Jump to content
FAS Euroauto Goran

BaneJ

Members
  • Content Count

    595
  • Joined

  • Last visited

About BaneJ

  • Rank
    Regolari
  • Birthday November 25

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Delta 2.0 multijet 121kw

Recent Profile Visitors

7646 profile views
  1. Malo je reći - dobar, a mnogo je reći - odličan. Znači, vrlodobar, 4. God. proizvodnje 2007. a prva registracija 2009. Servisna knjiga sa računima. Kupljen od prvog vlasnika. Dva ključa. Neuništivi 1.9 multijet 88kw ili 120ks. Ništa nije skidano, sve u funkciji. Kvačilo i menjač besprekorni. Letnje 16`` Kumho i zimske 15`` Continental. Bez korozije! Registrovan, servisiran, spreman za vožnju. Bez ulaganja. kontakt 064 111 6786 cena 3.650 eur.
  2. @ pablojoks83 imaš pp U odnosu na Sport, obična tj. Dynamic, prednja sedišta su stvarno kraća u sedalnom delu oko 5 cm. Nije presudno za udobnost ali ono što je možda presudno jeste regulacija suvozačkog sedišta po visini i dubini kod sporta (moguće je da se baš udobno zavali suvozač). Kod Dynamic seišta, suvozačko nema pomenutu regulaciju i stvarno je naporno za sedenje na dužim turama = sedi se ko na trpezarijskoj stolici = češće stajanje, bar tako kaže moja gospođa. Naravno, tu je i crveni štep!!!!!
  3. Odlično očuvano, nije potrebno ni pranje, samo da se ubaci i zašrafi (i naravno, povežu konektori od air begova). Ispravni, originalni Air begovi. Vozačko i suvozačko sedište podesivo po visini!! Vozačko sedište sa podešavanjem lumbalnog oslonca. Cena 240 eur. kontakt: 064 111 67 86
  4. Bez ikakvih oštećenja, izuzetno očuvano, da malo preteram - skoro kao novo. Originalni Air begovi na svojim mestima, konektori kompletni, nigde pocepano i sl. Moguć prevoz uz prethodni dogovor. Cena 130 eur. 064 111 67 86
  5. A da prebaciš sa ovih novih, zadnjih (Ti) samo kožu i po potrebi sunđer na one postojeće (bež boja) i tako zadržiš originalnu konstrukciju koja je i bila u autu a vizuelno dobiješ kompletan Ti enretijer?
  6. 45 e krajnja i donja.
  7. Samo pozdrav i još jednom hvala Goranu. Motor je baš gadno lupao na paljenju i gašenju. Za 15 min. utvrđen kvar i zamenjeni raspali nosači motora. Inače, nekoliko, ovde na forumu poznatih servisera, su insistirali na zameni zamajca i kvačila!!!!!!! Apsolutna preporuka za auto servis Goran pre svega zbog poštenja, poslovnosti i nesebične pomoći.
  8. Radi povećanja oktanske vrednosti benzina, proizvođači dodaju etanol i to max 10%. Tačno je da čak i mali benziski motori, kao Punto 1.2 8V malo podivljaju od 4500 rpm. Ono što je još tačnije - jeste da etanol brzo isparava pa efekat goriva u rezervoaru neće biti isti kada svane novi dan. Kao posledica pomenutog isparavanja javlja se subjektivni (mada je i objektivni) osećaj kod vlasnika da auto sa 100 oct. benzinom više troši, tj. sa istom količinom goriva manje prelazi u odnosu na 95oct. Inače, pre nego što kupac dođe da proba auto koji prodajete, sipajte ovo ili slično: https://www.autosport.rs/catalog/permatex/ulja-i-tecnosti/aditivi/aditivi-za-benzin/nos-aditiv-za-povecanje-oktanske-vrednosti-3-oktana-340g.html Auto potpuno podivlja.
  9. Doug nije odoleo, provoza je Alfu RZ
  10. Jel bilo ovo, možda? Ako nije uživajte.
  11. Možda je gledanje ovog trebalo da se dogodi dan pred Uskrs.
  12. Ma, zna čovek šta radi. Alfa 159 je prvobitno i razvijana kao luksuzna Lancia, zato je toliko veća i teža od 156-ce. Kako to obično biva u čelu kuće, rukovodstvo je po ko zna koji put povuklo pogrešan potez i novi model Lancie vezalo za Chrysler model 300c i naknadno model 200 - Flaviu cabrio. Alfi je uvaljena nedovršena studija koja je postala model 159. Tako pričaju starci, pre dnevnika, na trgovima Torina. Meni je ovo najuspeliji surogat:

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...