mare_kv 58 Posted May 22, 2023 On 5/14/2023 at 7:50 PM, Sedla said: Hahaha čekaj,polako...prvo registracija. Pa onda malo da se izgustira,pa ćemo onda ići na "detektor laži" (čitaj - valjke) pa da vidimo kakva je situacija... nemoj da se iznenadis ako pokaze dosta manje konja od fabrike. Slusao sam Xena kada je pricao za njegovu bivsu breru da je izbacila nekih 20ks manje na valjcima. Inace svaka cast za auto i za trud oko sredjivanja! 1 Sedla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2758 Posted May 22, 2023 (edited) Nije me bilo par dana....malo da se oporavim od šoka. Dva sata posle registracije i kačenja tablica... Boca za antifriz se napunila do vrha, kašljuca, izbacuje antifriz na odušak...creva hladnjaka tvrda kao kamen! Dihtung glave... Što sam u subotu i potvrdio kod Bureta. I tako.... Edited May 22, 2023 by Sedla 1 3 horvat, Quadrifoglio Verde, werp690 and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 519 Posted May 22, 2023 On 5/8/2023 at 10:59 AM, Toolbox said: Na osnovu svega opisanog, i korekcija dizni, deluje da je pukla glava, što je čest problem na ovim motorima. Ne znam da li si merio pritisak u cilindrima, ali ja bih odatle krenuo. Izgleda da je kolega bio u pravu ili se samo tako pogodilo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7999 Posted May 22, 2023 Dihtung glave ili... mislim 200ks je ipak? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2758 Posted May 22, 2023 Ne znam...znaću sve tačno kada skinem glavu. Rasturanje kreće sutra. I dalje odbijam da poverujem da je pukla glava. Kontam, imao bi problema sa gubitkom kompresije, nepravilno bi radio, bilo bi nekih drugih simptoma... Na ovom motoru konkretno nema nikakvih naznaka za tako nešto. Čak i ovo kad se desilo, motor je i dalje jako lepo radio, odlično palio i vruć i hladan, čak i posle stajanja od dva dana... Glava kad puca na ovim motorima,puca izmedju ventila. Nema dodira sa antifrizom i rashladnim sistemom. A ovo što se desilo kod mene je klasičan, školski primer pucanja dihtunga. Ali, videćemo... 8 dekirs, Ivan-Topola, MiloshBg and 5 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni Bg 74 Posted May 23, 2023 Mozda je kod predhodnog vlasnika kuvao , tako se i meni desilo na predhodnom autu kada sam ga uzeo sve ok bilo par dana posle sve gore i gore , kada sam radio glavu ustanovimo da je termoprekidac bio neispravan i da je kasnio sa ukljucivanjem ventilatora na hladnjaku i zamenio sam termostat na glavi za svaki slucaj , tako da kada uradis glavu proveri i ovo sto sam naveo. 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Toolbox 15 Posted May 23, 2023 Bilo bi super da si izbegao metak i da je samo dihtung u pitanju, ali su ovi simptomi bukvalno knjiški za 2.4 i pucanje glave. Ukoliko budeš menjao glavu, razmisli da odradiš još par stvari i konvertuješ auto na model od 210ks. Razlika je u turbini (gtb2056v umesto kkk bv50 ) i diznama (0445110308 umesto 0445110213). Koliko se sećam, ostalo je sve isto, ne računajući software. GTB2056 i 308 dizne imaju mnogo više potencijala za tuning, pa se definitivno isplati. Srećno sa radovima, Brera definitivno zaslužuje da joj se pokloni pažnja. 3 Reacher Gilt, MS PK and Sedla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 732 Posted May 25, 2023 (edited) @Sedla Jel ima nekih informacija oko glave? Drugar ima slicne probleme sa 1.3 Mjet pa me zanima da li je moguce da je i njemu pukla glava posto ne radi lepo na leru i smrdi kiselina na auspuh, korekcije su lose na leru posebno. Ide normalno ali u leru nikako da sastavi da radi lepo. Antifriz je okej kao i creva ne duva ih Edited May 25, 2023 by Branislav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 21229 Posted May 26, 2023 (edited) @Branislav izvninjavam se kolegi sedla za off ali ako je motor 1.3 mjet sa 62kw pre bih krenuo od dizni jer su na tom motoru problematicne i svakako taj od 62kw je bas za izbegavanje zbog prilicno skupe zamene istih. Edited May 26, 2023 by Axic 3 Sedla, darkman14 and Branislav reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 732 Posted May 26, 2023 @Axic U pitanju je 1.3 EcoSex (Ecoflex) 70kw 95ks sa petostepenim manuelnim menjacem 2010 godiste Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 555 Posted May 26, 2023 Mislim da su svi euro 5 1.3 motori u maleru sa tim diznama, ne samo taj od 84ks. 5 darkman14, Axic, Branislav and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2758 Posted May 29, 2023 (edited) Naravno da je pukao dihtung. I naravno da je pukla i glava. Čuo sam se sa Strajom, čekam da mi javi da li ima drugu glavu da je iole dobra, pa da vidimo šta ćemo dalje... Edited May 29, 2023 by neshaoct formatiranje 7 Quadrifoglio Verde, horvat, Zvezdo and 4 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6630 Posted May 29, 2023 Uvek me zanimalo gde tacno pucaju 2.4 glave. Na koliko je to cilindara, nisam pohvatao sa slika? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2758 Posted May 29, 2023 Drugi, treći i četvrti cilindar. Na trećem je najveća pukotina, i zbog nje ne može da se iskoristi glava. Na drugom i četvrtom cilindru su zanemarljive pukotine, i da je samo do njih, mogla bi glava da se koristi i dalje. Ali na trećem cilindru je velika pukotina, koja je sišla ispod sica ventila, i zbog toga ne može ništa da se uradi. Popravka je skupa i neisplativa, jeftinije je naći drugu glavu. 4 Branislav, Reacher Gilt, Zvezdo and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2758 Posted May 29, 2023 28 minutes ago, MS PK said: E jbg Ma ništa strašno...samo trebam da nadjem drugu glavu, koja nije pukla. A po svoj prilici pre ću nadjem jednoroga nego dobru glavu motora. 1 2 Quadrifoglio Verde, darkman14 and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted May 30, 2023 3 hours ago, Sedla said: Ma ništa strašno...samo trebam da nadjem drugu glavu, koja nije pukla. A po svoj prilici pre ću nadjem jednoroga nego dobru glavu motora. Tesko naci dobru glavu jer svi koji prodaju imaju kompleta motor a nece niko da skida samo glavu. Cudno da je pukla na 3 cilindra i to koliko vidim i na usisnim i izduvni isti cilindar. Vidi po oglasima da nemaju likovi sto prodaju delove od Crome. 1 Sedla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5786 Posted May 30, 2023 Ma daj, glavu gore, drugu glavu dole, ništa strašno, samo jedan mali hikap i onda opet pun gas, ovaj - pun dizel btw, što sve radiš sam... moraću i ja tako kad porastem 2 Sedla and igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackkk 121 Posted May 30, 2023 @Sedla Možda da pozoveš Dejan Dajić Deša - Đorđa Kratovca 54, Dušanovac, Beograd - 063/339-617 On je kod ženinih matoraca u ulici, ne znam mnogo o njemu, koliko vidim radi samo Alfe, imaju dve polupanje 159ke ispred garaže, vidim da vozika i neku finu Breru pa možda ima i ponešto delova ili bar da te uputi. A mogu i ja da ga pitam, možda danas naletim tamo. 1 2 Sedla, MS PK and Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 1250 Posted June 7, 2023 Jesi li našao glavu? Da li je moguće da je toliki problem da se pronađe? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 732 Posted June 7, 2023 Kolega @Sem nije mogao da nadje glavu za T-Jeta iako sam mislio da je to najmanji problem, vidim na netu da i za 1.3 mjeta nije bas sjajna prica Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted June 10, 2023 Au Sedlo al tebe bas zadesi. Al dobro. Uporan si kao i ja Inace odavno nisam bio na forumu a u ovoj temi DOBRA STARA EKIPA 1 Sedla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan-Topola 463 Posted June 11, 2023 Ljudiii.. pa ovaj covek je ziv?! 3 Sedla, darkman14 and Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2758 Posted June 20, 2023 Idemo dalje...update: Druga glava 150€ Hidro-test,obrada glave, nove gumice na ventilima, itd....sve što je bilo potrebno - 290€ Sad treba poručiti nov dihtung glave, vodena pumpa, set za zupčenje, ulje,filter, svi ostali dihtunzi koji budu potrebni...ide i skidanje i pranje kartera... 11 Ivan-Topola, Quadrifoglio Verde, DraganUS and 8 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites