Jump to content
FAS Euroauto Goran

BaneJ

Members
  • Content Count

    554
  • Joined

  • Last visited

About BaneJ

  • Rank
    Regolari
  • Birthday November 25

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Recent Profile Visitors

7334 profile views
  1. Imaju takve momente, oni iz Ravenola Srbija - Anus. Meni su zaboravili da pošalju poručeno ulje. Pošto sam pozvao da pitam što kasni pošiljka 2 dana, pa valjda uz izvinjenje posle mog poziva stiglo odmah sutradan. Inače Ravenol VMP je vrhunsko ulje, ja sam ga sipao u Deltu uz Mahle&Knecht filtere. Poslednjih 5 godina sam u Libru samo sipao VMO i auto je radio kao sat.
  2. To je meni bilo sumnjivo na prvi pogled + dobro poznati 1.8 Di, ali nisam teo da ... Neka ode čovek i pogleda pa i proba, nije Jagodina daleko. Mada, ne treba izgubiti iz vida malu mogućnost i da je sam gazda postovao svoj oglas u ovoj rubrici
  3. Ono je samo 1.8 Di. Hard Black izgleda samo ovako: Mat crna boja, 18'' sa fabrički montiranim distancerima i niklovane obloge retrovizora (fabrički) su spoljni detalji po kojima se distancira od ostalih modela. Onaj iz oglasa, lepo izgleda, mada je gazda malo dodao prideve, valjda da ubrza prodaju. Nedavno sa drugarom, gledamo na PA, lik oglasio Deltu u Bicolore opremi a na slikama obična crna delta!?
  4. Došle mi nove Bridgestone Turanza t001 195/60/16 DOT2020, Made In Spain u naplati potraživanja za neke posliće softverske prirode. Jesu letnje, ali će sneg brzo da se otopi a prilika je dobra! Dimenzija je savršena kao zamena za fabričku preporuku 205/55/16 (sa 205/55/16 brzinomer pokazuje veću brzinu, više pređenih kilometara od referentnih). Zato što je 2mm niža u boku (manji obim) od referentne 225/45/17 ili 195/65/15. Znači ove moje su malo uže za manju potrošnju i malo viši bok za udobniju vožnju. Slike čim ih slikam, što će reći kad svane i sunce izgreje. (mada, nove su). . Cena je 260 eura sve 4 ili 7600 din po komadu Evo cene u radnji i na netu radi poređenja: 065 524 3143
  5. Kakv bre jeb.ni Frimont, pa oni ni lepu žensku nisu mogli da nađu i da je postave na štandu. Kruži priča, da su bežale ko đavo do krsta kada su videle tu grdobu od kola, pa nahvataše neke propale studentkinje kojima je bilo sve jedno samo da maznu neku kintu da obnove godinu ... Este videli kake sam lepotice kačio na predstavljanju Lancia Delte, ima još tek mi šalju svoje slike? Eee to su kola
  6. Ma hoću da izbacim iz usisne grane onu cevku koja raspršuje čađ iz EGR-a, mnogo me nervira kako je postavljena i koliko svojim položajem remeti normalan protok vazduha. Posle zatvaram na usisnoj grani i na EGR ventilu. Ok softverski se podrazumeva, samo cilj je da što više suvišnih delova skinem i bacim ispred kontejnera da pokupe mandovi
  7. Oće na ravnom bez gasa, to nije problem, ali kada je natovaren + svi putnici + vožnja u nazad na ozbiljnoj uzbrdici + skretanje u levo na kraju uzbrdice i nepregledni izlazak na umereno prometnu ulicu znao je da posustane, da trza i ako ne dodaam gas i malo pritisnem (odvojim) kvačilo, i da se ugasi. Dobro za 5 godina ugasio mi se 4 puta na tom mestu, može da bude i do moje greške ili manjeg gasa, ali ako ga oderem, onda prebrzo izlazim zadnjim krajem na ulicu i rizikujem da me neko vrati nazad. Ovaj sadašnji ubacim u R polako pustim kvačilo, mali gas i on izlazi ko automatik, polako, ne menja zvuk, nema podrhtavanja, sa istim gasom izlazi do kraja, nema šta da ga korigujem. Nije to neka strašna prednost ali eto primetio sam vrlo brzo. Na staroj Libri jtd skinuo sam potpuno egr sistem (cevi od turbine preko izmenjivača do klapne usisa - ništa) i to mi je najdraža modifikacija jtd-a jer nema softverskih zezanja a rezultat je odmah vidljiv i merljiv. Ovde na 2.0 je malo zakomplikovano, ali samo da se poklopi slobodno vreme i ogreje sunce, odma se bacam na posao.
  8. Na najmanji dodir gasa jtd kreće prejako - povlači prejako, tako da se u gradskoj gužvi (pođi-stani) vozi najviše na kvačilu. Teže se vozio uz brdo (veći uspon) u nazad kada je trebalo precizno doziranje uz skretanje. Što mi nije odgovaralo. Konkurencija, hdi i tdi je to lepše rešila, ne kažem bolje, samo nekako mirnije. Znao je i da se ugasi na manjem gasu. Ovaj 2.0 ima manji udar na polasku, lepše i sofisticiranije povlači. Na polasku mirno kao benzinac, mekše ali sigurno povlači, do sada mi se nije ni jednom ugasio čak i pri vožnji u nazad pri malom gasu na većim uzbrdicama. 2.0 nema onaj jtd udar momenta koji posle oko 3700 počinje da slabi i na oko 4200 nestaje. 2.0 ne zna za dosta. Kreće takoreći mlitavo (ali sigurno) i posle konstantno puni i puni i puni. Vozi se skoro kao da je automatski menjač. 2.0 nema nikakvih vibracija, kod paljenja jedva da se oseti a kod gašenja se ništa ne oseti, ni malo se ne zatrese, dok je jtd znao da protrese i na paljenju i gašenju (dobri su bili nosači, u vožnji i na leru jedva da se osećao). Jtd je radio pomalo neprijatno bučno, ovaj tiho melje kao da ima 5 cilindara
  9. Ne treba bežati od 2.0 multijet. Ja sam bio skeptičan i rešio da probam. Prezadovoljan. Ono što mi je smetalo na 1.9 jtd ovde je otklonjeno. Malo je skuplje održavanje ali je radost nemerljiva. Evo besplatnog hint-a: Na 2.0 multijet od 121KW - 165KS (verovatno i sve ostale). termostat ne mora da se menja ceo sa kućištem (oko 4500 din sa rukama majstora) već može da se menja samo uložak od 470 din. koji se prodaje kao originalni deo sa katalošlim brojem - nije budževina. Probano i odlično radi na mojoj makini. Tako da mu to dođe značajno jeftinije od termostata na 1.9 jtd.
  10. Ima ovoga dosta kod nas. Nanošenje kobita mu dođe sirotinjska prirprema za prodaju. Nedavno me ortak zamolio da odemo u Vinču kod nekog lika koji, opet, navodno dovozi pretežno Puntiće iz Austrije kao nove i skoro ni jedan nema više od 97000km!!!! Uglavnom su benzinci. Poznato mi je da su automobili iz Ausrtije i Nemačke debelo počeli da trule kada dođu kod nas na prodaju. Ovaj Punto je bio sav isprskan kobitom, čak i po motornom prostoru, po ekspanzionom sudu itd. Kraj je bio kada sam zalegao ispod auta i video da se sija crno odozdo. Pitam ja: Gazda što ga išprica ovoliko, ne vidi se kakv je lim. On će meni: Nisam ja to ovi iz Austrije tako čuvaju kola ... Odosmo mi dalje. Do kraja dana neka veverica se upecala jer je oglas bio skinut. Eto tako to ide. Dok je ovaca biće i džempera.
  11. Kupi polovnu Daciu Logan 1.4. Taj ispunjava sve tvoje zahteve. Jeftin u nabavci, jeftino (skoro džabe delovi) održavanje, zamajac koji ti roliko zadaje briga ovde ne crkava, ima mesta ohoho. Ostaće ti dovoljno para da odvedeš većinu ljudi sa foruma na ručak ili piće.
  12. Nije stigao da pogleda, bavi se layot-om
  13. Ovo je relevantnije https://www.euroncap.com/en/results/lancia/delta/15764

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...