Jump to content
FAS Euroauto Goran

BaneJ

Members
  • Content Count

    458
  • Joined

  • Last visited

About BaneJ

  • Rank
    Regolari
  • Birthday November 25

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Lybra jtd, Delta t-jet

Recent Profile Visitors

7073 profile views
  1. Rondajući po netu, slučajno naleteh na ovo: https://magazin-tabloid.com/casopis/?id=06&br=464&cl=02
  2. Beograd, auto nije predstavljen.
  3. CD plejer esprit serija - SONY CDP X 55ES Audiofilski očuvan, kao nov, prvi i jedini vlasnik. Cena 500 eura. Risiver - Harman Kardon AVR 18 RDS Dobijen u zameni uz doplatu, samo proban, cena 70 eura. U ponudi i Technics tuner, cena 10 eura. 065 524 3143
  4. Zbog polaganja depozita i administrativnih troškova: nova cena do utorka 17.3.2020. je 950 eura.
  5. Zbog polaganja depozita i administrativnih troškova: nova cena do utorka 17.3.2020. je 6350 eura. Ostale stvari u temi pod - Sve ostalo.
  6. Mala je mogućnost, skoro zanemarljiva, da neko seće dva razvaljena Fiata, Lancie ili Alfe i sastavalja jedan. To su automobili za koje ne vlada baš veliko interesovanje + košta lepo i ne može da se uradi po prihvatljivoj ceni za dalju prodaju, a da valja. Primer je onaj iz prethodnog kviza - smuljano na brzinu od delova na dohvat ruke. Sastavljanje jednog od dva ili čaki tri se radi za reprezntativne predstavnike nemačke auto industrije jer se kupcima u tom slučaju najlakše uzimaju pare - nema ništa bolje za ego i superego nego kad u rodni kraj doteraš mečku ili bmw koji si platio 15Keura a takav nema za manje od 30Keura. Kad se kupuje polovan auto - gleda se auto jer auto nikada ne laže, gazda uvek laže.
  7. Plastika na srednjoj konzoli - oko displeja crna a volan sa sivim finišom. Kožica na srednjem tunelu. Gornji deo instrument table sa finišom iz Fiat Broavo-a, bez kožice. Nema natpis Delta (Jelta) ispred suvozača. Ima ovde mnogo nelogičnosti - običan i često sretan Frankenštajn auto.
  8. Nova cena: 1000 eura. do kraja marta. Prenos se podrazumeva, naročito imajući u vidu cenu.
  9. Ako sam dobro razumeo, kupuješ na osnovu slika! Ja bi to pregledao, bar malo provozao. Ispisana i ispečatirana servisna knjižica ne uliva poverenje, mnogo je slična svim ostalim, nekako generička. Moja Delta je imala potpuno praznu servisnu. Čini mi se na osnovu slike da je zadnji desni točak po vertikali više uvučen pod krilo (gornji kraj nagnut ka amortizeru). Neka i ostali bace ponovo pogled na slike, nadam se da se varam.
  10. Hvala svima, malo me je posao pritiskao poslepodne pa nisam stigao da se uključim. Čuo sam i ja da ne može 15'' ali fabrički rezervni točak u rupi je 15", videćemo u svakom slučaju. Što se tiče potrošnje i guma, sledeću deonicu sam prelazio Librom više puta i to najpre sa 205/55/16 a poslednja 3 puta sa 195/65/15 (deca su samo rasla i dobijala na težini, a verovatno i ja i žena). Ništa merenje od čepa do čepa već..... evo primera: Na putu do Gr. preko Niša, Dimitrovgrada, Sofije, Promahonas, Serres, pa uskom magistralom - seoskim putićima sa zanemarljivim saobraćajem prema Stavrosu, Olimpiada, Stratoni. Jerisos, Nea Roda i Tripiti (utovar na trajekt). 205/55/16: Još u Jerisosu, pre ukrcavanja na trajekt, dolivao sam gorivo jer je kazaljka bila ispod polovine, pa da me ne šišaju na ostrvu sa većim cenama ili nestašicama. 195/65/15: Na ukrcavanju u trajekt kazaljka-igla je iznad polovine!!! Ne sipam ništa, odem na ostrvo (koje istini za volju nije veliko - više je malo) vozim svakog dana po plažama, uzbrdo-nizbrdo, posle 12 da''na se vratim do Serres-a (po kompu ima do Sofije opušteno) i tu sipam Shell FuelSaver da se nađe do kuće. Prošle godine sam išao mnogo težom-zahtevnijom deonicom (zbog gužvi usled izgradnje puta posle naše granice ka Sofiji) i to preko Vlasine, pa na Strezimirovce pa u Bugarsku prema Dupnici i dalje auto putem. Potrošio sam nešto više ali je kazaljka i dalje bila malo iznad polovine. Naravno, sve ovo se odnosi na Libru dizel. Moje iskustvo kaže da motor oseća širu gumu, naročito kada je manja zapremina motora. Ima još nešto, obim 16'' je nešto manji obima 15''.
  11. Oni koji me znaju (valjda je ostao živ još neko), znaju da od uvek teram Lancia marku. Uvek je bila praćena sa još po nekim VW Golf GTI, pa diesel, Uno Turbo Ie, pa neki Audi A4, pa Suzuki Gr.Vitara. Nisu oni loši, ali nekako sam najradije vozio Lancia automobile. Imao sam i integralku sa grbavom haubom ali bez širenih krila, ljuta sprava i za ono vreme (2004. godina) nenadjebiva u saobraćajnim okršajima. U lepom sećanju mi je ostala i Y 1.2 full oprema koju je kupio kolega sa foruma. Pa dalje, Libra Intensa 1.9 jtd, fenomenalan auto, koju je takođe kupio kolega sa foruma. Sada ponovo imam Libru jtd kojom sam se lepo naputovao. Ni jedna Lancia me do sada nije izdala na putu, možda se meni zalomilo ali ja verujem u nju a ona u mene. Delta 1.4 je stigla slučajno, baš onako kako se dobre stvari i događaju. Drugar mog drugara je dobio od sestre iz Švice, nije hteo to (ne voli Italijane + isuviše dobro izgleda da bi se vozilo po domaćim oranicama), ponudio meni. Još jedan auto mi nije trebao uopšte ali radoznalost je bila jača od mene. Auto je skoro nov, tako i miriše iznutra, trebalo mu je samo usisavanje. Sa ogromnom nevericom sam pregledao auto dozdo i odozgo, sa donje strane prednjeg branika još stoji nalepnica sa bar-kodom dela koji se ugrađuje u fabrici, svuda su sveže nalepnice sa bar-kodovima. Više u šali, rekao sam da kupujem ako mi sredi da odem da radim nešto u Švici. Zakačen na dijagnostuku i stvarno je sve bilo kao što je čovek i rekao. Posle par razgovora i Skajpova određen termin - 15. septembar. Deca kvarno umiljata, supruga je lekar a ja dipl. ing Informatike pa nije bilo nešto teško. Naravno, reč mora da se održi, auto sam isplatio, registrovao, servisirao da se njim uputim u beli svet. Zbog novonastale situacije jeste na prodaju kao i Libra (kao i stan u Bgdu sa garažom), mada, ubeđen sam da će oba da završe na čuvanju u garaži kod moje sestre van Beograda dok se ja potucam po belom svetu. Inače, auto ide kao nevreme, malo drugačije oslobađa snagu od Libre dizel, troši primetno više od Libre ali to je turbo benzin. Mislim da je glavni krivac za veću potrošnju, pored veće snage i turbine, pneumatik 225/45/17. Kada nađem vremena montiraću 195/65/15 sa Libre pa da izmerim, ali ubeđen sam da se ovde krije suština veće potrošnje. Na uključenju kod Mladenovca prema Nišu približio mi se motociklista (drsko ugrozio moj privatni prostor oko Delte na autoputu), ja sa porodicom u Delti i rekoh daj da vidimo šta može - treća gas do poda, četvrta, gas do poda, peta gas do poda, brzina xxx km/h, ovog gledam krajičkom oka u retrovizoru kako navija gas i zaleže na rezervoar ali ne može da me stigne, šesta gas do poda i tu žena počinje da reži - da'l si normalan, smanji. Vozi se opuštenije od Libre, čak i na većim brzinama ne izgleda dramatično, vozač je ušuškan i udobno zavaljen. Izgleda odlično za dalek put, probaću već ovog leta ka moru. Možda ne izgleda tako ali Delta je duža od Libre čitavih 6cm što se vidi i unutra po prostoru. Putnici pozadi sede stvarno daleko od vozača. Po prostoru pozadi postideo bi se i Audi A6. Neka vlasnici drugih modela i marki ne zamere na subjektivnom stavu u pogledu opisa Delte.
  12. Nova je 7290 eura (dodatna ulaganja), mada, ako neko u skorije vreme dođe sa 6900 i naglasi da je sa foruma spreman sam da prihvatim i 6900. Inače, zaboravih, zamenjena su i oba ramena pošto je plan bio da ostane kod mene, više u predstavljanju, evo sada pišem.
  13. Urađen veliki servis, zamenjni kaiševi, ulja, filteri, novi akumulator, nove svećice. Detaljnije na linku ispod. https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15756183/lancia-delta-14-t-jet Nova cena 7290.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...