Jump to content

BaneJ

Members
  • Content Count

    443
  • Joined

  • Last visited

About BaneJ

  • Rank
    Regolari
  • Birthday November 25

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Lybra jtd, Delta t-jet

Recent Profile Visitors

7030 profile views
  1. Stavljen je novi akumulator, (starom je samo istekla garancija ali i dalje dobro pali). Novo ulje: U menjaču Selenia Car Matryx 75W85 - ovo je najbolje što postoji za ovaj menjač!!! (postoje kvalitativno, ne mnogo, bolja ulja, ali čak i kratkoročno, nanose više štete ovom menjaču) U kočnicama Tutela TOP DOT4S - ovde je kvalitet svih DOT4 ulja odavno ujednačen pa je nebitno, mada ono S u dodatku je +. U letvi servo volana - Tutela GI/A. U motoru - Ravenol VMO 5W40 - apsolutna prilagođeno JTD motorima, po mom skromnom mišljenju bolje od Motula 8100 koje sam ranije sip'o. Filteri ulja i vazduha Mahle&Knecht, kabinski višeslojni sa aktivnim ugljem opet Mahle&Knecht. Antifriz zamenjen početkom novembra 2019. godine - Paraflu. Vraćene letnje Good Year Efficient Grip DOT2019 (made in France) prešle oko 850km. Kupljene i montirane u Grčkoj pri povratku. Auto je spreman za nove pustolovine ka dalekim destinacijama. Cena je 1600 eura.
  2. Pravih 197 000 km. Kome treba pouzdan dugoprugaš, očuvan i utegnut, ne mora da traži dalje. Počelo je ljuštenje laka na krovu i haubi. Samo estetski nedostaci. Korišćena isključivo Ravenol ulja i Mahle&Knecht filteri. Cena sa originalnim krovnim nosačima (slike kasnije) i novim akumulatorom 1700 Eura. Bez ove dve stvari može za 1500. kontakt: 065 524 3143
  3. 41000 km, 1.4 t-jet, 110KW, menjač 6 brzina, besprekoran, kakav bi i trebalo da bude na ovako maloj kilometraži. Svi računi, fotokopije svih dokumenata, registrovan, nestvarno dobar. Ja sam vlasnik. Obavezan prenos vlasništva. Cena 6900 eura. kontakt: 065 524 3143 ili na PM.
  4. Sve alu felne, nama cenovno dostupne, kao i alu felne iz Fiat/Lancia programa su osetno teže. Tako da stavljanjem tih narodskih alu felni (koje su samo lepše i ništa više) osetno povećavaš težinu na glavčini i sile koje deluju na trap. Ja sam se dobro namučio noseći felne od parkinga do podruma u zgradi gde živim, tokom zamene zim/let. setova. Ko ne veruje neka uzme dve čelične pod mišku i odnese npr. nekoliko metara, a posle neka proba sa alu 16" ili 17". Čelične pa još dve uz stepenice i niz stepenice skoro da ne osetim ali alu, koje nosim jednu po jednu, pa oči ispadaju. Ko ne želi da se prlja neka pita vulkanizere ili majstore koji skidaju felne kod intervencija na vozilu. 'Ebi ga, žao mi je što sam ovim nekima pokvario zadovoljstvo kotrljanja prelepih 16" ili 17" legura ali to je istina i velika u nizu zabluda oko alu felni.
  5. Rasipa i to ozbiljno. Pišem iz ličnog iskustva. Na slici ispred kuće, sve iznad trećeg stepenika bi trebalo da bude u mraku ili tamno a kod tebe je osvetljena fasada od zemlje do krova. Imao sam ja isti problem sa Librom i LED svetlima Pomerao sijalicu, tražio odgovarajuću žižu u smislu pravilne projekcije na zidu itd.. Sa maksimalno spuštenim reflektorom (u asfalt) opet sam osvetljavao previše u visinu. Kad vratiš H7 vlakno, zbog osetno nižeg fluksa farovi su tada OK a LED zbog veće količine bele svetlosti zaslepljuje. U gradu gde postoji ulično svetlo niko mi nije blicao ali po magistralama na deonicama sa mrklim mrakom farovi stvarno pale rožnjače ljudima koji mi dolaze u susret. Ebi ga, šteta mnogo mi se svidela svetlost ali vidim da će morati da se rade projektori.
  6. Na Zlatiboru postoji Alex taxi i rent a car agencija ili tako nešto. Viđao sam crvene 500L kako taksiraju po Zlatiboru i okolini, baš dosta. Bilo je i crvenih Octavia. Ne mora da znači da je ovaj iz te priče. Po meni 97% da je vozao babe sa koferima od autobuske stanice do hotela Čigota.
  7. Od Dunlop-a je blueresponse, mada, daj nekoliko ponuda za one rasparene. malo korišćene i te nekorišćene. Naravno, letnje. Može i na PM.
  8. Kupujem/potrebna mi je jedna (1) guma 195/65/15, dubina šare oko 5mm, poželjno Dunlop SP sport, nisam gadljiv na druge marke i modele, samo bez Tigar opanaka.
  9. Druže, izvini što kasnim sa odgovorom. Sada sam se vratio sa odmora. Inače, ne pašu na Stila uopšte - samo Libra SW.
  10. Dobro, na slikama sva izvikana ulja (talog u balonu) izgledaju loše posle zagrevanja kojim se simuliraju uslovi u motoru. Nema komponente fizičkih uticaja. Verovatno bi rezultati bili još gori. Meni je interesantan talog i produkti sagorevanja ulja koji su skoro identični za Shell i Motul. Inače sam razmišljao da malo promenim marku i tip ulja čisto da probam, ne verujem ni ja Belgijancima. Ček je i Eneos loše izgledao. Ovde http://bmwservice.livejournal.com/151086.html lik koga mrzi da čita i gleda slike traži preporuku šta da sipa. Preporuka je zanimljiva i prilično egzotična za nas.
  11. Prvi put kada sam sipao aditivirani MOL dizel (navučen pričom o kvalitetu) primetio sam čekićanje, grub rad uz povećanu potrošnju - naročito ovo poslednje. Motor je spržio gorivo iz rezervoara nenormalno brzo. Od tada samo običan dizel. Posle kada se pojavio NIS Ultradizel, sipao sam i vozio dužu turu, manje je trošio i čini mi se nešto malo bolje povlačio. Kod Gazproma, njihov aditivirani se i ne razlikuje od običnog, nisam ništa primetio kroz potrošnju/performanse, a valjda bi trebalo pošto je isti gazda firme. Jedini dizel koji sigurno vraća osmeh na lice vozača je Shell FuelSaver koji uvek rado koristim na tureniji kroz Grčku. Da bude slikovito.Više potrošim kada idem na more (domaći dizel) a manje (više mi ostane) u povratku - to je očigledno prema kazaljci a i pređenom putu po Beogradu posle povratka.
  12. Ja već 9 godina sipam čistu sintetiku Motul 8100 xcess 5w40 u Libru jtd, motor radi bez greške. Pre zamene ispiram Motul-ovim sredstvom. Priča tipa - kako je dobro ulje, odmah sam primetio razliku i slično je besmislena. Cena je nešto jača od proseka. Meni se dopalo kako motor radi, nešto manja potrošnja, zvuk je drugačiji, lakše podiže obrtaje i sl. U početku nisu imali potvrdu da ispunjavaju Fiat standard. Poslednje 4 godine imaju i to. U odnosu na Seleniu WR ovo je bolje ulje. Ne znam kakav je Shell Helix Ultra. Da ne bude zabune filter je podjednako značajan i ja ovde koristim Mahle&Knecht. Ulje je u prvih 1000 km posle zamene još uvek žuto (dizel, JTD motor) što je ranije sa Seleniom i jeftinijim filterima bilo nemoguće, tj. odmah posle zamene na šipki je bilo crno kao da nikad nije menjano. Po meni, jedina smetnja za Motul mogla bi da bude cena, mada prati, pojave se akcije povremeno pa bude prihvatljivo.
  13. 2200 sa karticom, sluškama i silikonskom futrolom.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...