodice motora, kao najnovija verzija, za najbolje performanse, sa ozbiljno nižom potrošnjom goriva i emisijama. Maksimalna snaga je 74 kW (100 KS). Novi motor obezbeđuje zadovoljstvo pri vožnji i nudi optimalan start zahvaljujući posebno pogodnoj krivi obrtnog momenta čak i pri niskom broju obrtaja, i takođe je komforniji zahvaljujući tome što je vanredno tih. CO2 emisije smanjene su čak na 121 g/km (WLTP). Konačno, prenosni sistem je kalibrisan tako da obezbedi maksimalni odgovor u uslovima gradskog saobraćaja i najbolji mogući komfor na autoputu, zaustavljajući obrtaje motora na 3.200 pri brzini krstarenja od 130 km/h. Dizeli Multijet dizel motori u skladu sa standardom Euro 6D Final imaju dve varijante: od 95 i od 130 KS (prethodno 120 KS), sa značajnim unapređenjem u performansama i vrednostima CO2, od 110 g/km za dizel porodicu (WLTP).Multijet od 1.6 litara sa 130 KS je idealan motor za komercijalne vozne parkove, što je strateško polje za segment C i zato i za Tipo. D-Fence paket u izradi kompanije Mopar Na zahtev, sve više ekološka Nova Tipo gama može biti opremljena i D-Fence paketom u izradi kompanije Mopar, koji se sastoji od tri uređaja: filtera koji sprečava nečistoću da uđe u automobil spolja, blokira partikulate i praktično 100% alergena, i smanjuje stopu formiranja buđi i bakterije za 98%; prečišćivača vazduha unutar kabine, koji filtrira mikro-kestice kao što su polen ili bakterije; i UV lampe koja čisti sve kontaktne površine u automobilu: kod vozača, menjač i sedišta. Tipo, priča o uspehu Fiat Tipo se pojavio 2016. godine; od tada, porodica Tipo je porasla i pored sedan verzije tu su i 5-vratna i Station Wagon verzija, kojima se sad pridružila i Tipo Cross karoserija. Od svoje pojave Tipo je odmah postao jedan od najomiljenijih modela u svom segmentu u Italiji i širom Evrope, gde je doprineo rezultatima brenda Fiat sa više od 70% količinske prodaje na tržištima izvan Italije. Od kada se pojavio prodato je ukupno 670.000 automobila, postigavši najveći udeo van Italije u 2019. godini.
  42. 3 points
    Kako ti se ugasi 1.9 ili bilo koji iz te generacije kada mogu da krecu bukvalno bez gasa a i da se voze tako jer sami u brzini odrzavaju nekih 1000rpm? A to si u pravu za grad, prva i rikverc su mnogo brze nekako Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  43. 3 points
    totti

    C4 Picasso - bela tehnika -

    Nije robotizovan, već klasičan automatik, tako da nema razloga da bude nezadovoljan [emoji846]. Sa Euro6 motorima, PSA u sve ugrađuje takve. Nije možda brz u šaltanju kao u BMW-u, ali je brži od onog u Insigniji npr. Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  44. 3 points
    Axic

    Funny photos

  45. 2 points
    totti

    C4 Picasso - bela tehnika -

    Pa dao Stila i doplatio 1000€ za Picasso. Dobro mu ga računali. Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  46. 2 points
    neshaoct

    Covid-19 aka Korona virus

    U najvećem broju slučajeva ovakve izjave nisu plod nekakvog plana, cilja...već je prosto reč o čoveku koji ne ume da se obraća javnosti. Tako da ovde mislim da je u pitanju samo glupost Kona koji ne ume da komunicira sa javnošću....a, ne nekakav veliki plan da baš on tako izgovori. Zato u svakoj iole ozbiljnoj državi postoji tim profesionalaca koji se stara šta će i kako da se kaže, kad će da se kaže i da li će uopšte da se kaže. Oni su karika između onoga ko izjavu daje, i javnosti kojoj se ta izjava daje. Npr. u serijama kao što su House of Cards, ili The Crown se lepo vidi sva ta mašinerija koja stoji iza svake izjave za javnost. Iako su to igrane serije odlično prikazuju čitav uređen sistem. U našem slučaju, taj krizni štab bi morao da ima svog portparola koji sa medijima komunicira i izjave daje. Samo ta osoba i niko osim te osobe. Iza te osobe je jedno 5 koji mu pomažu, komuniciraju sa lekarima. Time se povećava kvalitet izrečenog, šalju se konzinstentne poruke (ne zbunjuje se javnost sa različitim pojedinačnim izjavama članova tog istog štaba), novinarima se omogućava jedan kanal preko kojeg uvek mogu da pitaju i dobiju informacije, ali istvremeno se podiže i odgovornost za izrečeno jer ta osoba nema na koga da se ''vadi''. Ta osoba zna koji će rečnik javnost da razume, koje poruke, šta može da se kaže i da se ne napravi panika, šta ne može da se kaže sve i ako je istina...i svi budemo zadovoljni. Lekari se pojavljuju i lično izjave daju samo periodično o tačno određenoj temi, kao dodatak na autoritet samog kriznog štaba. Ovako smo dobili likove koji jedno govore pre 12, drugo posle 12, međusobno daju različite izjave o istoj stvari, svađaju se jedni sa drugima preko FB-a, jedno pričaju a drugo rade u kozmetičkim salonima i na skupovima svoje političke stranke...i tako već skoro godinu dana. Nije ni čudo da je javnost poludela i da više nikome ništa ne veruje. Ali, kad postoji profesionalac koji daje poruke javnosti, onda se političari ne slikaju tako često... To je glavni razlog zašto ih kod nas nema. USA predsednik x puta da izjavu (koja je unapred spremna), odgovori na jedno ili dva pitanja, i onda samo ode sa konferencije za štampu tako što novinarima kaže da će na sva njihova pitanja dalje odgovarati njegov sekretar za štampu. Možemo li mi zamisliti da Predsednik Srbije izađe isto tako pred novinare na samo 5 minuta i ode... pa, propade mu tako čitav plan marketinga i stalne kampanje.
  47. 2 points
    Woodoo

    Funny photos

  48. 2 points
    neshtry

    Funny photos

    To da ga zašilji?[emoji44]Zarezač za ....? Sent from my motorola one macro using Tapatalk
  49. 2 points
    Quadrifoglio Verde

    Funny photos

    Aksa da časti sa po jednom kutijicom... Dupla reklama! Šta ti je protekcija na forumu.
  50. 2 points
    ... i da je zameniš za Golfa [emoji3] Sent from my SM-G770F using Tapatalk
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...